Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 Creative Vibs

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο συμμετοχής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 για τα σχολικά έτη 2021-2023, με τίτλο:

«Kreatywnewibracje/CreativeVibs» και κωδικό αριθμό: «2020-1-PL01-KA227-SCH-095251», διεξήχθη η τέταρτη κινητικότητα στο Zagreb της Κροατίας από τις 16/10/2022 έως και τις 22/10/2022.

Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το VI Liceum Ogolnoksztalcace im Joachima Lelewela w Lodzi της Πολωνίας και χώρες συμμετοχής είναι η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κροατία. Σχολείο υποδοχής ήταν το Privatna gimnazija i strukovna skola “Svijet” στο Zagreb.

Ο κύριος σκοπός αυτής της κινητικότητας ήταν η διαμόρφωση της δημιουργικότητας  μέσω της φωτογραφίας και του stop motion animation και οι κύριοι στόχοι της δραστηριότητας ήταν:

  • βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω της επαφής με συνομήλικους από άλλη χώρα
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας, συμμετοχής σε πολιτιστικές εκδηλώσεις οικοδόμησης γνωριμιών, φιλίας και διαπροσωπικών σχέσεων
  • ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μέσω της φωτογραφίας και του animation καθώς και πυροδότηση αισθητικών εμπειριών μέσω της οπτικής έκφρασης
  • εκμάθηση των μυστικών της λήψης καλών φωτογραφιών, των δημιουργικών φωτογραφικών τεχνικών, των τάσεων στο animation και των διαδικασιών και σταδίων δημιουργίας ενός animation

Δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κινητικότητας:

  • παρουσίαση των βίντεο με έθιμα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα οποία είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και συνάντηση εργασίας για τους καθηγητές
  • περιήγηση στην Άνω Πόλη του Ζάγκρεμπ με οδηγό την συντονίστρια της Κροατίας, ως μια υπαίθρια προετοιμασία για τα εργαστήρια φωτογραφίας
  • εργαστήρια φωτογραφίας σε εξωτερικούς χώρους και επιλογή μιας ιστορίας που δραματοποιήθηκε μέσα από φωτογραφίες της πόλης
  • εργαστήρια κινουμένων σχεδίων stop-motion, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές δημιούργησαν ένα animation επιλέγοντας υλικά και τεχνικές προσθέτοντας ήχο
  • επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και την έκθεση φωτογραφίας που φιλοξενούσε
  • εργαστήριο ζωγραφικής για τους καθηγητές
  • επίσκεψη στην έκθεση “World of Robots” στο Μουσείο “Klovicevi dvori” και παρακολούθηση δραστηριοτήτων στην κεντρική πλατεία για την παγκόσμια ημέρα γραβάτας,
  • παρακολούθηση της παράστασης “Decadance” στο Εθνικό Θέατρο της Κροατίας και τέλος
  • επίσκεψη στο παραδοσιακό χωριό “Samobor” και το πάρκο “Maksimir” του Zagreb.

Το αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητας ήταν η δημιουργία κινούμενων σχεδίων stop-motion και έκθεσης φωτογραφίας από τους συμμετέχοντες που παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα της συνάντησης.

Συμμετέχοντες οργανισμοί:

  • 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Δράμας, GR
  • Agrupamento de Escolas de Pinheiro, PT
  • ISISS O.Conti.Aversa (CE), IT
  • VI Liceum Ogolnoksztalcace τους. Joachim Lelewel στο Λοτζ, PL
  • Akademicki Osrodek Inicjatyw Artystycznych, PL

Στην κινητικότητα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Μιχαήλ Άγγελος Ελευθεριάδης, Πέτρος Εμπρεϊζογλου, Στυλιανός Κουρτίδης, Σταύρος Μασμανίδης, και Νικόλαος Ουρούμης. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Θεοδώρα Κετσετσίδου (υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος), Σαλής Αναστάσιος (Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας) και Χούσανλη Αικατερίνη.

Η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε να υλοποιηθεί στην Πορτογαλία από τις 12 έως και 18 Μαρτίου 2023 με θέμα «Δημιουργικότητα μέσα από τη μουσική».

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Αποτελέσματα εκλογών αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αποτελέσματα
Εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Δράμας (ΠΥΣΔΕ Δράμας)
Ψηφοφόροι: 740
Σύνολο ψηφοδελτίων: 380
Λευκά: 2
Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 182
ΕΥΜΟΙΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Ιωάννη 160
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Χρήστου 33
ΠΑΤΡΩΝΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Γεώργιου 29
ΠΑΠΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Ιωάννη 22
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΜΑΡΙΑ του Ιωάννη 12
ΚΕΚΕΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Παναγιώτη 11
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Στέφανου 6
ΣΥΝΕΚ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ 93
ΠΑΝΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Θεμιστοκλέους 42
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του Θεοδώρου 36
ΚΑΜΤΣΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Κωνσταντίνου 17
ΣΩΤΗΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευάγγελου 14
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Θεοδώρου 14
ΣΑΡΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ του Ευστρατίου 12
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αντωνίου 10
ΜΠΑΛΤΟΥΜΑ ΟΛΓΑ του Δημητρίου 4
ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευσταθίου 0
Π.Ε.Κ. – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 49
ΣΕΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ανδρέα 36
ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του Κωνσταντίνου 23
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ του Αντωνίου 6
ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΡΑΜΑΣ – Α.ΔΗ.Κ. 31
ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κωνσταντίνου 29
ΔΕΒΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Θεοδώρου 12
ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Μηνά 3
ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ 23
ΤΣΙΡΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του Παναγιώτη 20

Δείτε τα αποτελέσματα για το ΑΠΥΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και το ΚΥΣΔΕ από τη Δράμα

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΣ 2022

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

1o βραβείο το Γυμνάσιο Κυργίων στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την πρώτη θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη» έλαβε η Α’ τάξη του Γυμνασίου Κυργίων, με συντονίστρια την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Ελένη Βασιλείου, στην κατηγορία Βίντεο σποτ.

Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»

Τα συγχαρητήριά της εξέφρασε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας

Έκφραση Συγχαρητηρίων
Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Κυργίων Δράμας, οι οποίοι/-ες απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον «Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ” «Οδική Ασφάλεια Παντού και Πάντα!», στην κατηγορία Βίντεο σποτ με το έργο: Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον». Συγχαρητήρια ανήκουν ακόμη στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και ιδιαίτερα
στην Καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Ελένη Βασιλείου για την υποστήριξη των μαθητών/-τριών.

Ο Δ/ντής Δ.Ε. Δράμας

Δρ Κιουλάνης Σπυρίδων

Συγχαρητήρια από τον Δήμο Δοξάτου:

«Συγχαρητήρια στο Γυμνάσιο Κυργίων για το 1ο πανελλήνιο βραβείο σε διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας. Ο τίτλος του βίντεο είναι: “Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον”».

Πορεία Ανάπτυξης & Δημιουργίας – Γιώργος Βογιατζής

“Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α’ Τάξης του Γυμνασίου Κυργίων που απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον Μαθητικό διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας.
Είστε πηγή έμπνευσης και παράδειγμα για όλους τους μαθητές του Δήμου μας.”

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.

Τα βραβεία του Διαγωνισμού 2021-22 είναι:
Κατηγορία ταινίας

  • 1ο βραβείο: 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 2ο βραβείο: 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Σάμου
  • 3ο βραβείο: ΓΕΛ Διστόμου

Κατηγορία Βίντεο σποτ

  • 1ο βραβείο: Γυμνάσιο Κυργίων Δράμας (Δείτε το Βίντεο των μαθητών)
  • 2ο βραβείο: Μουσικό Σχολείο Άρτας
  • 3ο βραβείο: 2ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

Κατηγορία Ψηφιακής Εφαρμογής

  • 1ο βραβείο: ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω
  • 2ο βραβείο: Εξ ημισείας, ΓΕΛ Αγιάσου και 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 3ο βραβείο: Γυμνάσιο Αγιάσου
  • Έπαινος: 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καλλινικίδης: Δεν υπάρχει ηθικό ζήτημα – έχει κόμπλεξ, εμπάθεια και ζήλεια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δράμα: Αστυνομικοί εντόπισαν σε ποιμνιοστάσιο σχεδόν δύο κιλά κάνναβης

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Αποκάλυψη του Γ. Παπαδόπουλου για την Ονειρούπολη Δράμας και τον Λ. Καλλινικίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Έναρξη Ονειρούπολης 2022 στις 4 Δεκεμβρίου με τον Stavento

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 Creative Vibs

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Tο διαφημιστικό σποτ της «Ονειρούπολης» 2022

Εκλογές 20234 ημέρες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Υποδεχόμαστε 3 νέους υποψήφιους

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Υποψήφιος ο Χρήστος Χαρίσκος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση 2ου Γυμνασίου Δράμας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ευρωπαϊκή Ημέρα Οινοτουρισμού στο Château Nico Lazaridi την Κυριακή 13 Νοεμβρίου

Εκλογές 20234 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: 3 νέοι υποψήφιοι

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας μεγαλώνει και δυναμώνει!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συνελήφθησαν από αστυνομικούς του ΤΑ Δράμας 5 μέλη εγκληματικής οργάνωσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η ενθρόνιση του μητροπολίτη Δράμας Δωροθέου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: «Τσίμπησαν» μεθυσμένο οδηγό και χωρίς δίπλωμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ12 ώρες πριν

Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στην Ονειρούπολη Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ12 ώρες πριν

Σε αδιέξοδο ο κ. Μητσοτάκης, έφυγε από τη Βουλή για να μην απαντήσει, δείχνοντας τον πανικό του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χρήστος Μέτιος: Χρηματοδότηση 2,5 εκ. € για εξοπλισμό στο Νοσοκομείο Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες πριν

Ανεύθυνοι και ελάχιστοι μπροστά στο χαμό ενός παιδιού

Εκλογές 20234 ημέρες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Υποδεχόμαστε 3 νέους υποψήφιους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Έμεινε στο 0 – 0 Πανδραμαϊκός στη Θέρμη με τον Θερμαϊκό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Νέος τεχνικός της Δόξας Δράμας ο Ξανθιώτης Γιάννης Αποστολίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Πρόγραμμα Εορτασμού της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας

Πολιτιστικά7 ημέρες πριν

Έκθεση Φωτογραφίας: “Δημόσια και Ιδιωτικά”

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ: Θα είμαι υποψήφιος με την “Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση” και τον Χρήστο Μέτιο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Έναρξη Ονειρούπολης 2022 στις 4 Δεκεμβρίου με τον Stavento

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Χρήστος Παπαθεοδώρου: Θα είμαι υποψήφιος στις Περιφερειακές Εκλογές του 2023

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Τεσσάρα και στον Πανθρακικό ο Πανδράμ! Από το κακό στο χειρότερο η Δόξα, ήττα με 3-0

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Πανδραμαϊκός – Πανθρακικός και Παραλίμνιο – Δόξα την Τετάρτη 30/11 στις 15:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η 19η Ονειρούπολη ετοιμάζεται και υπόσχεται εκπλήξεις!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών