Connect with us

Εκπαιδευτικά

Voucher 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς: Όλες οι λεπτομέρειες

Δημοσιεύθηκε

στις

ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ και ΜέΡΑ25 καταψήφισαν την απόφαση Κεραμέως να δοθεί Voucher 200 ευρώ σε 160.000 εκπαιδευτικούς, ενώ Ελληνική Λύση και ΚΚΕ ψήφισαν «Παρών».

Σήμερα, Τετάρτη 2/2, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, παρουσίασε τη συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με την οποία 160.000 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, μόνιμοι και αναπληρωτές, δικαιούνται voucher 200 ευρώ για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.

Τα voucher θα δοθούν στους εκπαιδευτικούς χωρίς κοινωνικά ή άλλα κριτήρια.

Δικαιούχοι:

  • 160.000 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής το σχολικό έτος 2021-2022 (μόνιμοι και αναπληρωτές).
  • Στους δικαιούχους του προγράμματος «Ψηφιακή Μέριμνα ΙΙ» εντάσσονται και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που επλήγησαν από τις πυρκαγιές του Ιουλίου-Αυγούστου 2021.

Αποκλείονται τα στελέχη εκπαίδευσης

Δικαιούχοι του  voucher των 200 ευρώ για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού , είναι   οι  160.000 εκπαιδευτικοί με την προϋπόθεση ότι  ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ  σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής το σχολικό έτος 2021-2022 (μόνιμοι και αναπληρωτές).

Τα στελέχη εκπαίδευση αποκλείονται από αυτή την παροχή, εκτός και αν παράλληλα ασκούν και διδακτικό έργο.

Τη διευκρίνιση αυτή κάνει το esos μετά  από σχετική ερώτηση την οποία έθεσε  στο υπουργείο Παιδείας.

Αποκλείονται οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί

Η χορήγηση από το υπουργείο Παιδείας  voucher των 200 ευρώ για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού , αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς , οι οποίοι ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ  σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, μόνιμους και αναπληρωτές.

Οι   εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι αποσπασμένοι σε υπηρεσίες, Βουλευτές, υπουργούς κλπ αποκλείονται από αυτή την παροχή.

Αποκλείονται οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί από το Voucher 200 ευρώ

Η χορήγηση από το υπουργείο Παιδείας  voucher των 200 ευρώ για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού , αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς , οι οποίοι διδάσκουν σε δημόσια σχολεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, μόνιμους και αναπληρωτές.

Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί αποκλείονται από αυτή την παροχή.

Ζευγάρι εκπαιδευτικών θα μπορεί να διαθέσει τα 400 ευρώ για αγορά μιας συσκευής

Ένα ζευγάρι εκπαιδευτικών δεν υποχρεούται να διαθέσει τα δύο κουπόνια των 200 ευρώ που δικαιούνται, για την αγορά δύο συσκευών  tablet, laptop ή desktop.

Θα μπορούν να διαθέσουν το σύνολο του ποσού  των 400 ευρώ, και τα δύο κουπόνια δηλαδή, για την αγορά μιας συσκευής.

Αυτό  σύμφωνα με πληροφορίες του esos  θα προβλέπεται στην Κοινή Υπουργική Απόφαση η οποία θα εκδοθεί τις επόμενες ημέρες.

Τι είδους εξοπλισμό θα μπορούν να προμηθευτούν οι εκπαιδευτικοί με το voucher; Οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να αποκτήσουν tablet, laptop ή desktop από τον προμηθευτή της επιλογής τους.

Πώς θα αποκτήσουν και θα χρησιμοποιήσουν οι εκπαιδευτικοί το voucher; Οι εκπαιδευτικοί θα εισέρχονται στην πλατφόρμα του προγράμματος με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet και θα συμπληρώνουν τα στοιχεία που απαιτούνται για την αυτόματη ταυτοποίησή τους με ψηφιακά μέσα. Κατόπιν, θα λαμβάνουν την επιταγή που δικαιούνται στο κινητό τους τηλέφωνο, και θα μπορούν άμεσα να την χρησιμοποιήσουν, επιδεικνύοντας το barcode που θα τους έχει αποσταλεί, σε κατάστημα της επιλογής τους.

Εκπαιδευτικοί που έχουν τηλέφωνα προηγούμενης τεχνολογίας

Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι απαραίτητο να έχουν “έξυπνες” τηλεφωνικές συσκευές για να λάβουν το   Voucher των 200 ευρώ για την αγορά τεχνικού εξοπλισμού.

Αυτό διευκρινίσει το esos, ύστερα από σχετικό ερώτημα προς το υπουργείο Παιδείας.

Συγκεκριμένα το υπουργείο Παιδείας σε ερώτηση του esos διευκρίνισε: “Το barcode είναι ένας αριθμός που θα εμφανίζεται και μέσα στην πλατφόρμα μόλις εκδοθεί το voucher, δεν είναι απαραίτητο να τους έρχεται σε smartphone. Αυτό γίνεται προς διευκόλυνση”.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα; Μετά την ψήφιση της διάταξης που έχει κατατεθεί στη Βουλή, θα ακολουθήσουν οι απαιτούμενες διαδικασίες θεσμικού χαρακτήρα, καθώς και η θέση σε λειτουργία της πλατφόρμας.

Γιατί επεκτείνουμε το voucher και στους εκπαιδευτικούς;

Στο ερώτημα αυτό το υπουργείο Παιδείας απαντά:

Α. Επειδή η εξασφάλιση πρόσβασης κάθε εκπαιδευτικού στον δικό του τεχνολογικό εξοπλισμό είναι ένα επιπλέον βήμα που θα συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, τον οποίο προωθούμε συστηματικά από το 2019, με ένα ολοκληρωμένο πλέγμα επενδύσεων. Με την ολοκλήρωση του συνόλου των έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, οι εκπαιδευτικοί πλέον θα έχουν περαιτέρω δυνατότητα να χρησιμοποιούν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, να αξιοποιούν και να συνδημιουργούν επιπλέον ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό συμβατό με τα νέα προγράμματα σπουδών, καθώς και να επικοινωνούν με μαθητές και γονείς μέσω νέων και ανανεωμένων ψηφιακών υπηρεσιών. Η πρόσβαση σε ατομικό τεχνολογικό εξοπλισμό θα διευκολύνει το κομβικής σημασίας έργο των εκπαιδευτικών και θα ενισχύσει το θετικό αποτέλεσμα αυτών των μεγάλων επενδύσεων για το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Β. Επειδή αναζητούμε συνεχώς νέους τρόπους υποστήριξης των εκπαιδευτικών, οι οποίοι έχουν συμβάλλει τα μέγιστα στην επιτυχή αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας στην εκπαίδευση και αποτελούν το κλειδί για την εφαρμογή κάθε μεγάλης μεταρρύθμισης στην εκπαίδευση.

Οι εξηγήσεις του ΚΙΝΑΛ: Γιατί καταψήφισε την τροπολογία με το voucher

Σε ενημερωτικό σημείωμα που απέστειλε το ΚΙΝΑΛ, εξηγεί γιατί καταψήφισε την εν λόγω τροπολογία της Υπουργού Παιδείας.

Σύμφωνα με τη Χ. Τρικούπη η στάση της υπαγορεύτηκε από την «τακτική της εισαγωγής τροπολογιών-νομοσχεδίων με πολλά επιμέρους άρθρα» με την οποία εγκαλεί την κυβέρνηση ότι «παγιδεύει την αντιπολίτευση που δεν μπορεί να ψηφίσει ξεχωριστά κάθε άρθρο!».

Ως προς τα voucher των 200 ευρώ το ΚΙΝΑΛ σημειώνει ότι αν και «πολύ μικρό και πολύ καθυστερημένο μετά από τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης (…) έχει ορθή στόχευση».

Ζητά δε να αυξηθεί και να συνοδεύεται κι από γενναία ενίσχυση των υποδομών του ψηφιακού σχολείου (υποδομές, Wi-Fi κλπ).

Οπως εξηγεί το ΚΙΝΑΛ καταψήφισε την τροπολογία λόγω του άρθρου 3 με το οποίο η Υπουργός διατηρεί το Διπλό Μηχανογραφικό για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο κάνοντας λόγο για «βαθιά αντιεκπαιδευτική, έως και αντισυνταγματική ρύθμιση, που δημιουργεί σοβαρά εκπαιδευτικά, κοινωνικά και ηθικά προβλήματα. Εισάγει την πρακτική της λοταρίας στην εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γιατί μπορεί να εισαχθεί σε ένα τμήμα ένας μαθητής με χαμηλότερη βαθμολογία από έναν άλλον που θα έχει υψηλότερη!».

Με πληροφορίες από esos.gr και iefimerida.gr

Εκπαιδευτικά

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 Creative Vibs

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο συμμετοχής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 για τα σχολικά έτη 2021-2023, με τίτλο:

«Kreatywnewibracje/CreativeVibs» και κωδικό αριθμό: «2020-1-PL01-KA227-SCH-095251», διεξήχθη η τέταρτη κινητικότητα στο Zagreb της Κροατίας από τις 16/10/2022 έως και τις 22/10/2022.

Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το VI Liceum Ogolnoksztalcace im Joachima Lelewela w Lodzi της Πολωνίας και χώρες συμμετοχής είναι η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κροατία. Σχολείο υποδοχής ήταν το Privatna gimnazija i strukovna skola “Svijet” στο Zagreb.

Ο κύριος σκοπός αυτής της κινητικότητας ήταν η διαμόρφωση της δημιουργικότητας  μέσω της φωτογραφίας και του stop motion animation και οι κύριοι στόχοι της δραστηριότητας ήταν:

  • βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω της επαφής με συνομήλικους από άλλη χώρα
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας, συμμετοχής σε πολιτιστικές εκδηλώσεις οικοδόμησης γνωριμιών, φιλίας και διαπροσωπικών σχέσεων
  • ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μέσω της φωτογραφίας και του animation καθώς και πυροδότηση αισθητικών εμπειριών μέσω της οπτικής έκφρασης
  • εκμάθηση των μυστικών της λήψης καλών φωτογραφιών, των δημιουργικών φωτογραφικών τεχνικών, των τάσεων στο animation και των διαδικασιών και σταδίων δημιουργίας ενός animation

Δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κινητικότητας:

  • παρουσίαση των βίντεο με έθιμα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα οποία είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και συνάντηση εργασίας για τους καθηγητές
  • περιήγηση στην Άνω Πόλη του Ζάγκρεμπ με οδηγό την συντονίστρια της Κροατίας, ως μια υπαίθρια προετοιμασία για τα εργαστήρια φωτογραφίας
  • εργαστήρια φωτογραφίας σε εξωτερικούς χώρους και επιλογή μιας ιστορίας που δραματοποιήθηκε μέσα από φωτογραφίες της πόλης
  • εργαστήρια κινουμένων σχεδίων stop-motion, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές δημιούργησαν ένα animation επιλέγοντας υλικά και τεχνικές προσθέτοντας ήχο
  • επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και την έκθεση φωτογραφίας που φιλοξενούσε
  • εργαστήριο ζωγραφικής για τους καθηγητές
  • επίσκεψη στην έκθεση “World of Robots” στο Μουσείο “Klovicevi dvori” και παρακολούθηση δραστηριοτήτων στην κεντρική πλατεία για την παγκόσμια ημέρα γραβάτας,
  • παρακολούθηση της παράστασης “Decadance” στο Εθνικό Θέατρο της Κροατίας και τέλος
  • επίσκεψη στο παραδοσιακό χωριό “Samobor” και το πάρκο “Maksimir” του Zagreb.

Το αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητας ήταν η δημιουργία κινούμενων σχεδίων stop-motion και έκθεσης φωτογραφίας από τους συμμετέχοντες που παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα της συνάντησης.

Συμμετέχοντες οργανισμοί:

  • 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Δράμας, GR
  • Agrupamento de Escolas de Pinheiro, PT
  • ISISS O.Conti.Aversa (CE), IT
  • VI Liceum Ogolnoksztalcace τους. Joachim Lelewel στο Λοτζ, PL
  • Akademicki Osrodek Inicjatyw Artystycznych, PL

Στην κινητικότητα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Μιχαήλ Άγγελος Ελευθεριάδης, Πέτρος Εμπρεϊζογλου, Στυλιανός Κουρτίδης, Σταύρος Μασμανίδης, και Νικόλαος Ουρούμης. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Θεοδώρα Κετσετσίδου (υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος), Σαλής Αναστάσιος (Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας) και Χούσανλη Αικατερίνη.

Η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε να υλοποιηθεί στην Πορτογαλία από τις 12 έως και 18 Μαρτίου 2023 με θέμα «Δημιουργικότητα μέσα από τη μουσική».

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Αποτελέσματα εκλογών αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αποτελέσματα
Εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Δράμας (ΠΥΣΔΕ Δράμας)
Ψηφοφόροι: 740
Σύνολο ψηφοδελτίων: 380
Λευκά: 2
Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 182
ΕΥΜΟΙΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Ιωάννη 160
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Χρήστου 33
ΠΑΤΡΩΝΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Γεώργιου 29
ΠΑΠΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Ιωάννη 22
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΜΑΡΙΑ του Ιωάννη 12
ΚΕΚΕΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Παναγιώτη 11
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Στέφανου 6
ΣΥΝΕΚ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ 93
ΠΑΝΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Θεμιστοκλέους 42
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του Θεοδώρου 36
ΚΑΜΤΣΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Κωνσταντίνου 17
ΣΩΤΗΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευάγγελου 14
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Θεοδώρου 14
ΣΑΡΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ του Ευστρατίου 12
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αντωνίου 10
ΜΠΑΛΤΟΥΜΑ ΟΛΓΑ του Δημητρίου 4
ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευσταθίου 0
Π.Ε.Κ. – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 49
ΣΕΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ανδρέα 36
ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του Κωνσταντίνου 23
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ του Αντωνίου 6
ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΡΑΜΑΣ – Α.ΔΗ.Κ. 31
ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κωνσταντίνου 29
ΔΕΒΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Θεοδώρου 12
ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Μηνά 3
ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ 23
ΤΣΙΡΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του Παναγιώτη 20

Δείτε τα αποτελέσματα για το ΑΠΥΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και το ΚΥΣΔΕ από τη Δράμα

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΣ 2022

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

1o βραβείο το Γυμνάσιο Κυργίων στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την πρώτη θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη» έλαβε η Α’ τάξη του Γυμνασίου Κυργίων, με συντονίστρια την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Ελένη Βασιλείου, στην κατηγορία Βίντεο σποτ.

Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»

Τα συγχαρητήριά της εξέφρασε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας

Έκφραση Συγχαρητηρίων
Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Κυργίων Δράμας, οι οποίοι/-ες απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον «Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ” «Οδική Ασφάλεια Παντού και Πάντα!», στην κατηγορία Βίντεο σποτ με το έργο: Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον». Συγχαρητήρια ανήκουν ακόμη στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και ιδιαίτερα
στην Καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Ελένη Βασιλείου για την υποστήριξη των μαθητών/-τριών.

Ο Δ/ντής Δ.Ε. Δράμας

Δρ Κιουλάνης Σπυρίδων

Συγχαρητήρια από τον Δήμο Δοξάτου:

«Συγχαρητήρια στο Γυμνάσιο Κυργίων για το 1ο πανελλήνιο βραβείο σε διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας. Ο τίτλος του βίντεο είναι: “Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον”».

Πορεία Ανάπτυξης & Δημιουργίας – Γιώργος Βογιατζής

“Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α’ Τάξης του Γυμνασίου Κυργίων που απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον Μαθητικό διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας.
Είστε πηγή έμπνευσης και παράδειγμα για όλους τους μαθητές του Δήμου μας.”

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.

Τα βραβεία του Διαγωνισμού 2021-22 είναι:
Κατηγορία ταινίας

  • 1ο βραβείο: 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 2ο βραβείο: 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Σάμου
  • 3ο βραβείο: ΓΕΛ Διστόμου

Κατηγορία Βίντεο σποτ

  • 1ο βραβείο: Γυμνάσιο Κυργίων Δράμας (Δείτε το Βίντεο των μαθητών)
  • 2ο βραβείο: Μουσικό Σχολείο Άρτας
  • 3ο βραβείο: 2ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

Κατηγορία Ψηφιακής Εφαρμογής

  • 1ο βραβείο: ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω
  • 2ο βραβείο: Εξ ημισείας, ΓΕΛ Αγιάσου και 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 3ο βραβείο: Γυμνάσιο Αγιάσου
  • Έπαινος: 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΠΟΙΟΣ/Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ/Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ ;

Επιλέξτε ποιον/ποια θεωρείτε εσείς καταλληλότερο/η Δήμαρχο Δράμας ;

(Τα ονόματα με αλφαβητική σειρά)

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τα μυστικά του νερού στο σπήλαιο Μααρά της Δράμας

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Συνάντηση με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Μωϋσιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Προφυλακιστέος ο 36χρονος που κατηγορείται για βιασμό του 15χρονου γιου της συντρόφου του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συμφωνία Πώλησης του Ομίλου Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Λαϊκά Δρώμενα σε 7 χωριά της Δράμας τις ημέρες των Φώτων

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Ενισχύεται η ομάδα της “Επανεκκίνηση για τη Δράμα”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Εξαπάτησε 11 άτομα με την πώληση πέλλετ

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Ο Σωκράτης Γκιαούρης με το “Project για τη Δράμα”

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: 3 νέες υποψηφιότητες

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας στον Καλό Αγρό μεγαλώνει

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ: 4 νέες γυναίκες στο ψηφοδέλτιο της κοινότητας Χωριστής

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Γ. Παπαδόπουλος: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωρόθεο

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Ο Άνθρωπος και οι ανάγκες του αποτελούν ξεκάθαρη προτεραιότητα

Εκλογές 20237 ημέρες πριν

Πόλη και Ζωή: Ο Νίκος Μιχαηλίδης υποψήφιος πρόεδρος Μακρυπλαγίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Project για τη Δράμα: Αγορά των παραγωγών – Ένα πρόβλημα που ζητά λύση

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: 3 νέες υποψηφιότητες

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

ΠΟΛΗ+ΖΩΗ: Ο Στέλιος Βρασκίδης υποψήφιος στον Καλό Αγρό

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Πόλη + Ζωή: Παρουσίαση υποψηφίων στο Μικροχώρι

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Πόλη + Ζωή: Παρουσίαση υποψηφίων στον Καλό Αγρό

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Συνάντηση με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Μωϋσιάδη

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ Επίσκεψη στον νέο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: Δύο νέοι υποψήφιους Δημοτικούς συμβούλους

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

ΠΟΛΗ+ΖΩΗ: Γ Μάγδα Τζιβελεκίδου υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τα μυστικά του νερού στο σπήλαιο Μααρά της Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών