Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Σε διαβούλευση η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας

Δημοσιεύθηκε

στις

Πηγή: proininews.gr

Σε διαδικασία διαβούλευσης είναι από την προηγούμενη εβδομάδα η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αμφίπολης- Νέας Καρβάλης». Το μεγάλο έργο του ΟΣΕ ουσιαστικά συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Καβάλα.

Βασικά αποσπάσματα του πολυσέλιδου κειμένου αναφέρουν τα ακόλουθα: Η σκοπιμότητα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης είναι η μείωση του συνολικού μήκους του Σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και επομένως η αύξηση της εμπορευματικής χωρητικότητας του δικτύου, η ανάδειξη του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας (Νέα Καρβάλη), η ανάπτυξη συνδυασμένων εμπορικών μεταφορών, η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με Βουλγαρία και Τουρκία, η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού διαδρόμου και η κατάργηση των ισόπεδων οδικών διελεύσεων.

Το έργο θα συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση τόσο του τουρισμού, όσο και γενικότερα στην οικονομική ανάπτυξη του συνόλου της χώρας, δεδομένου ότι θα εξασφαλίσει τη διαλειτουργική διασύνδεση του Λιμένα Πειραιά και των αστικών κέντρων της χώρας, με το αεροδρόμιο Σπάτων, με τις υπόλοιπες πόλεις της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας καθώς και με το λιμάνι της Πάτρας μέσω της επικείμενης ένταξης της γραμμής Αθήνας- Πάτρας στο βασικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η κατασκευή της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής φιλική προς το περιβάλλον λόγω της ηλεκτροκίνησής της, της γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης και της διασυνδεσιμότητας της γραμμής. Θα επιφέρει σημαντική μείωση στο χρόνο μετακίνησης στη Βόρεια Ελλάδα, την υπόλοιπη χώρα και τις γειτονικές χώρες.

Το συνολικό μήκος της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, ανέρχεται σε 173,692 km. Πρόκειται για μονή σιδηροδρομική γραμμή, ηλεκτροδοτούμενη, με πλάτος διατομής τα 7,50m (Α΄ φάση διπλής μελλοντικής γραμμής). Στις περιπτώσεις όπου προβλέφθηκε από σήμερα διπλή γραμμή (μόνο στα έργα υποδομής) το πλάτος της διατομής ανέρχεται στα 11,6 m.

Η ταχύτητα μελέτης της σιδηροδρομικής γραμμής είναι 160-200 km/h (200 km/h σε όλο το μήκος της γραμμής με εξαίρεση την περιοχή στο Σ.Σ. Αμφίπολης όπου για λόγους αποφυγής των αρχαιολογικών χώρων και του δικτύου υψηλής τάσης του ΑΔΜΗΕ η χάραξη για ταχύτητα 180 km/h επιβατικής αμαξοστοιχίας σε συνδυασμό με 80 km/h εμπορευματικής).

Σχετικά με τα επιμέρους τεχνικά έργα, προβλέπονται τα εξής:

  • Κάθετο οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 24,909 km.
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο και οδοί στομίων σηράγγων συνολικού μήκους 120,684km.
  • 8 Σιδηροδρομικοί Σταθμοί:
    • Καβαλλαρίου,
    • Λαγκαδικίων,
    • Νέας Μάδυτου,
    • Βρασνών,
    • Αμφίπολης,
    • Ποδοχωρίου,
    • Αυλής και
    • Αμυγδαλεώνα.
  • 2 Σιδηροδρομικές Στάσεις: Δρύμου και Λουτρών Βόλβης.
  • 30 σιδηροδρομικές γέφυρες συνολικού μήκους 8,767 km.
  • 1 οδική γέφυρα μήκους 35 m.
  • 23 σήραγγες συνολικού μήκους 22,230 km.
  • 9 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 5,678 km.
  • 494 νέοι οχετοί (σωληνωτοί και κιβωτοειδούς διατομής) διαφόρων διαστάσεων.
  • 71 ανισόπεδες διαβάσεις.

Προβλέπονται επιπλέον τεχνικά έργα προστασίας όπως τοίχοι αντιστήριξης, και 2 περιπτώσεις πασσαλότοιχων. Τα μήκη των εν λόγω τεχνικών έργων κυμαίνονται μεταξύ 30 και 880m και τα μέσα ύψη τους μεταξύ 4 και 10m. Το εύρος κατάληψης του έργου εκτιμάται σε 8.000 στρέμματα. Τμήμα του έργο υλοποιείται εντός του Αισθητικό Δάσους Καβάλας και του Προστατευτικού Δάσους Καβάλας.

Η χάραξη ως προς το Ν. Καβάλας προβλέπει τα ακόλουθα:  Εν συνεχεία με βορειοανατολική πορεία κινείται βόρεια της Εγνατίας Οδού στον κάμπο της Πιέριας κοιλάδας, ανάμεσα στα Όρη Παγγαίο και Σύμβολο (ΠΕ Καβάλας). Περί τη ΧΘ 148+000 εξέρχεται της Πιέριας κοιλάδας και με σήραγγα διέρχεται το Σύμβολον όρος από όπου καταλήγει στο νότιο τμήμα των τεναγών Φιλίππων. Περί τη ΧΘ 162+000 διαμορφώνονται σήραγγες ώστε το έργο να διέλθει βορείως των υψωμάτων της Καβάλας. Το πέρας το έργου διαμορφώνεται στην κάμπο της Νέας Καρβάλης βορειοδυτικά οικισμού.

Σύνδεση με το σιδηροδρομικό έργο νέο Λιμάνι- Τοξότες:  Το υπό μελέτη έργο αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης και το πέρας του (ΧΘ 173+691,58) ταυτίζεται με τη ΧΘ 66+500 του τμήματος Νέα Καρβάλη – Τοξότες, η οριστική μελέτη του οποίου είναι υπό εκπόνηση στο πλαίσιο σχετικής ανάθεσης της ΕΡΓΟΣΕ.

Σε αυτήν προβλέπονται τα ακόλουθα: 

Η νέα ΣΓ ξεκινάει από την περιοχή του οικισμού της Νέας Καρβάλης, όπου προβλέπεται Σιδηροδρομική στάση που θα εξυπηρετεί τον οικισμό και συνεχίζει προς τους οικισμούς Πέρνη και Γραβούνα για την εξυπηρέτηση των οποίων έχει προβλεφθεί σιδηροδρομικός σταθμός.

Στη συνέχεια, οδεύοντας στο μεγαλύτερο μήκος της παράλληλα με την Εγνατία Οδό συναντά τη υφιστάμενη ΣΓ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης στο ύψος της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης.

Η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή θα έχει συνολικό μήκος 31,8 km, θα είναι μονή, κανονικού εύρους (1,435 m), με ταχύτητα Μελέτης 160 km/h. Μικρότερη ταχύτητα Μελέτης θα εφαρμοστεί στις συνδέσεις του Εμπορικού Λιμένα Καβάλας, της ΒΙΠΕ Καβάλας και της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων με την Κύρια Γραμμή. Σε όλο το μήκος του έργου η διασταύρωση της Σιδηροδρομικής Γραμμής με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα γίνεται με Ανισόπεδες Διαβάσεις.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Δακτυλιώσεις στρουθιόμορφων πτηνών στο Δέλτα Νέστου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η Μονάδα Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Νέστου-Βιστωνίδας και Ροδόπης του ΟΦΥΠΕΚΑ (Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής)  πραγματοποίησε δακτυλιώσεις  πτηνών από τις 22 έως και τις 28 Αυγούστου 2023, στο πλαίσιο  της πράξης “Διαχειριστικές Δράσεις Προστατευόμενων Περιοχών, Ειδών και Οικοτόπων στην περιοχή ευθύνης του τέως Φορέα Διαχείρισης Δέλτα Νέστου-Βιστωνίδας-Ισμαρίδας και Θάσου”.

Κατά τις ημέρες που υλοποιήθηκε η δράση, δακτυλιώθηκαν στην περιοχή του Δέλτα του Νέστουσυνολικά 335 άτομα, από 26 διαφορετικά είδη πουλιών, με κυριότερα τον Θαμνοτσιροβάκο (Sylvia communis), τον Θαμνοφυλλοσκόπο (Phylloscopus trochilus), τον Κηποτσιροβάκο (Sylvia borin), τον Βουνοτσιροβάκο (Sylvia curruca) και τον Μαυροσκούφη (Sylvia atricapilla).

Η δακτυλίωση αποτελεί μία από τις κύριες επιστημονικές  μεθόδους  μελέτης των πτηνών με σκοπό την έρευνα και την προστασία τους.

Η σύλληψη τους γίνεται με ειδικά δίχτυα τα οποία τοποθετούνται στις περιοχές ενδιαφέροντος και το καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό τοποθετεί ένα δακτυλίδι, μεταλλικό ή έγχρωμο στον ταρσό (πόδι) του πτηνού, με μοναδικό κωδικό.

Στη συνέχεια τα πτηνά απελευθερώνονται ξανά στο φυσικό τους περιβάλλον, αφού  το προσωπικό προσδιορίσει το φύλο και την ηλικία τους και καταγράψει στοιχεία χρήσιμα για τη μελέτη τους όπως το μήκος  της φτερούγας, του ταρσού και του ράμφους τους,  το λίπος τους (βασισμένου σε ειδική κλίμακα) κ.λ.π.

Ο μοναδικός αριθμός που είναι χαραγμένος στα δακτυλίδια παραπέμπει στο πότε ακριβώς, σε ποια περιοχή και σε ποια χώρα έγινε η δακτυλίωση, έτσι ώστε όταν παρατηρηθούν  τα δακτυλιωμένα πτηνά  στο μέλλον, να εξαχθούν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις μεταναστευτικές διαδρομές που ακολουθούν, τις τοπικές μετακινήσεις τους, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν, τη διάρκεια της ζωής τους και να προταθούν και να εφαρμοστούν στοχευμένα  διαχειριστικά μέτρα για τη διατήρησή τους.

Οι δακτυλιώσεις που έγιναν για 5η συνεχόμενη φορά στην ευρύτερη περιοχή του  Εθνικού Πάρκου Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης,  εντάσσονται σε ένα κύκλο  προγραμματισμένων δακτυλιώσεων στρουθιόμορφων και παρυδάτιων πουλιών, ο οποίος έχει ενταχθεί στο ΕΠ ΥΜΕΠΕΡΑΑ (Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη»), του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων/Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Προγραμμάτων Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ταμείου Συνοχής και Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου.

ΟΦΥΠΕΚΑ

Ο Οργανισμός Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου και σκοπός του είναι η εφαρμογή της πολιτικής που χαράσσει το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με αιχμή τις βιώσιμες πρακτικές, για τη διαχείριση των προστατευόμενων περιοχών στην Ελλάδα και τη διατήρηση της βιοποικιλότητάς τους, την προώθηση και υλοποίηση δράσεων αειφόρου ανάπτυξης και την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Εποπτεύεται από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, έχει διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια και λειτουργεί προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος κατά τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Κατσιμίγας: Δεν θα είμαι υποψήφιος, δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις …

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κώστας Κατσιμίγας: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Πριν από τρεις μήνες ρωτήθηκα από δημοσιογράφους εάν προτίθεμαι να είμαι και πάλι υποψήφιος ως επικεφαλής παράταξης στις περιφερειακές εκλογές του Οκτωβρίου του 2023.

Απάντησα ότι θα μπορούσα να συζητήσω αυτό το ενδεχόμενο μόνο εάν είχα τη στήριξη τουλάχιστον των δυο μεγάλων κομμάτων της κεντροαριστεράς, δηλαδή του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ με την προϋπόθεση ότι στο εγχείρημα δεν θα συμμετείχαν τα πρόσωπα που συνεργάστηκαν ταυτιζόμενα με την διοικούσα παράταξη του Κου Μέτιου.

Το εγχείρημα αυτό θα μπορούσε να είχε χαρακτηριστικά βιωσιμότητας και με αξιώσεις να διεκδικήσει τη διοίκηση της Περιφέρειας

Σήμερα φαίνεται ότι δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις αυτές. Υπολείπονται μόλις 5 εβδομάδες για να κλείσουν τα ψηφοδέλτια και φρονώ ότι δεν υπάρχουν πλέον οι προοπτικές για ένα τέτοιο εγχείρημα.

Επομένως δηλώνω ότι δεν θα είμαι υποψήφιος ως επικεφαλής παράταξης στις επόμενες περιφερειακές εκλογές και ο κύκλος της παράταξης μας Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, μιας παράταξης πραγματικά αυτοδιοικητικής και ανεξάρτητης κλείνει στις 31 Δεκεμβρίου του 2023 σύμφωνα με τη λαϊκή εντολή που λάβαμε.

  • Ευχαριστώ τους συμπολίτες μας, που πίστεψαν σε μια ανεξάρτητη αυτοδιοίκηση και σε μια άλλη εναλλακτική πρόταση για την Περιφέρεια μας και συμπορεύτηκαν μαζί μας είτε μέσα από τα ψηφοδέλτια του συνδυασμού μας είτε έξω από αυτά.
  • Ευχαριστώ όλους όσους στήριξαν το εγχείρημα μας με οποιοδήποτε τρόπο.
  • Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου εκλεγέντες περιφερειακούς συμβούλους για τη γόνιμη συνεργασία μας και τη διατήρηση μιας ακλόνητης συνοχής και ενότητας της παράταξης.
  • Ευχαριστώ τους υπαλλήλους της Περιφέρειας που ανταποκρίθηκαν στα αιτήματά μας και συνεργάστηκαν γόνιμα μαζί μας.
  • Ευχαριστώ τον αποσπασμένο στο γραφείο της παράταξης υπάλληλο της Περιφέρειας Κο Νεκτάριο Μπιτζιδη για τις υπηρεσίες του και την εργατικότητα του.
  • Ευχαριστώ ακόμη και τους πολιτικούς «αντιπάλους» στο Περιφερειακό Συμβούλιο που αρκετές φορές είχαν την ευκαιρία να πουν έναν καλό λόγο στο πρόσωπό μου και τους συνεργάτες μου Περιφερειακούς συμβούλους.
  • Ευχαριστώ όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους της Περιφέρειας για τη φιλική μεταχείριση προς το πρόσωπό μου και προς την παράταξή μας, για το βήμα που ευγενικά μας παραχώρησαν με κάθε ευκαιρία.

Τόσο για τον θεσμό της Περιφερειακής αυτοδιοίκησης όσο και για όσα έλαβαν χώρα την τετραετία που διανύουμε στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε αναλυτικά το άμεσο προσεχές διάστημα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Η ΕΣΠΕΑΜ/Θ στηρίζει την Θεατρική Παράσταση ”Η ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ”

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Κυριάκος Σαχανίδης, ποιητής, γιός Ποντίων πρώτης γενιάς, απ’ αυτούς που επέζησαν από τη γενοκτονία και έχει ακούσματα και διηγήσεις από αυτόπτες μάρτυρες, διαφυγόντες το θάνατο. Άλλωστε αρ­κετές από τις μαρτυρίες που παρουσιάζει με ποιητικό τρόπο αποτελούν γεγονότα που συνέβησαν σε μέλη των οικογε­νειών των γονιών του.

΄΄ Μπροστά πάει η φάλαγγα των ζωντανών και πίσω μένει η φάλαγγα των νεκρών.

Στο δρόμο, άγριοι χωρικοί και τσέτες πέφτουν πάνω στους ανήμπορους, λήστευαν ακόμα και τα ρούχα και τα παπούτσια τους. Έσφαζαν, έπνιγαν, βίαζαν τις γυναίκες… Οι χωροφύλακες παρακολουθούσαν μονάχα και γελούσαν.

Όσοι επιζούσαν, ξυπόλητοι και γυμνοί έπαιρναν πάλι το δρόμο για το πουθενά. Κανείς δεν ήξερε που πάνε. Το κρύο, η βροχή, η πείνα κι η κούραση έφεραν τις αρρώστιες.

Η φάλαγγα των νεκρών πίσω μεγάλωνε. Η φάλαγγα των ζωντανών μίκραινε.

Όσοι μπόρεσαν και έφυγαν κρυφά γλύτωσαν. Οι πιο πολλοί έμειναν στους δρόμους τροφή στα όρνια και τους λύκους.

Λίγοι επέζησαν και χιλιοτυραννισμένοι, ή έφυγαν στη Ρωσία, ή ήρθαν στην Ελλάδα με την ανταλλαγή.”

Η Ένωση Στρατιωτικών Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΕΣΠΕΑΜ/Θ), τιμά τους αδερφούς μας Ποντίους και στέλνει το μήνυμά της διαρκούς Ιεράς Μνήμης και ζητά από τους θύτες να εκφράσουν αναδρομικά τη συγνώμη στα αθώα θύματα τους.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ15 ώρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Ψηφοδέλτιο “Project για τη Δράμα” – Δημοτικές Εκλογές 2023

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Βρέθηκε αρχαίος κίονας στο κέντρο της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αγιασμός θεμελίωσης Γυμνασίου – Λυκείου Καλαμπακίου

Περιφερειακές 20232 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ15 ώρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 202317 ώρες πριν

Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων

Πολιτιστικά17 ώρες πριν

Αγιασμός πολιτιστικής περιόδου 2023-2024 της Ένωσης Χορευτών Ν . Δράμας “ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θεωρώ βέλτιστη λύση την Εφη Αχτσιόγλου

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Συγχαρητήριο μήνυμα για τον ιατρό – χειρουργό Γιώργο Βράκα

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 2024 – 2028 / «Project για τη Δράμα»

Εκλογές 20193 ημέρες πριν

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Άρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Αγαπάμε την πόλη μας – Ζωντανεύουμε τις γειτονιές της #2

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Επαφές του Γιώργου Παπαδόπουλου και υποψηφίων της Επανεκκίνησης

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

Περιφερειακές 20234 ημέρες πριν

“Μαζί για την Αλλαγή” Παρουσίαση υποψηφίων στη Δράμα

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Ενίσχυση της αυτοεικόνας και προσωπική ενδυνάμωση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών