Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Ψαλίδι στα ΕΠΑ.Λ.

Δημοσιεύθηκε

στις

Μετά από την πολύμηνη κύηση της πολυδιαφημιζόμενης μεταρρύθμισης της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων δημοσιοποίησε το «Σχέδιο Νόμου για την Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις», το πρώτο μέρος της ‘τριλογίας’ διότι ακολουθεί και νομοσχέδιο για τις δομές εκπαίδευσης και για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση.

Στα πλαίσια της «Πολιτικής Διαχείρισης και Επικοινωνίας» του Υπουργείου Παιδείας, μετά από μια εισαγωγή γεμάτη ευγενείς προθέσεις και υψηλούς στόχους, περιμένουμε πλέον τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα. Δεν ξεχνάμε ότι η κατάργηση των πιο παραγωγικών Τομέων και Ειδικοτήτων της Τ.Ε.Ε., εντάχθηκαν «…στο πλαίσιο της εξυγίανσης του εκπαιδευτικού συστήματος της Χώρας και με σκοπό την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και την εναρμόνισή της με τους στόχους της εθνικής οικονομίας, καθώς και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και τη μείωση του πληθωρισμού των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, σύμπτωμα στρεβλώσεων του παρελθόντος…».(απόσπασμα από την Αιτιολογική Έκθεση του σχεδίου νόμου “Φορολογία εισοδήματος, επείγοντα μέτρα εφαρμογής του ν. 4046/2012, του ν. 4093/2012 και του ν. 4127/2013 και άλλες διατάξεις“,  ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄,  ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – Άρθρο 82 Κατάργηση ειδικοτήτων κατά κλάδο και κατηγορία του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις (σύνδεσμος)).

Οι διαθεσιμότητες και οι καταργήσεις των ειδικοτήτων, έγιναν «…στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης και εξορθολογισμού του δημοσίου τομέα… προκειμένου να εξυπηρετείται καλύτερα ο επιδιωκόμενος σκοπός του και να καταστεί η λειτουργία του περισσότερο εύρυθμη και αποτελεσματική…» (απόσπασμα όπως παραπάνω (σύνδεσμος)).

Η υφήλιος ‘φλέγεται’, η Κοινωνία μας αποσυντίθεται, τα Σχολεία μας διαλύονται, οι Μαθητές μας αντιμετωπίζουν διαφόρων ειδών προβλήματα λόγω του εγκλεισμού, οι γονείς βιώνουν το φάσμα της ανεργίας και της φτώχειας, οι εκπαιδευτικοί της Τ.Ε.Ε. καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες να ανταποκριθούν ευσυνείδητα στις νέες απαιτήσεις του λειτουργήματός τους, βαλλόμενοι από παντού και η στοχοποίηση της Τ.Ε.Ε. επαναλαμβάνεται  δυστυχώς και με τη νέα κυβέρνηση της Ν.Δ.. Ως αντικείμενο στόχευσης έχει τοποθετηθεί καθαρά πλέον η Τ.Ε.Ε., η οποία με το πρόσφατο σχέδιο νόμου, βάλλεται ανηλεώς.

Το σχέδιο νόμου είναι μακράν των προσδοκιών των Λειτουργών της Τ.Ε.Ε., που καταλαβαίνουν πλέον καθαρά ότι ο χώρος εργασίας τους, διαλύεται οριστικά και δια παντός, με κύριο στόχο των κυβερνώντων τη συρρίκνωση της Δημόσιας Δωρεάν Τ.Ε.Ε. προς όφελος της Κατάρτισης, στα χέρια της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και της μαθητείας των άλλων υπουργείων.

Πολλά άρθρα του σχεδίου νόμου για την “Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις”, μας βρίσκουν κάθετα αντίθετους. Αυξάνεται ο  εξεταστικός φόρτος, θεσμοθετείται η εξωτερική αξιολόγηση των σχολείων, ακόμα και με βάση τις επιδόσεις των μαθητών, προετοιμάζει την τιμωρητική ατομική αξιολόγηση εκπαιδευτικών, επανέρχεται η αναγραφή της διαγωγής και οι πολυήμερες αποβολές για τους μαθητές και μαθήτριες και πολλά ακόμα.

Ειδικά όμως το ‘Άρθρο 51: Ανώτατο ηλικιακό όριο εγγραφής μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.‘ και το ‘Άρθρο 52: Ρυθμίσεις για την εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑ.Λ.‘, είναι ευθεία βολή στην καρδία της Τ.Ε.Ε. Παγιώνει τα δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους μαθητές μας  και αποτελεί ρατσιστική και άνιση αντιμετώπιση χωρίς να τηρείται η  αρχή της ισότητας.

Η συστηματική και σε βάθος χρόνου απαξίωση της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης από τη Ν.Δ., με το ‘ άρθρο 51’ του σχεδίου οδεύει προς πλήρη διάλυση.

Στο υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου και στα άρθρα 51 & 52 γίνεται αναφορά στο ηλικιακό όριο εγγραφής των μαθητών μόνον για τα ΕΠΑ.Λ. και όχι για όλη την λυκειακή βαθμίδα εκπαίδευσης. Αυτό θα έχει καταστροφικές παρενέργειες στο οικογενειακό προγραμματισμό χιλιάδων οικογενειών αλλά και στην απρόσκοπτη λειτουργία των ΕΠΑ.Λ. Παρότι η ελληνική κοινωνία βάζει σε δεύτερη μοίρα την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση, συχνά στρέφεται σε αυτήν όταν το παιδί της, τελειώνοντας το Γενικό  Λύκειο δεν καταφέρνει να συνεχίσει στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Η κινητικότητα μεταξύ των δύο τύπων Λυκείου, δίνει την δυνατότητα στους αποφοίτους του Γενικού Λυκείου να εγγραφούν στα ΕΠΑ.Λ., στην ειδικότητα που πιστεύουν ότι θα τους βοηθήσει επαγγελματικά και στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης και να αποκτήσουν πτυχίο που θα τους εξασφαλίζει επαγγελματικά δικαιώματα άμεσα χωρίς να δώσουν εξετάσεις πιστοποίησης.

Με τον ηλικιακό περιορισμό που μπαίνει από το νομοσχέδιο, όσα παιδιά  θέλουν να  πάρουν μία ειδικότητα παρακολουθώντας πρωινά μαθήματα θα οδηγηθούν στα ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. (αφού τα δημόσια Ι.Ε.Κ. λειτουργούν και αυτά απόγευμα), σε μία πολύ δύσκολη οικονομικά περίοδο. Επιπλέον τα Ι.Ε.Κ. (δημόσια και ιδιωτικά) ανήκουν στην μη τυπική εκπαίδευση και για να πάρεις το πτυχίο (πιστοποίηση) απαιτούνται εξετάσεις πιστοποίησης στον ΕΟΠΠΕΠ με όλα τα προβλήματα που αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή δεν υπάρχουν σταθερές ημερομηνίες για τις εξετάσεις, στο παρελθόν υπήρξαν χρονιές που οι εξετάσεις δεν έγιναν καθόλου ενώ  κάποιες φορές δεν περιελάμβαναν όλες τις ειδικότητες κ.α..

Αν τελικά αυτά τα δύο άρθρα ψηφισθούν και εφαρμοσθούν, με μια πρώτη εκτίμηση, τα ημερήσια ΕΠΑ.Λ. σε βάθος τριετίας θα έχουν μια μείωση μαθητικού δυναμικού περίπου 30%, με ότι αυτό συνεπάγεται   σε θέσεις εργασίας και όχι μόνο. Επίσης θα επιφέρουν συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, κλείσιμο πολλών μικρών περιφερειακών ΕΠΑ.Λ. καθώς και καταργήσεις πολλών Εργαστηριακών Κέντρων. Όλοι γνωρίζουμε, ειδικά η Υπουργός, ότι αν τελικά περάσουν τα συγκεκριμένα άρθρα, θα βάλουν την ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ στην ήδη ταλαίπωρη ΤΕΕ.

Στη περίπτωση που οι εμπνευστές της διάταξης  απαντήσουν ότι μπορούν οι μαθητές να πάνε στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ., η ανταπάντηση είναι ότι τα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. για την εγγραφή των μαθητών απαιτούν ειδικές προϋποθέσεις (που αυτό από μόνο του αποκλείει όλους τους άνω των 17 που φοιτούν σήμερα σε Ημερήσια ΕΠΑ.Λ.), είναι αριθμητικά πολύ λίγα στη χώρα, ειδικά στην επαρχία και πλείστες μικρές πόλεις δεν διαθέτουν. Επιπρόσθετα στα εσπερινά συχνά δεν λειτουργούν όλες οι ειδικότητες.

Επιπλέον με τα προαναφερόμενα άρθρα φαίνεται πως αφαιρείται σε πολίτες,  το συνταγματικό δικαίωμα για την επιλογή σχολείου και ειδικότητας φοίτησης τους στο Δημόσιο πρωινό σχολείο και η λογική να “σπρώχνουμε” τα παιδιά της τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης στα νυχτερινά σχολεία, μας παραπέμπει στην αναχρονιστική λογική της  δεκαετίας του ΄60.

Όσον αφορά την αναγκαιότητα των παραπάνω άρθρων, στην δηλαδή στον σκοπό του καθορισμού  μέγιστου ορίου ηλικίας τα 17 έτη για την εγγραφή σε Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ.,  που αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση, είναι:

  • «η αποτελεσματικότερη πρόληψη φαινόμενων ενδοσχολικής βίας και εκφοβισμού, τα οποία παρατηρούνται ιδίως μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων μαθητών

Το επιχείρημα δεν αντέχει σε ιδιαίτερη κριτική γιατί ενδοσχολική βία και μάλιστα με σοβαρά περιστατικά  έχουν καταγραφεί  σε   Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και σε Γενικά Λύκεια,  όπου οι μαθητές έχουν κατά κανόνα την ίδια ηλικία. Αντίθετα στα ΕΠΑ.Λ. έχει παρατηρηθεί και έχει καταγραφεί και σε έρευνες ότι η παρουσία μεγαλύτερης  ηλικίας μαθητών έχει αποσοβήσει  πολλά τέτοιου είδους περιστατικά. Αλλά ακόμα και ως υπόθεση εργασίας αν δεχτούμε ότι υπάρχει ενδοσχολική βία στα Ημερήσια ΕΠΑ.Λ.  η μοναδική και μάλιστα αποτελεσματική «επιστημονική» λύση που προτείνει το Ι.Ε.Π. είναι η μη εγγραφή μαθητών άνω των 17 ετών; Για τους μαθητές των Γενικών Λυκείων δεν υπάρχει διάταξη που να αναφέρεται στο μέγιστο όριο ηλικίας. Αναρωτιέται κανείς, για ποιο λόγο να υπάρχουν  άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και γιατί αυτοί οι μαθητές να αντιμετωπίζονται ρατσιστικά και άνισα,  καθώς δεν τηρείται η αρχή της ισότητας, που επιβάλει την ίση μεταχείριση όμοιων περιπτώσεων και αφαιρείται το συνταγματικό δικαίωμα της απρόσκοπτης φοίτησης των πολιτών σε κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης.

  • «η σταδιακή αποσυμφόρηση (???), από σκοπιάς μαθητικού δυναμικού, των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας διά του εξορθολογισμού της αριθμητικής σχέσης (???) εκπαιδευτικού και μαθητή

Η κοινωνία μας και η εκπαιδευτική κοινότητα ποτέ δεν  ζήτησε τη σταδιακή αποσυμφόρηση, από τη σκοπιά του μαθητικού δυναμικού, των ημερήσιων ΕΠΑ.Λ., με γνώμονα τη συνολική βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αν υπάρχει θέμα συνωστισμού σε ελάχιστα  Ημερήσιο ΕΠΑ.Λ., υπάρχουν τρόποι να λυθεί, με την κατασκευή νέων κτιρίων, με την μετατροπή ΓΕ.Λ. σε ΕΠΑ.Λ. αλλά και με την χωροταξική κατανομή μαθητών Γυμνασίων σε συγκεκριμένα ΕΠΑ.Λ. υποδοχής,  όπως συμβαίνει στα Δημοτικά, στα Γυμνάσια και στα Γενικά Λύκεια.

Επειδή ο ελληνικός λαός και ιδιαίτερα η εκπαιδευτική κοινότητα δεν ξεχνά παρόμοιους ατυχείς χειρισμούς τέως υπουργού του κυβερνώντος κόμματος,  αυτοί που  συμβούλεψαν  για το  «συνωστισμό»  και τον συγχρωτισμό στα Ημερήσια ΕΠΑ.Λ. ενώ γνωρίζουν  ότι πολύ  μεγαλύτερος συνωστισμός υπάρχει σε άλλους τύπους σχολείων, μας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι συνυπάρχουν στο μυαλό τους, άλλες σκοπιμότητες,  όπως  είναι η  ενίσχυση της μη τυπικής εκπαίδευσης. Η ενίσχυση δομών κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ., Ι.Ι.Ε.Κ.,Κ.Ε.Κ., κολέγια κ.α.), η “προίκα” -πριμοδότηση των υπό δημιουργία νέων Σχολών άλλων Υπουργείων, με την ταυτόχρονη συρρίκνωση  της Δημόσιας Τυπικής Τεχνικής και Επαγγελματικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δήθεν για να «απαλλάξουν»   το Δημόσιο από οικονομικά βάρη, θα έχει ως μοναδικό αποτέλεσμα  να εκτεθεί εκ νέου το Υ.ΠΑΙ.Θ. και η Διοίκησή του, σε όλη την ελληνική κοινωνία. Επιπλέον ο εξορθολογισμός της αριθμητικής σχέσης εκπαιδευτικού και μαθητή δεν θα προκύψει από την μη εγγραφή μαθητών άνω των 17  ετών (αυτό είναι στη σφαίρα της δημιουργικής λογιστικής) αλλά από τη μείωση του ανώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα γενικής παιδείας, τομέα και ειδικότητας.

Η μόνη πρόταση μας είναι η απόσυρση του σχεδίου νόμου και η επανακατάθεσή του με το τέλος της καραντίνας μαζί με το σχέδιο νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, αφού προηγηθεί διεξοδική συζήτηση με όλη την εκπαιδευτική κοινότητα. Αυτό που προέχει σήμερα είναι η ενίσχυση των μαθητών και των εκπαιδευτικών  με τεχνικό εξοπλισμό και δεξιότητες Τ.Π.Ε., η ψυχολογική τους υποστήριξη και ο σεβασμός στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που αυτές τις μέρες εργάζονται σε αχαρτογράφητα νερά αλλά ακατάπαυστα, ξεπερνώντας τον εαυτό τους, για να στηρίξουν τους μαθητές τους.

Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΕΛΛΑΔΑ

Πως επιβάλλεται το πρόστιμο 100 ευρώ/μήνα στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πρόστιμο για τους ανεμβολίαστους πολίτες ηλικίας άνω των 60 ετών

Ο νόμος 4865/2021 περιέχει διάταξη για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό όλων των πολιτών ηλικίας άνω των 60 ετών

Σε όσους πολίτες  άνω των 60 ετών δεν εμβολιάστηκαν μέχρι 17.1.2022 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο εκατό (100) ευρώ κάθε μήνα

Ειδικώς για τον μήνα Ιανουάριο 2022 το διοικητικό πρόστιμο είναι πενήντα (50) ευρώ

Πως επιβάλλεται το πρόστιμο των 100 ευρώ κάθε μήνα

Σύμφωνα με δήλωση του διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) η διαδικασία έκδοσης και βεβαίωσης του προστίμου έχει ως εξής:

Η ΑΑΔΕ θα εκδίδει και θα βεβαιώνει σε μηναία βάση τα πρόστιμα σε πρόσωπα που παρά την υποχρέωσή τους δεν έχουν εμβολιαστεί μέχρι και την 16η ημέρα κάθε μήνα,

Για την πρώτη φορά, αυτό θα πραγματοποιηθεί έως το τέλος Ιανουαρίου 2022 και οι πολίτες θα μπορούν να ενημερώνονται ότι τους έχει επιβληθεί το πρόστιμο μέσα από την ιστοσελίδα emvolio.gov.gr

Η επιβολή των προστίμων θα γίνεται μετά από την παραλαβή των σχετικών καταλόγων από τα υπουργεία Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Περαιτέρω από τον κατάλογο αυτό θα εξαιρούνται πρόσωπα που δεν κατοικούν στην Ελλάδα ή τελούν σε δικαστική συμπαράσταση.

Η ενημέρωση των πολιτών θα γίνεται με τις συνήθεις διαδικασίες που προβλέπονται από την ΑΑΔΕ, δηλαδή μέσα από την ψηφιακή πύλη και θα εμφανίζονται στις οφειλές. Δεν θα γίνεται καμία παρακράτηση από την σύνταξη ή τον μισθό

Όπως προβλέπεται για όλα τα πρόστιμα που βεβαιώνονται σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων υπάρχει η προσαύξηση μετά την προθεσμία που τίθεται για την εμπρόθεσμη πληρωμή

Όσοι πολίτες θέλουν να υποβάλλουν αιτιολογημένη αίτηση αναίρεσης του προστίμου θα μπορούν να το πράττουν μέσα από την ιστοσελίδα emvolio.gov.gr με την χρήση των κωδικών taxisnet

Επίσης μπορεί να υπάρξει και ενημέρωση για αλλαγή κατοικίας ή ότι τα συγκεκριμένα πρόσωπα βρίσκονται σε δικαστική συμπαράσταση με τον παραπάνω τρόπο.

Τέλος σε περίπτωση που το πρόστιμο ακυρωθεί θα γίνεται αυτόματα αντιλογισμός τον επόμενο μήνα.

Νόμος 4865/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 238/04.12.2021
Σύσταση και οργάνωση νομικού προσώπου ιδιωτικού δικαίου με την επωνυμία «Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας», στρατηγική κεντρικών προμηθειών προϊόντων και υπηρεσιών υγείας και άλλες επείγουσες διατάξεις για τη δημόσια υγεία και την κοινωνική πρόνοια

Άρθρο 24
Υποχρεωτικότητα εμβολιασμού

1. Για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας, εμβολιάζονται υποχρεωτικά κατά του κορωνοϊού COVID-19 όλα τα φυσικά πρόσωπα που έχουν την κατοικία ή τη συνήθη διαμονή τους εντός της Ελληνικής Επικράτειας και έχουν γεννηθεί έως και την 31.12.1961.

Τα πρόσωπα του πρώτου εδαφίου πρέπει να έχουν λάβει την πρώτη ή τη μοναδική δόση έως και την 16η Ιανουαρίου 2022, η δε ολοκλήρωση του εμβολιαστικού κύκλου πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο.

2. Δεν υπέχουν την υποχρέωση της παρ. 1:

(α) όσοι έχουν νοσήσει και για διάστημα εκατόν ογδόντα (180) ημερών από τη νόσηση και

(β) όσοι έχουν αποδεδειγμένους λόγους υγείας που εμποδίζουν τη διενέργεια του εμβολίου, σύμφωνα με την υπό στοιχεία Δ1α/ Γ.Π.οικ. 50933/13.8.2021 κοινή απόφαση του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας (Β’ 3794), όπως εκάστοτε ισχύει.

Ειδικώς, τα άτομα με αναπηρία που αδυνατούν να υποβληθούν στη διαδικασία του εμβολιασμού για αντικειμενικούς λόγους, που σχετίζονται με την πραγματική τους κατάσταση, ως συνέπεια των παθήσεών τους, όπως οι βαριές περιπτώσεις αυτισμού και επιληψίας, δύνανται να εξαιρούνται από την υποχρέωση εμβολιασμού, ύστερα από αιτιολογημένη εισήγηση του θεράποντος ιατρού τους και κατόπιν έγκρισης από τις επιτροπές ανά υγειονομική περιφέρεια της ανωτέρω κοινής υπουργικής απόφασης.

Δεν εμπίπτουν, επίσης, στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος οι κατηγορίες εργαζομένων που υποχρεούνται σε εμβολιασμό κατ’εφαρμογή του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α’ 130).

3. Η συμμόρφωση με την υποχρέωση του παρόντος άρθρου αποδεικνύεται διαζευκτικά μέσω:

  • α) Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 87), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α’ 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19,
  • β) βεβαίωσης εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α’ 256),
  • γ) βεβαίωσης νόσησης που επιβεβαιώνεται με θετικό διαγνωστικό έλεγχο της παρ. 1 του άρθρου 5 της υπ’ αρ. 2650/10.4.2020 (Β’ 1298) κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Επικρατείας,
  • δ) ισοδύναμου πιστοποιητικού ή βεβαίωσης τρίτης χώρας.

4. Στην περίπτωση μη τήρησης της υποχρέωσης της παρ. 1 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο εκατό (100) ευρώ μηνιαίως.

Στην περίπτωση διενέργειας της πρώτης δόσης έως και τη δεκάτη πέμπτη ημέρα του μήνα και ολοκλήρωσης του εμβολιαστικού κύκλου σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο, ειδικώς για τον μήνα αυτόν, επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο πενήντα (50) ευρώ.

Σε περίπτωση διενέργειας της πρώτης δόσης από τη δέκατη έκτη ημέρα του μήνα και εντεύθεν, επιβάλλεται το σύνολο της κύρωσης του πρώτου εδαφίου. Ειδικώς για τον μήνα Ιανουάριο 2022, για την παραβίαση της υποχρέωσης της παρ. 1 επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο πενήντα (50) ευρώ.

Οι κυρώσεις της παρούσας αίρονται από την πρώτη μέρα του επόμενου μήνα από την πραγματοποίηση της πρώτης δόσης.

Σε περίπτωση μη ολοκλήρωσης του εμβολιαστικού κύκλου, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο, οι κυρώσεις επιβάλλονται από το χρονικό σημείο θεμελίωσης της σχετικής υποχρέωσης, σύμφωνα με την παρ. 1. Το σχετικό πρόστιμο βεβαιώνεται και εισπράττεται αμελλητί από την Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ν.δ. 356/1974, Α’ 90 [ΚΕΔΕ]).

5. Για την επιβολή του διοικητικού προστίμου της παρ. 4 διαβιβάζονται περιοδικά τα αναγκαία προσωπικά δεδομένα, όπως

  • ονοματεπώνυμο,
  • πατρώνυμο,
  • μητρώνυμο,
  • ημερομηνία γέννησης και
  • Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης,

με τήρηση όλων των σχετικών εγγυήσεων και εφαρμοζομένου του άρθρου 22 του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της Οδηγίας 95/46/ΕΚ για την Προστασία Δεδομένων [ΓΚΠΔ] (L 119), από την εταιρεία με την επωνυμία «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης» (ΗΔΙΚΑ Α.Ε.) στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προκειμένου να προσδιορισθεί ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου των υπόχρεων φυσικών προσώπων.

Στη συνέχεια, η ΓΓΠΣΔΔ διαβιβάζει τα στοιχεία του πρώτου εδαφίου στην ΑΑΔΕ. Το Υπουργείο Υγείας και η ΗΔΙΚΑ Α.Ε. έχουν την ιδιότητα του Υπευθύνου Επεξεργασίας και της Εκτελούσας την Επεξεργασία, σύμφωνα με τις περ. 7 και 8 του άρθρου 1 του ΓΚΠΔ αντίστοιχα, όπως ορίζεται στα άρθρα 55 και 55Α του ν. 4764/2020 (Α’ 256) και στο άρθρο 29 της από 30.3.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α’ 75), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4684/2020 (Α’ 86). Η ΑΑΔΕ ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας αποκλειστικά για τον σκοπό της βεβαίωσης και είσπραξης των δημοσίων εσόδων κατά τον ΚΕΔΕ και υπό αυτήν την ιδιότητα διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων των προσώπων, της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, σύμφωνα με το ενωσιακό και εθνικό δίκαιο και, ιδίως, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΓΚΠΔ και του ν. 4624/2019 (Α’ 137). Η ΓΓΠΣΔΔ ορίζεται ως ανεξάρτητος Υπεύθυνος Επεξεργασίας για τον σκοπό της ταυτοποίησης των υπόχρεων φυσικών προσώπων.

6. Οι πόροι που συγκεντρώνονται από την επιβολή των κυρώσεων της παρ. 4 αξιοποιούνται αποκλειστικά για την ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του κορωνοϊού COVID-19.

7. α) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας, Οικονομικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και του Διοικητή της ΑΑΔΕ, δύνανται να καθορίζονται:

  • αα) η διαδικασία προσδιορισμού από την Η.ΔΙ.Κ.Α. των φυσικών προσώπων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του παρόντος, τα αναγκαία δεδομένα για τον προσδιορισμό του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου των υπόχρεων σε εμβολιασμό φυσικών προσώπων, ο τρόπος διαβίβασης αυτών και οι αναγκαίες διαλειτουργικότητες με μητρώα του δημοσίου τομέα για την ταυτοποίηση των ανωτέρω προσώπων, οι ειδικότεροι όροι και τα αναγκαία τεχνικά και οργανωτικά μέτρα προστασίας των προσωπικών δεδομένων, ο χρόνος τήρησης αυτών, καθώς και τα ζητήματα άσκησης των δικαιωμάτων των υποκειμένων,
  • αβ) οι διαδικασίες ελέγχων, διαπίστωσης των παραβάσεων, βεβαίωσης και είσπραξης του διοικητικού προστίμου, και αγ) κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή του παρόντος.

β) Με κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας και Οικονομικών, καθορίζονται ο τρόπος και η διαδικασία διάθεσης των πόρων που προέρχονται από την επιβολή των κυρώσεων του παρόντος άρθρου.

γ) Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, δύναται να τροποποιείται η ημερομηνία του πρώτου εδαφίου της παρ. 1, προκειμένου το παρόν να εφαρμόζεται σε φυσικά πρόσωπα που συμπληρώνουν το εξηκόστό (60ό) έτος της ηλικίας τους μετά την 31.12.2021.

δ) Με απόφαση του Υπουργού Υγείας, λαμβανομένων υπόψη των επίκαιρων επιδημιολογικών δεδομένων, καθορίζεται ο χρόνος λήξης της ισχύος του παρόντος.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Αγωνία και εκνευρισμός για το άνοιγμα των σχολείων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η σχεδόν εμμονική στάση της κυβέρνησης για το άνοιγμα των σχολείων προκαλεί προβληματισμό στην εκπαιδευτική κοινότητα – Πώς μπορεί να ξεφύγει η κατάσταση μέσα σε λίγα 24ωρα – Γιατί κάνουν δεύτερες σκέψεις οι επιστήμονες σκεπτόμενοι ακόμα και το «λουκέτο»

Όταν την Άνοιξη του 2020 ο κορονοϊός «φούντωνε» στη χώρα μας, η κυβέρνηση αποφάσιζε ορθώς να κλείσει τα σχολεία προστατεύοντας μαθητές, εκπαιδευτικούς και φυσικά τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που ενδεχομένως να βρίσκονταν στα σπίτια.

Το μέτρο αποδείχτηκε ορθό, μιας και οι μαθητές κατάφεραν να μην νοσήσουν και να μην μεταφέρουν τη νόσο, με την κυβέρνηση τότε να περηφανεύεται για την ορθότητα της πολιτικής της.
Τότε, θυμίζουμε, είχαμε μόλις μερικές εκατοντάδες κρούσματα και όχι δεκάδες χιλιάδες που έχουμε σήμερα. Θα πει κάποιος, «ναι, αλλά τότε δεν είχαμε το εμβόλιο. Σωστά! Αλλά μήπως δεν κολλάνε ή δεν νοσούν και οι εμβολιασμένοι; Αντιθέτως και νοσούν και μεταφέρουν κανονικά τον ιό, όπως οι μη εμβολιασμένοι. Μόνο που με το εμβόλιο υποτίθεται έχουν κερδίσει το να μην υποφέρουν από βαριά νόσηση.

Το ερώτημα ωστόσο είναι, πώς είναι δυνατόν να λαμβάνεται απόφαση για άνοιγμα σχολείων με δεκάδες χιλιάδες κρούσματα. Τι θα γίνει αν δεκάδες παιδιά αρχίσουν να νοσούν; Τι θα γίνει αν «πέφτουν» ο ένας μετά τον άλλο οι εκπαιδευτικοί; Υποθέτουμε πως η κυβέρνηση και οι ειδικοί τα έχουν… ζυγίσει όλα και είναι έτοιμοι να αντιμετωπίσουν καταστάσεις, ελπίζουμε όχι κατόπιν εορτής.

«Τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά»

Στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο μίλησαν σχετικά οι κ.κ. Αργύρης Τζουβελέκης, αναπληρωτής καθηγητής Πνευμονολογίας Πανεπιστημίου Πατρών, και Στέλλα Βαλαβάνη, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Γονέων και Κηδεμόνων Αττικής.

«Νομίζω ότι τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά κυρίως για ψυχολογικούς λόγους. Το δεύτερο σημαντικό είναι ότι όπως είδαμε και στα προηγούμενα πανδημικά κύματα, τα σχολεία δεν αποτελούσαν εστίες υπερμετάδοσης. Στα σχολεία τηρούνται πρωτόκολλα, πολύ περισσότερο από ό,τι τηρούνται στα γήπεδα πχ.. Δεν μπορούμε να κρυβόμαστε μια ζωή. Αν κλείσουν τα σχολεία, παράλληλα με αυτά θα πρέπει να κλείσουν και οι εξωσχολικές δράσεις. Με πέντε self & rapid test θα αποκλείεται τουλάχιστον το 30% των υπερμεταδοτών», ανέφερε ο κ. Τζουβελέκης.

«Τα σχολεία ανοίγουν με τους ίδιους όρους που έκλεισαν»

«Εμείς θέλουμε ανοιχτά τα σχολεία. Αλλά να ανοίξουν με διαφορετικούς όρους από ό,τι έκλεισαν. Αυτή τη στιγμή ανοίγουν με τον ίδιο τρόπο, και ενώ είμαστε σε έξαρση της πανδημίας. Έχει ευθύνη η κυβέρνηση, έχουμε αγωνία, δεν έχει δοθεί ούτε ένα ευρώ για να ανοίξουν σωστά τα σχολεία. Πρέπει να γίνει αραίωση των μαθητών ανά τάξη, πρόσληψη μόνιμου προσωπικού καθαριότητα, και επαναλαμβανόμενα τεστ με ευθύνη του ΕΟΔΥ έξω από κάθε σχολική μονάδα. Δε συζητάμε ότι τα σχολεία τα θέλουμε ανοιχτά», τόνισε από την πλευρά της η κ. Βαλαβάνη.

«Το να υπάρχουν μονάδες του ΕΟΔΥ έξω από τα σχολεία δεν είναι τεχνικά εύκολο. Μιλάμε για μια έξαρση πανδημίας που δεν έχει χτυπήσει το υγειονομικό σύστημα. Εκεί που νοσηλευόταν το 10% των κρουσμάτων, τώρα νοσηλεύεται το 1%. Η νόσηση είναι ηπιότερη, πολλοί το περνούν στο σπίτι», σημείωσε κλείνοντας ο κ. Τζουβελέκης.

Οι δηλώσεις για πιστοποιητικά εμβολιασμού ή νόσησης ή αρνητικού ράπιντ τεστ ή σελφ μαθητών που φοιτούν σε δημόσιες σχολικές μονάδες συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα edupass.gov.gr, ενώ οι δηλώσεις σελφ τεστ μαθητών που φοιτούν σε ιδιωτικές σχολικές μονάδες συνεχίζουν να υποβάλλονται στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.

Αυτό που αλλάζει είναι ότι τα δύο δωρεάν εβδομαδιαία σελφ τεστ πλέον θα διενεργούνται και από τους εμβολιασμένους μαθητές. Το μέτρο αυτό στοχεύει στον έγκαιρο εντοπισμό των κρουσμάτων, δεδομένης της μεταδοτικότητας της νέας μετάλλαξης του ιού και σε εμβολιασμένους, και της εμβολιαστικής κάλυψης της μαθητικής κοινότητας. Το τεστ θα διενεργείται δύο φορές την εβδομάδα έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση στο σχολείο την Τρίτη και την Παρασκευή.

Για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των σχολείων μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων, παρέχεται ένα επιπρόσθετο σελφ τεστ – άρα, την πρώτη εβδομάδα, οι μαθητές θα προμηθεύονται δωρεάν και θα πρέπει να κάνουν 3 σελφ τεστ. Για την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας, κατ’ εξαίρεση, τα σελφ τεστ πρέπει να γίνουν έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα, την Τρίτη και την Παρασκευή, για τον περιορισμό της διασποράς του ιού, δεδομένης μάλιστα της ιδιαίτερης περιόδου των γιορτών με τους αυξημένους συγχρωτισμούς.

Τι θα γίνεται αν μαθητής διαγνωστεί θετικός σε COVID-19;

Αν ένας μαθητής διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση για 5 ημέρες τουλάχιστον. Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ. Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ (ή ράπιντ) τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται.

Τι θα γίνεται αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός σε COVID-19;

Αν εκπαιδευτικός διαγνωστεί θετικός στον COVID-19, τότε θα μπαίνει σε απομόνωση για 5 ημέρες τουλάχιστον.

Η απομόνωση θα διακόπτεται μετά από 5 ημέρες (α) εφόσον δεν υπάρχουν συμπτώματα, ή τα συμπτώματα μετά το πενθήμερο – προεξάρχοντος του πυρετού – υποχωρούν, και (β) με αρνητικό σελφ τεστ για τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, και αρνητικό εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή PCR) για τους μη εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς.

Εάν ο πυρετός συνεχίζει ή υπάρχει θετικό σελφ ή ράπιντ τεστ, η απομόνωση θα παρατείνεται. Όταν εξέλθουν από την καραντίνα, οι εκπαιδευτικοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες

Τι προβλέπεται για μαθητές και εκπαιδευτικούς σε περίπτωση στενής επαφής με κρούσμα;

Σε περίπτωση που μαθητές ή εκπαιδευτικοί είναι στενές επαφές κρούσματος COVID-19 εκτός σχολείου:

Οι εκπαιδευτικοί, εμβολιασμένοι και με ενισχυτική δόση ή εκπαιδευτικοί εμβολιασμένοι με 2 δόσεις τους τελευταίους 6 μήνες ή με μία δόση του εμβολίου J&J τους τελευταίους 2 μήνες, προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση. Οι εκπαιδευτικοί φορούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για 10 ημέρες από την έκθεση.

Οι εκπαιδευτικοίεμβολιασμένοι με 2 δόσεις πάνω από 6 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή με μία δόση του εμβολίου J&J πάνω από 2 μήνες χωρίς ενισχυτική δόση ή ανεμβολίαστοι, παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν εργαστηριακό έλεγχο (ράπιντ ή μοριακό τεστ) την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

Μετά την 5η ημέρα, οι εκπαιδευτικοί χρησιμοποιούν μάσκα υψηλής αναπνευστικής προστασίας (Ν95 ή ΚΝ95 ή FFP2) ή διπλή μάσκα για τουλάχιστον άλλες 5 ημέρες.
Αν πρόκειται για εμβολιασμένους μαθητές, τότε προσέρχονται στο σχολείο κανονικά και κάνουν τρία σελφ τεστ τις ημέρες 0-1, 3 και 5-7. Αν πρόκειται για μη εμβολιασμένους μαθητές, τότε παραμένουν σε απομόνωση για 5 ημέρες, και διενεργούν σελφ τεστ την 5η ημέρα μετά την έκθεση.

Τι ισχύει για τους ανεμβολίαστους μαθητές και εκπαιδευτικούς που έχουν νοσήσει;
Οι ανεμβολίαστοι μαθητές ή εκπαιδευτικοί που έχουν νοσήσει εντός του τελευταίου τριμήνου έχουν το ίδιο καθεστώς με τους εμβολιασμένους μαθητές ή εκπαιδευτικούς αντίστοιχα.

Πότε θα γίνεται τηλεκπαίδευση;

Τηλεκπαίδευση θα γίνεται κατ’ εξαίρεση σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που περιλαμβάνουν και τις ακόλουθες:

Αν σε ένα σχολικό τμήμα αυτό εντοπιστούν ταυτόχρονα επιβεβαιωμένα κρούσματα COVID-19 σε παραπάνω από τους μισούς (50%+1) μαθητές του.

Αν εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (δάσκαλος/νηπιαγωγός, μη ειδικότητας) νοσεί, και δεν υπάρχει δυνατότητα από την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης για άμεση αναπλήρωσή του αλλά προβλέπεται τηλεκπαίδευση από άλλον εκπαιδευτικό.
Αν εκπαιδευτικός είναι θετικός, και ενώ βρίσκεται σε απομόνωση, επιθυμεί να κάνει τηλεκπαίδευση, σε προαιρετική βάση.

Για τους μαθητές οι οποίοι έχουν ένα από τα σοβαρά υποκείμενα νοσήματα, τα οποία αναφέρονται στο Παράρτημα Ι του πρωτοκόλλου «Μέτρα προστασίας και πρόληψης διασποράς του ιού SARS– CoV-2 στις σχολικές μονάδες» και συμμετέχουν σε διαδικτυακά τμήματα.

Newsbomb.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Είσοδος κοινού στο Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 1 άτομο ανά 16 τ.μ.

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στα σχολεία σε αίθουσες 20 με 25 τ.μ. υπάρχουν μέχρι 27 μαθητές! Αναλογία ένας μαθητής σε λιγότερο από 1 τ.μ.

Με αφορμή ανάρτηση του Κωνσταντίνος Χατζηπαλούσης στην ομάδα “Η Δράμα μου – τα καλά, τα στραβά και ανάποδα (Drama)

ΕΙΣΟΔΟΣ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η είσοδος του κοινού στο κτήριο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 12.00-15.00. Η είσοδος των Δικηγόρων στο κτήριο επιτρέπεται ελεύθερα με την επίδειξη της επαγγελματικής τους ταυτότητας κάθε εργάσιμη ημέρα και ώρα χωρίς κανέναν χρονικό ή άλλο περιορισμό. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου και στο Γραφείο Ενημέρωσης Πολιτών θα επιτρέπεται καθημερινά κατά τις ώρες 9.00-15.00.

Για την επίτευξη της αποφυγής συνωστισμού, η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένων ραντεβού με τις αντίστοιχες αρμόδιες υπηρεσίες τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο.

Σε κάθε περίπτωση για την διευκόλυνση του κοινού αλλά και την ταχύτερη εξυπηρέτησή του, συνιστάται ιδιαίτερα η υποβολή αιτήσεων στο Κεντρικό Πρωτόκολλο μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου protocol@minedu.gov.gr ή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας e-αίτηση, https://mydocs.minedu.gov.gr.

Ποια είναι τα μέτρα προστασίας;

Στο ΦΕΚ τ. Β’/02-07-2021 η με αριθμό Δ1α/Γ.Π.οικ.41332 Κοινή Υπουργική Απόφαση που αφορά τη θέσπιση νέων έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα, 05 Ιουλίου 2021 και ώρα 06:00 έως και τη Δευτέρα 12 Ιουλίου 2021 και ώρα 06:00, αναφέρει:

“Για τις δημόσιες υπηρεσίες, ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας. Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός (1) ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο, εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.”

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Με ΣΔΙΤ ο οδικός άξονας «Δράμα – Αμφίπολη» προϋπολογισμού 275 εκατ. ευρώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Σε 2 μήνες τα αποτελέσματα προσλήψεων προσωπικού στις φυλακές Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χ. Παπαθεοδώρου: Δεν επιτρέπω σε κανέναν να θίγει, αλόγιστα το όνομα μου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Παραιτήθηκε από Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Δράμας ο Λ Καλλινικίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έγινε η κηδεία του Χρήστου Κυριακίδη στο Μικροχώρι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Δράμας Χρήστος Κυριακίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ο Μιχάλης Τάσσου νέος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού. Η νέα Διοίκηση του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Δημήτρης Κυριαζίδης: Για τη λειτουργία του Κολυμβητηρίου μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Γ. Βογιατζής: Συνάντηση με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας Στ. Γεωργιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χολιγουντιανή παραγωγή στην Δράμα με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο!

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

23 Ιαν: 105 κρούσματα στη Δράμα, 12.108 στην Ελλάδα, 187.385 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά6 ημέρες πριν

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

ΕΛΛΑΔΑ2 εβδομάδες πριν

Αγωνία και εκνευρισμός για το άνοιγμα των σχολείων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Όταν είσαι Υπουργός και υπογράφεις κάθε παλιόχαρτο που σου φέρνουν

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ47 λεπτά πριν

Ο Προϋπολογισμός του 2022 αποκαλύπτει το ΝΑΥΑΓΙΟ της δημοτικής αρχής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ22 ώρες πριν

24 Ιαν: 171 κρούσματα στη Δράμα, 19.075 στην Ελλάδα, 107.004 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χ. Παπαθεοδώρου: Δεν επιτρέπω σε κανέναν να θίγει, αλόγιστα το όνομα μου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Με ΣΔΙΤ ο οδικός άξονας «Δράμα – Αμφίπολη» προϋπολογισμού 275 εκατ. ευρώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

23 Ιαν: 105 κρούσματα στη Δράμα, 12.108 στην Ελλάδα, 187.385 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χολιγουντιανή παραγωγή στην Δράμα με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Δημήτρης Κυριαζίδης: Για τη λειτουργία του Κολυμβητηρίου μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

20 Ιαν: 180 κρούσματα στη Δράμα, 18.869 στην Ελλάδα, 323.060 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Γ. Βογιατζής: Συνάντηση με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας Στ. Γεωργιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Σε 2 μήνες τα αποτελέσματα προσλήψεων προσωπικού στις φυλακές Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Συνεργασία Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Επιμελητήριο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

18 Ιαν: 180 κρούσματα στη Δράμα, 20.107 στην Ελλάδα, 361.642 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά6 ημέρες πριν

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

18 Ιαν: 193 κρούσματα στη Δράμα, 23.340 στην Ελλάδα, 106 θάνατοι

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών