Connect with us
GoDrama

ΕΛΛΑΔΑ

Τα οφέλη της συμφωνίας των Πρεσπών

Δημοσιεύθηκε

στις

Θα λέγεται Βόρεια Μακεδονία. Όχι όπως πριν που ήταν απλά Μακεδονία.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΕΛΛΑΔΑ

Πέθανε ο Κώστας Βουτσάς

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πηγή: news24726 Φεβρουαρίου 2020

Με τον παιχνιδιάρικo χαρακτήρα του, την ανάλαφρη διάθεσή του, το πληθωρικό και μπριόζικο παίξιμό του, οι ερμηνείες του Κώστα Βουτσά αποτελούσαν εγγύηση γέλιου και αγαπήθηκαν όσο λίγες από το ελληνικό κοινό

Νωρίς το πρωί της Τετάρτης, έφυγε από τη ζωή ο αγαπημένος ηθοποιός Κώτσας Βουτσάς σε ηλικία 88 χρονών. Η είδηση του θανάτου του καταξιωμένου και δημοφιλή κωμικού ηθοποιού που άφησε ανεξίτηλο στίγμα στον χρυσό ελληνικό κινηματογράφο και το θέατρο, με την καλλιτεχνική του διαδρομή να ξεπερνά τα 70 χρόνια, σκορπά θλίψη και συγκίνηση σε όλη τη χώρα.

Τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε προβλήματα με την υγεία του και νοσηλευόταν στο Αττικό Νοσοκομείο. Σύμφωνα με ανακοίνωση του νοσοκομείου, ο Κώστας Βουτσάς στις 7 Φεβρουαρίου παρουσίασε συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού και επιβάρυνσης της καρδιακής και της αναπνευστικής του λειτουργίας και μεταφέρθηκε στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Σύμφωνα με πληροφορίες άφησε την τελευταία του πνοή στις 02.24 τα ξημερώματα.

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  NDP

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατα πέθανε και η πρώτη του σύζυγος, η γνωστή ηθοποιός, τραγουδίστρια και χορεύτρια Έρικα Μπρόγιερ.

Γοητευτικός, πληθωρικός, στόφα μεγάλου ηθοποιού, ο Κώστας Βουτσάς διέγραψε τεράστια, επιτυχημένη καριέρα 70 ετών. Ήταν από τους σταρ που σημάδεψαν τον ελληνικό κινηματογράφο.

Με τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του, την ανάλαφρη διάθεσή του, το πληθωρικό και μπριόζικο παίξιμό του, ο Κώστας Βουτσάς δημιούργησε ένα ιδιαίτερο τύπο κωμικού ηθοποιού, που αποτελεί εγγύηση γέλιου και αγαπήθηκε από το ελληνικό κοινό. Θεωρείται ως ένα από τα σύμβολα της χρυσής εποχής του εμπορικού κινηματογράφου, αλλά ανέδειξε το υποκριτικό του ταλέντο και σε πιο απαιτητικούς ρόλους στον κινηματογράφο και το θέατρο.

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  NDP

Σπουδαίος κωμικός, άφησε ανεξίτηλο στίγμα στο ρόλο του αγαθού Κωνσταντινουπολίτη με «Το Ανθρωπάκι» (1969) ενώ το αυθόρμητο επιφώνημα του «Φσστ μποινγκ», στο μιούζικαλ «Κάτι να καίει» (1964), έγραψε ιστορία στον εγχώριο κινηματογράφο.

Τα πρώτα χρόνια – Το επώνυμο της οικογένειάς του

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  NDP

Ο Κώστας Βουτσάς (Σαββόπουλος ήταν το οικογενειακό του όνομα) γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 1931 στην Αθήνα, σε προσφυγική οικογένεια με καταγωγή από τους Επιβάτες της Ανατολικής Θράκης, που σήμερα ανήκουν στο έδαφος της Τουρκίας.Μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη, όπου εγκαταστάθηκε η οικογένεια του. Ο πατέρας του εργάστηκε ως εργάτης οδοποιΐας κι ο μικρός Κώστας επινόησε διάφορες δουλειές του ποδαριού για επιβίωση. Στα χρόνια της Κατοχής μοίραζε προκηρύξεις στους κινηματογράφους μαζί με άλλα «Αετόπουλα» της ΕΠΟΝ.

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  NDP

Από μικρός είχε το “μικρόβιο” του ηθοποιού και μεγαλώνοντας γράφτηκε στη Δραματική Σχολή του Μακεδονικού Ωδείου Θεσσαλονίκης. Στην Θεσσαλονίκη έκανε και τις πρώτες του θεατρικές εμφανίσεις με τοπικούς και στην συνέχεια με περιοδεύοντες θιάσους. Στον κινηματογράφο ντεμπουτάρισε το 1953 στην κωμωδία του Γιώργου Λαζαρίδη «Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται».

Η πρώτη κινηματογραφική εμφάνιση

Οριστικά εγκαταστάθηκε στην Αθήνα στα τέλη της δεκαετίας του ’ 50, ύστερα από πρόταση της γνωστής πρωταγωνίστριας της εποχής Καλής Καλό για να εμφανιστεί μαζί της στο θέατρο «Περοκέ». Εκεί τον είδε ο Αλέκος Σακελλάριος και του έδωσε έναν μικρό ρόλο στην ταινία του « Η κυρά μας η μαμμή» (1958), που αποτέλεσε το διαβατήριο για την ένταξή του στην Φίνος Φιλμ.

Το 1961, είναι η χρονιά της καταξίωσης για τον Κώστα Βουτσά. Εμφανίστηκε σε δύο ταινίες της Φίνος Φιλμ, «Η Αλίκη στο Ναυτικό» του Αλέκου Σακελλάριου και «Ο Σκληρός Άνδρας», του Γιάννη Δαλιανίδη, ο οποίος του εμπιστεύτηκε ένα κωμικό ρόλο στην κατά τ’ άλλα επόμενη δραματική ταινία του «Ο Κατήφορος», που άρχισε να προβάλλεται στα τέλη της ίδιας χρονιάς. Η ταινία όχι μόνο έσπασε ταμεία, αλλά απογείωσε τις καριέρες των πρωταγωνιστών της Ζωής Λάσκαρη, Νίκου Κούρκουλου και φυσικά του Κώστα Βουτσά, ενώ καθιέρωσε τον Γιάννη Δαλιανίδη ως ένα από τους εμπορικότερους σκηνοθέτες του ελληνικού κινηματογράφου.

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  EUROKINISSI

Τα επόμενα χρόνια πρωταγωνίστησε σε αξέχαστες κωμωδίες, πραγματοποιώντας σπουδαίες ερμηνείες. Οι ατάκες του άφησαν εποχή («Έχω και κότερο πάμε μια βόλτα;», «Κααατίνα σαλααμάκι») και οι καρπαζιές του στον Αλέκο Τζανετάκο και τον Σωτήρη Τζεβελέκο δημιούργησαν σχολή. Κάποιοι από τους ρόλους του, που μένουν αξέχαστοι είναι ο μικροαστός στο «Ανθρωπάκι», ο νιόπαντρος στη «Νύχτα Γάμου», ο τεμπέλης γιος στη «Χαρτοπαίχτρα», ο λαϊκός ποδοσφαιριστής στο «Μια Κυρία στα Μπουζούκια», ο μικροαπατεώνας στον «Γόη», ο γιαλαντζί Άραβας στο «Ξυπόλητος Πρίγκηψ» και ο Ράμογλου με το κότερο, στο «Κορίτσια για Φίλημα». Στα μιούζικαλ του Γιάννη Δαλιανίδη, άφησε τη σφραγίδα του σε δύο τραγούδια, το «Φσσστ, μπόινγκ!» («Κάτι να καίει») και το «Αψού, γείτσες!» ( «Κορίτσια για φίλημα»).

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  EUROKINISSI

Θέατρο, τηλεόραση και βιντεοταινίες

Την δεκαετία του ’80 έπαιξε σε βιντεοταινίες, αλλά πέρασε και στην αντίπερα όχθη του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου, όπως και ο Θανάσης Βέγγος, ερμηνεύοντας πιο απαιτητικούς ρόλους σε ταινίες του σκηνοθέτη Βασίλη Βαφέα. Ξεχωρίζει ο ρόλος του μικροαστού λογιστή στην κοινωνική ταινία του Βαφέα «Ο Έρωτας του Οδυσσέα», για την οποίον τιμήθηκε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης το 1984. Η ταινία εκπροσώπησε την Ελλάδα στο «Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών» του Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών το 1985 και ένα χρόνο αργότερα μεταδόθηκε ως μίνι σειρά από την ΕΡΤ.

Στην τηλεόραση πρωτοεμφανίστηκε το 1973 με την σειρά του Κώστα Πρετεντέρη «Ονειροπαρμένος» (ΕΡΤ), που ήταν μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες εκείνων των χρόνων.Συνέχισε με δημοφιλείς σειρές, όπως «Το Ημερολόγιο ενός Θυρωρού» (ΥΕΝΕΔ, 1979), και «Ο Ανδροκλής και τα Λιοντάρια του» (ΕΡΤ, 1985).

Κώστας Βουτσάς
Κώστας Βουτσάς  THOMAS DASKALAKIS NDP PHOTO AGENCY THOMASDASK@YAHOO.COM

Παράλληλα, ξεδίπλωσε το κωμικό του ταλέντο σε όλα τα είδη του θεάτρου – πρόζα, επιθεώρηση, μιούζικαλ. Ενδεικτικά, έπαιξε σε κωμωδίες του Νίκου Τσιφόρου («Αγάπη μου Παλιόγρια», που γυρίστηκε και επιτυχημένη ταινία με τον ίδιο και την Ξένια Καλογεροπούλου, «Οι Απάνω και οι Κάτω»), του Κώστα Πρετεντέρη (« Ο νονός μου ο διάβολος», «Ο καπετάν Κώστας στο Πόρτο-Λιμπερτά») του Ασημάκη Γιαλαμά (Μπαμπά, ποιός είναι ο μπαμπάς μου;»), αλλά σε έργα των Μολιέρου «Ο Αρχοντοχωριάτης» και Ντάριο Φο («Όποιος κλέβει ένα πόδι κερδίζει στην αγάπη»). Ο Κώστας Βουτσάς έπαιξε, επίσης, σε κωμωδίες του Αριστοφάνη («Θεσμοφοριάζουσες», «Σφήκες», «Όρνιθες») με μεγάλη επιτυχία και με κοσμοσυρροή στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου.

Λάτρης του ωραίου φύλου ο Κώστας Βουτσάς έχει νυμφευτεί τέσσερις φορές. Ο πρώτος του γάμος ήταν με την ηθοποιό και χορεύτρια Έρρικα Μπρόγιερ, με την οποία απέκτησε μια κόρη, την Σάντρα. Ακολούθησε ένας δεύτερος γάμος με την επιχειρηματία Θεανώ Παπασπύρου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, την Θεοδώρα και την Νικολέτα, ένας τρίτος με την ηθοποιό Εύη Καραγιάννη και τέλος ο τέταρτος με την κατά 39 χρόνια μικρότερή του ηθοποιό Αλίκη Κατσαβού με την οποία έχει αποκτήσει ένα γιο, τον Φοίβο. Θετός γιος του είναι ο ηθοποιός Άνθιμος Ανανιάδης, γιος της Εύης Καραγιάννη από προηγούμενο γάμο της.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Παρέμβαση Προέδρων Εργατικών Κέντρων και Ομοσπονδιών για το 37ο Συνέδριο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η πόρτα στο κτίριο της ΓΣΕΕ / Φωτγοραφία: Intime

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ Η πόρτα στο κτίριο της ΓΣΕΕ / Φωτγοραφία: Intime
Πηγή: iefimerida.gr – https://www.iefimerida.gr/ellada/proedroi-ergatikon-kentron-omospondion-37o-synedrio-tis-gsee ΓΙΑ ΤΟ 37
o ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΓΣΕΕ

Εμείς οι Πρόεδροι των Εργατικών Κέντρων και των Ομοσπονδιών, δύναμης της ΓΣΕΕ, δηλώνουμε αποφασισμένοι να συμβάλλουμε στην προάσπιση των δημοκρατικών διαδικασιών και να μην επιτρέψουμε τον ακρωτηριασμό και την αποδυνάμωση του συνδικαλιστικού κινήματος στον ιδιωτικό τομέα, από εκείνους που στοχεύουν, παραβιάζοντας νόμους και καταστατικό, να επιβάλλουν δια της σωματικής ρώμης τους συσχετισμούς που επιθυμούν στο συνδικαλιστικό κίνημα.

Η διεξαγωγή του 37ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ, αποτελεί ύψιστη δημοκρατική διαδικασία.

Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων έχουμε υποχρέωση αλλά και δικαίωμα να ασκήσουμε το δημοκρατικό μας δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, με μοναδικό στόχο τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των συναδέλφων του ιδιωτικού τομέα, αλλά και την αποκατάσταση των αδικιών εις βάρος τους από τις ανάλγητες και αδιέξοδες πολιτικές.

Η παρεμπόδιση διεξαγωγής του Συνεδρίου της ΓΣΕΕ από κομματικούς στρατούς, πλήττει όχι μόνο τους ίδιους τους εργαζόμενους αλλά και τον πυρήνα της δημοκρατικής λειτουργίας της κοινωνίας.

Είναι χρέος όλων μας να προασπίσουμε τις δημοκρατικές διαδικασίες, όπως είναι χρέος μας να επιδείξουμε σεβασμό στις διαφορετικές αντιλήψεις δίνοντας αγώνα για πλουραλιστικά εργατικά συνδικάτα.

Η πραγματοποίηση του 37ου Συνεδρίου της ΓΣΕΕ, αποτελεί μείζον ζήτημα έκφρασης και λειτουργίας των συλλογικών Θεσμών. Αποτελεί ζήτημα ύπαρξης της ίδιας της δημοκρατίας η οποία ούτε εκβιάζεται ούτε τρομοκρατείται.

Η ΓΣΕΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΤΗΣ!!

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Σε οριακό σημείο η μεταναστευτική κρίση στην Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Άρθρο του Γιώργου Τσακίρη

  Η δημιουργία κλειστών και ελεγχμενων δομών για τη φιλοξενία των παρανόμως εισελθόντων στην Ελλάδα μεταναστών, είναι κατά τη γνώμη μου τόσο αυτονόητη, όσο αναμενόμενη και απόλυτα δικαιολογημένη είναι και η αντίδραση των κατοίκων -κυρίως- των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου σε αυτά.

Αυτονόητη, γιατί θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει από τις αρχές της μεταναστευτικής κρίσης το 2015, δίνοντας έτσι το -ελάχιστο- μήνυμα, πως η Ελλάδα λειτουργεί ως ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος κι όχι ως «ξέφραγο αμπέλι» στο οποίο «κάνουν κουμάντο» οι κάθε είδους Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις.

Δικαιολογημένη, γιατί ενώ θα έπρεπε, από τα πρώτα σημάδια δημιουργίας της κρίσης, να λειτουργήσουμε οργανωμένα και όχι «πελαγωμένα» υπό την πίεση των γεγονότων, εν τούτοις, αφήσαμε τα γεγονότα να καθορίσουν τις εξελίξεις, με αποτέλεσμα το γνωστό «μπάχαλο» που ακολούθησε.

Είναι τραγικά αστείο, να ζητά κανείς σήμερα από τους κατοίκους των νησιών του Ανατολικού Αγαίου, να πιστέψουν πως οποιαδήποτε άλλη λύση τους προτείνεται, πλην της άμεσης και ολοκληρωτικής αποσυμφόρησης των νησιών τους, είναι ικανή να δημιουργήσει τις ομαλές εκείνες συνθήκες διαβίωσης, που οι ίδιοι επιθυμούν και δικαιούνται για τον τόπο τους.

Στο σημείο που σήμερα βρισκόμαστε, δυστυχώς δεν υπάρχει περίπτωση ομαλής μετάβασης από το λανθασμένο μοντέλο των ανοιχτών δομών φιλοξενίας, σε αυτό των κλειστών και ελεγχόμενων.

Ακόμη κι εάν, υπό την πίεση των γεγονότων, κρίνει κανείς ως ορθή την επίταξη κτιρίων και εκτάσεων για την δημιουργία των νέου τύπου δομών, είναι απολύτως βέβαιο πως εάν

α) δεν υπάρξει παράλληλα αυστηρότατος έλεγχος στις νέες ροές μεταναστών

β) οι νέου τύπου δομές, δεν υιοθετήσουν ένα αυστηρό σύστημα λειτουργίας, φύλαξης και ελέγχου στην είσοδο-έξοδο

γ) δεν υπάρξει απόλυτος διαχωρισμός και μη επικοινωνία μεταξύ των μη ταυτοποιημένων, των παραβατικών και των προς επιστροφή μεταναστών και

δ) δεν επιταχυνθούν στον μέγιστο βαθμό οι διαδικασίες ταυτοποίησης και ελέγχου των αιτημάτων ασύλου, και αυτό το μοντέλο πρόκειται να αποτύχει.

  Και αυτή τη φορά, η αποτυχία θα είναι οριστική και αμετάκλητη, με τις συνέπειες να μην είναι δυνατό να περιγραφούν

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Διαφημίσεις





















EN - 300x250

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΕΛΛΑΔΑ9 ώρες πριν

Πέθανε ο Κώστας Βουτσάς

Πολιτιστικά21 ώρες πριν

Οι Αράπηδες Μοναστηρακίου στο Μπρανέστι Ρουμανίας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ22 ώρες πριν

Παλληκάρια με Δραμινή ψυχή άλωσαν και την καυτή έδρα της Κέρκυρας με 27-33

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ22 ώρες πριν

Καθαρά Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020 στο Καλαμπάκι Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ22 ώρες πριν

Συνάντηση ΕΣΠΕΑΜ/Θ με τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ. Γ. Παπαδόπουλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Υποβολή υπομνήματος στο Νομαρχιακό Τμήμα της ΑΔΕΔΥ Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Παρέμβαση Προέδρων Εργατικών Κέντρων και Ομοσπονδιών για το 37ο Συνέδριο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Δεν τα κατάφερε στη Λιβαδειά η Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Ο Κ. Δαδούδης αναλαμβάνει Διοικητής της Πυροσβεστικής ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Όχι «συνέδριο» – παρωδία με ΜΑΤ, εισαγγελείς και εποπτεία του πρωθυπουργού!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Να τηρηθεί η νομιμότητα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Έκθεση ζωγραφικής «Χρυσικοί και αυφάντρες»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

ΠΑΜΕ: ΤΡΙΤΗ 18 Φλεβάρη ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ  4ωρη ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 9:00-13:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανάπτυξη των δικτύων φυσικού αερίου και στη Δράμα από τη ΔΕΔΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Ηρακλής Ζυγού – Πανδραμαϊκός 1-2 τελικό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Χειροπέδες σε 41χρονο που έβαζε φωτιά σε κάδους στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Αετός Ορφανού – Πανδραμαϊκός 2-1

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Το Σήμα, άρθρο του Τζίμα Μαργαριτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Η Ένωση Καταναλωτών Δράμας στον Δήμαρχο Δράμας Χριστόδουλο Μαμσάκο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συγκλονιστικός  θεατρικός – μουσικός μονόλογος της κ. Μποτέλλη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Η πολιτική αρετή Άρθρο του Τζίμα Μαργαρίτη, καθηγητή

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Μικρός Βορράς «Ο Ραφτάκος των λέξεων» του Αντώνη Παπαθεοδούλου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Πληρωμές στη Δόξα πριν αγώνα με τον Πλατανιά

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας προσβάσιμη σε όλους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σημαντική πτώση του τζίρου των επιχειρήσεων το τελευταίο 4μηνο στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Δόξα έπαιξε εκτός έδρας και φυσικά… νίκησε

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συνάντηση με τον νέο Γενικό Αστυνομικό Διευθυντή Περιφ. Α.Μ.& Θ

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Ετήσιος χορός 2020 Θρακικής Εστίας Δράμας

top 30 ημερών