Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σας καλούμε να παρευρεθείτε στις 19 Απριλίου 2024, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:30πμ, στην Αίθουσα Δραμινών της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας, όπου τρία Γενικά Λύκεια (το 1ο ΓΕΛ Δράμας, το 3ο ΓΕΛ Δράμας και το ΓΕΛ Κάτω Νευροκοπίου), συμπράττουμε στο Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών», με σκοπό αφενός την προώθηση του αιτήματος των καιρών, που αφορά στην ενίσχυση πνεύματος συνεργασίας μεταξύ σχολείων, και αφετέρου τη μεταλαμπάδευση του πολιτισμού, που φέρουν οι διαφορετικές πολιτισμικές ομάδες του νομού Δράμας.

Κοινός στόχος των συντελεστών του προγράμματος είναι η προσπάθεια να γνωρίσουν οι μαθητές μας καλύτερα τον τόπο τους, την ιστορία του, τους ανθρώπους του, ώστε να τον αγαπήσουν και να θελήσουν να δημιουργήσουν τη συνέχειά του.

Μέσα από την κοινή δράση περιποιούμε τιμή σε αυτόν τον τόπο αναδεικνύοντας τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του, τους συνεκτικούς δεσμούς μιας κοινωνίας, που μπόρεσε και μπορεί να τους αγκαλιάζει όλους. Γιατί η ομορφιά κρύβεται στη διαφορετικότητα. Και όλα αυτά εκφρασμένα με Λόγο, Ήχο και Κίνηση. Τραγούδι και Χορό.

Με εκτίμηση
Οι Διευθυντές

1ου ΓΕΛ Δράμας
Σταυρούλα Αμαραντίδου

3ου ΓΕΛ Δράμας
Μαρία Τσελεπίδου

ΓΕΛ Κ. Νευροκοπίου
Αναστάσιος Μωυσιάδης

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σύλλoγος Γυναικών Δράμας και Σωματείο Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δράμας

Ψήφισμα στήριξης

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ!

Τα ΔΣ του Συλλόγου Γυναικών Δράμας και του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Δράμας εκφράζει την αμέριστη στήριξή του στον δίκαιο αγώνα των εκπαιδευτικών που παλεύουν για ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν για όλα τα παιδιά που θα καλύπτει το σύνολο των μορφωτικών τους αναγκών και θα συμβάλει στην ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους.

Αυτός ο αγώνας περνάει μέσα από την εναντίωση στα σχέδια του διαχωρισμού των παιδιών και των σχολείων μας, που μετατρέπουν τους εκπαιδευτικούς από παιδαγωγούς και επιστήμονες σε γραφειοκράτες που θα συμπληρώνουν όλο και περισσότερο δείκτες και κουτάκια και θα ασχολούνται όλο και λιγότερο με τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών μας.

Πραγματική αναβάθμιση του σχολείου είναι η ουσιαστική στήριξη των εκπαιδευτικών που κράτησαν τα σχολεία όρθια όλα αυτά τα χρόνια και ιδιαίτερα την περίοδο της πανδημίας, όταν μπήκαν στα σπίτια μας και ως γνήσιοι παιδαγωγοί υπερασπίστηκαν το δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση.

Το ίδιο συνεχίζουν να κάνουν μέχρι σήμερα, έχοντας απέναντί τους την κυβέρνηση της ΝΔ και το Υπουργείο Παιδείας, σε συνέχεια των προηγούμενων, που αφήνουν τα γερασμένα σχολικά κτίρια να ερειπώνουν, που αφήνουν τα παιδιά μας χωρίς εκπαιδευτικούς καταστρατηγώντας το δικαίωμα όλων των μαθητών στη μόρφωση, που καλούν τους γονείς να βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για τα αυτονόητα, που ιδιωτικοποιούν κάθε πτυχή της λειτουργία της κατά τα αλλά δημόσιας εκπαίδευσης.

Σε αυτές τις συνθήκες η κυβέρνηση έχει το θράσος να κινείται νομικά, διοικητικά, αυταρχικά απέναντι στον αγώνα τους απειλώντας με διώξεις και καθαιρέσεις των διευθυντών που αντιστέκονται στην αντιδραστική «αξιολόγηση» και βγάζοντας παράνομες τις απεργίες τους, χτυπώντας ευθέως το απεργιακό τους δικαίωμα.

Με βάση το νομοθετικό πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει όλες οι κυβερνήσεις των τελευταίων χρόνων και ιδιαίτερα η σημερινή της ΝΔ, δεν έχουν κανένα θέμα να αθωώνουν εγκληματίες, να προσπαθούν να συγκαλύψουν το έγκλημα των Τεμπών, να αρπάζουν τα σπίτια των λαϊκών οικογενειών και την ίδια στιγμή να βγάζουν παράνομες τις απεργίες των εργαζομένων που διεκδικούν τα αυτονόητα ή να διώκουν και να απειλούν εκπαιδευτικούς που παλεύουν για το δίκιο των παιδιών μας!

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας!

  • Οι δάσκαλοι των παιδιών μας λένε όχι στον σχεδιασμό της κυβέρνησης και του υπουργείου Παιδείας να διαχωρίσει  τα σχολεία και τα παιδιά μας με κριτήριο την τσέπη μας.
  • Λένε όχι στο σχολείο που ακόμα και σήμερα μετράει χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών. Αφήνει τα παιδιά μας χωρίς δασκάλους.
  • Λένε όχι στο σημερινό σχολείο που φορτώνει τα παιδιά μας με εφήμερες δεξιότητες, την ίδια στιγμή που εξαφανίζει ότι έχει απομείνει από τη γενική μόρφωση.

Απαιτούν την αναγκαία στήριξη για να κάνουν απρόσκοπτα τη δουλειά τους. Να μορφώνουν τους μαθητές σε σύγχρονα σχολεία και όχι στα σημερινά απαράδεκτα και επικίνδυνα, με αναβαθμισμένο πρόγραμμα σπουδών και να μπορούν και οι ίδιοι να ζουν με αξιοπρέπεια από το επάγγελμά τους. Απαιτούν δηλαδή το σχολείο που όλοι έχουμε ανάγκη για μας και τα παιδιά μας!

Για όλα αυτά αγωνίζονται οι εκπαιδευτικοί και γι’ αυτό είμαστε στο πλευρό τους. Ο αγώνας τους για τη μόρφωση των παιδιών είναι και δικός μας αγώνας!

Συνεχίστε! Είμαστε μαζί σας!

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας ανακαλύπτουν την αξία της υγιεινής διατροφής και του πρωινού γεύματος οργανώνοντας το Σαρακοστιανό τους τραπέζι.

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας, και φέτος αξιοποίησε τη νηστεία της Σαρακοστής που διανύουμε, ως μία καλή ευκαιρία, όχι απλώς για να προετοιμαστούμε ψυχολογικά και σωματικά για το Πάσχα, αλλά επίσης, και για να βοηθήσει τους μαθητές και τις μαθήτριές του, να ανακαλύψουν  την αξία της υγιεινής διατροφής και του καλού  πρωινού γεύματος.

Παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί οργάνωσαν ένα πλουσιοπάροχο Σαρακοστιανό  τραπέζι γεμάτο εδέσματα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και  πολλαπλά οφέλη  για την υγεία μας:  ποικιλία φρέσκων και αποξηραμένων φρούτων, λαχανικών, οσπρίων, δημητριακών, ξηρών καρπών.

Μαθητές και μαθήτριες συνειδητοποίησαν τη θρεπτική αξία τροφίμων πλούσιων σε σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες, κι έμαθαν ότι αποτελούν βασική πηγή ενέργειας για τον οργανισμό μας και βελτιώνουν τη λειτουργία του εντέρου. Καταναλώνοντας ταχίνι, παστέλια , μαντολάτα, μπάρες δημητριακών, μαύρη σοκολάτα, μέλι, μαρμελάδες, φυστικοβούτυρο, παραδοσιακό χαλβά και σπιτικό, καθώς και ξηρούς καρπούς,  τονίστηκε ότι οι φυτικές πρωτεΐνες, όπως τα όσπρια, το σουσάμι και οι ξηροί καρποί ,είναι πολύ σημαντικές τροφές για την επαρκή πρόσληψη σιδήρου, αποτελούν καλή και υγιεινή πηγή ενέργειας, συντελούν στη διατήρηση του μυικού ιστού και αποτρέπουν συμπτώματα ατονίας και εξάντλησης.

Λίγες μέρες πριν το Πάσχα, οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας,  έφαγαν για πρωινό, φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα όπως μήλα, μπανάνες,  χουρμάδες και βερύκοκκα, καθώς και πάσης φύσεως νηστίσιμα χειροποίητα εδέσματα: από ταχινόπιτες  και κολοκυθόπιτες, μέχρι σπανακόπιτες, πρασόπιτες και  πατατόπιτες, από σουσαμοκούλουρα και κουλουράκια πορτοκαλιού, μέχρι ταχινοκούλουρα και κουλουράκια μελιού, από κέικ μήλων και κανέλας, μέχρι κέικ πορτοκαλιού, τρουφάκια και ταχινοσοκολατόπιτες, από ελιόψωμα και λαγάνες ,μέχρι ψωμί ολικής άλεσης και καλαμποκίσιο, από παξιμάδια και φρυγανιές μέχρι κριθαροκούλουρα και κριτσίνια. Και συνέχισαν έπειτα, με σαρμαδάκια γιαλαντζή, φασόλια γίγαντες φούρνου, και πάσης φύσεως σαλάτες: αγγουροντοματοσαλάτα, πατατοσαλάτα, μελιτζανοσαλάτα, ταραμοσαλάτα, πολίτικη σαλάτα με λάχανο και καρότο, ποικιλίες από ελιές και πίκλες, αγγουράκια τουρσί και τόσα άλλα….

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς και κηδεμόνες για τα εξαιρετικά εδέσματα και τρόφιμα που προσέφεραν στο Σαρακοστιανό μας τραπέζι, όλους τους εκπαιδευτικούς για τη βοήθειά τους στην υλοποίηση του τραπεζιού μας, και κυρίως όλους τους μαθητές και όλες τις μαθήτριές μας, που έμαθαν στην πράξη την αξία του μοιράσματος και της προσφοράς, και δε φοβήθηκαν να δοκιμάσουν καινούργιες γεύσεις, ανακαλύπτοντας νέους γευστικούς ορίζοντες υγιεινής διατροφής.

Ευχαριστούμε επίσης θερμά, τους σχολικούς συμβούλους ΠΕ70, κ. Αλκιβιάδη Σαλπιγκτή και κ. Ευφροσύνη Χαραλαμπίδου που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Οι προσφορές ήταν τόσο μεγάλες και περίσσεψαν τόσα πολλά, ιδιαιτέρως ψωμιά, που τα προσφέραμε στη συνέχεια και εμείς με τη σειρά μας , στο συσσίτιο που διοργανώνεται στην ενορία μας. Καλή μας Ανάσταση!

Η Διευθύντρια του 5ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας

Αναστασία Γαλανού

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Τη μεγαλύτερη ντροπή στα 106 χρόνια της ιστορίας μας φέτος δεν θα τη γλιτώσουμε

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

Εκπαιδευτικά1 ημέρα πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Μαρία Κιόρτεβε: “Ηχηρή Σιωπή” το Σάββατο 06 Απριλίου 2024 στις 19:00

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ.Α.Ο.Δ.- ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ: Το Σάββατο στις 17:00 ΑΠΚ Κραχτίδη η πρεμιέρα των Play Out

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Χρηστικά3 εβδομάδες πριν

Cavalieri Assyrtiko ’23 Η νέα εσοδεία της οινοποιίας NICO LAZARIDI!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ήταν ένας απελευθερωτικός αγώνας. Δεν ήταν αγώνας συμφερόντων. Δεν ήταν αγώνας για την ύλη.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

1ο Βραβείο πήρε η σχολική εφημερίδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας σε διεθνή διαγωνισμό

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας και Νερού

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Ευχαριστίες από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δραμινών και φίλων Θεσσαλονίκης ΥΔΡΑΜΑ

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών