Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας δηλώνει την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεση του στη λειτουργία απογευματινών – επί πληρωμή – χειρουργείων στα δημόσια νοσοκομεία.

Το μέτρο ακυρώνει τη δωρεάν περίθαλψη και την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας. Ως εργαζόμενοι σε δημόσιο νοσοκομείο αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη. Δεν πρόκειται να γίνουμε συνένοχοι σε σχεδιασμούς που στοχεύουν στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ.

     Με λύπη μας πληροφορηθήκαμε, από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Νοσοκομείου Δράμας, ότι απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία θα ξεκινήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα και στο Νοσοκομείο της Δράμας. Ένα νοσοκομείο που όλοι γνωρίζουν ότι αντιμετωπίζει τραγική έλλειψη γιατρών και παραϊατρικού προσωπικού, που η λειτουργία βασικών κλινικών του εξαρτάται από τις συνεχείς μετακινήσεις γιατρών από άλλα νοσοκομεία, ενώ ειδικά για το προσωπικό του χειρουργείου, οι μέρες κανονικής άδειας που οφείλονται είναι εκατοντάδες.

     Αντί η κυβέρνηση να δώσει ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των υγειονομικών, να τους εντάξει στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, να επαναφέρει τον 13ο-14ο  μισθό, ζητά από εργαζόμενους που ήδη δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς, να εργαστούν ακόμα περισσότερες ώρες για να συμπληρώσουν το εισόδημα τους.

     Καλούμε τους συναδέλφους να μην συμμετέχουν στα απογευματινά χειρουργεία στα οποία οι πολίτες θα πληρώνουν από την τσέπη τους. Να μην πάρουν μέρος σε φιέστες και αναμνηστικές φωτογραφήσεις.Δεν θέλουμε ασθενείς δύο ταχυτήτων σε ένα σύστημα που την υγεία τους θα βρίσκουν μόνο όσοι μπορούν να την ακριβοπληρώσουν. Οι πολίτες πληρώνουν ήδη μέσω των εισφορών τους και έχουν δικαίωμα στην παροχή σύγχρονης και δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης.

     Δεν ανεχόμαστε να συνεχίζεται άλλο η απαράδεκτη κατάσταση με την εντατικοποίηση της εργασίας μας λόγω των μεγάλων ελλείψεων προσωπικού, με τις πολλές χρωστούμενες ημέρες άδειας, τους πετσοκομμένους μισθούς μας, την εργασιακή ομηρία διαρκείας για τους συμβασιούχους συναδέλφους μας αλλά και την ταλαιπωρία και οικονομική αιμορραγία των ασθενών.

     Απαιτούμε:

  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς μας και ένταξη στα ΒΑΕ
  • Επαναφορά του 13ου-14ου μισθού

·         Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων για να λειτουργήσει το 40% των ανεπτυγμένων χειρουργικών αιθουσών στα δημόσια νοσοκομεία, που παραμένουν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού

  • Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων
  • Αύξηση του προϋπολογισμού για την Υγεία
  • Αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους

Την Τετάρτη 17 Απριλίου, το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας, προκηρύσσει στάση εργασίας από τις 11:00 ως τις 15:00 ενάντια στη λειτουργία απογευματινών – επί πληρωμή – χειρουργείων στο νοσοκομείο της Δράμας. Στις 14:30 καλούμε τους εργαζόμενους σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πύλη του νοσοκομείου.

Η ανθρώπινη ζωή και η υγεία δεν κοστολογούνται.

 

Ο Πρόεδρος                                                           Η Γραμματέας

               ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                                             ΚΙΟΡΠΕ ΖΩΗ

Με εκτίμηση 
Ιωάννης Παπαδόπουλος
Προέδρος Ε.Γ. Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ
Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας
Γενικός Σύμβουλος της ΠΟΕΔΗΝ

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 17 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ & ΕΜΠΟΡΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.ΔΡΑΜΑΣ

Συνάδελφε, συναδέλφισσα

Η κυβέρνηση της ΝΔ, αξιοποιώντας τον άθλιο μνημονιακό νόμο Βρούτση – Αχτσιόγλου, ανακοίνωσε για άλλη μια χρόνια την απαράδεκτη πολιτική της απόφαση να κρατήσει τον κατώτερο ονομαστικό μεικτό μισθό καθηλωμένο στα 830€, επιβάλλοντας με το έτσι θέλω στην πλειοψηφία των εργαζομένων να ζουν με 714€ καθαρά το μήνα.

Και αυτό όταν τα τελευταία χρόνια το κόστος ζωής έχει διπλασιαστεί. Με τεράστιες ανατιμήσεις στα τρόφιμα, στα έλαια και στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στα βρεφικά ήδη και στα ήδη προσωπικής υγιεινής, στα ενοίκια και στις δόσεις δανείων, στην ενέργεια και στα καύσιμα, με αποτέλεσμα η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων να έχει καταρρεύσει και ο μισθός να φτάνει μόνο για 15 μέρες.

Είναι πρόκληση να ισχυρίζεται ο κύριος Μητσοτάκης ότι «αυτά μπορεί να δώσει η κυβέρνηση» για να μη διαταραχθεί η καπιταλιστική ανάπτυξη, όταν τα κέρδη προ φόρων των 500 μεγαλύτερων επιχειρηματικών ομίλων, το 2022 στη χώρα μας, προσέγγισαν το ιστορικό ρεκόρ των 20 δις.

Δίπλα στις δεκάδες νομοθετημένες φοροαπαλλαγές στο μεγάλο κεφάλαιο και στις μειώσεις των εργοδοτικών εισφορών, οι καθηλωμένοι μισθοί παραμένουν ως κύριο στοιχείο αναπαραγωγής της εκμετάλλευσης των εργαζομένων και αύξησης της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων.

Αυτό συμβαίνει:

Γιατί με τους αντιλαϊκούς νόμους που έχουν ψηφίσει η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ έχουν σχεδόν καταργηθεί οι κλαδικές και επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

Γιατί η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, κρατά παγωμένες τις τριετίες για τη μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων, κλέβοντας τις τριετίες που δούλεψαν οι εργαζόμενοι την περίοδο 2012- 2023. Έτσι ένας εργαζόμενος που μπήκε στην παράγωγη το 2012, θα πάρει την πρώτη του τριετία το 2027.

Και αντί η κυβέρνηση να του δώσει προσαύξηση σήμερα τα 249€ των τριών τριετιών που του κλέβει, που είναι δεδουλευμένα μιας δωδεκαετίας, του δίνει προσαύξηση 83€ ευρώ και αυτά το 2027. Που μας αναγκάζει να πληρώνουμε όλο και πιο ακριβά για την Εκπαίδευση και την Υγεία που ιδιωτικοποιούνται περισσότερο, για τα φάρμακα που ακριβαίνουν, για τη συμμετοχή στον πόλεμο στην Ουκρανία και στο μακελειό στη Γάζα.

Γιατί το 50% των προσλήψεων που γίνονται τα τελευταία χρόνια είναι μερικής απασχόλησης ή με το καθεστώς άλλων μορφών ελαστικής απασχόλησης.

Γιατί με τον άθλιο νόμο της ΝΔ (Χατζηδάκη) οι εργαζόμενοι δουλεύουν έως και 10 ώρες την εβδομάδα απλήρωτες υπερωρίες.

Κυβέρνηση και επιχειρηματικοί όμιλοι πανηγυρίζουν με ψέματα την ώρα που οι εργαζόμενοι έχουν μείνει στο έλεος της ακρίβειας και των καθημερινών ανατιμήσεων. Την ίδια στιγμή γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις δίκαιες διεκδικήσεις των συνδικάτων και των εργαζομένων. Όμως γελιούνται αν νομίζουν ότι τα συνδικάτα θα κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα.

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη έχουν ένα κοινό παρανομαστή. Το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή! Γι αυτό το σύνθημα μας απέναντι στα κέρδη τους προτάσσουμε τις ζωές μας μπορεί να συνενώσει τον αγώνα όλων μας. Ενώνουμε  τις φωνές μας οι εργαζόμενοι από το εμπόριο, τα super market, τα εργοστάσια, τις αποθήκες , τα λατομεία, την καθαριότητα, με τους εργαζόμενους από άλλους κλάδους, με τους φοιτητές, τους μαθητές, τους συνταξιούχους, την αγροτιά, τους αυτοαπασχολούμενους.

Οι εργαζόμενοι με την οργάνωση και τον αγώνα δείχνουν τη δύναμη τους!

Αυτό απέδειξαν οι οικοδόμοι και οι μεταλλεργάτες της Ναυπηγεπισκευαστικής Ζώνης με την επιβολή των κλαδικών τους συμβάσεων. Συμβάσεις που επιβάλλουν μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς, κατοχυρώνουν το 7ωρο – 5νθήμερο – 35ωρο, επιβάλλουν να πληρώνεται η υπερωρία από την πρώτη ώρα, καταργώντας στην πράξη όλους τους άθλιους αντεργατικούς νόμους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτό απέδειξε ο μεγάλος αγώνας των εργατών της ΛΑΡΚΟ, της ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, των Πετρελαίων και των Λιπασμάτων της Καβάλας για να κρατήσουν τις θέσεις εργασίας και τα συλλογικά τους δικαιώματα.

Αφήνουμε στην απέξω την ξεπουλημένη ηγεσία της ΓΣΕΕ που όχι μόνο δεν πήρε απόφαση για απεργία στις 28 Φλεβάρη αλλά προπαγάνδιζε την απεργία για τις 17 Απρίλη με ξυλοπόδαρους σε αποκριάτικο δήθεν πνεύμα την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι δεν έχουν να φάνε.

Αλλά  έτσι κι αλλιώς είναι για τα καρναβάλια αφού ακόμα και η ημερομηνία που διάλεξαν ήταν αφού θα είχε προηγηθεί η περιβόητη αύξηση του κατώτατου μισθού από την κυβέρνηση. Συναγωνίζεται φαίνεται με την πλειοψηφία της ΑΔΕΔΥ η οποία στο διαγωνισμό ξεφτίλας σκοράρει 1-1 με τη στάση της να μην πάρει απόφαση για συμμετοχή στην απεργία στις 17 Απρίλη!

Μετά τη μεγαλειώδη απεργία στις 28 Φλεβάρη που στρίμωξε την κυβέρνηση και τους επιχειρηματικούς ομίλους μπροστά μας είναι η επόμενη μεγάλη μάχη, η πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 17 Απρίλη, που δεν πρέπει να λείψει κανείς.

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα! ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας!

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους  σε γενικό απεργιακό ξεσηκωμό. Τη μάχη της απεργίας θα τη δώσουμε με αποφασιστικότητα και επιμονή. Και θα πετύχουμε γιατί αυτός ο δρόμος είναι η πραγματική διέξοδος για εμάς τους εργαζόμενους.

Με τον αδιάκοπο αγώνα μας θα βάλουμε στέρεες βάσεις για να γίνουν πράξη οι διεκδικήσεις των συνδικάτων μας:

  • Κατάργηση των αντεργατικών νόμων και επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων στα Συνδικάτα.
  • Κατώτατος μισθός στα 900 ευρώ
  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς. Ρήτρα αναπροσαρμογής των μισθών που να καλύπτει τις συνεχώς αυξανόμενες τιμές στα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης.
  • Καθολική επαναφορά των τριετιών ενσωματώνοντας την περίοδο 2012-2023.
  • Επαναφορά της αρχής της ευνοϊκότερης σύμβασης, της μετενέργειας κ.ο.κ.
  • Επίδομα ανεργίας στο 80% του κατώτερου μισθού για όλους τους ανέργους.
  • Σταθερή δουλειά με δικαιώματα. 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο. Καμιά ανοχή στα ωράρια εξόντωσης των εργαζομένων, στις ελαστικές μορφές απασχόλησης και στις απλήρωτες υπερωρίες.
  • Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
  • Κατάργηση των έμμεσων φόρων και πλαφόν στις τιμές της ενέργειας, των τροφίμων, των βρεφικών ειδών και ειδών λαϊκής κατανάλωσης.

Στην κοροϊδία της κυβέρνησης και των εργοδοτών απαντάμε με οργάνωση και αγώνα για αυξήσεις στους μισθούς.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Τη μεγαλύτερη ντροπή στα 106 χρόνια της ιστορίας μας φέτος δεν θα τη γλιτώσουμε

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Μαρία Κιόρτεβε: “Ηχηρή Σιωπή” το Σάββατο 06 Απριλίου 2024 στις 19:00

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ.Α.Ο.Δ.- ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ: Το Σάββατο στις 17:00 ΑΠΚ Κραχτίδη η πρεμιέρα των Play Out

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Χρηστικά3 εβδομάδες πριν

Cavalieri Assyrtiko ’23 Η νέα εσοδεία της οινοποιίας NICO LAZARIDI!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ήταν ένας απελευθερωτικός αγώνας. Δεν ήταν αγώνας συμφερόντων. Δεν ήταν αγώνας για την ύλη.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

1ο Βραβείο πήρε η σχολική εφημερίδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας σε διεθνή διαγωνισμό

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας και Νερού

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Ευχαριστίες από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δραμινών και φίλων Θεσσαλονίκης ΥΔΡΑΜΑ

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών