Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θ. Ξανθόπουλος: Για τη “σιδηρoδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό τη Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Αρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου, βουλευτή Δράμας και τομεάρχη Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την “σιδηροδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό της Δράμας

ΩΡΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Τον δημόσιο διάλογο της περιοχής μας απασχολεί η λεγόμενη Σιδηροδρομική Εγνατία. Αφορμή αποτέλεσε η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης από πλευράς Περιφερειακού Συμβουλίου, η οποία απόφαση αναζωπύρωσε την συζήτηση. Αυτό όμως που τροφοδότησε επί πλέον τον διάλογο είναι η επιστολή του Βουλευτή της ΝΔ κ. Κ. Μπλούχου, ο οποίος υπερασπιζόμενος την Κυβερνητική Επιλογή και την Απόφαση της Περιφέρειας αρκείται σε απλές διαπιστώσεις και παραινέσεις ψυχολογικού περιεχομένου.

Με τη σειρά μου οφείλω να παρέμβω στον διάλογο αυτό και να καταθέσω την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. για ένα μείζον θέμα, στο οποίο κρινόμαστε, και μάλιστα σκληρά, ΟΛΟΙ!

Είναι δεδομένο ότι η υφιστάμενη χάραξη και η σιδηροδρομική γραμμή δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις. Σ’ αυτό συμφωνούμε όλοι, φυσικά και η Πολιτεία. Ωστόσο, ο Ο.Σ.Ε. το μόνο πράγμα που εξήγγειλε μέχρι το 2016 ήταν ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μέχρι την Αμφίπολη και δυνητικά μέχρι Καβάλα και μάλιστα διερχόμενος βόρεια των λιμνών. Αυτό γινόταν από τις αρχές του 21ου αιώνα συνήθως στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ο.Σ.Ε., που ενδεχομένως να προέκυψε από κάποιες μελέτες σκοπιμότητας, ήταν η κατασκευή μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ξεκινούσε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και θα κατέληγε στους Κήπους του Έβρου με προοπτική στη συνέχεια να συνδεθεί με το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο, που βρισκόταν ήδη στην Ραιδεστό, νέο και ηλεκτροκίνητο δίκτυο και να καταλήξει στην Κων/πολη. Για τον σκοπό αυτό είχαν ανατεθεί ακόμη από τα τέλη του 20ου αιώνα μελέτες στην Περιφέρεια της Ηπείρου, οι οποίες βρίσκονται ημιτελείς και αναξιοποίητες στα αρχεία του Ο.Σ.Ε..

Η πρώτη φορά που ανατέθηκε και πληρώθηκε αργότερα μελέτη χάραξης νέας γραμμής ανατολικά της Θεσ/νίκης ήταν το 2016. Η μελέτη προέκρινε την προτεινόμενη χάραξη. Και επ’ αυτής ουδεμία διαβούλευση έγινε παρά μόνον γνωμοδοτήσεις κι αυτές μόλις τους τελευταίους μήνες. Πάνω από 20 φορείς, κυρίως υπηρεσίες, εξέφρασαν άποψη επί των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης και έχουν ήδη γνωμοδοτήσει αρνητικά μερικές εξ αυτών, όπως η υπηρεσία Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που απέρριψε την χάραξη, η οποία διέρχεται από 19 αρχαιολογικούς χώρους και 4 περιοχές NATURA χωρίς όμως οι αποφάσεις των φορέων αυτών να έχουν αποτρεπτικό αποτέλεσμα.

Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε κατάργηση σιδηροδρομικών σταθμών μετατρέποντάς τους σε ταβέρνες ή αφήνοντάς τους να πυρποληθούν και να καταρρεύσουν (βλέπετε Παρανέστι και Πλατανιά), η νέα χάραξη προβλέπει 8 νέους σταθμούς και δύο στάσεις σε μήκος 155 χιλιομέτρων ανατολικά της Θεσ/νίκης. Επομένως, μια στάση ανά 15 χιλιόμετρα. Τίποτε πιο ξεκάθαρο από έναν ήδη εξαγγελθέντα προαστιακό Θεσσαλονίκης Και φυσικά κανένας δεν θα είχε αντίρρηση να γίνει προαστιακός της Θεσσαλονίκης για να αξιοποιηθεί και το θαλάσσιο τουριστικό μέτωπο της συμπρωτεύουσας, αλλά όχι σε βάρος της τοπικής και εθνικής οικονομίας με την αποκοπή των Νομών Σερρών και Δράμας από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αναφέρεται ο κος Μπλούχος στην ανάγκη να συνδεθούν μεταξύ τους τα λιμάνια Θεσ/νίκης – Καβάλας και Αλεξανδρούπολης. Ποιος και πότε το αμφισβήτησε; Αναφέρθηκε επίσης στο ανάγλυφο και στο υψηλό κόστος που θα είχε μια άλλη διαδρομή που θα περιλάμβανε την Δράμα και τις Σέρρες, η οποία δεν θα είχε τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για την ανάπτυξη ταχυτήτων 200 χιλ./ώρα και επίσης θα είχε μεγάλο κόστος με κατασκευές γεφυρών και σηράγγων.

Επί όλων των παραπάνω επιχειρημάτων αξίζει να πούμε τα εξής:

Εδώ και μήνες έχει δημοσιοποιηθεί μια πρόταση για άλλη χάραξη ενός νέου και σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις της Βορειοανατολικής Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξ/πολη). Η πρόταση της αυτοδιοικητικής παράταξης που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ στην Περιφέρεια με επικεφαλής τον Κ. Κατσιμίγα. Η πρόταση αυτή παρουσιάστηκε σε ανοιχτή εκδήλωση το περασμένο καλοκαίρι στο θεατράκι της Αγ. Βαρβάρας και αντιμετωπίσθηκε πολύ θετικά από πλήθος θεσμικών και μη, οι οποίοι και την παρακολούθησαν.

Η εναλλακτική πρόταση αυτή διαφέρει από την πρόταση του Ο.Σ.Ε., μόνο για το κομμάτι από την Θεσ/νικη (σταθμός Νέας Φιλαδέλφειας) μέχρι τον Αμυγδαλεώνα.

Η λοιπή διαδρομή είναι ίδια. Επομένως και με τις δύο προτάσεις εξυπηρετούνται όλα τα λιμάνια. Η διαδρομή από Σέρρες και Δράμα έχει το ίδιο μήκος από την προτεινόμενη από τον Ο.Σ.Ε. μέσω Αμφίπολης και με κάποιες παραλλαγές μπορεί να είναι και κατά τι μικρότερη. Η διαδρομή από Σέρρες, Δράμα, διέρχεται από πολύ καλύτερο γεωλογικό περιβάλλον.

Το ασβεστολιθικό με κρυσταλλοσχιστώδη πετρώματα βουνό του Βερτίσκου είναι πιο ασφαλές για όδευση ή και διατήρηση από το ανάγλυφο της περιοχής της Ασπροβάλτας, όπου όλοι θυμόμαστε τις κατολισθήσεις και τις καθυστερήσεις στην παράδοση της οδικής Εγνατίας ανάμεσα στην Ρεντίνα και την Αμφίπολη. Με την διέλευση από Σέρρες και Δράμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χώρος από την παλαιά γραμμή (μεταξύ Σερρών και Δράμας) όχι η ίδια η γραμμή, προκειμένου να υπάρξουν λιγότερες απαλλοτριώσεις και λιγότερη αφαίρεση γεωργικής γης.

Με μια προσεκτική ανάλυση του ανάγλυφου διαπιστώνεται ότι η γεωμετρία της γραμμής θα μπορούσε να είναι και καλύτερη από ότι η προτεινόμενη νότια των λιμνών, όπου η όδευση θα πρέπει να αποφύγει αρχαιολογικούς χώρους, περιοχές NATURA, αλλά και δεδομένα σημεία κατολισθήσεων. Επίσης η όδευση στην Πιέρια κοιλάδα πρέπει να γίνει σε επίχωμα προκειμένου να γίνουν ανισόπεδες διασταυρώσεις και ιρλανδικές διαβάσεις για την διέλευση οχημάτων, αγροτικών μηχανημάτων αλλά και της πανίδας. Αυτό σημαίνει την δημιουργία τεράστιων δανειοθαλάμων και αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος.

Όσον αφορά στην αξιοποίηση της γραμμής για τουριστικούς λόγους δεν αντέχει σε λογική κριτική, μάλλον προφάσεις εν αμαρτίαις θυμίζει. Δυστυχώς δεν βρισκόμαστε στην Ελβετία. Η μόνη αξιοποιήσιμη γραμμή για τουριστικούς λόγους είναι η γραμμή μεταξύ Παρανεστίου και Τοξοτών, αλλά ας κρίνει ο καθένας μας κατά πόσο αυτό μπορεί να αλλάξει την οικονομία της περιοχής.

Η υφιστάμενη γραμμή του 1890 είναι απαξιωμένη για τρεις απλούς λόγους: α) κάνει μια μεγάλη διαδρομή από Δοϊράνη εφαπτόμενη στα σύνορα με την Βόρεια Μακεδονία, β) η γεωμετρία της δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων όσο και αν βελτιωθεί το τροχαίο υλικό και γ) δεν μπορεί να περιφραχθεί, διότι θα διακόψει την κυκλοφορία της πανίδας ενώ έχει συνεχείς ισόπεδες διασταυρώσεις. Κάθε επιχείρημα για αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής είναι έωλο. Σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς περίφραξη και ανισόπεδες διασταυρώσεις, δεν υπάρχει.

Η δυναμική που θα δημιουργηθεί εάν βρεθούν έξι πόλεις σε έναν σιδηροδρομικό άξονα που θα συμπεριλαμβάνει και τα δύο λιμάνια της Α.Μ.Θ. είναι ασύλληπτα μεγάλη, τόσο που η προοπτική της τρομάζει το πανίσχυρο οικονομικό δίπολο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Οι πόλεις αυτές, οι οποίες θα απέχουν λίγα λεπτά η μία από την άλλη, θα δημιουργήσουν έναν ανταγωνιστικό και αυτόνομο οικονομικό πόλο, που μπορεί να αξιοποιήσει το αδιαμφισβήτητο συγκριτικό πλεονέκτημα της Βορειανατολικής Ελλάδας, αυτό της διασυνοριακότητας, ενώ όλες οι συνδεόμενες πόλεις θα αποτελούν την ενδοχώρα κάθε πόλης ξεχωριστά.

Τα περί καθέτων σιδηροδρομικών αξόνων από Αμυγδαλεώνα ή Αμφίπολη προς Δράμα, δυστυχώς δεν μπορούν να πείσουν κανέναν. Πρώτον, γιατί εμείς οι Δραμινοί έχουμε κακιά εμπειρία από τους οδικούς κάθετους άξονες που είναι υπό μελέτη ή υπό δημοπράτηση, εδώ και 30 χρόνια. Δεύτερον, διότι οι γνωρίζοντες τα εσώψυχα του Ο.Σ.Ε. θα έχουν υπόψη τους, ότι των κάθετων αξόνων της Δράμας, προηγούνται:

  • Η υπογειοποίηση της γραμμής Ρίου – Πατρών, που θα πλησιάσει σε κόστος το μισό δις ευρώ.
  • Η επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων στην Πελοπόννησο.
  • Ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
  • Η ολοκλήρωση της αναβάθμισης της γραμμής Θεσ/νίκη – Φλώρινα και η σιδηροδρομική σύνδεση με την Βόρεια Μακεδονία.
  • Η ολοκλήρωση των έργων στα τμήματα Θεσ/νίκη – Ευζώνων και Θεσ/νίκη – Προμαχώνα, προκειμένου να αρχίσουν δρομολόγια προς Βελιγράδι και Σόφια.

Τέλος, πρέπει να ειπωθεί ρητά ότι η υφιστάμενη μελέτη χάραξης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας δεν οδηγεί σε έργο. Πρέπει να ανατεθούν, εκπονηθούν ,εγκριθούν και πληρωθούν οι ακολουθήσουν μελέτες:

  • Τοπογραφικής αποτύπωσης
  • Απαλλοτριώσεις
  • Γεωλογικές και γεωτεχνικές
  • Υδραυλικές
  • Γεφυρών
  • Σηράγγων
  • Αρχιτεκτονικές (σταθμών)
  • Στατικές
  • Αυτοματισμών διαχείρισης κυκλοφορίας
  • Ηλεκτρομηχανολογικές
  • Περιβαλλοντικές
  • Φύτευσης.

Η μελέτη χάραξης δεν αποτελεί ούτε το 3% των απαιτούμενων μελετών που θα οδηγήσουν σε δημοπράτηση έργου. Το κόστος των μελετών θα πλησιάσει τα 200 εκατομμύρια και δεν χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Επομένως δεν είναι αργά να ανατραπεί ο ακρωτηριασμός του 41% του Ανατολικού Βορειοελλαδικού χώρου (Εμβαδόν Α.Μ.Θ. + Σέρρες = 18.136 τετρ. χιλιόμετρα – Εμβαδόν Σερρών + Δράμας = 7.436 τετρ. χιλιόμετρα), αλλά και του 35% του πληθυσμού του ίδιου χώρου. (Πληθυσμός ΑΜΘ+ Σέρρες= 784.000 κάτοικοι – πληθυσμός Σερρών + Δράμας 275.000 κάτοικοι)

Η ανωτέρω προσέγγιση είναι τεκμηριωμένη και τεχνοκρατικά και δεν είναι αποτέλεσμα τοπικιστικών ή ιδιοτελών αντιλήψεων. Τώρα είναι η ώρα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΡΑΜΙΝΩΝ. Να αναδείξουμε την ρεαλιστική πρόταση της αλλαγής της όδευσης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Έτσι ώστε και η Χώρα αλλά και η Περιφέρεια να ωφεληθούν.

Ναι, λοιπόν κε συνάδελφε, να βγει η Δράμα από την εσωστρέφεια της, αλλά σ αυτό πρέπει να βοηθήσουν πρωτίστως και οι αιρετοί εκπρόσωποί της. Αυτοί που έλαβαν λαϊκή εντολή να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των πολιτών αλλά και της ίδιας της Χώρας. Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά την ανάγκη να υπερασπίσετε την πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως την πρότασή σας να «σηκώσουμε λευκή σημαία» ως Δραμινή Κοινωνία για κάτι που κάποιοι αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς. Στο κάτω κάτω είναι και θέμα Δημοκρατίας.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. ΔΡΑΜΑΣ

Υ.Γ. Ευχαριστώ τον Κ. Κατσιμίγα για την καθοριστική συμβολή του στην ολοκλήρωση του άρθρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η Δράμα, ένας από τους πιο πολύτιμους προορισμούς της Βόρειας Ελλάδας, κέρδισε τις εντυπώσεις σε μια επιτυχημένη παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο Βελιγράδι υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, της Ελληνικής Πρεσβείας στη Σερβία, του Δήμου Δράμας και της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας.

Η παρουσίαση που διοργανώθηκε σε φιλικό κλίμα, είχε ως κύριο ομιλητή τον Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Ιωάννη Τσακίρη, ο οποίος ανέπτυξε τις μοναδικές πτυχές του προορισμού μας. Ο αντιδήμαρχος παρουσίασε ξεχωριστές ενότητες σχετικά με την πόλη της Δράμας, την γνωστή Ονειρούπολη και το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους, αναδεικνύοντας τα πλούσια τουριστικά και πολιτιστικά της στοιχεία.

Ο εκπρόσωπος του ΕΟΤ Γιώργος Κακούτης, εξέφρασε την ικανοποίηση του από την παρουσίαση και τόνισε τη σημασία της οργανωμένης και συντονισμένης προσπάθειας για την προώθηση του προορισμού μας. Ως αποτέλεσμα των ενεργειών αυτών, ξεκινούν πλέον σειρά επισκέψεων και συναντήσεων με εκπροσώπους της αεροπορικής εταιρείας Air Serbia και σε τηλεοπτικά κανάλια της Σερβικής τηλεόρασης, με σκοπό την ενίσχυση της επισκεψιμότητας της Δράμας από το σερβικό κοινό.

Αρχίζουμε με τον συνδυασμό πτήσεων της Air Serbia στο αεροδρόμιο της Καβάλας και την προώθηση του τουριστικού μας προορισμού από την ίδια την εταιρεία. Επιπλέον, σε Β2Β συναντήσεις με τοπικά τουριστικά γραφεία, θα προωθηθούν πακέτα διαμονής 7 και 10 ημερών για την Ονειρούπολη, ενώ παράλληλα θα οργανωθούν αφιερώματα στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας από σερβικά κανάλια.

Ο Δήμος Δράμας εκφράζει θερμές ευχαριστίες στον Γιώργο Κακούτη, την Ένωση Ξενοδόχων Δράμας για τη βοήθεια και την άψογη οργάνωση της αποστολής . Η δέσμευση του Δήμο Δράμας είναι να συνεχίζει την προσπάθεια με επιμονή και εμπιστοσύνη στο μοναδικό προϊόν, τη μαγευτική Δράμα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΚΑΛΕΣΜΑ

Το Δ.Σ του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δράμας καλεί τα μέλη του και κάθε εργαζόμενο να καταδικάσει κατηγορηματικά τις θηριωδίες του Ισραηλινού κατοχικού κράτους στη Γάζα, που έχει δολοφονήσει πάνω από 60.000 Παλαιστίνιους στην πλειοψηφία τους γυναίκες και παιδιά.

Οι δραματικές ώρες που βιώνει ο Παλαιστινιακός λαός, εξαιτίας της 80 χρόνης  κατοχής, γενοκτονίας και των κλιμακούμενων στρατιωτικών επιχειρήσεων του κράτους – δολοφόνου του Ισραήλ σε βάρος του, προκαλούν οργή και μεγάλη ανησυχία στον ελληνικό λαό, αλλά και σε όλους τους λαούς για την εξέλιξη αυτής της τραγικής κατάστασης.

Η άρνηση των ισραηλινών δυνάμεων να επιτρέψουν ακόμη και την παροχή ανθρωπιστικής βοήθειας φέρνουν πάνω από 2 εκ. Παλαιστίνιους αντιμέτωπους με την απειλή του λιμού, ανάμεσά τους 14.000 μωρά να κινδυνεύουν με θάνατο λόγω ασιτίας και έλλειψη φαρμάκων. Χτυπούν σχολεία, νοσοκομεία μετατρέπουν  την “ανθρωπιστική βοήθεια” σε ζώνη μάχης και σκοτώνουν εκατοντάδες Παλαιστίνιους.

Εδώ και καιρό έχουν πέσει οι μάσκες για την ελληνική κυβέρνηση και όλα τα κόμματα που έκαναν λόγο για δικαίωμα στην αυτοάμυνα του Ισραήλ. ΗΠΑ – ΝΑΤΟ και ΕΕ έχουν βαρύτατες ευθύνες για τα εγκλήματα του Ισραήλ, είναι  συνένοχοι αφού δίνουν πλήρη στήριξη στρατιωτική, πολιτική και οικονομική για τη γενοκτονία, την κατοχή, τους εποικισμούς και τον εκτοπισμό του λαού της Γάζας.

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟΥ ΛΑΟΥ.

-Να σταματήσουν όλες οι στρατιωτικές επιχειρήσεις του κράτους –δολοφόνου του Ισραήλ στη Γάζα.

– Να ανοίξουν τώρα όλες οι ανθρωπιστικές δίοδοι, ώστε να αποσταλεί άμεσα βοήθεια, νερό, τρόφιμα, φάρμακα και γιατροί, για να αντιμετωπιστεί ο λιμός για τους Παλαιστινίους.

– Να καταδικάσει η ελληνική κυβέρνηση τα εγκλήματα του κράτους του Ισραήλ.

– Να τεθεί άμεσα σε εφαρμογή η ομόφωνη απόφαση της Βουλής του 2015 και να αναγνωριστεί το Παλαιστινιακό κράτος στα σύνορα του 1967 με πρωτεύουσα την Ανατολική Ιερουσαλήμ.

Η ιστορία έχει μια σωστή πλευρά, με την Παλαιστίνη ως τη λευτεριά.

 

Συμμετέχουμε στο Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεια.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, που τιμάται κάθε χρόνο στις 5 Ιουνίου, ο Δήμος Δράμας, μέσω της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου, ολοκλήρωσε με επιτυχία σειρά δράσεων ευαισθητοποίησης και περιβαλλοντικής παρέμβασης, με στόχο την ενεργή συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας.

Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν ως εξής:

  • Τρίτη 4 Ιουνίου
    Καθαρισμός της περιοχής του άλσους βορείως του Γηροκομείου
    Κούρεμα χόρτων και απομάκρυνση αυτοφυούς βλάστησης
    Καθαρισμός της παρόδιας βλάστησης στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας
  • Τετάρτη 5 Ιουνίου
    Συμβολική δενδροφύτευση και καθαρισμός της περιοχής στο Κιόσκι του Πανοράματος, σε συνεργασία με τον Πολιτιστικό Σύλλογο Πανοράματος

Η θετική ανταπόκριση και η ενεργή συμμετοχή των πολιτών ανέδειξαν την αξία της συλλογικής προσπάθειας και ενίσχυσαν το μήνυμα της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης, μέσα από απλές αλλά ουσιαστικές πράξεις για ένα καθαρότερο και βιώσιμο περιβάλλον.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Βουλευτές, Υπουργοί και Δικαστές. Διακριτές και Αδιάκριτες Εξουσίες !

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η ΑΛΗΘΕΙΑ του Florian Zeller, από το Θεατροστάσιο στη Δράμα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Πρόσκληση εθελοντών για το 48ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Επιστολή Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας σχετικά με το τέλος ανθεκτικότητας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Το Global Stone Congress 2025 στη Δράμα από 16 έως 20 Ιουνίου

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Το 5ο Δημ. Σχολείο Δράμας στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Δήλωση Άγγελου Καλλία, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Εργασιακές Σχέσεις – Χρόνος Εργασίας- Εργάνη και Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση του ΚΚΕ για τα 80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Επιβολή Ειδικού Τέλους των Υδροηλεκτρικών Έργων της ΔΕΗ επί του ποταμού Νέστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο Χρ. Μαμσάκος παραιτείται από Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής της Παράταξης «Ενώνουμε τη Δράμα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Στήριξη για άτομα με άνοια και τις οικογένειές τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Σάββατο 24/5 στις 12μ.μ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ένωση Ξενοδόχων Δράμας: Η συνάντηση για την Ονειρούπολη ήταν άτυπη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

500.000 € για Εξοπλισμό Άθλησης και Παιδικών Χαρών στον Δήμο Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τι (δεν) έκανε η Περιφέρεια ΑΜΘ όταν η Γάζα πνιγόταν στο αίμα και την πείνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σύνδεση της Δράμας με το Αεροδρόμιο Χρυσούπολης

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Ημερίδα για τις δυνατότητες εισαγωγής και σταδιοδρομίας στον Στρατό Ξηράς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Στα βήματα του Εθνοϊερομάρτυρος Αγίου Χρυσοστόμου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Σάββατο 24/5 στις 12μ.μ

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών