Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Αλλαγή ώρας 2021 σε χειμερινή τα ξημερώματα Κυριακής

Δημοσιεύθηκε

στις

Αλλάζει η ώρα σε χειμερινή 2021 και γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα πίσω

Η χειμερινή ώρα, κατά την οποία γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα πίσω, ισχύει από την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου 2021

Η τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου 2021 είναι η 31 Οκτωβρίου 2021

Επομένως την ώρα 04:00 τα ξημερώματα της Κυριακής 31 Οκτωβρίου 2021, γυρίζουμε τα ρολόγια μας μία ώρα πίσω, δηλαδή να δείχνουν 03:00

Advertisement

Κάθε Πότε αλλάζει η ώρα

Η χειμερινή ώρα, κατά την οποία γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα πίσω, ισχύει από την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου (την ώρα 04:00 τα ξημερώματα της Κυριακής, γυρίζουμε τα ρολόγια μας μία ώρα πίσω, δηλαδή να δείχνουν 03:00)

Η θερινή ώρα, κατά την οποία γυρίζουμε τους δείκτες μία ώρα μπροστά, ισχύει από την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου (την ώρα 03:00 τα ξημερώματα της Κυριακής, γυρίζουμε τα ρολόγια μας μία ώρα μπροστά, δηλαδή να δείχνουν 04:00)

Κατάργηση της αλλαγής ώρας. Με απόφαση κάθε κράτους η επιλογή χειμερινής ή θερινής ώρας

Η ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο αποφάσισε την κατάργηση της αλλαγής ώρας σε θερινή και χειμερινή από την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου 2021

Συγκεκριμένα:

Με ψήφους 410 υπέρ και 192 κατά, η ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο ενέκρινε την πρόταση της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού («TRAN») για τη διακοπή του ισχύοντος συστήματος εξαμηνιαίων αλλαγών της ώρας, μεταξύ του καλοκαιριού και του χειμώνα (θερινή και χειμερινή ώρα) από την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου 2021

Advertisement

Το Κοινοβούλιο είχε ζητήσει τη διεξοδική αξιολόγηση των υφιστάμενων ρυθμίσεων από το 2018, αναφέροντας μελέτες που υποδεικνύουν τις αρνητικές επιπτώσεις της αλλαγής της ώρας στους ανθρώπους καθώς και ανησυχίες που εκφράζονται από πρωτοβουλίες πολιτών.

Οι ευρωβουλευτές καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει αν και κατά πόσον η αλλαγή της ώρας σε θερινή ή χειμερινή θα επηρεάσει την κοινή εσωτερική αγορά της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η απόφαση της Ολομέλειας του Σώματος σημαίνει ότι η αλλαγή ώρας πρέπει να σταματήσει την τελευταία Κυριακή του Μαρτίου 2021 για τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που θέλουν να διατηρήσουν μόνιμα τη θερινή ώρα, ενώ για τα κράτη-μέλη που επιθυμούν τη χειμερινή ώρα, η αλλαγή θα γίνει την τελευταία Κυριακή του Οκτωβρίου 2021

Η απόφαση για κατάργηση της αλλαγής ώρας δεν έχει αποκτήσει νομική ισχύ

Η πρόταση – απόφαση της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, για κατάργηση της αλλαγής ώρας, δεν έχει ωστόσο αποκτήσει νομική ισχύ, διότι δεν οριστικοποιήθηκε από το Συμβούλιο της ΕΕ.

Advertisement

Η καθυστέρηση οφείλεται στις έντονες διαφωνίες μεταξύ των κρατών, για τη διατήρηση της χειμερινής ή της θερινής ώρας, οι οποίες (διαφωνίες) παρακωλύουν τη διαδικασία.

Τι ισχύει για το 2021 

Μέχρι η παραπάνω απόφαση της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου να αποκτήσει νομική ισχύ από το Συμβούλιο της ΕΕ, η αλλαγή της ώρας θα συνεχίζει να γίνεται κανονικά όπως έχει καθιερωθεί 

Από το υπουργείο Μεταφορών, εκτιμάται ότι στα τέλη Οκτωβρίου 2021 θα διεξαχθεί αναλυτική συζήτηση σε επίπεδο αρμοδίων υπουργείων και θα επιδιώξουν όλες οι πλευρές μία συμφωνία.

Πως καθιερώθηκε η αλλαγή ώρας

Advertisement

Ήταν το 1976, όταν με αφορμή την πετρελαϊκή κρίση, αποφασίστηκε στην Ευρώπη η καθιέρωση της θερινής ώρας με στόχο την εκμετάλλευση του ηλιακού φωτός για τις ώρες εργασίας και την εξοικονόμηση ενέργειας.

Όμως πλέον η συνήθεια της αλλαγής της ώρας δύο φορές το χρόνο είναι πολύ πιθανό να σταματήσει.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο υιοθέτησε τον Φεβρουάριο 2018 ψήφισμα υπέρ της κατάργησης της θερινής ώρας, με το επιχείρημα ότι πλήττει, εκτός της ανθρώπινης υγείας, τη γεωργία, αλλά και την οδική ασφάλεια.

«Αν, λοιπόν, αποφασίσουμε ποτέ να καταργήσουμε την αλλαγή της ώρας, αυτό πρέπει να γίνει μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης με συντονισμένο και ενιαίο τρόπο», δήλωσε η επίτροπος Μεταφορών Βιολέτα Μπουλτς, η οποία παρέστη στην Ολομέλεια του ΕΚ στο Στρασβούργο.

Η Γαλλίδα ευρωβουλευτής των Πρασίνων Καρίμα Ντελί, η οποία είναι πρόεδρος της επιτροπής Μεταφορών του ΕΚ, επεσήμανε ότι «η έλλειψη ύπνου που επιφέρει η αλλαγή της ώρας προκαλεί προβλήματα στην οδική ασφάλεια. Είναι η αιτία για μεγάλο αριθμό ατυχημάτων για τους πιο ευάλωτους και εννοώ τους πεζούς και τους ποδηλάτες».

Advertisement

Το ψήφισμα υιοθετήθηκε με 384 ψήφους υπέρ, 153 κατά, και 12 αποχές

Αυτή τη στιγμή οι χώρες της ΕΕ κατανέμονται σε τρεις διαφορετικές ωριαίες ατράκτους:

  • την ώρα της δυτικής Ευρώπης (Ιρλανδία, Πορτογαλία, Ηνωμένο Βασίλειο),
  • την ώρα της κεντρικής Ευρώπης (17 χώρες) και
  • την ώρα της ανατολικής Ευρώπης (Ελλάδα, Κύπρος, Βουλγαρία, Εσθονία, Φινλανδία, Λετονία, Λιθουανία και Ρουμανία)

ΕΛΛΑΔΑ

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της – Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος; Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της-Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα-Ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση οι δηλώσεις Γεωργιάδη

«Είναι αδιανόητο γεγονός το ότι χάθηκαν άνθρωποι στη κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας με αυτό τον τραγικό τρόπο. Απαιτείται σεβασμός στα θύματα και στην αλήθεια. Τίποτα δεν πρέπει να συγκαλυφθεί», τόνισε ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-Π, βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή Restart του Attica tv.

«Η κυβέρνηση προσπαθεί να διαχύσει την ευθύνη σε όλους, γενικώς και αορίστως. Εδώ υπάρχει ένα συγκεκριμένο ζήτημα. Δύο τρένα κινούνται επί 12 λεπτά αντίθετα στην ίδια γραμμή και κανείς δεν το αντιλήφθηκε. Είχαν προηγηθεί εξώδικες οχλήσεις στον ΟΣΕ. Ο επικεφαλής για το έργο ασφάλειας παραιτήθηκε. Οφείλει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να αναλάβει τις ευθύνες σας. Έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα για το οποίο δεν έκανε τίποτα», συμπλήρωσε.

Ο κ. Ξανθόπουλος είπε ακόμη ότι το θέμα δεν εξαντλείται με την παραίτηση του κ. Καραμανλή και  υπογράμμισε ότι η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης από εκείνον δεν μπορεί να απορροφήσει την πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης. «Υπάρχουν πολλά ακόμη ζητήματα που ώθησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Γατί δεν προχώρησαν οι συμβάσεις, γιατί  δεν έμειναν οι δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς», υπογράμμισε ενώ αναφερόμενος στις δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη τις αποκάλεσε ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση.

Advertisement

Απαντώντας σε ερώτηση για το τι έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Ξανθόπουλος, υπενθύμισε ότι  ολοκληρώθηκε η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης που δεν υπήρχε και ότι ξεκόλλησε το έργο της σύμβασης για την  τηλεδιοίκηση που είχαν κολλήσει. «Αυτή η σύμβαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ και η ευθύνη ανήκει στη ΝΔ. Βάλαμε δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς.

Και προσπαθήσαμε να κρατήσουμε όρθιο ον ΟΣΕ από πλευράς προσωπικού. Σηκώσαμε τις αμαρτίες, τις ανεπάρκειες δεκαετιών. Όταν όμως δημιουργείται εικόνα απαξίωσης του ΟΣΕ, υπάρχει παραίτηση και σήψη. Αν δεν υπάρξει αναγκαία χρηματοδότηση και ενίσχυση του προσωπικού του Οργανισμού θα παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα», σημείωσε.

Τέλος ο κ. Ξανθόπουλος, επανέλαβε ότι ο πρωθυπουργός με την απαράδεκτη επιστολή του στον Εισαγγελέα του Αρείου πάγου, του κάνει υποδείξεις στο έργο του ως μη όφειλε.​

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ
ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ
Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Advertisement
Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Οδύνη και σοκ για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος στον Aθήνα 9,84: Οδύνη και σοκ για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών-Η σκέψη μας στους συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματίες-Στοιχειώδες η ύπαρξη συστήματος προειδοποίησης

«Οδύνη και σοκ για όλους μας. Η σκέψη μας είναι στους συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματισμένους καθώς και σε όλους που επιχειρούν στο τόπο του δυστυχήματος. Είναι τραγική στιγμή για όλη τη χώρα και μας θέτει προ των ευθυνών μας ως κοινωνία και ως πολιτικό σύστημα για να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους και τα μέσα υλοποίησης τους», είπε ο βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θ. Ξανθόπουλος, μιλώντας στον Αθήνα 9,84 για την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών,

«Πρέπει να δούμε τι μπορούσε να γίνει και δεν έγινε, Σήμερα που μπορούμε παρακολουθούμε με GPS σχεδόν τα πάντα πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν παρόμοια μέσα στο τρένο; Είναι στοιχειώδες να υπάρχει σύστημα προειδοποίησης στις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες», συμπλήρωσε.

Χαρακτήρισε μάλιστα οδυνηρή ιστορία  την υπόθεση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και επισημαίνοντας ότι «στη Δράμα έχουμε πολύ σοβαρό θέμα με την χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας η οποία παρακάμπτει τι Σέρρες και τη Δράμα θέτοντας εν αμφιβόλω την βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Πράγμα αδιανόητο», όπως είπε.

Advertisement

Απαντώντας τέλος σε ερωτήσεις για το θέμα με τον Π. Πoλάκη, σημείωσε ότι διευθετήθηκε με μια ζυγισμένη και ισορροπημένη απόφαση των αρμοδίων θεσμικών οργάνων του κόμματος, και κάλεσε την κυβέρνηση να κοιτάξει τι δικές της «πομπές» με τα 9 δις ευρώ απευθείας αναθέσεις, τα φαινόμενα Πάτση, Χεiμάρρα, Νικολάου για την οποία κινείται η διαδικασία ποινική διερεύνησης. ​

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Συγκρούστηκαν τρένα έξω από τη Λάρισα! Εγκλωβισμένους και τραυματίες!

Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη κηρύσσεται τριήμερο πένθος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

 1 Μαρτίου 2023, 06:01:13 / Τελευταία Ενημέρωση: 10:31 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη κηρύσσεται τριήμερο πένθος για τα θύματα της σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ενώ ο πρωθυπουργός μεταβαίνει στη Λάρισα.

Συγκεκριμένα, με απόφαση του Πρωθυπουργού κηρύσσεται τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από την 1η έως και την 3η Μαρτίου 2023 με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων.

 

Advertisement

Τραγωδία με 36 νεκρούς και 66 τραυματίες από τη σύγκρουση τρένων κοντά στα Τέμπη

Σε 36 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί εξαιτίας της σύγκρουσης επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορευματική, αργά το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από τον εκπρόσωπο Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, τον πύραρχο Βασίλη Βαθρακογιάννη. Παράλληλα 66 άτομα νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, εκ των οποίων οι 60 σε απλές κλίνες και οι υπόλοιποι 6 σε ΜΕΘ.

Όπως τόνισε ο κ. Βαθρακογιάννης η επιχείρηση έρευνας για τον εντοπισμό εγκλωβισμένων ατόμων, στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών παραμένει σε εξέλιξη.

Όλες οι ενέργειες των πυροσβεστών που επιχειρούν στο σημείο επικεντρώνονται στα 3 πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας υπογράμμισε ο κ. εκπρόσωπος του ΠΣ προσθέτοντας ότι τα γερανοφόρα οχήματα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στο εσωτερικό των βαγονιών.

Παράλληλα σημείωσε ότι στο σημείο του δυστυχήματος επιχειρούν 150 πυροσβέστες, συμπεριλαμβανομένων στελεχών της Ειδικής Μονάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών και της Ειδικής Μονάδας Δασικών Επιχειρήσεων, με 17 οχήματα και 4 γερανοφόρα, ενώ το ΕΚΑΒ συνεχίζει να συνδράμει με 30 ασθενοφόρα.

Advertisement

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, τόνισε ότι για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα έχουν διατεθεί αστυνομικοί υπηρεσιών της Διεύθυνσης αστυνομίας Λάρισας ενώ έχει μεταβεί κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών Αθήνας και Θεσσαλονίκης για να συνδράμει τις τοπικές αστυνομικές Αρχές.

Η διαδικασία αναγνώρισης και ταυτοποίησης των θυμάτων, στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας συνεχίζεται παρουσία αξιωματικών και ειδικών ψυχολόγων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Υπενθυμίζονται οι τηλεφωνικοί αριθμοί 2410683175 και 76 της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λάρισας στους οποίους μπορούν να καλούν οι οικείοι και οι συγγενείς των επιβατών προκειμένου να πάρουν πληροφορίες για τους επιβάτες που μετακινήθηκαν με ασφάλεια στη Θεσσαλονίκη καθώς και για όσους έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομεία.

01 Μαρτίου 00:48

Εκτροχιασμός τρένου έλαβε χώρα αργά το βράδυ της Τρίτης έξω από τη Λάρισα, κοντά στον Ευαγγελισμό.

Advertisement

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές.

Η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και αναχώρησε στις 19:22 εκτροχιάστηκε έξω από τη σήραγγα των Τεμπών στο ύψος του χωριού Ευαγγελισμός.

Ο εκτροχιασμός σημειώθηκε λίγο μετά τις 23:00, όταν εμπορική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με επιβατική και σύμφωνα με το onlarissa.gr, στο σημείο εκδηλώθηκε φωτιά.

Αναφορές για πολλούς τραυματίες

Αυτόπτες μάρτυρες κάνουν λόγο για εγκλωβισμένους και τραυματίες επιβάτες.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, έχουν εκτροχιαστεί τρία βαγόνια.

Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της Αστυνομίας αλλά και της Πυροσβεστικής, αλλά και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ προκειμένου να συνδράμουν στον απεγκλωβισμό των επιβατών και να παραλάβουν τους τραυματίες.

Advertisement

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΠΟΙΟΣ/Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ/Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ ;

This poll has ended (since 1 month).

Επιλέξτε ποιον/ποια θεωρείτε εσείς καταλληλότερο/η Δήμαρχο Δράμας ;

(Τα ονόματα με αλφαβητική σειρά)

Κιόρτεβε Παρθένα
46.25% 1,653/3574
Μαμσάκος Χριστόδουλος
5.96% 213/3574
Παπαδόπουλος Γεώργιος
42.59% 1,522/3574
Χαρακίδης Κυριάκος
5.20% 186/3574

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

5 παραιτήσεις γιατρών, σε 45 ημέρες, από την αρχή του έτους στο ΓΝ Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δραμινός χειριστής έχασε τη ζωή του πέφτοντας με το τάμπερ από ύψος 150 μ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καλό παράδεισο στην Μαρία μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Παρουσιάστηκαν οι υποψήφιοι βουλευτές του ΚΚΕ της ΠΕ Δράμας

Βουλευτικές 20234 εβδομάδες πριν

Οι υποψήφιοι του ΣΥΡΙΖΑ στη Δράμα

Δημοτικές 20234 εβδομάδες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα” Επίσκεψη στην Αστυνομική Διεύθυνση και Πυροσβεστική Υπηρεσία Δράμας

Δημοτικές 20234 εβδομάδες πριν

Το στυλό, το ημερολόγιο και τα ιδιαίτερα μαθήματα… στο Δημοτικό Συμβούλιο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Το Νοσοκομείο Δράμας οδεύει με μαθηματική ακρίβεια στη μετατροπή του σε Κέντρο Υγείας

Εκλογές 20234 εβδομάδες πριν

Κ. Χαρακίδης: Στην δεύτερη Κυριακή, θα στηρίξουμε όποιον είναι απέναντι στη δημοτική αρχή

Βουλευτικές 20234 εβδομάδες πριν

Το ΠΑΣΟΚ επέστρεψε, όσα εμπόδια και αν βάλουν δεξιά και ΣΥΡΙΖΑ θα αποτύχουν παταγωδώς

Βουλευτικές 20234 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίου του ΚΚΕ της ΠΕ Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

“Με την πλάτη στον τοίχο” ο… Ευκλείδης Τσακαλώτος στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας: Εθελοντική αιμοδοσία για τους τραυματίες των Τεμπών

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Η Αναστασία Χασαπάκη υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Ο Θρακικός Καλόγερος ή «Καλογεροδευτέρα» στο Καλαμπάκι

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Ανέγερση νέου διδακτηρίου, Γυμνασίου – Λυκείου, Καλαμπακίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

ΚΑΟΔ- Α.Ο  ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΣ  78-56: Μια ανάσα από την επίτευξη του στόχου της πρωτιάς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Κήρυξη 24ωρης απεργίας στο Δημόσιο την Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2023

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Η Αναστασία Χασαπάκη υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έμφαση στην «άλλη Ελλάδα» στη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έκθεση τροφίμων και ποτών της Περιφέρειας ΑΜΘ στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αλλαγή στις διημερεύσεις φαρμακείων τις Κυριακές 12 και 19 Μαρτίου

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Μικροί Κύριοι – Μικρές Κυρίες “Η δύναμη της φιλίας”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Α.Ο. Γαλάτιστας: Την Κυριακή στις 17:00 στο  Δ. Κραχτίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δραμινός χειριστής έχασε τη ζωή του πέφτοντας με το τάμπερ από ύψος 150 μ.

ΕΛΛΑΔΑ2 εβδομάδες πριν

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της – Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της ΑΜ-Θ στο Μετρό του Συντάγματος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Στάση εργασίας του Φαρμακευτικού Συλλόγου Δράμας στην απεργία της Τετάρτης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καλό παράδεισο στην Μαρία μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δεν θα προχωρήσουμε με σύνθημα το “πάμε και όπου βγει”…

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών