Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Νίκη του συλλόγου «ROBOTEK» στον Περιφερειακό διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. Πρόκριση στον τελικό της Αθήνας.

Με τη συμμετοχή περισσότερων από 300 μαθητών πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Μαρτίου 2024 στο κλειστó γυμναστήριο 2ου ΕΠΑΛ Ξάνθης (9:00-16:00), ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM και Εκπαιδευτικής Ρομποτικής. Το STEM EDUCATION Ξάνθης ήταν ο διοργανωτής του περιφερειακού διαγωνισμού Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και οι συμμετοχές φέτος ξεπέρασαν τις 80 ομάδες!

Τα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ του διαγωνισμού ανέδειξαν την πόλη της Δράμας τον μεγάλο νικητή και έχουν ως εξής:

Κατηγορία Regular σύνολο ομάδων 20 και προκρίθηκαν οι 6 για τον τελικό της Αθήνας. 1η θέση με την μεγαλύτερη βαθμολογία απο την ROBOTEK Σύλλογο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δράμας.

2η θέση ROBOTEK.

3η θέση ROBOTEK.

4η , 5η , 6η θέση το 11 Δημοτικό Σχολείο Δράμας και το φροντιστήριο robots education Δράμας και η Ιερά Μητρόπολη Δράμας.

 

Κατηγορία ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ 2Χ2 διαγωνίστηκαν 19 ομάδες σε 2 ομίλους και 8 από αυτές πέρασαν στον τελικό της Αθήνας! Στον 2ο όμιλο η Δράμα κατάφερε να πάρει 4 εισιτήρια για τον τελικό.

1η θέση ROBOTEK.

2η θέση ROBOTEK.

3η και 4η θέση ROBOTEK.

 

Συνεχίζουμε να δουλεύουμε με στόχο την ανάπτυξη και την καινοτομία στον τομέα της ρομποτικής και είμαστε περήφανοι για την επιτυχία μας.

 

Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στους προπονητές τους ! Ραντεβού 30 και 31 Μαρτίου στον τελικό της Αθηνάς Γήπεδο Tae Kwon Do.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οδήγησε την ομάδα πληροφορικής των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Ι. Τσιαμουλη της Αθήνας στην πρώτη θέση του πανελλήνιου διαγωνισμού ρομποτικής που έγινε την Κυριακή 10 Μαρτίου 2024 στη Θεσσαλονίκη.

Η διάκριση αυτή αποτελεί μεγάλο εκπαιδευτικό γεγονός.

Επόμενος σταθμός το παγκόσμιο πρωτάθλημα στο Χιούστον, στο οποίο και θα συμμετάσχει η ομάδα.

Μπράβο στα παιδιά, τους καθηγητές και τη διεύθυνση των εκπαιδευτηρίων Τσιαμούλη .

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

H «Stalk Jet» από το 1ο ΕΠΑΛ Δοξάτου Δράμας επιχείρηση, παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από βιοθαινόλη με την καύση υποπροϊόντων αμπελουργίας κέρδισε το βραβείο «Προώθηση Προϊόντος/Υπηρεσίας».

Στόχος της εταιρείας των μαθητών της Α’ και Β’ Λυκείου είναι τα οινοποιεία της περιοχής να ακολουθήσουν το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας και γίνουν αυτόνομα με τη χρήση καυσίμου με μειωμένες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.

«Ευτυχώς που υπάρχετε για να μας διδάσκετε, να συνεχίσετε έτσι και να μας βάλετε καθαρά γυαλιά για να βλέπουμε καλύτερα» υπογράμμισε η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Βούλα Πατουλίδου ανακοινώνοντας τη νικήτρια ομάδα.

JA Greece:  Βραβείο  της Μαθητικής Εμπορικής Έκθεσης Θεσσαλονίκης 2024 στο Mediterranean Cosmos

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024 η Μαθητική Εμπορική Έκθεση Θεσσαλονίκης 2024 του Junior Achievement Greece στο Εμπορικό Κέντρο Mediterranean Cosmos. Οι 40 μαθητικές «startup» που συμμετείχαν, από Γενικά Γυμνάσια/Λύκεια, ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Ειδικά Σχολεία της Βόρειας Ελλάδας και της Κρήτης, κατέπληξαν το κοινό και την κριτική επιτροπή του JA Greece με εντυπωσιακά προϊόντα και υπηρεσίες που λύνουν κοινωνικά και περιβαλλοντικά προβλήματα.

Η Μαθητική Εμπορική Έκθεση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος/διαγωνισμού «Εικονική Επιχείρηση – JA Company Program 2024», για μαθητές και μαθήτριες 15 έως και 18 ετών, το οποίο τελεί για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας Κατερίνας Σακελλαροπούλου και υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.

H εκδήλωση ξεκίνησε στις 09:00 και ολοκληρώθηκε στις 15:00 με την απονομή 3 βραβείων. Τα παιδιά παρουσίασαν σε περίπτερα τα καινοτόμα προϊόντα τους στο αγοραστικό κοινό και την κριτική επιτροπή του JAGreece που αξιολόγησε τις ομάδες. Την Μαθητική Εμπορική Έκθεση Θεσσαλονίκης 2024 τίμησαν με την παρουσία τους, η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Σοφία Ζαχαράκη και η Αντιπεριφεριάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Βούλα Πατουλίδου.

Βραβείο «Καλύτερη Προώθηση Προϊόντος/Υπηρεσίας»: Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» από το 1ο ΕΠΑΛ Δοξάτου ΔράμαςH Stalk Jet είναι μια καινοτόμος επιχείρηση, παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από την καύση υποπροϊόντων αμπελουργίας. Με αυτόν τον τρόπο παράγεται βιοαιθανόλη εξασφαλίζοντας ένα καύσιμο για άμεση παραγωγή θερμότητας, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου κατά την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, ακολουθώντας τις τάσεις της κυκλικής οικονομίας. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Πολυξένη Γιώτη, Χρήστος Σαμαράς, Μαγδαληνή Παπαδοπούλου, Μαρία Αληφραγκή. Εθελοντής/σύμβουλος επιχειρηματικότητας: Φανή Κλειδά FK COUNSELING HORIZONS. Inspirational Mentor της ομάδας είναι ο Γιάννης Διονάτος, Εκδότης – Δημοσιογράφος. Το βραβείο απένειμε η Χρυσή Ολυμπιονίκης, Αντιπεριφεριάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.

Το Junior Achievement Greece ιδρύθηκε το 2005 και είναι μέλος του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού εκπαιδευτικού οργανισμού μαθητικής επιχειρηματικότητας Junior Achievement Worldwide που εκπαιδεύει στην επιχειρηματικότητα 15.000.000 παιδιά παγκοσμίως και είναι, το 2024, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, υποψήφιο για το Νόμπελ Ειρήνης. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το JA Greece, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.jagreece.org.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

H Δράμα προικίζεται το 2024 με ένα νέο μουσείο φωτογραφικών μηχανών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Πρόγραμμα για όλα τα Δρώμενα του Δωδεκαημέρου 2024 στην Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Για τον Σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κωνσταντίνος Δ. Μπλούχος: «Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Λουτρά Ελευθερών: Εγκατάλειψη και παρακμή σε μια άλλοτε κραταιά και όμορφη λουτρόπολη

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Στην πρώτη θέση η Πατάτα Κ. Νευροκοπίου στον παγκόσμιο διαγωνισμό Taste Atlas Awards 2023-24

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Αρχαία Διονυσιακά Δρώμενα αναβιώνουν σε πολλά χωριά της ΠΕ Δράμας

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Μπαμπούγερα Καλή Βρύσης στις 6, 7 και 8 Ιανουαρίου

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Μελίνα Μποτέλλη παρουσιάζει στη Δράμα τα «Δυο γυμνά άσπρα χέρια»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ημερίδα ΔΕΥΑΔ για την παγκόσμια ημέρα νερού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ο Πέτρος Τσολιάς υποψήφιος στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Εκλογές 20195 ημέρες πριν

Εξοικονομώ Επιχειρώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κλιμάκιο ΓΣΕΕ στο Δήμο Δράμας εν όψει της Γενικής Απεργίας στις 17 Απριλίου

Χρηστικά7 ημέρες πριν

Μέθοδοι απεντόμωσης : Πως οι δήμοι μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση παθογόνων παραγόντων που προσβάλουν σπίτι και επιχειρήσεις

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Απαιτούνται άμεσα μέτρα ενίσχυσης του νοσοκομείου Δράμας που βρίσκεται σε δεινή θέση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Συνάντηση του Δημάρχου Δράμας με τους εκπροσώπους των ΤΑΧΙ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

ΕΚΘΕΣΗ «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία Θράκη»

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η Τομεακή Επιτροπή Δράμας του ΚΚΕ εκφράζει τα θερμά της συλλυπητήρια

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Οι θέσεις του ΚΚΕ για την ψυχική υγεία – Απαντήσεις στα αδιέξοδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διακοπή κυκλοφορίας στην περιμετρική οδό Κορυλόβου μέχρι το Νοέμβριο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Περίπατος γυναικών στο άλσος Κορυλόβου

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών