Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Σε διαβούλευση η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας

Δημοσιεύθηκε

στις

Πηγή: proininews.gr

Σε διαδικασία διαβούλευσης είναι από την προηγούμενη εβδομάδα η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αμφίπολης- Νέας Καρβάλης». Το μεγάλο έργο του ΟΣΕ ουσιαστικά συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Καβάλα.

Βασικά αποσπάσματα του πολυσέλιδου κειμένου αναφέρουν τα ακόλουθα: Η σκοπιμότητα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης είναι η μείωση του συνολικού μήκους του Σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και επομένως η αύξηση της εμπορευματικής χωρητικότητας του δικτύου, η ανάδειξη του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας (Νέα Καρβάλη), η ανάπτυξη συνδυασμένων εμπορικών μεταφορών, η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με Βουλγαρία και Τουρκία, η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού διαδρόμου και η κατάργηση των ισόπεδων οδικών διελεύσεων.

Το έργο θα συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση τόσο του τουρισμού, όσο και γενικότερα στην οικονομική ανάπτυξη του συνόλου της χώρας, δεδομένου ότι θα εξασφαλίσει τη διαλειτουργική διασύνδεση του Λιμένα Πειραιά και των αστικών κέντρων της χώρας, με το αεροδρόμιο Σπάτων, με τις υπόλοιπες πόλεις της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας καθώς και με το λιμάνι της Πάτρας μέσω της επικείμενης ένταξης της γραμμής Αθήνας- Πάτρας στο βασικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η κατασκευή της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής φιλική προς το περιβάλλον λόγω της ηλεκτροκίνησής της, της γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης και της διασυνδεσιμότητας της γραμμής. Θα επιφέρει σημαντική μείωση στο χρόνο μετακίνησης στη Βόρεια Ελλάδα, την υπόλοιπη χώρα και τις γειτονικές χώρες.

Το συνολικό μήκος της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, ανέρχεται σε 173,692 km. Πρόκειται για μονή σιδηροδρομική γραμμή, ηλεκτροδοτούμενη, με πλάτος διατομής τα 7,50m (Α΄ φάση διπλής μελλοντικής γραμμής). Στις περιπτώσεις όπου προβλέφθηκε από σήμερα διπλή γραμμή (μόνο στα έργα υποδομής) το πλάτος της διατομής ανέρχεται στα 11,6 m.

Η ταχύτητα μελέτης της σιδηροδρομικής γραμμής είναι 160-200 km/h (200 km/h σε όλο το μήκος της γραμμής με εξαίρεση την περιοχή στο Σ.Σ. Αμφίπολης όπου για λόγους αποφυγής των αρχαιολογικών χώρων και του δικτύου υψηλής τάσης του ΑΔΜΗΕ η χάραξη για ταχύτητα 180 km/h επιβατικής αμαξοστοιχίας σε συνδυασμό με 80 km/h εμπορευματικής).

Σχετικά με τα επιμέρους τεχνικά έργα, προβλέπονται τα εξής:

  • Κάθετο οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 24,909 km.
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο και οδοί στομίων σηράγγων συνολικού μήκους 120,684km.
  • 8 Σιδηροδρομικοί Σταθμοί:
    • Καβαλλαρίου,
    • Λαγκαδικίων,
    • Νέας Μάδυτου,
    • Βρασνών,
    • Αμφίπολης,
    • Ποδοχωρίου,
    • Αυλής και
    • Αμυγδαλεώνα.
  • 2 Σιδηροδρομικές Στάσεις: Δρύμου και Λουτρών Βόλβης.
  • 30 σιδηροδρομικές γέφυρες συνολικού μήκους 8,767 km.
  • 1 οδική γέφυρα μήκους 35 m.
  • 23 σήραγγες συνολικού μήκους 22,230 km.
  • 9 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 5,678 km.
  • 494 νέοι οχετοί (σωληνωτοί και κιβωτοειδούς διατομής) διαφόρων διαστάσεων.
  • 71 ανισόπεδες διαβάσεις.

Προβλέπονται επιπλέον τεχνικά έργα προστασίας όπως τοίχοι αντιστήριξης, και 2 περιπτώσεις πασσαλότοιχων. Τα μήκη των εν λόγω τεχνικών έργων κυμαίνονται μεταξύ 30 και 880m και τα μέσα ύψη τους μεταξύ 4 και 10m. Το εύρος κατάληψης του έργου εκτιμάται σε 8.000 στρέμματα. Τμήμα του έργο υλοποιείται εντός του Αισθητικό Δάσους Καβάλας και του Προστατευτικού Δάσους Καβάλας.

Η χάραξη ως προς το Ν. Καβάλας προβλέπει τα ακόλουθα:  Εν συνεχεία με βορειοανατολική πορεία κινείται βόρεια της Εγνατίας Οδού στον κάμπο της Πιέριας κοιλάδας, ανάμεσα στα Όρη Παγγαίο και Σύμβολο (ΠΕ Καβάλας). Περί τη ΧΘ 148+000 εξέρχεται της Πιέριας κοιλάδας και με σήραγγα διέρχεται το Σύμβολον όρος από όπου καταλήγει στο νότιο τμήμα των τεναγών Φιλίππων. Περί τη ΧΘ 162+000 διαμορφώνονται σήραγγες ώστε το έργο να διέλθει βορείως των υψωμάτων της Καβάλας. Το πέρας το έργου διαμορφώνεται στην κάμπο της Νέας Καρβάλης βορειοδυτικά οικισμού.

Σύνδεση με το σιδηροδρομικό έργο νέο Λιμάνι- Τοξότες:  Το υπό μελέτη έργο αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης και το πέρας του (ΧΘ 173+691,58) ταυτίζεται με τη ΧΘ 66+500 του τμήματος Νέα Καρβάλη – Τοξότες, η οριστική μελέτη του οποίου είναι υπό εκπόνηση στο πλαίσιο σχετικής ανάθεσης της ΕΡΓΟΣΕ.

Σε αυτήν προβλέπονται τα ακόλουθα: 

Η νέα ΣΓ ξεκινάει από την περιοχή του οικισμού της Νέας Καρβάλης, όπου προβλέπεται Σιδηροδρομική στάση που θα εξυπηρετεί τον οικισμό και συνεχίζει προς τους οικισμούς Πέρνη και Γραβούνα για την εξυπηρέτηση των οποίων έχει προβλεφθεί σιδηροδρομικός σταθμός.

Στη συνέχεια, οδεύοντας στο μεγαλύτερο μήκος της παράλληλα με την Εγνατία Οδό συναντά τη υφιστάμενη ΣΓ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης στο ύψος της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης.

Η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή θα έχει συνολικό μήκος 31,8 km, θα είναι μονή, κανονικού εύρους (1,435 m), με ταχύτητα Μελέτης 160 km/h. Μικρότερη ταχύτητα Μελέτης θα εφαρμοστεί στις συνδέσεις του Εμπορικού Λιμένα Καβάλας, της ΒΙΠΕ Καβάλας και της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων με την Κύρια Γραμμή. Σε όλο το μήκος του έργου η διασταύρωση της Σιδηροδρομικής Γραμμής με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα γίνεται με Ανισόπεδες Διαβάσεις.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Όχι στην εξόρυξη χρυσού στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η ρύπανση δεν έχει σύνορα

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία στέκεται στο πλευρό των πολιτών που απαιτούν να σταματήσει κάθε ενέργεια για τη λειτουργία μεγάλου χρυσωρυχείου στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, χωρίς την έγκριση της Ελλάδας και παρακάμπτοντας απαραίτητες διαδικασίες ελέγχου.  

Το ορυχείο θα βρίσκεται νότια από το χωριό Ροζίνο, του Δήμου Ιβαίλογκραντ, στη Βουλγαρία. Το σημείο βρίσκεται περίπου 13 χιλιόμετρα βόρεια από τα ελληνικά σύνορα και περίπου 20 χιλιόμετρα δυτικά από το σημείο όπου ο ποταμός Ερυθροπόταμος εισέρχεται στην Ελλάδα.

Θα υπάρξουν βλαβερές συνέπειες από την εξόρυξη χρυσού που περιλαμβάνουν:

  • Μόλυνση του ύδατος – πιθανή απώλεια νερού, ιδίως κατά τη διάρκεια καταστροφικών ξηρασιών, καυσώνων και πυρκαγιών.
  • Χιλιάδες στρέμματα γεωργικής παραγωγής θα επηρεαστούν άμεσα κατά το πότισμα με πιθανώς τοξικά ύδατα.
  • Ρύπανση του ύδατος – πιθανή μακροπρόθεσμη ρύπανση του Ερυθροπόταμου από τα φυσικά και ενεργοποιημένα τοξικά στοιχεία (άρσενικο, μόλυβδο, χρώμιο, κάδμιο, αντιμόνιο, υδράργυρο) καθώς και μακροχρόνια ρύπανση από χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία φλοταρίσματος και αργότερα απορρίπτονται στην εγκατάσταση των ουρανίων και τον κρατήρα του ορυχείου.
  • Η τεχνολογία εξόρυξης θα χρησιμοποιήσει κυάνιο σε μεταγενέστερο στάδιο (σύμφωνα με τον ιστότοπο του επενδυτή).
  • Απώλεια βιοποικιλότητας
  • Όξινες βροχές ως πιθανό αποτέλεσμα της εξάτμισης των υδάτων από τα ουράνια.

Ο ποταμός Ερυθροπόταμος (επίσης γνωστός ως Μπιάλα Ρέκα, Λευκός ποταμός ή Λούδα Ρέκα) θεωρείται ένας από τους αγνότερους ποταμούς της Βουλγαρίας. Καθώς διασχίζει την Ελλάδα, γίνεται η μοναδική πηγή ουσιών για το πότισμα σε μια ολόκληρη περιοχή που βρίσκεται ανατολικά και βορειοανατολικά του Διδυμοτείχου.

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία θα θέσει το θέμα προς συζήτηση μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ώστε πέρα από το απαραίτητο ψήφισμα να υπάρξουν οι πιέσεις  προς  την Βουλγαρική κυβέρνηση για την διακοπή της επένδυσης καθώς και να διερευνήσουμε την πιθανότητα  προσφυγής στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Είναι ντροπή να ζητάνε χρήματα οι επιχειρήσεις μαρμάρου από την Περιφέρεια Α.Μ.Θ

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

Ως «ανέκδοτο» μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το αίτημα του Συνδέσμου  Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας και Θράκης για οικονομική στήριξη της Περιφέρειας Α.Μ.Θ, για την Προώθηση και Προβολή του Ελληνικού Μαρμάρου τόσο στην Περιφέρεια όσο και στο εξωτερικό.

Η αίτηση για χρηματοδότηση γίνεται την ίδια στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε η κυρία Ιουλία Χαϊδά, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης, «το 2021, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίσαμε, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια ικανοποιητική χρονιά καθώς η ελληνική βιομηχανία μαρμάρου κατέγραψε αύξηση 25% στις εξαγωγές σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας τα 361 εκατ. ευρώ από τα 289 εκατ. ευρώ».

Ταυτόχρονα στην συνάντηση με τον αρμόδιο Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. δεν αναφέρθηκε τίποτε για τον αυξανόμενο αριθμό των εργατικών ατυχημάτων.

Τα λατομεία  λειτουργούν χωρίς ελέγχους λόγω της  ακραίας υποστελέχωσης των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα σχεδόν την πλήρη αδυναμία πραγματοποίησης ακόμα και των τακτικών προγραμματισμένων ελέγχων.

Έχει διογκωθεί η παράνομη εξόρυξη και αποκομιδή ορυκτών (με ευνόητες επιπτώσεις π.χ. στο περιβάλλον, στην ασφάλεια ανθρώπων και ιδιωτικών περιουσιών, στα δημόσια έσοδα, ακόμα και στον τόσο προβεβλημένο από τις κυβερνήσεις «υγιή ανταγωνισμό»), γεγονός που αποτυπώνεται από τις συνεχώς αυξανόμενες καταγγελίες που λαμβάνουν οι Επιθεωρήσεις από Φορείς, πολίτες και νόμιμες λατομικές επιχειρήσεις.

Αυτό που πρέπει να κάνει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονία-Θράκης είναι να πιέσει στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της για

  • Ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων.
  • Δημιουργία Επιτροπών Υγιεινής και Ασφάλειας σε  επιχείρηση σε κάθε λατομείο.
  • Έλεγχο από τις υπηρεσίες του κράτους του μηχανολογικού εξοπλισμού των επιχειρήσεων, αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου μηχανολογικού εξοπλισμού με ευθύνη της εργοδοσίας.
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των κενών των ελεγκτικών μηχανισμών.

Αυτός είναι ο τρόπος που μπορούμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της περιοχής μας.
Να δώσουμε μία καλύτερη και ασφαλέστερη ζωή στους εργαζόμενους των λατομείων .

Ερωτάται η περιφερειακή αρχή

  1. Εάν θα προχωρήσει σε  οικονομική στήριξη Συνδέσμου  Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας και Θράκης , για την Προώθηση και Προβολή του Ελληνικού Μαρμάρου τόσο στην Περιφέρεια όσο και στο εξωτερικό.
  2. Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει για τον έλεγχο των λατομικών επιχειρήσεων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ασκεί βάσει του N. 3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) : Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

 

Ο επικεφαλής της παράταξης
«Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία»
Περιφερειακός  Σύμβουλος

Ηλιόπουλος Στέργιος

Το ερώτημα κατατέθηκε γραπτώς στην Γραμματεία του Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε να απαντηθεί στην επόμενη συνεδρίαση 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Πεθαίνουν και κινδυνεύουν παιδιά στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης λόγω έλλειψης ΜΕΘ Παίδων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πεθαίνουν  και κινδυνεύουν παιδιά στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης λόγω έλλειψης ΜΕΘ Παίδων και ο υπουργός λέει ότι φτάνουν-Eρώτηση 23 βουλευτών

   Ερώτηση προς τον υπουργό Υγείας με θέμα «Η απουσία ΜΕΘ Παίδων, ιατρικού προσωπικού και υποδομών στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης στοιχίζει σε ανθρώπινες ζωές και σε απίστευτη ταλαιπωρία πολιτών που ασθενούν» κατέθεσαν είκοσι τρεις (23) βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ με πρωτοβουλία του βουλευτή Αχαΐας και τομεάρχη Υγείας Ανδρέα Παναγιωτόπουλου και του βουλευτή Δράμας και κοινοβουλευτικού εκπροσώπου Θεόφιλου Ξανθόπουλου.

   Η ερώτηση έρχεται εκ νέου να αναδείξει, μετά τον τραγικό συμβάν του θανάτου του τετράχρονου παιδιού από τη Θάσο που τελικά κατέληξε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε θετικό στον στρεπτόκοκκο και τον αναπνευστικό συγκυτιακό ιό (RSV), την επικίνδυνη πολιτική της κυβέρνησης σχετικά με τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Παίδων, καθώς και την εξαπάτηση των ακριτών μας όσον αφορά στη διευκόλυνση των διακομιδών από τα νησιά μας, ακριτικά και μη.

   Ο υπουργός Υγείας κ. Γεωργιάδης φροντίζει μάλιστα συνεχώς να επιβεβαιώνει αυτή την κατάσταση, όπως έκανε πρόσφατα με τις δηλώσεις του-μνημείο κοινωνικής αναλγησίας για την απουσία ΜΕΘ Παίδων στο νοσοκομείο Ιωαννίνων, λέγοντας -άκουσον άκουσον- ότι οι ανάγκες μπορούν να καλυφθούν από την Πάτρα. Μια πολιτική που εκθέτει τα παιδιά της ελληνικής περιφέρειας και όχι μόνο σε κίνδυνο.

Η Ερώτηση

Ερώτηση

Προς τον Υπουργό Υγείας

Θέμα: «Η απουσία ΜΕΘ Παίδων, ιατρικού προσωπικού και υποδομών στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας και Θράκης στοιχίζει σε ανθρώπινες ζωές και σε απίστευτη ταλαιπωρία πολιτών που ασθενούν»

Τα τραγικά γεγονότα που επιβεβαιώνουν την πλήρη κατάρρευση του Εθνικού Συστήματος Υγείας (ΕΣΥ), όπως αυτή είχε επισημανθεί σε κοινοβουλευτική ερώτηση των Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προς την ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με ημερομηνία 3-1-2023, δεν σταματούν να έρχονται απ’ όλη τη χώρα. Μάλιστα, μια από τις αφορμές για εκείνη την ερώτηση, ήταν το περιστατικό με τον 14χρονο από την Άρτα που λιποθύμησε στις 24 Δεκεμβρίου 2023, ενώ έλεγε τα κάλαντα και άλλαξε τέσσερα (4) νοσοκομεία μέχρι να νοσηλευθεί σε Μ.Ε.Θ.

Δεν πέρασαν δεκαπέντε (15) ημέρες από αυτό το περιστατικό και η απώλεια ενός τετράχρονου αγοριού από τη Θάσο την Κυριακή στις 08/01/2024, που κατέληξε στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε θετικό στον στρεπτόκοκκο και τον αναπνευστικό συγκυτιακό ιό (RSV), ήρθε να προστεθεί στη μακρά μακάβρια λίστα των πολιτών που χάνουν τη μάχη με τη ζωή. Το τραγικό αυτό συμβάν που συγκλόνισε την τοπική κοινωνία του ακριτικού μας νησιού, φέρνει στην επιφάνεια τις τεράστιες ελλείψεις σε υποδομές και προσωπικό στο χώρο της υγείας στην περιφέρειά της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Σε μια περιφέρεια δηλαδή των 562.201 κατοίκων, των έξι ενοτήτων -Δράμας, Καβάλας, Ξάνθης, Ροδόπης, Έβρου, Θάσου και Σαμοθράκης- με 6 νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και με Ιατρική Σχολή στην Αλεξανδρούπολη, δεν υπάρχει ούτε μία Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) Παίδων για την αντιμετώπιση κρίσιμων για τη ζωή των ασθενών περιστατικών. Σε πολλές περιπτώσεις ο χρόνος που απαιτείται για την διακομιδή σε κοντινότερη ΜΕΘ στη Θεσσαλονίκη, όπως η πρόσφατη με την τραγική κατάληξη του τετράχρονου παιδιού, αποβαίνει μοιραίος για την ζωή των πολιτών.

Επειδή, το ΕΣΥ έχει δημιουργηθεί εδώ και σαράντα (40) χρόνια για την προστασία του υπέρτατου αγαθού της ζωής.

Επειδή, η πρόσβαση στο δημόσιο σύστημα υγείας πρέπει να είναι αποτελεσματικά ισότιμη για όλους, ανεξαρτήτως της γεωγραφικής περιοχής που κάποιος πολίτης διαμένει.

Επειδή, δεν μπορεί να διακυβεύεται η υγεία των παιδιών και του μέλλοντος αυτής της χώρας.

Επειδή, δεν πρέπει να ερημώσουν τα νησιά μας και οι ακριτικές περιοχές της χώρας λόγω έλλειψης παροχής δημόσιων υπηρεσιών υγείας.

Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:

  • Θα προβεί άμεσα στη δημιουργία και λειτουργία ΜΕΘ Παίδων στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, καθώς και σε όλες τις Περιφέρειες της ελληνικής επικράτειας, με ταυτόχρονη ενίσχυση των ήδη υπαρχουσών μονάδων;
  • Θα ενδυναμώσει, με την πρόσληψη του απαραίτητου ιατρο-νοσηλευτικού προσωπικού, τις δημόσιες δομές υγείας που μαραζώνουν, καθώς έρχονται καθημερινά αντιμέτωπες με πολιτικές εγκατάλειψης από την κυβέρνηση;
  • Θα στηρίξει με προσωπικό και υποδομές, όπως η δημιουργία μονάδας αιμοκάθαρσης, το Κέντρο Υγείας – Πρίνου Θάσου, ανακουφίζοντας από την ταλαιπωρία δεκάδες ασθενείς που πηγαινοέρχονται καθημερινά από το νησί στην Καβάλα για τις ανάγκες τους;
  • Θα αναλάβει πρωτοβουλία και θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για τη διάθεση σε 24ωρη βάση ταχύπλοου σκάφους του ΕΚΑΒ -προεκλογική δέσμευση των βουλευτών της Ν.Δ- για την γρήγορη και ασφαλή διακομιδή των ασθενών από το ΚΥ Πρίνου στο Νοσοκομείο Καβάλας;

Οι Ερωτώντες Βουλευτές

  1. Παναγιωτόπουλος Ανδρέας
  2. Ξανθόπουλος Θεόφιλος
  3. Ακρίτα Έλενα
  4. Αποστολάκης Ευάγγελος
  5. Αυλωνίτης Αλέξανδρος- Χρήστος
  6. Βέττα Καλλιόπη
  7. Γαβρήλος Γιώργος
  8. Δούρου Ειρήνη (Ρένα)
  9. Ζαμπάρας Μιλτιάδης
  10. Ηλιόπουλος Όθων
  11. Θρασκιά Ουρανία  (Ράνια)
  12. Καραμέρος Γεώργιος
  13. Κοντοτόλη Μαρίνα
  14. Μάλαμα Κυριακή
  15. Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
  16. Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
  17. Μπάρκας Κωσταντίνος
  18. Νοτοπούλου Κατερίνα
  19. Παππάς Πέτρος
  20. Παπαηλιού Γεώργιος
  21. Πούλου Παναγιού
  22. Τζάκρη Θεοδώρα
  23. Χρηστίδου Ραλλία

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

H Δράμα προικίζεται το 2024 με ένα νέο μουσείο φωτογραφικών μηχανών

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Πρόγραμμα για όλα τα Δρώμενα του Δωδεκαημέρου 2024 στην Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Για τον Σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Κωνσταντίνος Δ. Μπλούχος: «Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Λουτρά Ελευθερών: Εγκατάλειψη και παρακμή σε μια άλλοτε κραταιά και όμορφη λουτρόπολη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Αρχαία Διονυσιακά Δρώμενα αναβιώνουν σε πολλά χωριά της ΠΕ Δράμας

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Μελίνα Μποτέλλη παρουσιάζει στη Δράμα τα «Δυο γυμνά άσπρα χέρια»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Μπαμπούγερα Καλή Βρύσης στις 6, 7 και 8 Ιανουαρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Αλλαγή διανυκτέρευσης φαρμακείου σήμερα Παρασκευή 29/12/2023

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Cavalieri Assyrtiko ’23 Η νέα εσοδεία της οινοποιίας NICO LAZARIDI!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ήταν ένας απελευθερωτικός αγώνας. Δεν ήταν αγώνας συμφερόντων. Δεν ήταν αγώνας για την ύλη.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

1ο Βραβείο πήρε η σχολική εφημερίδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας σε διεθνή διαγωνισμό

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας και Νερού

Πολιτιστικά1 εβδομάδα πριν

Ευχαριστίες από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δραμινών και φίλων Θεσσαλονίκης ΥΔΡΑΜΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΕΥΑΔ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΝΕΡΟ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Επίσκεψη Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας στο Δήμαρχο Δράμας

Εκλογές 20191 εβδομάδα πριν

Διακόσμηση μπαλκονιού – Επιλέξτε το κατάλληλο στυλ σε φώτα Led

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Πεζοπορία στη φύση: Οι απαραίτητες αγορές που πρέπει να κάνεις!

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Πόσο ακόμα Formula 1: Drive to Survive αντέχουμε;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ημερίδα ΔΕΥΑΔ για την παγκόσμια ημέρα νερού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ο Πέτρος Τσολιάς υποψήφιος στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

Εκλογές 20192 εβδομάδες πριν

Εξοικονομώ Επιχειρώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κλιμάκιο ΓΣΕΕ στο Δήμο Δράμας εν όψει της Γενικής Απεργίας στις 17 Απριλίου

Χρηστικά2 εβδομάδες πριν

Μέθοδοι απεντόμωσης : Πως οι δήμοι μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση παθογόνων παραγόντων που προσβάλουν σπίτι και επιχειρήσεις

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών