Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Ψαλίδι στα ΕΠΑ.Λ.

Δημοσιεύθηκε

στις

Μετά από την πολύμηνη κύηση της πολυδιαφημιζόμενης μεταρρύθμισης της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δημοσιοποίησε το «Σχέδιο Νόμου για την Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το πρώτο μέρος της ‘τριλογίας’ διότι ακολουθεί και νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης και για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Στα πλαίσια της «Πολιτικής Διαχείρισης και Επικοινωνίας» του Υπουργείου Παιδείας, μετά από μια εισαγωγή γεμάτη ευγενείς προθέσεις και υψηλούς στόχους, περιμένουμε πλέον τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Δεν ξεχνάμε ότι η κατάργηση των πιο παραγωγικών Τομέων και Ειδικοτήτων της Τ.Ε.Ε., εντάχθηκαν «…στο πλαίσιο της εξυγίανσης του εκπαιδευτικού συστήματος της Χώρας και με σκοπό την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και την εναρμόνισή της με τους στόχους της εθνικής οικονομίας, καθώς και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και τη μείωση του πληθωρισμού των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, σύμπτωμα στρεβλώσεων του παρελθόντος…».(απόσπασμα από την Αιτιολογική Έκθεση του σχεδίου νόμου “Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις“,  ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄,  ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – Άρθρο 82 Κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις (σύνδεσμος)).

Οι διαθεσιμότητες και οι καταργήσεις των ειδικοτήτων, έγιναν «…στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης και εξορθολογισμού του δημοσίου τομέα… προκειμένου να εξυπηρετείται καλύτερα ο επιδιωκόμενος σκοπός του και να καταστεί η λειτουργία του περισσότερο εύρυθμη και αποτελεσματική…» (απόσπασμα όπως παραπάνω (σύνδεσμος)).

Η υφήλιος ‘φλέγεται’, η Κοινωνία μας αποσυντίθεται, τα Σχολεία μας διαλύονται, οι Μαθητές μας αντιμετωπίζουν διαφόρων ειδών προβλήματα λόγω του εγκλεισμού, οι γονείς βιώνουν το φάσμα της ανεργίας και της φτώχειας, οι εκπαιδευτικοί της Τ.Ε.Ε. καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούν ευσυνείδητα στις νέες απαιτήσεις του λειτουργήματός τους, βαλλόμενοι από παντού και η στοχοποίηση της Τ.Ε.Ε. επαναλαμβάνεται  δυστυχώς και με τη νέα κυβέρνηση της Ν.Δ.. Ως αντικείμενο στόχευσης έχει τοποθετηθεί καθαρά πλέον η Τ.Ε.Ε., η οποία με το πρόσφατο σχέδιο νόμου, βάλλεται ανηλεώς.

Το σχέδιο νόμου είναι μακράν των προσδοκιών των Λειτουργών της Τ.Ε.Ε., που καταλαβαίνουν πλέον καθαρά ότι ο χώρος εργασίας τους, διαλύεται οριστικά και δια παντός, με κύριο στόχο των κυβερνώντων τη συρρίκνωση της Δημόσιας Δωρεάν Τ.Ε.Ε. προς όφελος της Κατάρτισης, στα χέρια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της μαθητείας των άλλων υπουργείων.

Πολλά άρθρα του σχεδίου νόμου για την “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, μας βρίσκουν κάθετα αντίθετους. Αυξάνεται ο  εξεταστικός φόρτος, θεσμοθετείται η εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων, ακόμα και με βάση τις επιδόσεις των μαθητών, προετοιμάζει την τιμωρητική ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επανέρχεται η αναγραφή της διαγωγής και οι πολυήμερες αποβολές για τους μαθητές και μαθήτριες και πολλά ακόμα.

Ειδικά όμως το ‘Άρθρο 51: Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.‘ και το ‘Άρθρο 52: Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.‘, είναι ευθεία βολή στην καρδία της Τ.Ε.Ε. Παγιώνει τα δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους μαθητές μας  και αποτελεί ρατσιστική και άνιση αντιμετώπιση χωρίς να τηρείται η  αρχή της ισότητας.

Η συστηματική και σε βάθος χρόνου απαξίωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από τη Ν.Δ., με το ‘ άρθρο 51’ του σχεδίου οδεύει προς πλήρη διάλυση.

Στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου και στα άρθρα 51 & 52 γίνεται αναφορά στο ηλικιακό όριο εγγραφής των μαθητών μόνον για τα ΕΠΑ.Λ. και όχι για όλη την λυκειακή βαθμίδα εκπαίδευσης. Αυτό θα έχει καταστροφικές παρενέργειες στο οικογενειακό προγραμματισμό χιλιάδων οικογενειών αλλά και στην απρόσκοπτη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. Παρότι η ελληνική κοινωνία βάζει σε δεύτερη μοίρα την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση, συχνά στρέφεται σε αυτήν όταν το παιδί της, τελειώνοντας το Γενικό  Λύκειο δεν καταφέρνει να συνεχίσει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η κινητικότητα μεταξύ των δύο τύπων Λυκείου, δίνει την δυνατότητα στους αποφοίτους του Γενικού Λυκείου να εγγραφούν στα ΕΠΑ.Λ., στην ειδικότητα που πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσει επαγγελματικά και στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης και να αποκτήσουν πτυχίο που θα τους εξασφαλίζει επαγγελματικά δικαιώματα άμεσα χωρίς να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης.

Με τον ηλικιακό περιορισμό που μπαίνει από το νομοσχέδιο, όσα παιδιά  θέλουν να  πάρουν μία ειδικότητα παρακολουθώντας πρωινά μαθήματα θα οδηγηθούν στα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. (αφού τα δημόσια Ι.Ε.Κ. λειτουργούν και αυτά απόγευμα), σε μία πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδο. Επιπλέον τα Ι.Ε.Κ. (δημόσια και ιδιωτικά) ανήκουν στην μη τυπική εκπαίδευση και για να πάρεις το πτυχίο (πιστοποίηση) απαιτούνται εξετάσεις πιστοποίησης στον ΕΟΠΠΕΠ με όλα τα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή δεν υπάρχουν σταθερές ημερομηνίες για τις εξετάσεις, στο παρελθόν υπήρξαν χρονιές που οι εξετάσεις δεν έγιναν καθόλου ενώ  κάποιες φορές δεν περιελάμβαναν όλες τις ειδικότητες κ.α..

Αν τελικά αυτά τα δύο άρθρα ψηφισθούν και εφαρμοσθούν, με μια πρώτη εκτίμηση, τα ημερήσια ΕΠΑ.Λ. σε βάθος τριετίας θα έχουν μια μείωση μαθητικού δυναμικού περίπου 30%, με ότι αυτό συνεπάγεται   σε θέσεις εργασίας και όχι μόνο. Επίσης θα επιφέρουν συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, κλείσιμο πολλών μικρών περιφερειακών ΕΠΑ.Λ. καθώς και καταργήσεις πολλών Εργαστηριακών Κέντρων. Όλοι γνωρίζουμε, ειδικά η Υπουργός, ότι αν τελικά περάσουν τα συγκεκριμένα άρθρα, θα βάλουν την ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ στην ήδη ταλαίπωρη ΤΕΕ.

Στη περίπτωση που οι εμπνευστές της διάταξης  απαντήσουν ότι μπορούν οι μαθητές να πάνε στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ., η ανταπάντηση είναι ότι τα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. για την εγγραφή των μαθητών απαιτούν ειδικές προϋποθέσεις (που αυτό από μόνο του αποκλείει όλους τους άνω των 17 που φοιτούν σήμερα σε Ημερήσια ΕΠΑ.Λ.), είναι αριθμητικά πολύ λίγα στη χώρα, ειδικά στην επαρχία και πλείστες μικρές πόλεις δεν διαθέτουν. Επιπρόσθετα στα εσπερινά συχνά δεν λειτουργούν όλες οι ειδικότητες.

Επιπλέον με τα προαναφερόμενα άρθρα φαίνεται πως αφαιρείται σε πολίτες,  το συνταγματικό δικαίωμα για την επιλογή σχολείου και ειδικότητας φοίτησης τους στο Δημόσιο πρωινό σχολείο και η λογική να “σπρώχνουμε” τα παιδιά της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στα νυχτερινά σχολεία, μας παραπέμπει στην αναχρονιστική λογική της  δεκαετίας του ΄60.

Όσον αφορά την αναγκαιότητα των παραπάνω άρθρων, στην δηλαδή στον σκοπό του καθορισμού  μέγιστου ορίου ηλικίας τα 17 έτη για την εγγραφή σε Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ.,  που αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, είναι:

  • «η αποτελεσματικότερη πρόληψη φαινόμενων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, τα οποία παρατηρούνται ιδίως μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών

Το επιχείρημα δεν αντέχει σε ιδιαίτερη κριτική γιατί ενδοσχολική βία και μάλιστα με σοβαρά περιστατικά  έχουν καταγραφεί  σε   Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και σε Γενικά Λύκεια,  όπου οι μαθητές έχουν κατά κανόνα την ίδια ηλικία. Αντίθετα στα ΕΠΑ.Λ. έχει παρατηρηθεί και έχει καταγραφεί και σε έρευνες ότι η παρουσία μεγαλύτερης  ηλικίας μαθητών έχει αποσοβήσει  πολλά τέτοιου είδους περιστατικά. Αλλά ακόμα και ως υπόθεση εργασίας αν δεχτούμε ότι υπάρχει ενδοσχολική βία στα Ημερήσια ΕΠΑ.Λ.  η μοναδική και μάλιστα αποτελεσματική «επιστημονική» λύση που προτείνει το Ι.Ε.Π. είναι η μη εγγραφή μαθητών άνω των 17 ετών; Για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων δεν υπάρχει διάταξη που να αναφέρεται στο μέγιστο όριο ηλικίας. Αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο να υπάρχουν  άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και γιατί αυτοί οι μαθητές να αντιμετωπίζονται ρατσιστικά και άνισα,  καθώς δεν τηρείται η αρχή της ισότητας, που επιβάλει την ίση μεταχείριση όμοιων περιπτώσεων και αφαιρείται το συνταγματικό δικαίωμα της απρόσκοπτης φοίτησης των πολιτών σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.

  • «η σταδιακή αποσυμφόρηση (???), από σκοπιάς μαθητικού δυναμικού, των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας διά του εξορθολογισμού της αριθμητικής σχέσης (???) εκπαιδευτικού και μαθητή

Η κοινωνία μας και η εκπαιδευτική κοινότητα ποτέ δεν  ζήτησε τη σταδιακή αποσυμφόρηση, από τη σκοπιά του μαθητικού δυναμικού, των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αν υπάρχει θέμα συνωστισμού σε ελάχιστα  Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ., υπάρχουν τρόποι να λυθεί, με την κατασκευή νέων κτιρίων, με την μετατροπή ΓΕ.Λ. σε ΕΠΑ.Λ. αλλά και με την χωροταξική κατανομή μαθητών Γυμνασίων σε συγκεκριμένα ΕΠΑ.Λ. υποδοχής,  όπως συμβαίνει στα Δημοτικά, στα Γυμνάσια και στα Γενικά Λύκεια.

Επειδή ο ελληνικός λαός και ιδιαίτερα η εκπαιδευτική κοινότητα δεν ξεχνά παρόμοιους ατυχείς χειρισμούς τέως υπουργού του κυβερνώντος κόμματος,  αυτοί που  συμβούλεψαν  για το  «συνωστισμό»  και τον συγχρωτισμό στα Ημερήσια ΕΠΑ.Λ. ενώ γνωρίζουν  ότι πολύ  μεγαλύτερος συνωστισμός υπάρχει σε άλλους τύπους σχολείων, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι συνυπάρχουν στο μυαλό τους, άλλες σκοπιμότητες,  όπως  είναι η  ενίσχυση της μη τυπικής εκπαίδευσης. Η ενίσχυση δομών κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ.,Κ.Ε.Κ., κολέγια κ.α.), η “προίκα” -πριμοδότηση των υπό δημιουργία νέων Σχολών άλλων Υπουργείων, με την ταυτόχρονη συρρίκνωση  της Δημόσιας Τυπικής Τεχνικής και Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δήθεν για να «απαλλάξουν»   το Δημόσιο από οικονομικά βάρη, θα έχει ως μοναδικό αποτέλεσμα  να εκτεθεί εκ νέου το Υ.ΠΑΙ.Θ. και η Διοίκησή του, σε όλη την ελληνική κοινωνία. Επιπλέον ο εξορθολογισμός της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή δεν θα προκύψει από την μη εγγραφή μαθητών άνω των 17  ετών (αυτό είναι στη σφαίρα της δημιουργικής λογιστικής) αλλά από τη μείωση του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα γενικής παιδείας, τομέα και ειδικότητας.

Η μόνη πρόταση μας είναι η απόσυρση του σχεδίου νόμου και η επανακατάθεσή του με το τέλος της καραντίνας μαζί με το σχέδιο νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, αφού προηγηθεί διεξοδική συζήτηση με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αυτό που προέχει σήμερα είναι η ενίσχυση των μαθητών και των εκπαιδευτικών  με τεχνικό εξοπλισμό και δεξιότητες Τ.Π.Ε., η ψυχολογική τους υποστήριξη και ο σεβασμός στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που αυτές τις μέρες εργάζονται σε αχαρτογράφητα νερά αλλά ακατάπαυστα, ξεπερνώντας τον εαυτό τους, για να στηρίξουν τους μαθητές τους.

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Εκπαιδευτικά

Σαρωτικές αλλαγές σε βάρος των εκπαιδευτικών της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σαρωτικές και εξαιρετικά επιβαρυντικές σε βάρος των εκπαιδευτικών οι προτεινόμενες αλλαγές στο νομοσχέδιο για την Ιδιωτική Εκπαίδευση

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Το νομοσχέδιο ‘παραγγελιά’ που προωθείται για ψήφιση από την κυβέρνηση αναφορικά με την ιδιωτική εκπαίδευση, προκαλεί έντονες αντιδράσεις από τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών Λειτουργών. Αξιοσημείωτο είναι ότι ήδη έχουν εκδηλωθεί ενστάσεις τόσο ως προς σειρά διατάξεων όσο και ως προς τις διαδικασίες που ακολουθούνται από το Υπουργείο, χαρακτηρίζοντας το κάλεσμα για συζήτηση προσχηματικό.

Στο νέο νομοσχέδιο προβλέπονται απελευθέρωση των απολύσεων, δυνατότητα περιορισμού του ωραρίου, υπαγωγή των εκπαιδευτικών στο εργατικό δίκαιο, απαλλαγή της υποχρέωσης των σχολαρχών να δηλώνουν τις απογευματινές δραστηριότητες, τροποποίηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και «ελεύθερη» επιλογή διευθυντών και υποδιευθυντών.

Μεταξύ άλλων, δίνεται η δυνατότητα στα ιδιωτικά σχολεία να διαμορφώνουν διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού του υπουργείου Παιδείας) και να παρέχουν επιπρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες στις δράσεις, εκτός όρων και ημερών λειτουργίας των σχολείων. Αυτό συνέβαινε και πριν, ωστόσο τα ιδιωτικά σχολεία ήταν υποχρεωμένα να δηλώνουν τις επιπρόσθετες απογευματινές δραστηριότητες ώστε να διασφαλίζεται η νομιμότητα και οι εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών.

Την ίδια ώρα, οι «εθελοντές – είλωτες»  εκπαιδευτικοί θα «μπορούν» α) να εργάζονται και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες μετά το πέρας του ωραρίου τους με πρόσθετη αμοιβή β) να εργάζονται παράλληλα σε κέντρα ξένων γλωσσών και άλλους φορείς εκπαίδευσης και γ) να δουλεύουν με πρόσθετη αμοιβή σε δραστηριότητες της σχολικής μονάδας και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (και όχι μόνο μέχρι 30 Ιουνίου).

Προβλέπεται επίσης η «δυνατότητα περιορισμού του ωραρίου». Αυτό σημαίνει ότι υπό την απειλή της απόλυσης, οι ιδιοκτήτες των σχολείων θα μπορούν να μειώνουν κατά βούληση το ωράριο των εκπαιδευτικών με τους υψηλότερους μισθούς ώστε να προσλαμβάνουν φθηνότερους που θα κληθούν να συμπληρώνουν το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Μέχρι σήμερα για τους αορίστου χρόνου εκπαιδευτικούς, υπάρχει ένα πλαίσιο που απαγορεύει τις αναιτιολόγητες απολύσεις. Θα πρέπει δηλαδή ένας ιδιοκτήτης να παραδώσει μια αιτιολογημένη έκθεση για τους λόγους της απόλυσης και στη συνέχεια αξιολογείται από μια επιτροπή του υπουργείου Παιδείας. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Διότι πρέπει να υπάρχει ένας έστω στοιχειώδης έλεγχος για τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό που υπογράφει ισότιμους τίτλους σπουδών με το δημόσιο σχολείο, ώστε, προστατεύοντας τον ίδιο, να προστατεύει και την διαδικασία. Τώρα αυτό τελειώνει οριστικά με το νομοσχέδιο. Έτσι, πλέον τίθεται ζήτημα νομιμότητας των τίτλων σπουδών που παρέχουν τα ιδιωτικά σχολεία. Γιατί πλέον καθιστά τις καταγγελίες σύμβασης ελεύθερες.

Τα ιδιωτικά σχολεία δεν θα δίνουν πλέον λόγο στις κατά τόπους Δ.Δ.Ε. και δεν θα υπάρχει καμία εποπτεία. Είναι, λοιπόν, εφικτό να μπορούν να “αναβαθμίζουν” τις βαθμολογίες των μαθητών τους, έχοντας σ’ αυτήν την περίπτωση ως δέσμιους τους εκπαιδευτικούς,  οι οποίοι θα φοβούνται τις απολύσεις.

Άρα λοιπόν το ιδιωτικό σχολείο μετατρέπεται σε έναν χώρο παροχής ίσως “άριστων” τίτλων σπουδών. Ψεύτικων. Υπάρχει δηλαδή ένας βιασμός της ισονομίας ανάμεσα στους μαθητές των δημόσιων και των ιδιωτικών σχολείων. “Αριστούχοι” μαθητές από τα ιδιωτικά σχολεία, υποψήφιοι είτε στις πανελλήνιες είτε στους διαγωνισμούς του δημοσίου, θα εκκινούν από καλύτερη θέση σε σχέση με τους μαθητές των δημόσιων σχολείων διότι ο βαθμός απολυτηρίου  θα παίζει ρόλο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επίσης βαθμός “20” στο απολυτήριο του Λυκείου σημαίνει τουλάχιστον 1000 μόρια σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π..

Οι Ομοσπονδίες καταγγέλλουν ότι αιφνιδιάστηκαν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, καλούμενη σε έναν «διάλογο» για το νομοσχέδιο ο οποίος εξαρχής ήταν προσχηματικός με αποτέλεσμα η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών να αποχωρήσει από τη συνάντηση με την υπουργό, καταγγέλλοντάς την για «διάλογο – παρωδία» και για επιβεβαίωση των φόβων τους για το τι φέρνει το νομοσχέδιο.

Ζητάμε την απόσυρση του νομοσχεδίου, που φέρνει αντιεκπαιδευτικά μέτρα, όταν μάλιστα τα σχολεία είναι κλειστά.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Ανοχύρωτα τα δάση μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ «Η ΕΝΩΣΗ»

ΑΝΟΧΥΡΩΤΑ ΤΑ ΔΑΣΗ ΤΟ 2020 ΔΙΧΩΣ ΤΟΥΣ 5000 ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

Την ώρα που οι πυροσβεστικές δυνάμεις δίνουν μάχη για να κατασβήσουν τα τρία μεγάλα μέτωπα πυρκαγιών στην Πελοπόννησο, έρχεται στην επιφάνεια για ακόμη μία φορά η ανάγκη καλύτερης και αποδοτικότερης οργάνωσης της δασοπροστασίας και πυροπροστασίας της χώρας.

Ο Σύλλογος Ιδιωτικών Υπαλλήλων «H ΕΝΩΣΗ» είχε κρούσει και κρούει εκ νέου τον κώδωνα του κινδύνου για τη στελέχωση της πυροπροστασίας δασών, ζητώντας την επαναπρόσληψη των περίπου πέντε χιλιάδων συναδέλφων που απασχολούνται στην πυροπροστασία δασών μέσω ειδικού προγράμματος του ΟΑΕΔ, των οποίων η σύμβαση δεν ανανεώθηκε. Παρά τις δεσμεύσεις και την κοινή παραδοχή ότι οι συνάδελφοι προσφέρουν σημαντικό έργο τόσο στον καθαρισμό των περιαστικών δασών, της αποψίλωσης, της διάνοιξης μονοπατιών, της δημιουργίας αντιπυρικών ζωνών και όχι μόνο, το ειδικό πρόγραμμα με το οποίο εργάζονταν δεν ανανεώθηκε με αποτέλεσμα και τα δάση να μείνουν ανοχύρωτα και οι εργαζόμενοι να βρίσκονται στην ανεργία.

Για όλους αυτούς τους λόγους αναμένουμε από την Κυβέρνηση να πράξει έστω και τώρα το αναγκαίο: να επαναπροσλάβει τους συναδέλφους δημιουργώντας ταυτόχρονα ειδικό σώμα φορέων δασοπροστασίας. Κάτι τέτοιο θα συμβάλλει τα μέγιστα στην ορθή οργάνωση και λειτουργία του κρατικού μηχανισμού, ώστε να υπάρξει αποτελεσματική προστασία των δασικών πόρων, της δημόσιας περιουσίας ,να μειωθούν οι δασικές πυρκαγιές και κατ΄ επέκταση να προστατευτούν ζωές και περιουσίες.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

22 Ιουλίου 2013: Σε διαθεσιμότητα 2.122 εκπαιδευτικοί 50 τεχνικών ειδικοτήτων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ημέρα Θύμησης – 22 Ιουλίου 2013

22 Ιουλίου 2013Σε διαθεσιμότητα 2.122 εκπαιδευτικοί 50 τεχνικών ειδικοτήτων, οι οποίες και καταργούνται !!! (ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ με αρ. 106520/Δ2/1-7-2013, (ΑΔΑ: ΒΛΒΟ9-ΤΗΦ).

Επτά χρόνια πριν είχαμε επισημάνει ότι διαθεσιμότητα ήταν: «Αποκεφαλισμός εκπαιδευτικών λειτουργών, εργαζομένων, μισθοσυντήρητων, που προσλήφθηκαν νόμιμα, υπηρετούσαν με πλήρες ωράριο, κατείχαν πρόσθετα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, δεν υπέπεσαν σε παράπτωμα, δεν τέλεσαν αδίκημα, απλώς …υπηρετούσαν στη Δευτεροβάθμια Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση και κλήθηκαν να συμπληρώσουν τον απαραίτητο αριθμό των διαθεσιμοτήτων που επέβαλε η Τρόικα και τα Μνημόνια. Όλως τυχαίως οι Εκπαιδευτικοί των Τεχνικών Ειδικοτήτων;» (ΔΤ_ΟΛΤΕΕ-141_22-Ιουλίου,ΜΑΥΡΗ επέτειος).

            Φέτος που προβλέπεται καλοκαίρι, ηπίων θερμοκρασιών αλλά θερμών εξελίξεων, περιμένουμε από την Κυβέρνηση, το νομοσχέδιο για το Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης (ΕΕΚ) και Δια Βίου Μάθησης (ΔΒΜ), να κατατεθεί αφού προηγηθεί ουσιαστικός διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα και να ανταποκρίνεται στις εξαγγελίες της, που αναφέρουν ότι: η επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και δια βίου μάθηση (ΕΕΚΔΒΜ), από λύση ανάγκης για λίγους θα γίνει συνειδητή επιλογή για πολλούς  και ότι νομοτελειακά θα αναβαθμιστεί. Θα αγωνιστούμε μαζί ώστε η Δευτεροβάθμια Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση να γίνει ουσιαστικά ισότιμη με την γενική.

