Connect with us
GoDrama

Ενυπόγραφα

Δημόσια Υγεία vs Καθαριότητα!!! 

Δημοσιεύθηκε

στις

Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση 31/10, των προσωρινών αποτελεσμάτων κατάταξης των προσληφθέντων του πρόσφατου διαγωνισμό της 4ης ΥΠΕ που αφορούσε, την πρόσληψη εποχικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για τις ανάγκες καθαριότητας μεταξύ των άλλων και των δικών μας Κέντρων Υγείας, θέλω, να επισημάνω ορισμένα ευτράπελα, τα οποία τα συναντάμε σχεδόν σ΄ όλες τις Προκηρύξεις, που όχι μόνον ¨μας βγάζουν από τα ρούχα μας¨ αλλά μας οδηγούν αργά και βασανιστικά και σε μια απέχθεια για το πολιτικό σύστημα και τους διαχειριστές του.

Το τυπικό της Υπόθεσης έχει ως εξής:

Η αρμόδια υπηρεσία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ εξέδωσε την σχετική Ανακοίνωση Προκήρυξης του διαγωνισμού, από 13-22/10/2018 η αποστολή Αιτήσεων των υποψηφίων, όπως επίσης και το ακόλουθο Παράρτημα 23 σελίδων ως οδηγό για την συμπλήρωση της Αίτησης καθώς και για ενημέρωση αναφορικά με τα τυπικά και κύρια προσόντα αλλά άλλα κριτήρια, τα οποία συνεκτιμώνται κατά την τελική κατάταξη των υποψηφίων.

Αρκετοί είναι εκείνοι που δεν μπήκαν στο κόπο να διαβάσουν το Παράρτημα της Προκήρυξης, γιατί έχει διαρρεύσει από στόμα σε στόμα, πως αναγκαίο και απαραίτητο προσόν ήταν η εμπειρία που αποκτήθηκε σε Φορέα Υγείας του Δημοσίου ή του Ιδιωτικού Τομέα. Πολλοί, οι οποίοι δεν διέθεταν το προσόν αυτό, αγνόησαν την Προκήρυξη και δεν μπήκαν στο κόπο, ν΄ αποστείλουν σχετική Αίτηση συμμετοχής στον εν λόγω διαγωνισμό.

Ω του θαύματος τα προσωρινά αποτελέσματα αναρτήθηκαν και εντυπωσιάστηκα με αυτά των Κωδικών 104 και 101. Η εμπειρία υπηρεσίας καθαριότητας σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα υγείας, ήταν σύμφωνα και με το Πράρατημα, το κύριο προσόν της Προκήρυξης.

Στα προσωρινά αποτελέσματα Κατάταξης των Υποψηφίων που είδαν το φως της δημοσιότητας, 31/10, όπως φαίνεται και από τους πίνακες:

α) ελάχιστοι είναι εκείνοι που πήραν μέρος με κύριο προσόν την Εμπειρία σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα και

β) οι πιο πολλοί που επελέγησαν δεν πληρούν το κύριο κριτήριο κατάταξης όπως ορίζεται από το Παράρτημα της Προκήρυξης.

Μάλιστα στους καταλόγους των προσωρινά προσληφθέντων που εξέδωσε ο η διοίκηση του φορέα των Κέντρων Υγείας, παρατηρούμε πως στη περίπτωση αυτή του Κ. Νευροκοπίου, η σειρά κατάταξης διαφέρει απ΄ αυτήν των προσλήψεων.

Για παράδειγμα η Πρώτη σε μόρια του πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, δεν ήταν αυτή που προσλήφθηκε προσωρινά, αλλά η δεύτερη, γιατί πληρούσε το Κύριο Κριτήριο της Εμπειρίας και ας υπολείπονταν σε μόρια της πρώτης.
Το αυτό έπρεπε να γίνει και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δηλαδή αφού αξιολογηθούν πρώτα οι υποψήφιοι/ες με βάση το κύριο προσόν της Εμπειρίας και μετά όλες οι άλλες με τα λοιπά κριτήρια σε περίπτωση κενών θέσεων.

Τόσο για το Κέντρο Υγείας της Δράμας, όσο για το, του Παρανεστίου, όσο και για το, της Προσοτσάνης τελικά παραγκωνίστηκε το βασικό και Κύριο Κριτήριο της Εμπειρίας και προτάχθηκαν Υποψήφιες που δεν πληρούσαν το προσόν της Εμπειρίας αλλά τα λοιπά κριτήρια μεταξύ αυτών της Ανεργίας.

Από πότε η Αεργία και η Ανεργία αποτελεί προσόν; Και μάλιστα για έναν ευαίσθητο τομέα της κοινωνίας μας που είναι η Δημόσια Υγεία; Ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετούνται σε βάρος της Καθαριότητας των Κέντρων Υγείας μας;

[alert variation=»alert-info»]Τελικά είναι Νόμιμο να απασχοληθούν στην Καθαριότητα των Κέντρων Υγείας της ευθύνης της 4ης ΥΠΕ, άτομα με 0 ΜΗΔΕΝ Προϋπηρεσία αλλά και με 0 Μηδέν εμπειρία στο χώρο της Καθαριότητας εν γένει;[/alert]

  • Είναι Ηθικό να υποτιμάται κατ΄ αυτόν τον τρόπο η αξία του ευαίσθητου αυτού χώρου της Υγείας των Πολιτών του Νομού της Δράμας και του εργατικού που εργάζεται σ΄ αυτά;
  • Είναι Δίκαιο να καταστρατηγούνται τα Κριτήρια κατάταξης της Προκήρυξης και ενώ υπάρχει Υποψήφιος που κατέχει το Κύριο Προσόν να παρακάμπτεται και να προτείνεται υποψήφιος μόνον με Λοιπά Κριτήρια;

Κύριοι, πρόκειται για κραυγαλέα Διάκριση!!!!
Γιατί ενώ στην Αίτηση ζητούνται ως προϋπόθεση συμμετοχής στο διαγωνισμό και διευκρινίζονται τα Κύρια και τα Επικουρικά Προσόντα του Υποψηφίου, όπως η εμπειρία σε Φορέα Υγείας, τελικά παραβλέπετε και παρακάμπτεται το βασικό αυτό κριτήριο για τη Σειρά Κατάταξης των Υποψηφίων και στη Θέση του άκουσον – άκουσον, αντί να ζητείται από τον Υποψήφιο να προσκομίσει εμπειρία τουλάχιστον από απασχόληση σε θέση ευθύνης Γενικών Καθηκόντων, προτάσσουν την Αεργία και την Ανεργία των Υποψηφίων.
Μήπως είναι Ηθικό;

Βάση αυτής της Αρχής της πρόταξης του Αέργου και Ανέργου δηλαδή αυτού που αρέσκεται επί χρόνια με το να είναι «αρακτός και λάιτ» να του παρέχει το σύστημα μόρια, τα οποία σε κάποια στιγμή αναδύονται σε προνόμια; Έτσι μεγάλος αριθμός «νέων» γνωρίζοντας, πως η Αεργία πριμοδοτείται έναντι της εργασίας, ασφαλώς και επιλέγει, να κάθεται, παρά να δουλεύει, αφού ξέρει, πως το αραλίκι του θα πριμοδοτηθεί και θα ευεργετηθεί στο άμεσο μέλλον. Μήπως σκοπίμως δημιουργούνται στρατιές ανέργων περιμένοντας να μπουν στα Stage ή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα των Δήμων και του Δημοσίου για να συνεχίσουν και τώρα «κάθεσαιιιιιιιι»;
Μήπως είναι δίκαιο;

Λέει εμείς καταργήσαμε τα στεγανά και τα ρουσφέτια. Παλαιότερα υπήρχε το «ράβε ξήλωνε». Η κάλυψη των θέσεων γίνεται πλέον με «νόμιμη» και διαφανή διαδικασία. Το σύστημα λέει έβγαλε την σειρά κατάταξης.

Κύριε!!! το σύστημα κάποιοι το τροφοδοτούν με στοιχεία και κάποιοι επιλέγουν το αποτέλεσμα που επιθυμούν.

[alert variation=»alert-danger»]Πόσο ηθικό, νόμιμο και δίκιο είναι η ανάθεση της Καθαριότητας του πιο ευαίσθητου κοινωνικά χώρου, της προσφοράς του δημόσιου αγαθού της δημόσιας Υγείας όχι στους επαΐοντες αλλά στους αδαείς.[/alert]

Ο ΑΣΕΠ για Παράδειγμα, για τις ανάγκες καθαριότητας του κτιρίου, στο οποίο στεγάζεται, εξέδωσε 22 /10/2018 (σχεδόν στο ίδιο χρονικό διάστημα με αυτήν της 4ης ΥΠΕ), Προκήρυξη για έξι θέσεις, για εργασία ορισμένου χρόνου, όπου στον Πίνακα Β΄ Διευκρινίζει: α) Δεν απαιτείτε τίτλος σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης και β) Εμπειρία (1) τουλάχιστον έτους στο Τομέα Καθαριότητας. Ο ΑΣΕΠ βέβαια δεν είναι δημόσιος φορέας Υγείας, αλλά παρ΄ όλα αυτά απαιτεί από τους υποψήφιους διαγωνιζόμενους εμπειρία Γενικών Καθηκόντων (1) ενός έτους.

Τα Κέντρα Υγείας μας, πιθανόν για κάποιους να έχουν υποδεέστερη αξία και να έκριναν, πως μπορούν, να παίζουν με την Υγεία των Πολιτών, αναθέτοντας την καθαριότητα αυτών σε άτομα που στερούνται των βασικών, στοιχειωδών περί καθαριότητας!!!!
Βρισκόμαστε ήδη σε προεκλογική περίοδο και ο χώρος της Υγείας νοσεί!!!

Dimitrios Stampoulis

[signoff predefined=»Google»][/signoff]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement Book transfer in Greece 728*90
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ενυπόγραφα

Το ψευδεπίγραφο “Δώρημα” της εθνικότητας στους Σκοπιανούς

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πηγή: http://roykoymoykoy.blogspot.gr/

ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ : ΤΟ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟ “ΔΩΡΗΜΑ” ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενυπόγραφα

Τι είναι η αγάπη;

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στην πράξη

Ακούμε πολλά για την αγάπη και συνήθως είναι πολύ όμορφα. Τι είναι όμως στην αλήθεια η αγάπη;

«Η Αγάπη είναι η μόνη αλήθεια», «η Αγάπη είναι φως», «η Αγάπη γιατρεύει τα πάντα», «η Αγάπη είναι η απάντηση σε όλα», «η Αγάπη απελευθερώνει» κλπ.

  • Τι είναι τελικά η αγάπη;
  • Κάτι το απέραντο;
  • Κάτι το απόλυτο;
  • Άραγε ξέρουμε να αγαπάμε οι άνθρωποι;

Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από αυτή.

Τα πρότυπα αγάπης

Αν αναλύσουμε το από που αντλούμε τα πρότυπά μας για την αγάπη θα καταλάβουμε ότι προέρχονται από την κοινωνία όπου ζούμε και τις προσλαμβάνουσες μας.

Στον δυτικό κόσμο τα πρότυπα αγάπης πηγάζουν από τα βιβλία που διαβάζουμε, από τις ταινίες που βλέπουμε, από τα τραγούδια του έρωτα και από τα ποιήματα.

Πώς ακριβώς παρουσιάζεται η αγάπη σε αυτά τα μέσα;

Συνήθως επικρατούν οι ιδέες του ρομαντισμού. Οι έρωτες είναι δυνατοί, κρατούν για πάντα, τα συναισθήματα είναι βαθιά και η αφοσίωση αιώνια. Οι δυο σύντροφοι ζουν την απόλυτη σύνδεση, απαλλαγμένοι από κάθε προβληματική κατάσταση της ανθρώπινης φύσης. Είναι αγγελικά πλασμένοι και αλληλοσυμπληρώνονται. Είναι σύντροφοι ζωής.

Ζουν και αναπνέουν ο ένας για τον άλλον. Εξυψώνουν τη θεϊκή φύση του συντρόφου τους, αναδεικνύουν τη μεγαλοσύνη του και αγαπούν το κάθε τι σε εκείνον. Συνήθως δε δουλεύουν και περνούν το χρόνο τους βλέποντας ηλιοβασιλέματα δίπλα σε εκτάσεις με νερό, ή κάνοντας ιππασία.

Αυτό το οποίο παραλείπουμε να παρατηρήσουμε είναι όμως, ότι αυτοί οι αιώνιοι έρωτες συχνά είναι είτε απαγορευμένοι, είτε ανεκπλήρωτοι, είτε υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Δηλαδή δυσλειτουργικοί. Ο βασικός λόγος που κρατούν για πάντα είναι ότι συνήθως μετά από λίγο καιρό ο ένας από τους δυο είτε πεθαίνει, είτε αυτοκτονεί. Βλέπε Ρωμαίος και Ιουλιέτα. Οπότε το για πάντα είναι για… λίγες εβδομάδες / μήνες.

Από την άλλη στις ταινίες το «χάπυ έντ» συνήθως είναι και το…«εντ» καθώς η ταινία τελειώνει όταν ο Ρίτσαρντ Γκιρ πάει στην Τζούλια Ρόμπερτς και της προτείνει να παντρευτούν με ένα μπουκέτο λουλούδια.

Δε μας δείχνει τι γίνεται μετά. Στην πραγματική σχέση.  Τι θα γινόταν άραγε όταν ο Ρίτσαρντ και η Τζούλια ήταν μαζί μετά από έξι μήνες;

Πόσο καιρό θα κρατούσε η σχέση του Ρωμαίου με την Ιουλιέτα αν παντρευόντουσαν και έκαναν παιδιά; Θα έβγαζε τον ένα χρόνο; Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο Σαίξπηρ έγραψε το έργο αυτό όχι για να εξυψώσει αλλά για να σατιρίσει τον έρωτα δείχνοντας πόσο παράλογος και ανώριμος ήταν.

Πώς είναι οι σχέσεις στην πραγματικότητα; Τι θα γίνει όταν τα ιδανικά πλασμένα ζευγάρια ζήσουν στο ίδιο σπίτι; Όταν θα χρειαστεί να διαχειριστούν δυο παιδιά, λογαριασμούς, ΕΝΦΙΑ. Πώς λειτουργεί η αγάπη σε αυτές τις συνθήκες; Δεν μας λέει κανείς.

Μια ένδειξη του πώς θα μπορούσε να είναι, προέρχεται από το βιβλίο Μαντάμ Μποβαρύ, όπου η πλούσια κόρη Emma Rouault, παντρεύεται τον φτωχό αλλά όμορφο γιατρό, μόνο για να συνειδητοποιήσει πως η παντρεμένη ζωή δεν έχει την ένταση που περίμενε και πως οι καθημερινές δουλειές την βυθίζουν στην πλήξη. Γιατί έτσι είναι οι πραγματικές μακροχρόνιες σχέσεις. Έχουν δυσκολίες και βαρεμάρα. Είναι φυσιολογικό. Υπάρχει λόγος που το πάθος φεύγει μετά από λίγο.

Στο βιβλίο βέβαια, η Emma γνωρίζει έναν άλλο χωρικό και ζει τον (απαγορευμένο) έρωτα ξανά. Τα ίδια και τα ίδια. Στο τέλος φυσικά και η Emma αυτοκτονεί…!!

Τα τραγούδια, τα ποιήματα, όλα μας μιλούν για μια κατάσταση συνήθως ανεκπλήρωτου έρωτα αλλά πολύ λίγα μας περιγράφουν μια ώριμη σχέση και το τι πραγματικά συμβαίνει εκεί.

Γιατί οι σχέσεις είναι βαρετές από τη φύση τους και κανείς δεν θέλει να γράψει ένα βιβλίο ή να κάνει μια ταινία για ένα βαρετό θέμα. Δε θα αρέσει. Ο κόσμος δε θα το διαβάσει. Μας αρέσουν τα βιβλία που  προκαλούν συναίσθημα. Αλλιώς δεν τα αγοράζουμε.

Στην πράξη, η ανάγκη μας για να νιώθουμε έντονο συναίσθημα καθορίζει τα πιστεύω μας και παραμορφώνει την πραγματικότητά μας χάριν μιας εξιδανικευμένης αλλά συνήθως ουτοπικής κατάστασης.

Κοιτάξτε γύρω σας. Πόσους ανθρώπους γνωρίζετε οι οποίοι ζουν την τέλεια σχέση που εσείς ονειρεύεστε;

Συνήθως η απάντηση είναι από κανέναν έως έναν. Ακόμα και να νομίζετε ότι ξέρετε κάποιον είναι πολύ δύσκολο να γνωρίζετε την πραγματικότητα της σχέσης που βιώνει. Βλέπετε μόνο ό,τι επιλέγει να δείχνει. Έτσι συχνά λανθασμένα υποθέτετε πως μόνο εσείς ταλαιπωρείστε και δεν είστε φυσιολογικοί.

Είμαστε απροπόνητοι

Είμαστε απροπόνητοι, λοιπόν, για το πώς να διαχειριζόμαστε μια ισότιμη σχέση ενηλίκων. Έχουμε πρότυπα και βομβαρδιζόμαστε με ερεθίσματα μόνο για τον έρωτα. Μοιραία εφαρμόζουμε τα ίδια πρότυπα και στις σχέσεις. Περιμένουμε από τον σύντροφό μας να είναι καλός, τρυφερός, αρρενωπός, θυληκός, να μας αγαπάει ακριβώς όπως είμαστε, να αγαπάει όλα μας τα ψεγάδια, να μας το εκδηλώνει συχνά, να μη μας θεωρεί δεδομένους, να μας καταλαβαίνει μόνο με μια ματιά, να να να. Να είναι ο τέλειος σύντροφος.

Γιατί έτσι είναι ωραία να ερωτεύεσαι.

Ξέρουμε λοιπόν τι σημαίνει να μας αγαπάνε. Ξέρουμε πώς είναι να αγαπιόμαστε. Ή πώς θα έπρεπε να είναι…

Ξέρουμε να αγαπάμε;

Όποιος έχει διαβάσει έστω και λίγο ψυχολογία, (ή έχει διαβάσει το βιβλίο μου) γνωρίζει ότι ο τρόπος του κάθε ανθρώπου να αγαπάει είναι μοναδικός και πολύ προσωπικός. Αγαπάμε με τον τρόπο που είχαμε συνδεθεί με τους γονείς μας (ή τον σημαντικότερο φροντιστή μας για να χρησιμοποιήσω ψυχολογικούς όρους).

Αν ο γονιός μας, μάς υποτιμούσε, τότε το να μας υποτιμούν είναι για εμάς αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν απών τότε η απουσία και η έλλειψη είναι για μας αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν βίαιος, τότε η βία είναι για εμάς αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν στοργικός, τότε η στοργή είναι για μας αγάπη. Αυτό το πρότυπο έμαθε ο ψυχισμός μας, αναγκαστικά το ίδιο θα εφαρμόσει και στην πράξη.

Δεν έχουμε επιλογή στο ποιον αγαπάμε. Δεν μπορούμε να αγαπήσουμε τον οποιοδήποτε. Έχουμε χημεία μόνο με συγκεκριμένους ανθρώπους για πολύ συγκεκριμένους ψυχο-λογικούς λόγους. Το συναίσθημα του έρωτα δεν είναι μυστήριο. Εξηγείται. Όσο μη-ρομαντικό και ξενερωτικό κι αν ακούγεται αυτό. Είμαι και μαθηματικός και με ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην πράξη. Όχι μόνο στα λόγια και στην όμορφη θεωρία.

Ερωτευόμαστε το γνώριμο. Όχι το ευχάριστο.

Όταν λοιπόν, σχετιστούμε όλοι θα φέρουμε τα παιδικά μας εγχειρίδια και θα συμπεριφερθούμε όπως μας έχουν διδάξει τα γονεϊκά πρότυπα. Ίσως είμαστε απορριπτικοί, απόμακροι, περιφρονητικοί, ψυχροί, επιθετικοί. Αυτό θα βγαίνει από μέσα μας. Αυτό θα είναι αγάπη για μας. Δε θα γίνεται αλλιώς. Ο άλλος απέναντί μας όμως, θα κρίνει αν τον αγαπάμε με βάση τα χολυγουντιανά πρότυπα. Και αντίστοιχα κι εμείς εκείνους.

Όταν συγκρίνονται χολυγουντιανά με γονεϊκά πρότυπα, όπως σίγουρα καταλαβαίνετε, τα γονεϊκά θα υπολείπονται σε σχέση με αυτά των ταινιών. Έτσι θα πιστεύουμε ότι δε μας αγαπάει ο άλλος. Αντίστοιχα και εκείνος θα πιστεύει ότι κι εμείς δεν τον αγαπάμε.

Αυτό συμβαίνει διότι οι άνθρωποι δεν ξέρουμε να αγαπάμε. Ξέρουμε όμως να αγαπιόμαστε, όπως είπαμε πιο πριν.

Αγάπη στην πράξη

Τι είναι η αγάπη στην πράξη; Η αγάπη είναι μια δεξιότητα που χρειάζεται να μάθουμε. Δεν είναι κάτι το έμφυτο. Η έμφυτη αγάπη είναι αυτή που εντυπώθηκε κατά την παιδική μας ηλικία. Χρειαζόμαστε να προπονηθούμε στη δεξιότητα αυτή και να τη μάθουμε όπως μαθαίνουμε όλα τα άλλα πράγματα στη ζωή μας.

Στην πράξη οι σχέσεις θέλουν πολλή δουλειά. Είναι ό,τι πιο δύσκολο υπάρχει στον κόσμο. Δουλειά με τον εαυτό μας και δουλειά με τον άλλον.

Στην πράξη για μια πετυχημένη σχέση χρειάζεται να γνωρίζω πως έχω κάποια θέματα τα οποία θα επηρεάσουν τη σχέση και θα την κάνουν να αποκλίνει από τη χολυγουντιανή εκδοχή της.

Στην πράξη για μια πετυχημένη σχέση χρειάζεται να γνωρίζει και ο σύντροφός μου ότι έχει αντίστοιχα κάποια θέματα.

Στην πράξη για μια επιτυχημένη σχέση χρειάζεται να έχουμε τη διάθεση να επικοινωνήσουμε τις διαφορετικότητές μας και να δούμε πώς θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας κοινά πρότυπα. Πρότυπα τα οποία θα απέχουν αναγκαστικά από τα ουτοπικά, μη ρεαλιστικά πρότυπα των βιβλίων, των ταινιών, των τραγουδιών και των ποιημάτων.

Και δεν πειράζει που θα απέχουν. Γιατί τα δικά μας θα είναι αληθινά, όχι ψεύτικα. Ας μη συγκρινόμαστε με τα πρότυπα τα οποία μόνο λίγους μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε. Ας μη συγκρίνουμε τους συντρόφους μας με τα πρότυπα τα οποία μόνο λίγους θα τους κάνουν να φαίνονται στα δικά μας μάτια.

Στην πράξη θα χρειαστεί να συμβιβαστούμε στη σχέση μας. Οι ασυμβίβαστοι άνθρωποι μένουν μόνοι. Είναι οι πιο φοβισμένοι.

Στην πραγματικότητα οι σχέσεις που κρατάνε για πάντα δεν είναι οι σχέσεις που δεν έχουν προβλήματα. Δεν είναι οι σχέσεις που δυο ανώτεροι, αυθεντικοί και ώριμοι άνθρωποι (ποιοι είναι αυτοί άραγε;) που έχουν λύσει τα θέματά τους έρχονται σε επαφή. Οι σχέσεις που κρατάνε για πάντα είναι οι σχέσεις που δυο ατελείς άνθρωποι μαλώνουν, διαφωνούν, πληγώνουν αλλά συνεχίζουν να συζητάνε. Δεν κάνουν υπομονή και δεν ανέχονται. Γνωρίζουν την προβληματική τους φύση και κάνουν ό,τι μπορούν για να δημιουργούν κοινό τόπο και κοινό όραμα.

Συμπέρασμα

Είναι συχνά βαρετές οι σχέσεις. Και δεν πειράζει. Υπάρχει τεράστια δύναμη και ομορφιά στη βαρετή καθημερινότητα μιας σχέσης. Υπάρχει ασφάλεια, κατανόηση, συγκατάβαση, γλύκα, αποδοχή, συντροφικότητα, θαλπωρή, ζεστασιά, αγκαλιά.

Κι αν δεν είναι αυτό αγάπη τότε τι είναι;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗΣ  Ph.D.

Μαθηματικός – Συγγραφέας

Coach Θετικής Ψυχολογίας

www.dimitrisflamouris.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενυπόγραφα

Η ανοησία δεν έχει… όρια: Χάνουν το δίπλωμα όσοι οδηγοί καπνίζουν δίπλα σε παιδιά

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαβάζουμε στο pentapostagma.gr  «Αφαίρεση διπλώματος για ένα μήνα και πρόστιμο 1.500 ευρώ προβλέπει η νέα εγκύκλιος που εξέδωσε το υπουργείο Υγείας για τους οδηγούς που καπνίζουν μέσα στο αυτοκίνητό τους, ενώ επιβαίνουν σε αυτό παιδιά κάτω των 12 ετών.

Με την εγκύκλιο αυτή, ο υπουργός Υγείας, Α. Ξάνθος καλεί αστυνομία, τοπική αυτοδιοίκηση και επιθεωρητές υγείας να ξεκινήσουν εντατικούς ελέγχους και να εφαρμόσουν με προσοχή και αυστηρότητα τη νομοθεσία.

Συγκεκριμένα:

Για παράβαση της απαγόρευσης καπνίσματος στα αυτοκίνητα, όταν επιβαίνουν ανήλικοι κάτω των 12 ετών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ποσού 1.500 ευρώ στον επιβαίνοντα που καπνίζει ανεξάρτητα αν είναι οδηγός, ενώ διπλασιάζεται το πρόστιμο στο ποσό των 3.000 ευρώ, αν αυτός που καπνίζει οδηγεί αυτοκίνητο δημοσίας χρήσης.

Στους οδηγούς, επιβάλλεται επιπλέον αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για διάστημα ενός μήνα για κάθε παράβαση έστω και αν δεν διέπραξαν οι ίδιοι την παράβαση, αλλά πρόσωπο που επιβαίνει στο αυτοκίνητο.»

Μάλλον έχει χαθεί το μέτρο… και ο ρατσισμός κατά των καπνιστών είναι άνευ προηγουμένου…

Ρατσισμός σε κάτι που αγοράζουν νόμιμα με υπέρογκους φόρους αλλά… τους απαγορεύουν τη χρήση του σχεδόν παντού. Δεν είμαστε υπέρ του παθητικού καπνίσματος από κανέναν και πρέπει οι καπνιστές να σέβονται τους γύρω τους και περισσότερο τα παιδιά. Αλλά αν η πολιτεία «κόπτεται» για τα παιδιά πως θα τα προστατεύσει στο σπίτι; Αυτοί που καπνίζουν στο σπίτι; Μήπως ο κ. Ξάνθος να δώσει εντολή στην αστυνομία, τοπική αυτοδιοίκηση και επιθεωρητές υγείας να ξεκινήσουν εντατικούς ελέγχους στα σπίτια;

Φυσικά η πολιτεία σε όλα τα ζητήματα προς.. συμμόρφωση των «υπηκόων της» δεν χρησιμοποιεί τον δρόμο της ενημέρωσης αλλά… βρίσκει την αφορμή να χρησιμοποιεί φοροεισπρακτικά μέτρα.

ΥΓ Έχω μια απορία. Αν υπουργός Υγείας και όχι Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας ήταν ο… κ. Πολάκης…

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο, ξημερώματα Πέμπτης, ο Μάριος Αμανατίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σαραλιώτης: Δεν συμμετείχα στη δολοφονία Γρηγορόπουλου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Δράμα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

12ο ΠΑΝΔΡΑΜΙΝΟ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξανθόπουλος Θεόφιλος: Η «πρώτη» του ομιλία στη Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Δράμας: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς τον Υπ. Υγείας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Προς πώληση η υποθαλάσσια αποθήκη φυσικού αερίου της Καβάλας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

«Ορέστεια» του Αισχύλου – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δεν ξεκίνησε καλά η κυβερνητική πολιτική για την περιφέρεια της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

16η Γιορτή Καλαμποκιού 2 έως 4 Αυγούστου 2019

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ο κατά φαντασίαν ασθενής του Μολιέρου

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Αγωνία για 16χρονη που εξαφανίστηκε από την Καβάλα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αίσιο τέλος, βρέθηκε η 16χρονη Ανέλια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Από 6/8 έως και 19/8 οι αιτήσεις για την πρόσληψη εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ

ΕΛΛΑΔΑ3 εβδομάδες πριν

Άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη αποφάσισε η Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Από 6/8 έως και 19/8 οι αιτήσεις για την πρόσληψη εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

12ο ΠΑΝΔΡΑΜΙΝΟ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αίσιο τέλος, βρέθηκε η 16χρονη Ανέλια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Πάρκων

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

«Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Φρούριο Καβάλας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Δράμας: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς τον Υπ. Υγείας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δεν ξεκίνησε καλά η κυβερνητική πολιτική για την περιφέρεια της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συνάντηση εργασίας κ. Γεωργιάδη με τον κ. Σκρέκα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Στους Δήμους να αποφασίζουν οι πολλοί και όχι οι λίγοι!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο, ξημερώματα Πέμπτης, ο Μάριος Αμανατίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξανθόπουλος Θεόφιλος: Η «πρώτη» του ομιλία στη Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κοινωνικό Ιατρείο-Φαρμακείο Αλληλεγγύης Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σαραλιώτης: Δεν συμμετείχα στη δολοφονία Γρηγορόπουλου

ΕΛΛΑΔΑ3 εβδομάδες πριν

Άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη αποφάσισε η Βουλή

Book transfer in Greece 300*250

Διαβάζονται...