Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ξυπνήστε…..
Άρθρο του Μαργαρίτη Τζίμα, καθηγητή 
Είμαστε σε άλλες εποχές. Κακώς γίνεται η σύγκριση με το παρελθόν. Ποιός πρέπει να κυβερνά μια χώρα; Το κόμμα η οι άξιοι ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας;
Φιλελευθερισμός η σοσιαλισμός η κομμουνισμός;
Σήμερα δεν έχουν τόση αξία οι ετικέτες. Αξία έχουν τα αποτελέσματα σε μια διακυβέρνηση. Γίνεται καλλίτερη η ζωή των πολιτών από χρόνο σε χρόνο;. Τότε ναι αξίζει η πολιτική.
Η βελτίωση των συνθηκών της ζωής είναι το ζητούμενο σε μια κοινωνία.
Η δημοκρατία λένε έχει αξία. Ναι. Έχει τεράστια αξία.
Αλλά η διαβίωση;η απόλαυση των κοινωνικών αγαθών, του πολιτισμού δεν έχει μεγαλύτερη αξία;.
Πότε ο άνθρωπος χαίρεται περισσότερο;
Όταν έχει δημοκρατία με κοινωνικές ανισότητες η δημοκρατία με ισονομία και ισοπολιτεία;
Οι αλλαγές που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας έχουν να κάνουν κυρίως με τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας παρά με την πολιτική βούληση των εξουσιών.
Πολιτική βούληση υπάρχει όταν υπάρχει πολιτικός και κοινωνικός στόχος, όταν υπάρχουν ικανοί διοικούντες σε κάθε επίπεδο εξουσίας. Η πολιτική βούληση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός , ως κινητήρια δύναμη που μπορεί να ανατρέψει όλα τα κακώς κείμενα σε μια κοινωνία.
Το χάσμα των γενεών δεν είναι είναι μόνο χάσμα οικονομικό.
Η νεολαία προσδοκά ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο αύριο.
Το εάν αυτά προέρχονται από την α η β ιδεολογία λίγο την ενδιαφέρει.
Σίγουρα έχουν γίνει βήματα βελτίωσης πολλά, όμως χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και γρηγορότερα. Άξιοι άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι στο περιθώριο της Δημοκρατίας μας γιατί δεν είναι του συστήματος, η γιατί έχουν μια φωνή ανεξαρτησίας που δύσκολα μπαίνει σε κομματικές προσταγές.
Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα.
Επιστράτευση, ενεργοποίηση , αξιοποίηση.
Όσοι πιστεύουν στην Ελλάδα, όσοι και όσες είναι Έλληνες και Ελληνίδες με καθαρά οράματα, με στόχους έχουν θέση στη νέα πραγματικότητα.
Φωτισμένοι άνθρωποι δημιουργούν τη νέα πραγματικότητα. Αυτοί ξεφεύγουν από ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας και μιζέριας και δημιουργούν αυτό που χρειάζεται η κοινωνία.
Είναι δυνατόν ακόμη να υπάρχουν άστεγοι άνθρωποι που κοιμούνται στα πεζοδρόμια μέσα σε χαρτοκιβώτια;
Ακούει κάνεις;
Η υψηλή πολιτική χρειάζεται. Όμως επείγοντα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε μέρα ο συνάνθρωπό μας.
Δε θίγεται το…. κόμμα μας αν επισημάνουμε τα αρνητικά. Είναι γεγονός πως πολλοί πολιτικοί, βουλευτές και υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας παρά τον πολίτη που τους έστειλε στην εξουσία.
Εδώ ο ηγέτης τους ξηλώνει.
Η φωνή της κοινωνίας είναι ισχυρότερη από τη σιωπή πολλών πολιτικών.
Είναι ώρα παντού σε κάθε επίπεδο να αναθεωρηθούν πολλά .Στην πολιτική στην Εκκλησία,στην αυτοδιοίκηση.
Ας ξυπνήσουν μερικοί από το λήθαργο τους και ας δουλέψουν για τον συνάνθρωπο και όχι για τον εαυτό τους.
Μαργαρίτης Τζίμας
Καθηγητής
Πρώην υπουργός

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στη Δράμα ο Ειδικός Γραμματέας για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκος Χρυσάκης

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Σημαντική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Δήμο Δράμας, στο πλαίσιο της περιοδείας του Ειδικού Γραμματέα για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκου Χρυσάκη, με στόχο την επιτόπια αξιολόγηση του έργου που επιτελείται στους δήμους της χώρας για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Δράμας, παρουσία του Δημάρχου, Γιώργου Παπαδόπουλου και του Αντιδημάρχου αρμόδιου για θέματα αδέσποτων ζώων, Κώστα Αμοιρίδη. Συμμετείχαν επίσης στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας της ΠΕ Δράμας, υπηρεσιακοί παράγοντες και, βέβαια, εκπρόσωποι των τοπικών φιλοζωικών σωματείων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τόσο ο κ. Χρυσάκης, όσο και οι συνεργάτες του, εξήραν το έργο που υλοποιείται από τον Δήμο Δράμας στον τομέα της προστασίας και διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, κάνοντας λόγο για ένα φωτεινό παράδειγμα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όπως αναφέρθηκε, ο Δήμος Δράμας συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων δήμων της χώρας, με συνέπεια, συνεργασία και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του Ν. 4830/2021.

Ο Ειδικός Γραμματέας στάθηκε ιδιαίτερα στην άρτια συνεργασία που έχει επιτευχθεί ανάμεσα στον Δήμο, τις αρμόδιες υπηρεσίες και τα φιλοζωικά σωματεία, υπογραμμίζοντας πως τέτοιες συνέργειες αποτελούν προϋπόθεση για την επιτυχία. Δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα σε όλους τους εμπλεκόμενους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί και ενθάρρυνε τον Δήμαρχο να υποβάλει άμεσα αίτημα χρηματοδότησης για την κατασκευή του δημοτικού καταφυγίου, καθώς η σχετική μελέτη έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Η επίσκεψη του κ. Χρυσάκη εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικού ελέγχου που διενεργεί η Ειδική Γραμματεία, με σκοπό την αξιολόγηση της εφαρμογής της νομοθεσίας και την ενίσχυση των προσπαθειών για την προστασία των ζώων συντροφιάς.

Ο Δήμαρχος Δράμας,  Γιώργος Παπαδόπουλος ευχαρίστησε τον Ειδικό Γραμματέα για την επίσκεψη και την εποικοδομητική συνεργασία, τονίζοντας πως ο Δήμος Δράμας συνεχίζει με αφοσίωση το έργο του, έχοντας ως προτεραιότητα τον σεβασμό προς τα ζώα και τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών – ανθρώπων και τετράποδων.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΔΡΑΜΑΣ
Έχοντας υπόψη:
  1.  Τα άρθρα 129-131 του ν. 4926 (ΦΕΚ Α΄82/20-04-2022) «Μέτρα αποτροπής κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς σε περιοχές NATURΑ, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση»
  2. Την παρ. δ, άρθρο 25 του ν. 998/1979 (Α΄289) «Περί προστασίας των δασών και των δασικών εν γένει εκτάσεων της χώρας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Το άρθρο 52 του ν.2696/1999 (Α΄52) «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Το Π.Δ 575/1980 (Α΄157) «Περί κηρύξεως ιδιαιτέρως ευαίσθητων εις πυρκαγιάς περιοχών δασών και δασικών εκτάσεων ως επικινδύνων».
  5. Το ΦΕΚ Β 486 / 24-01-2024 αναφορικά με την “Μεταβίβαση άσκησης αρμοδιοτήτων στους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”
  6. Το 1309/28-04-2023 έγγραφό της Γ.Γ.Π.Π. «5η ‘Έκδοση του Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών με την κωδική ονομασία “IΟΛΑΟΣ 2”,στα πλαίσια του Γενικού Σχεδίου Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη “Ξενοκράτης”» (ΑΔΑ: ΡΣΛΘ46ΝΠΙΘ-ΝΛ5).
  7. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 2902/27.04.2022 (ΑΔΑ:ΨΝΛΔ46ΝΠΙΘ-Μ57) έγγραφο αναφορικά με «Έργα και μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών –Προπαρασκευαστικές δράσεις εμπλεκομένων φορέων»
  8. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 127659/1193 15-04-2025 έγγραφο μας.
  9. Την με αριθμό πρωτοκόλλου 150616/22-04-2025 εισήγηση της Δ/νση Δασών Δράμας.
A ΠΟ Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Την απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, με εξαίρεση των περιπτώσεων που αναφέρονται στο άρθρο 130 του ν.4926/2022 (πρόσωπα που κατοικούν ή εργάζονται στις περιοχές του άρθρου 129, αποκλειστικά για την μετακίνηση τους από και προς την κατοικία ή εργασία τους, καθώς και πρόσωπα που μετακινούνται εντός του οδικού δικτύου), εντός των κάτωθι δασών, δασικών εκτάσεων, πάρκων και αλσών, όταν ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προβλέπει πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4 και 5) από την έναρξη της ημερολογιακής μέρας που αναφέρεται στο παραπάνω χάρτη και για την διάρκεια αυτής.
Η παρούσα απόφαση μπορεί να ενεργοποιηθεί και με δείκτη επικινδυνότητας 3, έπειτα από νέα εισήγηση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Δράμας και της Διεύθυνσης Δασών Δράμας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Η ΑΛΗΘΕΙΑ του Florian Zeller, από το Θεατροστάσιο στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Το Global Stone Congress 2025 στη Δράμα από 16 έως 20 Ιουνίου

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Εκδήλωση του ΚΚΕ για τα 80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Στήριξη για άτομα με άνοια και τις οικογένειές τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο Χρ. Μαμσάκος παραιτείται από Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής της Παράταξης «Ενώνουμε τη Δράμα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Σάββατο 24/5 στις 12μ.μ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Τι (δεν) έκανε η Περιφέρεια ΑΜΘ όταν η Γάζα πνιγόταν στο αίμα και την πείνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ8 ώρες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Εκλογές 20195 ημέρες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ένωση Ξενοδόχων Δράμας: Η συνάντηση για την Ονειρούπολη ήταν άτυπη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών