Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Επιτυχής ολοκλήρωση του Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Η Δράμα φιλοξένησε ένα εντυπωσιακό φεστιβάλ εκπαιδευτικής ρομποτικής την Κυριακή 21 Απριλιου στο Δημαρχείο της με θέμα ρομποτική και τέχνες όπου 160 παιδιά από τους νομούς Δράμας και Καβάλας συμμετείχαν με πάθος και δημιουργικότητα.

Το φεστιβάλ αποτελεί συνεργασία του εκπαιδευτικού οργανισμού της Eduact σε συνδιοργάνωση με τον Δήμο Δράμας και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK με τους εκπαιδευτές Δώδο Γιώργο και Χαραλαμπίδου Σοφία.

Το φεστιβάλ προσέφερε στα παιδιά την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον κόσμο της ρομποτικής, να εκφράσουν τις ιδέες τους και να ανταλλάξουν γνώσεις μεταξύ τους. Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τις δημιουργίες τους σε μια σειρά από εκδηλώσεις και δραστηριότητες, κάνοντας το φεστιβάλ μια ανεπανάληπτη εμπειρία για όλους.

Το φεστιβάλ υποστηρίχθηκε από τον τοπικό πληθυσμό, τους δημοτικούς φορείς και τον επιχειρηματικό κόσμο, προσφέροντας ένα πλούσιο πρόγραμμα και βραβεύοντας τις καλύτερες δημιουργίες.

Οι διοργανωτές εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς όλους τους συμμετέχοντες, τους υποστηρικτές και το κοινό για την ανταπόκριση και την ενθάρρυνση προς τη νεανική δημιουργικότητα και την τεχνολογίας.

«ROBOTEK» Σύλλογος Εκπαιδευτικής Ροποτικής Δράμας

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Μεγάλη διάκριση για την ομάδα του Δραμινού καθηγητή Ραφαήλ Τζίμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομποτικης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η ρομποτική ομάδα των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων Ι.Τσιαμουλη υπό την καθοδήγηση του Δραμινού καθηγητή και υποψήφιου διδάκτορα πληροφορικής κ. Ραφαήλ Τζίμα κατάκτησε το βραβείο Core Values ,στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Ρομποτικής που έγινε στο Χιούστον.

Το βραβείο αυτό σημαίνει σεβασμό στις βασικές αξίες της συνεργασίας και της ομαδικότητας. Μεγάλη διάκριση για τη Ελληνική ομάδα και το σχολείο που προωθεί αυτού του είδους πρωτοβουλίες .

160 χώρες διαγωνίστηκαν.
Εύγε στα παιδιά, τον καθηγητή και το σχολείο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σας καλούμε να παρευρεθείτε στις 19 Απριλίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:30πμ, στην Αίθουσα Δραμινών της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, όπου τρία Γενικά Λύκεια (το 1ο ΓΕΛ Δράμας, το 3ο ΓΕΛ Δράμας και το ΓΕΛ Κάτω Νευροκοπίου), συμπράττουμε στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών», με σκοπό αφενός την προώθηση του αιτήματος των καιρών, που αφορά στην ενίσχυση πνεύματος συνεργασίας μεταξύ σχολείων, και αφετέρου τη μεταλαμπάδευση του πολιτισμού, που φέρουν οι διαφορετικές πολιτισμικές ομάδες του νομού Δράμας.

Κοινός στόχος των συντελεστών του προγράμματος είναι η προσπάθεια να γνωρίσουν οι μαθητές μας καλύτερα τον τόπο τους, την ιστορία του, τους ανθρώπους του, ώστε να τον αγαπήσουν και να θελήσουν να δημιουργήσουν τη συνέχειά του.

Μέσα από την κοινή δράση περιποιούμε τιμή σε αυτόν τον τόπο αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τους συνεκτικούς δεσμούς μιας κοινωνίας, που μπόρεσε και μπορεί να τους αγκαλιάζει όλους. Γιατί η ομορφιά κρύβεται στη διαφορετικότητα. Και όλα αυτά εκφρασμένα με Λόγο, Ήχο και Κίνηση. Τραγούδι και Χορό.

Με εκτίμηση
Οι Διευθυντές

1ου ΓΕΛ Δράμας
Σταυρούλα Αμαραντίδου

3ου ΓΕΛ Δράμας
Μαρία Τσελεπίδου

ΓΕΛ Κ. Νευροκοπίου
Αναστάσιος Μωυσιάδης

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Παρουσίαση βιβλίου “Η Φλό στον δρόμο”, από την συγγραφέα Έλενα Αρτζανίδου

Χρηστικά2 μήνες πριν

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Μεγάλη διάκριση για την ομάδα του Δραμινού καθηγητή Ραφαήλ Τζίμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομποτικης

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΜΕΓΑΛΟΠΡΈΠΕΙΑ με Ιερά κείμενα και ύμνους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Στο τοπικό πρωτάθλημα μετά από 106 χρόνια – Μαύρη σελίδα για τη Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Παίζοντας με καρδιά και μυαλό κέρδισε την παραμονή στην National league 1

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Μακεδονικος: Ο τελικός για μια θέση στην National League 1

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών