Connect with us

Πολιτιστικά

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

Σάββατο 24 Αυγούστου στις 21.00

Η τραγωδία «Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη, σε νέα μετάφραση  Παντελή Μπουκάλα και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού παρουσιάζεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Η Ανθή Ευστρατιάδου που τιμήθηκε με το 11ο «Θεατρικό Βραβείο Μελίνα Μερκούρη» για την θεατρική περίοδο 2016 ερμηνεύει το ρόλο της Ιφιγένειας. Ο  Γιώργος Γλάστρας τον Αγαμέμνονα, η Μαρία Τσιμά την Κλυταιμήστρα, ο Γιώργος Καύκας τον Πρεσβύτη, ο Νικόλας Μαραγκόπουλος τον Μενέλαο, ο Χρίστος Στυλιανού τον Αγγελιοφόρο και ο Θανάσης Ραφτόπουλος τον Αχιλλέα.

Λίγα λόγια για το έργο

Η τραγωδία Ιφιγένεια η εν Αυλίδι γράφτηκε στην αυλή του βασιλιά της Μακεδονίας Αρχέλαου, στα χρόνια 408-406 π.Χ., λίγο πριν από τον θάνατο του Ευριπίδη. Αποτελεί μία από τις πέντε τραγωδίες του με θέμα από τον Τρωικό κύκλο, και μαζί με τις Βάχκες είναι τα δύο τελευταία δράματά του. Παραστάθηκε στα Μεγάλα Διονύσια μετά τον θάνατό του, από τον Ευριπίδη τον Νεότερο (γιό ή ανιψιό του μεγάλου τραγικού) και απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Η τραγωδία εστιάζει στην απόφαση του Αγαμέμνονα, αρχιστράτηγου των Αχαιών, να θυσιάσει την κόρη του την Ιφιγένεια, ώστε να μπορέσει να σαλπάρει για την Τροία ο ελληνικός στόλος, που έχει ακινητοποιηθεί λόγω άπνοιας στην Αυλίδα. Αυτό είναι το θέλημα της θεάς Άρτεμης, όπως  αποκαλύπτει με τον χρησμό του ο μάντης Κάλχας. Έτσι, ο Αγαμέμνονας καλεί την Ιφιγένεια στην Αυλίδα, με το πρόσχημα του γάμου της με το πρωτοπαλίκαρο των Αχαιών, τον Αχιλλέα, προτού αναχωρήσουν για τον πόλεμο. Παρά το φρικτό δίλημμα που αντιμετωπίζει, αφού καλείται να επιλέξει μεταξύ της κόρης και της πατρίδας του, ο Αγαμέμνονας υπακούει στην «ανάγκη» και αποφασίζει να προχωρήσει στη θυσία, αγνοώντας τις ικεσίες της Κλυταιμήστρας, της Ιφιγένειας, του Αχιλλέα, ακόμα και του ίδιου του Μενέλαου. Η ευγενική Ιφιγένεια τελικά συμφιλιώνεται με την τραγική μοίρα της και αποδέχεται να θυσιαστεί υπέρ πατρίδας. Στο τέλος του έργου, ένας αγγελιοφόρος ανακοινώνει στην Κλυταιμήστρα ότι η Ιφιγένεια εξαφανίστηκε από τον βωμό προτού δεχτεί το θανάσιμο χτύπημα.

Σ΄ αυτό το κορυφαίο δράμα του, όπου οι χαρακτήρες εξελίσσονται από επεισόδιο και σε επεισόδιο, ο Ευριπίδης, βαθιά σοφός και ώριμος, αναδιευθετεί το επικό υλικό και, απευθυνόμενος στους διχασμένους Έλληνες της εποχής του, γίνεται ο κήρυκας της φιλοπατρίας.

Σημείωμα Σκηνοθέτη

O Ευριπίδης, στο τέλος της ζωής του, μας δίνει ένα έργο μεταπτώσεων και συνεχόμενων διλημμάτων, έμπλεο ειρωνείας και αναπάντεχων κωμικών στιγμών.

Εμποτισμένο από́ την ατμόσφαιρα της εποχής του, με την Αθηναϊκή́ δημοκρατία να παραπαίει και την ήττα στον Πελοποννησιακό́ πόλεμο να πλησιάζει, το έργο αποτυπώνει έναν κόσμο οπού η πιστή στον ηρωισμό́ και τις πατριαρχικές αξίες έχει κλονιστεί́. Έναν κόσμο στον οποίον ο όχλος ανάγεται σε πρωταγωνιστή́ της δράσης, την ιδία στιγμή́ που οι ήρωες, ασταθείς, γεμάτοι αδυναμίες και με συνέχεις αλλαγές γνώμης, κατακρημνίζονται. Γίνονται δηλαδή τόσο ανθρώπινοι, που ξενίζουν. Μόνες σταθερές, σε έναν κόσμο μεταβατικό,  παραμένουν ο αγώνας για την εξουσία, η αναπόδραστη ανάγκη που συντρίβει ζωές και ο ασύμπτωτος χρόνος των καλών προθέσεων, που μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφές. Η Αθήνα δεν έχει πια το ηθικό έρεισμα ότι διεξάγει έναν πόλεμο αμυντικό ή εναντίον βαρβάρων. Παρόλα αυτά, το αίτημα της ομοψυχίας είναι κυρίαρχο και πρέπει να επικρατήσει.

Όμως η  θυσία της Ιφιγένειας δεν είναι επιβεβλημένη. Οι Αργείοι έχουν την επιλογή και να μην ξεκινήσουν για την Τροία. Ο Ευριπίδης δημιουργεί μία ηρωίδα που αποφασίζει τη θυσία της, υπό από το βάρος της ανάγκης. Δεν έχουμε να κάνουμε με μια ρομαντική́ αυτοθυσία, ούτε με ένα μονοδιάστατο πατριωτικό́ δράμα, αλλά́ με μια περίπτωση διαρκούς πάλης και ανισορροπίας, μια ιστορία ανατροπών, που θέτει τις βάσεις του μελλοντικού αιτήματος ενός ιδανικού ανθρώπου, όπου οι κοινωνικές απαιτήσεις δεν θα τον συντρίβουν, αλλά θα συμπορεύονται με την ελευθερία της σκέψης, της βούλησης και του προσωπικού καλού.

Μέχρι τότε, οι άνθρωποι δεν θα ξέρουν πού πραγματικά βρίσκονται, αλλά θα συνεχίζουν να οραματίζονται πού θέλουν να φτάσουν.

Γιάννης Καλαβριανός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας

Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός

Σκηνικά-Κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου

Μουσική σύνθεση-Μουσική διδασκαλία-Ηχητικός σχεδιασμός: Θοδωρής Οικονόμου

Kίνηση: Δημήτρης Σωτηρίου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

A’ Βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξία Μπεζίκη

Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Xάρης Πεχλιβανίδης

Βοηθοί σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Ελίνα Ευταξία, Isabela Tudorache

Φωτογράφιση παράστασης: Τάσος Θώμογλου

Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren, Μαρία Λαζαρίδου

*Βοηθός σκηνογράφου (στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης): Σοφία Τσιριγώτη

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Γιώργος Γλάστρας (Αγαμέμνων), Ανθή Ευστρατιάδου (Ιφιγένεια),  Γιώργος Καύκας (Πρεσβύτης), Νικόλας Μαραγκόπουλος (Μενέλαος), Θανάσης Ραφτόπουλος (Αχιλλέας), Χρίστος Στυλιανού (Αγγελιοφόρος), Μαρία Τσιμά (Κλυταιμήστρα).

Χορός: Μομώ Βλάχου, Στελλίνα Βογιατζή, Δέσποινα Γιαννοπούλου, Ιωάννα Δεμερτζίδου, Δανάη Επιθυμιάδη, Αίγλη Κατσίκη, Λήδα  Κουτσοδασκάλου, Μαρία Κωνσταντά, Αλεξία Μπεζίκη, Ζωή Μυλωνά, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Κατερίνα Παπαδάκη, Ρεβέκκα Τσιλιγκαρίδου

 Μουσικός επί σκηνής: Δημήτρης Χουντής

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Σάββατο 24 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παράστασης.

 

Τιμές εισιτηρίων:

  • Τιμή προπώλησης: 12 €
  • Κανονικό εισιτήριο: 15 €
  • Φοιτητικό/ Ανέργων/ Άνω των 65/ Ομαδικό: 10 €
  • ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €

 Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

 Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

 Δράμα: «Americanino» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

 Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Ηλεκτρονική προπώληση: viva.gr

Ισχύουν εισιτήρια Ο.Γ.Α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

Πολιτιστικά

Το κοινό δεν χειραγωγείται. Της Μελίνας Μποτέλλη, Ηθοποιού

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σκέψεις μου για το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Προς όλους τους διοργανωτές, προγραμματιστές, επιτροπές, χορηγούς, νέους ή όχι τόσο νέους σκηνοθέτες, σπουδαστές, θεατές και λοιπούς ενδιαφερόμενους, του εαυτού μου συμπεριλαμβανομένου.

Το κοινό ενός Φεστιβάλ σήμερα δεν έχει καμία σχέση με το κοινό  40, 30, 20, 10 ή 5 χρόνια πριν. Όλες ηλικίες θεατών, βομβαρδίζονται κυριολεκτικά. Κάθε παιδάκι, παιδί, έφηβος και ενήλικας έχει τη δυνατότητα πια να βλέπει απίστευτη ποικιλία ταινιών, όλων των ειδών, στα πανελλήνιας εμβέλειας κανάλια, στην διαδικτυακή τηλεόραση, στο netflix, στο διαδίκτυο. Έτσι ο θεατής διαμορφώνει κριτήριο, καλό ή κακό. Πάντως κριτήριο. Δεν είναι πια παντελώς ή μερικώς άσχετος.

Η Δράμα δεν είναι μία μακρινή πόλη στην άκρη της Ελλάδας, αλλά μία πόλη του κόσμου. Οι κάτοικοι της δεν είναι άνθρωποι των σπηλαίων, που πιθανόν εντυπωσιάζονται από κινούμενες εικόνες, αλλά άνθρωποι με απαιτήσεις, όπως οι κάτοικοι μιας ευρωπαϊκής πρωτεύουσας.

Έτσι πιστεύω πως, το περιεχόμενο ενός Φεστιβάλ και μάλιστα  Διαγωνιστικού πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου, άσχετα αν ο δημιουργός του είναι νέος σε ηλικία και πείρα. Το κοινό πια, δεν πείθεται από πρόσωπα, κριτικές επιτροπές, μέντορες και χορηγούς, αλλά από το ίδιο το έργο του δημιουργού κι ας μην τον γνωρίζει κι ας μην τον έχει δει ή ακούσει ποτέ.

Το κοινό θέλει να δει μία ιστορία, όπως πολύ σωστά είπε η κυρία Βαρβάρα Δούκα. Και αυτήν την ιστορία ο δημιουργός της πρέπει να την αφηγηθεί τέλεια, θα προσθέσω εγώ. Η φωτογραφία, τα σκηνικά, τα κοστούμια, η μουσική και ιδιαίτερα οι ερμηνείες, πρέπει να προσπαθούν να αγγίξουν την τελειότητα. Μέσα σε λίγα μόνο λεπτά…

Το κοινό δεν ξεγελιέται και δεν χειραγωγείται. Έτσι ταινίες, που χτυπήθηκαν από την κριτική, στηρίζονται και γίνονται επιτυχίες από κοινό όλων των ηλικιών, όπως πρόσφατα “Ο άνθρωπος του Θεού” και αντίστροφα. Δηλαδή το κοινό δεν αγοράζει “Φύκια για μεταξωτές κορδέλες”, Η προχειρότητα και η χαμηλή ποιότητα δεν έχει θέση.

Όταν πηγαίναμε με τον άντρα μου στην τελετή λήξης του είπα: ”Θέλω να διακριθεί μία  ελληνική ταινία, κινουμένων σχεδίων, που λέγεται “Από το Μπαλκόνι” του νεαρού Άρη Καπλανίδη. Αυτή η ταινία έχει τα πάντα. Ρεαλισμό, χιούμορ και  ευαισθησία, μέσα από τα σχέδια και τις πολύ καλές φωνητικές ερμηνείες των ηθοποιών. Θα ήθελα να εκπροσωπήσει το Φεστιβάλ της Δράμας διεθνώς.”

Η ταινία σάρωσε τα βραβεία κυριολεκτικά, αλλά η εκπροσώπηση θα γίνει από μία πορτογαλέζικη. Άκρας κατά τη γνώμη μου μετριότητας.
Επίσης διακρίθηκε με το Χρυσό Διόνυσο η ταινία “Brutalia” του γλυκύτατου Μανώλη Μαυρή, που θέλω να δω οπωσδήποτε. Την αφιέρωσε στο μωράκι και  τη νεαρή του σύζυγο.

Ελπίζω από του χρόνου να υπάρχει και απογευματινή προβολή των ελληνικών ταινιών και του ιδιαίτερα ενδιαφέροντος ”Οικολογικού” μέρους του Φεστιβάλ, Short and Green, του ικανότατου Δραμινού Βασίλη Tερζόπουλου. Το εργαζόμενο κοινό της πόλης, δεν έχει το ωράριο των προσκεκλημένων στη φιλόξενη πόλη της Δράμας.

Το Φεστιβάλ δεν μπορεί να γίνεται ερήμην της πόλης και των πολιτών, που το δημιούργησαν πριν 44 χρόνια και το στηρίζουν ηθικά και οικονομικά μέσω του Δήμου τους και των σπουδαίων επιχειρήσεων τους επί 44 χρόνια. Δεν είναι Φεστιβάλ της Αθήνας και των Αθηναίων. Είναι Φεστιβάλ της Δράμας και των Δραμινών για όλους τους Έλληνες. Για όλο τον κόσμο.

Μελίνα Μποτέλλη
Ηθοποιός

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Βραβείο “Ανθρώπινες αξίες” στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Απονεμήθηκε το βραβείο «Ανθρώπινες αξίες» στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

Το βραβείο Ανθρώπινες Αξίες της Βουλής των Ελλήνων απονεμήθηκε στην ταινία του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος του 44ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας Les Criminels (Οι Εγκληματίες) του Κούρδου σκηνοθέτη Serhat Karaaslan. Πρόκειται για ένα ρεαλιστικό δράμα με στοιχεία θρίλερ -συμπαραγωγή της Γαλλίας, της Γερμανίας και της Τουρκίας- που υπερασπίζεται την αξία της ελευθερίας της ιδιωτικής ζωής σε μια αυταρχική κοινωνία, όπου όλοι παρακολουθούνται και ελέγχονται.

Ο Πρόεδρος της Βουλής κ. Κωνσταντίνος Τασούλας, στον χαιρετισμό που απηύθυνε στο φεστιβάλ, ανέφερε: «Η Τέχνη είναι συνυφασμένη με την έννοια και την πράξη της Ελευθερίας, γιατί αναζητεί την αλήθεια, ανατέμνει την ανθρώπινη ψυχή και τα κοινωνικά γεγονότα, δίνει τις δικές της διαστάσεις στην περίπλοκη ή δυσερμήνευτη πραγματικότητα. Ξεπερνάει τα στεγανά, ακονίζει την κρίση, ενεργοποιεί τη φαντασία, αναδεικνύει την ομορφιά, σαρκάζει την ευτέλεια».

Το βραβείο Ανθρώπινες Αξίες απένειμε στον σκηνοθέτη της ταινίας ο Βουλευτής Δράμας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Βουλής.

Ο Δραμινός Βουλευτής, μιλώντας στην τελετή λήξης, συνεχάρη τους δημιουργούς και τους συντελεστές του φεστιβάλ και σημείωσε: «Ελπίζω με το φετινό κινηματογραφικό μας ταξίδι για λίγο, έστω και νοερά, να καταφέραμε να σας απομακρύνουμε από τη ζοφερή πραγματικότητα της πανδημικής κρίσης και το νοσηρό της κλίμα, και η μεταμορφωτική δύναμη της τέχνης του Σινεμά να μας έφερε λίγο πιο κοντά στον ονειρικό της κόσμο».

Την ταινία επέλεξε επιτροπή του Τηλεοπτικού Σταθμού της Βουλής, αποτελούμενη από τους κ.κ. Άρη Φατούρο, Βασίλη Δούβλη και Κώστα Δήμο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης του Αγίου ένδοξου Ιερο-εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Εκδηλώσεις τιμής και μνήμης του Αγίου ένδοξου Ιερο-εθνομάρτυρος Χρυσοστόμου, Αρχιεπισκόπου Σμύρνης του από Δράμας, θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 11 και την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου στον Ιερό Ναό Αγίου Χρυσοστόμου (περιοχή Δημοτικού Σταδίου Δράμας, Μουρούζη 45).

Το πρόγραμμα έχει ως εξής:

Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου

  • 19.00 Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός μετ’ αρτοκλασίας
  • 20.30 Αύλειος χώρος Ιερού Ναού
  • Αγώνες στίβου
  • Μήκος άνευ φοράς
  • Άρση βαρών
  • Σφαίρα
  • Απονομή μεταλλίων και κυπέλλου στους αθλητές, στους πανελληνιονίκες ΑμεΑ και στους διεθνείς αθλητές του στίβου Δράμας
  • Βράβευση των ολυμπιονικών Πύρρου Δήμα και Βούλας Πατουλίδου από τον Σεβασμιώτατο κ. Παύλο

Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου

  • 7.00 Πανηγυρική Αρχιερατική Θεία Λειτουργία
  • Μνημόσυνο θυμάτων Μικρασιατικής Καταστροφής
  • 19.00 Μεθεόρτιος Εσπερινός και παράκλησις του Αγίου Χρυσοστόμου

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πυροβολισμοί στους Αμμόλοφους σε beach bar και 3 τραυματίες!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

OPEN: Ή θα κλείσει το νοσοκομείο Σερρών ή της Δράμας, ή θα συγχωνευθούν

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κ. Μπλούχος: Τα φθηνά χαϊδολογήματα και η άκρατη παιδοκολακεία είναι ανήθικος λαϊκισμός

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πλαστά πιστοποιητικά από τον Παλαμά: Καταγγελίες για Δράμα και Καβάλα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Nevrokopi Hydrama Tour, στις 28 & 29 Αυγούστου

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

Το κοινό δεν χειραγωγείται. Της Μελίνας Μποτέλλη, Ηθοποιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο για το Νοσοκομείο Δράμας

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Φεστιβάλ Κόμικς Δράμας 0.2: Έκθεση και εργαστήρια εικονογράφησης

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Νίκη Κεραμέως: Οι νέοι μας δεν εγκλωβίζονται πλέον στα πανεπιστήμια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η οικονομία του Νομού Δράμας κατά την περίοδο 2000 – 2018

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Καταδίκη Γ.Σ. ΟΕΝΓΕ του προπηλακισμού της Προέδρου των Νοσοκομειακών Γιατρών Δράμας

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Μήνυμα της Διευθύντριας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η αποδυνάμωση του νοσοκομείου μας κάνει τη λειτουργία του οριακή έως επισφαλής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

25 Αυγούστου: 24 κρούσματα στη Δράμα, 3.273 στην Ελλάδα, 93.988 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

27 Αυγούστου: 37 κρούσματα στη Δράμα, 3.076 στην Ελλάδα, 112.929 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ώρες πριν

Bianco Monte Δράμα: Υπερπροσπάθεια από αθλητές και τεχνικό επιτελείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ώρες πριν

23 Σεπ: Στο “κόκκινο” η Δράμα και “Μίνι lockdown” μέχρι 1η Οκτωβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

22 Σεπτ: 59 κρούσματα στη Δράμα, 2.329 στην Ελλάδα, 199.673 τεστ ημέρας

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

Το κοινό δεν χειραγωγείται. Της Μελίνας Μποτέλλη, Ηθοποιού

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Εγγραφές των επιτυχόντων της Α φάσης στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

21 Σεπτ: 61 κρούσματα στη Δράμα, 3.040 στην Ελλάδα, 396.945 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Ξεκινάει η Handball Premier

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

20 Σεπτ: 43 κρούσματα στη Δράμα, 2.126 στην Ελλάδα, 80.036 τεστ ημέρας

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Βραβείο “Ανθρώπινες αξίες” στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Καταδίκη Γ.Σ. ΟΕΝΓΕ του προπηλακισμού της Προέδρου των Νοσοκομειακών Γιατρών Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

19 Σεπτ: 32 κρούσματα στη Δράμα, 1.305 στην Ελλάδα, 153.908 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

O BIANCO MONTE DRAMA 1986 Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο στην ευρώπη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

18 Σεπτ: 51 κρούσματα στη Δράμα, 2.190 στην Ελλάδα, 172.286 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Πήραν αέρα περισσότερο από το μπόι τους. Παίζουν με την ΔΟΞΑ και την πόλη μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

17 Σεπτ: 63 κρούσματα στη Δράμα, 2.255 στην Ελλάδα, 205.566 τεστ ημέρας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών