Connect with us

Χρηστικά

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

Δημοσιεύθηκε

στις

Με τον νόμο 4784/2021 η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει και για οδήγηση μοτοσικλέτας

Με διάταξη του νόμου 4784/2021 η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει και για οδήγηση μοτοσικλέτας με προϋποθέσεις που ορίζονται αναλυτικά

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τον παραπάνω νόμο 4784/2021, κάθε οδηγός στην Ελληνική επικράτεια, μπορεί, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, με την άδεια οδήγησης οχήματος να κυκλοφορήσει με μηχανάκι από 50 κ.εκ. έως 125 κ.εκ.

Με άδεια οδήγησης κατηγορίας Β λοιπόν, ο οδηγός μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά, εκτός από τα παραπάνω δίκυκλα μικρού κυβισμού, μοτοποδήλατα και ηλεκτρικά σκούτερ.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις

  • Ο οδηγός θα πρέπει να έχει συμπληρώσει το 27 έτος της ηλικίας του
  • Ο οδηγός θα πρέπει να είναι κάτοχος διπλώματος Β κατηγορίας για τουλάχιστον 6 χρόνια
  • Ο οδηγός θα πρέπει να παρακολουθήσει 5 ώρες μαθήματα οδήγησης μοτοσυκλέτας (χωρίς να δώσει ωστόσο εξετάσεις)

Διαφορά στα δίκυκλα 50 κ.εκ. και 125 κ.εκ.

Ο οδηγός που επιθυμεί να οδηγεί ελαφρύ δίκυκλο, έχει την υποχρέωση να γνωρίζει πως, για μηχανάκι 50 κ.εκ. και εφόσον πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν χρειάζεται να κάνει κάποια μετατροπή στο δίπλωμα αυτοκινήτου που κατέχει.

Στα μηχανάκια και σκούτερ 125 κ.εκ. όμως, είναι απαραίτητο ο χρήστης να διαθέτει δίπλωμα νέου τύπου (κάρτα) και όχι παλαιού (χάρτινο), καθώς στο χάρτινο δεν μπορεί να συμπληρωθεί ο σχετικός κωδικός «121» για την οδήγησή του. Οπότε, σε αυτή την περίπτωση πρέπει να προχωρήσει σε αντικατάστασή του, η οποία γίνεται και ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr

Πόσο κοστίζει

Η ισοδυναμία μεταξύ άδειας οδήγησης αυτοκινήτου και δίκυκλου έως 125 κ.εκ. δεν γίνεται δωρεάν. Ο ενδιαφερόμενος αφού επισκεφθεί κάποια Σχολή Οδηγών και προσκομίσει τα έγγραφα που απαιτούνται πρέπει να πληρώσει και τα ανάλογα ποσά

Η ενεργοποίηση της ισοδυναμίας για έναν κάτοχο διπλώματος ΙΧ και υποψήφιο δικυκλιστή (ελαφρού δικύκλου) περιλαμβάνει το κόστος των υποχρεωτικών πέντε μαθημάτων και το παράβολο. Τα χρήματα που θα κληθεί να δώσει για να λάβει την άδεια οδήγησης δίκυκλου έως 125 κ.εκ. και να τοποθετηθεί ο κωδικός «121» στο πλαστικό δίπλωμα κυμαίνονται από 120 έως 150 ευρώ. Το παράβολο κοστίζει 30 ευρώ, αλλά το κόστος των μαθημάτων δεν είναι σταθερό, αφού εξαρτάται από το πόσο χρεώνει η κάθε σχολή

Η συγκεκριμένη διάταξη έχει ως εξής:

Νόμος 4784/2021 – ΦΕΚ Τεύχος A’ 40/16.03.2021
Η Ελλάδα σε κίνηση: Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα – Μικροκινητικότητα – Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό, την απλούστευση και την ψηφιοποίηση διαδικασιών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και άλλες διατάξεις

Άρθρο 23
Άδειες οδήγησης – Κυρώσεις – Άδειες εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών – Τροποποίηση του άρθρου 94 του Κ.Ο.Κ.

 

Στο άρθρο 94 του ν. 2696/1999 (Α’ 57): α) στην παρ. 2 προστίθεται περ. γ’, β) τροποποιείται η παρ. 8, γ) προστίθεται νέα παρ. 9 και το άρθρο διαμορφώνεται ως εξής:

 

«Άρθρο 94
Άδειες Οδήγησης – Κυρώσεις – Άδειες εκπαιδευτών υποψήφιων οδηγών

1. Για την οδήγηση μοτοποδηλάτων και ελαφρών τετρακύκλων, μοτοσικλετών, μηχανοκίνητων τρικύκλων, τετρακύκλων και αυτοκινήτων απαιτείται η κατοχή της κατάλληλης κατηγορίας άδειας οδήγησης. Οι κατηγορίες των αδειών οδήγησης, η κλιμάκωση και η ισοδυναμία μεταξύ των κατηγοριών, καθώς και η χορήγηση, ανανέωση και η αμοιβαία αναγνώριση και ανταλλαγή αυτών ορίζονται στο π.δ. 51/2012 (Α’ 101).

2. Απαγορεύεται η οδήγηση μοτοποδηλάτων και ελαφρών τετρακύκλων, μοτοσικλετών, μηχανοκίνητων τρικύκλων, τετρακύκλων και αυτοκινήτων:

α) Από πρόσωπα τα οποία δεν κατέχουν ισχύουσα ελληνική άδεια οδήγησης της κατάλληλης κατηγορίας. Η απαγόρευση αυτή δεν ισχύει για τα πρόσωπα, τα οποία εκπαιδεύονται ή εξετάζονται προκειμένου να αποκτήσουν ή ανανεώσουν συγκεκριμένης κατηγορίας άδεια οδήγησης, εφόσον είναι εφοδιασμένα με τα κατά νόμο προβλεπόμενα έγγραφα για τον σκοπό αυτόν.

β) Από πρόσωπα τα οποία δεν κατέχουν ισχύουσα ελληνική ειδική άδεια ή ισχύον ελληνικό πιστοποιητικό, τα οποία απαιτούνται για την οδήγηση ειδικών κατηγοριών οδικών οχημάτων, ακόμα και εάν κατέχουν την προβλεπόμενη στην προηγούμενη περ. α’ της παρούσας παραγράφου άδεια οδήγησης.

γ) Ειδικά για τα μοτοποδήλατα με μέγιστη εκ κατασκευής ανώτατη ταχύτητα έως 25 χλμ./ώρα, από πρόσωπα που δεν έχουν συμπληρώσει την ηλικία των δεκαπέντε (15) ετών.

 

3. Δεν υπάγονται στις απαγορεύσεις της περ. α’ της παρ. 2 του παρόντος και εφόσον έχουν συμπληρώσει την ελάχιστη απαιτούμενη ηλικία που προβλέπεται για τη χορήγηση ελληνικής άδειας οδήγησης:

 

α. Οι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδήγησης, αντίστοιχης κατηγορίας, η οποία έχει εκδοθεί από κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή από τα κράτη Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν.
β. Οι κάτοχοι ισχύουσας διεθνούς άδειας οδήγησης η οποία έχει εκδοθεί από οποιοδήποτε κράτος, εκτός της Ελλάδος, και δεν έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην Ελλάδα.
γ. Οι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδήγησης, η οποία έχει εκδοθεί από κράτη εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με τα οποία η Ελλάδα έχει συνάψει ειδική συμφωνία, η οποία έχει κυρωθεί με νόμο και οι οποίοι δεν έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην Ελλάδα.
δ. Οι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδήγησης κατά τα οριζόμενα σε διεθνείς συμβάσεις ή συμφωνίες που έχουν κυρωθεί με νόμο και οι οποίοι δεν έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην Ελλάδα.
ε. Οι οδηγοί μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών, μηχανοκίνητων τρικύκλων, τετρακύκλων και αυτοκινήτων, τα οποία ανήκουν στις ελληνικές ένοπλες δυνάμεις ή στα σώματα ασφαλείας, εφόσον είναι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδήγησης που έχει εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες τους.
στ. Τα μέλη διπλωματικών αποστολών και προξενικών αρχών, καθώς και τα μέλη Διεθνών Οργανισμών και Γραφείων Διεθνών Οργανισμών στην Ελλάδα ως και τα μέλη των οικογενειών τους, υπήκοοι τρίτων χωρών, πλην των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, της Νορβηγίας, της Ισλανδίας ή του Λιχτενστάιν, και κάτοχοι Δελτίου Ταυτότητας εκδοθέντος από τη Διεύθυνση Εθιμοτυπίας του Υπουργείου Εξωτερικών, εφόσον κατέχουν ισχύουσα άδεια οδήγησης της χώρας τους, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από βεβαίωση της εκδούσας αρχής, για το δικαίωμα οδήγησης οχήματος βάσει των κατηγοριών που κατέχουν, επίσημα μεταφρασμένης.
ζ. Οι κάτοχοι ισχύουσας άδειας οδήγησης μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών, μηχανοκίνητων τρικύκλων, τετρακύκλων και επιβατικών αυτοκινήτων που δεν έχουν τη συνήθη διαμονή τους στην Ελλάδα και η οποία άδεια έχει εκδοθεί από κράτος στο οποίο δεν εκδίδεται διεθνής άδεια οδήγησης.
Για την οδήγηση των υπόψη οχημάτων από τους ανωτέρω απαιτείται η κατοχή ισχύουσας εθνικής άδειας των αντίστοιχων κατηγοριών υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύεται από επίσημη μετάφρασή της στην ελληνική ή αγγλική γλώσσα.

4. Αυτός που καταλαμβάνεται να οδηγεί μοτοποδήλατο, μοτοσικλέτα, μηχανοκίνητο τρίκυκλο, ελαφρύ τετράκυκλο, τετράκυκλο και αυτοκίνητο και στερείται ή δεν κατέχει την κατάλληλη άδεια οδήγησης, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του προεδρικού διατάγματος της παρ. 1 του παρόντος ή η άδεια οδήγησής του έχει ανακληθεί ή αφαιρεθεί για οποιονδήποτε λόγο, τιμωρείται με ποινή φυλάκισης από έναν (1) έως δώδεκα (12) μήνες, με διοικητικό πρόστιμο διακοσίων (200) ευρώ, καθώς και με επιτόπου αφαίρεση του εντύπου της άδειας οδήγησής του, εφόσον υπάρχει, για τριάντα (30) ημέρες. Για τη σχετική παράβαση που αφορά φορτηγά οχήματα έχουν εφαρμογή οι ειδικές διατάξεις του ν. 3446/2006 (Α’ 49).
Για τη σχετική παράβαση που αφορά στην ειδική άδεια οδήγησης οδηγού επιβατικού δημοσίας χρήσης (Ε.Δ.Χ.) αυτοκινήτου έχουν εφαρμογή οι ειδικές διατάξεις του ν. 4070/2012 (Α’ 82).

5. Αυτός που καταλαμβάνεται να οδηγεί αυτοκίνητο φορτηγό ή λεωφορείο χωρίς να κατέχει το κατάλληλο Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.) σύμφωνα με τα οριζόμενα στο π.δ. 74/2008 (Α’ 112), τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο τετρακοσίων (400) ευρώ και με αφαίρεση του εντύπου της άδειας οδήγησής του, εφόσον υπάρχει, για τριάντα (30) ημέρες.

6. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται μετά από πρόταση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, καθορίζονται:

α) Οι προϋποθέσεις, η διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη λειτουργία Σχολών Οδηγών και Κέντρων Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψήφιων Οδηγών (ΚΕ.Θ.Ε.Υ.Ο.) μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και αυτοκινήτων.
β) Οι όροι, οι προϋποθέσεις και τα ασυμβίβαστα της άσκησης του επαγγέλματος του εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και αυτοκινήτων και της λειτουργίας Σχολών Οδηγών και Κέντρων Θεωρητικής Εκπαίδευσης Υποψήφιων Οδηγών (ΚΕ.Θ.Ε.Υ.Ο.) μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και αυτοκινήτων.
γ) Οι διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες των διατάξεων του διατάγματος αυτού, καθώς και η διαδικασία επιβολής τους.

7. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, ορίζονται:
α. Η διαδικασία χορήγησης, ανανέωσης, αντικατάστασης, ανταλλαγής, καθώς και κάθε άλλη σχετική λεπτομέρεια που αφορά τις άδειες οδήγησης.
β. Οι όροι και οι προϋποθέσεις εκπαίδευσης και επιμόρφωσης των εξεταστών υποψήφιων οδηγών μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και αυτοκινήτων, καθώς και ο τρόπος συγκρότησης των εξεταστικών επιτροπών και οι υποχρεώσεις των εξεταστών.
γ. Οι όροι και οι προϋποθέσεις εκπαίδευσης των υποψήφιων οδηγών μοτοποδηλάτων, μοτοσικλετών και αυτοκινήτων με την καθιέρωση υποχρεωτικών μαθημάτων πριν από την εξέταση.

8. Tα Παραρτήματα του π.δ. 51/2012 (Α’ 101) τροποποιούνται και συμπληρώνονται με κοινή απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών και Ανάπτυξης και Επενδύσεων, καθώς και του Υπουργού Υγείας για το Παράρτημα ΙΙΙ.

9. Για οδήγηση οχημάτων σε χώρα όπου δεν αναγνωρίζεται η ελληνική άδεια οδήγησης απαιτείται η κατοχή της κατάλληλης κατηγορίας Διεθνούς Άδειας Οδήγησης σύμφωνα με διεθνείς συμβάσεις ή συμφωνίες που έχουν κυρωθεί με νόμο. Η Διεθνής Άδεια Οδήγησης εκδίδεται στην Ελλάδα από εθνικούς εκπροσώπους διεθνών αυτοκινητιστικών ενώσεων.

Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών ορίζονται οι φορείς έκδοσης, η διαδικασία χορήγησης και κάθε άλλη απαραίτητη λεπτομέρεια που αφορά στην έκδοση στην Ελλάδα της Διεθνούς Άδειας Οδήγησης.»

Πηγή: https://www.odigostoupoliti.eu

Διαβάστε όλο το άρθρο

Χρηστικά

Cavalieri Assyrtiko ’23 Η νέα εσοδεία της οινοποιίας NICO LAZARIDI!

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ένα ξεχωριστό κρασί με προέλευση από επιλεγμένα αμπελοτόπια που διατηρεί η οινοποιία NICO LAZARIDI στην περιοχή της Αγοράς Δράμας.

Το όνομα είναι εμπνευσμένο από τον τιμητικό τίτλο CAVALIERI, που δόθηκε από την Ιταλική Δημοκρατία στον Νίκο, την Μάργκα και τον Φεδερίκο Λαζαρίδη. Ιδιαίτερο και φινετσάτο, το Cavalieri Assyrtiko διακρίνεται αρχικά για το βαθύ λεμονί του χρώμα. Στη μύτη ξεδιπλώνουν έντονα αλλά και κομψά αρώματα εσπεριδοειδών, με τα ώριμα λευκόσαρκα φρούτα να κάνουν πρώτα την εμφάνιση τους. Με τις οξύτητες να δίνουν τον τόνο στην συνέχεια, επιτυγχάνεται η αρμονία μεταξύ της ανθικής προσωπικότητας των βοτάνων σε συνδυασμό με γλυκιές νότες γιασεμιού, για να φανερωθεί η σύντομη παραμονή σε δρύινα βαρέλια με παρουσία λεπτών οινολασπών.

Διαθέτει πλούσια υφή και γεμάτο σώμα, με ευχάριστα υψηλή οξύτητα – χαρακτηριστικό της ποικιλίας – και μακρά περίπλοκη επίγευση. Ιδανικό για να συνοδεύσει φρέσκα λαχανικά, λιπαρά ψάρια και θαλασσινά με όξινες σάλτσες, μανιτάρια, λευκά κρέατα, hummus και sushi.

Πρόκειται για μια κατηγορία μονοποικιλιακού οίνου, που ωριμάζει σε δρύινα βαρέλια 500 λίτρων για 6 μήνες, και πίνετε ευχάριστα για τα επόμενα 4-5 χρόνια από τον τρύγο και έρχεται να προστεθεί στην ίδια οινική οικογένεια με τα μονοποικιλιακά Cavalieri MALAGOUSIA, Cavalieri MERLOT,  Cavalieri XINOMAVRO.

Απολαύστε την νέα ετικέτα της οινοποιοίας NICO LAZARIDI – διαθέσιμο σε φιάλη 750ml και 1.500ml. Για τους λάτρεις του κρασιού που προτιμούν τα ξηρά, το Cavalieri Assyrtiko είναι η ιδανική επιλογή για την ιδιότητα που έχει να συνδυάζεται εύκολα με τα φαγητά του καλοκαιριού αλλά και για την δροσερή και τραγανή γεύση του!
Βρείτε το Cavalieri Assyrtiko ’23 είναι διαθέσιμο στο e-shop .

Διαβάστε όλο το άρθρο

Χρηστικά

Πεζοπορία στη φύση: Οι απαραίτητες αγορές που πρέπει να κάνεις!

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αν και ζούμε στη χώρα που είναι γνωστή για τα νησιά της και τις μοναδικές παραλίες για κολύμπι, ηλιοθεραπεία και άλλες δραστηριότητες, τα βουνά της Ελλάδας θα σου χαρίσουν μια μοναδική εμπειρία. Η επαφή με τη φύση και το περπάτημα σε αυτήν θα βοηθήσει τόσο τη φυσική σου κατάσταση αλλά και τη διάθεση σου. Αν σε έχει συνεπάρει και εσένα το κύμα της πεζοπορίας και θέλεις να συμμετάσχεις στην πρώτη σου εκδρομή με έναν σύλλογο, σε αυτό το άρθρο συγκεντρώσαμε τις απαραίτητες αγορές που πρέπει να κάνεις για να απολαύσεις κάθε στιγμή με άνεση και ασφάλεια.

  • Παπούτσια πεζοπορίας

Και ξεκινάμε με την απαραίτητη αγορά που πρέπει να υπάρχει στη λίστα σου. Για τις μικρές και μεγάλες αποστάσεις που θα κάνεις, προμηθεύσου ένα ζευγάρι παπούτσια πεζοπορίας ή ορειβατικά μποτάκια τα οποία θα κρατήσουν σταθερό τον αστράγαλο αλλά και όλο το πέλμα.

  • Μπατόν

Τα μπατόν θα σε βοηθήσουν πολύ κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας. Πρόκειται για δύο βοηθητικά ΄΄μπαστούνια΄΄ τα οποία είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος για να μπορείς να τα ρυθμίσεις με βάση τις ανάγκες σου. Επίσης, επειδή έχουν ρυθμιζόμενο ύψος μπορούν να αποθηκευτούν εύκολα στο σακίδιο σου και να τα χρησιμοποιήσεις κατά τη διάρκεια της πεζοπορίας.

  • Σακίδιο

Αν έχεις στη συλλογή σου ένα σακίδιο πλάτης με ανατομική πλάτη και άνετα χερούλια ώμου μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ώστε να αποθηκεύσεις τα snacks, το παγούρι και άλλα αντικείμενα που θα χρειαστείς στην εκδρομή. Εναλλακτικά, προμηθεύσου από καταστήματα με ορειβατικά και αθλητικά είδη ένα σακίδιο πεζοπορίας με αρκετά χωρίσματα ώστε να αποθηκεύεις τον εξοπλισμό και τα αξεσουάρ σου.

  • Παντελόνι πεζοπορίας

Το παντελόνι της πεζοπορίας θα σου εξασφαλίσει άνεση σε κάθε σου διαδρομή και ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και τη θερμοκρασία μπορείς να επιλέξεις ένα χειμερινό παντελόνι με extra επένδυση από μέσα ή ένα καλοκαιρινό παντελόνι το οποίο είναι πολυμορφικό και μπορεί να μετατραπεί σε σορτς. Εναλλακτικά, μπορείς να πεζοπορήσεις με ρούχα που έχεις στην αθλητική σου συλλογή όπως κολάν γυναικεία, φόρμες, βερμούδες ανδρικές και άλλα ρούχα που θα σου προσφέρουν άνεση στο περπάτημα.

  • Μπουφάν

Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες θα χρειαστείς και ένα μπουφάν για το βουνό. Μπορείς να επιλέξεις ένα αντιανεμικό μπουφάν το οποίο θα έχει εσωτερική επένδυση η οποία μπορεί να αφαιρεθεί και να σε διατηρεί στην κατάλληλη θερμοκρασία. Και για τους καλοκαιρινούς μήνες, το αντιανεμικό μπουφάν είναι απαραίτητο καθώς θα σε προστατεύσει από τον αέρα και τον καλοκαιρινό ήλιο.

Καπέλο, γυαλιά ηλίου, αντιηλιακό και ένα καλό παγούρι είναι απαραίτητα για την πεζοπορία στο βουνό. Και αυτές ήταν οι δικές μας προτάσεις για τα απαραίτητα είδη που πρέπει να προμηθευτείς ώστε να απολαύσεις κάθε στιγμή στη φύση με την παρέα σου!

Διαβάστε όλο το άρθρο

Χρηστικά

Πόσο ακόμα Formula 1: Drive to Survive αντέχουμε;

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή δεν ήμασταν σίγουροι πως θέλαμε να δούμε την 6η σεζόν που κυκλοφόρησε πριν μερικές εβδομάδες. Την ώρα όμως που μελετούσαμε το στοίχημα για τους αγώνες της σεζόν 2024 στο πρωτάθλημα της F1, μπήκαμε στον πειρασμό να χαζέψουμε το πρώτο επεισόδιο του νέου κύκλου. Και τότε ήταν που αναρωτηθήκαμε, πως γίνεται μια εκπομπή που επαναλαμβάνει το ίδιο θέμα και μοτίβο κάθε χρόνο, να μας κρατάει τόσο δυνατά κολλημένους στις οθόνες μας.

Οι παραγωγοί της σειράς όμως ξέρουν πως να κρατούν τον κόσμο αγκιστρωμένο στο περιεχόμενό τους. Έπαιξαν το πρώτο δυνατό χαρτί στο επεισόδιο που άνοιξε τη σεζόν. Η ιστορία της Aston Martin, με το μεγιστάνα ιδιοκτήτη, τον οδηγό – γιο του μεγιστάνα, το θρύλο Alonso στο δεύτερο μονοθέσιο και το τρομερό ξεκίνημα στην περσινή σεζόν, σε βάζουν για τα καλά στο παιχνίδι πριν καν το καταλάβεις. Και από κει και μετά είναι εύκολο να σε κρατήσουν. Αφού κάθε ομάδα έχει τη δική της ίντριγκα, τους δικούς της στόχους και τα δικά της σκαμπανεβάσματα.

Φυσικά και δεν είναι όλα τα επεισόδια τα ίδια. Είναι λογικό κάποιες ομάδες να έχουν περισσότερο ενδιαφέρον από άλλες. Φαίνεται όμως πως με τα χρόνια, οδηγοί και παράγοντες έχουν αρχίσει να νιώθουν πιο άνετα στο ρόλο των αντικειμένων του ντοκιμαντέρ, ώστε να ξεδιπλώνουν πιο άνετα τις  διαφορετικές πτυχές του χαρακτήρα τους. Και ενώ αρχικά παρακολουθούσαμε για να βελτιώσουμε το παιχνίδι μας στο στοίχημα και να μειώσουμε με τις γνώσεις μας τη γκανιότα και το πλεονέκτημα στοιχηματικών στις αγορές που προτιμούμε, καταλήξαμε να το βλέπουμε για καθαρά ψυχαγωγικούς λόγους.

Τι ξεχωρίσαμε και πιστεύουμε πως αξίζει περισσότερο; Καταρχήν η ματιά στην ψυχολογία του Ντάνιελ Ρικιάρντο, όταν από βασικός οδηγός της McLaren βρέθηκε τρίτος οδηγός (σε ρόλο «μαϊντανού» στην Red Bull) και μετά ξανά σε ρόλο βασικού οδηγού στην Alpha Tauri. Ή την πορεία του Ντε Βρις προς την αποτυχία και την απόλυση, σε ένα επεισόδιο σχεδόν “σπαρακτικό” με τον τρόπο που ο οδηγός της Alpha Tauri αντιμετώπισε την κριτική και την πίεση των κακών αποτελεσμάτων.

Πάντως, τα επεισόδια που κλέβουν την παράσταση είναι αυτά για τις Mercedes και Ferrari. Ειδικά το πρώτο, που επιβεβαιώνει το φλερτ μεταξύ Lewis Hamilton και Ferrari. Μετά τους έντονους προβληματισμούς του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή για την καθοδική πορεία της ομάδας και την έλλειψη ανταγωνιστικότητας του μονοθεσίου που μονοπώλησε τους τίτλους σε οδηγούς και κατασκευαστές για σχεδόν μια δεκαετία. Δεν περιμέναμε την κάμερα του Netflix να μπει τόσο βαθιά στο παρασκήνιο των συζητήσεων μεταξύ του management team της εταιρίας και του super star οδηγού. Λόγω δε της παρουσίας και του Russell, του ετέρου οδηγού της ομάδας, που αποδεικνύεται απλό τους πιο τηλεοπτικούς αστέρες της F1, το συγκεκριμένο επεισόδιο ήταν το αγαπημένο μας σε όλη την 6η σεζόν.

Η ανάλυση για τη Ferrari δε στερείται ίντριγκας και inside info. Καθώς για τους περισσότερους, η παρουσία του Γάλλου αρχιμηχανικού της εταιρίας ήταν σχετικά άγνωστη. Και η προσαρμογή του στα ιταλικά ήθη και έθιμα υπήρξε από μόνη της σημαντικός λόγος για να δούμε τη σειρά. Πέραν αυτού, οι χαρακτήρες των δύο οδηγών της Σκουντερία μόνο καλύτερα έκαναν τα περίπου 45 λεπτά του συγκεκριμένου επεισοδίου.

Θα μπορούσαμε να γράφουμε ώρες ατέλειωτες για τα όσα είδαμε στα 10 επεισόδια του τελευταίου κύκλου. Και άλλα πολλά για τα όσα σκεφτήκαμε κατά τη διάρκειά τους. Αλλά ίσως θα ήταν καλύτερο να του ρίξετε μια ματιά μόνοι σας για να κρίνετε.

Κλείνοντας, να ξεκαθαρίσουμε πως ανήκουμε σε αυτούς που δεν είδαν κανένα Γκραν πρι από την αρχή ως το τέλος κατά την περσινή σεζόν. Δηλαδή τη σεζόν 2023 που καλύπτει ο 6ος κύκλος. Έχουμε επιδερμική οπτική επαφή με το σπορ, και αυτή κυρίως για να βελτιώσουμε πως παίζουμε στοίχημα Live. Παρόλα αυτά, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε στους συντελεστές του πως καταφέρνουν με κάποιο μαγικό τρόπο να μας κρατούν στον καναπέ μας με αμείωτο το ενδιαφέρον. Και μάλιστα να το εξάπτουν ακόμα περισσότερο κάθε σεζόν. Ακόμα και αν δεν είστε φανατικός των μηχανοκίνητων σπορ, ίσως αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Πέντε Σιωπές… της Σίλα Στίβενσον από την ομάδα “Θεατροστάσιο”

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Παρουσίαση βιβλίου “Η Φλό στον δρόμο”, από την συγγραφέα Έλενα Αρτζανίδου

Χρηστικά2 μήνες πριν

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Πέντε Σιωπές… της Σίλα Στίβενσον από την ομάδα “Θεατροστάσιο”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

1ο Τουρνουά Μπάσκετ “ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΓΚΛΑΒΟΠΟΥΛΟΥ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Μεγάλη διάκριση για την ομάδα του Δραμινού καθηγητή Ραφαήλ Τζίμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομποτικης

Πολιτιστικά5 ημέρες πριν

ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΜΕΓΑΛΟΠΡΈΠΕΙΑ με Ιερά κείμενα και ύμνους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ7 ημέρες πριν

Στο τοπικό πρωτάθλημα μετά από 106 χρόνια – Μαύρη σελίδα για τη Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ7 ημέρες πριν

Παίζοντας με καρδιά και μυαλό κέρδισε την παραμονή στην National league 1

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Μακεδονικος: Ο τελικός για μια θέση στην National League 1

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών