Connect with us

Πολιτιστικά

Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα… στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Willy Russell

«Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα»

Απόδοση: Λίλιαν Δημητρακοπούλου – Σκηνοθεσία: Δάνης Κατρανίδης

Τρίτη 7 Μαίου 

«Ο αιώνιος μύθος του δημιουργού που ερωτεύεται το δημιούργημα του…!»

Το βραβευμένο θεατρικό έργο του Willy Russell που αποτέλεσε παγκόσμια επιτυχία στο θέατρο αλλά και στη διάσημη και υποψήφια για Όσκαρ κινηματογραφική του μεταφορά, σε μια σύγχρονη απόδοση της Λίλιαν Δημητρακοπούλου. Ο Δάνης Κατρανίδης παίζει και σκηνοθετεί και η Παναγιώτα Βλαντή τον επιλέγει ως τον καθηγητή που θα αλλάξει τη ζωή της για πάντα!

Ένας «αταίριαστος» έρωτας, με χιούμορ και ανατροπές έρχεται να αναστατώσει τη θεατρική Αθήνα και να μας θυμίσει ότι ποτέ δεν είναι αργά και όλα είναι δυνατά, όταν ακολουθούμε αυτό που προστάζουν η καρδιά και τα όνειρα μας! Ένα έργο βαθιά κοινωνικό και πολιτικό που θίγει περίτεχνα τα κακώς κείμενα και τους προβληματισμούς για την κοινωνία και την εκπαίδευση που χαρακτηρίζουν την εποχή που συνεχίζουμε να διανύουμε ακόμα και σήμερα: ταξική αδικία, ανεπάρκεια του εκπαιδευτικού συστήματος που δεν προάγει το κριτικό πνεύμα, αναγκαία εσωτερική διαδικασία αυτοβελτίωσης για το ατομικό και ευρύτερο καλό!

Η αλλαγή και η μεταμόρφωση που όλοι επιθυμούμε αλλά λίγοι κατορθώνουν συντελείται μπροστά στα μάτια των θεατών μέσα από τη διάδραση δύο προσώπων που στο τέλος του έργου δεν θα είναι ποτέ τα ίδια!

Υπόθεση του έργου:

Το έργο παρακολουθεί τη σχέση της Ρίτας, μιας νεαρής κομμώτριας από το Λίβερπουλ και του Δρ. Φρανκ Μπράιαντ, ενός καθηγητή Πανεπιστημίου, στη διάρκεια ενός εξαμήνου. Η Ρίτα, δυσαρεστημένη με τη βαρετή καθημερινότητα της δουλειάς της αλλά και την κοινωνική ζωή της, γράφεται στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Ο Φρανκ, μεγαλύτερος σε ηλικία και επίτιμος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου, δέχεται να αναλάβει το μάθημα ως ένα συμπλήρωμα στο εισόδημα του.

Η συνάντηση όμως και η γνωριμία τους θα έχει ένα βαθύ αντίκτυπο και στους δύο. Ο Φρανκ θα εντυπωσιαστεί από τον αυθορμητισμό και την ειλικρίνεια της Ρίτας και θα αναγκαστεί να επανεξετάσει τις απόψεις του για τη ζωή, ενώ η Ρίτα συνειδητοποιεί ότι η διδασκαλία του Φρανκ της ανοίγει νέους ορίζοντες για μια διαφορετική ζωή που σταδιακά τη γεμίζει αυτοπεποίθηση… Η μοιραία συνάντηση τους θα έχει μια απρόσμενη εξέλιξη και για τους δύο.

Ταυτότητα Παράστασης

Συγγραφέας: Willy Russell

Απόδοση: Λίλιαν Δημητρακοπούλου

Σκηνοθεσία: Δάνης Κατρανίδης

Σκηνικό: Γιώργος Πάτσας

Συνεργάτης Σκηνογράφος: Τότα Πρίτσα

Κοστούμια: Βάσια Τζοτζοπούλου

Μουσική Επιμέλεια – Σύνθεση: Θοδωρής Ξενάκης

Φωτισμοί: Σπύρος Ζαχαρής

Φωτογραφίες: Μαριλένα Αναστασιάδου

Βοηθός Σκηνοθέτη: Διονύσης Χριστόπουλος

Πρωταγωνιστούν:

Δάνης Κατρανίδης και Παναγιώτα Βλαντή

Διεύθυνση Παραγωγής: Ντόρα Βαλσαμάκη

Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη

Ώρα έναρξης : 6.30 μμ & 9.30 μμ

Προπώληση : Ταμείο θεάτρου Tηλ. 6932 306262

Ισχύουν εισιτήρια ΟΓΑ

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Πολιτιστικά

ΜΠΑΜΠΙΝΤΕΝ, του Δημήτρη Σταμπουλή

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η 8η Ιανουαρίου, σε αρκετά χωριά, όπως και στο Βώλακα, είναι αφιερωμένη στον παλαιό εορτασμό της Ημέρας της γιαγιάς Μαμής – Μπάμπιβντεν.
Η Μαμή διαδραμάτιζε έναν από τους πιο καίριους ρόλους ιδιαίτερα στις αγροτικές απομακρυσμένες Κοινωνίες.
Μάλιστα ήταν δυσαναπλήρωτος ο ρόλος της, πρωτίστως κατά την διαδικασία της γέννας αλλά σημαίνουσας σημασίας και της αναπαραγωγής της ίδιας της παραδοσιακής κοινότητας.

Δικαίως κατείχε μια περίοπτη σεβάσμια θέση στην κοινωνική Ιεραρχία, καθώς τύγχανε καθολικής εκτίμησης, αποδοχής και αναγνώρισης απ΄ όλους τους κατοίκους του χωριού.
Οι πρόγονοί μας, έχοντας βαθιά επίγνωση της προσφοράς της γριάς Μαμής προς το κοινοτικό σύνολο, λόγω των εξαίρετων υπηρεσιών της κατά την γέννα, νοιώθοντας βαθιά ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπό της, ενέταξαν και της αφιέρωσαν ιδιαίτερη εορταστική ημέρα στο ετήσιο κύκλο της ύπαρξής τους – στο Πολιτισμό τους.

Θα πρέπει, πρώτα και πάνω απ΄ όλα, να κατανοήσουμε το βάρος της ευθύνης της Μαμής. Να ενστερνισθούμε τις συνθήκες και τις καταστάσεις, στις οποίες καλούνταν να προσφέρει το θεάρεστο έργο της – τις άθλιες και αντίξοες συνθήκες που επικρατούσαν στα αγροτόσπιτα – μπαράγκες χωρίς καν τα αναγκαία και στοιχειώδη μέσα πολλές φορές.
Η γριά Μαμή είναι αυτή που πρώτη βίωνε τη μαγεία της έλευσης του νεογέννητου.
Αυτή πρώτη ασπάζονταν στα χέρια της, την νέα ζωή – το νεογέννητο άνθρωπο- που έρχονταν στο κόσμο μας.

Το λειτούργημά της ιδιαίτερα κρίσιμο, με πολλές απαιτήσεις, γεμάτο ευθύνες από αναπάντεχους κινδύνους που ελλόχευαν σε κάθε γέννα – τοκετό ξεχωριστά!
Η Μαμή ήταν συνήθως ηλικιωμένη γυναίκα, που είχε κλείσει το κύκλο της τεκνοποίησης.

Η γριά Μαμή ήταν πράος άνθρωπος, διακρίνονταν για τη σοφία της, την εχεμύθεια και την ταπεινότητά της, την ωριμότητα και την υπευθυνότητα των λόγων και των πράξεών της.
Κατείχε ιδιαίτερες γνώσεις, ικανότητες και δεξιότητες, καθώς χειρίζονταν με υπερευαισθησία, δεξιοτεχνία, μέσα και τεχνικές, ώστε να φέρει το νεογνό στο κόσμο αλλά και να κρατήσει την εγκυμονούσα μητέρα στη ζωή.

Η γριά Μαμή επίσης λατρεύονταν και ως η Γιαγιά η Υπερμητέρα όλων, καθώς τόσο η λεχώνα όσο και το νεογέννητο, ήταν για κάποιες κρίσιμες μάλιστα ώρες στα ¨χέρια της¨ η ύπαρξή τους – η τύχη τους στα δικά της χέρια αφημένες.
Την γιαγιά Μαμή την ημέρα αυτή, σε ένδειξη βαθιάς εκτίμησης και ευγνωμοσύνης, επισκέπτονταν νωρίς το πρωί στο σπίτι της, οι μητέρες, τις οποίες ξεγέννησε το προηγούμενο χρόνο, αλλά και τα προηγούμενα ως δύο χρόνια, προσφέροντάς της δώρα. Κυρίως αυτά ήταν, ποδιά, ζώνη, κάλτσες, σαπούνι, πετσέτα, αλλά και πολλά διάφορα άλλα προϊόντα της παραγωγής τους.

Η υποδοχή από την γιαγιά Μαμή γίνονταν στην είσοδο του σπιτιού της, η οποία τις καλωσορίζει με ευχές και κεράσματα.
Στη συνέχεια ακολουθούσε το πλύσιμο των χεριών της Μαμής, από τις μητέρες και κατόπιν στρώνονταν το τραπέζι με εδέσματα προς τιμήν των επισκεπτριών της.

Το έθιμο του εορτασμού της Ημέρας της γιαγιάς Μαμής ουσιαστικά ήταν στα παλαιότερα χρόνια, συνυφασμένο με την γονιμότητα και γενικότερα με τη καρποφορία της Φύσης, καθώς και με την κάθαρση των ψυχών και τον καθαρμό των σωμάτων.

Το όλο τελετουργικό είχε βαθιές ρίζες στην αγροτική κοινωνία, που απέρρεαν και ήταν μέρος των λατρευτικών ορφικών και διονυσιακών δοξασιών των κατοίκων.
Στη συνέχεια ακολουθεί το έθιμο με τις Αρκούδες και τον Παραδοσιακό Γάμο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Τα Θεοφάνια στο Βώλακα, του Δημήτρη Σταμπουλή

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η αναφορά των δρώμενων ακουμπά την ιστορική περίοδο που οι άνθρωποι της περιοχής του Βώλακα εξαρτιόταν αποκλειστικά από τις γεωργικές και κτηνοτροφικές ασχολίες.

Αποτελούν μια πηγαία έκφραση και τρόπο επίκλησης, των αγροτών ανθρώπων, προς τις επίγειες δυνάμεις της γονιμότητας, με τον ταυτόχρονο ¨διωγμό¨ ¨εξαγνισμό¨ των επιβλαβών, χθόνιων δυνάμεων, που δρουν ανεξέλεγκτα πάνω στη γη, αυτή τη νεκρή περίοδο του καλλιεργητικού κύκλου στην ορεινή περιοχή. Είναι ένα τελετουργικό που παραπέμπει στις αρχαίες θρακικές δοξασίες του Διόνυσου και τελείται αδιάλειπτα, με συνέπεια από πάππου προς πάππου.

ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ
Την παραμονή της ημέρας των Φώτων – 5 Ιανουαρίου είναι ο κύριος Αγιασμός των Υδάτων, όπου οι πιστοί με κάποιο οικιακό σκεύος, το μεταφέρουν από την εκκλησία στα σπίτια τους.
Στο καθαγιασμένο αυτό νερό, εξακολουθούν να του αποδίδουν οι βωλακιώτες πιστοί ακόμα και σήμερα ιαματικές, θεραπευτικές ιδιότητες. Κατά την είσοδο του Αγιασμού στο σπίτι, τα μέλη της οικογενείας πίνουν από τον Αγιασμό για υγεία και ευλογία.

Ο παπάς της ενορίας μετά την πρωινή δοξολογία κρατώντας ένα κουβαδάκι με τον Αγιασμό και ένα ματσάκι βασιλικό επισκέπτεται τα σπίτια για να ευλογήσει τους κατοίκους, τους κατοικήσιμους αλλά και τους βοηθητικούς χώρους του σπιτιού που του υποδεικνύουν οι οικοδεσπότες.
Στην είσοδο του σπιτιού, υποδέχονταν τον Ιερέα ο νοικοκύρης του σπιτιού και τα μέλη της οικογένειας κατά σειρά ηλικιακής ιεραρχίας.

Τα μέλη της οικογενείας ασπάζονται το χέρι του παπά με το σταυρό, ο οποίος τους ευλογεί που αυτοί με τη σειρά τους ρίχνουν στο κουβαδάκι με το Άγιασμα νομίσματα -κέρματα για ενίσχυση της εκκλησίας.

Η παραμονή των Φώτων είναι μια από τις αυστηρώς νηστίσιμες ημέρες της ορθοδοξίας, κατά την οποία δεν τρώγεται ούτε λάδι.

Στο βραδινό Δείπνο, ¨στρώνεται τραπέζι¨, όπως την παραμονή των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς ακολουθώντας περίπου την ίδια διαδικασία προετοιμασίας τέλεσης των εθίμων.
Το τσουρέκι που προσφέρονταν στο τραπέζι της παραμονής των Θεοφανίων στην επιφάνειά του τοποθετούσαν σε σχήμα σταυρού καρύδια που αντιστοιχούσαν στα μέλη της οικογένειας, στο ποντίκι, στο σπίτι, στο Χριστό. Στο τραπέζι αυτό επίσης τοποθετείται η εικόνα της βάπτισης του Ιησού Χριστού.

Ο αρχηγός της οικογενείας αυτή την νύχτα, θυμιάτιζε όλους τους χώρους του σπιτιού ακόμη τους στάβλους των ζώων και τις αποθήκες, ψάλλοντας ο απολυτίκιο της Βάπτισης του ιωάννη: ¨Εν Ιορδάνη βαπτιζομένου σου Κύριε …¨, για να απομακρύνει τα κακά πνεύματα και τους Καλικαντζάρους.
Τα λαϊκά θεάματα του τριημέρου των Θεοφανίων είναι από τα πλέον συναρπαστικά δρώμενα που διεξάγονται στο χωριό στην διάρκεια του ημερολογιακού έτους.

ΑΝΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΦΩΤΩΝ
Την ημέρα των Θεοφανίων τα παιδιά μετά τον εκκλησιασμό επισκέπτονται τα σπίτια και κάνουν γνωστό στο νοικοκύρη του σπιτιού το χρέος που έχει αυτός αλλά και αυτό που έχει κληρονομήσει από τους προγόνους του.
Το αξιομνημόνευτο αυτό έθιμο, χρόνο με το χρόνο, δυστυχώς όπως και πολλά άλλα, θεωρώντας πως δεν συνάδει με τα ορθόδοξα ήθη, παίρνει το δρόμο της λήθης και της λησμονιάς.

Πριν από μερικά χρόνια, την πρώτη ημέρα – 6 Ιανουαρίου – των Θεοφανίων διαγκωνίζονταν το πλήθος των πιστών που κατέκλυζε την εκκλησία, από τις πρώτες πρωινές ώρες και πριν ξημερώσει. Και ενώ έπαιρνε μέρος η θεία λειτουργία των Θεοφανίων στην εκκλησία του χωριού μας διενεργούνταν ταυτόχρονα και η πλειοδοτική δημοπρασία της Άγιας εικόνας της Παναγίας και του Αγίου Τιμίου Σταυρού, τις οποίες τοποθετούσαν σε τρίποδα στη μέση του χώρου.

Σήμερα – και από το 1947 – η εκκλησιαστική επιτροπή, διεξάγει την παραδοσιακή δημοπρασία βάζοντας ένα ξυπνητήρι μία καθορισμένη ώρα να κτυπήσει ενώ διεξάγεται η δημοπρασία – οι χρηματικές προσφορές των εκκλησιαζόμενων για την αγορά των εκτεθειμένων άγιων αντικειμένων.

Την στιγμή που θα κτυπήσει το ξυπνητήρι αυτού/ής που θα συμπέσει ταυτόχρονα η προσφορά του/της αναδεικνύεται ο/η τυχερός/η ο/η οποίος/α κερδίζει την Εικόνα και τον Σταυρό.
Οι τυχεροί της δημοπρασίας είναι και οι “κουμπάροι” στην βάπτιση που θα ακολουθήσει και οι επιφανείς, επίτιμοι εορταζόμενοι της ημέρας των Φώτων – του Αγιασμού των Υδάτων. Αυτοί οργανώνουν γιορτή όπου θα υποδεχθούν και θα φιλέψουν στο σπίτι τους σχεδόν όλους τους κατοίκους του χωριού, οι οποίοι τους εύχονται υγεία και ευτυχία.

Μετά την τέλεση της θείας λειτουργίας στην εκκλησία ακολουθεί ιερά πομπή για την τελετή του Αγιασμού των Υδάτων σε παρακείμενο σιντριβάνι στο κέντρο του χωριού.
Μετά το πέρας της επαναλαμβανόμενης δοξολογίας στην στέρνα, ακολουθεί η ρίψη του Ιερού Σταυρού (του μικρού Σταυρού), στο Σιντριβάνι, όπου οι νέοι ρίχνονται στα κρύα νερά του, για ν΄ ανασύρουν τον Ιερό Σταυρό. Αφού ασπασθούν την βάπτιση του τιμίου Σταυρού οι πιστοί, ακολουθεί με τη σειρά του ο παπάς της ενορίας μας, να βουτήξει το πόδι του στα αγιασμένα νερά του σιντριβανιού.

Ακολουθεί η περιφορά του Ιερού Σταυρού πάνω σε δίσκο, σε όλα τα σπίτια του χωριού από τον νέο, ο οποίος ανέσυρε τον Σταυρό από τα βαπτισμένα, αγιασμένα νερά του Σιντριβανιού. Αφού ασπαστούν το Σταυρό οι πιστοί κάτοικοι εναποθέτουν και χρήματα, τα οποία προσφέρονται για τις ανάγκες της εκκλησίας.

Μετά το βάπτισμα των υδάτων, σειρά έχει το έθιμο της “Μπάρας”.
Ομάδα νέων ανθρώπων με τη συνοδεία παραδοσιακών μουσικών οργάνων, παίζοντας, τραγουδώντας και χορεύοντας τοπικούς σκοπούς επισκέπτονται τους νεόνυμφους που παντρεύτηκαν στο διάστημα της περασμένης χρονιάς, στα σπίτια τους και τους οδηγούν έναν – έναν στα βαπτισμένα νερά του Σιντριβανιού.

Οι νεόνυμφοι πρέπει να διασχίσουν τα νερά του σιντριβανιού από τη μία άκρη στην άλλη. Η επαφή με το αγιασμένο νερό είναι για ευλογία, υγεία και δημιουργία. Οι συνοδοί έρχονται πολλές φορές στη δυσάρεστη θέση να εξαναγκάσουν νεόνυμφους να διασχίσουν το Σιντριβάνι.

Ακολουθεί η γενίκευση του εθίμου αυτού, όπου ρίχνονται άτομα, τα οποία δεν παρευρέθηκαν στον εκκλησιασμό ή στο βάπτισμα των υδάτων. Συμβολική είναι η προσφορά χρηματικού αντίτιμου προς την ομάδα που οδηγεί και πολλές φορές εξαναγκάζει τα άτομα αυτά στο Σιντριβάνι (στη Στέρνα).

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Δείτε την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού σε 4 επεισόδια (βίντεο)

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Εξαιρετική προσπάθεια από την Έδρα Ποντιακών Σπουδών του ΑΠΘ

Πολύτιμη η συμβολή του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Ιβάν Σαββίδη

Σειρά τεσσάρων επεισοδίων-διαλέξεων για την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού δημιούργησε η Έδρα Ποντιακών Σπουδών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Κεντρική ιδέα της σειράς διαλέξεων-ντοκιμαντέρ αποτελεί η εξιστόρηση της ιστορίας του Πόντου και του πολιτισμού που αναπτύχθηκε εκεί από τους Έλληνες, καθώς και η εξιστόρηση του ξεριζωμού τους από την «ιστορική πατρίδα». Η χρονική αλληλουχία του έργου, που χωρίζεται σε τέσσερις μεγάλες περιόδους, επιτρέπει στον θεατή να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της παρουσίας των Ελλήνων στον Πόντο στα αρχαία, βυζαντινά και οθωμανικά χρόνια, καθώς και στη νεότερη περίοδο κατά την οποία επικράτησε το κίνημα των Νεοτούρκων και στη συνέχεια του Κεμάλ, με τις γνωστές συνέπειες για τον Ελληνισμό.

Στα τέσσερα επεισόδια, ο Επίκουρος Καθηγητής της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του ΑΠΘ, Κυριάκος Στ. Χατζηκυριακίδης, και ο επιστημονικός συνεργάτης της Έδρας, Δρ. Θεοδόσιος Αρ. Κυριακίδης, «διατρέχουν» την ιστορία περίπου τριών χιλιάδων ετών και υπογραμμίζουν την οικονομική, πολιτιστική και πολιτική δραστηριότητα των Ελλήνων του Πόντου.

«Πρόκειται για μια εξαιρετική πρωτοβουλία των συναδέλφων στην Έδρα Ποντιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου μας η οποία αναδεικνύει το υψηλό επίπεδο της δουλειάς τους, τη βαθιά αγάπη που τρέφουν για τα επιστημονικά τους πεδία, αλλά και τις ποικίλες δράσεις εξωστρέφειας του Αριστοτελείου. Η σειρά αυτή των διαλέξεων φωτίζει τη βαρυσήμαντη ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού, προσφέροντας στο κοινό τη δυνατότητα να γνωρίσει πληρέστερα τις πτυχές της», επισημαίνει ο Πρύτανης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου.

Η δημιουργία των τεσσάρων αυτών σύντομων επεισοδίων, με τη στήριξη του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Ιβάν Σαββίδη και του τηλεοπτικού σταθμού Open Beyond, έχει σκοπό να προσφέρει με απλό και κατανοητό λόγο χρήσιμη και αναγκαία ενημέρωση στο ελληνικό κοινό σχετικά με την ιστορία και τον πολιτισμό του Ελληνισμού του Πόντου.

Η Έδρα Ποντιακών Σπουδών του ΑΠΘ, εξωστρεφής από την ίδρυσή της (2017), επιχειρεί και με αυτό τον τρόπο το άνοιγμα στην κοινωνία, συμβάλλοντας στη γνώση της ιστορίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

Όσοι/όσες επιθυμούν μπορούν να παρακολουθήσουν τα τέσσερα επεισόδια της σειράς των διαλέξεων-ντοκιμαντέρ στο κανάλι της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του ΑΠΘ στο Youtube, στους ακόλουθους συνδέσμους αντίστοιχα για κάθε επεισόδιο:

Α επεισόδιο

Β επεισόδιο

Γ επεισόδιο 

Δ επεισόδιο

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

2.911 κρούσματα στη Δράμα από την αρχή της επιδημίας (24/12/2020)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Εργαζόμενοι Γ Ν Δράμας: Ευχόμαστε μια νέα χρονιά γεμάτοι υγεία και ευτυχία

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Η βαριά κληρονομιά της Παράδοσης!!!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

23 Δεκ: 7 κρούσματα στη Δράμα, 937 στην Ελλάδα και 62 νεκροί

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Σύλλογος Νοσοκομειακών Γιατρών Δράμας: Απάντηση στις δηλώσεις Κοντοζαμάνη

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Δείτε την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού σε 4 επεισόδια (βίντεο)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό 63χρονος από το Κ. Νευροκόπι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

24 Δεκ: 4 κρούσματα στη Δράμα, 873 στην Ελλάδα, 55 νεκροί και 476 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εμπορικός Σύλλογος Δράμας: Λειτουργία καταστημάτων την Κυριακή 3 Ιανουαρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

22 Δεκ: 10 κρούσματα στη Δράμα, 853 στην Ελλάδα, 83 νεκροί και 491 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

21 Δεκ: 8 κρούσματα στη Δράμα, 526 στην Ελλάδα, 85 νεκροί και 505 διασωληνωμένοι

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δεν πέρασε η πρόταση Πέτροβιτς να είναι η Νίκη της Σαμοθράκης νέο σήμα της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

20 Δεκ: 7 κρούσματα στη Δράμα, 588 στην Ελλάδα, 70 νεκροί και 515 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

19 Δεκ: 11 κρούσματα στη Δράμα, 901 στην Ελλάδα, 58 θάνατοι, 534 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

26 Δεκ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 262 στην Ελλάδα, 473 διασωληνωμένοι – 46 νεκροί

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ώρες πριν

Το λυκόφως των αξιών Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

16 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 510 στην Ελλάδα, 20 νεκροί, 323 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

15 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 610 στην Ελλάδα, 34 νεκροί, 319 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εντοπίστηκε ο δράστης της βεβήλωσης Μνημείων

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ2 ημέρες πριν

Η 3dmellon μετατρέπει τις ηλεκτρονικές αγορές σε συναρπαστική εμπειρία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Ψυχολογική διαχείριση της πανδημίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

14 Ιαν: 2 κρούσματα στη Δράμα, 599 στην Ελλάδα, 33 νεκροί, 328 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Σχετικά με τις διαγραμμίσεις των διαβάσεων πεζών στο Δήμο Παρανεστίου

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Πρόταση καταβολής χρηματικού ανταλλάγματος στο αστυνομικό προσωπικό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

«Κουρμπάνι 2021»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

13 Ιαν: 3 κρούσματα στη Δράμα 671 στην Ελλάδα, 25 νεκροί, 340 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

12 Ιαν: 7 κρούσματα στη Δράμα, 866 στην Ελλάδα, 27 θάνατοι, 337 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

11 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 444 στην Ελλάδα, 39 νεκροί, 350 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

10 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 445 στην Ελλάδα, 36 νεκροί σήμερα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Project: Η συμμετοχή στον εμβολιασμό για τον COVID-19 είναι πράξη ευθύνης

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!