Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Απαγόρευση κυκλοφορίας: Πώς θα εφαρμοστεί το έκτακτο μέτρο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από τις 06:00 το πρωί της Δευτέρας (23/3) ξεκινάει η καθολική απαγόρευση κυκλοφορίας για όλους τους πολίτες

Με τα νέα έκτακτα μέτρα όποιος βγαίνει πλέον από το σπίτι του θα πρέπει να έχει μαζί του ή την αστυνομική του ταυτότητα ή το διαβατήριό του. Επίσης κάποιος μπορεί να βγει από το σπίτι του μόνο για να πάει στο φαρμακείο, στο νοσοκομείο στο σούπερ μάρκετ, γιατί έχει την υποχρέωση να προσέχει ένα συγγενικό του πρόσωπο ή για να αθληθεί (έως δυο άτομα).

Παράλληλα, όποιοι θέλουν να μετακινηθούν εκτός Αθηνών θα μπορούν αλλά δεν θα μπορούν να επιστρέψουν πίσω. Εκείνοι που που πρέπει να βρίσκονται στην εργασία τους θα πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν μόνιμες βεβαιώσεις στους υπαλλήλους τους με στοιχεία όπως που είναι η επιχείρηση αλλά και το όνομα. Αυτή η βεβαίωση θα δίνεται στους αστυνομικού σε περίπτωση ελέγχου.

Οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να συμπληρώσουν μια φόρμα στην οποία θα αναφέρουν ακριβώς για πιο λόγο βγαίνουν από το σπίτι τους και στην οποία θα πρέπει να αναφέρουν την διεύθυνσή τους, όπως και έναν λόγο από τους παραπάνω.

Την ίδια ώρα θα υπάρχει και δυνατότητα μηνύματος sms σε τετραψήφιο νούμερο στο οποίο επίσης θα αναφέρεται η διεύθυνση, ο σκοπός της εξόδου αλλά και ο προορισμός. Ο προορισμός (πχ. σούπερ μάρκετ, φαρμακείο) θα αντιστοιχεί σε ένα κωδικό.

Σημειώνεται ότι στους παραβάτες θα επιβάλλεται πρόστιμο 150 ευρώ για κάθε παράβαση.

eggrafo.jpg

 

ΕΛΛΑΔΑ

Ανεύθυνοι και ελάχιστοι μπροστά στο χαμό ενός παιδιού

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Δεν υπάρχει τίποτα πιο παράλογο από ένα παιδί που φεύγει από τη ζωή. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενάντιο στη φύση,..

ΑΠΟ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΡΙΛΛΑ | imerodromos.gr

Δεν υπάρχει τίποτα πιο παράλογο από ένα παιδί που φεύγει από τη ζωή. Δεν υπάρχει τίποτα πιο ενάντιο στη φύση, πιο ενάντιο στον άνθρωπο και τη συνέχειά του… Τίποτα πιο αβάσταχτο και συντριπτικό.

Αλλά δεν υπάρχει τίποτα πιο παράλογο και πιο τραγικό και μαζί εξοργιστικό όταν ένα παιδί φεύγει στο προαύλιο του σχολείου του, μπροστά από την αίθουσα των μαθημάτων, ίσως δίπλα από την πεταμένη βιαστικά σάκα του στα σκαλοπάτια ή κάτω από τη μπασκέτα ή δίπλα από τον “κολλητό” του φίλο… Γιατί;

Επειδή, είχε την ατυχία να πηγαίνει στο “νέο σχολείο” της Κεραμέως, του Μητσοτάκη, της έκθεσης Πισσαρίδη, του χορηγού, του Δήμου, του επιχειρηματία! Στο “νέο σχολείο” που πρέπει να αυτοαξιολογηθεί “υπέροχο” και “σύγχρονο” και “ευέλικτο” αν θέλει να τα έχει καλά με την Κεραμέως, αλλά πέφτουν οι σοβάδες, λείπουν οι δάσκαλοι, δεν έχουν πετρέλαιο (αλλά δόξα την Κεραμέως και τον Μητσοτάκη έχουν διαδραστικούς πίνακες) και τελικά… σκάνε οι λέβητες και σκοτώνουν τα παιδιά μας!

Χθες ήταν μια τραγική μέρα… σήμερα που το παιδί κηδεύεται είναι μια μαύρη μέρα.

Θα περίμενε κανείς….

  • ο “πολύς” Κ. Μητσοτάκης να ζητήσει “συγνώμη”… να κηρύξει μέρα πένθους σε όλα τη χώρα, να σκύψει λίγο το κεφάλι, να σηκώσει μία ευθύνη αντί να μας θυμίσει ότι δεν φταίει σε τίποτα λέγοντας το απαράδεκτο και κυνικό:  “Παρότι η συντήρηση των σχολείων δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες της κυβέρνησης θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας να αποδοθούν οι ευθύνες εκεί που πρέπει“.

Αλήθεια; Και ποιού αρμοδιότητα είναι κατά τη γνώμη του πρωθυπουργού; Οι ΟΤΑ δεν είναι μέρος της Γενικής Κυβέρνησης; Οι ΟΤΑ δεν λαμβάνουν όλο και λιγότερα χρήματα από το ταμείο του κράτους με απόφαση της κυβέρνησης; Η κυβέρνηση με απόφαση του πρωθυπουργού, η κάθε κυβέρνηση, ο κάθε πρωθυπουργός δεν αποφασίζει να ξεδοντιάσει από χρήματα και προσωπικό τους Δήμους και ταυτόχρονα να τους πετάξει τις αρμοδιότητες που θα έπρεπε να έχουν τα Υπουργεία;

Θα περίμενε κανείς…

  • η “made in Oxford” υπουργός Παιδείας να αφήσει το ύφος της Αντουανέτας και να βρει να πει δύο λόγια που να αναλογούν στο μέγεθος της ευθύνης που έχει αναλάβει απέναντι στα παιδιά μας. Βέβαια, δήλωσε, “συγκλονισμένη”, τόσο συγκλονισμένη που θα συνεχίσει με αμείωτες προσπάθειες και ζήλο να πακετάρει τα σχολεία για τους χορηγούς, να τα εγκαταλείπει σε υποχρηματοδούμενους δήμους και να ζητάει από τους εκπαιδευτικούς να αυτοαξιολογούνται ενώπιων “μεντόρων”, “σχολικών συμβούλων” και φυσικά επιχειρηματιών…. αν εκπαιδεύουν σωστά το αυριανό φτηνό, καταρτισμένο και ευέλικτο εργατικό δυναμικό.

Και όσο θα πετιούνται τα μπαλάκια της ευθύνης μεταξύ των κυνικών και ανεύθυνων, όσο ο πρωθυπουργός της καμίας ευθύνης θα δίνει ανέξοδες εντολες, τα παιδιά, τα παιδιά μας θα γράφουν τις τελευταίες τους λέξεις για τον Βασίλη που δεν πρόλαβε να παίξει… “κάντε χώρο εκεί ψηλά, έρχεται να παίξει ο Βασίλης”.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Σύνδεσμος Εθνικής Ενότητας: Γιορτάζουν οι Ένοπλες δυνάμεις της Πατρίδας μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ

(Με πυρήνα Στρατιωτικούς ε.α. & Τεχνοκράτες)

(Γνωστό ως κόμμα Αποστράτων)

Αγαπητοί   φίλες, φίλοι

Γιορτάζουν σήμερα οι Ένοπλες δυνάμεις της Πατρίδας μας, ο θώρακας προστασίας του Έθνους, οι εγγυητές της ελευθερίας και της ανεξαρτησίας της Πατρίδας μας,  η Στρατηγός Παναγιά μας η ελπίδα και το στήριγμα των μαχητών μας στην κρίσιμη ώρα.

Αυτή τη συμβολική ημέρα επέλεξε ο Σύνδεσμος  Εθνικής Ενότητας για την ίδρυσή του το 2011, με στόχο και όραμά του μια περήφανη, δίκαιη, δυνατή, ευημερούσα, αποτελεσματική, σύγχρονη Πατρίδα, πιστή στις αξίες, τα ιερά και τα όσια της Ορθόδοξης Πίστης και του μακραίωνου Ελληνισμού.

Λεπτομέρειες στο www.syndesmosee.org

Γιορτάζουμε μαζί με τις Ένοπλες Δυνάμεις και την Εκκλησία μας τους  ένδοξους αγώνες, τις ιστορικές μνήμες, τα επιτεύγματα των Ελλήνων στο διάβα των αιώνων.

Χρόνια Πολλά  στο σεβαστό κλήρο, στα στελέχη, στα στρατευμένα παιδιά των Ενόπλων Δυνάμεων, σε όλες τις Ελληνίδες και τους Έλληνες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Με  εκτίμηση

Γιώργος Τσακίρης

Αξιωματικός ε.α.

Β΄ αντιπρόεδρος(αναπληρωτής προέδρου) του Συνδέσμου Εθν. Ενότητας

Πτυχίο στο Χρηματοασφαλιστικό Marketing

Master στη Διάρθρωση & Διαχείριση Χαρτοφυλακίων

Στέλεχος σε διεθνή όμιλο

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα ή ειδικά ελαστικά, με στόχο την προστασία των οδηγών όταν κυκλοφορούν σε χιονισμένο ή παγωμένο οδικό δίκτυο.

Με σκοπό τη θωράκιση των οδηγών από τις έντονες χιονοπτώσεις, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέστησε υποχρεωτικό τον εφοδιασμό όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή ανάλογα αντιολισθητικά μέσα.

Ειδικότερα, με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η οποία δημοσιεύτηκε στα τέλη Μαρτίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες  των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά (χιονολάστιχα).

Ποια είναι τα αντιολισθητικά μέσα που οφείλουν να έχουν οι οδηγοί;

Ως «αντιολισθητικά» νοούνται οι αντιολισθητικές αλυσίδες ή οι χιονοκουβέρτες.

Διαφορετικά, οι οδηγοί πρέπει να εξοπλίζουν το όχημά τους με ελαστικά για χρήση σε συνθήκες χιονόπτωσης. Δηλαδή, τα χειμερινά ελαστικά (χιονολάστικά), τα οποία φέρουν τη σήμανση του «αλπικού» συμβόλου και τον χαρακτηρισμό M+S.

Από πότε είναι υποχρεωτικά τα αντιολισθητικά μέσα;

Όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, οι οδηγοί πρέπει να έχουν είτε αντιολισθητικές αλυσίδες, είτε χιονολάστιχα από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο κάθε έτους, σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο της χώρας.

Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι οδηγοί δεν χρειάζεται να έχουν τοποθετημένα τα προαναφερθέντα αντιολισθητικά στο αυτοκίνητό τους.

Τα αντιολισθητικά μέσα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα carandmotor.gr, πρέπει να βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο (και στη συνέχεια να τοποθετηθούν) μόνο εφόσον εκδοθεί ανακοίνωση από τις κατά τόπους αρμόδιες Διευθύνσεις της Αστυνομίας ή της Τροχαίας, σε περίπτωση που οι τελευταίες θεωρήσουν ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι ασφαλείας.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των οδηγών;

  1. Εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές όπου έχουν τεθεί σε ισχύ έκτακτα μέτρα από την Τροχαία, οι οδηγοί πρέπει να εφοδιάσουν τα οχήματά τους με αντιολισθητικά μέσα.
  2. Πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησης και λειτουργίας των αντιολισθητικών που βρίσκονται στα οχήματά τους, για να είναι εξασφαλισμένη η ορθή χρήση τους.
  3. Να προσαρμόζουν την οδήγησή τους, όταν χρησιμοποιούνται αντιολισθητικά, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες και τις προδιαγραφές των οχημάτων και των αντιολισθητικών, με γνώμονα την προάσπιση της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.
  4. Οι Οι ελεγκτικές αρχές οφείλουν να διεξάγουν οπτικό έλεγχο αναφορικά με την ύπαρξη κατάλληλων αντιολισθητικών, εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές που έχει εκδοθεί απόφαση από τις αστυνομικές αρχές

Οδηγίες τοποθέτησης και τεχνικές προδιαγραφές

  1. Τα αντιολισθητικά πρέπει είναι κατάλληλα για το συγκεκριμένο όχημα και τις διαστάσεις των ελαστικών στις οποίες τοποθετούνται.
  2. Τα αντιολισθητικά τοποθετούνται: α. Και στα δυο ελαστικά του κινητήριου άξονα του οχήματος. Εφόσον το όχημα διαθέτει κίνηση σε παραπάνω από έναν άξονα, τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος.
    -Εφόσον δεν υφίστανται οδηγίες και είναι διαθέσιμο μόνο ένα ζευγάρι αντιολισθητικών, τα αντιολισθητικά τοποθετούνται στον εμπρόσθιο άξονα. Αν υπάρχει και δεύτερο ζευγάρι, αυτά τοποθετούνται ταυτόχρονα και στον οπίσθιο άξονα.
    -Εφόσον το όχημα διαθέτει διπλά ελαστικά στον κινητήριο άξονα (4 ελαστικά στον άξονα) τα αντιολισθητικά τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του κατασκευαστή οχήματος ή αν δεν υφίστανται τέτοιες, στα εξωτερικά ελαστικά της κάθε πλευράς.
    β. Πρέπει να τοποθετούνται σε κατάλληλο και ασφαλές σημείο του οδικού δικτύου που δεν δημιουργεί εμπόδια στην οδική κυκλοφορία λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (π.χ. προειδοποιητικό τρίγωνο σε ικανή απόσταση).
    γ. Πρέπει να τοποθετούνται άμεσα μόλις ο οδηγός αντιληφθεί ότι το οδόστρωμα είναι ολισθηρό και όχι αφού ακινητοποιηθεί ή εκτραπεί το όχημα λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
  3. Τα αντιολισθητικά, πρέπει να βρίσκονται στο όχημα σε μέρος κατάλληλο και προσιτό για την άμεση και ευχερή χρησιμοποίησή τους σε περίπτωση ανάγκης. Εφόσον για την τοποθέτησή τους απαιτούνται ειδικά εργαλεία, αυτά πρέπει να ευρίσκονται στο όχημα. Η συσκευασία ή το κυτίο που περιέχει τα αντιολισθητικά πρέπει να αναφέρουν τις διαστάσεις των ελαστικών για τα οποία είναι κατάλληλα ώστε να μπορεί να διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς η συμβατότητά τους με το όχημα που τα φέρει.
  4. Τα αντιολισθητικά, για να είναι αποτελεσματική η χρήση τους, με ευθύνη των ιδιοκτητών και των οδηγών των αυτοκινήτων, είναι πάντοτε σε άριστη κατάσταση και ορθά συντηρημένα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή τους.

Πρόστιμο

Όσοι δεν συμμορφώνονται με τα ανωτέρω τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 80 ευρώ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΠΟΙΟΣ/Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ/Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ ;

This poll has ended (since 3 days).

Επιλέξτε ποιον/ποια θεωρείτε εσείς καταλληλότερο/η Δήμαρχο Δράμας ;

(Τα ονόματα με αλφαβητική σειρά)

Κιόρτεβε Παρθένα
46.25% 1,653/3574
Μαμσάκος Χριστόδουλος
5.96% 213/3574
Παπαδόπουλος Γεώργιος
42.59% 1,522/3574
Χαρακίδης Κυριάκος
5.20% 186/3574

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Τα μυστικά του νερού στο σπήλαιο Μααρά της Δράμας

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Συνάντηση με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Μωϋσιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συμφωνία Πώλησης του Ομίλου Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες

Εκλογές 20234 εβδομάδες πριν

Ενισχύεται η ομάδα της “Επανεκκίνηση για τη Δράμα”

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Μεγαλειώδης συγκέντρωση της παράταξης “Ενώνουμε τη Δράμα”- Ανασκοινώθηκαν 120 υποψήφιοι

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: 3 νέες υποψηφιότητες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δράμα: Εξαπάτησε 11 άτομα με την πώληση πέλλετ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

Εκλογές 20235 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Ανακοίνωση υποψηφίων συμβούλων Καλού Αγρού και κεντρικού ψηφοδελτίου

Εκλογές 20234 εβδομάδες πριν

Ο Σωκράτης Γκιαούρης με το “Project για τη Δράμα”

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Ο Άνθρωπος και οι ανάγκες του αποτελούν ξεκάθαρη προτεραιότητα

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας στον Καλό Αγρό μεγαλώνει

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Γ. Παπαδόπουλος: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωρόθεο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ώρες πριν

Κοσμάς Καλαϊδόπουλος: Κατέλυσαν τη δημοκρατία

Εκλογές 20233 ώρες πριν

Πόλη + Ζωή: Υποψήφιοι Δημοτικοί και Κοινοτικοί Σύμβουλοι

Εκλογές 20231 ημέρα πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ: Παρουσίαση υποψηφίων συμβούλων στην Καλλίφυτο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Δήλωση του προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας για την απώλεια των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Περιοδεία σε παραγωγικές και μεταποιητικές μονάδες του πρωτογενούς τομέα

Εκλογές 20233 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Επίσκεψη στην ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΡΑΜΑΣ Α.Ε

Εκλογές 20235 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Ανακοίνωση υποψηφίων συμβούλων Καλού Αγρού και κεντρικού ψηφοδελτίου

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Μεγαλειώδης συγκέντρωση της παράταξης “Ενώνουμε τη Δράμα”- Ανασκοινώθηκαν 120 υποψήφιοι

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Ο Άνθρωπος και οι ανάγκες του αποτελούν ξεκάθαρη προτεραιότητα

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Πόλη και Ζωή: Ο Νίκος Μιχαηλίδης υποψήφιος πρόεδρος Μακρυπλαγίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Αγορά των παραγωγών – Ένα πρόβλημα που ζητά λύση

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: 3 νέες υποψηφιότητες

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών