Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πρόσφυγας ή μετανάστης; Άρθρο του Γιώργου Τσακίρη

Published

on

Σε πρόσφατη δημοσίευσή μου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, έθεσα τον εξής προβληματισμό. «Με ποιον θεσμικά ή νομικά ορθό τρόπο μπορεί να ισχύει η σύγκριση μεταξύ των προσφύγων, προγόνων αρκετών από εμάς που, έχοντας την Ελλάδα ως χώρα προορισμού, έφτασαν τελικά εδώ για να γλυτώσουν τις ζωές τους από τις ορδές του Κεμάλ ή των υποχρεωτικά ανταλλάξιμων του ΄23, με τους πρόσφυγες που, εγκαταλείποντας εμπόλεμες ή όχι χώρες, φτάνουν -αισίως- στην Τουρκία, η οποία σαφώς και θεωρείται ασφαλής χώρα, με μία εύρωστη οικονομία, αλλά… δεν παραμένουν εκεί και συνεχίζουν να μετακινούνται προς άλλους προορισμούς;»

Σημειώνω πως σχετικά πρόσφατα (Αύγουστος 2019), με αφορμή περίπτωση Σύρου πρόσφυγα που συνελήφθη στη Γερμανία, δικαστήριο στο Μόναχο με απόφασή, του δεν επιτρέπει την επαναπροώθησή του στην Ελλάδα, υπό τον φόβο ότι θα επιστρέψει στην Τουρκία. Το δικαστήριο στην απόφασή του, θεωρεί πως η Τουρκία δεν αποτελεί ασφαλή χώρα για τους πρόσφυγες, λόγω του ότι δεν εφαρμόζει επαρκώς τη συνθήκη της Γενεύης για τους πρόσφυγες (θα δούμε γιατί παρακάτω), κάτι που ουσιαστικά «βάζει φωτιά» στη συμφωνία Ε.Ε.-Τουρκίας του 2016.

Παράλληλα, έχει ενδιαφέρον να σημειωθεί πως σε φυλλάδιο που κυκλοφόρησε η αντιπροσωπεία του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, με τον τίτλο «Πρόσφυγας ή Μετανάστης, η επιλογή των λέξεων έχει σημασία», ενώ τις 9 από τις 10 ερωταπαντήσεις που θέτει, φροντίζει να τις τεκμηριώσει και νομικά, καταλήγει στο 10ο ερώτημα το οποίο είναι «Τι γίνεται με τους πρόσφυγες που εγκαταλείπουν τη μία χώρα υποδοχής και εισέρχονται σε άλλη; Στην περίπτωση που συνεχίζουν το ταξίδι τους από την πρώτη χώρα όπου διέμεναν δεν περιγράφονται καλύτερα ως «μετανάστες;» για να απαντήσει με το εντελώς αυθαίρετο (κατά τη γνώμη μου) νομικό συμπέρασμα πως «Ένας πρόσφυγας δεν παύει να είναι πρόσφυγας ή δεν γίνεται «μετανάστης» απλώς και μόνο επειδή αφήνει μία χώρα υποδοχής για να ταξιδεύσει σε άλλη…  Το άτομο που πληροί τα κριτήρια για το καθεστώς του πρόσφυγα παραμένει πρόσφυγας, ανεξάρτητα από τη συγκεκριμένη διαδρομή και τα διάφορα στάδια του ταξιδιού αναζήτησης προστασίας ή ευκαιριών για να ξαναχτίσει τη ζωή του/της». Μία τέτοια απάντηση όμως, εκτός του ότι δε στηρίζεται σε κανένα απολύτως νομικό έρεισμα, εάν υιοθετηθεί ως έχει, τότε, με βάση και τον ορισμό που δίνει η Σύμβαση της Γενεύης για τους πρόσφυγες (δικαιολογημένου φόβου διώξεως λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικότητος, κοινωνικής τάξεως ή πολιτικών πεποιθήσεων (και) ευρίσκεται εκτός της χώρας της οποίας έχει την υπηκοότητα …. κλπ), θα πρέπει (πχ) να προκαλέσει αυτόματα την κατάργηση του όρου «μετανάστης», καθώς οι πάντες που απλά μεταναστεύουν για οποιοδήποτε λόγο, θα μπορούν να επικαλεστούν πως φοβούνται την δίωξή τους στη χώρα καταγωγής τους, λόγω (πχ) της κοινωνικής τους τάξης ή των πολιτικών τους πεποιθήσεων, και να ζητήσουν… άσυλο σε οποιαδήποτε χώρα της αρεσκείας τους!

Το παράδειγμα-επιχείρημα που έφερε διαδικτυακός φίλος στη συζήτηση που αναπτύχθηκε «κάτω» από την αρχική δημοσίευση στο κοινωνικό δίκτυο, πως ένα μέρος του προσφυγικού ελληνισμού του 1922, είχε καταφύγει στη Συρία, αν και αρκετά καλό, «πάσχει» κατά τη γνώμη μου σε ένα -κυρίως- σημείο. Προσέχοντας (θέλω να πιστεύω) καλά το πώς διατυπώνω τις σκέψεις μου, γράφω στο αρχικό δημοσίευμα «με ποιο θεσμικά ή νομικά ορθό τρόπο…». Πού λοιπόν εντοπίζω το λάθος του επιχειρήματος. Αφού σημειώσω πως (όπως αναφέρει και ο Β. Αγτζίδης σε άρθρο του), στα εδάφη αυτά «είχαν καταλήξει διάφορα κύματα Ελλήνων και Αρμενίων που είχαν υποστεί τις εθνικές εκκαθαρίσεις από τους νεότουρκους την περίοδο 1914-1918. Αλλά και στη συνέχεια, κατά την κεμαλική εποχή (1919-1923)», θα πρέπει να πούμε πως οι εκτοπισμένοι και διωκόμενοι από τις εστίες τους Έλληνες, ουσιαστικά αλλά και τυπικά, δεν έφτασαν ποτέ στη Συρία, απλά διότι… το 1922 δεν υπήρχε Συρία. Τα εδάφη στα οποία προσωρινά (οι περισσότεροι) ή μόνιμα εγκαταστάθηκαν, ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, τα οποία (κατ’ αρχήν) με τη μυστική Συμφωνία Σάϊκς-Πικό το 1916, είχαν περάσει, άλλα υπό βρετανικό και άλλα υπό γαλλικό έλεγχο, και μετά τη Συνθήκη των Σεβρών το 1920, πέρασαν υπό την γαλλική εντολή, «λειτουργώντας» ουσιαστικά ως… προτεκτοράτα. Μόνο μετά το 1946 η Συρία απέκτησε την ανεξαρτησία της. Οι Έλληνες πρόσφυγες λοιπόν, μετακινήθηκαν μέσα στα όρια της, διαμελισμένης μετά τον Α΄ΠΠ, Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, περνώντας -τυπικά- τα «αδιόρατα σύνορα» μιας Συνθήκης (Σεβρών), για να βρεθούν σε ένα… γαλλικό προτεκτοράτο, το οποίο μάλιστα κάθε άλλο παρά μπορούσε να χαρακτηρισθεί (ακόμη και τότε) ως «ασφαλής χώρα». Ο ίδιος δε ο Β. Αγτζίδης σημειώνει στο άρθρο του πως «στην περιοχή κατοικούσε και μια μεγάλη ελληνορθόδοξη κοινότητα αραβόφωνων, απογόνων των Βυζαντινών». Σαφώς και όσοι βρέθηκαν εκεί, χρωστούν ευγνωμοσύνη για την ελεημοσύνη των ντόπιων κατοίκων και του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως τους αναγνωρίσθηκαν οποιαδήποτε δικαιώματα, όπως αυτά -ορθά και δίκαια- τα γνωρίζουμε και τα εννοούμε σήμερα.

Κατά συνέπεια, οι Έλληνες πρόσφυγες του ’22 και των προηγουμένων ετών, είτε μετακινήθηκαν εξ΄ αρχής σε άλλο ανεξάρτητο κράτος (Ελλάδα), το οποίο είχε κάθε θεσμική και νομική δυνατότητα να τους προσφέρει υπηρεσίες ασύλου, όπως τουλάχιστον αυτές εννοούνταν και περιγράφονταν τότε από την Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες της Κοινωνίας των Εθνών, η οποία -σημειωτέων- δημιουργήθηκε μόλις ένα χρόνο πριν (1921) και κυρίως για να επιβλέψει την επιστροφή στις εστίες τους των προσφύγων του Α΄ΠΠ, είτε μετακινήθηκαν εντός των ορίων της -τότε- Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, περνώντας τυπικά τα σύνορα ενός -μη ασφαλούς- προτεκτοράτου υπό την γαλλική εντολή, ευρισκόμενοι μάλιστα μεταξύ και μιας ελληνορθόδοξης κοινότητας αραβόφωνων, εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

Και αυτό, με φέρνει στο δεύτερο αντεπιχείρημά μου. Όπως σωστά αναφέρει ο διαδικτυακός μου φίλος, τα γεγονότα αυτά «έλαβαν χώρα» στις αρχές της δεκαετίας του ΄20 (και λίγο πριν). Όπως είναι γνωστό, μόλις το 1951 υπογράφηκε η Σύμβαση της Γενεύης για τα δικαιώματα των προσφύγων, η οποία και αναθεωρήθηκε-διευρύνθηκε με το Πρωτόκολλο του 1967 (Ν. Υόρκη). Τόσο στη Σύμβαση, όσο και στο Πρωτόκολλο, η Τουρκία φρόντισε να συμπεριλάβει την διευκρίνιση πως ως «πρόσφυγα», η ίδια εννοεί εκείνον που «επηρεάστηκε» από «τα γεγονότα που συνέβησαν στην Ευρώπη πριν την 1η Ιανουαρίου του 1951». Κατά συνέπεια, μέχρι και σήμερα, όσοι βρίσκονται στο έδαφος της Τουρκίας, για την ίδια -νομικά- δεν αποτελούν πρόσφυγες. Τουλάχιστον τέτοιους στους οποίους να μπορούν να αναγνωριστούν τα δικαιώματα που προβλέπει η Σύμβαση της Γενεύης και η αναθεώρησής της. Ως μέλος όμως του ΟΗΕ και έχοντας υπογράψει την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, υποχρεούται να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια προς όσους βρίσκονται στο έδαφός της.

Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε θεσμικά ή/και νομικά ορθή σύγκριση περί των μεταναστευτικών-προσφυγικών ροών, μπορεί να γίνει μόνο μετά την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (1948) και κυρίως μόνο μετά τη Σύμβαση της Γενεύης (1951) και της αναθεώρησής της (1967).

 

Καταλήγοντας, γνώμη μου είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ των Ελλήνων προσφύγων του ’22 (και προγενέστερα) που κατέφυγαν στα εδάφη της σημερινής Συρίας (και αλλού), με όσους σήμερα φθάνουν στη χώρα μας, προερχόμενοι από άλλες ασφαλείς χώρες της περιοχής.

Αν αυτό μπορεί να γίνει για συναισθηματικούς λόγους, είναι μια άλλη συζήτηση που αφορά την υποχρέωσή μας, την υποχρέωση κάθε δημοκρατικού πολίτη, για ανθρωπιστικούς λόγους, να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια αξιοπρεπούς διαβίωσης, σε κάθε άνθρωπο (ειδικά δε στα ανήλικα παιδιά) που, χωρίς δόλο, φτάνει «στην πόρτα του». Και μέχρι εκεί.

Όσον αφορά την πολιτική όμως, πολύ δε περισσότερο τη διεθνή, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω πως δεν ασκείται, ούτε μπορεί ποτέ να ασκηθεί, με συναισθηματικούς όρους.

Τσακίρης Α. Γιώργος

Continue Reading
Comments

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Published

on

By

Γιώργος Παπαδόπουλος
Ως Δήμαρχος Δράμας, εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στο σχέδιο ενοποίησης των ΔΕΥΑ. Δεν είναι αποδεκτό οι τοπικές κοινωνίες μας, από τα ακριτικά χωριά του Νευροκοπίου και του Παρανεστίου μέχρι το κέντρο της Δράμας, να χάσουν την αυτονομία και τη φροντίδα που αξίζουν στις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης.

Οι δήμοι έχουν επενδύσει τεράστια ποσά σε υποδομές και δίκτυα, και αυτές οι περιουσίες δεν μπορούν να ενσωματωθούν βεβιασμένα σε έναν ενιαίο οργανισμό, χωρίς καν να υπάρχει σαφές σχέδιο για το μέλλον τους.
Ειδικά σε μια εποχή που το ενεργειακό κόστος έχει εκτοξευθεί, εμείς προτάσσουμε λύσεις για την αυτονομία και τη βιωσιμότητα, όπως γεωτρήσεις, αξιοποίηση πηγών και υδροηλεκτρικά έργα.

Μαζί με όλους τους δημάρχους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που έχουμε λάβει ομόφωνη απόφαση, λέμε ξεκάθαρα: Δεν δεχόμαστε την ενοποίηση των ΔΕΥΑ!

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

Published

on

By

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

Αγαπητά Μέλη του Συνδέσμου των εν Αθήναις Δραμινών, Καλείσθε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση (ΓΣ) των Μελών του Συνδέσμου, η οποία αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο (ΔΣ) να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 08 Δεκ.2024, στις 10:00 π.μ., στα Γραφεία του Συνδέσμου στον 7ο όροφο της οδού Κλεισθένους 17 στην Αθήνα (όπισθεν του Δημαρχείου της Αθήνας). Σε περίπτωση μη απαρτίας η επαναληπτική Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στις 15 Δεκ.2024, την ίδια ώρα.

 Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί με τα κάτωθι θέματα ημερήσιας διάταξης:

1. Εκλογή Προέδρου και Μελών Εφορευτικής Επιτροπής διεξαγωγής των διαδικασιών της ΓΣ.

2. Διοικητικός – Οικονομικός Απολογισμός των ετών 2023 – 2024.

3. Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.

4. Έγκριση των ανωτέρω από τη ΓΣ και απαλλαγή του Προέδρου και Μελών του απερχόμενου Δ.Σ και της Εξελεγκτικής Επιτροπής, από πάσης ευθύνης.

5. Υποβολή προτάσεων εκ των παρισταμένων μελών, συζήτηση και έγκριση ή απόρριψη αυτών.

6. Εκλογή Προέδρου και Μελών νέου Δ.Σ.

Η εκλογή θα γίνει με μυστική ψηφοφορία με ψηφοδέλτια χωριστά για Πρόεδρο και Μέλη του ΔΣ και ενιαίο για την Εξελεγκτική Επιτροπή.

Η συμμετοχή στη ΓΣ και η υποβολή υποψηφιοτήτων προϋποθέτει την οικονομική τακτοποίηση των μελών για το έτος 2024 (συνδρομή των 10 ευρώ), είτε με την καταβολή στον Σύνδεσμο την ημέρα της ΓΣ, είτε με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς (IBAN GR61 0171 0120 0060 1214 3141 365) και επίδειξη της σχετικής απόδειξης.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΥΗ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ      ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΨΑΡΟΥΔΑΚΗΣ

Όσες / όσοι ενδιαφέρονται για την συμμετοχή τους στο ΔΣ του Συνδέσμου να αποστείλει τα στοιχεία του

Ο Σύνδεσμος των Εν Αθήναις Δραμινών
       η “Αγία Βαρβάρα
τηλ. 6956625828 
fb Σύνδεσμος Δραμινών Αθήνας

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

Published

on

By

Ο Δήμαρχος Δράμας συμμετείχε στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, συμμετείχε στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), το οποίο έλαβε χώρα στη Ρόδο από 7 έως 9 Νοεμβρίου 2024. Η συμμετοχή περισσότερων από 1.500 εκπροσώπων και παρατηρητών αποτύπωσε το έντονο ενδιαφέρον για τα κρίσιμα ζητήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.

Ο Δήμαρχος αφού παρακολούθησε με ενδιαφέρον τις εργασίες του Συνεδρίου, επιστρέφοντας δήλωσε :

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών. Ακόμη και σήμερα εξακολουθεί να βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, με πολλά θέματα σε εξέλιξη και είναι απαραίτητο να είμαστε σε εγρήγορση μια και.

Τα Συνέδρια της ΚΕΔΕ ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μεταξύ τους και με την Κεντρική Διοίκηση. Είναι απαραίτητη η συνεργασία με το κεντρικό κράτος για τη διαμόρφωση πολιτικών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων ώστε να εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση και θεσμική στήριξη για τους Δήμους.

Μόνο έτσι θα μπορέσει να ενισχυθεί η δυνατότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, η ψηφιακή μετάβαση, η βελτίωση των κοινωνικών υπηρεσιών και η ενίσχυση της οικονομίας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα πλαίσιο ισχυρότερων και πιο ανεξάρτητων Δήμων.»

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Η αυθαιρεσία και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχουν θέση στο Δήμο Δράμας

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

Εκπαιδευτικά2 μήνες ago

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

Εκπαιδευτικά3 μήνες ago

Εγγραφή αποφοίτων ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου και Τ.Ε.Λ. σε Γ΄ εξάμηνο της Σ.Α.Ε.Κ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Κική Παπαζώτου: Δημιουργία ΔΕΥΑ στο Δήμο Δοξάτου για την τακτοποίηση ημετέρων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Πολιτιστικά1 εβδομάδα ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμο Δράμας

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

δε saltarismed!

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Η Πανηπειρωτική Ένωση για το Πολυφωνικό τραγούδι τής Ηπείρου  

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Ποντιακή βραδιά από τον Σύλλογο Ποντίων Ακρίτες Νέας Κρώμνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι προετοιμασίες της Ονειρούπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Έναρξη λειτουργίας γραφείου φορέα τουριστικής ανάπτυξης Νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ηθική Μόδα – Κυκλική Οικονομία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Δράση εμβολιασμού παιδιών σε κοινότητα Ρομά του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ. Σ. του Επιμελητηρίου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Αποτελέσματα εκλογής Συνέδρων ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών