Connect with us

Πολιτιστικά

“Ορέστεια” του Αισχύλου – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

62o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Παρασκευή 2 Αυγούστου στις 21.00, Αγαμέμνων

Σάββατο 3 Αυγούστου στις 21.00, Χοηφόροι – Ευμενίδες

Την Παρασκευή 2 και το Σάββατο 3 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, το Εθνικό Θέατρο θα παρουσιάσει στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων, την μοναδική σωζόμενη τριλογία του Αισχύλου Ορέστεια.

  • Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης
  • Σκηνικά: Πάρις Μέξης
  • Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Αγαμέμνων

Σκηνοθεσία: Ιώ Βουλγαράκη

Ο Αγαμέμνων, το πρώτο έργο της τριλογίας, είναι η αρχή μιας πολυεπίπεδης θεατρικής σύλληψης που με όχημα το μύθο του Τρωικού πολέμου ρίζωσε στο παρόν που γράφτηκε (την Αθήνα του 5ου αιώνα π.Χ.) και από τότε ριζώνει σε κάθε παρόν. Μετά από δέκα χρόνια ο βασιλιάς επιστρέφει από τον τρομερότερο των πολέμων νικητής για να δολοφονηθεί στο σπίτι του από τη γυναίκα του Κλυταιμνήστρα. Δέκα χρόνια αναμονής για ένα τέτοιο έγκλημα. Σ’ ένα ποιητικό σύμπαν σαν αυτό, όπου ο άνθρωπος είναι άλυτο αίνιγμα και η ανθρώπινη πράξη δεν συμβαίνει κάτω από άδειους ουρανούς, θύτης και θύμα εναλλάσσουν ρόλους. Την εναλλαγή αυτή παρακολουθεί μια άρχουσα τάξη που σιωπά, ώσπου χάνει τελικά όχι μόνο τη δύναμή της, αλλά και την ίδια την υπόστασή της. Ποιος έχει δικαίωμα στο έγκλημα και από πού αντλεί το δικαίωμα αυτό;

Tαυτότητα παράστασης

  • Μουσική: Θοδωρής Αμπαζής
  • Κοστούμια: Πάρις Μέξης
  • Κίνηση: Μαρία Σμαγιέβιτς (Maria Smaevich)
  • Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Εφη Χριστοδουλοπούλου
  • Βοηθός κινησιολόγου: Ειρήνη Κλέπκου

Διανομή (αλφαβητικά)

  • Κήρυκας: Δημήτρης Γεωργιάδης
  • Στέλιος Ιακωβίδης: Φρουρός
  • Δέσποινα Κούρτη: Κασσάνδρα
  • Αλέξανδρος Λογοθέτης: Αίγισθος
  • Αργύρης Ξάφης: Αγαμέμνων:
  • Εύη Σαουλίδου: Κλυταιμνήστρα

Χορός ανδρών (αλφαβητικά)

Θανάσης Βλαβιανός, Πάρις Θωμόπουλος, Ιερώνυμος Καλετσάνος, Νίκος Καρδώνης, Κωστής Κορωναίος, Δαυίδ Μαλτέζε, Γιάννης Νταλιάνης, Θέμης Πάνου, Στρατής Πανούριος

Χοηφόροι

Σκηνοθεσία: Λίλλυ Μελεμέ

Το δεύτερο μέρος της Ορέστειας, τοποθετείται χρονικά 10 χρόνια περίπου μετά το τέλος του Αγαμέμνονα. Εδώ χτυπά η αιμάτινη καρδιά της τριλογίας. Το έδαφος έχει ήδη προετοιμαστεί για την έλευση του Ορέστη, του νεαρού εκδικητή που οφείλει να ανταποκριθεί στον πανάρχαιο νόμο του καθήκοντος και να ανταποδώσει αίμα στο αίμα. Ο νεκρός πατέρας ζητά εκδίκηση και η παρουσία του στο έργο είναι εξίσου ισχυρή, με διαφορετικό τρόπο φυσικά, όπως και στον Αγαμέμνονα. Το τοπίο στις Χοηφόρους είναι ζοφερό και απειλητικό. Ένα νέο κράτος υπό το  καθεστώς βίας, τρομοκρατίας και φοβικής σιωπής – το ζευγάρι των σφετεριστών, και παράνομων εραστών, που έχει κλέψει με δόλο την εξουσία από τον νόμιμο βασιλιά,   έχει βάψει τα χέρια του με αίμα κι έχει βυθίσει τη χώρα στο σκοτάδι και το χάος.

Ο παλαιός κόσμος έχει φτάσει σε τραγικό αδιέξοδο και έχει χρεοκοπήσει, ηθικά, κοινωνικά και πολιτικά. Η αποτρόπαιη πράξη που θα διαπράξει ο  Ορέστης  είναι επιβεβλημένη από τους θεούς και το ίδιο το σύμπαν. Η βία επιζητά τη βία και η Ερινύα του πατέρα παραμονεύει. Το λαμπρό φως της νέας Δικαιοσύνης που θα συμφιλιώσει τον παλαιό με τον καινούριο κόσμο που ανατέλλει, βρίσκεται ακόμη πολύ μακριά και ο δρόμος που θα πρέπει να διανυθεί προς αυτήν την κατεύθυνση είναι εξαιρετικά επώδυνος. Δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Η επανάληψη της αποτρόπαιης βίας γίνεται τελετουργία εξαγνισμού μιας ολόκληρης κοινωνίας η οποία θα μεταβεί απ’ το σκοτάδι στο φως.

Ταυτότητα παράστασης

  • Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
  • Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
  • Χορογραφία – Σχεδιασμός κίνησης: Μόνικα Έλενα Κολοκοτρώνη
  • Μουσική διδασκαλία: Μελίνα Παιονίδου
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Μάγδα Κόρπη
  • Β΄ Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριτίνα Αστρά

Διανομή (αλφαβητικά) :

  • Βασίλης Καραμπούλας: Οικέτης
  • Μαρία Κίτσου: Ηλέκτρα
  • Φιλαρέτη Κομνηνού: Κλυταιμνήστρα
  • Γιάννης Νιάρρος: Ορέστης
  • Αγορίτσα Οικονόμου:Τροφός
  • Γιώργος Στάμος: Πυλάδης
  • Γιώργος Χρυσοστόμου: Αίγισθος

Χορός (αλφαβητικά)

Νατάσα Εξηνταβελώνη, Σοφία Κουλέρα, Νεφέλη Μαϊστράλη, Μαρία Μηνά

Νάνσυ Μπούκλη, Αρετή  Τίλη, Ιώβη Φραγκάτου, Χριστίνα Χριστοδούλου

Ευμενίδες

Σκηνοθεσία: Γεωργία Μαυραγάνη

O Oρέστης είναι στους Δελφούς καταδιωκόμενος από τις Ερινύες. Είναι ικέτης στο ιερό του Απόλλωνα ζητώντας την προστασία του θεού. Ακολουθώντας τις συμβουλές του έρχεται στην Αθήνα όπου προσπέφτει ικέτης στο άγαλμα της Αθηνάς. Οι εξαγριωμένες Ερινύες παρακινημένες από το φάντασμα της Κλυταιμνήστρας τον ακολουθούν.  Η λύση θα δοθεί στον Άρειο Πάγο, το δικαστήριο των Αθηνών. Ο Χορός των Ερινυών και ο Ορέστης θα υπερασπιστούν τα πιστεύω τους. Η ισοψηφία που προκύπτει με την ψήφο της Αθηνάς κηρύσσει αθώο τον Ορέστη ο οποίος εξυμνεί την Πόλη των Αθηνών και διακηρύσσει ότι στο εξής συμμαχία ακατάλυτη θα δένει την πατρίδα του με την Αθήνα. Η Αθηνά καθιερώνει τιμές για τις Ερινύες και τις ανακηρύσσει αγαθοποιές θεότητες, δηλαδή Ευμενίδες.

Η τριλογία κλείνει τον κύκλο της με την αποκατάσταση της ισορροπίας, μέσα σε μια ατμόσφαιρα συμφιλίωσης, σε μια τραγική σύγκρουση που ο άνθρωπος δεν μπορεί να δώσει λύση.  Η κρίση αυτή έρχεται λίγο μετά το 462 όταν με τη μεταβολή του πολιτεύματος είχε μεταφερθεί στον Άρειο Πάγιο η δικαιοπραξία των φονικών υποθέσεων.

Ταυτότητα παράστασης

  • Σύμβουλος Δραματουργίας: Δημοσθένης Παπαμάρκος
  • Κοστούμια: Άρτεμις Φλέσσα
  • Επιμέλεια κίνησης: Αλεξία Νικολάου
  • Μουσικός σχεδιασμός: Χάρης Νείλας
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Ράνια Κελαϊδίτη
  • Βοηθός σκηνοθέτη, σκηνογράφου και ενδυματολόγου: Λίλη Κυριλή

Διανομή (αλφαβητικά)

Ναζίκ Αϊδινιάν, Μιχάλης Βαλάσογλου, Στέλλα Βογιατζάκη, Κατερίνα Καραδήμα, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Εμμανουέλα Μαγκώνη, Νίκος Μάνεσης, Παναγιώτης Παναγόπουλος, Αγγελική Παπαθεμελή, Μαριάμ Ρουχάτζε, Τζωρτζίνα Τάτση

Φωτογράφος παράστασης: Πάτροκλος Σκαφίδας

«Ορέστεια» του Αισχύλου

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Παρασκευή 2 και Σάββατο 3 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παραστάσεων.

Τιμές εισιτηρίων:

Αγαμέμνων: 15 € κανονικό, 12 € (φοιτητικό, ανέργων, σπουδαστών, άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ, ομαδικό).

Χοηφόροι – Ευμενίδες: 15 € κανονικό, 12 € (φοιτητικό, ανέργων, σπουδαστών, άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ, ομαδικό).

Ορέστεια (ενιαίο εισιτήριο): 25 € κανονικό, 22 € (φοιτητικό, ανέργων, σπουδαστών, άνω των 65 ετών, ΑΜΕΑ, ομαδικό).

Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ τις ημέρες των παραστάσεων θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

Δράμα: «Americanino» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Ηλεκτρονική προπώληση: ticketservices.gr και καταστήματα Public

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

Πολιτιστικά

Ξεκινά το LAB (5-7/2). Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021 ξεκινά το LAB (5-7/2) του Φεστιβάλ Δράμας. Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Με συμμετοχή ρεκόρ ξεκινά σήμερα Παρασκευή το πρώτο LAB του φεστιβάλ Δράμας, το νέο, ετήσιο, εκπαιδευτικό πρόγραμμα του DISFF με επικεφαλής την Βαρβάρα Δούκα.

Η συμμετοχή μέσω zoom θα πραγματοποιηθεί με αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Ωστόσο, όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παρακολουθήσουν σε livestreaming στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ, στο παρακάτω διεύθυνση:
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-program/

Εδώ, θα βρείτε πληροφορίες για το Pitching Lab
https://www.dramafilmfestival.gr/festival/pitching-lab/

Εδώ, πληροφορίες για το Cinematherapy
https://www.dramafilmfestival.gr/schedule/cinema-therapy/

Κι εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ταινίες για το πρόγραμμα της Κυριακής
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-movies/

Θυμίζουμε πως το πρώτο τριήμερο LAB του 2021,πραγματοποιείται με την υποστήριξη του γραφείου ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ MEDIA και θα διεξαχθεί στις 5-7 Φεβρουαρίου. Συμμετέχουν οι Βαρβάρα Δούκα, Τζωρτζίνα Κακουδάκη , Ντενίς Νικολάκου , Στάθης Παρασκευόπουλος και Θέλγια Πετράκη, ενώ σε συζήτηση που συντονίζει ο Ηλίας Δημητρίου, παίρνουν μέρος οι σκηνοθέτες Ρηνιώ Δραγασάκη , Γιώργος Ζώης,Τζώρτζης Γρηγοράκης , Γιώργος Μπουγιούκος, Χάρης Βαφειάδης και Γιάννης Μπουγιούκας.

Ο ετήσιος προγραμματισμός του Lab περιλαμβάνει μία σειρά από workshops, προβολές, masterclasses και διαδραστικά εργαστήρια με παιδιά (Κid’s LAB).

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ο Γιώργος Ζώης Head Programmer του διεθνούς διαγωνιστικού προγράμματος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

O σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης αναλαμβάνει επικεφαλής προγράμματος του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Πολυβραβευμένος δημιουργός, με μια ευδιάκριτη και ανανεωτική κινηματογραφική ματιά ως καλλιτέχνης που έχει αναγνωριστεί στα μεγαλύτερα διεθνή φεστιβάλ (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο), ο Γιώργος Ζώης, αν και έχει πλέον στο ενεργητικό του μια μεγάλου μήκους ταινία (Interruption) και ήδη προετοιμάζει την επόμενη, δεν δίστασε να επιστρέψει στην μικρού μήκους φόρμα, όπως έγινε με την ταινία του Τhird Kind, η οποία έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες και το Touch me, μια ανάθεση της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση.

Με τη νέα του ιδιότητα, αυτή του head programmer, επιστρέφει στο Φεστιβάλ Δράμας, όπου το 2010 με το Casus Belli απέσπασε την κορυφαία διάκριση του θεσμού, τον Χρυσό Διόνυσο –σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σπουδαίας πορείας.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχεται ο Γιώργος Ζώης στην ομάδα μας», σημειώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης. «Η εξωστρέφεια μας συνεχίζεται και ενισχύεται σημαντικά. Σήμερα, το Φεστιβάλ της Δράμας όχι μόνο είναι ανοιχτό σε όλους, αλλά νιώθει την ανάγκη να απευθυνθεί και να επικοινωνήσει με όλους. Χωρίς γεωγραφικούς, φυλετικούς, και ηλικιακούς περιορισμούς. Χωρίς διακρίσεις. Το σινεμά φτιάχνεται από όλους, μιλάει για όλους, κρίνεται από όλους και απευθύνεται σε όλους. Οι ταινίες είναι μια ακόμα δικαιολογία για να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και να έρθουμε λίγο πιο κοντά».

Ο Γιώργος Ζώης είναι σκηνοθέτης και παραγωγός.

  • Το έργο του έχει επιλεγεί στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο, Λοκάρνο, Ρότερνταμ, Telluride, Palm Springs, Clermont Ferrand) και έχει αναγνωριστεί με πολλά βραβεία και διακρίσεις παγκοσμίως.
  • Στην Ελλάδα έχει κερδίσει το βραβείο καλύτερης μικρού μήκους ταινίας για το Casus Belli από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και επτά βραβεία στο Φεστιβάλ Δράμας –ανάμεσά τους αυτά της καλύτερης ταινίας/σκηνοθεσίας/σεναρίου.
  • Η πρώτη του μεγάλου μήκους Interruption έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2015 και κέρδισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. ‘
  • Έχει κερδίσει υποψηφιότητα καλύτερης σκηνοθεσίας από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία κινηματογράφου για την ταινία του Τίτλοι Τέλους ενώ έχει διατελέσει μέλος της επίσημης κριτικής επιτροπής “Λιοντάρι του μέλλοντος” στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ της Βενετίας.
  • Η τελευταία του ταινία Third Kind έκανε πρεμιέρα στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ των Καννών το 2018 και τώρα βρίσκεται στην προετοιμασία της επόμενης μεγάλου μήκους του ταινία με τίτλo Arcadia.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής 12 ωρών με την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου έως Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021, 17.00-20.00

Η Δημοτική Θεατρική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας, διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής, διάρκειας 12 ωρών, με θέμα «Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη», με εισηγήτρια την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ηθοποιούς επαγγελματίες και ερασιτέχνες, μουσικούς και εκπαιδευτικούς και κινείται γύρω από τα εξής:

Η φωνή ως λειτουργία. Περιγραφή και ανάλυση του τρόπου παραγωγής του ήχου και της λειτουργίας της φωνής. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την οργανική λειτουργία ώστε να συνειδητοποιήσουμε πώς αυτή εμποδίζεται. Να κατανοήσουμε πώς οι περιττές εντάσεις διαστρεβλώνουν την δυνητικά τέλεια φυσική λειτουργία του σώματος και να προσπαθήσουμε να την αποκαταστήσουμε.

Η υγεία της φωνής. Απαραίτητη είναι η φροντίδα της υγείας της φωνής. Αντιμετώπιση ειδικών προβλημάτων που δημιουργούνται με χρόνια κακή χρήση του εργαλείου της φωνής. Σειρά ασκήσεων που ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επαναλάβει μετά το πέρας του σεμιναρίου, μόνος του συστηματικά.

Το νόημα πέρα απ’ το αυτονόητο. Εμβάθυνση στο νόημα που αποκαλύπτει ο λόγος. Ως όχημα για την βαθύτερη κατανόηση εμφανίζεται η ξεχωριστή μουσικότητα κάθε συγγραφέα.

Ενασχόληση με τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά.  

Περιγραφή μεθοδολογίας

Η Ρηνιώ Κυριαζή συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής με διαφορετικές αφετηρίες αλλά κοινούς στόχους που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά μέσα από την εξέλιξή τους. Οι βασικοί άξονες των ασκήσεων επικεντρώνονται στην αναπνοή της μουσικής και του λόγου. Η αναπνοή είναι σκέψη και η σκέψη αναπνοή. Το διάφραγμα πρέπει να γυμνάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμένει ευέλικτο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στην απειροελάχιστη κίνηση της σκέψης.

Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε. Θα πρέπει λοιπόν να αποκατασταθεί πρώτα απ’ όλα η φυσική λειτουργία της αναπνοής. Μόνο έτσι μπορούμε να προσεγγίσουμε τον ήχο που θα το δονεί και που συνεχώς θα μας εκπλήσσει με τις εντάσεις, το εύρος και τα χρώματα του.

Η μέθοδος της Kristin Linklater με άξονα επίσης την απελευθέρωση της φυσικής φωνής επικεντρώνεται στην εμβάθυνση του νοήματος των λέξεων.

Η μέθοδος του Roy Hart μέσα από αρχικά πολύ ελεύθερους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς ανοίγει ακόμα περισσότερο το πεδίο της φαντασίας και της έκπληξης -προσφέρει τα κλειδιά για να ξεκινήσει ένα ταξίδι ανακάλυψης. Όπως το σύμπαν η φωνή είναι ανεξερεύνητη και πάντα μαγευτική.

Βιογραφικό Ρηνιώ Κυριαζή

Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Έχει σπουδάσει συστηματικά τη μέθοδο φωνής της Μίρκας Γεμεντζάκη, τη μέθοδο freeing the natural voice της Kristin Linklater και τη μέθοδο του Roy Hart με τον Jonathan Hart.

Έχει διδάξει το μάθημα της Αγωγής του Λόγου στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης του Ωδείου Αθηνών, «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και Γ. Θεοδοσιάδη. Δίδαξε στο Λύκειο Επιδαύρου 2017 σεμινάριο με τίτλο «Η φωνή του θρήνου» και στο Θερινό Μαντείο 2018 και 2019 στη Δωδώνη «Τόπος των Ήχων».

Έχει πραγματοποιήσει τη φωνητική διδασκαλία στην παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Dimiter Gotscheff, στις «Βάκχες» του Ευριπίδη σε σκην. Έκτορα Λυγίζου, στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκην. Δημήτρη Ξανθόπουλου και στον «Διγενή Ακρίτη, στα όρια» σε σκην. Σοφίας Καραγιάννη όπου δημιούργησε και τα ηχητικά-μουσικά τοπία, και σε πολλές παραστάσεις στο Απλό θέατρο του Αντώνη Αντύπα και στο θέατρο του Νέου Κόσμου. Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «Βάκχες. Το σώμα δίχως σώμα» -βασισμένη στις Βάκχες του Ευριπίδη- για το Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Φιλίππων 2020, «Τα μάγια της πεταλούδας» του Φ.Γ.Λόρκα για το Δη.Πε.Θε. Ιωαννίνων και την παράσταση «Μεταξύ Φαλήρου και Κορυδαλλού» για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Συμμετείχε στο Onassis youth festival 2018 με το 4ο Λύκειο Πετρούπολης και την παράσταση, «Προμηθέα, μέρα ή νύχτα;».

Το θεατρικό της έργο «Η Μεγάλη Άρκτος» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «το Ροδακιό».

Έχει μεταφράσει από τα γαλλικά για το Φεστιβάλ Αθηνών το έργο της Alexandra Badea, «Ακραιόφιλο».

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Dimiter Gotshceff, Λευτέρη Βογιατζή, Άννα Κοκκίνου, Γιάννη Χουβαρδά, Θοδωρή Γκόνη, Νίκο Φλέσσα, Βίκτορα Αρδίττη, Elisabeth Marie, Άσπα Τομπούλη, Σοφία Καραγιάννη, Chiara Quidi, Αύρα Σιδηροπούλου, Νίκο Καμόντο, Δημήτρη Μπίτο, Νίκο Χατζηπαπά, Άννα Συνοδινού και Διονύση Σαββόπουλο.

Έχει παρουσιάσει την παράσταση «Φεύγουσα κόρη» σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη, βασισμένη στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Μια ψυχή» και στη μελέτη, έρευνα και καταγραφή που έχει πραγματοποιήσει πάνω σε παραμύθια, νανουρίσματα και μοιρολόγια της Ηπείρου.

Για την παράσταση αυτή ήταν υποψήφια για το βραβείο Μελίνας Μερκούρη 2007.

Στον κινηματογράφο έχει παίξει στην ταινία του Τώνη Λυκουρέση «Σκλάβοι στα δεσμά τους», «Common birds» διασκευή των Ορνίθων του Αριστοφάνη των Sylvia Maghoni- Gream Thomson, στον «Ανεμιστήρα» του Δημήτρη Μπίτου και στο «Μαξιλάρι» του Κωνσταντίνου Κακογιάννη καθώς και σε μικρού μήκους του Ευθύμη Kosemund Σανίδη και Δημήτρη Νάκου.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω της εφαρμογής zoom.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα)

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εφημερίες Φαρμακείων από 01-03-2021 έως 31-03-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η παιδεία στο απόσπασμα; Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

19 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1460 στην Ελλάδα, 45.653 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

13 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1222 στην Ελλάδα, 45.833 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

3 Φεβ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 1.151 στην Ελλάδα, τα 612 στην Αττική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κλειστά τα Σχολεία την Δευτέρα 15-02-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ραντεβού για εμβολιασμό πολιτών από 60 έως 64 ετών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πυρκαγιά σε κατοικία στο Δοξάτο Δράμας – νεκρός ηλικιωμένος

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Αναβλήθηκε ο αγώνας της Δόξας με την Λάρισα, δικαίωση από το Εφετείο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

 Ο διεθνής έφηβος Αχιλλέας Τόσκας μέχρι το 2022 στους Δραμινούς

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

11 Φεβ: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1327 στην Ελλάδα, 50.879 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

12 Φεβ: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1410 στην Ελλάδα, 47.662 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

18 Φεβ: 4 κρούσματα στη Δράμα, 1400 στην Ελλάδα, 37.009 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Είναι η ίδια κοινωνία… Γράφει η Νόπη Χατζηιγνατιάδου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ15 ώρες πριν

04 Μαρ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 2.219 στην Ελλάδα, 55.702 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ24 ώρες πριν

Νέο προαιρετικό και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας στις κόκκινες περιοχές

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Κόκκινη περιοχή η Δράμα μέχρι τις 16 Μαρτίου 2021 στις 06:00 πμ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

03 Μαρ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 2.702 στην Ελλάδα, 54.553 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Σχεδιασμός της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εφημερίες Φαρμακείων από 01-03-2021 έως 31-03-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Εθιμοτυπική επίσκεψη του Διοικητή ΠΥ Δράμας στον Δήμαρχο Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Ο Bianco Monte Δράμα 1986 κέρδισε 26-23 την Κέρκυρα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

02 Μαρ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 2.353 στην Ελλάδα, 61.255 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

01 Μαρ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.176 στην Ελλάδα, 17.936 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Οι χειροκροτητές της εξουσία Του Τζίμα Μαργαρίτη, καθηγητή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

28 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.269 στην Ελλάδα, 26.330 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

27 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1.630 στην Ελλάδα, 46.065 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά7 ημέρες πριν

Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

26 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.790 στην Ελλάδα, 50.334 τεστ ημέρας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!