Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής  Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Δράμας «ΔΡΑΣΗ» σχεδιάζει την δημιουργία ομάδας (ομάδων) διακοπής του καπνίσματος.

Στόχος των ομάδων  αυτών είναι  η κινητοποίηση των μελών της  και η αξιοποίηση της ομαδικής διαδικασίας για την διακοπή του καπνίσματος.

Σκοπός των ομάδων αυτών είναι η ψυχοεκπαίδευση των συμμετεχόντων μέσω της βιωματικής μάθησης, η δημιουργία ενός κλίματος ασφαλείας και εχεμύθειας, μέσα στο οποίο τα μέλη της ομάδας θα μπορούν να μοιραστούν τις προσωπικές εμπειρίες τους, τους φόβους και τις δυσκολίες τους, να πάρουν και να δώσουν στήριξη στην ομάδα.

Επίσης θα δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα αποθέματα τους και να συνδεθούν με τις αξίες και τις ικανότητες τους.

Ο αριθμός των συναντήσεων αυτών θα έχει βιωματικό χαρακτήρα και θα είναι έξι εβδομαδιαίες συναντήσεις. Η συνολική διάρκεια κάθε συνάντησης θα είναι 90΄ λεπτά. Ο αριθμός των ατόμων που θα συμμετέχουν σε κάθε ομάδα θα είναι μέγιστος 12 άτομα.  Οι συναντήσεις θα γίνονται στο χώρο του Κέντρου Πρόληψης «ΔΡΑΣΗ»  ( Θεμιστοκλέους 2, 1ος όροφος) .

Οι  ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτές τις ομάδες  μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο του Κέντρου: 2521030053, από τις 22-04-2024 έως και 30-04-2024  ή μπορούν να στείλουν email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: drasidrama@gmail.com.

Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε Τετάρτη ξεκινώντας από 15/05, 22/05, 29/05, 05/06, 12/06 και τελειώνουν στις 19-06-2024, και ώρες 11:00 12:30 πμ.

Υπεύθυνος των συναντήσεων αυτών είναι ο Βλάχος Κων/νος, Ψυχολόγος.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» με στόχο την κατάρτιση των εργαζομένων στο χώρο της εστίασης και του εμπορίου οίνου στη Δράμα, καθώς και την ανάδειξη του επώνυμου Ελληνικού κρασιού, διοργανώνει με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Δράμας, διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Βασικές αρχές οινογνωσίας».

Η πρόσκληση απευθύνεται κυρίως σε ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, wine bars, ξενοδοχεία, κάβες, super markets, delicatessen και διακίνηση ποτών, αλλά και σε καταναλωτές που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις οινικές τους γνώσεις, καλύπτοντας πλήρως τις βασικές αρχές οινογνωσίας.

Το σεμινάριο διαρκεί 14 εκπαιδευτικές ώρες και θα πραγματοποιηθεί στη ΔΡΑΜΑ, σε δύο (2) ημέρες σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

  • Τρίτη 14/05/24 – 10:00 – 17:00 Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη (Αδριανή)
  • Τετάρτη 15/05/24 – 10:00 – 17:00           Κτήμα Τέχνη Οίνου (Μικροχώρι)

Στη διάρκεια του εκπαιδευτικού αυτού διημέρου, τις βασικές αρχές οινογνωσίας θα πλαισιώσουν ξεναγήσεις στα οινοποιεία που θα φιλοξενήσουν το σεμινάριο, και  οινογευσίες, παρουσία των οινοποιών-μελών της ένωσης «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» στη Δράμα:   Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops.

Πληροφορίες:

  1. Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η κα Μαρία Δήμου, οινοχόος, καθηγήτρια στη σχολή Le Monde και υπεύθυνη marketing στο Κατώγι Αβέρωφ.
  2. Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 100€ και περιλαμβάνει το εγχειρίδιο οίνου με την ύλη του σεμιναρίου καθώς και τη βεβαίωση παρακολούθησης.
  3. Το Επιμελητήριο Δράμας καλύπτει πλήρως 25 θέσεις εργαζομένων σε επιχειρήσεις εστίασης που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην περιοχή (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)
  4. Η εγγραφή πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στην παρακάτω Google Form και θα λάβετε άμεσα email επιβεβαίωσης της συμμετοχής σας, καθώς και ενημέρωση για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Google Form
  5. Η μετάβαση στους χώρους του σεμιναρίου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με μέριμνα των συμμετεχόντων.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Τρίτη 14/05/24 – ΚΤΗΜΑ ΚΩΣΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗ

Αμπέλι & Οινοποίηση

09:45                      Προσέλευση

10:00 – 11:30          Ιστορική προσέγγιση του οίνου

Βασικά Στοιχεία Αμπελουργίας

Εισαγωγή στην οινοποίηση

11:30 – 12:00          Διάλειμμα-Καφές

12:00– 13:30           Παραγωγική διαδικασία κρασιών

Τύποι και κατηγορίες κρασιών

Οργανοληπτικός Έλεγχος/Γευσιγνωσία Κρασιών

(Θεωρητική Προσέγγιση)

13:30 – 14:00          Διάλειμμα (ελαφρύ γεύμα)

14:00 – 17:00         Ξενάγηση στο οινοποιείο και παρουσίαση της οινοποιητικής διαδικασίας

Γευσιγνωσία οίνων Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη

Οριζόντια γευσιγνωσία οίνων «Ασύρτικο & Sauvignon Blanc», το   χαρακτηριστικό «χαρμάνι/blend» της Δράμας από τα οινοποιεία:   Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops

Τετάρτη,  15/05/24, ΚΤΗΜΑ ΤΕΧΝΗ ΟΙΝΟΥ

Κρασί & Γαστρονομία

09:45                      Προσέλευση

10:00 – 11:30          Το κρασί στην εστίαση

Το σέρβις του κρασιού

11:30 – 12:00          Διάλειμμα-Καφές

12:00 – 12:45          Το σέρβις του κρασιού

Μύθοι και αλήθειες

12:45 – 13:45         «Κρασί και Φαγητό» – Θεωρητική και Βιωματική προσέγγιση της συνδυαστικής φαγητού-κρασιού

13:45 – 14:15          Διάλειμμα (ελαφρύ γεύμα)

14.15 – 15:30         Ξενάγηση στο οινοποιείο και παρουσίαση της οινοποιητικής διαδικασίας

15.30 – 17:00         Γευσιγνωσία οίνων από τα οινοποιεία της Δράμας:   Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Κυβέρνηση και κτηματολόγιο επιβεβαιώνουν την διακριτική μεταχείριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας-Αρνούνται παράταση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής δηλώσεων

Το Κτηματολογιο ΑΕ, με έγγραφη απάντησή του στην Αναφορά που κατέθεσε ο βουλευτής Δράμας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θ. Ξανθόπουλος, επιβεβαιώνει τις καταγγελίες του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας για διακριτική μεταχείριση των πολιτών της Δράμας αλλά και της Ξάνθης, στους οποίους αρνηθηκε να δώσει δίμηνη παράταση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής εκπρόθεσμων δηλώσεων και αιτήσεων διόρθωσης, έως τις 30 Απριλίου 2024, την οποία είχε ζητήσει ο Δικηγορικός Σύλλογος. Και αυτό, όταν το Κτηματολόγιο, με άλλη απόφασή του, είχε εγκρίνει και σωστά, σχετική παράταση της καταληκτικής προθεσμίας για την Π.Ε Ροδόπης, έως τις 13-5-2024!

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Δράμας είχε χαρακτηρίσει πρόκληση την στάση του Κτηματολογίου και είχε ζητήσει να υπάρξουν πρωτοβουλίες ώστε να μην καταπατηθούν “τα συνταγματικά κατοχυρωμένα συμφέροντα των δραμινών πολιτών, οι οποίοι για μια ακόμη φορά αντιμετωπίζονται ως πολίτες Β κατηγορίας”.

Ωστοσο, το Κτηματολογιο, απαντώντας στην Αναφορά του κ. Ξανθόπουλου, επιμένει και δικαιολογεί την στάση “δύο μέτρων και δυο σταθμών”, που ακολουθεί, επικαλούμενο ως επιχείρημα ότι η σύμβαση για την Δράμα και την Ξάνθη(ΚΤ5-01), είναι διαφορετική από την σύμβαση για την Ροδόπη(ΚΤ5-02) και ότι δεν τίθεται θέμα διακριτικης μεταχείρισης, διότι οι συμβάσεις διέπονται από διαφορετικά χρονοδιαγράμματα!

Στην ίδια απάντηση του Κτηματολογίου, αποκαλύπτεται όμως ότι η σύμβαση για την Δράμα και την Ξανθη, ξεκίνησε στις 14-1-2019, ένα μήνα αργότερα από την σύμβαση για την Ροδόπη που τέθηκε σε εφαρμογή στις 10-12-2028! Και παρόλα αυτά, για την περιοχή της Ροδόπης, δόθηκε επιπλέον παράταση της καταληκτικής προθεσμίας, έως τις 13 Μαίου 2024 και ορθώς. Παράταση που το Κτηματολόγιο αρνήθηκε για τους κατοίκους τόσο της Δράμας όσο και της Ξάνθης, για τους οποίους η προθεσμία έληξε στις 28 Φεβρουαρίου 2024. Οπως επισημαίνει μάλιστα, “η ανωτέρω ημερομηνία αφορά μόνο στην υποβολή των αρχικών εκπρόθεσμων δηλώσεων και στην υποβολή αιτήσεων διόρθωσης πρόδηλου σφάλματος. Οι δηλώσεις νέων δικαιωμάτων και η κατάθεση συμπληρωματικών στοιχείων συνεχίζει να επιτρέπεται μέχρι και την περαίωση της κτηματογράφησης.”.

Θεωρούμε απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη την συμπεριφορά της κυβέρνησης και του  Κτηματολογίου απέναντι στους πολίτες της Δράμας και της Ξάνθης και ζητούμε από την κυβέρνηση να εξασφαλίζει συνθήκες ισονομίας για όλους τους πολίτες της ακριτικής μας περιφέρειας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Παρουσίαση βιβλίου “Η Φλό στον δρόμο”, από την συγγραφέα Έλενα Αρτζανίδου

Χρηστικά2 μήνες πριν

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

Πέντε Σιωπές… της Σίλα Στίβενσον από την ομάδα “Θεατροστάσιο”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

1ο Τουρνουά Μπάσκετ “ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΓΚΛΑΒΟΠΟΥΛΟΥ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Μεγάλη διάκριση για την ομάδα του Δραμινού καθηγητή Ραφαήλ Τζίμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομποτικης

Πολιτιστικά5 ημέρες πριν

ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΜΕΓΑΛΟΠΡΈΠΕΙΑ με Ιερά κείμενα και ύμνους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Στο τοπικό πρωτάθλημα μετά από 106 χρόνια – Μαύρη σελίδα για τη Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Παίζοντας με καρδιά και μυαλό κέρδισε την παραμονή στην National league 1

ΑΘΛΗΤΙΚΑ7 ημέρες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Μακεδονικος: Ο τελικός για μια θέση στην National League 1

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών