Βουλευτικές

Η άλλη οπτική των εκλογών!

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο του Δημήτρη Σταμπουλή

 Η αναγνωσιμότητα του πολιτευτή, μια διαφορετική πολιτική προσέγγιση.

Μου προκάλεσε ιδιαίτερη εντύπωση ο τρόπος προσέγγισης των περαστικών από υπεύθυνο, περιπτέρου πολιτικής παράταξης – κατά μήκος του Δημοτικού Κήπου. Ο λαλίστατος υπερήλικας καθισμένος πίσω από το πάγκο, δεν καλούσε όλους τους διερχόμενους από μπροστά του, για να τους μοιράσει το έντυπο του Υποψηφίου, αλλά επιλεκτικά τις μεμονωμένες/ους μεσήλικες και άνω, κυρίως κυρίους/ες.

Το κάλεσμα αφορούσε τον εικονιζόμενο υποψήφιο και αρχηγό της παράταξης, που κυρίως οι κυρίες έμεναν έκπληκτες από την πρώτη επαφή με την κρεμασμένη Αφίσα στο παραβάν του περιπτέρου του εικονιζόμενου προσώπου. Κάπου τον είδαν, από κάπου τον ήξεραν, βασάνιζαν τη μνήμη τους αλλά δεν τους έρχονταν αυθόρμητα.

Προτού οι κυρίες προλάβουν, να θυμηθούν και να εκφράσουν από πιο διαφημιστικό προϊόν αναγνωρίζουν τον προτεινόμενο πολιτικό υποψήφιο, εντέχνως το στέλεχος άλλαζε το θέμα της συζήτησης, λέγοντας τους, πως πρόκειται για έναν πανέξυπνο άνθρωπο και πλούσιο επιχειρηματία, που είναι έτοιμος στη Βιομηχανική Ζώνη της Δράμας, να επενδύσει και να δημιουργήσει μια επιχείρηση με 150 εργαζόμενους αποκλειστικά με δραμινούς πολίτες.

Προέτρεπε δε τις κυρίες και τους κυρίους αν έχουν άνεργα εγγόνια να τους μεταφέρουν την ενημέρωση περί δημιουργίας θέσεων εργασίας ευθύς μετά τις εκλογές. Ο μονόλογος συνεχίζονταν, λέγοντάς τους, πως τέτοιους πολιτικούς χρειαζόμαστε που βάζουν πάνω απ΄ όλα την Ελλάδα και τη Δράμα.

Άμα έδειχναν κάποια συγκατάβαση στα λεγόμενά του, οι Κυρίες/οι, πρόσθετε, πως η εγκατάσταση του εργοστασίου, θα εξαρτιόταν από τον αριθμό των ψήφων που θα λάμβανε στις προσεχείς εκλογές και θα έπρεπε να κάνουμε το παν για να φέρουμε την επιχείρηση στη περιοχή μας. Οι κυρίες/οι δίπλωναν μ΄ ευχαρίστηση το φυλλάδιο του εν λόγω υποψηφίου και αποχωρούσαν ικανοποιημένες/οι.

Ο εν λόγο υποψήφιος διαθέτει την οικονομική ευχέρεια – δυνατότητα και βγαίνει συνέχεια στη τηλεόραση, προτιμά λιγότερο της εθνικής εμβέλειας κανάλια, αλλά είναι διαρκώς στα περιφερειακά δίκτυα, προβάλλοντας τηλεπροϊόντα.

Στις μέρες μας η αναγνωσιμότητα ενός υποψηφίου Βουλευτή και όχι μόνον, είναι θέμα επικοινωνίας και εντάσσεται στις στρατηγικές της αγοράς – των πωλήσεων ενός προϊόντος και όχι μόνον.

top 30 ημερών

Exit mobile version