Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

Συρτάκι από τους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ με τίτλο “Creative Vibs” οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου χόρεψαν Συρτάκι στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας.
Πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά μας και στους εκπαιδευτικούς του προγράμματος.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα, τον κ. Τσακμάκη Γεώργιο, την κα. Μασμανίδου Χρύσα και το Σύλλογο Εβριτών Ν. Δράμας «Ο Έβρος», για τα μαθήματα χορού και την πολύτιμη βοήθεια τους.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Στον επόμενο γύρο το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με νίκη 1-0 επί του ΓΕΛ Μουδανιών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

7 νίκες σε επτά αγώνες ..
Επόμενος αγώνας τη Δευτέρα με το 8ο ΛΥΚΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ, όπου είναι ουσιαστικά η Κ17 του ΠΑΟΚ!

Με γκολ του Χ. Μανωλεσάκη στο πρώτο ημίχρονο, (πέναλτι), το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας  νίκησε το ΓΕΛ Μουδανιών και πέρασε στην επόμενη φάση του Πανελληνίου πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, εκπροσωπώντας την Περιφέρεια μας.

Προπονητής της ομάδος είναι ο Τσιρογιάννης Ιωάννης.

Την ομάδα συνόδεψαν ο Σάββας Καραββασιλογλου από το γραφείο της Φυσικής αγωγής Δράμας, ο Διευθυντής του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας Γρηγόρης Υφαντίδης, και οι εκπαιδευτικοί Λία Τσέπελη και Κερατίδης Πολυμέρης.

Το πανηγύρι συνεχίζεται στο λεωφορείο !!!

Πληροφορίες: Keratidis Polymeris

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ.΄΄ ΦΩΤΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ΄΄

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Δράμας – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Παρουσίασης Πρόγραμματος Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ.΄΄ ΦΩΤΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ΄΄

Αγαπητή κυρία, κύριε καλημέρα,

την Τρίτη 17 Μαΐου 2022 στις 20:00 μμ θα γίνει στο αμφιθέατρο των ΕΠΑ.Λ. Δράμας η παρουσίαση του Προγράμματος που εκπονήσαμε.

Το πρόγραμμα χρηματοδοτήθηκε με 2430€ από το ΝΟΕΣΙΣ και αφορά την κατασκευή και λειτουργία ενός φωτοβολταικού από τους μαθητές μας.

Η εργασίας μας περιέχει:

1. Τεχνικό Φυλλάδιο

2. Μελέτη Κατασκευή Λειτουργία

3. Αφίσα και Πρόσκληση

4. Μπλουζάκι

5. Υποβολή πρότασης

Σας καλούμε με χαρά να παραβρεθείτε στη εκδήλωσης μας.

Σας ευχαριστούμε.

Για το

Εσπερινό Ε.ΠΑ.Λ. Δράμας

Με τιμή

Μιχαήλ Γ. Παπάζογλου

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

7η Δραμοινογνωσία 20 – 29 Μαίου 2022, Το πρόγραμμα και οι εκδηλώσεις

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πλήθος κόσμου «υποδέχθηκε» τον Μητροπολίτη Δράμας Παύλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Οι υποψήφιοι για τη Μητρόπολη Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Φεύγει ο Φιλίππου από την Δόξα Δράμας, αναλαμβάνει ο Κετσιεμενίδης;

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Στον επόμενο γύρο το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με νίκη 1-0 επί του ΓΕΛ Μουδανιών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή ο Δήμαρχός μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Χαρά Κεφαλίδου: Ναι στην κυβέρνηση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό κοινής αποδοχής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκλογές ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για την ανάδειξη νομαρχιακών και τοπικών οργανώσεων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Τελέστηκε η εξόδιος του μακαριστού Μητροπολίτη κυρού Παύλου

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Συρτάκι από τους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης μας Παύλος Η Τρίτη 3 Μαΐου είναι ημέρα πένθους για τη Δράμα.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συλλυπητήριο μήνυμα για την εκδημία του μακαριστού μητροπολίτη μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η περίπτωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δράμας κ.κ. Παύλου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Το «ΠΑΣΟΚ» επιστρέφει με πάνω από 90% – 170.000 ψήφοι

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Μπαράζ ανόδου στην Γ’ Εθνική: Ιπποκράτης Αλεξ/πολης – ΓΣ Προσοτσάνης 2-1

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

«Together in Sport» στη Δράμα: Αθλούμαστε μαζί, χωρίς διακρίσεις

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Συνέδριο «Ιχνηλατώντας τα Μονοπάτια του Διόνυσου» 20, 21 και 22 Μαΐου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Ημερίδα του Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας στις 19/5/2022 στις 17:00 μ.μ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Μήνυμα Θ. Ξανθόπουλου για την γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Ο Πανδραμαϊκός Α.Ο. προσέφυγε σήμερα στο Ανώτατο Διαιτητικό Δικαστήριο

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Συρτάκι από τους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

7η Δραμοινογνωσία 20 – 29 Μαίου 2022, Το πρόγραμμα και οι εκδηλώσεις

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Προσοτσάνη – Άρης Πετεινού 5-0 για την άνοδο στη Γ’ Εθνική (Video)

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Νέος προπονητής τερματοφυλάκων στη Δόξα ο Κώστας Δαύκος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Οι υποψήφιοι για τη Μητρόπολη Δράμας

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Στον επόμενο γύρο το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με νίκη 1-0 επί του ΓΕΛ Μουδανιών

Εκπαιδευτικά1 εβδομάδα πριν

Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ.΄΄ ΦΩΤΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ΄΄

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ1 εβδομάδα πριν

Η Δόξα ανακοίνωσε την πρόσληψη του προπονητή Κυριάκου Κετσιεμενίδη

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ1 εβδομάδα πριν

Φωτογράφισαν τη μαύρη τρύπα στην καρδιά του γαλαξία μας

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Πρωταθλητές Περιφέρειας ΑΜΘ οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών