Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

Published

on

Χωρίς λιμάνι και αεροδρόμιο, η περιοχή πάντα βασιζόταν για την ανάπτυξή της στο οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο

Του Τάσου Αποστολίδη | makthes

Αν υπήρχε ο τίτλος του πιο απομονωμένου συγκοινωνιακά νομού, τότε η Δράμα θα τον διεκδικούσε με αξιώσεις.

Χωρίς λιμάνι και αεροδρόμιο, η περιοχή πάντα βασιζόταν για την ανάπτυξή της στο οδικό και το σιδηροδρομικό δίκτυο. Εδώ και χρόνια είναι προβληματική η γραμμή του ΟΣΕ από Θεσσαλονίκη έως Έβρο, η οποία, όταν λειτουργεί, συνήθως εξαιρεί τη Δράμα. Στη θέση των τρένων, ο ΟΣΕ δρομολογεί λεωφορεία όμως κανείς δε μπαίνει στη διαδικασία αλλαγής μέσων μεταφοράς όταν ο συνολικός χρόνος ταξιδιού είναι τόσο μεγάλος.

Το μόνο που απομένει για την ανάπτυξη της περιοχής αλλά και την κάλυψη των υφιστάμενων αναγκών της είναι το οδικό δίκτυο.

Η πόλη της Δράμας είναι η μόνη πρωτεύουσα νομού στη βόρεια Ελλάδα από την οποία δεν διέρχεται ούτε η Εγνατία Οδός ούτε κάποιος κάθετος άξονάς της. Άλλες πόλεις που είναι βορειότερα του οδικού άξονα, όπως οι Σέρρες, έχουν αποκτήσει ασφαλή και γρήγορη πρόσβαση στην Εγνατία ενώ για πόλεις όπως η Βέροια και η Ορεστιάδα, είτε εκτελούνται είτε έχουν δρομολογηθεί σημαντικά έργα.

Το να αποκτήσει δε η Δράμα κάθετο άξονα με χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητόδρομου, όπως η Καστοριά και η Πτολεμαΐδα που συνδέονται με σημεία έξω από την Κοζάνη, είναι κάτι που ούτε ως υπόσχεση δεν έχει ακουστεί έως τώρα.

Ξεκινώντας από τη Δράμα, για να αποκτήσει κάποιος πρόσβαση στην Εγνατία Οδό πρέπει να διανύσει περίπου 30 χιλιόμετρα στην παλιά εθνική οδό για Καβάλα. Θεωρητικά, είναι μικρή απόσταση. Επίσης ο δρόμος έχει βελτιωθεί σε αρκετά σημεία. Ωστόσο δεν πρόκειται για κλειστό αυτοκινητόδρομο, ούτε για δρόμο ταχείας κυκλοφορίας στον οποίο μπορούν να αναπτυχθούν μεγάλες ταχύτητες. Οι οδηγοί διέρχονται από 10 διαφορετικά χωριά, σε ορισμένα από τα οποία παρατηρείται το μόνιμο μποτιλιάρισμα της καθημερινότητας αφού πάνω στην παλιά εθνική οδό λειτουργεί η κάθε τοπική αγορά.

Τις θερινές περιόδους, κυρίως κατά τις ώρες επιστροφής των Δραμινών από τις παραλίες της Καβάλας, παρατηρούνται πολύ αργές ταχύτητες που σε ορισμένες περιπτώσεις θυμίζουν… περιφερειακή της Θεσσαλονίκης με έργα fly over. Επιπλέον, ο δρόμος παρουσιάζει σοβαρά ζητήματα ασφάλειας, τόσο για τους οδηγούς, όσο και για τους κατοίκους των οικισμών από τους οποίους διέρχεται.

Την τελευταία δεκαετία στη Δράμα έχουν δοθεί υποσχέσεις για δύο οδικά έργα που θα εξασφαλίσουν πρόσβαση στην Εγνατία Οδό. Το ένα αφορά την μετάβαση έως την Αμφίπολη και το άλλο έως την Καβάλα. Και τα δύο θα εξυπηρετήσουν τα ταξίδια από και προς Θεσσαλονίκη, ωστόσο ο άξονας της Καβάλας θα εξυπηρετήσει επιπλέον και ανάγκες της καθημερινότητας αφού παρατηρείται πολύ μεγάλος φόρτος κίνησης όλο το έτος.

Εξάλλου θα εξυπηρετήσει και τις τουριστικές ροές όπως η είσοδος Βούλγαρων μέσω της Εξοχής ή η πρόσβαση Δραμινών στις παραλίες, είτε πρόσβαση των πολιτών της βορειοανατολικής Ελλάδας στο χιονοδρομικό κέντρο του Φαλακρού.

Και για τα δύο έργα παρατηρείται στασιμότητα και ολιγωρία από την πολιτεία. «Ως πολίτες του νομού έχουμε κουραστεί να γινόμαστε συνεχώς αποδέκτες υποσχέσεων χωρίς αντίκρισμα και να ενημερωνόμαστε για χρονοδιαγράμματα τα οποία τελικά δεν τηρούνται» λέει χαρακτηριστικά ο βουλευτής Δράμας του ΠΑΣΟΚ, Τάσος Νικολαΐδης, που είναι ένας από τους πολλούς που έχει «σκαλίσει» το θέμα με ερωτήσεις στη βουλή.

Θυμίζει ότι η Δράμα είναι μια πλήρως αποκομμένη περιοχή, χωρίς πρόσβαση σε λιμάνια και αεροδρόμια που «βρίσκεται ουσιαστικά δεκαετίες πίσω». Ο φόρος αίματος που πληρώνεται στην άσφαλτο είναι βαρύς και τα τροχαία πολύ συχνά. Ανάμεσα σε αυτούς που έχασαν τη ζωή τους οδηγώντας πέρυσι στον δρόμο για Αμφίπολη ήταν και ο δήμαρχος Δοξάτου Θέμης Ζεκερίδης.

Ο συγκεκριμένος δρόμος των 43 χιλιομέτρων για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του. Σύμφωνα με την τελευταία γραπτή ενημέρωση του υπουργείου Υποδομών, ο διαγωνισμός δεν αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν το 2025 και το έργο κατασκευής, στην καλύτερη περίπτωση, θα ολοκληρωθεί μετά το 2028. Στη Δράμα επικρατεί η βεβαιότητα ότι ούτε αυτό το χρονοδιάγραμμα θα τηρηθεί.

Ο δε δρόμος για την Καβάλα θυμίζει γεφύρι της Άρτας. Πριν από μερικές εβδομάδες, η Εγνατία Οδός Α.Ε. έκανε γνωστό ότι μόλις στα τέλη του 2023 εκδικάστηκε η υπόθεση απαλλοτριώσεων για ένα μέρος μόνο του έργου και η απόφαση δεν έχει ακόμη εκδοθεί.

Για κάποια σκέλη του έργου δεν έχουν ακόμη τελειώσει ούτε οι μελέτες ενώ για άλλα, σύμφωνα με την «Εγνατία», δεν έχουν καν εξασφαλιστεί πηγές χρηματοδότησης. Από τα συμφραζόμενα προκύπτει ότι το έργο δεν έχει προοπτική ολοκλήρωσης πριν το 2030. Αλλά ακόμη και τότε, μια λεπτομέρεια έρχεται να τονίσει ότι δεν ζούμε σε μια συνηθισμένη χώρα.

Η κατάληξη του κάθετου άξονα θα είναι στον κόμβο της δυτικής εισόδου της Καβάλας. Το τελευταίο τμήμα του δρόμου από Σταυρό Αμυγδαλεώνα μέχρι Άγιο Σίλλα, μήκους μόλις δυόμιση χιλιομέτρων, είναι το δυσκολότερο τεχνικά αλλά και γραφειοκρατικά. Η χάραξη περνά μέσα από αισθητικό δάσος και το δασαρχείο Καβάλας απαγορεύει να γίνουν γεωτρήσεις εντός του. Έτσι έχει κολλήσει, ίσως για πάντα, η εξέλιξη μιας σειράς μελετών. Για το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει έντονος σκεπτικισμός. Ο κόμβος του αυτοκινητόδρομου είναι σε υψόμετρο 200 μέτρων και απαιτείται ένα εξαιρετικά περίπλοκο τεχνικό έργο. Αν αποφασιστεί αλλαγή της χάραξης, τότε αυτό θα σημάνει νέα πολυετή καθυστέρηση.

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εργασιακές Σχέσεις – Χρόνος Εργασίας- Εργάνη και Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Published

on

By

Το Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ν.Δράμας και το Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ διοργανώνουν εκδήλωση νομικής πληροφόρησης για εργαζομένους και ανέργους, με θέμα: «Σύγχρονα ζητήματα Εργασιακών Σχέσεων- Χρόνος Εργασίας- Εργάνη  και Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας».

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερωθούν, από Νομικό του ΙΝΕ ΓΣΕΕ, σχετικά με τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις που έχουν συντελεστεί στο εργατικό δίκαιο, με έμφαση στα ζητήματα:

  • Ψηφιακή κάρτα- Εργάνη- Τρόπος εφαρμογής
  • Τριετίες
  • Συμβάσεις κατά παραγγελία
  • Καταγγελία σύμβασης εργασίας
  • Χρόνος εργασίας
  • Απασχόληση κατά την 6η ημέρα της εβδομάδας

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 10 Απριλίου στις 18:00 -20:00 στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο, Ηπείρου 2.

  • Πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος στα τηλέφωνα: Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Ν. Δράμας: 2521032546 ΙΝΕ ΓΣΕΕ: 2541084385

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επιβολή Ειδικού Τέλους των Υδροηλεκτρικών Έργων της ΔΕΗ επί του ποταμού Νέστου

Published

on

By

Επιβολή Ειδικού Τέλους για τη λειτουργία των Υδροηλεκτρικών Έργων της ΔΕΗ επί του ποταμού Νέστου

Να δοθεί τέλος στο παράδοξο σημερινό καθεστώς

Του Μάκη Μουρατίδη

Η ΔΕΗ δεν είναι αυτό που αναφέρει το ακρωνύμιο. Δηλαδή, Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού. Η ΔΕΗ πλέον από το 2021, είτε συμφωνούμε με την επιλογή, είτε όχι, είναι μια ιδιωτική εταιρία, της οποίας το 66% του μετοχικού κεφαλαίου ανήκει σε ιδιώτες.

Η ιδιωτική αυτή επιχείρηση δραστηριοποιείται όπως είναι φυσικό στον τομέα της ενέργειας, ωστόσο αναλαμβάνει επιχειρηματικές πρωτοβουλίες και σε άλλους τομείς με στόχο την κερδοφορία και τη διανομή κερδών στους μετόχους. Πρόσφατα μάλιστα εξαγόρασε την επιχείρηση Κωτσόβολος και εμπορεύεται ψυγεία, τηλεοράσεις και μίξερ.

Είναι ανεπίτρεπτο η ιδιωτική αυτή επιχείρηση και επομένως οι ιδιώτες μέτοχοί της να απολαμβάνουν ειδικά προνόμια. Η ΔΕΗ θα πρέπει να λειτουργεί τηρώντας απαρέγκλιτα όλες τις υποχρεώσεις της, ιδίως αυτές που απορρέουν από τους όρους περιβαλλοντικής αδειοδότησης των έργων της και επιπλέον θα πρέπει να της επιβληθούν όροι υγιούς ανταγωνισμού έναντι των υπόλοιπων ομοειδών ιδιωτικών επιχειρήσεων.

Η κρατική κατά το παρελθόν ΔΕΗ, αξιοποιώντας τους υδάτινους πόρους σε συνδυασμό με το κατάλληλο φυσικό ανάγλυφο της περιοχής, έχει κατασκευάσει και λειτουργεί στον ποταμό Νέστο τα μεγάλα Υδροηλεκτρικά Έργα (ΥΗΕ) του Θησαυρού και της Πλατανόβρυσης, ενώ εκκρεμεί αδικαιολόγητα επί 25ετία η κατασκευή του αναρρυθμιστικού ΥΗΕ Τεμένους τρίτου στη σειρά έργου του Συγκροτήματος Νέστου. Το σύνολο των Υδροηλεκτρικών Έργων της ΔΕΗ επί του ποταμού Νέστου χωροθετούνται εντός του θεσμοθετημένου Εθνικού Πάρκου Οροσειράς Ροδόπης.

Σύμφωνα με το Άρθρο 27 του Ν. 3734/2009 (ΦΕΚ 8/28.01.2009 τεύχος Α΄) σε μικρό ιδιωτικό υδροηλεκτρικό έργο (ΑΠΕ) που λειτουργεί π.χ. στην περιοχή Σιδηρονέρου του Ν. Δράμας επιβάλλεται ειδικό τέλος υπέρ του τέως Φορέα Διαχείρισης Οροσειράς Ροδόπης με έδρα το Παρανέστι. Το τέλος αυτό αντιστοιχεί σε ποσοστό ένα τοις εκατό (1%) επί της, προ Φ.Π.Α., τιμής πώλησης από τον παραγωγό της ηλεκτρικής ενέργειας στον Διαχειριστή του Συστήματος ή του Δικτύου.

Αντίθετα, στα μεγάλα Υδροηλεκτρικά Έργα επί του ποταμού Νέστου της ιδιωτικής πλέον ΔΕΗ, τα οποία αναμφισβήτητα επιφέρουν σημαντικότερες επιπτώσεις στο περιβάλλον μιας προστατευόμενης περιοχής από τα αντίστοιχα μικρά, δεν επιβάλλεται κανένα ειδικό τέλος επειδή θεωρείται (σωστά ή λανθασμένα) ότι η συγκεκριμένη διάταξη δεν τα αφορά.

Επισημαίνεται ότι το ισχύον σήμερα προαναφερθέν ειδικό τέλος δεν αποδίδεται στους ΟΤΑ, παρά μόνο στους κατά τόπους Φορείς Διαχείρισης Προστατευόμενων Περιοχών, οι οποίοι έχουν ήδη καταργηθεί και ενσωματωθεί στον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ) με έδρα την Αθήνα.

Υπενθυμίζεται ότι ο Φορέας Διαχείρισης Οροσειράς Ροδόπης έχει καταργηθεί και ενσωματωθεί στη Μονάδα Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Νέστου – Βιστωνίδας και Ροδόπης του ΟΦΥΠΕΚΑ με έδρα το Πόρτο Λάγος και Παράρτημα στο Παρανέστι.

Ως εκ τούτου, η είσπραξη από τον ΟΦΥΠΕΚΑ ακόμη και του υφιστάμενου σήμερα ειδικού τέλους από τα μικρά υδροηλεκτρικά και η κεντρική διαχείριση των αντίστοιχων ποσών χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες, πιθανότατα και σύμφωνα με την υπάρχουσα εμπειρία θα οδηγήσει σε απώλεια των ελάχιστων πόρων που σήμερα επενδύονται τοπικά.

Πρόταση

Προτείνεται η τροποποίηση της ισχύουσας διάταξης νόμου με πρόβλεψη επιβολής ειδικού τέλους σε κάθε παραγωγό ηλεκτρικής ενέργειας από Υδροηλεκτρικό Σταθμό εντός προστατευόμενων περιοχών, ανεξαρτήτως ισχύος, και η απόδοσή του για υλοποίηση αναπτυξιακών δράσεων και προγραμμάτων στους οικείους Δήμους (κατά ποσοστό 80%) και στον ΟΦΥΠΕΚΑ (κατά ποσοστό 20%)   για λογαριασμό της αντίστοιχης Μονάδας Διαχείρισης της Προστατευόμενης Περιοχής (ΜΔΠΠ).

Η επιβολή ειδικού περιβαλλοντικού τέλους στη Δ.Ε.Η. για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από μεγάλα υδροηλεκτρικά εντός προστατευόμενης περιοχής, κατ’ αναλογία με το επιβαλλόμενο σήμερα τέλος μόνο σε άλλες ιδιωτικές επιχειρήσεις, θα διασφαλίσει ισότιμους όρους ανταγωνισμού σε ομοειδείς επιχειρήσεις παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος.

Επιπλέον, θα δημιουργηθούν προϋποθέσεις για την υλοποίηση ειδικών προγραμμάτων ανάπτυξης και προώθησης της απασχόλησης σε συγκεκριμένες ελάχιστες σε αριθμό προστατευόμενες περιοχές της χώρας (Οροσειρές Ροδόπης, Πίνδου) χωρίς επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού, με σημαντικούς πόρους από την επιβολή ειδικού τέλους στους παραγωγούς ηλεκτρικής ενέργειας από μεγάλους Υδροηλεκτρικούς Σταθμούς.

Επί της ουσίας δηλαδή, θα επιβληθεί με νόμο  στη ΔΕΗ, όπως επιβλήθηκε στους μικρούς παραγωγούς ΑΠΕ, να αποδώσει αντισταθμιστικούς πόρους σε προστατευόμενες περιοχές, που επηρεάζονται περιβαλλοντικά, για την καθαρή ενέργεια που παράγεται έναντι της κατανάλωσης ακριβών καυσίμων, ιδιαίτερα στην τρέχουσα συγκυρία.

Ειδικότερα, η επιβολή ειδικού περιβαλλοντικού τέλους στη Δ.Ε.Η. για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος από τους ΥΗΣ Θησαυρού και Πλατανόβρυσης και μελλοντικά του Τεμένους θα διασφαλίσει τη βιωσιμότητα του Παραρτήματος της Μονάδας Διαχείρισης Εθνικών Πάρκων Νέστου – Βιστωνίδας και Ροδόπης του ΟΦΥΠΕΚΑ με έδρα το Παρανέστι και την υλοποίηση του προγράμματος δράσης του φορέα (επενδύσεις, δράσεις προστασίας και ανάδειξης της προστατευόμενης περιοχής, θέσεις απασχόλησης κλπ) χωρίς καμία συνδρομή του κρατικού προϋπολογισμού.

Θα ενισχύσει επίσης με σημαντικούς πόρους τους τρεις Δήμους της περιοχής (Παρανεστίου, Δράμας και Κ. Νευροκοπίου)  για τη χρηματοδότηση και υλοποίηση ειδικών προγραμμάτων ανάπτυξης της ορεινής προστατευόμενης περιοχής του Ν. Δράμας (βασικές υποδομές, δράσεις για την ανάπτυξη παραγωγικών δραστηριοτήτων, δράσεις για την προστασία και ανάδειξη περιβάλλοντος κλπ).

Η παραπάνω πρόταση σε μορφή συγκεκριμένης διάταξης νόμου έχει κατατεθεί επανειλημμένα από τον υπογράφοντα κατά τη δημόσια διαβούλευση στο opengov σχετικών νομοσχεδίων από το 2009 μέχρι σήμερα, με τελευταία παρέμβαση σε κατατεθέν νομοσχέδιο το έτος 2022 (ΝΣ: Εκσυγχρονισμός της Αδειοδοτικής Διαδικασίας Ανανεώσιμων Πηγών ενέργειας κλπ). Επίσης έχει δημοσιευτεί στα τοπικά ηλεκτρονικά και έντυπα ΜΜΕ της Δράμας. Χωρίς βέβαια ανταπόκριση από τους αρμοδίους. Αναδημοσιεύεται επικαιροποιημένη για τελευταία φορά.

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Δήλωση Άγγελου Καλλία, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας

Published

on

By

Η αύξηση του τέλους ανθεκτικότητας από την 1η Απριλίου 2025 δημιουργεί ένα πρόσθετο οικονομικό βάρος στους επισκέπτες των ξενοδοχείων και οδηγεί τις ξενοδοχειακές μονάδες σε ρόλο εισπράκτορα του κράτους. Πρόκειται για ένα μέτρο που δεν έχει καμία σχέση με τον ξενοδόχο, αλλά επιβάλλεται απευθείας στους ταξιδιώτες, αυξάνοντας το συνολικό κόστος της διαμονής τους.

Συγκεκριμένα, το τέλος αυτό, το οποίο αρχικά εισήχθη ως “φόρος διαμονής” και στη συνέχεια μετονομάστηκε σε “τέλος ανθεκτικότητας”, κυμαινόταν από 0,5 έως 4 ευρώ, ενώ κατά την περίοδο από 1η Απριλίου έως 31 Οκτωβρίου εκτοξεύεται έως και τα 15 ευρώ ανά διανυκτέρευση σε πεντάστερα ξενοδοχεία. Αυτή η αύξηση δημιουργεί εύλογη δυσαρέσκεια στους επισκέπτες, οι οποίοι συχνά ζητούν από τους ξενοδόχους να μειώσουν την τιμή του δωματίου, χωρίς να γνωρίζουν ότι το τέλος αυτό επιβάλλεται αποκλειστικά από το κράτος.

Ιδιαίτερα σε περιοχές όπως η Δράμα, όπου η τουριστική κίνηση βασίζεται κυρίως σε Έλληνες επισκέπτες και η πληρότητα είναι χαμηλή, το πρόσθετο κόστος αυτό μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά. Είναι παράλογο να επιβάλλεται το ίδιο τέλος σε περιοχές με υψηλή τουριστική ζήτηση και σε περιοχές με περιορισμένες διανυκτερεύσεις. Για παράδειγμα, στη Δράμα, το σύνολο των εσόδων από το τέλος ανθεκτικότητας δεν ξεπερνά τις 200.000 ευρώ, ενώ μια μείωση μόλις 2% στις διανυκτερεύσεις θα επιφέρει ισόποση οικονομική ζημιά.

Ζητούμε να παραμείνει το χαμηλό τέλος καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου για τη Δράμα και για περιοχές με πληρότητα κάτω του 30%. Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να στηριχθεί με μέτρα που τον ενισχύουν, όχι με πρόσθετα βάρη που μειώνουν την ανταγωνιστικότητά του. Το κράτος πρέπει να επανεξετάσει το μέτρο αυτό και να λάβει υπόψη του τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητα των ξενοδοχείων και η προσιτή φιλοξενία για τους επισκέπτες.

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Πέτρος Τσολιάς –  Γενικός Διευθυντής κόμματος «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Αποθεώθηκε και καταχειροκροτήθηκε η Μελίνα Μποτέλλη στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης 

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Βουλευτές, Υπουργοί και Δικαστές. Διακριτές και Αδιάκριτες Εξουσίες !

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παράταση ρύθμισης οφειλών προς το Δήμος Δράμας

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Ανοιχτή πρόσκληση για την πλήρωση της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Η Kourtidis Group αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work” στην Ελλάδα

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Τρίτος κύκλος του Κινηματογραφικού Εργαστηρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Μαζική Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στη Δράμα για την Επέτειο της Τραγωδίας στα Τέμπη

Εκπαιδευτικά1 μήνα ago

3ο Γυμνάσιο Δράμας: Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο της Θάσου

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Πανηπειρωτική Ένωση Ν. Δράμας: Αρτοκλασία και κοπή βασιλόπιτας

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Ξεκίνησε η συμμετοχή ταινιών για το Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Υποστήριξη και εξυπηρέτηση ατόμων με προβλήματα Μνήμης και Άνοια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Παίξε & Κέρδισε Δώρα – “Κυκλική Οικονομία”

Πολιτιστικά3 ημέρες ago

Πρόσκληση εθελοντών για το 48ο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες ago

Εργασιακές Σχέσεις – Χρόνος Εργασίας- Εργάνη και Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Εκπαιδευτικά3 ημέρες ago

Το 5ο Δημ. Σχολείο Δράμας στο Εθνικό Εκπαιδευτικό Δίκτυο «Κωνσταντινούπολη – Θεσσαλονίκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Επιβολή Ειδικού Τέλους των Υδροηλεκτρικών Έργων της ΔΕΗ επί του ποταμού Νέστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Δήλωση Άγγελου Καλλία, Προέδρου Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Επιστολή Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας σχετικά με το τέλος ανθεκτικότητας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Βουλευτές, Υπουργοί και Δικαστές. Διακριτές και Αδιάκριτες Εξουσίες !

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Βράβευση της ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΠΟΤΕΛΛΗ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Ο Μητσοτάκης διαγράφει τον Κυριαζίδη για το «κάνε ένα παιδί» στην Κωνσταντοπούλου

Εκπαιδευτικά1 μήνα ago

3ο Γυμνάσιο Δράμας: Πανελλήνια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Ετήσιος Χορός Εμπορικού Συλλόγου Δράμας – FLASHBACK PARTY

Πολιτιστικά1 μήνα ago

“Μικρές Ταινίες, Μεγάλα Όνειρα”

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Από τη Δράμα στα ΟΣΚΑΡ

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Cinematherapy με τη συμμετοχή 1900 μαθητών των Σχολείων της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Μαζική Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στη Δράμα για την Επέτειο της Τραγωδίας στα Τέμπη

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών