Καθώς αυξάνονται οι συνδρομητές του Netflix σε πολλές χώρες (και στην Ελλάδα), συνεχώς αυξάνεται ο όγκος των ψηφιακών δεδομένων που διακινεί, σύμφωνα με νέα έκθεση της εταιρείας Sandvine, η οποία βασίστηκε σε πάνω από 150 παρόχους ίντερνετ παγκοσμίως με περίπου 2,1 δισεκατομμύρια συνδρομητές συνολικά.
Συγκριτικά, το YouTube «τρώει» διεθνώς το 11,4% της διαδικτυακής κίνησης. Στην Ευρώπη πάντως, το YouTube προηγείται ακόμη και ακολουθεί το Netflix.
Συνολικά η διακίνηση και παρακολούθηση κάθε είδους βίντεο πλέον αποτελεί πάνω από το μισό (το 58%) της κίνησης δεδομένων στο ίντερνετ, ενώ έπονται η πλοήγηση στο διαδίκτυο (17%), τα online παιχνίδια (7,8%) και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (5,1%).
Το Netflix και οι άλλες υπηρεσίες video streaming «ζορίζουν» όλο και περισσότερο τα δίκτυα των παρόχων πρόσβασης στο διαδίκτυο και η κατάσταση αναμένεται να χειροτερέψει, σύμφωνα με την έκθεση, καθώς σταδιακά κερδίζει έδαφος το βίντεο υψηλής ανάλυσης (4Κ).