Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Χ. ΤΟΨΙΔΗΣ: Επιβάλλαμε στον κ. Μέτιο να συγκαλέσει Συμβούλιο

Δημοσιεύθηκε

στις

Με θέματα τα οποία ήθελε αυτός και οι συνοδοιπόροι του να αποφύγουν

Μετά την άρνηση του Περιφερειάρχη και του Προέδρου του Π.Σ. να εισάγουν στην συνεδρίαση του οργάνου μία σειρά θεμάτων που αφορούν τους πολίτες  (εξόρυξη χρυσού, εγκατάσταση κεραίας στο Υψάριο όρος και επιπτώσεις ακτοπλοϊκού αποκλεισμού της Σαμοθράκης), τα οποία είχε προτείνει ως θέματα η παράταξή μας καθώς και άλλες παρατάξεις, επανήλθαμε χθες και καταθέσαμε γραπτή αίτηση (μαζί με την παράταξη “Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία») και έτσι, τελικά, επιβάλλαμε την υποχρεωτική σύγκλιση του Περιφερειακού Συμβουλίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 167 του Ν. 3852/2010 και τις διατάξεις του Κανονισμού Λειτουργίας του Π.Σ..

Έτσι υποχρεωτικά και παρά την έμπρακτη άρνηση του κ. Μέτιου τις αμέσως επόμενες ημέρες θα συνεδριάσει του Π.Σ. με θέματα:

Επικαιροποίηση της απόφασης του Π.Σ. κατά του ενδεχόμενου εγκατάστασης στην περιοχή μας εταιρειών για εξόρυξη  και απόληψη χρυσού.

Λήψη απόφασης σχετικά με αίτημα για σύγκληση του Περιφερειακού Συμβουλίου στο Νησί της Σαμοθράκης με θέμα τα προβλήματα που προκλήθηκαν σε πολίτες και επιχειρήσεις από τον ακτοπλοϊκό αποκλεισμό του νησιού,

Ενημέρωση και λήψη σχετικής απόφασης για το ενδεχόμενο εγκατάστασης κεραίας στο Υψάριο Θάσου από την  Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας,

Ενημέρωση και λήψη απόφασης σχετικά με το προσφυγικό μεταναστευτικό ζήτημα στην Περιφέρειά μας – &

Λήψη απόφασης σχετικά με πρόταση για συγκρότηση επιτροπής οργάνωσης εκδηλώσεων και δράσεων για την συμπλήρωση 100 χρόνων από την ενσωμάτωση του μεγαλύτερου τμήματος της Θράκης στο Ελληνικό κράτος, σε συνεργασία με τους κατά τόπους Δήμους και τους πολιτιστικούς φορείς.

Είναι γεγονός ότι ποτέ ως σήμερα από την λειτουργία των αιρετών περιφερειών το 2010, σε καμία Περιφέρεια της χώρας δεν ενεργοποιήθηκαν οι διατάξεις αυτές. Δυστυχώς όμως χωρίς την χρήση των διατάξεων αυτών δεν ήταν εφικτό να ξεπεραστεί η αντιδημοκρατική προσέγγιση του κ. Μέτιου και η φοβική προσπάθειά του να αποφευχθεί η εισαγωγή και η συζήτηση στο Π.Σ. των θεμάτων, τα οποία πραγματικά αφορούν την Περιφέρειά μας και απασχολούν τους πολίτες της.

Ο επικεφαλής της παράταξής μας  κ. Χριστόδουλος Τοψίδης δήλωσε σχετικά:

«Είμαστε υποχρεωμένοι να πιέσουμε ώστε να λειτουργήσει η δημοκρατία υπερνικώντας τις αντιδημοκρατικές προσεγγίσεις και την αφελή προσπάθεια σκοταδισμού του Περιφερειάρχη, ο οποίος προσπαθεί να σμικρύνει την Περιφέρεια και να την περιορίσει σε έναν ρόλο διαχείρισης τυπικών θεμάτων και θεμάτων καθημερινότητας. Εμείς είμαστε σταθερά στην απέναντι πλευρά επιζητώντας την διαφάνεια και προτάσσοντας τα θέματα που αφορούν τους πολίτες και την προοπτική μας ως περιοχή. Για τον λόγο αυτό επιβάλλαμε στον κ. Μέτιο να συγκαλέσει το Συμβούλιο με τα θέματα εκείνα τα οποία ήθελε αυτός και οι συνοδοιπόροι του να αποφύγουν. Άλλωστε χθες έγινε πασιφανές ότι σ’ αυτούς εκτός από την παράταξη του κομματικού υποψηφίου του ΚΙΝΑΛ κ. Κ. Σιμιτσή και του εκλεκτού του κ. Π. Καμμένου, περιλαμβάνεται και η παράταξη που είχε το κομματικό χρίσμα της Χρυσής Αυγής. Πλην, όμως και πάλι μειοψηφία αποτελούν!»

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ «ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ»

Διαβάστε όλο το άρθρο
Σχόλια

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

ΠΑΣΟΚ – Κιν. Αλλαγής: Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΠΡΟΣ τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα

ΘΕΜΑ: «Ακριβή χρονοδιαγράμματα για τη χρηματοδότηση και ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης, βελτίωσης και υποστήριξης των Σιδηροδρομικών Δικτύων της χώρας-Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα».

Κύριε Υπουργέ,

Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη η κεντρική γραμμή «Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολη» δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια. Οι αμαξοστοιχίες από Θεσσαλονίκη καταλήγουν στη Δράμα, δεδομένου ότι το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Δράμας και Ξάνθης είναι εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα η ΠΑΜΘρ, να είναι εκτός σιδηροδρομικής σύνδεσης, αλλά και η χώρα να μην έχει βόρεια και ανατολική εμπορευματική έξοδο.

Ταυτόχρονα, έχει ανακοινωθεί, πως υπάρχει σχεδιασμός για την δημιουργία νέων γραμμών στην ΠΑΜΘρ, από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα, και από Καβάλα προς Τοξότες, συνδέοντας την πόλη και το λιμάνι με τον σιδηρόδρομο, μέσω του δικτύου υπερεθνικής σημασίας Sea2Sea που αναμένεται να χρηματοδοτηθεί μέσω του Sea2Sea (Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξ/πολη – Μπουργκάς – Βάρνας – Ρούσε).

ΣΔΙΤ συντήρησης Βόρειου Άξονα

Για τη συντήρηση του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας εξαγγέλθηκε πρώτη φορά το 2022 αντίστοιχο έργο με τη διαδικασία Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), το οποίο αφορά το δίκτυο «Φλώρινα – Πλατύ» και «Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη», με αντικείμενο την ανακαίνιση, αναβάθμιση και συντήρηση του αντίστοιχου σιδηροδρομικού άξονα. To έργο δεν προχώρησε μέχρι σήμερα και όσον αφορά στην χρηματοδότηση του έχουν εξασφαλιστεί πόροι από το ταμείο ανάκαμψης, όμως σύμφωνα με δημοσιεύματα σχετικά με την αναθεώρηση του «Ελλάδα 2.0» και την αφαίρεση του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού ΣΔΙΤ, δημιουργούν ερωτηματικά για τη δυνατότητα υλοποίησής του.

Άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Στις 28.02.2023, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, η κυβέρνηση προέβη στη διακοπή των επιβατικών δρομολογίων στην κεντρική γραμμή «Αθήνα – Θεσσαλονίκη». Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε τον Απρίλιο του 2023, σε περιορισμένο αρχικά αριθμό, αλλά σε μόνιμη βάση με χαμηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με αυτές προ του τραγικού δυστυχήματος.

Στις 09.09.2023 λόγω των καταστροφικών πλημμυρικών φαινομένων στη Θεσσαλία (κακοκαιρία Daniel) εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο είχαν ως αποτέλεσμα την εκ νέου διακοπή των δρομολογίων.

Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, αλλά και ο Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής, δήλωσε ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει η επαναλειτουργία του κεντρικού άξονα «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» σε μία από τις δύο γραμμές που διαθέτει ο άξονας (γραμμή καθόδου) για διέλευση με μικρές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα εκτελούνται εργασίες οριστικής αποκατάστασης στην δεύτερη γραμμή ανόδου. Μάλιστα σημείωσε, πως όταν ολοκληρωθεί η οριστική αποκατάσταση της δεύτερης γραμμής, θα ξεκινήσουν οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης για την πρώτη γραμμή.

Η συνολική επαναφορά της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην κανονική λειτουργική κατάσταση, σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 2 έτη, χωρίς να διευκρινίζεται κάτω από ποιες συνθήκες και κανονισμούς ασφάλειας θα λειτουργεί η επιβατική αμαξοστοιχία στο διάστημα αυτό.

Κύριε Υπουργέ, εδώ και πολλά χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε καθεστώς πλήρους εγκατάλειψης.

Δυτική Μακεδονία

Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας και πιο συγκεκριμένα στον άξονα «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα» δεν πραγματοποιούνται επιβατικά δρομολόγια προς  Έδεσσα και Φλώρινα.

Παράπλευρες συνέπειες – Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.)

Στο εσωτερικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.) (Μοναστηρίου 28) εδρεύουν επιχειρήσεις με δεκάδες εργαζόμενους. Η δραματική μείωση της επιβατικής κίνησης τις οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό με αποτέλεσμα την επισφάλεια των θέσεων εργασίας και την εμπορική «ερήμωση» του ΣΣΘ. Η απουσία χρονοδιαγράμματος επανεκκίνησης των δρομολογίων (αριθμός δρομολογίων κλπ) προκαλεί έντονη ανησυχία σε εργαζόμενους και επιχειρηματίες, οι οποίοι παρά τις διαρκείς και συντονισμένες τους ενέργειες προς την κυβέρνηση, διαπιστώνουν πλήρη αδράνεια στη λήψη μέτρων που να διασφαλίζουν την υγιή πορεία των επιχειρήσεών τους.

Κατόπιν των ανωτέρω :

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

  1. Αφού η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» εκτιμάται ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον 2 έτη.
    • Ποιο είναι το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα της σταδιακής λειτουργίας της εμπορικής και επιβατικής κυκλοφορίας μέχρι και την οριστική αποκατάσταση σε επίπεδα προ του δυστυχήματος των Τεμπών;
    • Δεδομένου ότι κινδυνεύει με «ερημοποίηση» ο Σ.Σ.Θ., τι μέτρα σκοπεύετε να πάρετε για την στήριξη των πληττόμενων επιχειρήσεων και των εργαζόμενων σε αυτές;
  1. Σχετικά με το έργο συντήρησης του δικτύου του βόρειου άξονα.
    • Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το έργο; Αληθεύουν ή όχι δημοσιεύματα που θέλουν να έχει απενταχθεί η χρηματοδότηση του από το «Ελλάδα 2.0»;
    • Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει νέο χρηματοδοτικό μοντέλο;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα»;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη» και ποιοι είναι οι λόγοι της υπέρμετρης καθυστέρησης για την προκήρυξη της συγκεκριμένης δράσης;
  1. Δεδομένου ότι η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα και προϋπόθεση για τη λειτουργία του, ποια είναι τα επιπλέον μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

  • Ανδρουλάκης Νικόλαος
  •  Πάνας Απόστολος

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

17 Δεκεμβρίου η ορκωμοσία του Χρ. Τοψίδη και του νέου Περιφερειακού Συμβουλίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023 θα γίνει η ορκωμοσία του νέου Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη, αλλά και του καινούργιου 45μελούς Περιφερειακού Συμβουλίου.

Η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής και ήδη οι εκλεγμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι έχουν λάβει τις προσκλήσεις για την τελετή.
Οι Συνδυασμοί κατέλαβαν τις παρακάτω έδρες στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ μετά τις διπλές εκλογές 8 και 15 Οκτωβρίου, όπου η “Περιφερειακή Σύνθεση” την δεύτερη Κυριακή επικράτησε της “Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης” του νυν Περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου
  1. Περιφερειακή Σύνθεση (Τοψίδης) 27 έδρες
  2. Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση (Μέτιος) 13 έδρες
  3. Μαζί για την Αλλαγή (Καγγελίδης) 2 έδρες
  4. Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία (Ηλιόπουλος) 2 έδρες
  5. Λαϊκή Συσπείρωση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Κλάδης) 1 έδρα

Οι 45 νέοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι που θα ορκιστούν είναι κατά νομό και παράταξη:

Εκλογική Περιφέρεια Δράμας

  1. Μουρβετίδης Μιχαήλ του Χρήστου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Πατακάκης Ανάργυρος του Ανάργυρου(Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Παναγιωτίδης Αλέξανδρος του Κωνσταντίνου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Κόντος Κωνσταντίνος του Δημητρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Παπαεμμανουήλ Γρηγόριος του Βασιλείου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  6. Μποδούρογλου Κατερίνα του Μιχαήλ (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Καγγελίδης Δαμιανός του Ιωάννη (Επικεφαλής Μαζί για την Αλλαγή)

Εκλογική Περιφέρεια Έβρου

  1. Πιτιακούδης Μιχαήλ του Σωτηρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Βενετίδης Κωνσταντίνος του Πασχάλη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μπαχαρίδου Φανή του Κωνσταντίνου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Πουλιλιός Ευάγγελος του Δημητρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Κατσογριδάκης Στυλιανός του Ιωάννη  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Μεντίζης Χριστόδουλος του Δημητρίου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  7. Δελησταμάτης Βασίλειος του Μόσχου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Τσώνης Αθανάσιος του Κωνσταντίνου  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  9. Γκουλιάμα – Μανδαλίδου Αλεξάνδρα του Κωνσταντίνου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  10. Ηλιόπουλος Στέργιος του Δημητρίου (Επικεφαλής Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας)
  11. Κλάδης Διονύσιος του Παύλου (Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης)

Εκλογική Περιφέρεια Καβάλας

  1. Μαρκόπουλος Θεόδωρος του Αλέξιου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Δαλακούρας Γεώργιος του Αθανασίου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Ιωσηφίδης Αλέξανδρος του Νικολάου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Ιγνατιάδης Στυλιανός του Κωνσταντίνου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Δαλκίτζης Χαράλαμπος του Χρήστου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Πολίτης Αλέξιος του Κωνσταντίνου  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Αντωνιάδης Κωνσταντίνος του Συμεών  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Σεϊτανίδης Χαρίλαος του Αθανασίου (Μαζί για την Αλλαγή)
  9. Λυμπεράκης Δημήτριος του Αναστασίου (Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία)

Εκλογική Περιφέρεια Θάσου

  1. Αρχοντής Παναγιώτης του Σπυρίδωνος  (Περιφερειακή Σύνθεση)

Εκλογική Περιφέρεια Ξάνθης

  1. Χατζηγκενέ Ιρφάν του Ιδρίζ  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Ισμαήλκο Φατήχ του Χαμδή(Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μπρίκα Πολυξένη του Παύλου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Γιουρούκ Σαλή του Χουσεΐν (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Παυλακάκη Βασιλική του Ιωάννη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Αμούτσκα Ιμπραχήμ του Μεχμέτ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  7. Μέτιος Χρήστος του Γεωργίου (Επικεφαλής Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης)
  8. Κουρτίδης Κωνσταντίνος του Ευαγγέλου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  9. Ψωμά Σοφία του Αθανασίου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)

Εκλογική Περιφέρεια Ροδόπης

  1. Ταπατζάς Εμμανουήλ του Ιωάννη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Χατζή Μεμέτ Ριτβάν του Αζήζ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μολλά Ισά Ριτβάν του Χουσεϊν (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Ευκαρπίδης Νικόλαος του Θεόδωρου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Οσμάν Πεχλιβάν Αχμέτ του Αλή (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Τσαλικίδης Νικόλαος του Παναγιώτη (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Μουμίν Καάν του Χουσεΐν  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Κασάπ Αχμέτ του Μεχμέτ (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)

Πηγή: evros-news.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

ΜΕΡΑ25: Επιτρέπουν το κυνήγι όλων των ζώων που απέμειναν στον καμένο Έβρο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Μόλις τρεις μήνες μετά την πρωτοφανή οικολογική καταστροφή της Δαδιάς, στην μεγαλύτερη πυρκαγιά που καταγράφηκε ποτέ στην Ευρώπη, η κυβέρνηση επιτρέπει και πάλι το κυνήγι στον πολύπαθο Έβρο.

Όσα ζώα διασώθηκαν και κατέφυγαν στις μη καμένες περιοχές, θα αντιμετωπίσουν μια νέα επίθεση τη στιγμή που οι πληθυσμοί τους απειλούνται από την καταστροφή των ενδιαιτημάτων τους.

Στη χώρα με τα περισσότερα καμένα δάση φέτος στην Ευρώπη, με 1,6 εκατομμύριο στρέμματα καμένες εκτάσεις και με τη Θεσσαλία κατεστραμμένη από πλημμύρες, αντί να δώσουν μια ευκαιρία στη φύση να αναγεννηθεί, συνεχίζουν με αμεριμνησία την καταστροφή.

Το κυνήγι είναι μια δραστηριότητα εξαιρετικά επιβαρυντική σε μια εποχή που η ραγδαία μείωση της βιοποικιλότητας και της άγριας ζωής αποτελούν ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα. Οι συνέπειες για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον είναι ανυπολόγιστες.

Δυστυχώς η πελατειακή σχέση με τους κυνηγούς και ο μεγάλος τζίρος  που κινείται γύρω από αυτούς, τροφοδοτούν την διαστρεβλωμένη αντίληψη που καταστρέφει ότι έχει απομείνει από το πολύτιμο φυσικό κεφάλαιο της χώρας.

Το ΜΕΡΑ25 συμπαρατάσσεται με το αίτημα φορέων που αγωνίζονται για την  προστασία της φύσης και των ζώων, που ζητούν απαγόρευση του κυνηγιού για μεγάλο χρονικό διάστημα σε όλους τους νομούς που πλήττονται από φυσικές καταστροφές, μέχρι την οριστική του κατάργηση.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Επίσημη έναρξη της 20ης επετειακής χρονιάς της Ονειρούπολης Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Νέο Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα. Νεκροί και οι δύο οδηγοί

Εκλογές 20193 εβδομάδες πριν

Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού 2023

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Με συναυλία της Ήβης Αδάμου η έναρξη της 20ης Ονειρούπολης Σάββατο 2 Δεκεμβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Λύση στο ΕΣΥ μόνο με προκήρυξη των κενών οργανικών θέσεων και μισθοί του 2012

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

1ο ΕΠΑΛ Δράμας: Το μαθητικό πτυχίο επιχειρηματικότητας στην ΕΡΤ3

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Βράβευση του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας με ΕΤΙΚΕΤΑ Σχολείου eTwinning 2023-2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Διακοπή νερού στη Δράμα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου από τις 15:30 έως 20:30

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η νέα συντονιστική επιτροπή του Project για τη Δράμα!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Αποχώρησε από το ΣΥΡΙΖΑ ο Χρήστος Καραγιαννίδης και 22 στελέχη από τη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εμπορικός Σύλλογος Δράμας: Αιμοδοσίας την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 8.30π.μ – 13μ.μ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

18-19 Νοεμβρίου η καρδιά της Ελληνικής πάλης θα χτυπά στην Προσοτσάνη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η Μαρία Μάλλη για την πρόταση “Ειδικού οικονομικού – φορολογικού καθεστώς στο νομό μας”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Τα Βαλδίρκεια 2023 την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ώρες πριν

Λιτανεία της ιεράς εικόνος και των ιερών λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ14 ώρες πριν

BIANCO MONTE ΔΡΑΜΑ 1986: Μεγάλη νίκη επί της Πυλαίας με 29-24

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Τελετή Έναρξης Ονειρούπολης 2023 – 2024

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

ΠΑΣΟΚ – Κιν. Αλλαγής: Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εμφύλιος στην Παυλίδης: Ψευδείς και αισχρές οι καταγγελίες δηλώνει ο Χριστόφορος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της Αγίας Βαρβάρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Η διαφορετική εχθρική λογική της κυβέρνησης στη δημόσια υγεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Το Εορταστικό ωράριο των Εμπορικών καταστημάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Αρχαιρεσίες Συντονιστικής Επιτροπής Project για τη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Δράμας συνεχίζει τη λειτουργία του όπως ισχύει

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Τα δημοτικά τραγούδια της ξενιτειάς και τα σύμβολά τους

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Με συναυλία της Ήβης Αδάμου η έναρξη της 20ης Ονειρούπολης Σάββατο 2 Δεκεμβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Νέες καθυστερήσεις στη δημοπράτηση του οδικού άξονα Δράμας-Αμφίπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Δραμινές Ημέρες Καρδιολογίας 16 Δεκεμβρίου 2023

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών