Connect with us

Πολιτιστικά

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας: Δάφνες και Πικροδάφνες

Δημοσιεύθηκε

στις

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Καβάλας φιλοξενεί το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου στις 9 το βράδυ, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου με την παράσταση «Δάφνες και Πικροδάφνες» των Δημήτρη Κεχαΐδη και Ελένης Χαβιαρά, σε σκηνοθεσία Αντρέα Κουτσουρέλη.

Ο Αντρέας Κουτσουρέλης, μετά την εξαιρετική επιτυχία που σημείωσε πέρυσι με την «Ασκητική» του Νίκου Καζαντζάκη, αναλαμβάνει να ανεβάσει ένα έργο σταθμό της νεοελληνικής δραματουργίας. Πρόκειται για μια οξυδερκή κριτική της σύγχρονης πολιτικής σκηνής, δοσμένης με κωμικό τρόπο, που προβάλλει το σκοτεινότερο κομμάτι του πολιτικού συστήματος, την αλυσιδωτή διαπλοκή που επιβιώνει μέσω των πιο ευτελών τρόπων άσκησης εξουσίας: του εκβιασμού και του ρουσφετιού. Πρόσωπα έρμαια των παθών τους, φιλόδοξα, ημιμαθή, συνένοχα, που εκβιάζουν, απειλούν και προδίδουν με μεγάλη ευκολία σχέσεις και αξίες, αποτελούν ένα σημαντικό γρανάζι του τοπικού πολιτικού συστήματος.

Λίγα λόγια για το έργο

Κατά τη διάρκεια μιας προεκλογικής περιόδου, τέσσερις άντρες που έχουν άμεση εμπλοκή με συγκεκριμένους υποψηφίους της ίδιας κομματικής παράταξης στην Τρίπολη, συζητάνε για τις επερχόμενες εκλογές. Η κουβέντα παρεκτρέπεται όταν τα προσωπικά συμφέροντα τους διασταυρώνονται και ο καθένας προσπαθεί με την παράθεση πληροφοριών, στοιχείων ή ενόχων μυστικών του παρελθόντος να «βγάλει από τη μέση» τον άλλον υποψήφιο του ίδιου συνδυασμού. Όλοι νομίζουν ότι κινούν ή μπορούν να κινήσουν τα νήματα της εξουσίας προς όφελός τους αλλά, ταυτόχρονα, διαπιστώνουν πως είναι δεμένοι και οι ίδιοι στο πλέγμα των νημάτων αυτών. Μια γυναικεία μορφή, που δεν εμφανίζεται στη σκηνή, μοιάζει να κατευθύνει πρόσωπα και πράγματα (ή μήπως αποτελεί και αυτή ένα ακόμα ασταθές θεμέλιο του ίδιου πολιτικού οικοδομήματος).

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο ωστόσο αυτού του έργου, δεν είναι η απολύτως ρεαλιστική αποτύπωση της πολιτικής πραγματικότητας και το διεφθαρμένο πολιτικό παρελθόν της χώρας, αλλά το σημείο της προβολής της αστάθειας αυτού του φαύλου συστήματος, το οποίο εμφανίζεται στη δυνατότητα ανατροπής και αλλαγής του.

Σημείωμα Σκηνοθέτη

Το «Δάφνες και Πικροδάφνες» των Δ. Κεχαΐδη και Ε. Χαβιαρά, είναι ένα σημαντικό έργο της νεοελληνικής δραματουργίας το οποίο καταγράφει το παρασκήνιο, τον παραγοντισμό και τη νοοτροπία των πελατειακών σχέσεων, σε ένα τοπίο μικροπολιτικών συμφερόντων.

Τέσσερις κομματάρχες, μηχανορραφούν, μπλοφάρουν, συνωμοσιολογούν, διακινδυνεύουν τη φιλία τους και την τιμή τους μπροστά στο βωμό του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος  και της «καρέκλας», κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου.

Αν και το έργο είναι γραμμένο λίγο μετά τη μεταπολίτευση, σήμερα μοιάζει σα να μην πέρασε ούτε μια μέρα από τότε και ενώ χαρακτηρίζεται ως σάτιρα, κατά βάθος πρόκειται για κάτι θλιβερό, όπου το προσωπικό συμφέρον υπερισχύει του κοινού, χρησιμοποιώντας ίντριγκες και συνωμοσίες, μέσω της τέχνης του να λες αληθοφανή ψέματα, ή ψεύτικες αλήθειες. Κάτι που συμβαίνει συχνά στην πολιτική.

Έχουμε να κάνουμε με μία πάλη που διεξάγεται στο «ρινγκ» της πολιτικής ανυπαρξίας, με χτυπήματα κάτω από τη μέση, δίνοντάς μας, για ακόμα μία φορά, την ευκαιρία, τόσο να το χλευάσουμε, όσο και να το διασκεδάσουμε, ως ένα αστείο και ταυτόχρονα οικείο φαινόμενο.

Απέναντι σε αυτήν τη διαχρονική πραγματικότητα, το χιούμορ, ως άμυνα – προστασία, ίσως τελικά να είναι μια λύση, οπότε, τίποτα δε μας εμποδίζει ώστε να γελάσουμε άφοβα.

Ανδρέας Κουτσουρέλης

«ΔΑΦΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΚΡΟΔΑΦΝΕΣ»

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: Σκηνοθεσία- Μουσική Επιμέλεια: Αντρέας Κουτσουρέλης, Σκηνικά – Κοστούμια: Χρήστος Μπρούφας, Φωτισμοί: Τάσος Δαηλίδης, Βοηθός σκηνοθέτη: Στάθης Βούτος, Φωτογράφιση παραγωγής: Τάσος Θώμογλου, Οργάνωση παραγωγής: Ηλίας Κοτόπουλος

*Βοηθοί σκηνοθέτη (στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης): Λουκία Κοίλια, Γιώργος Σαμαρινίδης

Παίζουν οι ηθοποιοί: Στάθης Βούτος (Αλέκος), Κώστας Ίτσιος (Τάσος), Νίκος Νικολάου (Βασίλης), Δημήτρης Παλαιοχωρίτης/ Βασίλης Σεϊμένης (Κώστας)

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Πολιτιστικά

Ξεκινά το LAB (5-7/2). Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021 ξεκινά το LAB (5-7/2) του Φεστιβάλ Δράμας. Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Με συμμετοχή ρεκόρ ξεκινά σήμερα Παρασκευή το πρώτο LAB του φεστιβάλ Δράμας, το νέο, ετήσιο, εκπαιδευτικό πρόγραμμα του DISFF με επικεφαλής την Βαρβάρα Δούκα.

Η συμμετοχή μέσω zoom θα πραγματοποιηθεί με αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Ωστόσο, όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παρακολουθήσουν σε livestreaming στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ, στο παρακάτω διεύθυνση:
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-program/

Εδώ, θα βρείτε πληροφορίες για το Pitching Lab
https://www.dramafilmfestival.gr/festival/pitching-lab/

Εδώ, πληροφορίες για το Cinematherapy
https://www.dramafilmfestival.gr/schedule/cinema-therapy/

Κι εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ταινίες για το πρόγραμμα της Κυριακής
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-movies/

Θυμίζουμε πως το πρώτο τριήμερο LAB του 2021,πραγματοποιείται με την υποστήριξη του γραφείου ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ MEDIA και θα διεξαχθεί στις 5-7 Φεβρουαρίου. Συμμετέχουν οι Βαρβάρα Δούκα, Τζωρτζίνα Κακουδάκη , Ντενίς Νικολάκου , Στάθης Παρασκευόπουλος και Θέλγια Πετράκη, ενώ σε συζήτηση που συντονίζει ο Ηλίας Δημητρίου, παίρνουν μέρος οι σκηνοθέτες Ρηνιώ Δραγασάκη , Γιώργος Ζώης,Τζώρτζης Γρηγοράκης , Γιώργος Μπουγιούκος, Χάρης Βαφειάδης και Γιάννης Μπουγιούκας.

Ο ετήσιος προγραμματισμός του Lab περιλαμβάνει μία σειρά από workshops, προβολές, masterclasses και διαδραστικά εργαστήρια με παιδιά (Κid’s LAB).

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ο Γιώργος Ζώης Head Programmer του διεθνούς διαγωνιστικού προγράμματος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

O σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης αναλαμβάνει επικεφαλής προγράμματος του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Πολυβραβευμένος δημιουργός, με μια ευδιάκριτη και ανανεωτική κινηματογραφική ματιά ως καλλιτέχνης που έχει αναγνωριστεί στα μεγαλύτερα διεθνή φεστιβάλ (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο), ο Γιώργος Ζώης, αν και έχει πλέον στο ενεργητικό του μια μεγάλου μήκους ταινία (Interruption) και ήδη προετοιμάζει την επόμενη, δεν δίστασε να επιστρέψει στην μικρού μήκους φόρμα, όπως έγινε με την ταινία του Τhird Kind, η οποία έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες και το Touch me, μια ανάθεση της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση.

Με τη νέα του ιδιότητα, αυτή του head programmer, επιστρέφει στο Φεστιβάλ Δράμας, όπου το 2010 με το Casus Belli απέσπασε την κορυφαία διάκριση του θεσμού, τον Χρυσό Διόνυσο –σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σπουδαίας πορείας.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχεται ο Γιώργος Ζώης στην ομάδα μας», σημειώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης. «Η εξωστρέφεια μας συνεχίζεται και ενισχύεται σημαντικά. Σήμερα, το Φεστιβάλ της Δράμας όχι μόνο είναι ανοιχτό σε όλους, αλλά νιώθει την ανάγκη να απευθυνθεί και να επικοινωνήσει με όλους. Χωρίς γεωγραφικούς, φυλετικούς, και ηλικιακούς περιορισμούς. Χωρίς διακρίσεις. Το σινεμά φτιάχνεται από όλους, μιλάει για όλους, κρίνεται από όλους και απευθύνεται σε όλους. Οι ταινίες είναι μια ακόμα δικαιολογία για να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και να έρθουμε λίγο πιο κοντά».

Ο Γιώργος Ζώης είναι σκηνοθέτης και παραγωγός.

  • Το έργο του έχει επιλεγεί στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο, Λοκάρνο, Ρότερνταμ, Telluride, Palm Springs, Clermont Ferrand) και έχει αναγνωριστεί με πολλά βραβεία και διακρίσεις παγκοσμίως.
  • Στην Ελλάδα έχει κερδίσει το βραβείο καλύτερης μικρού μήκους ταινίας για το Casus Belli από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και επτά βραβεία στο Φεστιβάλ Δράμας –ανάμεσά τους αυτά της καλύτερης ταινίας/σκηνοθεσίας/σεναρίου.
  • Η πρώτη του μεγάλου μήκους Interruption έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2015 και κέρδισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. ‘
  • Έχει κερδίσει υποψηφιότητα καλύτερης σκηνοθεσίας από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία κινηματογράφου για την ταινία του Τίτλοι Τέλους ενώ έχει διατελέσει μέλος της επίσημης κριτικής επιτροπής “Λιοντάρι του μέλλοντος” στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ της Βενετίας.
  • Η τελευταία του ταινία Third Kind έκανε πρεμιέρα στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ των Καννών το 2018 και τώρα βρίσκεται στην προετοιμασία της επόμενης μεγάλου μήκους του ταινία με τίτλo Arcadia.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής 12 ωρών με την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου έως Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021, 17.00-20.00

Η Δημοτική Θεατρική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας, διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής, διάρκειας 12 ωρών, με θέμα «Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη», με εισηγήτρια την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ηθοποιούς επαγγελματίες και ερασιτέχνες, μουσικούς και εκπαιδευτικούς και κινείται γύρω από τα εξής:

Η φωνή ως λειτουργία. Περιγραφή και ανάλυση του τρόπου παραγωγής του ήχου και της λειτουργίας της φωνής. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την οργανική λειτουργία ώστε να συνειδητοποιήσουμε πώς αυτή εμποδίζεται. Να κατανοήσουμε πώς οι περιττές εντάσεις διαστρεβλώνουν την δυνητικά τέλεια φυσική λειτουργία του σώματος και να προσπαθήσουμε να την αποκαταστήσουμε.

Η υγεία της φωνής. Απαραίτητη είναι η φροντίδα της υγείας της φωνής. Αντιμετώπιση ειδικών προβλημάτων που δημιουργούνται με χρόνια κακή χρήση του εργαλείου της φωνής. Σειρά ασκήσεων που ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επαναλάβει μετά το πέρας του σεμιναρίου, μόνος του συστηματικά.

Το νόημα πέρα απ’ το αυτονόητο. Εμβάθυνση στο νόημα που αποκαλύπτει ο λόγος. Ως όχημα για την βαθύτερη κατανόηση εμφανίζεται η ξεχωριστή μουσικότητα κάθε συγγραφέα.

Ενασχόληση με τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά.  

Περιγραφή μεθοδολογίας

Η Ρηνιώ Κυριαζή συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής με διαφορετικές αφετηρίες αλλά κοινούς στόχους που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά μέσα από την εξέλιξή τους. Οι βασικοί άξονες των ασκήσεων επικεντρώνονται στην αναπνοή της μουσικής και του λόγου. Η αναπνοή είναι σκέψη και η σκέψη αναπνοή. Το διάφραγμα πρέπει να γυμνάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμένει ευέλικτο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στην απειροελάχιστη κίνηση της σκέψης.

Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε. Θα πρέπει λοιπόν να αποκατασταθεί πρώτα απ’ όλα η φυσική λειτουργία της αναπνοής. Μόνο έτσι μπορούμε να προσεγγίσουμε τον ήχο που θα το δονεί και που συνεχώς θα μας εκπλήσσει με τις εντάσεις, το εύρος και τα χρώματα του.

Η μέθοδος της Kristin Linklater με άξονα επίσης την απελευθέρωση της φυσικής φωνής επικεντρώνεται στην εμβάθυνση του νοήματος των λέξεων.

Η μέθοδος του Roy Hart μέσα από αρχικά πολύ ελεύθερους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς ανοίγει ακόμα περισσότερο το πεδίο της φαντασίας και της έκπληξης -προσφέρει τα κλειδιά για να ξεκινήσει ένα ταξίδι ανακάλυψης. Όπως το σύμπαν η φωνή είναι ανεξερεύνητη και πάντα μαγευτική.

Βιογραφικό Ρηνιώ Κυριαζή

Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Έχει σπουδάσει συστηματικά τη μέθοδο φωνής της Μίρκας Γεμεντζάκη, τη μέθοδο freeing the natural voice της Kristin Linklater και τη μέθοδο του Roy Hart με τον Jonathan Hart.

Έχει διδάξει το μάθημα της Αγωγής του Λόγου στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης του Ωδείου Αθηνών, «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και Γ. Θεοδοσιάδη. Δίδαξε στο Λύκειο Επιδαύρου 2017 σεμινάριο με τίτλο «Η φωνή του θρήνου» και στο Θερινό Μαντείο 2018 και 2019 στη Δωδώνη «Τόπος των Ήχων».

Έχει πραγματοποιήσει τη φωνητική διδασκαλία στην παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Dimiter Gotscheff, στις «Βάκχες» του Ευριπίδη σε σκην. Έκτορα Λυγίζου, στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκην. Δημήτρη Ξανθόπουλου και στον «Διγενή Ακρίτη, στα όρια» σε σκην. Σοφίας Καραγιάννη όπου δημιούργησε και τα ηχητικά-μουσικά τοπία, και σε πολλές παραστάσεις στο Απλό θέατρο του Αντώνη Αντύπα και στο θέατρο του Νέου Κόσμου. Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «Βάκχες. Το σώμα δίχως σώμα» -βασισμένη στις Βάκχες του Ευριπίδη- για το Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Φιλίππων 2020, «Τα μάγια της πεταλούδας» του Φ.Γ.Λόρκα για το Δη.Πε.Θε. Ιωαννίνων και την παράσταση «Μεταξύ Φαλήρου και Κορυδαλλού» για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Συμμετείχε στο Onassis youth festival 2018 με το 4ο Λύκειο Πετρούπολης και την παράσταση, «Προμηθέα, μέρα ή νύχτα;».

Το θεατρικό της έργο «Η Μεγάλη Άρκτος» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «το Ροδακιό».

Έχει μεταφράσει από τα γαλλικά για το Φεστιβάλ Αθηνών το έργο της Alexandra Badea, «Ακραιόφιλο».

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Dimiter Gotshceff, Λευτέρη Βογιατζή, Άννα Κοκκίνου, Γιάννη Χουβαρδά, Θοδωρή Γκόνη, Νίκο Φλέσσα, Βίκτορα Αρδίττη, Elisabeth Marie, Άσπα Τομπούλη, Σοφία Καραγιάννη, Chiara Quidi, Αύρα Σιδηροπούλου, Νίκο Καμόντο, Δημήτρη Μπίτο, Νίκο Χατζηπαπά, Άννα Συνοδινού και Διονύση Σαββόπουλο.

Έχει παρουσιάσει την παράσταση «Φεύγουσα κόρη» σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη, βασισμένη στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Μια ψυχή» και στη μελέτη, έρευνα και καταγραφή που έχει πραγματοποιήσει πάνω σε παραμύθια, νανουρίσματα και μοιρολόγια της Ηπείρου.

Για την παράσταση αυτή ήταν υποψήφια για το βραβείο Μελίνας Μερκούρη 2007.

Στον κινηματογράφο έχει παίξει στην ταινία του Τώνη Λυκουρέση «Σκλάβοι στα δεσμά τους», «Common birds» διασκευή των Ορνίθων του Αριστοφάνη των Sylvia Maghoni- Gream Thomson, στον «Ανεμιστήρα» του Δημήτρη Μπίτου και στο «Μαξιλάρι» του Κωνσταντίνου Κακογιάννη καθώς και σε μικρού μήκους του Ευθύμη Kosemund Σανίδη και Δημήτρη Νάκου.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω της εφαρμογής zoom.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα)

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Εφημερίες Φαρμακείων από 01-03-2021 έως 31-03-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η παιδεία στο απόσπασμα; Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Αναβλήθηκε ο αγώνας της Δόξας με την Λάρισα, δικαίωση από το Εφετείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

19 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1460 στην Ελλάδα, 45.653 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πυρκαγιά σε κατοικία στο Δοξάτο Δράμας – νεκρός ηλικιωμένος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Νέο προαιρετικό και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας στις κόκκινες περιοχές

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

13 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1222 στην Ελλάδα, 45.833 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

 Ο διεθνής έφηβος Αχιλλέας Τόσκας μέχρι το 2022 στους Δραμινούς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ραντεβού για εμβολιασμό πολιτών από 60 έως 64 ετών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κλειστά τα Σχολεία την Δευτέρα 15-02-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

18 Φεβ: 4 κρούσματα στη Δράμα, 1400 στην Ελλάδα, 37.009 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σωματείο Γ.Ν. Δράμας: Αναβολή της στάσης εργασίας για την Τρίτη 23/2/2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

12 Φεβ: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1410 στην Ελλάδα, 47.662 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Δόξα Δράμας – Καραϊσκάκης 0-0

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ16 ώρες πριν

Αλλαγή σε θερινή ώρα για τελευταία φορά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ16 ώρες πριν

07 Μαρ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.142 στην Ελλάδα, 24.498 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

06 Μαρ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 2.301 στην Ελλάδα, 53.109 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Υλοποίηση του Κάθετου Άξονα Εγνατίας οδού Δράμα – Αμφίπολη

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

1ο ΕΠΑ.Λ. Δράμας: 6η Μαρτίου Σχολική Ημέρα Ενάντια στην Ενδοσχολική Βία και Εκφοβισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θα περιληφθούν η Δράμα και Σέρρες στη χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

05 Μαρ: 4 κρούσματα στη Δράμα, 2.215 στην Ελλάδα, 56.061 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Βρέχει … Συμβάσεις στο Δήμο Προσοτσάνης !!!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Σταθείτε όλοι δίπλα στο λαό, άρθρο του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

04 Μαρ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 2.219 στην Ελλάδα, 55.702 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Νέο προαιρετικό και διευρυμένο ωράριο λειτουργίας στις κόκκινες περιοχές

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κόκκινη περιοχή η Δράμα μέχρι τις 16 Μαρτίου 2021 στις 06:00 πμ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

03 Μαρ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 2.702 στην Ελλάδα, 54.553 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Σχεδιασμός της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Εφημερίες Φαρμακείων από 01-03-2021 έως 31-03-2021

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!