Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος διανομών του Καταστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Κοινωνικό Παντοπωλείο) του Δήμου Δράμας από την Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί  διανομή στις 479 οικογένειες – δικαιούχους του.

 Τα είδη που θα διανεμηθούν στους δικαιούχους είναι τα εξής:

Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο 5lt, ηλιέλαιο 5lt, ζάχαρη, αλάτι, αλεύρι, κριθαράκι, ρύζι, μακαρόνια, φακές, φασόλια, γάλα εβαπορέ, ντοματοχυμός, μέλι, χυμός πορτοκάλι, πραλίνα φουντουκιού, μαρμελάδα, φρυγανιές, άνθος αραβοσίτου, κονσέρβα ζαμπόν, κονσέρβα σαρδέλα και τραχανάς.

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι να προσέρχονται με την προσωπική τους κάρτα και την ταυτότητα τους αυστηρά την ημέρα και ώρα που είναι καταγεγραμμένη στην προσωπική τους κάρτα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Δήμος Δράμας ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους πωλητές για τη διαδικασία συμμετοχής στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά της Ονειρούπολης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4849/2021.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι:

  • Βεβαίωσης δραστηριοποίησης ετήσιας διάρκειας σε βραχυχρόνιες αγορές
  • Άδειας πωλητών λαϊκών αγορών
  • Άδειας δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο (στάσιμο ή πλανόδιο)
  • Άδειας χειροτέχνη – καλλιτέχνη

Διαδικασία

  1. Έκδοση προκήρυξης: Η προκήρυξη αναρτάται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα «Ανοικτή Αγορά» – OPENMARKET (openmarket.mindev.gov.gr) και στη σελίδα του Δήμου. Εκεί θα δημοσιευθούν ο Κανονισμός Λειτουργίας, έντυπο οδηγιών και υποδείγματα αιτήσεων.
  2. Υποβολή αιτήσεων: Γίνεται αποκλειστικά ψηφιακά στο OPENMARKET με χρήση κωδικών Taxisnet. Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τη βεβαίωση ή την άδεια που κατέχουν, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
  3. Αποτελέσματα:
    • Εκδίδονται προσωρινά αποτελέσματα, με δυνατότητα υποβολής ενστάσεων εντός 15 ημερών.
    • Εκδίδονται τα οριστικά αποτελέσματα, τα οποία εγκρίνονται από το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από γνωμοδότηση της τριμελούς επιτροπής.
  4. Έγκριση και απόδοση θέσεων: Οι δικαιούχοι λαμβάνουν έγκριση συμμετοχής και θέση στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά. Η πράξη κοινοποιείται στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα και στη Δ.Ο.Υ. Δράμας.

Υποχρεώσεις πωλητών

  • Οι άδειες και βεβαιώσεις πρέπει να είναι σε ισχύ και να περιλαμβάνουν σχετικό ΚΑΔ.
  • Πριν τη χορήγηση της έγκρισης συμμετοχής απαιτείται η καταβολή του καθορισμένου τέλους στον Δήμο Δράμας (Ταμείο, τράπεζα ή e-banking).
  • Οι πωλητές είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την τήρηση όλων των αγορανομικών, φορολογικών και υγειονομικών διατάξεων.
  • Επιτρέπεται υποβοήθηση/αναπλήρωση ή πρόσληψη υπαλλήλου με σχετική βεβαίωση, εκτός των χειροτεχνών – καλλιτεχνών.
  • Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλει μία μόνο αίτηση με τον ίδιο ΑΦΜ και σε μία κατηγορία πώλησης.
  • Σε περίπτωση μη επιθυμίας συμμετοχής, ο δικαιούχος οφείλει να το δηλώσει εγγράφως στην αρμόδια υπηρεσία.

Πληροφορίες

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Δράμας.
Τηλέφωνα: 25213 50686 – 687 – 689

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ξυπνήστε…..
Άρθρο του Μαργαρίτη Τζίμα, καθηγητή 
Είμαστε σε άλλες εποχές. Κακώς γίνεται η σύγκριση με το παρελθόν. Ποιός πρέπει να κυβερνά μια χώρα; Το κόμμα η οι άξιοι ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας;
Φιλελευθερισμός η σοσιαλισμός η κομμουνισμός;
Σήμερα δεν έχουν τόση αξία οι ετικέτες. Αξία έχουν τα αποτελέσματα σε μια διακυβέρνηση. Γίνεται καλλίτερη η ζωή των πολιτών από χρόνο σε χρόνο;. Τότε ναι αξίζει η πολιτική.
Η βελτίωση των συνθηκών της ζωής είναι το ζητούμενο σε μια κοινωνία.
Η δημοκρατία λένε έχει αξία. Ναι. Έχει τεράστια αξία.
Αλλά η διαβίωση;η απόλαυση των κοινωνικών αγαθών, του πολιτισμού δεν έχει μεγαλύτερη αξία;.
Πότε ο άνθρωπος χαίρεται περισσότερο;
Όταν έχει δημοκρατία με κοινωνικές ανισότητες η δημοκρατία με ισονομία και ισοπολιτεία;
Οι αλλαγές που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας έχουν να κάνουν κυρίως με τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας παρά με την πολιτική βούληση των εξουσιών.
Πολιτική βούληση υπάρχει όταν υπάρχει πολιτικός και κοινωνικός στόχος, όταν υπάρχουν ικανοί διοικούντες σε κάθε επίπεδο εξουσίας. Η πολιτική βούληση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός , ως κινητήρια δύναμη που μπορεί να ανατρέψει όλα τα κακώς κείμενα σε μια κοινωνία.
Το χάσμα των γενεών δεν είναι είναι μόνο χάσμα οικονομικό.
Η νεολαία προσδοκά ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο αύριο.
Το εάν αυτά προέρχονται από την α η β ιδεολογία λίγο την ενδιαφέρει.
Σίγουρα έχουν γίνει βήματα βελτίωσης πολλά, όμως χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και γρηγορότερα. Άξιοι άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι στο περιθώριο της Δημοκρατίας μας γιατί δεν είναι του συστήματος, η γιατί έχουν μια φωνή ανεξαρτησίας που δύσκολα μπαίνει σε κομματικές προσταγές.
Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα.
Επιστράτευση, ενεργοποίηση , αξιοποίηση.
Όσοι πιστεύουν στην Ελλάδα, όσοι και όσες είναι Έλληνες και Ελληνίδες με καθαρά οράματα, με στόχους έχουν θέση στη νέα πραγματικότητα.
Φωτισμένοι άνθρωποι δημιουργούν τη νέα πραγματικότητα. Αυτοί ξεφεύγουν από ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας και μιζέριας και δημιουργούν αυτό που χρειάζεται η κοινωνία.
Είναι δυνατόν ακόμη να υπάρχουν άστεγοι άνθρωποι που κοιμούνται στα πεζοδρόμια μέσα σε χαρτοκιβώτια;
Ακούει κάνεις;
Η υψηλή πολιτική χρειάζεται. Όμως επείγοντα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε μέρα ο συνάνθρωπό μας.
Δε θίγεται το…. κόμμα μας αν επισημάνουμε τα αρνητικά. Είναι γεγονός πως πολλοί πολιτικοί, βουλευτές και υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας παρά τον πολίτη που τους έστειλε στην εξουσία.
Εδώ ο ηγέτης τους ξηλώνει.
Η φωνή της κοινωνίας είναι ισχυρότερη από τη σιωπή πολλών πολιτικών.
Είναι ώρα παντού σε κάθε επίπεδο να αναθεωρηθούν πολλά .Στην πολιτική στην Εκκλησία,στην αυτοδιοίκηση.
Ας ξυπνήσουν μερικοί από το λήθαργο τους και ας δουλέψουν για τον συνάνθρωπο και όχι για τον εαυτό τους.
Μαργαρίτης Τζίμας
Καθηγητής
Πρώην υπουργός

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΕΛΛΑΔΑ2 μήνες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

Εκλογές 20192 μήνες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Η Δράμα στο ευρωπαϊκό προσκήνιο της εκπαίδευσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Κοινωνικό Φροντιστήριο από Δήμο Δράμας και Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Κοινωνικό Φροντιστήριο από Δήμο Δράμας και Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Η Δράμα στο ευρωπαϊκό προσκήνιο της εκπαίδευσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Εκλογές 20192 μήνες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΕΛΛΑΔΑ2 μήνες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ3 μήνες πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 μήνες πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών