Connect with us

Πολιτιστικά

«Ζιλ και η Νύχτα»του Hugo Claus

Δημοσιεύθηκε

στις

Η παράσταση είναι κατάλληλη για θεατές άνω των 18 ετών

 Η «Καλλιτεχνική Εταιρεία Labillusions» και η Helix Theatre σε συνεργασία με το ΔΗΠΕΘΕ Καβάλας, παρουσιάζουν τη Δευτέρα 18 και την Τρίτη 19 Μαρτίου στις 21:00 στο Θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου το έργο του Hugo Claus «Ζιλ και η Νύχτα» σε σκηνοθεσία και ερμηνεία του Νίκου Χατζηπαπά.

Το έργο που απέσπασε το χειροκρότημα κοινού και κριτικών και χαρακτηρίστηκε ως «απόλυτος υποκριτικός άθλος», έχοντας ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο παραστάσεών του στην Αθήνα, ξεκινά το ταξίδι του στην περιφέρεια με πρώτο σταθμό την Καβάλα.

Ο Ζιλ ντε Ραι, Στρατάρχης της Γαλλίας, συμπολεμιστής της Ιωάννας της Λωραίνης, το 1440 απολογείται στο δικαστήριο της Ιεράς Εξέτασης για τα εγκλήματά του. Το δικαστήριο αποφασίζει τη θανατική του καταδίκη με απαγχονισμό και πυρά. Κατηγορήθηκε για ανθρωποκτονία, σοδομισμό και μαύρη μαγεία. Το φαινόμενο «Ζιλ ντε Ραι», απασχολεί μέχρι και σήμερα τους μελετητές. Πώς ένας άνθρωπος θεοσεβούμενος, πιστός στο Χριστό και στην Ιωάννα της Λωραίνης, ένθερμος πατριώτης που πολέμησε για την απελευθέρωση της Γαλλίας κι έγινε Στρατάρχης, έφτασε στο αντίθετο άκρο; Τα πρακτικά της δίκης του Ζιλ ντε Ραι έχουν σωθεί στο ακέραιο τους, όπως επίσης και τα πρακτικά της πολιτικής του δίκης.

Αθώος ή ένοχος; Η παράσταση «Ζιλ και η νύχτα» του Hugo Claus σε σκηνοθεσία και ερμηνεία Νίκου Χατζηπαπά δεν έχει ως στόχο να κρίνει, να ενοχοποιήσει ή να απενοχοποιήσει τον Ζιλ ντε Ραι, αλλά να φωτίσει τις άγνωστες πτυχές της απολογίας ενός εκ των δέκα μεγαλύτερων κατά συρροή δολοφόνων όλων των εποχών. Όπως αναφέρει και ο Joris – Karl Huysmans στο μυθιστόρημά του με τίτλο «Là bas», ο Μαρκήσιος Ντε Σαντ μπροστά στον Ζιλ ήταν ένας άτολμος αστός κι ένας ασήμαντος εκτελεστής. Ο Ζιλ ντε Ραι ονειρεύτηκε ένα ταξίδι δίχως τέλος που θα τον έσωζε. Αρκέστηκε όμως στην πρόθεση. Ακόμα και κατά τις τελευταίες ελεύθερες μέρες του συνέχιζε να αποκεφαλίζει παιδιά.

Σημείωμα του σκηνοθέτη:

Στο έργο «Ζιλ και η Νύχτα» συνυπάρχουν δύο πλαίσια, ένα πραγματικό και ένα φανταστικό. Το πραγματικό πλαίσιο προσδιορίζεται από την απολογία του Ζιλ ντε Ραι στην Ιερά Εξέταση το 1440. Ολόκληρο αυτό το πλαίσιο, όπου είναι και το κυρίαρχο, καλύπτοντας το 90% του έργου, βασίζεται στα πρακτικά του θρησκευτικού δικαστηρίου τα οποία διασώζονται ακέραια, έχουν εκδοθεί και μεταφερθεί από τα λατινικά στα Γαλλικά από τον Pierre Klossowski. Εκεί είναι συγκεντρωμένα μαζί με τις καταθέσεις των μαρτύρων, ένα αναλυτικό χρονολόγιο, μία μεγάλη εισαγωγή και σημειώσεις του Georges Bataille σε έναν τόμο που κυκλοφόρησε το 1965 με τη δική του εκδοτική επιμέλεια. Και σε ένα φανταστικό πλαίσιο που αναφέρεται στις σκέψεις και σ’ έναν εσωτερικό διάλογο του Ζιλ Ντε Ραι με την Ιωάννα της Λωραίνης και τον δαίμονα Μπαρόν που στην πραγματικότητα είναι ένας τραγικός μονόλογος που πηγάζει από τα πιο μύχια και σκοτεινά τοπία της ύπαρξης του. Ο Ζιλ ντε Ραι έγκλειστος σε ένα κόσμο που βρίσκεται στο μεταίχμιο της αγιότητας και του πιο σκοτεινού και ειδεχθούς εγκλήματος, με μόνη διέξοδο τον πιο ταπεινωτικό και φρικτό θάνατο της κρεμάλας και της πυράς. Η ειλικρινής μεταμέλεια του Ζιλ ντε Ραι τον απαλλάσσει από τον αφορισμό που τον έτρεμε, αλλά τον οδηγεί στη θεαματική και λυτρωτική διαφυγή με θάνατο στην πυρά και την αγχόνη. Τα αποτρόπαια, εκλεπτυσμένα και ειδεχθή εγκλήματα του Ζιλ ντε Ραι τον κατατάσσουν σ’ ένα εκ των πλέον σκοτεινών και αποτρόπαιων κατά συρροή δολοφόνων όλων των εποχών.

Το έργο «Ζιλ και η νύχτα» έχει πολλαπλό ενδιαφέρον. Δικαστικό, θρησκευτικό, κυρίως ψυχογραφικό. Όλοι οι μελετητές του φαινομένου Ζιλ ντε Ραι αναρωτιούνται πως ένας άνθρωπος σαν τον Ζιλ Ντε Ραι, από αυτό που ήταν, θεοσεβούμενος, πιστός στο Χριστό και στην Ιωάννα, ένθερμος πατριώτης, που πολέμησε για την απελευθέρωση της Γαλλίας και έγινε Στρατάρχης, έφτασε στο αντίθετο απώτατο άκρο. Η ψυχογραφική ή και ψυχιατρική παράμετρος είναι από τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του έργου που μεταφράζονται και ως θεατρικό και ερμηνευτικό ενδιαφέρον. Το έργο «Ζιλ και η Νύχτα» είναι σύγχρονο και το θέμα του διαχρονικό: η αιώνια πάλη του καλού και του κακού των δημιουργικών και καταστροφικών δυνάμεων της ανθρώπινης νόησης. Πρόκειται για ένα πολύ σκληρό και ακραία τολμηρό έργο, στοιχείο που χαρακτηρίζει εξάλλου το συνολικό έργο του Ούγκο Κλάους, που δεν στερείται ωστόσο το χιούμορ, τις απροσδόκητες διακυμάνσεις και ακραίες μεταπτώσεις. Η πολιτική, κοινωνική πλευρά του έργου θα ήταν σοβαρή παράλειψη να αγνοηθεί, μια πλευρά που βρίσκεται στον πυρήνα του έργου. Ο ολοκληρωτισμός, η βία, ο πόλεμος και η θυσία της πιο αγνής και παιδικής αθώας ύπαρξης, στον βωμό του χρήματος αποτελούν δομικό συστατικό στοιχείο του έργου. Ελπίζω πως αυτό που ο θεατής θα πάρει μαζί του φεύγοντας από την παράσταση είναι η λυτρωτική αγαλλίαση που μας προσφέρει το αυθεντικό έργο τέχνης. 

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Μαρία Ευσταθιάδη

Σκηνοθεσία- Ερμηνεία: Νίκος Χατζηπαπάς

Συμμετοχή: Πάνος Λαμπρίδης

Γλυπτό, Βίντεο: Κωστής Παπαδόπουλος

Μουσική Επιμέλεια: Ελίζα Χατζηπαπά

Βοηθός Σκηνοθέτη: Νέλη Αλκάδη

Φωτογραφήσεις: Γιώργος Καζαντζόπουλος, Κλεοπάτρα Σάρλη

Εκτέλεση Κοστουμιών: Λίτσα Κυρίτση

Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις: Ράνια Παπαδοπούλου

Παραγωγή: Helix Theatre – Labillusions

Links παράστασης:

Η σελίδα της παράστασης στο facebook: https://www.facebook.com/zilkaiinychta/

Helix Theatre: https://www.facebook.com/helixtheater/

ΕΓΡΑΨΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:

«…Η σκηνοθεσία του Χατζηπαπά συλλαμβάνει την πολυπρισματικότητα του έργου και το αναδεικνύει σε όλα τα επίπεδα, το ψυχαναλυτικό το υπαρξιακό και, πάνω από όλα το πολιτικό που δεσπόζει. Ο Χατζηπαπάς ως ηθοποιός είναι έξοχος, δίνει τραγικά το ρόλο από τα μύχια, φωτίζοντάς τον ως την απεγνωσμένη κραυγή του ανθρώπου, πιασμένου στην παγίδα που έστησε ο ίδιος για να πιάσει με τη λογική του το άλογο, με τη σκέψη του το άσκεπτο, με τη νόηση το αδιανόητο…»

Λέανδρος Πολενάκης, κριτικός θεάτρου

«Μία ερμηνεία για βραβείο (κι όχι μόνον ελληνικό): Νίκος Χατζηπαπάς στο ρόλο του Ζιλ ντε Ραι»… Ο απόλυτος υποκριτικός άθλος. Μία ερμηνεία για διεθνή βραβεία. Πιστεύω ότι αν παίξει σε αλλόγλωσσο κοινό θα γίνει απόλυτα κατανοητός!!!..»

Κωνσταντίνος Μπούρας, ποιητής θεατρολόγος

 «…Ο Νίκος Χατζηπαπάς μας επιτρέπει με ένα δίωρο ρεσιτάλ ερμηνείας μία πολυεπίπεδη ανάγνωση του ήρωα: βλέπουμε την αμφιταλάντευση ενός ήρωα των πεδίων των μαχών ανάμεσα στην αλαζονία, την αυτοταπείνωση και την αυτοκαταστροφή, τα πολιτικά και κοινωνικά αδιέξοδα στο ασφυκτικό περιβάλλον της παντοδύναμης Ιεράς Εξέτασης, τις ενοχές που σαν χιονοστιβάδα οδηγούν τον Ζιλ ντε Ραι στην ομολογία εγκλημάτων που ίσως και να μην διέπραξε…» 

Πρακτορείο, Χρίστος Καλουντζόγλου

 «…Ο ηθοποιός επιχειρεί έναν υποκριτικό άθλο. Ένα απίστευτο εγχείρημα που αφήνει το θεατή ανήμπορο να αντιδράσει. Σε συνεπαίρνει απόλυτα. Ο Νίκος Χατζηπαπάς δεν υποκρίνεται, μετουσιώνεται σε Ζιλ ντε Ρε και δημιουργεί μια ατμόσφαιρα που σπάνια έχουμε τη χαρά να βιώσουμε. Πρόκειται για μια θεατρική εμπειρία που όσοι τη βίωσαν δε θα την ξεχάσουν εύκολα…»

Νατάσα Κωνσταντινίδη  TEXNES-PLUS

 «…έχει όμως έναν Νίκο Χατζηπαπά πάνω στη σκηνή, σε ρόλο σκηνοθέτη και ηθοποιού ρωμαλέο, δραματικό, γεμάτο σεβασμό για την τέχνη του και για τον τραγικό ήρωα, το προσωπείο του οποίου φορά.  Δικαίως εισέπραξε το θερμό χειροκρότημα του κοινού…»

Tetragono.gr Μάνος Δασκαλογιάννης

«Από τις πιο συγκλονιστικές θεατρικές παραστάσεις που έχω παρακολουθήσει. Έξτρα μπόνους ότι αναφέρεται σε αληθινή ιστορία»

κριτική κοινού – athinorama.gr

 «…Εντυπωσιακή ερμηνεία (μάθημα υποκριτικής) σε ένα υπέροχο κείμενο που απολαύσαμε μέχρι την τελευταία λέξη..»

κριτική κοινού – athinorama.gr

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Πολιτιστικά

Πρόσκληση συμμετοχής με προϊόντα προς πώληση ή ψυχαγωγικά παιχνίδια στην Ονειρούπολη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να συμμετάσχουν με προϊόντα προς πώληση ή με ψυχαγωγικά παιχνίδια στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά της Ονειρούπολης

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης «ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ 2024-2025» θα λειτουργήσει Χριστουγεννιάτικη Αγορά για τις ανάγκες της οποίας πρόκειται να χορηγηθούν εγκρίσεις συμμετοχής στους συμμετέχοντες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Με σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου,  καθορίστηκαν τα επιτρεπόμενα είδη πώλησης καθώς και ο αριθμός των αδειών συμμετοχής και το τέλος ανά κατηγορία είδους.

Επίσης, καθορίστηκαν τα επιτρεπόμενα ψυχαγωγικά παιχνίδια που μπορούν να τοποθετηθούν και να λειτουργήσουν σε αυτήν. Σημειώνεται δε, ότι η παραχώρηση χώρου και η αντίστοιχη άδεια λειτουργίας όπως και οι εγκρίσεις συμμετοχής, εκδίδονται μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ισχύουν για συγκεκριμένο χώρο, θέση και διάστημα.

Η αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ΚΑΙ  τα δικαιολογητικά κατατίθενται στο πρωτόκολλο του Δήμου Δράμας, σε κλειστό φάκελο από Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024 έως και Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν ν’ απευθύνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο Δήμο Δράμας στο Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης στο τηλέφωνο: 2521350686 – 687 – 689, για την προμήθεια του εντύπου της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ONEIΡΟΥΠΟΛΗ 2024-2025

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔ ΕΝΔΙΑΦ ΟΙΚ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 24-25

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Πρόσκληση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πρόσκληση προς συλλόγους, ομάδες, φορείς για αίτηση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης.

Η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη γιορτή της χώρας, η Ονειρούπολη της Δράμας, προετοιμάζεται να ανοίξει και φέτος τις πύλες της! Για να προγραμματιστούν σωστά όλες οι εκδηλώσεις και να συνταχθεί ένα πλήρες πρόγραμμα, παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν με οποιαδήποτε δράση να δηλώσουν έγκαιρα τη συμμετοχή τους μέσω της συγκεκριμένης φόρμας.

Κάθε δραστηριότητα που θα μπορούσε να εμπλουτίσει τη μεγάλη μας γιορτή είναι ευπρόσδεκτη. Βάλτε τη φαντασία σας, το μεράκι σας και την αγάπη σας σε ό,τι κάνετε και ελάτε να το παρουσιάσετε ή να συνεργαστείτε με άλλους! Ελάτε να γίνουμε όλοι κοινωνοί του πνεύματος των Χριστουγέννων και να ζήσουμε τα πιο όμορφα Χριστούγεννα στην Ονειρούπολη της Δράμας!

Οι ενδιαφερόμενοι σύλλογοι, πολιτιστικοί, αθλητικοί, μορφωτικοί, γονέων και κηδεμόνων μαθητών όλων των βαθμίδων, επαγγελματικοί, άλλοι φορείς, ομάδες αλλά και μεμονωμένα άτομα που θέλουν να παρουσιάσουν κάποια δράση  και να τη μοιραστούν με τους επισκέπτες της Ονειρούπολης, θα πρέπει να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη φόρμα συμμετοχής και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση oneiroupoli@dimosdramas.gr μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2024.

Για λεπτομέρειες, επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Χρήστο Μαυρίδη στο τηλ.6973693949.

Αίτηση Συμμετοχής στην «Ονειρούπολη» Δράμας

Ονειρούπολη 2024 – 2025

Όνομα Συλλόγου/Φορέα ………………………………………………….

Όνομα Εκπροσώπου ………………………………………………………

Τηλ. Εκπροσώπου …………………………………………………………

Email Συλλόγου ……………………………………………………………

Email Εκπροσώπου ……………………………………….………………

Πρόταση Συμμετοχής ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………..

Επιθυμητή Ημ/νια Συμμετοχής ……………………………………………

Εκτιμώμενη Χρονική Διάρκεια Συμμετοχής ………………………………

Απαραίτητος Εξοπλισμός …………………………………………………

Δράμα,  …/…/2024

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Σκέψεις για το επίπεδο της υποκριτικής τέχνης. Άρθρο, της ηθοποιού Μελίνας Μποτέλλη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η γενιά μου, των 60+, έχει ευτυχώς πολλές  πολύ καλές και πολλούς πολύ καλούς ηθοποιούς. Οι λόγοι, που η γενιά μας έχει υψηλού επιπέδου εκπροσώπους, είναι:

1. Η ύπαρξη τότε πολύ λίγων αυστηρών δραματικών σχολών τριετούς φοίτησης, όπως η Δραματική του Εθνικού Θεάτρου, του Κρατικού, του Θεάτρου Τέχνης Κάρολου Κουν, του Πέλου Κατσέλη, του Γιώργου Θεοδοσιάδη κ.α., στις οποίες δίδαξαν ηθοποιοί θεμέλια του Εθνικού Θεάτρου, του Θεάτρου Τέχνης, του ”Ελεύθερου” Θεάτρου.

2. Η ύπαρξη  ”Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος”, που δεν επέτρεπε το ”ότι δηλώσεις είσαι”. Έπρεπε οπωσδήποτε να έχεις τελειώσει μια από αυτές τις σχολές, που επέβλεπε το ΥΠ.ΠΟ.

3. Το γεγονός πως στην επαγγελματική μας ζωή συνεργαστήκαμε με πολύ μεγάλους σκηνοθέτες-δασκάλους, σε έργα ιδιαίτερα σημαντικά και δοκιμαστήκαμε σε πρωταγωνιστικούς ρόλους του κλασικού ρεπερτορίου.

4. Παίξαμε δίπλα σε πρωταγωνιστές, πολύ μεγάλους ηθοποιούς προηγούμενων γενεών. Έτσι με τη διδασκαλία των σπουδαίων σκηνοθετών και την έμμεση διδασκαλία των μεγάλων ηθοποιών διαρκώς μαθαίναμε θέατρο. Καλό θέατρο.

5. Γίναμε γνωστοί στο θεατρόφιλο κοινό της χώρας μέσα από το υψηλής ποιότητας θέατρο. Η τηλεόραση ήρθε αργότερα, διότι προηγήθηκε η δοκιμασία και επιτυχία στο θέατρο.

6. Όταν πηγαίναμε να δούμε θέατρο, οι παραστάσεις ήταν καλές έως πολύ καλές, έως παραστάσεις ‘’σταθμοί’’ του ελληνικού θεάτρου. Αυτό μας έκανε να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι ηθοποιοί.

7. Γίναμε ηθοποιοί, διότι αγαπούσαμε το καλό θέατρο. Όχι για να γίνουμε διάσημοι ή αναγνωρίσιμοι. Γίναμε γνωστοί, διότι κοινό και κριτική και χώρος συναδέλφων μας ξεχώρισε ως καλούς ηθοποιούς.

Τώρα δυστυχώς σε όλα αυτά, που περιγράφω, επικρατεί το ακριβώς αντίθετο. Λυπάμαι βαθύτατα τα ταλαντούχα νέα παιδιά , που πιθανόν θα χαθούν μέσα στο πλήθος της μετριότητας.

Αυτοί είναι οι λόγοι , μαζί με το ότι ζήσαμε τους ‘’μύθους’’ όλων των Τεχνών της Ελλάδας, όπως τον Χατζιδάκι, τον Θεοδωράκη, τον Τσαρούχη, τη Μελίνα, το Ρίτσο, τον Κατράκη, τον Κακογιάννη, τον Αγγελόπουλο και δεκάδες άλλους πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΥΣ. Τους προλάβαμε ζωντανούς και ενεργούς. Δόξα τω Θεώ.

Μελίνα Μποτέλλη

ηθοποιός

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Hellenic Train: Διακόπτονται τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η αυθαιρεσία και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχουν θέση στο Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο Δήμος Δράμας προχωρά στην κοπή δέντρων στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας για λόγους δημόσιας ασφάλειας.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Μεταφορά της Λαϊκής Αγοράς της Δράμας στην Οδό Χελμού από την Πέμπτη 29 Αυγούστου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Οι κάρτες διαρκείας την Δόξας

Χρηστικά3 μήνες πριν

Διαγνωστική ή επεμβατική υστεροσκόπηση; Η διαφορά στη διαδικασία και το κόστος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Πρωτοβουλία Δραμινών Πολιτών – Συλλογή υπογραφών για το Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Επισφαλής η λειτουργία της Παθολογικής Κλινικής στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Επερώτηση για την άμεση παρέμβαση και χρηματοδότηση έργων του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας

Χρηστικά2 εβδομάδες πριν

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τοιχοθεραπεία: “Δε φοβήθηκα, γιατί εκπαιδεύτηκα!”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Πρόσκληση συμμετοχής με προϊόντα προς πώληση ή ψυχαγωγικά παιχνίδια στην Ονειρούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξανθόπουλος: Επίκαιρη Ερώτηση για την άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Με ήττα το ντεμπούτο της ΔΟΞΑ 2016 F.C. στο πρωτάθλημα της Α Εθνικής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Νέοι πόροι και τεχνολογίες αιχμής αξιοποιούνται για το Φυσικό Αέριο στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Διακοπή νερού την Κυριακή 06-10 από τις 09:00 έως τις 16:00

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Βιωματικό σεμινάριο προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών