Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εκτροχιάστηκε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Δράμα για Θεσσαλονίκη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Επιβατικό τρένο εκτροχιάστηκε νωρίς το πρωί, στις 26/06/2022, έξω από τη Λευκοθέα, πριν από τη Νεα Ζίχνη στις Σέρρες. Η αμαξοστοιχία 1631 εκτελούσε το δρομολόγιο Δράμα – Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο προϊστάμενος Υποστήριξης Κυκλοφορίας του ΟΣΕ Μακεδονίας – Θράκης, Χρήστος Τούρτας «εκτροχιάστηκε το πρώτο φορείο, οι δύο πρώτοι τροχοί, ευτυχώς κανείς δεν τραυματίστηκε και οι δύο επιβάτες μεταφέρθηκαν στη Νέα Ζίχνη και στις Σέρρες».

Η κυκλοφορία στη γραμμή δεν έχει αποκατασταθεί. «Έχει πάει στο σημείο αμαξοστοιχία βοηθείας προκειμένου να αποκαταστήσει το τρένο επί της γραμμής», σημείωσε ο κ. Τούρτας.

Σύμφωνα με την Πυροσβεστική που έσπευσε στο σημείο δεν χρειάστηκε απεγκλωβισμός αλλά συνδρομή για τη μεταφορά καθώς η περιοχή ήταν σχετικά δύσβατη.

Κατόπιν της απομάκρυνσης της αμαξοστοιχίας θα γίνει εκτίμηση των ζημιών επί του δικτύου και των συνεπειών αυτών στην σιδηροδρομική κυκλοφορία

Ανακοίνωση για τον εκτροχιασμό τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Δράμα προς Θεσσαλονίκη εξέδωσε ο ΟΣΕ.

Όπως αναφέρει, η αμαξοστοιχία 1631 περί ώρας 7:10 λόγω πτώσης δέντρου επί της γραμμής εξαιτίας καιρικών φαινομένων στη περιοχή το προηγούμενο βράδυ, υπέστη εκτροχιασμό του πρώτου φορείου (βαγονιού).

Στο τρένο επέβαιναν δύο επιβάτες πλην των μηχανοδηγών και δεν υπήρξε τραυματισμός. Οι δύο επιβάτες απομακρύνθηκαν με ασφάλεια από το συρμό, ενώ ήδη βρίσκεται στο σημείο μηχανή βοηθείας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να συνδράμει στον εντροχιασμό της αμαξοστοιχίας, επιχείρηση η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη.

Κατόπιν της απομάκρυνσης της αμαξοστοιχίας θα γίνει εκτίμηση των ζημιών επί του δικτύου και των συνεπειών αυτών στην σιδηροδρομική κυκλοφορία στη συγκεκριμένη σύνδεση.

Σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω του μερικού εκτροχιασμού από πτώση δέντρου, η αμαξοστοιχία 1631 θα πραγματοποιήσει το δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη έως Στρυμόνα με αμαξοστοιχία και από Στρυμόνα έως Δράμα με λεωφορείο με ενδιάμεσες σταθμεύσεις Σιδηρόκαστρο Σέρρες.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ζευγάρι από τη Δράμα σκοτώθηκε σε τροχαίο στα όρια του Δήμου Παγγαίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τροχαίο δυστύχημα - Πνευματικά Δικαιώματα Uncretided/AP

Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε στην Καβάλα αργά το απόγευμα της Κυριακής (26/6). Ένα ανδρόγυνο από τη Δράμα, βρήκε φρικτό θάνατο όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν και οδηγούσε ο άνδρας, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με διερχόμενο φορτηγό.

Το δυστύχημα συνέβη στην παραλία Οφρυνίου, κατά μήκος της παλιάς παραλιακής οδού Καβάλας – Θεσσαλονίκη, στα όρια του Δήμου Παγγαίου.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το αυτοκίνητο επιχείρησε να κάνει αναστροφή στον δρόμο, ενέργεια η οποία απαγορευόταν στο συγκεκριμένο σημείο, ενώ εκείνη την ώρα η κίνηση των αυτοκινήτων στην περιοχή ήταν ιδιαίτερα αυξημένη λόγω της μετακίνησης πολλών λουόμενων.

Από τη σύγκρουση, που ήταν σφοδρή, σκοτώθηκαν ακαριαία οι δυο ηλικιωμένοι επιβάτες, του ΙΧ αυτοκινήτου.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επερώτηση στο κ. Μέτιο για τη λατομική δραστηριότητα στο Βώλακα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΗΡΩΣΗ

ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: κ. Πρόεδρο Περ/κού Συμβουλίου

            κ. Χ. ΜΕΤΙΟ Περιφερειάρχη Ανατ. Μακ. – Θράκης         

            ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: Προς τους επικεφαλής των Περιφερειακών Παρατάξεων

 

Θέμα: ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΤΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΒΩΛΑΚΑ ΔΡΑΜΑΣ

Μετά από ομόφωνη απόφαση του Κοινοτικού Συμβουλίου Βώλακα πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 19/6/2022 μαζική Λαϊκή Συνέλευση των κατοίκων του Βώλακα, στην οποία εκφράστηκε η καθολική αντίθεσή τους στην προοπτική της όποιας επιχειρηματικής-λατομικής δραστηριότητας στη θέση Καλλίδρομο, σε έκταση περίπου 200000 τ.μ. , που έχει όλα τα προαπαιτούμενα  – βρίσκεται  σχεδόν εξ΄ ολοκλήρου  εντός ορίων προστατευόμενης περιοχής Νatura 2000 και σε οικότοπο προτεραιότητας – για καμία απολύτως λατομική δραστηριότητα επιφανειακής ή υπόγειας εξόρυξης.

Έντονα εκφράστηκε η οργή των κατοίκων για τη θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής Αγροτικής Οικονομίας & Περιβάλλοντος του Π.Σ. Αν. Μακ. –Θράκης επί της  Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και Σχεδίου Διαχείρισης εξορυκτικών Αποβλήτων για την εκμετάλλευση νέου λατομείου μαρμάρου στο Βώλακα, παρά την αρνητική γνωμοδότηση του Τμήματος Περιβάλλοντος &Υδροοικονομίας της Π.Ε. Δράμας.

Σημειώνουμε ότι έχει γίνει, εν κρυπτώ, άρση περιοριστικών όρων σε προστατευόμενη περιοχή με Υ.Α. από τον Οκτώβριο του 2021, την οποία, κατά την επίσκεψη του στο Βώλακα τον  Ιανουάριο του 2022 ο Υφυπουργός, κος Αμυράς, απέκρυψε από τους κατοίκους  καθώς τους διαβεβαίωνε ότι δε θα προχωρήσει καμία αλλαγή στο καθεστώς προστασίας.

 

 

ΕΠΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Περιφερειάρχης σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί ώστε:

  • Να μην εφαρμοστεί η Υ.Α. που  αίρει περιοριστικούς  όρους προστασίας και εντέλει επιτρέπει τη δημιουργία λατομικών ζωνών στην προαναφερθείσα περιοχή;
  • Να αναιρεθεί η θετική γνωμοδότηση της Επιτροπής Αγροτικής Οικονομίας & Περιβάλλοντος του Π.Σ. Αν. Μακ. –Θράκης επί της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ) και Σχεδίου Διαχείρισης εξορυκτικών Αποβλήτων;

 

ΓΙΑ ΤΗ ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

ΟΙ  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ  ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ

 

ΤΡΕΛΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

4 χρυσά 2 αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο στην Ρυθμική γυμναστική ..

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στη Δράμα: Πως έγινε το τραγικό περιστατικό (BINTEO)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Χρηστάκης: Ο “Έλληνας Τζόνι Χαλιντέι” που τραγούδησε τον “ύμνο του εργένη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ21 ώρες πριν

Ζευγάρι από τη Δράμα σκοτώθηκε σε τροχαίο στα όρια του Δήμου Παγγαίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

«Ημέρες Ανοιχτής Πόρτας» (Open Days) του Επιμελητηρίου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δράμα: 43χρονος είχε 2,5 εκατομμύρια αρχεία παιδικής πορνογραφίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στην Προσοτσάνη Δράμας, ο δράστης αυτοκτόνησε

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στην Προσοτσάνη: Τη σκότωσε γιατί θα έφευγε από το σπίτι τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Δράμα: Χειροπέδες σε 57χρονη που πουλούσε αρχαία θρησκευτική εικόνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Αγωνία, αγανάκτηση, ενδιαφέρον, ευχές… απ όλα είχαν τα σχόλια τους

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

2ο ΕΠΑΛ Δράμας: Citius, Altius, Fortius

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Άξονας Δράμα – Αμφίπολη: Εγκριση την Τετάρτη, Δημοπράτηση το Καλοκαίρι

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Βράβευση των μαθητών του Λυκείου Νευροκοπίου από τον Πρόεδρο της Βουλής

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Χρειάζεται νίκη εκτός έδρας με τον Πανθρακικό η Προσοτσάνη για άνοδο

Πολιτιστικά14 ώρες πριν

Πρόγραμμα 65ου Φεστιβάλ Φιλίππων 2/7 – 30/8/2022

ΑΘΛΗΤΙΚΑ13 ώρες πριν

Ανακοίνωση μεταγραφικών αποκτημάτων από τη Δόξα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ14 ώρες πριν

Εκτροχιάστηκε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Δράμα για Θεσσαλονίκη

Πολιτιστικά14 ώρες πριν

Πρόγραμμα 65ου Φεστιβάλ Φιλίππων 2/7 – 30/8/2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ21 ώρες πριν

Ζευγάρι από τη Δράμα σκοτώθηκε σε τροχαίο στα όρια του Δήμου Παγγαίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Επερώτηση στο κ. Μέτιο για τη λατομική δραστηριότητα στο Βώλακα

ΕΛΛΑΔΑ2 ημέρες πριν

Μία πόλη με 829 ακίνητα δήλωσαν οι υπουργοί και 12,7 εκατ. ευρώ δάνεια …

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Βράβευση των μαθητών του Λυκείου Νευροκοπίου από τον Πρόεδρο της Βουλής

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Καβάλα | Πνιγμός γυναίκας στην ακτή της Ραψάνης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Νέος προπονητής στον Πανδραμαϊκό ο Πέτρος Στοΐλας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Δράμα: Χειροπέδες σε 57χρονη που πουλούσε αρχαία θρησκευτική εικόνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Κάθετος Αξονας Δράμα – Αμφίπολη: Έγκριση από τη Διυπουργική Επιτροπή Έργων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ7 ημέρες πριν

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Δρόμου (Α, Γ) στο Παρανέστι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Άξονας Δράμα – Αμφίπολη: Εγκριση την Τετάρτη, Δημοπράτηση το Καλοκαίρι

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ευθύνες και στη σημερινή περιφερειακή αρχή για τις καταστροφές από την κακοκαιρία

Πολιτιστικά1 εβδομάδα πριν

Βραβείο Αναγνώστη 2022 η νουβέλα του Βασίλη Τσιαμπούση “Ο Κήπος των Ψυχών”

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών