Connect with us

Πολιτιστικά

Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής 12 ωρών με την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου έως Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021, 17.00-20.00

Η Δημοτική Θεατρική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας, διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής, διάρκειας 12 ωρών, με θέμα «Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη», με εισηγήτρια την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ηθοποιούς επαγγελματίες και ερασιτέχνες, μουσικούς και εκπαιδευτικούς και κινείται γύρω από τα εξής:

Η φωνή ως λειτουργία. Περιγραφή και ανάλυση του τρόπου παραγωγής του ήχου και της λειτουργίας της φωνής. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την οργανική λειτουργία ώστε να συνειδητοποιήσουμε πώς αυτή εμποδίζεται. Να κατανοήσουμε πώς οι περιττές εντάσεις διαστρεβλώνουν την δυνητικά τέλεια φυσική λειτουργία του σώματος και να προσπαθήσουμε να την αποκαταστήσουμε.

Η υγεία της φωνής. Απαραίτητη είναι η φροντίδα της υγείας της φωνής. Αντιμετώπιση ειδικών προβλημάτων που δημιουργούνται με χρόνια κακή χρήση του εργαλείου της φωνής. Σειρά ασκήσεων που ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επαναλάβει μετά το πέρας του σεμιναρίου, μόνος του συστηματικά.

Το νόημα πέρα απ’ το αυτονόητο. Εμβάθυνση στο νόημα που αποκαλύπτει ο λόγος. Ως όχημα για την βαθύτερη κατανόηση εμφανίζεται η ξεχωριστή μουσικότητα κάθε συγγραφέα.

Ενασχόληση με τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά.  

Περιγραφή μεθοδολογίας

Η Ρηνιώ Κυριαζή συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής με διαφορετικές αφετηρίες αλλά κοινούς στόχους που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά μέσα από την εξέλιξή τους. Οι βασικοί άξονες των ασκήσεων επικεντρώνονται στην αναπνοή της μουσικής και του λόγου. Η αναπνοή είναι σκέψη και η σκέψη αναπνοή. Το διάφραγμα πρέπει να γυμνάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμένει ευέλικτο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στην απειροελάχιστη κίνηση της σκέψης.

Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε. Θα πρέπει λοιπόν να αποκατασταθεί πρώτα απ’ όλα η φυσική λειτουργία της αναπνοής. Μόνο έτσι μπορούμε να προσεγγίσουμε τον ήχο που θα το δονεί και που συνεχώς θα μας εκπλήσσει με τις εντάσεις, το εύρος και τα χρώματα του.

Η μέθοδος της Kristin Linklater με άξονα επίσης την απελευθέρωση της φυσικής φωνής επικεντρώνεται στην εμβάθυνση του νοήματος των λέξεων.

Η μέθοδος του Roy Hart μέσα από αρχικά πολύ ελεύθερους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς ανοίγει ακόμα περισσότερο το πεδίο της φαντασίας και της έκπληξης -προσφέρει τα κλειδιά για να ξεκινήσει ένα ταξίδι ανακάλυψης. Όπως το σύμπαν η φωνή είναι ανεξερεύνητη και πάντα μαγευτική.

Βιογραφικό Ρηνιώ Κυριαζή

Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Έχει σπουδάσει συστηματικά τη μέθοδο φωνής της Μίρκας Γεμεντζάκη, τη μέθοδο freeing the natural voice της Kristin Linklater και τη μέθοδο του Roy Hart με τον Jonathan Hart.

Έχει διδάξει το μάθημα της Αγωγής του Λόγου στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης του Ωδείου Αθηνών, «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και Γ. Θεοδοσιάδη. Δίδαξε στο Λύκειο Επιδαύρου 2017 σεμινάριο με τίτλο «Η φωνή του θρήνου» και στο Θερινό Μαντείο 2018 και 2019 στη Δωδώνη «Τόπος των Ήχων».

Έχει πραγματοποιήσει τη φωνητική διδασκαλία στην παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Dimiter Gotscheff, στις «Βάκχες» του Ευριπίδη σε σκην. Έκτορα Λυγίζου, στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκην. Δημήτρη Ξανθόπουλου και στον «Διγενή Ακρίτη, στα όρια» σε σκην. Σοφίας Καραγιάννη όπου δημιούργησε και τα ηχητικά-μουσικά τοπία, και σε πολλές παραστάσεις στο Απλό θέατρο του Αντώνη Αντύπα και στο θέατρο του Νέου Κόσμου. Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «Βάκχες. Το σώμα δίχως σώμα» -βασισμένη στις Βάκχες του Ευριπίδη- για το Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Φιλίππων 2020, «Τα μάγια της πεταλούδας» του Φ.Γ.Λόρκα για το Δη.Πε.Θε. Ιωαννίνων και την παράσταση «Μεταξύ Φαλήρου και Κορυδαλλού» για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Συμμετείχε στο Onassis youth festival 2018 με το 4ο Λύκειο Πετρούπολης και την παράσταση, «Προμηθέα, μέρα ή νύχτα;».

Το θεατρικό της έργο «Η Μεγάλη Άρκτος» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «το Ροδακιό».

Έχει μεταφράσει από τα γαλλικά για το Φεστιβάλ Αθηνών το έργο της Alexandra Badea, «Ακραιόφιλο».

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Dimiter Gotshceff, Λευτέρη Βογιατζή, Άννα Κοκκίνου, Γιάννη Χουβαρδά, Θοδωρή Γκόνη, Νίκο Φλέσσα, Βίκτορα Αρδίττη, Elisabeth Marie, Άσπα Τομπούλη, Σοφία Καραγιάννη, Chiara Quidi, Αύρα Σιδηροπούλου, Νίκο Καμόντο, Δημήτρη Μπίτο, Νίκο Χατζηπαπά, Άννα Συνοδινού και Διονύση Σαββόπουλο.

Έχει παρουσιάσει την παράσταση «Φεύγουσα κόρη» σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη, βασισμένη στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Μια ψυχή» και στη μελέτη, έρευνα και καταγραφή που έχει πραγματοποιήσει πάνω σε παραμύθια, νανουρίσματα και μοιρολόγια της Ηπείρου.

Για την παράσταση αυτή ήταν υποψήφια για το βραβείο Μελίνας Μερκούρη 2007.

Στον κινηματογράφο έχει παίξει στην ταινία του Τώνη Λυκουρέση «Σκλάβοι στα δεσμά τους», «Common birds» διασκευή των Ορνίθων του Αριστοφάνη των Sylvia Maghoni- Gream Thomson, στον «Ανεμιστήρα» του Δημήτρη Μπίτου και στο «Μαξιλάρι» του Κωνσταντίνου Κακογιάννη καθώς και σε μικρού μήκους του Ευθύμη Kosemund Σανίδη και Δημήτρη Νάκου.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω της εφαρμογής zoom.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα)

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

 

Πολιτιστικά

Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ  ΦΙΛΙΠΠΩΝ

Σκηνοθεσία:  Αιμίλιος Χειλάκης – Μανώλης Δούνιας

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 & ΚΥΡΙΑΚΗ 11  ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ

Την εκρηκτική κωμωδία του Μολιέρου «Ο Κατά Φαντασίαν Ασθενής» σκηνοθετούν και διασκευάζουν φέτος το καλοκαίρι ο Αιμίλιος Χειλάκης και ο Μανώλης Δούνιας.  Μετά από τον «Δον Ζουάν» το 2009 στο Εθνικό Θέατρο και τον «Ταρτούφο» το 2016, συνεχίζουν τη μελέτη τους πάνω στον κορυφαίο Γάλλο δραματουργό, ο οποίος, μέσα πάντα από το πρίσμα της κωμωδίας φώτισε τα σκοτάδια της ανθρώπινης ψυχής, κατανόησε την ανθρώπινη ψυχοσύνθεση και δημιούργησε χαρακτήρες με οικουμενική εμβέλεια και έργα που παραμένουν επίκαιρα μέχρι σήμερα.

Με τον «Κατά Φαντασίαν Ασθενή» ο Μολιέρος βάζει στο στόχαστρό τη τους τσαρλατάνους και τους κομπογιαννίτες που λυμαίνονται το ιατρικό επάγγελμα. Σατιρίζει τους «ειδήμονες» της εποχής του που κρύβονταν πίσω από πομπώδες φράσεις και φανταχτερές ορολογίες πασχίζοντας έτσι να καμουφλάρουν την ανεπάρκεια των γνώσεών τους και το γεγονός ότι πάνω από τον ιπποκράτειο όρκο βάζουν το κέρδος και το προσωπικό συμφέρον.

Ο Μολιέρος – ως ένα από τα λαμπρότερα επαναστατικά πνεύματα της εποχής του – δεν μένει μόνο εκεί, αλλά κάνει και ένα πολιτικό σχόλιο καταγγέλλοντας κάθε μορφή εξουσίας και ασκώντας έντονη κριτική στη γαλλική κοινωνία και στα κακώς κείμενά της. Με ανάλαφρο αλλά καυστικό τρόπο, τα βάζει με τις παντός είδους αυθεντίες που τυφλωμένοι από αλαζονεία και έχοντας κατακτήσει προνόμια και εξουσία, υποτιμούν και καταπιέζουν τον απλό πολίτη.

Κατά τραγική ειρωνεία ο «Κατά Φαντασίαν Ασθενής» ήταν το κύκνειο άσμα του. Το 1673, λίγο μετά την τέταρτη παράσταση του έργου στην οποία πρωταγωνιστούσε, ο Μολιέρος – άρρωστος και προδομένος από τους γιατρούς –  πέθανε στα παρασκήνια.

Η παράσταση, που θα παρουσιαστεί σε μεγάλα θέατρα της Αθήνας και θα περιοδεύσει σε ολόκληρη την Ελλάδα, αποτελεί την ένατη συνσκηνοθεσία του Αιμίλιου Χειλάκη και του Μανώλη Δούνια μετά τις εξαιρετικά επιτυχημένες παραστάσεις «Μήδεια», «Μη σου τύχει», «Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας», «Οθέλλος», «Αντιγόνη», «Ιφιγένεια», «Ταρτούφος» και «Μόνος με τον Άμλετ».

Το έργο

Στο κωμικό μικροσκόπιο του Μολιέρου μπαίνει ένας αριστοκράτης, ο Αργκάν, ο οποίος ζει μια άνετη ζωή μέσα στον πλούτο και στα προνόμια. Θεωρεί τον εαυτό του το κέντρο του κόσμου και καταδυναστεύει τους γύρω του απαιτώντας να υπηρετούν τις παραξενιές και τα καπρίτσια του. Παρ’ όλα αυτά, και ο ίδιος ο Αργκάν υποφέρει καθώς νιώθει ότι κάτι τού φταίει.

Τρομερά υποχόνδριος και αρρωστοφοβικός είναι πεπεισμένος ότι το πρόβλημά του είναι η πολύ κλονισμένη υγεία του. Γι’ αυτό και έχει καλέσει όλους τους γιατρούς για να του βρουν θεραπεία. Μάταια όμως. Οι γιατροί – αλλά και κάθε είδους τσαρλατάνοι – δοκιμάζουν πάνω του όλες τις δοκιμασμένες και πειραματικές θεραπείες με σκοπό να τον απαλλάξουν από την «άγνωστη» ασθένειά του, ενώ ταυτόχρονα τον απαλλάσσουν και από τεράστια χρηματικά ποσά ως αμοιβή.

Καθώς βλέπει ότι οι «επιστήμονες» προσπαθούν να τον εκμεταλλευτούν, αποφασίζει να παντρέψει την κόρη του, Αγγελική, με ένα γιατρό προκειμένου να έχει δωρεάν ιατρική φροντίδα, αδιαφορώντας αν εκείνη είναι ερωτευμένη με τον Κλεάνθη. Όταν η Αγγελική αντιδρά, ο Αργκάν με την προτροπή της δεύτερης συζύγου του της Μπελίνα, της ανακοινώνει ότι μοναδική της εναλλακτική είναι να κλειστεί σε μοναστήρι.

Αυτοί που αναλαμβάνουν να τον συνεφέρουν είναι η υπηρέτριά του η Τουανέτα και ο αδερφός του ο Βεράλδος. Τον πείθουν να παραστήσει το νεκρό ώστε να ανακαλύψει ποιος τον εκμεταλλεύεται και ποιος τον νοιάζεται, ποιος τον επιβουλεύεται και ποιος πραγματικά τον αγαπάει.

Είναι όμως ο Αργκάν πράγματι ασθενής; Και αν ναι, ασθενεί από μια αρρώστια που μπορεί η ιατρική να θεραπεύσει; Ή μήπως είναι ένας ανασφαλής, φοβισμένος άνθρωπος που ενώ τα έχει όλα, προσπαθεί να βρει τι του φταίει και δεν είναι ευτυχισμένος και με πρόσχημα την κλονισμένη του υγεία πασχίζει να προκαλέσει τον ενδιαφέρον των γύρω του και να σιγουρευτεί ότι νοιάζονται για αυτόν;  Και μήπως τελικά ο μολιερικός Αργκάν δεν διαφέρει και πολύ από τον σύγχρονο άνθρωπο που δεν ικανοποιείται με τίποτα και παρόλο που ζει μια άνετη οικογενειακή ζωή, συνειδητοποιεί τελικά ότι η βαθύτερη και σημαντικότερη ανάγκη του είναι να αγαπηθεί.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Σκηνοθεσία – Διασκευή: Αιμίλιος Χειλάκης – Μανώλης Δούνιας

Ελεύθερη απόδοση: Μανώλης Δούνιας

Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς

Κοστούμια: Αλεξία Θεοδωράκη

Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

Κίνηση: Έλενα Γεροδήμου

Βοηθός σκηνοθετών: Θάνος Χατζόπουλος

Γραφιστικός σχεδιασμός: Δημήτρης Γκέλμπουρας @frobidden.designs

Social Media: Renegade Media

Παραγωγή: Τεχνηχώρος

ΠΑΙΖΟΥΝ:

Αιμίλιος Χειλάκης, Αθηνά Μαξίμου, Μυρτώ Αλικάκη,

Θοδωρής Ρωμανίδης, Νίκος Γκέλια,

Παναγιώτης Γαβρέλας, Βίκυ Διαμαντοπούλου,

Γιώργος Ζυγούρης, Δημήτρης Φιλιππίδης

Ώρα έναρξης : 9.00 μμ

Προπώληση : more.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων – Καβάλα

ΣΑΒΒΑΤΟ 27 & ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ 2024

Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο του Νέου Κόσμου σε συνεργασία με το Θέατρο Τέχνης-Καρόλου Κουν ανεβάζει τις Ικέτιδες του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη: ένα ποιητικό αλλά και βαθιά πολιτικό έργο στο κέντρο του σύγχρονου προβληματισμού για την έννοια του ασύλου σε μια δημοκρατική κοινωνία – ιδιαίτερα όταν στη θέση του διωκόμενου βρίσκονται οι γυναίκες.

Στο έργο (που είναι το πρώτο και το μοναδικό που έχει διασωθεί από την τετραλογία του Αισχύλου «Δαναΐδες») πρωταγωνιστεί ένα συλλογικό γυναικείο πρόσωπο: ο Χορός των πενήντα Δαναΐδων που, μαζί με τον πατέρα τους Δαναό εγκαταλείπουν τη Λιβύη και την Αίγυπτο και ζητούν άσυλο στην πόλη του Άργους. Σαν την προγόνισσά τους την Ιώ, που η Ήρα καταδίωκε ανελέητα στέλνοντάς της μια ενοχλητική βοϊδόμυγα, τον «οίστρο», για να την βασανίζει, οι Δαναΐδες πασχίζουν τώρα να ξεφύγουν από τους πενήντα γιους του Αιγύπτου που απαιτούν να τις παντρευτούν με τη βία.

Ο μύθος θέτει το ζήτημα της ταυτότητας και της θέσης της γυναίκας στην κοινωνία, εξιστορώντας παράλληλα το χρονικό της εγκατάστασης και της επικράτησης του ελληνικού φύλου στη χώρα των Πελασγών, των λεγόμενων «Προελλήνων». Οι Δαναΐδες Ικέτιδες μιλούν για τις ανάγκες που οδηγούν τους ανθρώπους να ξεριζωθούν από τη γη τους, την άγρια μοίρα του πρόσφυγα, την αξία της δικαιοσύνης, τις αρχές της δημοκρατίας. Πάνω απ’ όλα όμως μιλούν για τον αγώνα της Γυναίκας ενάντια στον Άνδρα που με τη βία ζητά να της επιβληθεί.

Η παράσταση ενώνει λυτρωτικά τις φωνές των αρχαίων ηρωίδων με εκείνες των σημερινών, μέσα από έναν εντυπωσιακό Χορό δεκαπέντε νέων γυναικών, με προεξάρχουσες στο λόγο την Λένα Παπαληγούρα και την Λουκία Μιχαλοπούλου (στους ρόλους της Υπερμνήστρας και της Αμυμώνης αντίστοιχα) . Τον Χορό απαρτίζουν μέλη της γυναικείας χορωδίας Chóres, νέες ηθοποιοί- σπουδάστριες της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης και χορεύτριες- ακροβάτισσες της ομάδας «Και όμως κινείται» (με κορυφαία την Χριστίνα Σουγιουλτζή). Στον ανδρικό ρόλο του Πελασγού, βασιλιά του προελληνικού πελασγικού φύλου-που πιστεύεται ότι υπήρξε μητρογραμμικό- η Λυδία Κονιόρδου. Τις δύο μορφές της πατριαρχικής εξουσίας ενσαρκώνουν ο Άκης Σακελλαρίου και ο Γιάννης Τσορτέκης.

Μετάφραση Ιωάννης Γρυπάρης • Επεξεργασία κειμένου και δραματουργίας – Σκηνοθεσία Μαριάννα Κάλμπαρη • Σκηνικά – Κοστούμια Χριστίνα Κάλμπαρη • Μουσική σύνθεση Χαράλαμπος Γωγιός • Χορογραφία Χριστίνα Σουγιουλτζή • Σχεδιασμός φωτισμών Στέλλα Κάλτσου • Βοηθός σκηνοθέτιδας Μαριλένα Μόσχου • Βοηθοί σκηνογράφου ενδυματολόγου Κυριακή Φόρτη, Κατερίνα Κυρτάτου • Μουσική διδασκαλία Ειρήνη Πατσέα, Σιμέλα Εμμανουηλίδου • Συντονισμός παραγωγής CHÓRES Βερονίκη Κρικώνη• Διεύθυνση παραγωγής Μαρίνα Γαβριηλίδου

Παίζουν (αλφαβητικά): Λυδία Κονιόρδου (Πελασγός), Λουκία Μιχαλοπούλου (Αμυμώνη), Λένα Παπαληγούρα (Υπερμνήστρα), Άκης Σακελλαρίου (Δαναός), Γιάννης Τσορτέκης (Αιγύπτιος Κήρυκας) • Κορυφαία χορεύτρια Χριστίνα Σουγιουλτζή

Κορυφαίες CHÓRES (αλφαβητικά) Ελένη Βασιλάκη, Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, Γιώτα Δημητρακοπούλου, Φανή Λύκου, Ιόνυ Μοσχοβάκου, Δάφνη Παγουλάτου, Ελένη Πούλιου, Ελίνα Σταμοπούλου, Δανάη Στεργίου, Νικολάια Τριανταφύλλου

Κορυφαίες Δραματικής Σχολής Θεάτρου Τέχνης (αλφαβητικά) Νεφέλη Δοδοπούλου, Μυρτώ Καπώλη, Ρένια Κρητικού, Άννα Μωρόγιαννη

Συμπαραγωγή Θέατρο του Νέου Κόσμου – Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

 

Ώρα έναρξης : 9.15 μμ

Προπώληση : more.com

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ολοκλήρωση της 3η Διεθνούς Θερινής Μουσικής Ακαδημίας – DISMA 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Με έδρα το Δημοτικό Ωδείο της Δράμας διεξήχθησαν από τις 2 έως και τις 7 Ιουλίου του 2024 τα masterclasses της 3η Διεθνούς Θερινής Μουσικής Ακαδημίας στη Δράμα, δίνοντας την ευκαιρία στους νέους να παρακολουθήσουν τα υψηλού επιπέδου σεμινάρια, εργαστήρια, ομιλίες, διαλέξεις και συναυλίες υψηλών προδιαγραφών καθώς επίσης και να λάβουν μέρος στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό της Ακαδημίας.

Μια σπουδαία διοργάνωση που πλέον έγινε θεσμός χάρη στην τόλμη των παραγόντων και στην αγάπη όλων των ανθρώπων (εκπαιδευτικών & διοικητικών) της οικογένειας του Πολιτιστικού Οργανισμού Δημοτικού Ωδείου Δράμας. Στη διενέργεια αυτή συνέβαλλαν τα μέγιστα ο πρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού και Δήμαρχος Δράμας κ. Γεώργιος Παπαδόπουλος και ο Αντιπρόεδρος του Πολιτιστικού Οργανισμού κ. Πέτρος Παρασκευαίδης.

Πρόκειται για την συνέχιση ενός θεσμού που σηματοδοτεί τα μουσικά δρώμενα τόσο της πόλης της Δράμας όσο και της χώρας μας, και που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης πραγματικότητας.

Στα πλαίσια λοιπόν αυτής της συνάντησης μουσικών καλλιτεχνών και σπουδαστών, πραγματοποιήθηκαν μαθήματα που συνδυάσανε γενικές γνώσεις, πρακτική εξάσκηση και σκηνική εμπειρία, μέσω της σύμπραξης διεθνώς καταξιωμένων καθηγητών μουσικής.

Συμμετείχαν 17 Διδάσκοντες από την Ελλάδα και το Εξωτερικό που καλύψανε πολυεπίπεδες δράσεις, όπως σεμινάρια (master classes), διαλέξεις, ομιλίες, εργαστήρια (workshops) και συναυλίες, σε θεματικές ενότητες και γνωστικά αντικείμενα της Κλασικής και Σύγχρονης τόσο οργανικής όσο και φωνητικής Μουσικής.

Συγκεκριμένα, οι καθηγητές μουσικής που τίμησαν με την παρουσία τους και το έργο τους, την διοργάνωση για τα masterclasses ήταν οι:

Γιώργος Εμμανουήλ Λαζαρίδης – Πιάνο, Στέφανος Θωμόπουλος – Πιάνο, Δημήτριος Τηλιακός – Μονωδία, Noe Inui – Βιολί , Γιώργος Δεμερτζής – Βιολί, Άγγελος Λιακάκης – Τσέλο, Θάνος Μήτσαλας – Κιθάρα, Βιβή Γκέκα – Μαντολίνο, Βασιλική Κατσούκα – Διεύθυνση Χορωδίας/Φωνητικό Εργαστήρι, Γεράσιμος Ιωαννίδης – Πνευστά Μουσικά Όργανα & Οργάνωση Μπάντας,, Πέτρος Μαυρομμάτης – Όμποε, Καμπάνης Σαμαράς – Σύνθεση & Ανώτερα Θεωρητικά,

ενώ για τις διαλέξεις ήταν οι:
Χρίστος Παπαγεωργίου, Γεώργιος – Ιούλιος Παπαδόπουλος, Νιόβη Κλαυδιανού, Γιάννης Σακαρίδης, Βασίλης Μπακόπουλος & Καμπάνης Σαμαράς.

Την 3η Διεθνή Θερινή Μουσική Ακαδημία την παρακολούθησαν περισσότεροι από 120 ενεργοί σπουδαστές αλλά και πλήθος απλών ακροατών από την Ελλάδα και από το εξωτερικό.

Στο διαγωνιστικό τμήμα της Ακαδημίας σε μια πολύ υψηλού επιπέδου διοργάνωση απέσπασαν βραβεία οι παρακάτω σπουδαστές της Ακαδημίας:

Κατηγορία Α (γεννηθέντες μέχρι και 2010):

  • 1ο Βραβείο Σταύρος Παρασκευαΐδης (Πιάνο)

Κατηγορία Β (γεννηθέντες μέχρι και 2006):

  • 1ο Βραβείο Χριστίνα Μαυρίδου (Βιολί)
  • 2ο Βραβείο Μάριος Θωμαΐδης (Βιολί)
  • 2ο Βραβείο Ντορέτα Δρίζη (Τσέλο)
  • 3ο Βραβείο Κωνσταντίνος Σαββίδης (Πιάνο)
  • 3ο Βραβείο Θάνος Παπαθανασίου (Τσέλο)

Κατηγορία Γ (χωρίς όριο ηλικίας):

  • 1ο Βραβείο Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος (Κιθάρα)
  • 2ο Βραβείο Ηρακλής Αλεξόπουλος (Πιάνο)
  • 2ο Βραβείο Ζωή – Θωμαή Μπάρμπα (Τσέλο)
  • 3ο Βραβείο Θεοδώρα – Ειρήνη Παρασκευά (Μονωδία)
  • 3ο Βραβείο Παναγιώτης Καλαφάτης (Βιολί)

Σημαντικό εκτός από τα βραβεία στον διαγωνισμό είναι ότι θα προσφερθούν ως υποτροφίες και ως δυνατότητα προβολής των νέων καλλιτεχνών σε όλους τους βραβευθέντες, ρεσιτάλ που θα διοργανώσει το Δημοτικό Ωδείο Δράμας για το επόμενο σχολικό έτος 2024 – 2025 στον κύκλο συναυλιών “Νέοι Καλλιτέχνες” & “Μουσικές Στιγμές” που θα έχει την δυνατότητα να τους απολαύσει μέσα στο επόμενο σχολικό έτος το κοινό της Δράμας.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Δράμα την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 21:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Απολογισμός των πρώτων 100 ημερών της θητείας του Δημάρχου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Δραμινή καλλιτέχνης Σάσα Παπαλάμπρου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “Σασπένς”

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Εγγραφή στην Επαγγελματική Σχολή Δράμας της ΔΥΠΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Ο ΠΑΟΠ Νέας Αμισού στη Γ’ Εθνική κατηγορία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Πολιτιστικά1 ημέρα πριν

Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Ώρα για παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Ονειρεμένα παπούτσια σε… αμέτρητες προτάσεις!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Βρείτε τα πάντα για την παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Για γατίσια και σκυλίσια γεύματα… πλήρους νοστιμιάς!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΚΟΣΜΟΣ5 ημέρες πριν

Οι δημοκρατικοί καταστρέφουν τη Δημοκρατία κυνηγώντας την εξουσία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Kαταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια με τη φωτιά στο Φαλακρό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού συναντήθηκε με την Υφυπουργό Τουρισμού

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών