Connect with us

Εκπαιδευτικά

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Δημοσιεύθηκε

στις

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Συμμετοχή του σχολείου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”.

Η εκπαίδευση των μαθητών του ελληνικού δημόσιου σχολείου που φέρουν πολιτισμικά χαρακτηριστικά διαφορετικά από τα κυρίαρχα αποτέλεσε, και εξακολουθεί να  αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που είχε και έχει να αντιμετωπίσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, διοίκηση της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς έρχονται αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα και πολλές φορές και με διαφορετικά κριτήρια, επιχειρούν να σταθούν κριτικά απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που συγκροτήθηκε ως σύλληψη και λειτούργησε από το 1830 μέχρι και τις αρχές του 1990 πάνω σε μια αφομοιωτική λογική.

Η αναγκαία αλλαγή και ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης, αποτελούν πηγή προβληματισμού σε διεθνές επίπεδο και αντικείμενο διαλόγου μεταξύ της επιστημονικής κοινότητας, της εκπαιδευτικής ηγεσίας, των συνδικαλιστικών εκπαιδευτικών ενώσεων και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων, καθώς η ειρηνική συμβίωση αλλά και η παροχή των προβλεπόμενων σε όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τον κοινοτικό τους πολιτισμό αναγνωρίζονται ως  προτεραιότητες, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν βασικά κριτήρια της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης.

Σήμερα, η δημόσια εκπαίδευση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία καλείται να συμβάλει στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ γηγενών και των μεταναστών μαθητών και παραπέρα μεταξύ των (πολιτισμικά) κυρίαρχων και των κυριαρχούμενων μαθητών, με τέτοιο τρόπο ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών και στη συνύπαρξη των φορέων τους.

Η εναρμόνιση των εκπαιδευτικών συστημάτων με τα σύγχρονα πολυπολιτισμικά δεδομένα οφείλει να διαμορφώσει το σχολείο ως τον κύριο φορέα κοινωνικοποίησης και  αποδοχής της ετερότητας. Οφείλει επίσης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της σχολικής και κοινωνικής ένταξης των παιδιών διαφορετικών κοινωνικών και πολιτισμικών ομάδων και να διαμορφώσει το κατάλληλο σχολικό περιβάλλον για τη λειτουργική συμβίωση και εκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας, εδώ και 30 χρόνια, σταδιακά την πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία στους κόλπους της,  καλεί τα κράτη – μέλη της σε ένα διαπολιτισμικό διάλογο, να σεβαστούν την πολυμορφία των πολιτισμών, να αναπτύξουν θετικό κλίμα απέναντι στην ετερότητα και στην αποδοχή του διαφορετικού, να προωθήσουν τον πολιτισμικό διάλογο, την ανεκτικότητα και την αλληλοκατανόηση.

Βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εκπαίδευσης ειδικότερα αποτελούν ο σεβασμός του ατόμου, η συνεργασία των λαών και η προστασία της γλωσσικής και πολιτισμικής πολυμορφίας που βασίζονται στην αρχή της ενότητας μέσα από τη διαφορά. Η εκπαίδευση, στα πλαίσια της ενωμένης Ευρώπης, σχεδιάζει και εφαρμόζει κατάλληλες πολιτικές προκειμένου να αποφευχθεί τόσο η αφομοίωση όσο και ο κοινωνικός αποκλεισμός των  πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στο σχολείο. Καλεί τους εκπαιδευτικούς σε κοινές δράσεις και προγράμματα με στόχο την πολιτισμική ετερότητα στην τάξη.

Σ΄ ένα τέτοιο πρόγραμμα, κλήθηκε να συμμετάσχει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας δηλώνοντας την ταυτότητά του στην εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και την αντίθεσή του σε κάθε μορφή  διάκρισης εις βάρος ατόμων που έχουν πολιτισμό διαφορετικό από τον κυρίαρχο.

Τον Ιούνιο του 2020 ανακοινώθηκε στους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας ότι το ΙΚΥ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) κατόπιν αξιολόγησης που διενεργήθηκε, ενέκρινε την αίτηση του σχολείου με τίτλο: “Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τη μετακίνηση εκπαιδευτικών για επιμόρφωση στο Παρίσι, Γαλλία.

Στα πλαίσια του προγράμματος τέσσερις εκπαιδευτικοί του σχολείου, η Όλγα Γεωργιάδου, η Ελπίδα Σαββίδου, η Λεμονιά Κιτσιούκη και η Ιωάννα Γιουσφαρά, επισκέφτηκαν το Παρίσι, για μία εβδομάδα, στις 18/10/2021 και παρακολούθησαν το ευρωπαϊκό, καινοτόμο, εκπαιδευτικό σεμινάριο από τον οργανωτικό φορέα New Horizons Malta.

Οι συγκεκριμένες εκπαιδευτικοί γνώρισαν νέες εκπαιδευτικές και διδακτικές προσεγγίσεις αναφορικά με το ζήτημα της πολιτισμικής ετερότητας στο σχολείο, τις οποίες και διοχέτευσαν, ως πρεσβευτές του προγράμματος, στα υπόλοιπα μέλη της  σχολικής κοινότητας που υπηρετούν και στην τοπική κοινωνία της πόλης της Δράμας.

Στόχος του προγράμματος ήταν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί να μάθουν να επιλύουν ζητήματα ένταξης σε πολυπολιτισμικές τάξεις, να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν κατάλληλα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που σχετίζονται με την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και τα πλαίσια στα οποία λαμβάνει χώρα, να χρησιμοποιούν νέα εργαλεία διαμεσολάβησης και διαπραγμάτευσης στην καταπολέμηση του αποκλεισμού ατόμων με λιγότερες ευκαιρίες, να ανταλλάσσουν πρακτικές και εμπειρίες σχετικά με διάφορες πτυχές και αντιλήψεις περί περιθωριοποίησης και ένταξης.

Την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο στους εκπαιδευτικούς του σχολείου από τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με θέμα «Προκαταλήψεις και Στερεότυπα». Στόχος να μεταφέρουν στους συναδέλφους τους τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν μέσω του προγράμματος και να τους προβληματίσουν μέσα από δράσεις που οργάνωσαν.

Ξεπερνώντας τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις οι μαθητές/τριες συνειδητοποιούν ότι όλοι είναι διαφορετικοί και ξεχωριστοί, μαθαίνουν να αποδέχονται το καθετί διαφορετικό, χωρίς να το κρίνουν ή να το απορρίπτουν, και να συνυπάρχουν αρμονικά μεταξύ τους τόσο στο σχολείο όσο και στις συναναστροφές τους έξω από αυτό.

Με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων και θέλοντας να συμπεριλάβουν τους μαθητές που κατάγονται από άλλες χώρες (Αλβανία, Βουλγαρία, Ρωσία, Κίνα) κάλεσαν αυτούς και τις οικογένειές τους να αφηγηθούν ένα έθιμο των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς από τη χώρα καταγωγής τους. Αποτέλεσμα αυτής της δράσης ήταν η δημιουργία ενός βίντεο που προβλήθηκε στη χριστουγεννιάτικη διαδικτυακή γιορτή του σχολείου.

Όραμα για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς πολίτες του κόσμου, που αποδέχονται και ενσωματώνουν το διαφορετικό, σε μια κοινωνία πολυπολιτισμική και πολύγλωσση.

Ο Διευθυντής του σχολείου

Σαλπιγκτής Αλκιβιάδης

Εκπαιδευτικά

Προοπτικές και δυνατότητες σπουδών στο Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC και στην Νομική Σχολή

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Γρηγόρης Μιχαηλίδης, Επίκουρος Καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC, μας ενημερώνει για τις προοπτικές και δυνατότητες σπουδών Ελλήνων φοιτητών στο Πανεπιστήμιο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Όχι στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ από συλλόγους Αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας, κ. Πιερρακάκη, και την εξαγγελία νέου συστήματος διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών με βάση τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, προκλήθηκε, αναπόφευκτα, έντονη ανησυχία και αναστάτωση σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ως απότοκο, σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί Σύλλογοι κινηθήκαμε τάχιστα και συνεδριάσαμε από κοινού με στόχο τη χάραξη κοινού τρόπου δράσης. Άλλωστε, η σαφής κλιμάκωση της κυβερνητικής πολιτικής χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, επιτάσσει, αναντίρρητα, τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια.

Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ συνιστά ένα αναχρονιστικό σύστημα διορισμών, εφόσον δοκιμάστηκε στο παρελθόν και κατά γενική ομολογία απέτυχε, αφήνοντας κατάλοιπα για πολλά χρόνια, χωρίς να λύσει κανένα πρόβλημα.

Τουναντίον, αποτελεί παράγοντα ενίσχυσης της εργασιακής ανασφάλειας και του άγχους των εκπαιδευτικών, καθώς θέτει εν μία νυκτί σε αμφισβήτηση την πρόσβαση στην αγορά εργασίας σε ανθρώπους που ασκούν για χρόνια το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ανατρέποντας τον προγραμματισμό ζωής χιλιάδων συναδέλφων.

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Επιπροσθέτως, μόνο ως αλλοπρόσαλλη και ανεδαφική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κυβερνητική επιλογή που αφορά στην οποιαδήποτε αλλαγή συστήματος, την ώρα που μόλις τρεις μήνες πριν κληθήκαμε να συμμετέχουμε σε
προκήρυξη κατάρτισης νέων πινάκων κατάταξης, των οποίων την έκδοση ακόμη αναμένουμε.

Η επιστροφή στην κανονικότητα -όπως ανέφερε ο νέος Υπουργός Παιδείας- προϋποθέτει τη συνέχιση των μόνιμων διορισμών, χωρίς αιφνιδιασμούς και ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών, που για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείοκαι υπηρετούν τον στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή.

Με το παρόν δελτίο Τύπου, ως Σύλλογοι που εκπροσωπούμε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τοποθετούμαστε ενιαία και ομόφωνα:

Απορρίπτουμε συντριπτικά και μαζικά κάθε ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού για τον διορισμό και τις προσλήψεις μας, που βάζει στη ρουλέτα των εξετάσεων την καριέρα και τις ζωές μας.
Επιστρέφουμε τις εξαγγελίες ως απαράδεκτες τόσο ως προς τη διαδικασία, όσο και ως προς το περιεχόμενό τους.
Απαιτούμε ειλικρινή διάλογο και διαβούλευση από μηδενική βάση με εξασφαλισμένη την ισότιμη συμμετοχή του εκπαιδευτικού κλάδου με εκπροσώπους όλων των υπογραφόντων Συλλόγων, μαζί με τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες.

Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου στη διαδικασία προώθησης μιας  συγκεκριμένης πολιτικής ατζέντας, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας να γυρίσουν πίσω στην ανασφάλεια και την απαξίωση. Κυρίως, όμως, δε θα επιτρέψουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων- ΠΑ.Σ.Α.Δ.
• Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας- Π.Ε.Α.Δ.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών- ΠΑ.Σ.Α.Ν.
• Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Τ.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Κ.Ε.Α.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ΠΑ.ΣΥ.Δ.Ε.Ε.Α.
• Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής- Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (υπό σύσταση)- Σ.Α.Φ.
• Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής ΑγωγήςΠ.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.
• Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε.- Π.Ε.ΕΚ.Τ.Ε.Γ.
• Σύλλογος ΠΕ88.04-Διατροφής
• Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Οικονομίας- ΠΑ.Σ.Ε.ΟΙΚ.
• Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών- Π.Ε.Ε.Κ.Ε.
• Σύλλογος Φυσικών Ειδικής Αγωγής- Σ.Φ.Ε.Α.
• Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής- ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
• Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής (υπό σύσταση)

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Οι ειδικότητες του Δημόσιου ΙΕΚ Δράμας το σχολικό έτος 2023-2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 το Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας θα έχει τις εξής 6 ειδικότητες, σύμφωνα με το ΦΕΚ 3589/Β/30-5-2023:

1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ (CHEF)
2. ΒΟΗΘΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
4. ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
5. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
6. ΒΟΗΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ

Οι διατιθέμενες θέσεις για κάθε μία από τις ως άνω ειδικότητες του παράλληλου μηχανογραφικού είναι 20 θέσεις.

Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου 2023. Λεπτομέρειες για τη διαδικασία εγγραφής και οι ημερομηνίες εγγραφών θα ανακοινωθούν από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης για τα Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις των Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας άλλων Υπουργείων, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. και τα Ι.Ε.Κ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Δημοσκόπηση στο Δήμο Δράμας – Εκλογές 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

ΕΛΛΑΔΑ2 εβδομάδες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

Περιφερειακές 20234 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ο Κώστας Δουβαλίδης για τον Μπάμπη Σδρόλα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Λήξις συναγερμού!

Περιφερειακές 202317 ώρες πριν

Όλγα Καρατζόγλου, υπ. Περιφερειακή Σύμβουλος με την Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ο Κώστας Δουβαλίδης για τον Μπάμπη Σδρόλα

Δημοτικές 20231 ημέρα πριν

Πόλη + Ζωή: Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Περιοδεία Γραμματέα Κ.Π.Ε. ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Σπυρόπουλου, σε Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θυρανοίξια στο εξωκλήσι του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στα Κουδούνια

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Δημοσκόπηση στο Δήμο Δράμας – Εκλογές 2023

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

H ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Τροποποίηση της Δράση 3δ.5-6.1 ΠΕΠ υφισταμένων επιχειρήσεων

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Πρόγραμμα Project για τη Δράμα (μέρος 5ο )

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Πλούσιος ο απολογισμός έργων του Δήμου Δοξάτου την περίοδο 2019-2023

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Επίσκεψη στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δράμας και στα Δικαστήρια Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Να λειτουργήσουν άμεσα οι φυλακές Νικηφόρου Δράμας

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Κυριακή Παπαζώτου: «Στον Δήμο μας υλοποιούνται έργα συνολικού προϋπολογισμού ύψους 40.000.000 €»

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Ομιλία του υπ. Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου και παρουσίαση υποψηφίων

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Λήξις συναγερμού!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών