Connect with us

Εκπαιδευτικά

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Δημοσιεύθηκε

στις

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Συμμετοχή του σχολείου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”.

Η εκπαίδευση των μαθητών του ελληνικού δημόσιου σχολείου που φέρουν πολιτισμικά χαρακτηριστικά διαφορετικά από τα κυρίαρχα αποτέλεσε, και εξακολουθεί να  αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που είχε και έχει να αντιμετωπίσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, διοίκηση της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς έρχονται αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα και πολλές φορές και με διαφορετικά κριτήρια, επιχειρούν να σταθούν κριτικά απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που συγκροτήθηκε ως σύλληψη και λειτούργησε από το 1830 μέχρι και τις αρχές του 1990 πάνω σε μια αφομοιωτική λογική.

Η αναγκαία αλλαγή και ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης, αποτελούν πηγή προβληματισμού σε διεθνές επίπεδο και αντικείμενο διαλόγου μεταξύ της επιστημονικής κοινότητας, της εκπαιδευτικής ηγεσίας, των συνδικαλιστικών εκπαιδευτικών ενώσεων και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων, καθώς η ειρηνική συμβίωση αλλά και η παροχή των προβλεπόμενων σε όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τον κοινοτικό τους πολιτισμό αναγνωρίζονται ως  προτεραιότητες, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν βασικά κριτήρια της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης.

Σήμερα, η δημόσια εκπαίδευση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία καλείται να συμβάλει στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ γηγενών και των μεταναστών μαθητών και παραπέρα μεταξύ των (πολιτισμικά) κυρίαρχων και των κυριαρχούμενων μαθητών, με τέτοιο τρόπο ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών και στη συνύπαρξη των φορέων τους.

Η εναρμόνιση των εκπαιδευτικών συστημάτων με τα σύγχρονα πολυπολιτισμικά δεδομένα οφείλει να διαμορφώσει το σχολείο ως τον κύριο φορέα κοινωνικοποίησης και  αποδοχής της ετερότητας. Οφείλει επίσης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της σχολικής και κοινωνικής ένταξης των παιδιών διαφορετικών κοινωνικών και πολιτισμικών ομάδων και να διαμορφώσει το κατάλληλο σχολικό περιβάλλον για τη λειτουργική συμβίωση και εκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας, εδώ και 30 χρόνια, σταδιακά την πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία στους κόλπους της,  καλεί τα κράτη – μέλη της σε ένα διαπολιτισμικό διάλογο, να σεβαστούν την πολυμορφία των πολιτισμών, να αναπτύξουν θετικό κλίμα απέναντι στην ετερότητα και στην αποδοχή του διαφορετικού, να προωθήσουν τον πολιτισμικό διάλογο, την ανεκτικότητα και την αλληλοκατανόηση.

Βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εκπαίδευσης ειδικότερα αποτελούν ο σεβασμός του ατόμου, η συνεργασία των λαών και η προστασία της γλωσσικής και πολιτισμικής πολυμορφίας που βασίζονται στην αρχή της ενότητας μέσα από τη διαφορά. Η εκπαίδευση, στα πλαίσια της ενωμένης Ευρώπης, σχεδιάζει και εφαρμόζει κατάλληλες πολιτικές προκειμένου να αποφευχθεί τόσο η αφομοίωση όσο και ο κοινωνικός αποκλεισμός των  πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στο σχολείο. Καλεί τους εκπαιδευτικούς σε κοινές δράσεις και προγράμματα με στόχο την πολιτισμική ετερότητα στην τάξη.

Σ΄ ένα τέτοιο πρόγραμμα, κλήθηκε να συμμετάσχει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας δηλώνοντας την ταυτότητά του στην εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και την αντίθεσή του σε κάθε μορφή  διάκρισης εις βάρος ατόμων που έχουν πολιτισμό διαφορετικό από τον κυρίαρχο.

Τον Ιούνιο του 2020 ανακοινώθηκε στους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας ότι το ΙΚΥ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) κατόπιν αξιολόγησης που διενεργήθηκε, ενέκρινε την αίτηση του σχολείου με τίτλο: “Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τη μετακίνηση εκπαιδευτικών για επιμόρφωση στο Παρίσι, Γαλλία.

Στα πλαίσια του προγράμματος τέσσερις εκπαιδευτικοί του σχολείου, η Όλγα Γεωργιάδου, η Ελπίδα Σαββίδου, η Λεμονιά Κιτσιούκη και η Ιωάννα Γιουσφαρά, επισκέφτηκαν το Παρίσι, για μία εβδομάδα, στις 18/10/2021 και παρακολούθησαν το ευρωπαϊκό, καινοτόμο, εκπαιδευτικό σεμινάριο από τον οργανωτικό φορέα New Horizons Malta.

Οι συγκεκριμένες εκπαιδευτικοί γνώρισαν νέες εκπαιδευτικές και διδακτικές προσεγγίσεις αναφορικά με το ζήτημα της πολιτισμικής ετερότητας στο σχολείο, τις οποίες και διοχέτευσαν, ως πρεσβευτές του προγράμματος, στα υπόλοιπα μέλη της  σχολικής κοινότητας που υπηρετούν και στην τοπική κοινωνία της πόλης της Δράμας.

Στόχος του προγράμματος ήταν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί να μάθουν να επιλύουν ζητήματα ένταξης σε πολυπολιτισμικές τάξεις, να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν κατάλληλα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που σχετίζονται με την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και τα πλαίσια στα οποία λαμβάνει χώρα, να χρησιμοποιούν νέα εργαλεία διαμεσολάβησης και διαπραγμάτευσης στην καταπολέμηση του αποκλεισμού ατόμων με λιγότερες ευκαιρίες, να ανταλλάσσουν πρακτικές και εμπειρίες σχετικά με διάφορες πτυχές και αντιλήψεις περί περιθωριοποίησης και ένταξης.

Την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο στους εκπαιδευτικούς του σχολείου από τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με θέμα «Προκαταλήψεις και Στερεότυπα». Στόχος να μεταφέρουν στους συναδέλφους τους τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν μέσω του προγράμματος και να τους προβληματίσουν μέσα από δράσεις που οργάνωσαν.

Ξεπερνώντας τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις οι μαθητές/τριες συνειδητοποιούν ότι όλοι είναι διαφορετικοί και ξεχωριστοί, μαθαίνουν να αποδέχονται το καθετί διαφορετικό, χωρίς να το κρίνουν ή να το απορρίπτουν, και να συνυπάρχουν αρμονικά μεταξύ τους τόσο στο σχολείο όσο και στις συναναστροφές τους έξω από αυτό.

Με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων και θέλοντας να συμπεριλάβουν τους μαθητές που κατάγονται από άλλες χώρες (Αλβανία, Βουλγαρία, Ρωσία, Κίνα) κάλεσαν αυτούς και τις οικογένειές τους να αφηγηθούν ένα έθιμο των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς από τη χώρα καταγωγής τους. Αποτέλεσμα αυτής της δράσης ήταν η δημιουργία ενός βίντεο που προβλήθηκε στη χριστουγεννιάτικη διαδικτυακή γιορτή του σχολείου.

Όραμα για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς πολίτες του κόσμου, που αποδέχονται και ενσωματώνουν το διαφορετικό, σε μια κοινωνία πολυπολιτισμική και πολύγλωσση.

Ο Διευθυντής του σχολείου

Σαλπιγκτής Αλκιβιάδης

Εκπαιδευτικά

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα με την Περιφερειακη Ενοτητα Δράμας,  τον Δήμο Δράμας και το Κέντρο Κοινότητας & Παράρτημα Ρομά, διοργανώνει το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής Δράμας – DramaTec, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024, στην περιοχή της Ανάπλασης ώρα εγγραφών 9.30 π.μ. , ώρα έναρξης 10.00 π.μ. Σε περίπτωση κακοκαιρίας, η εκδήλωση θα μεταφερθεί στο ισόγειο του Δημαρχείου.

Το DramaTec περιλαμβάνει έξι καινοτόμα εργαστήρια τεχνολογίας, ενώ θα γίνει και παρουσίαση της νέας σεζόν του FIRST® LEGO® League SUBMERGED. Το φεστιβάλ απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-16 ετών, καθώς και σε ενήλικες, με στόχο την προώθηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην τοπική κοινωνία. Μέσα από τη ρομποτική και τις επιστήμες, οι συμμετέχοντες θα καλλιεργήσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και συνεργασίας.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, και το φεστιβάλ αποτελεί μια ευκαιρία για όλους να γνωρίσουν την τεχνολογία από κοντά και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που προωθούν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα.

Για προεγγραφές και περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 6955189990 ή στο email robotek.dramas@gmail.com

Σύλλογος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας
Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας, τον  Δήμο Δράμας και το Κέντρο Κοινότητας.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Αναστάτωση των κατοίκων του Βώλακα από την αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου της δυσπρόσιτης ακριτικής περιοχής-Κατάθεση Αναφοράς 10 βουλευτών στον Υπουργο Παιδείας

Ο βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος κατέθεσε Αναφορά στη Βουλή προς τον υπουργό Παιδείας, το δημοσίευμα ης εφημερίδας “Χρονικά της Δράμας” με τίτλο: “Αναστατώνει το Βώλακα η υποβάθμιση του σχολείου”. Όπως αναφερεται στο δημοσιίευμα “οι κάτοικοι του Βώλακα είναι ανάστατοι με τις αλλαγές που ισχύουν από τη φετινή χρονιά αναφορικά με τη δυνατότητα του Δημοτικού Σχολείου που λειτουργεί στην κοινότητα.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις των αρμοδίων υπηρεσιών το σχολείο μετατρέπεται σε τετραθέσιο από πενταθέσιο που ήταν για πολλά χρόνια. Οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και ο τοπικός δήμος αναρωτιούνται γιατί το Δημοτικό Σχολείο του Βώλακα υποβαθμίζεται, αφού υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός εκπαιδευτικών σε αυτό”.

Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας τόσο ο Δήμαρχος Νευροκοπίου, Ελευθέριος Ταμπουρίδης, όσο και ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου, Γιώργος Μίρκου,είπαν ότι χωρίς να έχει ενημερωθεί ο Δήμος Νευροκοπίου και η τοπική κοινωνία, αποφασίστηκε από κάποιους η υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα από πενταθέσιο σε τετραθέσιο, χωρίς να κοινοποιηθεί κάποιο έγγραφο με τους λόγους που επιβάλλουν αυτή την απόφαση..

Η μετατροπή του σχολείου σε τετραθέσιο μειώνει τις δυνατότητες που παρέχονται στους μαθητές και κατ’ επέκταση μειώνονται και οι υπηρεσίες που ουσιαστικά συγκρατούν τον πληθυσμό στην παραμεθόρια και δυσπρόσιτη περιοχή του Βώλακα, τόνισε τόσο ο κ. Ταμπουρίδης όσο και ο κ. Μίρκου.

Ο κ. Ξανθόπουλος με την Αναφορά, την οποία συνυπογράφουν και άλλοι 9 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ζητά από τον υπουργό Παιδείας να ενεργήσει ώστε να αρθεί η αναιτιολόγτη απόφαση υποβάθμισης του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα, οι κάτοικοι του οποίου είχαν κρατήσει όρθια την λειτουργία του σχολείου τους μέχρι σήμερα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφής σε Δημόσιο Ημερήσιο ή Εσπερινό ΕΠΑ.Λ

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2024-25, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr  , συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 07:00 έως και την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 23:59.

Στων ανήλικων μαθητών/τριών, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο ΠΣ myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι/ες, με τους δικούς τους κωδικούς Γ.Γ.Π.Σ. & Ψ.Δ. (TaxisNet), εφόσον είναι καταχωρισμένοι/ες στο ΠΣ myschool.

Υποβολή αίτησης

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότητα επεξεργασίας το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του κηδεμόνα, όπως αντλούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ. & Ψ.Δ.), η οποία παρέχει την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:

Για τα ΕΠΑ.Λ.:

  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος. • Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Σημειώνεται ότι:

  • Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75). • Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η αιτών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.)του μαθητή/τριας πτυχίου ή απολυτήριου ή ελέγχου ανάλογα.                                                     • Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.

Αποτελέσματα κατανομής σε σχολικές μονάδες

Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου, προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (επιλογή επάνω αριστερά).

  • Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση στη σχολική μονάδα κατανομής με κάθε πρόσφορο τρόπο, ήτοι με αυτοπρόσωπη παρουσία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μεταφορτώνοντάς τα στην εφαρμογή e-εγγραφές.

Επισημάνσεις

Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή e-εγγραφές μπορούν να απευθύνονται στο help desk  της εφαρμογής στα τηλέφωνα επικοινωνίας που βρίσκονται στην αρχική σελίδα της πλατφόρμας e-εγγραφές (ΕΠΑ.Λ.: 2103443913) Δευτέρα έως Πέμπτη, από τις 8:00 έως τις 16:00.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Hellenic Train: Διακόπτονται τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ανησυχία αν εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου 80χρονος συνταξιούχος γιατρός

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Ηρακλής Μαινόμενος στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων την Τετάρτη 17 Ιουλίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Η αυθαιρεσία και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχουν θέση στο Δήμο Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Οι μεταγραφικές κινήσεις στην Δόξα μέχρι σήμερα

Χρηστικά3 μήνες πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ23 ώρες πριν

Βιωματικό σεμινάριο προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες

ΑΘΛΗΤΙΚΑ24 ώρες πριν

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

Πολιτιστικά24 ώρες πριν

Πρόσκληση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ24 ώρες πριν

Ευχαριστήριο του Δήμου Δράμας προς “ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΜΑΡΜΑΡΑ ΓΡΑΝΙΤΕΣ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Αναλγησία και αδιαφορία για τη Δράμα και το Νοσοκομείο μας από τον Περιφερειάρχη μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Επίσκεψη Γερμανών Δημάρχων στο Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Κατάστημα Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Κοινωνικό Παντοπωλείο) Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση μνήμης για τον Ηπειρώτη ήρωα, Θεόφιλο Αθανασιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

ΚΚΕ: Επισφαλής η λειτουργία της Παθολογικής Κλινικής του Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας: Ανοιχτή επιστολή προς τον Yπουργό Yγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τον 1ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκδηλώσεις για τα 83 χρόνια από τη βουλγαρική θηριωδία του 1941

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών