Connect with us
GoDrama

Ενυπόγραφα

Δημόσια Υγεία vs Καθαριότητα!!! 

Δημοσιεύθηκε

στις

Με αφορμή την πρόσφατη ανακοίνωση 31/10, των προσωρινών αποτελεσμάτων κατάταξης των προσληφθέντων του πρόσφατου διαγωνισμό της 4ης ΥΠΕ που αφορούσε, την πρόσληψη εποχικού προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για τις ανάγκες καθαριότητας μεταξύ των άλλων και των δικών μας Κέντρων Υγείας, θέλω, να επισημάνω ορισμένα ευτράπελα, τα οποία τα συναντάμε σχεδόν σ΄ όλες τις Προκηρύξεις, που όχι μόνον ¨μας βγάζουν από τα ρούχα μας¨ αλλά μας οδηγούν αργά και βασανιστικά και σε μια απέχθεια για το πολιτικό σύστημα και τους διαχειριστές του.

Το τυπικό της Υπόθεσης έχει ως εξής:

Η αρμόδια υπηρεσία της 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ εξέδωσε την σχετική Ανακοίνωση Προκήρυξης του διαγωνισμού, από 13-22/10/2018 η αποστολή Αιτήσεων των υποψηφίων, όπως επίσης και το ακόλουθο Παράρτημα 23 σελίδων ως οδηγό για την συμπλήρωση της Αίτησης καθώς και για ενημέρωση αναφορικά με τα τυπικά και κύρια προσόντα αλλά άλλα κριτήρια, τα οποία συνεκτιμώνται κατά την τελική κατάταξη των υποψηφίων.

Αρκετοί είναι εκείνοι που δεν μπήκαν στο κόπο να διαβάσουν το Παράρτημα της Προκήρυξης, γιατί έχει διαρρεύσει από στόμα σε στόμα, πως αναγκαίο και απαραίτητο προσόν ήταν η εμπειρία που αποκτήθηκε σε Φορέα Υγείας του Δημοσίου ή του Ιδιωτικού Τομέα. Πολλοί, οι οποίοι δεν διέθεταν το προσόν αυτό, αγνόησαν την Προκήρυξη και δεν μπήκαν στο κόπο, ν΄ αποστείλουν σχετική Αίτηση συμμετοχής στον εν λόγω διαγωνισμό.

Ω του θαύματος τα προσωρινά αποτελέσματα αναρτήθηκαν και εντυπωσιάστηκα με αυτά των Κωδικών 104 και 101. Η εμπειρία υπηρεσίας καθαριότητας σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα υγείας, ήταν σύμφωνα και με το Πράρατημα, το κύριο προσόν της Προκήρυξης.

Στα προσωρινά αποτελέσματα Κατάταξης των Υποψηφίων που είδαν το φως της δημοσιότητας, 31/10, όπως φαίνεται και από τους πίνακες:

α) ελάχιστοι είναι εκείνοι που πήραν μέρος με κύριο προσόν την Εμπειρία σε δημόσιο ή ιδιωτικό φορέα και

β) οι πιο πολλοί που επελέγησαν δεν πληρούν το κύριο κριτήριο κατάταξης όπως ορίζεται από το Παράρτημα της Προκήρυξης.

Μάλιστα στους καταλόγους των προσωρινά προσληφθέντων που εξέδωσε ο η διοίκηση του φορέα των Κέντρων Υγείας, παρατηρούμε πως στη περίπτωση αυτή του Κ. Νευροκοπίου, η σειρά κατάταξης διαφέρει απ΄ αυτήν των προσλήψεων.

Για παράδειγμα η Πρώτη σε μόρια του πίνακα κατάταξης των υποψηφίων, δεν ήταν αυτή που προσλήφθηκε προσωρινά, αλλά η δεύτερη, γιατί πληρούσε το Κύριο Κριτήριο της Εμπειρίας και ας υπολείπονταν σε μόρια της πρώτης.
Το αυτό έπρεπε να γίνει και σε όλες τις άλλες περιπτώσεις δηλαδή αφού αξιολογηθούν πρώτα οι υποψήφιοι/ες με βάση το κύριο προσόν της Εμπειρίας και μετά όλες οι άλλες με τα λοιπά κριτήρια σε περίπτωση κενών θέσεων.

Τόσο για το Κέντρο Υγείας της Δράμας, όσο για το, του Παρανεστίου, όσο και για το, της Προσοτσάνης τελικά παραγκωνίστηκε το βασικό και Κύριο Κριτήριο της Εμπειρίας και προτάχθηκαν Υποψήφιες που δεν πληρούσαν το προσόν της Εμπειρίας αλλά τα λοιπά κριτήρια μεταξύ αυτών της Ανεργίας.

Από πότε η Αεργία και η Ανεργία αποτελεί προσόν; Και μάλιστα για έναν ευαίσθητο τομέα της κοινωνίας μας που είναι η Δημόσια Υγεία; Ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετούνται σε βάρος της Καθαριότητας των Κέντρων Υγείας μας;

[alert variation=»alert-info»]Τελικά είναι Νόμιμο να απασχοληθούν στην Καθαριότητα των Κέντρων Υγείας της ευθύνης της 4ης ΥΠΕ, άτομα με 0 ΜΗΔΕΝ Προϋπηρεσία αλλά και με 0 Μηδέν εμπειρία στο χώρο της Καθαριότητας εν γένει;[/alert]

  • Είναι Ηθικό να υποτιμάται κατ΄ αυτόν τον τρόπο η αξία του ευαίσθητου αυτού χώρου της Υγείας των Πολιτών του Νομού της Δράμας και του εργατικού που εργάζεται σ΄ αυτά;
  • Είναι Δίκαιο να καταστρατηγούνται τα Κριτήρια κατάταξης της Προκήρυξης και ενώ υπάρχει Υποψήφιος που κατέχει το Κύριο Προσόν να παρακάμπτεται και να προτείνεται υποψήφιος μόνον με Λοιπά Κριτήρια;

Κύριοι, πρόκειται για κραυγαλέα Διάκριση!!!!
Γιατί ενώ στην Αίτηση ζητούνται ως προϋπόθεση συμμετοχής στο διαγωνισμό και διευκρινίζονται τα Κύρια και τα Επικουρικά Προσόντα του Υποψηφίου, όπως η εμπειρία σε Φορέα Υγείας, τελικά παραβλέπετε και παρακάμπτεται το βασικό αυτό κριτήριο για τη Σειρά Κατάταξης των Υποψηφίων και στη Θέση του άκουσον – άκουσον, αντί να ζητείται από τον Υποψήφιο να προσκομίσει εμπειρία τουλάχιστον από απασχόληση σε θέση ευθύνης Γενικών Καθηκόντων, προτάσσουν την Αεργία και την Ανεργία των Υποψηφίων.
Μήπως είναι Ηθικό;

Βάση αυτής της Αρχής της πρόταξης του Αέργου και Ανέργου δηλαδή αυτού που αρέσκεται επί χρόνια με το να είναι «αρακτός και λάιτ» να του παρέχει το σύστημα μόρια, τα οποία σε κάποια στιγμή αναδύονται σε προνόμια; Έτσι μεγάλος αριθμός «νέων» γνωρίζοντας, πως η Αεργία πριμοδοτείται έναντι της εργασίας, ασφαλώς και επιλέγει, να κάθεται, παρά να δουλεύει, αφού ξέρει, πως το αραλίκι του θα πριμοδοτηθεί και θα ευεργετηθεί στο άμεσο μέλλον. Μήπως σκοπίμως δημιουργούνται στρατιές ανέργων περιμένοντας να μπουν στα Stage ή σε κάποιο άλλο πρόγραμμα των Δήμων και του Δημοσίου για να συνεχίσουν και τώρα «κάθεσαιιιιιιιι»;
Μήπως είναι δίκαιο;

Λέει εμείς καταργήσαμε τα στεγανά και τα ρουσφέτια. Παλαιότερα υπήρχε το «ράβε ξήλωνε». Η κάλυψη των θέσεων γίνεται πλέον με «νόμιμη» και διαφανή διαδικασία. Το σύστημα λέει έβγαλε την σειρά κατάταξης.

Κύριε!!! το σύστημα κάποιοι το τροφοδοτούν με στοιχεία και κάποιοι επιλέγουν το αποτέλεσμα που επιθυμούν.

[alert variation=»alert-danger»]Πόσο ηθικό, νόμιμο και δίκιο είναι η ανάθεση της Καθαριότητας του πιο ευαίσθητου κοινωνικά χώρου, της προσφοράς του δημόσιου αγαθού της δημόσιας Υγείας όχι στους επαΐοντες αλλά στους αδαείς.[/alert]

Ο ΑΣΕΠ για Παράδειγμα, για τις ανάγκες καθαριότητας του κτιρίου, στο οποίο στεγάζεται, εξέδωσε 22 /10/2018 (σχεδόν στο ίδιο χρονικό διάστημα με αυτήν της 4ης ΥΠΕ), Προκήρυξη για έξι θέσεις, για εργασία ορισμένου χρόνου, όπου στον Πίνακα Β΄ Διευκρινίζει: α) Δεν απαιτείτε τίτλος σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης και β) Εμπειρία (1) τουλάχιστον έτους στο Τομέα Καθαριότητας. Ο ΑΣΕΠ βέβαια δεν είναι δημόσιος φορέας Υγείας, αλλά παρ΄ όλα αυτά απαιτεί από τους υποψήφιους διαγωνιζόμενους εμπειρία Γενικών Καθηκόντων (1) ενός έτους.

Τα Κέντρα Υγείας μας, πιθανόν για κάποιους να έχουν υποδεέστερη αξία και να έκριναν, πως μπορούν, να παίζουν με την Υγεία των Πολιτών, αναθέτοντας την καθαριότητα αυτών σε άτομα που στερούνται των βασικών, στοιχειωδών περί καθαριότητας!!!!
Βρισκόμαστε ήδη σε προεκλογική περίοδο και ο χώρος της Υγείας νοσεί!!!

Dimitrios Stampoulis

[signoff predefined=»Google»][/signoff]

Διαβάστε όλο το άρθρο
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ενυπόγραφα

Τι είναι η αγάπη;

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στην πράξη

Ακούμε πολλά για την αγάπη και συνήθως είναι πολύ όμορφα. Τι είναι όμως στην αλήθεια η αγάπη;

«Η Αγάπη είναι η μόνη αλήθεια», «η Αγάπη είναι φως», «η Αγάπη γιατρεύει τα πάντα», «η Αγάπη είναι η απάντηση σε όλα», «η Αγάπη απελευθερώνει» κλπ.

  • Τι είναι τελικά η αγάπη;
  • Κάτι το απέραντο;
  • Κάτι το απόλυτο;
  • Άραγε ξέρουμε να αγαπάμε οι άνθρωποι;

Υπάρχουν πολλοί μύθοι γύρω από αυτή.

Τα πρότυπα αγάπης

Αν αναλύσουμε το από που αντλούμε τα πρότυπά μας για την αγάπη θα καταλάβουμε ότι προέρχονται από την κοινωνία όπου ζούμε και τις προσλαμβάνουσες μας.

Στον δυτικό κόσμο τα πρότυπα αγάπης πηγάζουν από τα βιβλία που διαβάζουμε, από τις ταινίες που βλέπουμε, από τα τραγούδια του έρωτα και από τα ποιήματα.

Πώς ακριβώς παρουσιάζεται η αγάπη σε αυτά τα μέσα;

Συνήθως επικρατούν οι ιδέες του ρομαντισμού. Οι έρωτες είναι δυνατοί, κρατούν για πάντα, τα συναισθήματα είναι βαθιά και η αφοσίωση αιώνια. Οι δυο σύντροφοι ζουν την απόλυτη σύνδεση, απαλλαγμένοι από κάθε προβληματική κατάσταση της ανθρώπινης φύσης. Είναι αγγελικά πλασμένοι και αλληλοσυμπληρώνονται. Είναι σύντροφοι ζωής.

Ζουν και αναπνέουν ο ένας για τον άλλον. Εξυψώνουν τη θεϊκή φύση του συντρόφου τους, αναδεικνύουν τη μεγαλοσύνη του και αγαπούν το κάθε τι σε εκείνον. Συνήθως δε δουλεύουν και περνούν το χρόνο τους βλέποντας ηλιοβασιλέματα δίπλα σε εκτάσεις με νερό, ή κάνοντας ιππασία.

Αυτό το οποίο παραλείπουμε να παρατηρήσουμε είναι όμως, ότι αυτοί οι αιώνιοι έρωτες συχνά είναι είτε απαγορευμένοι, είτε ανεκπλήρωτοι, είτε υπό ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες. Δηλαδή δυσλειτουργικοί. Ο βασικός λόγος που κρατούν για πάντα είναι ότι συνήθως μετά από λίγο καιρό ο ένας από τους δυο είτε πεθαίνει, είτε αυτοκτονεί. Βλέπε Ρωμαίος και Ιουλιέτα. Οπότε το για πάντα είναι για… λίγες εβδομάδες / μήνες.

Από την άλλη στις ταινίες το «χάπυ έντ» συνήθως είναι και το…«εντ» καθώς η ταινία τελειώνει όταν ο Ρίτσαρντ Γκιρ πάει στην Τζούλια Ρόμπερτς και της προτείνει να παντρευτούν με ένα μπουκέτο λουλούδια.

Δε μας δείχνει τι γίνεται μετά. Στην πραγματική σχέση.  Τι θα γινόταν άραγε όταν ο Ρίτσαρντ και η Τζούλια ήταν μαζί μετά από έξι μήνες;

Πόσο καιρό θα κρατούσε η σχέση του Ρωμαίου με την Ιουλιέτα αν παντρευόντουσαν και έκαναν παιδιά; Θα έβγαζε τον ένα χρόνο; Πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι ο Σαίξπηρ έγραψε το έργο αυτό όχι για να εξυψώσει αλλά για να σατιρίσει τον έρωτα δείχνοντας πόσο παράλογος και ανώριμος ήταν.

Πώς είναι οι σχέσεις στην πραγματικότητα; Τι θα γίνει όταν τα ιδανικά πλασμένα ζευγάρια ζήσουν στο ίδιο σπίτι; Όταν θα χρειαστεί να διαχειριστούν δυο παιδιά, λογαριασμούς, ΕΝΦΙΑ. Πώς λειτουργεί η αγάπη σε αυτές τις συνθήκες; Δεν μας λέει κανείς.

Μια ένδειξη του πώς θα μπορούσε να είναι, προέρχεται από το βιβλίο Μαντάμ Μποβαρύ, όπου η πλούσια κόρη Emma Rouault, παντρεύεται τον φτωχό αλλά όμορφο γιατρό, μόνο για να συνειδητοποιήσει πως η παντρεμένη ζωή δεν έχει την ένταση που περίμενε και πως οι καθημερινές δουλειές την βυθίζουν στην πλήξη. Γιατί έτσι είναι οι πραγματικές μακροχρόνιες σχέσεις. Έχουν δυσκολίες και βαρεμάρα. Είναι φυσιολογικό. Υπάρχει λόγος που το πάθος φεύγει μετά από λίγο.

Στο βιβλίο βέβαια, η Emma γνωρίζει έναν άλλο χωρικό και ζει τον (απαγορευμένο) έρωτα ξανά. Τα ίδια και τα ίδια. Στο τέλος φυσικά και η Emma αυτοκτονεί…!!

Τα τραγούδια, τα ποιήματα, όλα μας μιλούν για μια κατάσταση συνήθως ανεκπλήρωτου έρωτα αλλά πολύ λίγα μας περιγράφουν μια ώριμη σχέση και το τι πραγματικά συμβαίνει εκεί.

Γιατί οι σχέσεις είναι βαρετές από τη φύση τους και κανείς δεν θέλει να γράψει ένα βιβλίο ή να κάνει μια ταινία για ένα βαρετό θέμα. Δε θα αρέσει. Ο κόσμος δε θα το διαβάσει. Μας αρέσουν τα βιβλία που  προκαλούν συναίσθημα. Αλλιώς δεν τα αγοράζουμε.

Στην πράξη, η ανάγκη μας για να νιώθουμε έντονο συναίσθημα καθορίζει τα πιστεύω μας και παραμορφώνει την πραγματικότητά μας χάριν μιας εξιδανικευμένης αλλά συνήθως ουτοπικής κατάστασης.

Κοιτάξτε γύρω σας. Πόσους ανθρώπους γνωρίζετε οι οποίοι ζουν την τέλεια σχέση που εσείς ονειρεύεστε;

Συνήθως η απάντηση είναι από κανέναν έως έναν. Ακόμα και να νομίζετε ότι ξέρετε κάποιον είναι πολύ δύσκολο να γνωρίζετε την πραγματικότητα της σχέσης που βιώνει. Βλέπετε μόνο ό,τι επιλέγει να δείχνει. Έτσι συχνά λανθασμένα υποθέτετε πως μόνο εσείς ταλαιπωρείστε και δεν είστε φυσιολογικοί.

Είμαστε απροπόνητοι

Είμαστε απροπόνητοι, λοιπόν, για το πώς να διαχειριζόμαστε μια ισότιμη σχέση ενηλίκων. Έχουμε πρότυπα και βομβαρδιζόμαστε με ερεθίσματα μόνο για τον έρωτα. Μοιραία εφαρμόζουμε τα ίδια πρότυπα και στις σχέσεις. Περιμένουμε από τον σύντροφό μας να είναι καλός, τρυφερός, αρρενωπός, θυληκός, να μας αγαπάει ακριβώς όπως είμαστε, να αγαπάει όλα μας τα ψεγάδια, να μας το εκδηλώνει συχνά, να μη μας θεωρεί δεδομένους, να μας καταλαβαίνει μόνο με μια ματιά, να να να. Να είναι ο τέλειος σύντροφος.

Γιατί έτσι είναι ωραία να ερωτεύεσαι.

Ξέρουμε λοιπόν τι σημαίνει να μας αγαπάνε. Ξέρουμε πώς είναι να αγαπιόμαστε. Ή πώς θα έπρεπε να είναι…

Ξέρουμε να αγαπάμε;

Όποιος έχει διαβάσει έστω και λίγο ψυχολογία, (ή έχει διαβάσει το βιβλίο μου) γνωρίζει ότι ο τρόπος του κάθε ανθρώπου να αγαπάει είναι μοναδικός και πολύ προσωπικός. Αγαπάμε με τον τρόπο που είχαμε συνδεθεί με τους γονείς μας (ή τον σημαντικότερο φροντιστή μας για να χρησιμοποιήσω ψυχολογικούς όρους).

Αν ο γονιός μας, μάς υποτιμούσε, τότε το να μας υποτιμούν είναι για εμάς αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν απών τότε η απουσία και η έλλειψη είναι για μας αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν βίαιος, τότε η βία είναι για εμάς αγάπη. Αν ο γονιός μας ήταν στοργικός, τότε η στοργή είναι για μας αγάπη. Αυτό το πρότυπο έμαθε ο ψυχισμός μας, αναγκαστικά το ίδιο θα εφαρμόσει και στην πράξη.

Δεν έχουμε επιλογή στο ποιον αγαπάμε. Δεν μπορούμε να αγαπήσουμε τον οποιοδήποτε. Έχουμε χημεία μόνο με συγκεκριμένους ανθρώπους για πολύ συγκεκριμένους ψυχο-λογικούς λόγους. Το συναίσθημα του έρωτα δεν είναι μυστήριο. Εξηγείται. Όσο μη-ρομαντικό και ξενερωτικό κι αν ακούγεται αυτό. Είμαι και μαθηματικός και με ενδιαφέρει τι συμβαίνει στην πράξη. Όχι μόνο στα λόγια και στην όμορφη θεωρία.

Ερωτευόμαστε το γνώριμο. Όχι το ευχάριστο.

Όταν λοιπόν, σχετιστούμε όλοι θα φέρουμε τα παιδικά μας εγχειρίδια και θα συμπεριφερθούμε όπως μας έχουν διδάξει τα γονεϊκά πρότυπα. Ίσως είμαστε απορριπτικοί, απόμακροι, περιφρονητικοί, ψυχροί, επιθετικοί. Αυτό θα βγαίνει από μέσα μας. Αυτό θα είναι αγάπη για μας. Δε θα γίνεται αλλιώς. Ο άλλος απέναντί μας όμως, θα κρίνει αν τον αγαπάμε με βάση τα χολυγουντιανά πρότυπα. Και αντίστοιχα κι εμείς εκείνους.

Όταν συγκρίνονται χολυγουντιανά με γονεϊκά πρότυπα, όπως σίγουρα καταλαβαίνετε, τα γονεϊκά θα υπολείπονται σε σχέση με αυτά των ταινιών. Έτσι θα πιστεύουμε ότι δε μας αγαπάει ο άλλος. Αντίστοιχα και εκείνος θα πιστεύει ότι κι εμείς δεν τον αγαπάμε.

Αυτό συμβαίνει διότι οι άνθρωποι δεν ξέρουμε να αγαπάμε. Ξέρουμε όμως να αγαπιόμαστε, όπως είπαμε πιο πριν.

Αγάπη στην πράξη

Τι είναι η αγάπη στην πράξη; Η αγάπη είναι μια δεξιότητα που χρειάζεται να μάθουμε. Δεν είναι κάτι το έμφυτο. Η έμφυτη αγάπη είναι αυτή που εντυπώθηκε κατά την παιδική μας ηλικία. Χρειαζόμαστε να προπονηθούμε στη δεξιότητα αυτή και να τη μάθουμε όπως μαθαίνουμε όλα τα άλλα πράγματα στη ζωή μας.

Στην πράξη οι σχέσεις θέλουν πολλή δουλειά. Είναι ό,τι πιο δύσκολο υπάρχει στον κόσμο. Δουλειά με τον εαυτό μας και δουλειά με τον άλλον.

Στην πράξη για μια πετυχημένη σχέση χρειάζεται να γνωρίζω πως έχω κάποια θέματα τα οποία θα επηρεάσουν τη σχέση και θα την κάνουν να αποκλίνει από τη χολυγουντιανή εκδοχή της.

Στην πράξη για μια πετυχημένη σχέση χρειάζεται να γνωρίζει και ο σύντροφός μου ότι έχει αντίστοιχα κάποια θέματα.

Στην πράξη για μια επιτυχημένη σχέση χρειάζεται να έχουμε τη διάθεση να επικοινωνήσουμε τις διαφορετικότητές μας και να δούμε πώς θα καταφέρουμε να δημιουργήσουμε τα δικά μας κοινά πρότυπα. Πρότυπα τα οποία θα απέχουν αναγκαστικά από τα ουτοπικά, μη ρεαλιστικά πρότυπα των βιβλίων, των ταινιών, των τραγουδιών και των ποιημάτων.

Και δεν πειράζει που θα απέχουν. Γιατί τα δικά μας θα είναι αληθινά, όχι ψεύτικα. Ας μη συγκρινόμαστε με τα πρότυπα τα οποία μόνο λίγους μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε. Ας μη συγκρίνουμε τους συντρόφους μας με τα πρότυπα τα οποία μόνο λίγους θα τους κάνουν να φαίνονται στα δικά μας μάτια.

Στην πράξη θα χρειαστεί να συμβιβαστούμε στη σχέση μας. Οι ασυμβίβαστοι άνθρωποι μένουν μόνοι. Είναι οι πιο φοβισμένοι.

Στην πραγματικότητα οι σχέσεις που κρατάνε για πάντα δεν είναι οι σχέσεις που δεν έχουν προβλήματα. Δεν είναι οι σχέσεις που δυο ανώτεροι, αυθεντικοί και ώριμοι άνθρωποι (ποιοι είναι αυτοί άραγε;) που έχουν λύσει τα θέματά τους έρχονται σε επαφή. Οι σχέσεις που κρατάνε για πάντα είναι οι σχέσεις που δυο ατελείς άνθρωποι μαλώνουν, διαφωνούν, πληγώνουν αλλά συνεχίζουν να συζητάνε. Δεν κάνουν υπομονή και δεν ανέχονται. Γνωρίζουν την προβληματική τους φύση και κάνουν ό,τι μπορούν για να δημιουργούν κοινό τόπο και κοινό όραμα.

Συμπέρασμα

Είναι συχνά βαρετές οι σχέσεις. Και δεν πειράζει. Υπάρχει τεράστια δύναμη και ομορφιά στη βαρετή καθημερινότητα μιας σχέσης. Υπάρχει ασφάλεια, κατανόηση, συγκατάβαση, γλύκα, αποδοχή, συντροφικότητα, θαλπωρή, ζεστασιά, αγκαλιά.

Κι αν δεν είναι αυτό αγάπη τότε τι είναι;

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗΣ  Ph.D.

Μαθηματικός – Συγγραφέας

Coach Θετικής Ψυχολογίας

www.dimitrisflamouris.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενυπόγραφα

Η ανοησία δεν έχει… όρια: Χάνουν το δίπλωμα όσοι οδηγοί καπνίζουν δίπλα σε παιδιά

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαβάζουμε στο pentapostagma.gr  «Αφαίρεση διπλώματος για ένα μήνα και πρόστιμο 1.500 ευρώ προβλέπει η νέα εγκύκλιος που εξέδωσε το υπουργείο Υγείας για τους οδηγούς που καπνίζουν μέσα στο αυτοκίνητό τους, ενώ επιβαίνουν σε αυτό παιδιά κάτω των 12 ετών.

Με την εγκύκλιο αυτή, ο υπουργός Υγείας, Α. Ξάνθος καλεί αστυνομία, τοπική αυτοδιοίκηση και επιθεωρητές υγείας να ξεκινήσουν εντατικούς ελέγχους και να εφαρμόσουν με προσοχή και αυστηρότητα τη νομοθεσία.

Συγκεκριμένα:

Για παράβαση της απαγόρευσης καπνίσματος στα αυτοκίνητα, όταν επιβαίνουν ανήλικοι κάτω των 12 ετών, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο ποσού 1.500 ευρώ στον επιβαίνοντα που καπνίζει ανεξάρτητα αν είναι οδηγός, ενώ διπλασιάζεται το πρόστιμο στο ποσό των 3.000 ευρώ, αν αυτός που καπνίζει οδηγεί αυτοκίνητο δημοσίας χρήσης.

Στους οδηγούς, επιβάλλεται επιπλέον αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης για διάστημα ενός μήνα για κάθε παράβαση έστω και αν δεν διέπραξαν οι ίδιοι την παράβαση, αλλά πρόσωπο που επιβαίνει στο αυτοκίνητο.»

Μάλλον έχει χαθεί το μέτρο… και ο ρατσισμός κατά των καπνιστών είναι άνευ προηγουμένου…

Ρατσισμός σε κάτι που αγοράζουν νόμιμα με υπέρογκους φόρους αλλά… τους απαγορεύουν τη χρήση του σχεδόν παντού. Δεν είμαστε υπέρ του παθητικού καπνίσματος από κανέναν και πρέπει οι καπνιστές να σέβονται τους γύρω τους και περισσότερο τα παιδιά. Αλλά αν η πολιτεία «κόπτεται» για τα παιδιά πως θα τα προστατεύσει στο σπίτι; Αυτοί που καπνίζουν στο σπίτι; Μήπως ο κ. Ξάνθος να δώσει εντολή στην αστυνομία, τοπική αυτοδιοίκηση και επιθεωρητές υγείας να ξεκινήσουν εντατικούς ελέγχους στα σπίτια;

Φυσικά η πολιτεία σε όλα τα ζητήματα προς.. συμμόρφωση των «υπηκόων της» δεν χρησιμοποιεί τον δρόμο της ενημέρωσης αλλά… βρίσκει την αφορμή να χρησιμοποιεί φοροεισπρακτικά μέτρα.

ΥΓ Έχω μια απορία. Αν υπουργός Υγείας και όχι Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας ήταν ο… κ. Πολάκης…

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Ενυπόγραφα

Γιατί πρέπει να σε νοιάζει τι θα πει ο κόσμος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Γιατί πρέπει να σε νοιάζει τι θα πει ο κόσμος και πώς να καταφέρεις να σε συμπαθούν οι άλλοι

Ακούμε πολύ συχνά πως δεν πρέπει να νοιάζεσαι για τη γνώμη των άλλων.

«Μην κάνεις ό,τι σου λένε!» «Να είσαι ο εαυτός σου!»

Ακούγονται πολύ ωραία αυτά τα τσιτάτα. Πέρα από το ότι είναι επικίνδυνο να τα πιστέψουμε, ταυτόχρονα είναι και ψυχολογικά αδύνατον να τα εφαρμόσουμε.

Πώς, λοιπόν, πρέπει να φερόμαστε ώστε να αποκτήσουμε την πολυπόθητη αποδοχή των άλλων;

Γιατί είναι επικίνδυνο να είσαι ο εαυτός σου;

Όλοι μας είμαστε λίγο τρελοί. Λίγο επικίνδυνοι. Ανεξαιρέτως. Δεν υπάρχει φυσιολογικός άνθρωπος. Οι μόνοι άνθρωποι που μας φαίνονται φυσιολογικοί είναι αυτοί τους οποίους δεν γνωρίζουμε καλά. Μόλις τους γνωρίσουμε θα καταλάβουμε την τρέλα τους.

Όλοι έχουμε τουλάχιστον έναν τρόπο να κάνουμε το βίο των άλλων αβίωτο. Ο δικός μου τρόπος (ένας από τους πολλούς δηλαδή) είναι να αναλύω τα πάντα με λεπτομέρεια. Το έκανα ως μαθηματικός και τώρα που ασχολούμαι με την ψυχολογία το έχω τερματίσει… Τους τρελαίνω τους γύρω μου όταν αρχίζω την ανάλυση! Ή βαριούνται ή παραιτούνται από τη συζήτηση. Συνήθως το έχω υπ όψιν μου και προσπαθώ να το μετριάζω.

Συνεπώς το να είμαστε πάντα ο εαυτοί μας, είναι κάτι από το οποίο πρέπει να προστατέψουμε τους υπόλοιπους ανθρώπους.

Ειδικά αυτούς που αγαπάμε πολύ.

Ακριβώς επειδή τους αγαπάμε.

Γιατί πρέπει να σε νοιάζει η γνώμη των άλλων;

Υπάρχει ένας πολύ καλός εξελικτικός λόγος που μας ενδιαφέρει το τι θα πει ο κόσμος. Όταν ζούσαμε στις σπηλιές, πριν χιλιάδες χρόνια, οι πρόγονοί μας οι οποίοι κατάφερναν να έχουν την αποδοχή των άλλων μελών της ομάδας τους, παρέμεναν και στην ομάδα. Όσοι δεν τα κατάφερναν εξοστρακιζόντουσαν. Μετά, μόνοι τους είχαν πολύ χαμηλότερες πιθανότητες επιβίωσης στη φύση με τα θηρία.

Είμαστε γενετικά προγραμματισμένοι για να καταλαβαίνουμε τους άλλους ανθρώπους και για να ζητούμε την αποδοχή τους.

Δεν είναι πρόβλημα. Είναι προτέρημα.

Είμαστε κοινωνικά άτομα και το να γινόμαστε αρεστοί εξασφαλίζει την κοινωνική υποστήριξη. Ενδυναμώνει την ικανότητά μας να νοιαζόμαστε για τους άλλους και να διαμορφώνουμε σχέσεις.

Οι άνθρωποι που υποφέρουν από ψυχοπάθεια έχουν διαφορετική συμπεριφορά στις δομές του εγκεφάλου που σχετίζονται με την ενσυναίσθηση (πχ. κατοπτρικοί νευρώνες) και αποτελούν τον ορισμό του ανθρώπου που δεν τον ενδιαφέρει τι θα πει ο κόσμος. Η ενσυναίθηση δεν τους βγαίνει φυσικά. Πρέπει να την εφαρμόσουν με λογικό και επεξεργασμένο τρόπο. Χρειάζεται να προσπαθήσουν πάρα πολύ τόσο οι ίδιοι όσο και οι γύρω τους για να καταφέρουν να συνυπάρξουν.

Δε θέλεις να μη σε ενδιαφέρει τι σκέφτονται οι άλλοι.

Αν όμως ακούς συνέχεια πως δεν πρέπει να σε ενδιαφέρει η γνώμη των άλλων τότε θα νιώθεις μειονεκτικά όταν φυσιολογικά υιοθετείς συμπεριφορές που αποσκοπούν στο να γίνεις αποδεκτός. Θα νιώθεις λίγος. Ελαττωματικός.

Θα πεις:

«Πάλι δεν ήμουν ο εαυτός μου!»

«Πάλι καταπιέστηκα!»

Οπότε:

«Πόσο άχρηστος είμαι! Ποτέ δε θα τα καταφέρω…» είναι η φυσιολογική επόμενη σκέψη.

Μέτρον άριστον

Όπως έχω πει σε προηγούμενο άρθρο είσαι πάντα ο εαυτός σου. Το πρόβλημα στην ψυχολογία σου δημιουργείται σε σένα όταν νιώθεις ότι σε νοιάζει υπερβολικά το τι θα πει ο κόσμος.

Τι θα πει όμως «υπερβολικά»;

Κριτής του τι θα πει «υπερβολικά» είναι ο καθένας για τον εαυτό του.

Συνήθως ορίζουμε ως «υπερβολή» το να μας ενδιαφέρει τι θα πει ο άλλος περισσότερο από ό,τι μας νοιάζει αυτό που θέλουμε εμείς οι ίδιοι. Κι όμως, όπως σχολίασα πιο πάνω, αυτό είναι πολλές φορές απαραίτητο προκειμένου να δημιουργούμε και να συντηρούμε σχέσεις με τους συνανθρώπους μας. Είναι αδύνατον να συμφωνούμε πάντα με τους γύρω μας και ως εκ τούτου συχνά ένας από τους δυο θα χρειαστεί να συμβιβαστεί. Αλλιώς θα καταλήξουμε ο καθένας μόνος του.

Συνεπώς «υπερβολικά» σημαίνει ό,τι μοιάζει υπερβολικό στον καθένα.

Όχι το πόσο. Το πώς…

Ίσως το πρόβλημα τελικά να είναι κάπου αλλού. Ίσως το πρόβλημα να βρίσκεται στο πώς προσπαθούμε να γίνουμε αρεστοί. Όχι στο πόσο το προσπαθούμε.

Ο συνήθης τρόπος με τον οποίο προσπαθούμε να είμαστε αρεστοί είναι να συμφωνούμε με τους άλλους. Να είμαστε πειθήνιοι. Να είμαστε ευχάριστοι. Να δείχνουμε πως όλα είναι καλά με στη ζωή μας.

Η αλήθεια είναι πως με το να μη φέρνουμε αντιρρήσεις αυτό το οποίο καταφέρνουμε είναι να μη δυσαρεστούμε τους γύρω μας. Δεν τους προκαλούμε προβλήματα.

Ταυτόχρονα, με αυτόν τον τρόπο το καλύτερο που μπορούμε να πετύχουμε είναι να μας συμπαθήσουν. Δε θα καταφέρουμε ποτέ να μας αγαπήσουν. Θα είμαστε μια μη αρνητική παρουσία στη ζωή τους. Μια μη-ενοχλητική ίσως και συμπαθής παρουσία.

Αλλά τίποτα παραπάνω. Αόρατοι.

Μπορεί ακόμα να φτάσουμε στο σημείο να τους εκνευρίσουμε αν επιμένουμε πως είμαστε σούπερ και όλα πηγαίνουν καλά στη ζωή μας.

Αν θέλουμε να μας προσέξουν και να μας αγαπήσουν πραγματικά, τότε θα χρειαστεί να κάνουμε κάτι διαφορετικό.

Σύνδεση σημαίνει ταύτιση

Για να καταφέρουμε να συνδεθούμε συναισθηματικά έναν άνθρωπο πρέπει να νιώσουμε ότι έχουμε κάτι κοινό μαζί του. Να αισθανθούμε ότι μπορεί να μας καταλάβει. Πως κάπου ταυτιζόμαστε με εκείνον. Να μπορέσουμε να μπούμε στη θέση του και να πιστέψουμε ότι κι εκείνος μπορεί να μπει στη δική μας.

Δυστυχώς, με τους τρόπους που προσπαθούμε να γίνουμε αρεστοί συνήθως πετυχαίνουμε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Αν συμφωνούμε με ό,τι λένε οι άλλοι, τότε δεν προσφέρουμε τίποτα καινούριο σε μια συμβατική συζήτηση. Χανόμαστε στο πλήθος. Είμαστε άχρωμοι.

Αν δείχνουμε ότι όλα είναι καλά με μας και προσπαθούμε να είμαστε ευχάριστοι τότε οι άλλοι υποθέτουν ότι δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Πως όλα παν καλά με τη ζωή μας. Κατά συνέπεια μας νιώθουν πολύ ξένους.     Γιατί στη δική τους ζωή δεν ισχύει αυτό.

Η δική τους ζωή έχει προβλήματα και δυσκολίες. Όπως όλες οι ζωές.

Μια διαφορετική πρόταση

Αντιθέτως θα πρότεινα να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Ας συνδεθούμε με τους άλλους μιλώντας ψύχραιμα για τα προβλήματά μας. Ας αυτοσαρκαστούμε. Ας παραδεχτούμε τις αδυναμίες μας. Αν μιλήσουμε γι αυτό που μας δυσκολεύει με έναν τρόπο που δεν υποδηλώνει πανικό, τότε ενώ παραδεχόμαστε ότι είμαστε μια προσωπικότητα με προβλήματα, ταυτόχρονα δείχνουμε πώς κάπως προσπαθούμε να τα διαχειριστούμε.

Αυτομάτως θα γίνουμε πολύ ελκυστικοί στα μάτια των άλλων. Δείχνοντας την ανθρώπινη πλευρά μας αγγίζουμε και τη δική τους ανθρώπινη πλευρά. Οι άνθρωποι συνδεόμαστε μέσω των δυσκολιών μας πολύ περισσότερο από ό,τι μέσω των προτερημάτων μας.

Όλοι γνωρίζουμε πώς είναι το να έχεις προβλήματα. Το ζούμε καθημερινά. Επιπρόσθετα, είμαστε γενετικά προγραμματισμένοι να εστιάζουμε στα αρνητικά.

Κι όμως όλοι χρησιμοποιούμε την αντίθετη οδό για να γίνουμε αρεστοί. Προσπαθούμε να είμαστε ευχάριστοι και να εντυπωσιάσουμε.

Έτσι και εμείς νιώθουμε πως δεν είμαστε ο εαυτός μας και πιεζόμαστε, αλλά και οι άλλοι νιώθουν απομακρυσμένοι από εμάς, καθώς δεν νιώθουν γνώριμα όσα τους λέμε. Δεν ταυτίζονται άρα δε συνδέονται.

Είναι ο κλασικός ορισμός της lose – lose κατάστασης.

Αν όμως τολμήσουμε να μιλήσουμε ανοιχτά για όσα μας ταλαιπωρούν και για τις ιδιοτροπίες μας, τότε θα εκπλήξουμε και θα προκαλέσουμε αυτομάτως τη συμπάθεια των γύρω μας. Θα τους κάνουμε να νιώσουν πως δεν είναι οι μόνοι παράξενοι και ιδιότροποι άνθρωποι του πλανήτη. Όλοι είμαστε. Θα τους προσφέρουμε ανακούφιση. Θα δώσουμε φωνή και στους δικούς τους φόβους. Θα προσφέρουμε συμπαράσταση και στις δικές του ανησυχίες.

Ταυτόχρονα κι εμείς δε θα πιεστούμε. Δε θα νιώσουμε το βάρος και το άγχος του να παρουσιάσουμε μια ψεύτικη εικόνα για εμάς. Θα παραδεχτούμε την αλήθεια μας και δεν υπάρχει τίποτα πιο χαλαρωτικό και έντιμο από αυτό.

Είναι ο κλασικός ορισμός της win win  κατάστασης.

Στην πράξη

Στο χρονικό διάστημα που έγραφα το άρθρο αυτό πραγματοποίησα μια ομιλία στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης για το άγχος. Είχα ξανακάνει την ομιλία αυτή αλλά σε πολύ μικρότερο κοινό. Η ώρα περνούσε και ο κόσμος συνέχιζε να έρχεται. Αγχώθηκα που θα καθίσουν όλοι και πώς θα τακτοποιηθούν σε μια αίθουσα όπου είχαν τελειώσει οι καρέκλες! Έβγαλα μια selfie για να την ποστάρω στο Facebook και έκανα το παιχνίδι ότι κάνω μια ομιλία για το άγχος και είμαι λίγο αγχωμένος.

Μέσα σε λίγες ώρες το post αυτό είχε μεγάλη ανταπόκριση και πολλά σχόλια από κάτω φίλων που μου ευχόντουσαν καλή επιτυχία.

Αποτέλεσμα: Περισσότερα από 700 likes.

Εντυπωσιάστηκα!

Το προηγούμενο δημοφιλέστερο post μου ήταν όταν είχα ανεβάσει μια φωτογραφία του βιβλίου μου από βιβλιοπωλείο του αεροδρομίου. Εκεί παραδέχτηκα ότι είχα το ψώνιο να δω το βιβλίο μου σε κάθε αεροδρόμιο του κόσμου. Προέβαλα μια επιτυχία μου μέσα από ένα φίλτρο αυτο-έκθεσης.

Αποτέλεσμα: 520 likes.

Μερικούς μήνες αργότερα ανέβασα ένα post ανακοινώνοντας χωρίς ιδιαίτερο χρωματισμό τη χαρά μου για την 5η έκδοση του βιβλίου μου.

Αποτέλεσμα: 330 likes.

Τα αποτελέσματα είναι ξεκάθαρα. Το post όπου μίλησα για το άγχος μου είχε τη μεγαλύτερη απήχηση στον κόσμο. Όλοι ξέρουμε πώς είναι το να αγχώνεσαι. Άγγιξε κάτι γνώριμο μέσα τους και θέλησαν να με στηρίξουν.

Το post που προέβαλα το ψώνιο μου ήταν επίσης πολύ δημοφιλές. Δεν είμαστε λίγοι όσοι έχουμε ένα ψώνιο μέσα μας για κάτι…

Όταν όμως μίλησα μόνο για τη χαρά και την επιτυχία μου τότε ο κόσμος ταυτίστηκε λιγότερο.

Συμπέρασμα

Ακούμε γύρω μας πως δεν πρέπει να δίνουμε σημασία στη γνώμη των άλλων. Να έχουμε σαν οδηγό μόνο τη δική μας. Δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να μας συμπαθούν οι άλλοι. Σε όποιον αρέσουμε.

Είδαμε ότι υπάρχει σοβαρός εξελικτικός λόγος, ο οποίος εξηγεί το γιατί ψάχνουμε την αποδοχή από το περιβάλλον μας. Είναι απαραίτητο να το κάνουμε για να μπορέσουμε να ζούμε στα πλαίσια μιας κοινωνίας. Αρκεί να μην το νιώθουμε εμείς ως υπερβολικά πιεστικό.

Ίσως τελικά αυτό που μας προκαλεί τη δυσφορία να μην προκαλείται από το ότι επιχειρούμε να είμαστε αρεστοί αλλά από το πώς το επιχειρούμε.

Οι άνθρωποι αγαπούν και συνδέονται με ό,τι τους φαίνεται γνώριμο.

Προσπαθώντας να είμαστε ευχάριστοι και δείχνοντας ότι όλα παν καλά με εμάς ,το μόνο που πετυχαίνουμε είναι εμείς να πιεζόμαστε και στην καλύτερη περίπτωση να μένουμε αδιάφοροι στους άλλους και στη χειρότερη περίπτωση να γινόμαστε ενοχλητικοί.

Αντιθέτως, αν τολμήσουμε να προβάλουμε τις αδυναμίες και τις ιδιοτροπίες μας θα αγγίξουμε την ανθρώπινη πλευρά των συνανθρώπων μας και ταυτόχρονα πιθανώς να τους απελευθερώσουμε από τους δικούς τους φόβους. Όλοι κερδίζουν.

Δοκίμασε κάτι διαφορετικό φέτος.

Αν θέλεις να αρέσεις στους άλλους μην δείχνεις πόσο λαμπερός είσαι.

Μίλησε όμως για το πόσο προβληματικός και ιδιότροπος νιώθεις.

Θαύματα σε περιμένουν!

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗΣ  Ph.D.

Μαθηματικός – Συγγραφέας – Coach Θετικής Ψυχολογίας 

www.dimitrisflamouris.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Υποψήφιοι

  • Σολάκης Άγγελος
    Σολάκης Άγγελος
    Ενώνουμε τη Δράμα
  • Ευανθία (Εύη) Αθανασιάδου
    Ευανθία (Εύη) Αθανασιάδου
    Πόλη & Ζωή
  • Αβραμίδης Νικόλαος
    Αβραμίδης Νικόλαος
    Project Δράμα
  • Αριστείδης Μωυσιάδης
    Αριστείδης Μωυσιάδης
    Περιφέρειακη Σύνθεση
  • Αβραμίδης Κωνσταντίνος
    Αβραμίδης Κωνσταντίνος
    Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία
  • Αράπογλου Ευάγγελος
    Αράπογλου Ευάγγελος
    Project Δράμα 2020

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ3 εβδομάδες πριν

Όλη η παρουσίαση της παράταξης «συνΕργάζομαι» σε Video

ΕΛΛΑΔΑ3 εβδομάδες πριν

Ποιοι πήγαν για business στα Σκόπια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Ρεκόρ Γκίνες οι μαθητές του 1ου και 2ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ3 εβδομάδες πριν

Οι πρώτοι υποψήφιοι στη Δράμα με τον Κωστή Σιμιτσή

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

Οι υποψήφιοι Δήμαρχοι του Δήμου Δράμας στις εκλογές του Μαΐου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Καραγιαννίδης: Περιφέρεια και βουλευτές «μπλοκάρουν» τον άξονα Δράμα – Αμφίπολη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ2 εβδομάδες πριν

Άλλη μία προεκλογική φιέστα, έλαβε τέλος

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Δημοτικές Εκλογές Μάιος 2014: Αποτελέσματα στο Δήμο Δράμας

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

Ανακοίνωση υποψηφίων από την παράταξη «Προοπτική για τη Δράμα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Υπέροχη!! Καταπληκτική!! η κ. Μελίνα Μποτέλη

ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ3 εβδομάδες πριν

ΑΘΩΟΣ και ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

«Η Αλιστράτη στο διάβα των αιώνων»

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Βυθιζόμενος κάδος στο κέντρο της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τα ιερά λείψανα του Αγίου Γεωργίου Καρσλίδη στη Δράμα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

Στη Δράμα η ευρωβουλευτής Μαρία Σπυράκη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ13 ώρες πριν

Κωστής Σιμιτσής: οι 4 βασικοί πυλώνες του προγράμματός του

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ13 ώρες πριν

Γνωρίστε τον Χριστόδουλο Τοψίδη … αλλιώς!

ΑΘΛΗΤΙΚΑ17 ώρες πριν

Νίκη εκτός έδρας, 7η θέση και Super League 2 για τη Δόξα!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ18 ώρες πριν

Κατάργηση Τμήματος ΤΕΙ Αρχιτεκτονικής Τοπίου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ20 ώρες πριν

Ο Καραγιαννίδης χαρακτηρίζει τον Κυριαζίδη «Πολιτικό Απατεώνα»

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ21 ώρες πριν

Project Δράμα 2020: Παρουσίαση του κ. Νίκου Γεωργιάδη

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ23 ώρες πριν

Συνέντευξη υπ. Δημάρχου Δράμας Λ. Καλλινικίδη στο GoDrama

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ1 ημέρα πριν

Χριστόδουλος Μαμσάκος: Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με τίμησαν

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Δόξα 2016 – Πρωταθλήτριες

ΔΗΜΟΣ ΔΟΞΑΤΟΥ2 ημέρες πριν

Συνέντευξη υποψήφιου δημάρχου Δοξάτου Θέμη Ζεκερίδη

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 ημέρες πριν

Αχιλλέας Παπαδόπουλος, μία δυναμική προσθήκη στο ψηφοδέλτιο του project

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ2 ημέρες πριν

Επισκέψεις του Κώστα Κατσιμίγα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ2 ημέρες πριν

Ανδρέας Καραγιώργης: Παρουσίαση υποψηφίων και προτάσεων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Αποφοίτηση Β΄ Υποδιευθυντή Αστυνομίας Δράμας από τη Σχολή Ασφάλειας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Ιερός Ναός ΑΓΙΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ- Πρόγραμμα για το Πάσχα

Διαβάζονται...

Σολάκης Άγγελος
Ενώνουμε τη Δράμα

Αντιδήμαρχος επί θεμάτων Οικονομικών Υπηρεσιών, Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και Δημοτικής Αστυνομίας

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «Ενώνουμε τη Δράμα»

Ευανθία (Εύη) Αθανασιάδου
Πόλη & Ζωή

Για τις εκλογές που πλησιάζουν, οι πολίτες γνωρίζουν πολύ καλά ότι η τοπική αυτοδιοίκηση, ως θεσμός, υπερασπίζεται σε τοπικό επίπεδο τη δημοκρατία, καθώς και την επίλυση ουσιαστικών προβλημάτων των πολιτών και του τόπου τους.

Για αυτό το λόγο, οι πολίτες πρέπει να είναι μπροστά στις αποφάσεις που λαμβάνονται, καθώς επηρεάζεται η καθημερινότητά τους, η οποία ή βελτιώνεται ή χειροτερεύει.

Τα πρόσωπα, που επιλέγουν, θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη σωστή λειτουργία των θεσμών και στη σωστή και αποτελεσματική αντιμετώπιση των καθημερινών προβλημάτων που τους απασχολούν!

Ευανθία (Εύη) Αθανασιάδου

Υποψήφια Τοπική Σύμβουλος Κοινότητας Δράμας

ΠΟΛΗ & ΖΩΗ

Αβραμίδης Νικόλαος
Project Δράμα

Αβραμίδης Νικόλαος, Υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την παράταξη Project Δράμα

Αριστείδης Μωυσιάδης
Περιφέρειακη Σύνθεση

Φίλοι μου ,δικοί μου άνθρωποι και επισήμως σήμερα κατέρχομαι ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στην ΠΕ Δράμας. Πιστεύω στην αγάπη, την εμπιστοσύνη και την στήριξη σας. Δεσμεύομαι να υπηρετήσω τον τόπο μου, την Περιφέρεια Δράμας όπως υπηρέτησα τον Δήμο Δράμας, με ανιδιοτέλεια, σεβασμό στον πολίτη, αγάπη για τους απόρους, συνέπεια λόγων και πράξεων. Δεσμεύομαι να δώσουμε μάχες να κρατήσουμε τα παιδιά μας, τους νέους ανθρώπους στον τόπο μας.

Μαζί πετύχαμε Πολλά.

Μαζί θα πετύχουμε πολλά περισσότερα.

ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ. 
Πατήστε πάνω στην εικόνα για να ακούσετε την συνεντεύξη της πρώην Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Κατερίνας Μπατζελή και του πρώην Αντιδήμαρχου Κοινωνικής Πολιτικής Αριστείδη Μωυσιάδη. Ευχαριστούμε τον δημοσιογράφο κ. Γιάννη Αντύπα για την φιλοξενία.

Δείτε όλες τις ειδήσεις για τον Αριστείδη Μωυσιάδη στο GoDrama.gr

Συνέντευξη στην εφημερίδα «Ψίθυροι»

Δείτε περισσότερα για τον Αριστείδη Μωυσιάδη στο GoDrama

 

Αβραμίδης Κωνσταντίνος
Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

Αβραμίδης Κωνσταντίνος, Υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την παράταξη Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

ΚΩΣΤΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Γεννήθηκε το 1969 στη Δράμα και έζησε τα παιδικά του χρόνια στην τότε Κοινότητα Παρανεστίου Δράμας.

  • Φοίτησε στο 4ο Γυμνάσιο και κατόπιν στο 3ο Λύκειο Δράμας.
  • Το 1988 εισήχθη  στη Νομική Σχολή του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, από όπου αποφοίτησε το έτος 1992.
  • Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία στην Πολεμική Αεροπορία στη Μαρώνεια Ροδόπης.
  • Από το 1995 ασκεί μάχιμη δικηγορία στη Δράμα.
  • Διετέλεσε μέλος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας από το 1999 έως και το 2005, ενώ για δεύτερη τριετία κατέχει τη θέση του Αντιπροέδρου του ΛΕΑΔ.

Μιλάει Αγγλικά  και Γαλλικά.

Έχει  δύο παιδιά, την Ειρήνη και τον Παναγιώτη.

Από μικρή ηλικία ενεργοποιήθηκε στο χώρο της Ανανεωτικής Αριστεράς και ως φοιτητής εντάχθηκε στον Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου.

Το 2010 ήταν από τα ιδρυτικά μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής της Δημοκρατικής Αριστεράς στη Δράμα και συμμετέχει ενεργά σε όλους τους κοινωνικούς αγώνες του τόπου.

Στις προηγούμενες αυτοδιοικητικές εκλογές δραστηριοποιήθηκε, το 2010, στον Δήμο Παρανεστίου και διετέλεσε εκπρόσωπος τύπου της προοδευτικής παράταξης «Νέος Δήμος-Ενωτική Πορεία» και στις Περιφερειακές εκλογές του 2014 υπήρξε υπ. Αντιπεριφερειάρχης Δράμας του συνδυασμού «Γνώση & Συνεργασία» με επικεφαλής τον Βασίλη Τραϊφόρο.

Αράπογλου Ευάγγελος
Project Δράμα 2020

Προσωπικά στοιχεία
Ημερομηνία Γέννησης : . 14-09-1970

Κατοικία Δράμα , Ανδρέα Κάλβου 20
Είμαι παντρεμένος με την Χαρά Αρβανιτίδου και έχουμε 3 παιδιά 2 αγόρια, τον Κωνσταντίνο 16 ετών,  τον Βασιλάκη  9 έτους  και ένα κορίτσι την Χρυσάνθη 20 ετών .

Εκπαίδευση Σπουδές
Τελείωσα το 3ο δημοτικό Δράμας ,  το 3ο γυμνάσιο Δράμας και
στη συνέχεια το ΕΠΛ Δράμας.

Σπούδασα Τεχνολόγος γεωπόνος φυτικής παραγωγής στο ΤΕΙ Λάρισας  όπου υπήρξα και αντιπρόεδρος της φοιτητικής  εστίας του ΤΕΙ.

Εργασιακή Εμπειρία
Έχω εργαστεί ως επιθεωρητής πωλήσεων βορείου Ελλάδος στην Κατασκευαστική και τεχνική εταιρεία ΦΙΣΚΟΠ ΤΕΧΝΙΚΑ Α.Ε. με έδρα τη Λάρισα. Ως υπεύθυνος πωλήσεων ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εταιρεία παραγωγής λιπασμάτων και εμπορίας γεωργικών εφοδίων Agrola  AΒΕΕ με έδρα τη Θεσσαλονίκη. και από το 2011 έως σήμερα εργάζομαι ως υπεύθυνος πωλήσεων ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στην εταιρεία παραγωγής λιπασμάτων και εμπορίας γεωργικών εφοδίων  ΖΙΚΟ ΑΕ που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη

Κοινωνική δραστηριότητα

Είχα μακρόχρονη πορεία στο Σώμα Ελλήνων Προσκόπων  και υπήρξα αρχηγός του 4ου Συστήματος Προσκόπων Δράμας.

Ήμουν αθλητής  στις ομάδες Handball τις Νέας Αμισού, της Δόξας Δράμας, της ΑΕ Λάρισας και της Γ.Ε.Δράμας όπου αγωνίζομαι τώρα.

Πολιτική δραστηριότητα
μέλος του 15μελους του ΕΠΛ Δράμας, μέλος της ΠΑΣΠ του ΤΕΙ Λάρισας και αναπληρωματικό μέλος στην ΕΣΕΕ καθώς και τακτικό μέλος στην ομάδα μαθημάτων της φυτοπροστασίας. Αντιπρόεδρος της σπουδαστικής Εστίας του ΤΕΙ Λάρισας,  Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος το 2011 με την παράταξη Μαζί για τη Δράμα του Κώστα Σούτου.

Άλλα
Αγγλικά σε επίπεδο lower, τελείωσα στο κέντρο εκπαίδευσης ενηλίκων μαθήματα 250 ωρών για χειρισμό Η/Υ., ψηφίστηκα για 2 φορές καλύτερος πρόσκοπος του νομού, λόγο της φύσεως του επαγγέλματός μου δεν έχω πολλές ελεύθερες ώρες, στις λιγοστές λοιπόν που έχω μου αρέσει να τις περνώ με τα παιδιά και τη σύζυγό μου, να παρακολουθώ κινηματογράφο, να διαβάζω βιβλία και να παρακολουθώ τα αγροτικά θέματα.

Ζώντας για χρόνια μακριά παρακολουθούσα τα γεγονότα  της πόλης μας από το 1990 και μετέπειτα.  Επέστρεψα με μία σκέψη και μόνο να αγωνιστώ όπως μπορώ για την ανάπτυξη της πόλης μου που τόσο αγάπησα. Για αυτό η πρώτη μου σκέψη που έρχεται στο μυαλό μου είναι ‘’να αγωνιστούμε όλοι μαζί για τη Δράμα που αγαπήσαμε, για τη Δράμα που ονειρευόμαστε’’.

Μία ανάσα για τον πεζό με πεζοδρομήσεις, δημιουργία parking. Αξιοποίηση καλύτερα του κήπου και των δημοτικών επιχειρήσεων ώστε να γίνουν επικερδείς. Έμφαση στον τομέα του πολιτισμού με αναβάθμιση του φεστιβάλ ταινιών καθώς και με δημιουργία συναυλιών, οικοφεστιβαλ κλπ. 

Όλοι εμείς που απαρτίζουμε την Ομάδα του project

ΔΕΝ ΒΟΛΕYΟΜΑΣTΕ

Δεν βολευόμαστε με την ανεργία .
Δεν βολευόμαστε με την ανυπαρξία έργων.
Δεν βολευόμαστε βλέποντας τα παιδιά μας να φεύγουν γιατί εδώ δεν μπορούν να ζήσουν.
Δεν βολευόμαστε να ζούμε σε μια πόλη χωρίς υποδομές , χωρίς οικολογική συνείδηση , χωρίς τεχνολογική ανάπτυξη, με προβλήματα στο κυκλοφοριακό , στον πολεοδομικό σχεδιασμό , στην ύδρευση , στην διαχείριση των απορριμμάτων , στην ποιότητα ζωής , στην κοινωνική αλληλεγγύη

Tα δημοτικά διαμερίσματα να είναι αφημένα στη μοίρα τους ……
Οι γειτονιές παρατημένες …

Όχι φίλοι μου.
Δεν είναι αυτή η Δράμα που μας αξίζει.

Γι αυτό η παράταξη του project στελεχώνεται από ανθρώπους  με διαφορετικές ιδεολογικές και κοινωνικές αφετηρίες , που δήλωσαν συμμετοχή για δουλειά πέρα από προσωπικά συμφέροντα και σκοπιμότητες, με μοναδικό στόχο την αναβάθμιση της ζωής μας και την ανάδειξη του τόπου μας.
Γι΄αυτό η παράταξη μας καλεί σε συστράτευση όλους τους Δραμινούς πολίτες πέρα από χρώματα.

Ήρθε η ώρα να αρχίσει ο σχεδιασμός :

Για την Ανάπτυξη
την Ποιότητα Ζωής
την Οικολογία
τις Νέες Τεχνολογίες
την Κοινωνική Αλληλεγγύη

Ήρθε η ώρα να αλλάξει το τοπίο στη Δράμα.
Ήρθε η ώρα της ευθύνης για όλους μας

Όλοι Μαζί για τη Δράμα !
που αγαπήσαμε, για τη Δράμα που ονειρευόμαστε