Επτά χρόνια και δεν ξεχνάμε, πως δεν έχει λήξει η δια βίου ποινή των συναδέλφων και ζητάμε:

  • Την επιστροφή των χρημάτων (25% των αποδοχών) που παρακρατήθηκαν κατά την περίοδο της διαθεσιμότητας στην οποία τέθηκαν αδίκως και χωρίς να έχουν τελέσει κάποιο αδίκημα χωρίς καν να αξιολογηθούν.
  • Τον υπολογισμό του αντίστοιχου ποσού στις συντάξιμες αποδοχές όλων των συναδέλφων που βίωσαν το καθεστώς της διαθεσιμότητας-απόλυσης.

Για τον λόγο αυτό έχει κατατεθεί

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΑΓΩΓΗ

Των καθηγητών Β/θμιας Εκπ/σης που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα από τις 22-7-2013

Κατά του Ελληνικού Δημοσίου

Την 30-8-2019

ΕΙΘΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ !!!

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Διαβάστε όλο το άρθρο

covid19 live

Ελλάδα

Κρούσματα
0
+0 (24Ωρες)
Θάνατοι
0
+0 (24Ωρες)
Ανάρρωσαν
0
NAN%
Ενεργοί
0
NAN%

Περισσότερα >>>

 

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Νέο κρούσμα κορονοϊού στη Δράμα, το 11ο συνολικά

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Η ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΟΤΕΛΛΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας – ΚΘΒΕ “Η Φυλλάδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα με κρούσμα στη Δράμα, το δέκατο τρίτο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Κορωνοϊός: Νέο κρούσμα στη Δράμα, το δωδέκατο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Με τον κ. Λιβάνιο και την Αντιδήμαρχο Δοξάτου κα. Παπαζώτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Πανδραμαϊκος: Έναρξη προετοιμασίας και νέες συνεργασίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Πανελλαδικές εξετάσεις 2020: Ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ4 εβδομάδες πριν

Πυροτεχνουργοί της ΕΛ.ΑΣ. εξουδετέρωσαν βόμβα σε ΑΤΜ στο Καλαμπάκι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Γεννηματά από Δράμα: Η κυβέρνηση τώρα τρέχει και δεν φτάνει με τον κοροναϊό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ο Κωνσταντίνος Μπλούχος για τις Φυλακές Νικηφόρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Η Φώφη Γεννηματά στη Δράμα τη Δευτέρα 13 Ιουλίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Συγκέντρωση Πέμπτη 9 Ιούλη 8μμ Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Σωματείο ΑμεΑ Ν. Δράμας: Υποψήφιοι για το Δ.Σ. και την ΕΕ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Η Ευρωπαία CRAIOVA για τέταρτη χρονιά στην Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Δεύτερη συνεχόμενη ημέρα με κρούσμα στη Δράμα, το δέκατο τρίτο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Κορωνοϊός: Νέο κρούσμα στη Δράμα, το δωδέκατο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Λευκός καπνός, Deal με την κυπριακή εταιρία η ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Ο ελεύθερος επαγγελματίας Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη, καθηγητή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Η ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τον αγώνα των συμβασιούχων του ΓΝ Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Ο Κ. Μπλούχος στη Διακομματική Επιτροπή για την Ανάπτυξη της Θράκης

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ6 ημέρες πριν

63o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ: Ο Μότσαρτ στο βουνό των Κενταύρων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Ο Νίκος Καφαντάρης δυναμικά και την νέα χρονιά στην Δραμινή ομάδα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Ξεκίνησε η προετοιμασία του Bianco Monte ΔΡΑΜΑ 1986

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αυτοδιοίκηση Πολιτών: Πρόταση για την δημιουργία δημοτικού θεάτρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Με τον κ. Λιβάνιο και την Αντιδήμαρχο Δοξάτου κα. Παπαζώτου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κοινή επιστολή των Επιμελητήριων Δράμας και Καβάλας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Έναρξη προετοιμασίας Πανδραμαϊκού – Προσθήκες – Ανανεώσεις

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Σαρωτικές αλλαγές σε βάρος των εκπαιδευτικών της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Σε Κυπριακή εταιρεία η ΔΟΞΑ;

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!