Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής  Ψυχοκοινωνικής Υγείας Π.Ε. Δράμας «ΔΡΑΣΗ» σχεδιάζει την δημιουργία ομάδας (ομάδων) διακοπής του καπνίσματος.

Στόχος των ομάδων  αυτών είναι  η κινητοποίηση των μελών της  και η αξιοποίηση της ομαδικής διαδικασίας για την διακοπή του καπνίσματος.

Σκοπός των ομάδων αυτών είναι η ψυχοεκπαίδευση των συμμετεχόντων μέσω της βιωματικής μάθησης, η δημιουργία ενός κλίματος ασφαλείας και εχεμύθειας, μέσα στο οποίο τα μέλη της ομάδας θα μπορούν να μοιραστούν τις προσωπικές εμπειρίες τους, τους φόβους και τις δυσκολίες τους, να πάρουν και να δώσουν στήριξη στην ομάδα.

Επίσης θα δοθεί η ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα αποθέματα τους και να συνδεθούν με τις αξίες και τις ικανότητες τους.

Ο αριθμός των συναντήσεων αυτών θα έχει βιωματικό χαρακτήρα και θα είναι έξι εβδομαδιαίες συναντήσεις. Η συνολική διάρκεια κάθε συνάντησης θα είναι 90΄ λεπτά. Ο αριθμός των ατόμων που θα συμμετέχουν σε κάθε ομάδα θα είναι μέγιστος 12 άτομα.  Οι συναντήσεις θα γίνονται στο χώρο του Κέντρου Πρόληψης «ΔΡΑΣΗ»  ( Θεμιστοκλέους 2, 1ος όροφος) .

Οι  ενδιαφερόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν σε αυτές τις ομάδες  μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο του Κέντρου: 2521030053, από τις 22-04-2024 έως και 30-04-2024  ή μπορούν να στείλουν email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: drasidrama@gmail.com.

Οι συναντήσεις θα γίνονται κάθε Τετάρτη ξεκινώντας από 15/05, 22/05, 29/05, 05/06, 12/06 και τελειώνουν στις 19-06-2024, και ώρες 11:00 12:30 πμ.

Υπεύθυνος των συναντήσεων αυτών είναι ο Βλάχος Κων/νος, Ψυχολόγος.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η ένωση «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» με στόχο την κατάρτιση των εργαζομένων στο χώρο της εστίασης και του εμπορίου οίνου στη Δράμα, καθώς και την ανάδειξη του επώνυμου Ελληνικού κρασιού, διοργανώνει με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου Δράμας, διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα «Βασικές αρχές οινογνωσίας».

Η πρόσκληση απευθύνεται κυρίως σε ιδιοκτήτες και εργαζόμενους σε επιχειρήσεις όπως εστιατόρια, wine bars, ξενοδοχεία, κάβες, super markets, delicatessen και διακίνηση ποτών, αλλά και σε καταναλωτές που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις οινικές τους γνώσεις, καλύπτοντας πλήρως τις βασικές αρχές οινογνωσίας.

Το σεμινάριο διαρκεί 14 εκπαιδευτικές ώρες και θα πραγματοποιηθεί στη ΔΡΑΜΑ, σε δύο (2) ημέρες σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:

  • Τρίτη 14/05/24 – 10:00 – 17:00 Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη (Αδριανή)
  • Τετάρτη 15/05/24 – 10:00 – 17:00           Κτήμα Τέχνη Οίνου (Μικροχώρι)

Στη διάρκεια του εκπαιδευτικού αυτού διημέρου, τις βασικές αρχές οινογνωσίας θα πλαισιώσουν ξεναγήσεις στα οινοποιεία που θα φιλοξενήσουν το σεμινάριο, και  οινογευσίες, παρουσία των οινοποιών-μελών της ένωσης «Οινοποιοί Βορείου Ελλάδος» στη Δράμα:   Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops.

Πληροφορίες:

  1. Εισηγήτρια του σεμιναρίου είναι η κα Μαρία Δήμου, οινοχόος, καθηγήτρια στη σχολή Le Monde και υπεύθυνη marketing στο Κατώγι Αβέρωφ.
  2. Το κόστος συμμετοχής στο σεμινάριο είναι 100€ και περιλαμβάνει το εγχειρίδιο οίνου με την ύλη του σεμιναρίου καθώς και τη βεβαίωση παρακολούθησης.
  3. Το Επιμελητήριο Δράμας καλύπτει πλήρως 25 θέσεις εργαζομένων σε επιχειρήσεις εστίασης που δραστηριοποιούνται αποκλειστικά στην περιοχή (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)
  4. Η εγγραφή πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση των στοιχείων σας στην παρακάτω Google Form και θα λάβετε άμεσα email επιβεβαίωσης της συμμετοχής σας, καθώς και ενημέρωση για τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Google Form
  5. Η μετάβαση στους χώρους του σεμιναρίου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με μέριμνα των συμμετεχόντων.

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Τρίτη 14/05/24 – ΚΤΗΜΑ ΚΩΣΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗ

Αμπέλι & Οινοποίηση

09:45                      Προσέλευση

10:00 – 11:30          Ιστορική προσέγγιση του οίνου

Βασικά Στοιχεία Αμπελουργίας

Εισαγωγή στην οινοποίηση

11:30 – 12:00          Διάλειμμα-Καφές

12:00– 13:30           Παραγωγική διαδικασία κρασιών

Τύποι και κατηγορίες κρασιών

Οργανοληπτικός Έλεγχος/Γευσιγνωσία Κρασιών

(Θεωρητική Προσέγγιση)

13:30 – 14:00          Διάλειμμα (ελαφρύ γεύμα)

14:00 – 17:00         Ξενάγηση στο οινοποιείο και παρουσίαση της οινοποιητικής διαδικασίας

Γευσιγνωσία οίνων Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη

Οριζόντια γευσιγνωσία οίνων «Ασύρτικο & Sauvignon Blanc», το   χαρακτηριστικό «χαρμάνι/blend» της Δράμας από τα οινοποιεία:   Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη, Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops

Τετάρτη,  15/05/24, ΚΤΗΜΑ ΤΕΧΝΗ ΟΙΝΟΥ

Κρασί & Γαστρονομία

09:45                      Προσέλευση

10:00 – 11:30          Το κρασί στην εστίαση

Το σέρβις του κρασιού

11:30 – 12:00          Διάλειμμα-Καφές

12:00 – 12:45          Το σέρβις του κρασιού

Μύθοι και αλήθειες

12:45 – 13:45         «Κρασί και Φαγητό» – Θεωρητική και Βιωματική προσέγγιση της συνδυαστικής φαγητού-κρασιού

13:45 – 14:15          Διάλειμμα (ελαφρύ γεύμα)

14.15 – 15:30         Ξενάγηση στο οινοποιείο και παρουσίαση της οινοποιητικής διαδικασίας

15.30 – 17:00         Γευσιγνωσία οίνων από τα οινοποιεία της Δράμας:   Κτήμα Παυλίδη, Κτήμα Τέχνη Οίνου, Nico Lazaridi και Oenops

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Κυβέρνηση και κτηματολόγιο επιβεβαιώνουν την διακριτική μεταχείριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας-Αρνούνται παράταση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής δηλώσεων

Το Κτηματολογιο ΑΕ, με έγγραφη απάντησή του στην Αναφορά που κατέθεσε ο βουλευτής Δράμας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θ. Ξανθόπουλος, επιβεβαιώνει τις καταγγελίες του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας για διακριτική μεταχείριση των πολιτών της Δράμας αλλά και της Ξάνθης, στους οποίους αρνηθηκε να δώσει δίμηνη παράταση της καταληκτικής προθεσμίας υποβολής εκπρόθεσμων δηλώσεων και αιτήσεων διόρθωσης, έως τις 30 Απριλίου 2024, την οποία είχε ζητήσει ο Δικηγορικός Σύλλογος. Και αυτό, όταν το Κτηματολόγιο, με άλλη απόφασή του, είχε εγκρίνει και σωστά, σχετική παράταση της καταληκτικής προθεσμίας για την Π.Ε Ροδόπης, έως τις 13-5-2024!

Ο Δικηγορικός Σύλλογος Δράμας είχε χαρακτηρίσει πρόκληση την στάση του Κτηματολογίου και είχε ζητήσει να υπάρξουν πρωτοβουλίες ώστε να μην καταπατηθούν “τα συνταγματικά κατοχυρωμένα συμφέροντα των δραμινών πολιτών, οι οποίοι για μια ακόμη φορά αντιμετωπίζονται ως πολίτες Β κατηγορίας”.

Ωστοσο, το Κτηματολογιο, απαντώντας στην Αναφορά του κ. Ξανθόπουλου, επιμένει και δικαιολογεί την στάση “δύο μέτρων και δυο σταθμών”, που ακολουθεί, επικαλούμενο ως επιχείρημα ότι η σύμβαση για την Δράμα και την Ξάνθη(ΚΤ5-01), είναι διαφορετική από την σύμβαση για την Ροδόπη(ΚΤ5-02) και ότι δεν τίθεται θέμα διακριτικης μεταχείρισης, διότι οι συμβάσεις διέπονται από διαφορετικά χρονοδιαγράμματα!

Στην ίδια απάντηση του Κτηματολογίου, αποκαλύπτεται όμως ότι η σύμβαση για την Δράμα και την Ξανθη, ξεκίνησε στις 14-1-2019, ένα μήνα αργότερα από την σύμβαση για την Ροδόπη που τέθηκε σε εφαρμογή στις 10-12-2028! Και παρόλα αυτά, για την περιοχή της Ροδόπης, δόθηκε επιπλέον παράταση της καταληκτικής προθεσμίας, έως τις 13 Μαίου 2024 και ορθώς. Παράταση που το Κτηματολόγιο αρνήθηκε για τους κατοίκους τόσο της Δράμας όσο και της Ξάνθης, για τους οποίους η προθεσμία έληξε στις 28 Φεβρουαρίου 2024. Οπως επισημαίνει μάλιστα, “η ανωτέρω ημερομηνία αφορά μόνο στην υποβολή των αρχικών εκπρόθεσμων δηλώσεων και στην υποβολή αιτήσεων διόρθωσης πρόδηλου σφάλματος. Οι δηλώσεις νέων δικαιωμάτων και η κατάθεση συμπληρωματικών στοιχείων συνεχίζει να επιτρέπεται μέχρι και την περαίωση της κτηματογράφησης.”.

Θεωρούμε απαράδεκτη και ανεπίτρεπτη την συμπεριφορά της κυβέρνησης και του  Κτηματολογίου απέναντι στους πολίτες της Δράμας και της Ξάνθης και ζητούμε από την κυβέρνηση να εξασφαλίζει συνθήκες ισονομίας για όλους τους πολίτες της ακριτικής μας περιφέρειας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Παρουσίαση βιβλίου “Η Φλό στον δρόμο”, από την συγγραφέα Έλενα Αρτζανίδου

Χρηστικά2 μήνες πριν

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Πρόσκληση σε ομάδα διακοπής καπνίσματος

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Μεγάλη διάκριση για την ομάδα του Δραμινού καθηγητή Ραφαήλ Τζίμα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ρομποτικης

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

ΒΥΖΑΝΤΙΝΉ ΜΕΓΑΛΟΠΡΈΠΕΙΑ με Ιερά κείμενα και ύμνους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Στο τοπικό πρωτάθλημα μετά από 106 χρόνια – Μαύρη σελίδα για τη Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Διάκριση σε βάρος των πολιτών της Δράμας από Κυβέρνηση και κτηματολόγιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Παίζοντας με καρδιά και μυαλό κέρδισε την παραμονή στην National league 1

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Μακεδονικος: Ο τελικός για μια θέση στην National League 1

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών