Connect with us

Εκπαιδευτικά

Oι Βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020

Δημοσιεύθηκε

στις

Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες επιλογής των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021.

Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να πληροφορούνται τα αποτελέσματα μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου https://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Οι Βάσεις 2020 εδώ

Παράθεση Βάσεων 2020 εδώ

Α. Οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις 2020 ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ:

i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών,  της ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος, με το Παλαιό ή το Νέο σύστημα.

ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ, για Τμήματα και Σχολές των Πανεπιστημίων, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

iii) εσπερινού Γενικού Λυκείου, για τα Πανεπιστήμια, τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού με το Παλαιό ή το Νέο σύστημα.

iv) εσπερινού ΕΠΑΛ, για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Β. Επίσης, οι διαδικασίες επιλογής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αφορούν αποφοίτους, χωρίς νέα εξέταση το 2020, αλλά με παλαιότερη συμμετοχή το 2018 ή το 2019:

i) ημερήσιου Γενικού Λυκείου, για τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές των Ακαδημιών της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος.

ii) ημερήσιου ΕΠΑΛ , για τα Πανεπιστήμια, την ΑΣΠΑΙΤΕ, τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης, τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων, Πυροσβεστών, Δοκίμων Λιμενοφυλάκων και τις Σχολές της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού.

Έχουν δοθεί στη δημοσιότητα η βαθμολογία του πρώτου και του τελευταίου εισαγόμενου στο κάθε Τμήμα ή Σχολή για την κάθε κατηγορία. Επίσης, παρατίθενται στοιχεία των βάσεων για τα έτη 2019 και 2020 και οι διακυμάνσεις τους, παρ’ ότι επισημαίνεται ότι τα στοιχεία δεν είναι συγκρίσιμα για τις περισσότερες κατηγορίες υποψηφίων, δεδομένου του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων και των διαφορετικών συστημάτων εισαγωγής.

Τέλος, απεστάλησαν ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας καταστάσεις επιτυχόντων κάθε κατηγορίας, για να αναρτηθούν στα Λύκεια.

O συνολικός αριθμός των υποψηφίων για επιλογή φέτος ανήλθε σε 105.420, εκ των οποίων 89.640 με τις διαδικασίες των ΓΕΛ και 15.780 με τις διαδικασίες των ΕΠΑΛ, ενώ πέρυσι ο αντίστοιχος συνολικός αριθμός  υποψηφίων ήταν 103.963.

Συνολικά εισήχθησαν στα Πανεπιστήμια, στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, στην ΑΣΠΑΙΤΕ, στην ΑΣΤΕ, στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές και στις Ακαδημίες της Πυροσβεστικής, του Εμπορικού Ναυτικού και του Λιμενικού Σώματος 81.413 υποψήφιοι, ενώ το 2019 εισήχθησαν 80.696.

Τα αναλυτικά στοιχεία υποψηφίων και επιτυχόντων παρατίθενται στο συνημμένο πίνακα.

Τα δικαιολογητικά και η διαδικασία της ηλεκτρονικής εγγραφής θα ανακοινωθούν κατά τις προσεχείς ημέρες με νεότερο Δελτίο Τύπου και αναλυτική εγκύκλιο.

Η προθεσμία και η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και του Λιμενικού Σώματος, στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού, καθώς στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης θα ορισθεί και θα ανακοινωθεί από τις ίδιες τις Σχολές.

Γ. Τέλος, ανακοινώνονται τα αποτελέσματα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με τις ειδικές κατηγορίες των αλλοδαπών-αλλογενών αποφοίτων Λυκείων εκτός Ε.Ε. και των αποφοίτων Λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων Κρατών-Μελών της Ε.Ε. Τα δικαιολογητικά και η διαδικασία εγγραφής αυτών των εισαγόμενων θα ανακοινωθούν κατά τις προσεχείς ημέρες με νεότερο Δελτίο Τύπου και αναλυτική εγκύκλιο, με την προϋπόθεση ότι πέραν των δικαιολογητικών που απαιτούνται θα προσκομίζεται και βεβαίωση των Πανεπιστημίων Αθήνας, Θεσσαλονίκης ή πιστοποιητικό τουλάχιστον επιπέδου Β2 του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας ότι γνωρίζουν την Ελληνική γλώσσα. Όσοι δεν κατέχουν την ανωτέρω βεβαίωση ή το πιστοποιητικό γνώσης της Ελληνικής γλώσσας ολοκληρώνουν την εγγραφή τους μετά από την προσκόμιση αυτών μέχρι και το επόμενο της εισαγωγής ακαδημαϊκό έτος, σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται.

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι αυτά που έχουν ανακοινωθεί με τις Οδηγίες για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση της Ελλάδας των κατηγοριών:

α) αλλοδαπών-αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός Ε.Ε. και β) αποφοίτων Λυκείων ή αντιστοίχων σχολείων κρατών –μελών της Ε.Ε. και θα κατατεθούν από τους ίδιους τους υποψηφίους ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους στη γραμματεία της σχολής επιτυχίας, προκειμένου να γίνει ο έλεγχος τους για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους.

Επισημαίνεται ότι για τους εν λόγω υποψηφίους δεν εφαρμόζεται η διαδικασία ηλεκτρονικής εγγραφής.

Εκπαιδευτικά

Προοπτικές και δυνατότητες σπουδών στο Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC και στην Νομική Σχολή

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Γρηγόρης Μιχαηλίδης, Επίκουρος Καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC, μας ενημερώνει για τις προοπτικές και δυνατότητες σπουδών Ελλήνων φοιτητών στο Πανεπιστήμιο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Όχι στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ από συλλόγους Αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας, κ. Πιερρακάκη, και την εξαγγελία νέου συστήματος διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών με βάση τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, προκλήθηκε, αναπόφευκτα, έντονη ανησυχία και αναστάτωση σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ως απότοκο, σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί Σύλλογοι κινηθήκαμε τάχιστα και συνεδριάσαμε από κοινού με στόχο τη χάραξη κοινού τρόπου δράσης. Άλλωστε, η σαφής κλιμάκωση της κυβερνητικής πολιτικής χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, επιτάσσει, αναντίρρητα, τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια.

Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ συνιστά ένα αναχρονιστικό σύστημα διορισμών, εφόσον δοκιμάστηκε στο παρελθόν και κατά γενική ομολογία απέτυχε, αφήνοντας κατάλοιπα για πολλά χρόνια, χωρίς να λύσει κανένα πρόβλημα.

Τουναντίον, αποτελεί παράγοντα ενίσχυσης της εργασιακής ανασφάλειας και του άγχους των εκπαιδευτικών, καθώς θέτει εν μία νυκτί σε αμφισβήτηση την πρόσβαση στην αγορά εργασίας σε ανθρώπους που ασκούν για χρόνια το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ανατρέποντας τον προγραμματισμό ζωής χιλιάδων συναδέλφων.

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Επιπροσθέτως, μόνο ως αλλοπρόσαλλη και ανεδαφική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κυβερνητική επιλογή που αφορά στην οποιαδήποτε αλλαγή συστήματος, την ώρα που μόλις τρεις μήνες πριν κληθήκαμε να συμμετέχουμε σε
προκήρυξη κατάρτισης νέων πινάκων κατάταξης, των οποίων την έκδοση ακόμη αναμένουμε.

Η επιστροφή στην κανονικότητα -όπως ανέφερε ο νέος Υπουργός Παιδείας- προϋποθέτει τη συνέχιση των μόνιμων διορισμών, χωρίς αιφνιδιασμούς και ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών, που για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείοκαι υπηρετούν τον στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή.

Με το παρόν δελτίο Τύπου, ως Σύλλογοι που εκπροσωπούμε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τοποθετούμαστε ενιαία και ομόφωνα:

Απορρίπτουμε συντριπτικά και μαζικά κάθε ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού για τον διορισμό και τις προσλήψεις μας, που βάζει στη ρουλέτα των εξετάσεων την καριέρα και τις ζωές μας.
Επιστρέφουμε τις εξαγγελίες ως απαράδεκτες τόσο ως προς τη διαδικασία, όσο και ως προς το περιεχόμενό τους.
Απαιτούμε ειλικρινή διάλογο και διαβούλευση από μηδενική βάση με εξασφαλισμένη την ισότιμη συμμετοχή του εκπαιδευτικού κλάδου με εκπροσώπους όλων των υπογραφόντων Συλλόγων, μαζί με τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες.

Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου στη διαδικασία προώθησης μιας  συγκεκριμένης πολιτικής ατζέντας, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας να γυρίσουν πίσω στην ανασφάλεια και την απαξίωση. Κυρίως, όμως, δε θα επιτρέψουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων- ΠΑ.Σ.Α.Δ.
• Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας- Π.Ε.Α.Δ.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών- ΠΑ.Σ.Α.Ν.
• Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Τ.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Κ.Ε.Α.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ΠΑ.ΣΥ.Δ.Ε.Ε.Α.
• Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής- Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (υπό σύσταση)- Σ.Α.Φ.
• Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής ΑγωγήςΠ.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.
• Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε.- Π.Ε.ΕΚ.Τ.Ε.Γ.
• Σύλλογος ΠΕ88.04-Διατροφής
• Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Οικονομίας- ΠΑ.Σ.Ε.ΟΙΚ.
• Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών- Π.Ε.Ε.Κ.Ε.
• Σύλλογος Φυσικών Ειδικής Αγωγής- Σ.Φ.Ε.Α.
• Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής- ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
• Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής (υπό σύσταση)

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Οι ειδικότητες του Δημόσιου ΙΕΚ Δράμας το σχολικό έτος 2023-2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 το Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας θα έχει τις εξής 6 ειδικότητες, σύμφωνα με το ΦΕΚ 3589/Β/30-5-2023:

1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ (CHEF)
2. ΒΟΗΘΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
4. ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
5. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
6. ΒΟΗΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ

Οι διατιθέμενες θέσεις για κάθε μία από τις ως άνω ειδικότητες του παράλληλου μηχανογραφικού είναι 20 θέσεις.

Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου 2023. Λεπτομέρειες για τη διαδικασία εγγραφής και οι ημερομηνίες εγγραφών θα ανακοινωθούν από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης για τα Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις των Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας άλλων Υπουργείων, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. και τα Ι.Ε.Κ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

Δημοτικές 20234 εβδομάδες πριν

Ψηφοδέλτιο “Project για τη Δράμα” – Δημοτικές Εκλογές 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αγιασμός θεμελίωσης Γυμνασίου – Λυκείου Καλαμπακίου

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

Περιφερειακές 20233 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Βρέθηκε αρχαίος κίονας στο κέντρο της Δράμας

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

«Επανεκκίνηση για τη Δράμα» Το πρόγραμμά μας για τις σχολικές μονάδες

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Επίσκεψη στο ΚΔΑΥ Δράμας

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Πρόγραμμα “Project για τη Δράμα” (Μέρος 2ο )

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Ομιλία του υπ. Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου και παρουσίαση υποψηφίων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Αγιασμός πολιτιστικής περιόδου 2023-2024 της Ένωσης Χορευτών Ν . Δράμας “ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θεωρώ βέλτιστη λύση την Εφη Αχτσιόγλου

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Συγχαρητήριο μήνυμα για τον ιατρό – χειρουργό Γιώργο Βράκα

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 2024 – 2028 / «Project για τη Δράμα»

Εκλογές 20195 ημέρες πριν

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Άρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Αγαπάμε την πόλη μας – Ζωντανεύουμε τις γειτονιές της #2

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών