Connect with us

Εκπαιδευτικά

Πίνακες με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 2022

Δημοσιεύθηκε

στις

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει σήμερα, τους πίνακες με τις Ελάχιστες Βάσεις Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) που αντιστοιχούν σε κάθε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου οι υποψήφιοι οι οποίοι συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022 τόσο των ΓΕΛ όσο και των ΕΠΑΛ να ενημερωθούν.

Υπενθυμίζεται ότι οι Ε.Β.Ε. προκύπτουν από τις μέσες επιδόσεις των υποψηφίων ανά Επιστημονικό Πεδίο/Τομέα σε συνδυασμό με τους συντελεστές που όρισαν οι ίδιες οι Σχολές/Τμήματα των Πανεπιστημίων. Δηλαδή μια Σχολή/Τμήμα μπορεί να έχει επιλέξει ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής το 80% ή το 120% της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές.

Όπως, επίσης, μπορεί να έχει επιλέξει και για το/τα εμπλεκόμενο/-α Ειδικό/-ά Μάθημα/-τα ως Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής Ειδικού Μαθήματος ή Ειδικών Μαθημάτων το 70% ή το 110%  της μέσης επίδοσης των υποψηφίων ή οποιαδήποτε από τις ενδιάμεσες τιμές μεταξύ αυτού του διαστήματος.

Επισημαίνεται ότι μαζί με τις Ε.Β.Ε. εμφανίζονται και ο συντελεστής της κάθε Ε.Β.Ε., το Ειδικό Μάθημα ή πρακτική δοκιμασία – εφόσον απαιτείται για την εισαγωγή σε συγκεκριμένες Σχολές ή Τμήματα – και τέλος ο αντίστοιχος συντελεστής Ε.Β.Ε. Ειδικού Μαθήματος.

Έναρξη υποβολής Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού ΑΕΙ και Παράλληλου Μηχανογραφικού ΙΕΚ από 8 έως 18 Ιουλίου

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι οι διαδικασίες για την υποβολή των Μηχανογραφικών Δελτίων (Μ.Δ. και Π.Μ.Δ) έτους 2022 ξεκινούν από την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022 και λήγουν  την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022.

Από την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022, οι υποψήφιοι, χρησιμοποιώντας τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας τους (password) που έχουν ήδη αποκτήσει ή αποκτούν αυτές τις μέρες, θα μπορούν να επισκέπτονται την ηλεκτρονική διεύθυνση https://michanografiko.it.minedu.gov.gr/ και να επιλέγουν το Μηχανογραφικό Δελτίο (Μ.Δ) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ή/ και το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ) για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ.

Α. Όσον αφορά το Μηχανογραφικό Δελτίο(Μ.Δ) για εισαγωγή στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οι υποψήφιοι μπορούν να συμπληρώνουν κάποιες προσωρινές προτιμήσεις (ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ) και στη συνέχεια να κλειδώσουν το τελικό τους Μηχανογραφικό (επιλέγοντας ΥΠΟΒΟΛΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ) το αργότερο έως και την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022 και ώρα 24:00. Κατά τη συμπλήρωση του Μηχανογραφικού, οι υποψήφιοι θα βλέπουν και θα μπορούν να επιλέξουν τα τμήματα εκείνα για τα οποία ο μέσος όρος των βαθμολογικών επιδόσεων τους είναι ίσος ή μεγαλύτερος από την ΕΒΕ κάθε τμήματος, συνυπολογιζόμενης όπου απαιτείται και της ΕΒΕ του ειδικού μαθήματος ή των πρακτικών δοκιμασιών (αγωνίσματα για ΤΕΦΑΑ).

Μετά την υποβολή του Μ.Δ για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, οποιαδήποτε τροποποίηση από τους υποψηφίους είναι δυνατή, εντός της προκαθορισμένης ημερομηνίας υποβολής του Μ.Δ και μόνο με τη μεσολάβηση της σχολικής μονάδας.

Όσοι υποψήφιοι δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν password, μπορούν να απευθύνονται στο Λύκειό τους, είτε τις προγραμματισμένες μέρες εφημερίας είτε στις 2 επιπλέον μέρες που θα λειτουργήσουν τα Λύκεια εντός Ιουλίου. Όσοι υποψήφιοι δεν θυμούνται το password που ήδη είχαν αποκτήσει στο σχολείο τους, μπορούν είτε να απευθύνονται στο Λύκειό τους τις προγραμματισμένες μέρες εφημερίας ή τις 2 επιπλέον μέρες που θα λειτουργήσουν τα Λύκεια εντός Ιουλίου, είτε εναλλακτικά και εφόσον είχαν δηλώσει προσωπικό mail (κατά την απόκτηση του password), να ορίσουν νέο password μέσα από την εφαρμογή του ΜΔ με την επιλογή «Υπενθύμιση κωδικού ασφαλείας», χωρίς να μεταβούν στη σχολική μονάδα.

Μηχανογραφικό Δελτίο για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση μπορούν να υποβάλουν:

  • Όσοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ του 2022, και εφόσον ήδη κατέχουν ή απέκτησαν απολυτήριο (οι υποψήφιοι ΓΕΛ) και απολυτήριο και πτυχίο (οι υποψήφιοι ΕΠΑΛ).
  • Όσοι απόφοιτοι συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις των ημερησίων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ τα έτη 2020 ή 2021, διεκδικώντας φέτος το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση. Όσοι απόφοιτοι είναι υποψήφιοι για το 10%, συμμετέχουν στη διαδικασία επιλογής με τα μόρια που είχαν επιτύχει στην τελευταία τους εξέταση. Για τους υποψηφίους του 10% έτους 2020 δεν εφαρμόζεται η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (ΕΒΕ), ενώ για τους υποψηφίους του 10% έτους 2021 ισχύει η ΕΒΕ, όπως διαμορφώθηκε το 2021.

Β. Όσον αφορά το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ) για εισαγωγή στα ΔΙΕΚ, οι υποψήφιοι στην ίδια αποκλειστική προθεσμία από την Παρασκευή 8 Ιουλίου 2022 ως και την Δευτέρα 18 Ιουλίου 2022 και ώρα 24:00, με τον ίδιο προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password), μπορούν να υποβάλουν το Παράλληλο Μηχανογραφικό Δελτίο (Π.Μ.Δ) για τα Δημόσια ΙΕΚ.

Όσοι υποψήφιοι δεν πρόλαβαν να αποκτήσουν ή δεν θυμούνται το password, θα πρέπει να απευθύνονται στο Λύκειό τους, είτε τις προγραμματισμένες μέρες εφημερίας είτε στις 2 επιπλέον μέρες που θα λειτουργήσουν τα Λύκεια εντός Ιουλίου.

Εντός της ίδιας προθεσμίας, αν κάποιος υποψήφιος οριστικοποιήσει το παράλληλο μηχανογραφικό του και θελήσει να κάνει οποιαδήποτε τροποποίηση, τότε απλά μπορεί να κάνει Αναίρεση Οριστικοποίησης μέσα από την ίδια την εφαρμογή, χωρίς να προσέλθει στο σχολείο του. Όμως, θα πρέπει να το οριστικοποιήσει ξανά ΕΝΤΟΣ της προθεσμίας.

Δικαιούχοι υποβολής του Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου για εισαγωγή στα Δημόσια ΙΕΚ είναι:

  • Οι υποψήφιοι που υπέβαλαν Αίτηση-Δήλωση και συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερησίων ή εσπερινών ΓΕΛ/ΕΠΑΛ του 2022. Για την υποβολή του εν λόγω Π.Μ.Δ. θα χρησιμοποιήσουν τον προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password) που έχουν ήδη δημιουργήσει.
  • Οι τελειόφοιτοι των ημερησίων ή εσπερινών ΓΕΛ/ΕΠΑΛ του τρέχοντος σχολικού έτους που δεν συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ/ΕΠΑΛ του 2022. Η δημιουργία του προσωπικού κωδικού ασφαλείας (password) από αυτούς τους υποψηφίους για υποβολή Παράλληλου Μηχανογραφικού Δελτίου, γίνεται στο ΓΕΛ/ΕΠΑΛ που φοιτούσαν.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

1. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το υποβληθέν οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

2. Υπενθυμίζεται ότι η προθεσμία υποβολής των ΜΔ και ΠΜΔ είναι αποκλειστική και μετά την παρέλευσή της κανένας υποψήφιος δεν θα μπορεί να προβεί στην οριστικοποίηση τους.

3. Για οποιαδήποτε πληροφορία, υποστήριξη, ακόμα και χρήση υπολογιστή που τυχόν δεν διαθέτουν, οι υποψήφιοι θα μπορούν να απευθύνονται στα Λύκειά τους, τα οποία θα είναι ανοιχτά στις ημέρες με τις προγραμματισμένες εφημερίες κάθε Λυκείου και επιπλέον την Τετάρτη 13-7-2022 και την Δευτέρα 18-7-2022.

4. Υπενθυμίζεται τέλος ότι οι υποψήφιοι που παραπέμπονται στις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις του Σεπτεμβρίου, καταθέτουν Μηχανογραφικό Δελτίο με τις προτιμήσεις τους, μετά τις Επαναληπτικές Εξετάσεις, οπότε και θα μπορέσουν να αποκτήσουν προσωπικό κωδικό ασφαλείας (password).

Εκπαιδευτικά

Σπύρος Κιουλάνης: Ας κάνουμε μαζί ένα νέο ξεκίνημα με προορισμό στα όνειρα και στα χαμόγελα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Επιστρέφοντας σε ένα χώρο που επί μία δεκαετία με αφοσίωση υπηρέτησα, σκέφτομαι πως όσο περισσότερο δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες ώστε τα παιδιά να ονειρεύονται και να χαμογελούν, τόσο περισσότερο τους δίνουμε την ευκαιρία να συνθέτουν με τις δικές τους νότες τις μελωδίες που πραγματικά αγαπούν.

Και επειδή, όπως θα έλεγε, ίσως, και ο Τάσος Λειβαδίτης, τα μεγάλα όνειρα των παιδιών δε χωράνε μέσα στους τέσσερις τοίχους, ας κάνουμε μαζί ένα νέο ξεκίνημα με προορισμό στα όνειρα και στα χαμόγελα των μαθητριών και των μαθητών μας. Άλλωστε, αυτός ο ειδυλλιακός προορισμός πρέπει να είναι και ο κοινός μας στόχος από όποια θέση και αν υπηρετούμε την εκπαίδευση. Τότε, μάλιστα, το ταξίδι μας θα είναι μοναδικό και η ομορφιά που θα μας προσφέρει θα είναι ικανή, όχι μόνο να μας χαρίσει απλόχερα μία απλή αίσθηση πληρότητας, αλλά και να σώσει τον κόσμο, όπως θα συμπλήρωνε και ο γραφικός ήρωας του Φ. Ντοσογιέφσκυ, ο Πρίγκιπας Μίσκιν.

Ξεκινώντας, λοιπόν, το ταξίδι αυτό ας έχουμε στις βασικές μας αποσκευές τη γνησιότητα και τη συμφωνία με τον εαυτό μας, να είμαστε δηλαδή ειλικρινείς και αληθινοί, ώστε να διαμορφώσουμε μαζί ένα ασφαλές κατά τον Carl Rogers περιβάλλον συνεργασίας, που θα χαρακτηρίζεται από αλληλοκατανόηση, αληθινές σχέσεις, αμοιβαίο σεβασμό και ελευθερία στην επικοινωνία και στην έκφραση.

Βέβαια, θα πρέπει να επισημάνουμε πως όπως στη φύση, έτσι και στην ζωή, εκείνο που συχνά τραβά την προσοχή μας δεν είναι μόνο η αρμονία, αλλά και καταστάσεις που συχνά χαρακτηρίζονται από ένταση και πάθη. Δε μας εντυπωσιάζουν, δηλαδή, μόνο μια ωραία πανσέληνος, ή ένα ειδυλλιακό τοπίο, αλλά και ένας συννεφιασμένος ουρανός, ή μία φουρτουνιασμένη θάλασσα.

Όμως, αν και η αισθητική παραμένει για πολλούς ανθρώπους ένα καθαρά υποκειμενικό ζήτημα, ας προσπαθήσουμε, όπως θα έλεγε, ίσως, και ο Γκυστάβ Φλομπέρ, οι προθέσεις και οι πρακτικές μας, από όποια θέση και αν υπηρετούμε ή επηρεάζουμε την εκπαίδευση, να είναι ελεύθερες σαν τη θάλασσα, αλλά και απέραντες, ώστε να μη φαίνονται τα όριά τους, όμως και αγνές, ώστε να καθρεφτίζονται βαθιά μέσα τους όλα τα αστέρια του ουρανού και μαζί με αυτά τα όνειρα και τα χαμόγελα των μαθητών και μαθητριών μας.

Με τις σκέψεις αλλά και τις προϋποθέσεις αυτές σας καλώ και σας καλωσορίζω στην ανανέωση της καλής συνεργασίας που αναπτύξαμε κατά την προηγούμενη θητεία μου, όταν με ανάλογους στόχους πορευτήκαμε όλοι μαζί με ακεραιότητα και υψηλό αίσθημα ευθύνης, υλοποιώντας ένα έργο χειροπιαστό και αναγνωρίσιμο.

Στη νέα κοινή αυτή πορεία ξεχωριστά θα ήθελα να χαιρετίσω τη συνεργασία με τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσες εκπαιδευτικούς, με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών, με τις αγαπητές μαθήτριες και τους αγαπητούς μαθητές, με τις Συντονίστριες και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού έργου, με τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες των Σχολείων μας, με το Διοικητικό προσωπικό της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας, καθώς και με αυτό των σχολικών μας μονάδων, με τα στελέχη των υποστηρικτικών δομών της εκπαίδευσης στην πόλη μας, με τους αιρετούς εκπροσώπους του Υπηρεσιακού Συμβουλίου της Δράμας, καθώς και με τα μέλη των συνδικαλιστικών οργανώσεων. Από το κάλεσμα αυτό δε θα μπορούσαν βέβαια να λείπουν οι εκπρόσωποι της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας στο επίπεδο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και του Κοινοβουλίου.

Καθώς είναι πλέον δεδομένο πως η εποχή που διανύουμε απαιτεί ιδιαίτερη προσπάθεια, εγρήγορση, αγώνα, ευαισθησία και περισυλλογή, ας ταξιδέψουμε έχοντας εξάπαντος το πρόσωπο στραμμένο στον ήλιο, ώστε όποιες «σκιές» μπορούν να βλάψουν την εκπαίδευση να μείνουν, όπως θα έλεγε και ο Walt Whitman, οριστικά πίσω.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση

Σπύρος Κιουλάνης

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Τοποθέτηση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τοποθετήθηκαν οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με απόφαση του Υπουγείου Παιδείας.

Στη Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας επιστρέφει ο Σπύρος Κιουλάνης, ενώ στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης αναλαμβάνει ο Διαλεκτόπουλος Αθανάσιος.

Επίσης ο Συμεωνίδης Βασίλειος, Διευθυντής μέχρι τώρα του 1ου Λυκείου Δράμας, αναλαμβάνει τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας.

Οι νέοι Διευθυντές εκπαίδευσης καλούνται να αναλάβουν υπηρεσία από την Τρίτη 19 Ιουλίου 2022 έως και την Πέμπτη  21 Ιουλίου 2022

Η απόφαση ΕΔΩ 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Τέλος η απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών με απόφαση του Σ.Ε.

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΣτΕ: Ακυρώνεται η υπουργική απόφαση για απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών

Το ΣτΕ έκρινε πως πρέπει να γίνει δεκτή η αίτηση γονέων, για την ακύρωση της υπουργικής απόφασης που αφορά στην απαλλαγή των μαθητών / μαθητριών από το μάθημα των θρησκευτικών.

Στην ακύρωση του σκέλους της υπουργικής απόφασης, που ρυθμίζει την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών, προχώρησε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας. Κι αυτό γιατί, δεν τηρήθηκε, ως ουσιώδης τύπος, η παροχή γνώμης της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, πριν την έκδοση της υπουργικής απόφασης.

Το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο σε σχηματισμό Ολομέλειας, έκρινε -σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. 1478/2022 απόφαση, ότι θα πρέπει να γίνει δεκτή η αίτηση γονέων, για την ακύρωση της 61178/ΓΔ4/28.5.2021 κοινής αποφάσεως της Υπουργού και της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων (Β΄ 2005), ως προς το μέρος που αφορά στην απαλλαγή των μαθητών /μαθητριών από το μάθημα των θρησκευτικών. Μέσω της αίτησής τους ζητούσαν την ακύρωση επικαλούμενοι τόσο τις προϋποθέσεις απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών, όσο και την πρόβλεψη εναλλακτικής απασχόλησης των απαλλασσόμενων από το μάθημα των θρησκευτικών μαθητών και μαθητριών αντί να προβλέπεται η διδασκαλία ισότιμου μαθήματος συναφούς περιεχομένου με το μάθημα των θρησκευτικών.

Ειδικότερα, το ΣτΕ κατέληξε ότι απαιτείται ως ουσιώδης τύπος, η έλλειψη του οποίου οδηγεί σε ακύρωση της πράξεως, η παροχή γνώμης της εποπτικής αρχής πριν από την έκδοσή της. Επομένως, κατά την κρίση του Δικαστηρίου «πριν από την έκδοση της προσβαλλόμενης πράξεως απαιτείτο, ως ουσιώδης τύπος, η παροχή γνώμης της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, η οποία όμως, όπως προκύπτει από τα στοιχεία του φακέλου, δεν υπάρχει. 

Για τον λόγο αυτόν, βασίμως προβαλλόμενο, το Δικαστήριο έκρινε ότι πρέπει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη πράξη ως προς όλες τις διατάξεις της που αφορούν την απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών (άρθρο 25 παρ. 3 και οι παρ. 4 και 5 του ίδιου άρθρου κατά το μέρος που αφορούν το ζήτημα αυτό). Και τούτο, αφενός λόγω της αλληλουχίας και της αλληλεξαρτήσεως των διατάξεων που αφορούν το ζήτημα αυτό και τελούν σε οργανική ενότητα μεταξύ τους και αφετέρου λόγω του ότι η διαπιστούμενη πλημμέλεια αφορά το σύνολο των διατάξεων της προσβαλλόμενης πράξεως που αναφέρονται στο ζήτημα της απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών».

Ως προς το ζήτημα της υποχρέωσης της πολιτείας να παρέχει στους μαθητές και μαθήτριες που απαλλάσσονται από το μάθημα των θρησκευτικών τη διδασκαλία ισότιμου μαθήματος συναφούς περιεχομένου με το μάθημα των θρησκευτικών, το δικαστήριο απέρριψε τους ισχυρισμούς των προσφεύγοντων γονέων.

Όπως υποστήριξαν οι σύμβουλοι της Επικρατείας, «η προσβαλλόμενη ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία ο Διευθυντής ή η Διευθύντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον Σύλλογο των διδασκόντων αποφασίζουν κατά περίπτωση για τον τρόπο που απασχολούνται υποχρεωτικά οι απαλλασσόμενοι/ες μαθητές/τριες (ενδεικτικά διαφορετικό διδακτικό αντικείμενο σε άλλο τμήμα της ίδιας τάξης ή ερευνητική δημιουργική δραστηριότητα), είναι συνταγματικώς ανεκτή, ως μεταβατική, μέχρι την οριστική ρύθμιση του θέματος εντός ευλόγου χρόνου.

Ως εύλογος δε χρόνος κρίνεται το τέλος του σχολικού έτους 2022-2023, δοθέντος ότι, πέραν των δυσχερειών που ήδη εκτέθηκαν, η Πολιτεία καλείται για πρώτη φορά να ρυθμίσει το ζήτημα αυτό, δηλαδή να θεσπίσει ένα ισότιμο μάθημα συναφούς περιεχομένου για τους μαθητές που απαλλάσσονται από το υποχρεωτικό μάθημα των θρησκευτικών, σύμφωνα με την ερμηνεία των συνταγματικών και υπερνομοθετικών διατάξεων της ΕΣΔΑ που δόθηκε με τις προαναφερθείσες αποφάσεις του Δικαστηρίου».

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πιθανή σύνδεση με κύκλωμα στη Δράμα οι κατηγορίες κατά νηπιαγωγού για ασέλγεια

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

O Πανδραμαϊκός στην SL2 και ο… Μπύρος στον Πανδραμαϊκό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συνετρίβη στην περιοχή του Παλαιοχωρίου Καβάλας μεταγωγικό αεροπλάνο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Γιατρός κατηγορείται για παρενόχληση ασθενών του στη Δράμα

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Τοποθέτηση Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο ατύχημα σε οικισμό της Δράμας την Τρίτη 19/07/2022

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Αναβολή για Πανδραμαϊκό και Αγροτικό Αστέρα, τα σενάρια της ανόδου στη SL2

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ9 ώρες πριν

Σύλλογος Ιατρών ΓΝ Δράμας: Αν και “αλαφρόμυαλοι”, γνωρίζουμε πρόσθεση και αφαίρεση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανεπίσημες αναφορές κάνουν λόγο για νάρκες φωσφόρου στο φορτίο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πρόσληψη προσωπικού σε υπηρεσίες καθαρισμού σχολείων στο Δήμο Προσοτσάνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δραμινή έχασε τη ζωή της σε δρομολόγιο φέρι μποτ από τη Θάσο για Καβάλα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Λευκή ουσία στο σημείο πτώσης του Antonov – Μεταβαίνει λόχος Πυρηνικής – Χημικής Άμυνας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συντριβή Antonov – Απο θαύμα δεν έπεσε σε σπίτια (video από drone)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

“Καλοκαίρι στην Πόλη” στο Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

5ος Αγώνας Δρόμου Πετρούσας την Τετάρτη 10 Αυγούστου 2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ9 ώρες πριν

Σύλλογος Ιατρών ΓΝ Δράμας: Αν και “αλαφρόμυαλοι”, γνωρίζουμε πρόσθεση και αφαίρεση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Για την προκήρυξη 7 θέσεων μόνιμων γιατρών στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Εγγραφές στα Κοινωνικά Φροντιστήρια του δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Προσλήψεις 63 μουσικών στον Πολιτιστικό Οργανισμό Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Η Ιστορία του Νευροκοπίου και των Οικισμών του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Απάντηση Project για τη Δράμα σχετικά με τα “Fake News”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Αναβολή για Πανδραμαϊκό και Αγροτικό Αστέρα, τα σενάρια της ανόδου στη SL2

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Παπαεμμανουήλ: Ήταν λάθος μου, απολογούμαι για τη χρήση του οχήματος της ΠΕ εκτός υπηρεσίας

Πολιτιστικά6 ημέρες πριν

Διαγωνισμός από το Photometria In Motion

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Κάποιοι από την ΠΕ Δράμας ξεκίνησαν διακοπές με υπηρεσιακά οχήματα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Κάντε τις προτάσεις σας για δράσεις στην Ονειρούπολη 2022-2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δραμινή έχασε τη ζωή της σε δρομολόγιο φέρι μποτ από τη Θάσο για Καβάλα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

O Πανδραμαϊκός στην SL2 και ο… Μπύρος στον Πανδραμαϊκό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

“Πρώτη” της Δόξας τη Δευτέρα 1/8 στις 6.30 μμ παρουσία φιλάθλων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πρόσληψη 13 σχολικών καθαριστριών για τα σχολεία του Δήμου Δοξάτου

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών