Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Κωστής Σιμιτσής: Ναι στην συνδιοίκηση με την παράταξη του Χρ. Μέτιου

Δημοσιεύθηκε

στις

Κωστής Σιμιτσής: Θα προτείνω ενσωμάτωση της παράταξής μου με αυτήν του περιφερειάρχη

Κώστας Φιλίδης – «Καβάλα στο Κόκκινο»

Την συνδιοίκηση στην Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας-Θράκης με την παράταξη του Χρήστου Μέτιου, που κέρδισε τις εκλογές, με ενσωμάτωση της δικής του παράταξης, προκρίνει ο επικεφαλής της «Περιφέρειας σε δράση», Κωστής Σιμιτσής.

Η συνέντευξη του Κωστή Σιμιτσή στην εκπομπή των Ευριπίδη Ταρασίδη-Κώστα Φιλίδη «Καβάλα στο Κόκκινο»

Σύμφωνα με αυτά που δήλωσε, μιλώντας στο «Κόκκινο Καβάλας», δέχθηκε πρόσκληση συνεργασίας από τον κ. Μέτιο από την επομένη των εκλογών. Κι αφού ψηφίστηκαν οι αλλαγές στον ¨Κλεισθένη» από την Κυβέρνηση της ΝΔ, ξεκαθάρισαν και οι όροι της όποιας συνεργασίας.

Όπως εξήγησε, υπάρχουν τρεις τρόποι συνεργασίας:

  1. Με συναινετική στάση της παράταξής του στο Περιφερειακό Συμβούλιο, στο οποίο θα ψηφίζει ή θα συνδιαμορφώνει τις αποφάσεις της όποιας πλειοψηφίας.
  2. Με συμμετοχή στη βάση προγραμματικής σύγκλισης. Στην περίπτωση αυτή, ο περιφερειάρχης μπορεί να ορίσει ακόμη και θεματικό αντιπεριφερειάρχη από την μειοψηφούσα παράταξη κι έτσι να συμμετέχει στη διοίκηση. Κάθε παράταξη διατηρεί την αυτοτέλειά της μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο και μπορεί να μην ψηφίζει όλες τις εισηγήσεις, αρθρώνοντας και αντιπολιτευτικό λόγο. «Μου φαίνεται λίγο σαν κοροϊδία», είπε ο κ. Σιμιτσής, «διότι δεν μπορείς να είσαι αντιπολίτευση και να συμμετέχεις στη διοίκηση».
  3. Με σύμπραξη των δύο παρατάξεων. Οι παρατάξεις ενσωματώνονται σε μία και χάνουν απολύτως την διακριτή έκφρασή τους Σ’ αυτήν την περίπτωση, ο περιφερειάρχης μπορεί να ορίσει και χωρικό αντιπεριφερειάρχη από την μικρότερη παράταξη. «Βρίσκω περισσότερα θετικά σ’ αυτήν την περίπτωση μορφής συνεργασίας», τόνισε ο κ. Σιμιτσής, και συμπλήρωσε λέγοντας πως «είναι πιο ειλικρινής, διότι, όταν αποφασίσεις να συμμετέχεις στη διοίκηση, πρέπει να συμμετέχεις ενεργητικά μοιραζόμενος και την ευθύνη».

Αποφασίζουν την Πέμπτη

Γνωστοποίησε ότι «η συζήτηση με τον κ. Μέτιο έχει φτάσει σε βάθος, όμως δεν έχουμε αποφασίσει ακόμη, γιατί ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες».

Επίσης, είπε πως για τις συζητήσεις που έκανε είχε την έγκριση τόσο του ΚΙΝΑΛ, που τον στήριξε, όσο και των μελών και συνεργατών της παράταξής του.

Το μεν κόμμα, κεντρικά, απεφάνθη ότι δεν θέλει να διαμορφώσει ενιαία γραμμή για όλη την χώρα, αφήνοντας τις ίδιες τις παρατάξεις να αποφασίσουν.

Όσο για την παράταξη, τα περισσότερα μέλη είτε του έδωσαν «πράσινο φως», είτε δέχθηκαν τη συνεργασία με την παράταξη Μέτιου, αλλά τον τρόπο και τη μορφή συνεργασίας τα άφησαν στην επιλογή των πέντε εκλεγμένων περιφερειακών συμβούλων.

Την τελική απόφασή τους, οι πέντε, αναμένεται να την πάρουν το απόγευμα της Πέμπτης (22 Αυγούστου), σε συνάντησή τους στην Καβάλα, στην οποία ο κ. Σιμιτσής θα προτείνει συνεργασία με τη μορφή της Σύμπραξης, με ό,τι σημαίνει αυτό για το πολιτικό μέλλον της παράταξης και το δικό του. Εφόσον γίνει αποδεκτή η πρότασή του, οι σύμβουλοι θα συζητήσουν και το θέμα της αποδοχής θέσεων αντιπεριφερειαρχών.

Θέλουν άλλους 4

Τέλος, επειδή οι σύμβουλοι των δύο παρατάξεων συμπληρώνουν τον αριθμό 22 (17+5) και, άρα, για να δημιουργηθεί πλειοψηφία στο Σώμα του Περιφερειακού Συμβουλίου των 51 χρειάζονται άλλοι 4, προφανώς, εκτός του κ. Σιμιτσή, προφανώς έχουν γίνει συζητήσεις και με άλλες παρατάξεις, εκτός της Χρυσής Αυγής. Για την τελευταία τέθηκε βέτο από τον κ. Σιμιτσή, όμως κι ο κ. Μέτιος του ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί μαζί τους.

Πάντως, όποια κι αν είναι η απόφαση της παράταξής του, όπως διευκρίνισε ο κ. Σιμιτσής, τις ανακοινώσεις θα πρέπει να τις περιμένουμε από τον κ. Μέτιο.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Σχόλια

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

ΠΑΣΟΚ – Κιν. Αλλαγής: Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΠΡΟΣ τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα

ΘΕΜΑ: «Ακριβή χρονοδιαγράμματα για τη χρηματοδότηση και ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης, βελτίωσης και υποστήριξης των Σιδηροδρομικών Δικτύων της χώρας-Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα».

Κύριε Υπουργέ,

Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη η κεντρική γραμμή «Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολη» δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια. Οι αμαξοστοιχίες από Θεσσαλονίκη καταλήγουν στη Δράμα, δεδομένου ότι το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Δράμας και Ξάνθης είναι εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα η ΠΑΜΘρ, να είναι εκτός σιδηροδρομικής σύνδεσης, αλλά και η χώρα να μην έχει βόρεια και ανατολική εμπορευματική έξοδο.

Ταυτόχρονα, έχει ανακοινωθεί, πως υπάρχει σχεδιασμός για την δημιουργία νέων γραμμών στην ΠΑΜΘρ, από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα, και από Καβάλα προς Τοξότες, συνδέοντας την πόλη και το λιμάνι με τον σιδηρόδρομο, μέσω του δικτύου υπερεθνικής σημασίας Sea2Sea που αναμένεται να χρηματοδοτηθεί μέσω του Sea2Sea (Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξ/πολη – Μπουργκάς – Βάρνας – Ρούσε).

ΣΔΙΤ συντήρησης Βόρειου Άξονα

Για τη συντήρηση του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας εξαγγέλθηκε πρώτη φορά το 2022 αντίστοιχο έργο με τη διαδικασία Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), το οποίο αφορά το δίκτυο «Φλώρινα – Πλατύ» και «Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη», με αντικείμενο την ανακαίνιση, αναβάθμιση και συντήρηση του αντίστοιχου σιδηροδρομικού άξονα. To έργο δεν προχώρησε μέχρι σήμερα και όσον αφορά στην χρηματοδότηση του έχουν εξασφαλιστεί πόροι από το ταμείο ανάκαμψης, όμως σύμφωνα με δημοσιεύματα σχετικά με την αναθεώρηση του «Ελλάδα 2.0» και την αφαίρεση του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού ΣΔΙΤ, δημιουργούν ερωτηματικά για τη δυνατότητα υλοποίησής του.

Άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Στις 28.02.2023, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, η κυβέρνηση προέβη στη διακοπή των επιβατικών δρομολογίων στην κεντρική γραμμή «Αθήνα – Θεσσαλονίκη». Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε τον Απρίλιο του 2023, σε περιορισμένο αρχικά αριθμό, αλλά σε μόνιμη βάση με χαμηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με αυτές προ του τραγικού δυστυχήματος.

Στις 09.09.2023 λόγω των καταστροφικών πλημμυρικών φαινομένων στη Θεσσαλία (κακοκαιρία Daniel) εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο είχαν ως αποτέλεσμα την εκ νέου διακοπή των δρομολογίων.

Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, αλλά και ο Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής, δήλωσε ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει η επαναλειτουργία του κεντρικού άξονα «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» σε μία από τις δύο γραμμές που διαθέτει ο άξονας (γραμμή καθόδου) για διέλευση με μικρές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα εκτελούνται εργασίες οριστικής αποκατάστασης στην δεύτερη γραμμή ανόδου. Μάλιστα σημείωσε, πως όταν ολοκληρωθεί η οριστική αποκατάσταση της δεύτερης γραμμής, θα ξεκινήσουν οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης για την πρώτη γραμμή.

Η συνολική επαναφορά της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην κανονική λειτουργική κατάσταση, σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 2 έτη, χωρίς να διευκρινίζεται κάτω από ποιες συνθήκες και κανονισμούς ασφάλειας θα λειτουργεί η επιβατική αμαξοστοιχία στο διάστημα αυτό.

Κύριε Υπουργέ, εδώ και πολλά χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε καθεστώς πλήρους εγκατάλειψης.

Δυτική Μακεδονία

Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας και πιο συγκεκριμένα στον άξονα «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα» δεν πραγματοποιούνται επιβατικά δρομολόγια προς  Έδεσσα και Φλώρινα.

Παράπλευρες συνέπειες – Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.)

Στο εσωτερικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.) (Μοναστηρίου 28) εδρεύουν επιχειρήσεις με δεκάδες εργαζόμενους. Η δραματική μείωση της επιβατικής κίνησης τις οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό με αποτέλεσμα την επισφάλεια των θέσεων εργασίας και την εμπορική «ερήμωση» του ΣΣΘ. Η απουσία χρονοδιαγράμματος επανεκκίνησης των δρομολογίων (αριθμός δρομολογίων κλπ) προκαλεί έντονη ανησυχία σε εργαζόμενους και επιχειρηματίες, οι οποίοι παρά τις διαρκείς και συντονισμένες τους ενέργειες προς την κυβέρνηση, διαπιστώνουν πλήρη αδράνεια στη λήψη μέτρων που να διασφαλίζουν την υγιή πορεία των επιχειρήσεών τους.

Κατόπιν των ανωτέρω :

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

  1. Αφού η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» εκτιμάται ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον 2 έτη.
    • Ποιο είναι το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα της σταδιακής λειτουργίας της εμπορικής και επιβατικής κυκλοφορίας μέχρι και την οριστική αποκατάσταση σε επίπεδα προ του δυστυχήματος των Τεμπών;
    • Δεδομένου ότι κινδυνεύει με «ερημοποίηση» ο Σ.Σ.Θ., τι μέτρα σκοπεύετε να πάρετε για την στήριξη των πληττόμενων επιχειρήσεων και των εργαζόμενων σε αυτές;
  1. Σχετικά με το έργο συντήρησης του δικτύου του βόρειου άξονα.
    • Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το έργο; Αληθεύουν ή όχι δημοσιεύματα που θέλουν να έχει απενταχθεί η χρηματοδότηση του από το «Ελλάδα 2.0»;
    • Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει νέο χρηματοδοτικό μοντέλο;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα»;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη» και ποιοι είναι οι λόγοι της υπέρμετρης καθυστέρησης για την προκήρυξη της συγκεκριμένης δράσης;
  1. Δεδομένου ότι η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα και προϋπόθεση για τη λειτουργία του, ποια είναι τα επιπλέον μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

  • Ανδρουλάκης Νικόλαος
  •  Πάνας Απόστολος

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

17 Δεκεμβρίου η ορκωμοσία του Χρ. Τοψίδη και του νέου Περιφερειακού Συμβουλίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023 θα γίνει η ορκωμοσία του νέου Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλου Τοψίδη, αλλά και του καινούργιου 45μελούς Περιφερειακού Συμβουλίου.

Η ορκωμοσία θα πραγματοποιηθεί στο Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής και ήδη οι εκλεγμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι έχουν λάβει τις προσκλήσεις για την τελετή.
Οι Συνδυασμοί κατέλαβαν τις παρακάτω έδρες στο Περιφερειακό Συμβούλιο ΑΜΘ μετά τις διπλές εκλογές 8 και 15 Οκτωβρίου, όπου η “Περιφερειακή Σύνθεση” την δεύτερη Κυριακή επικράτησε της “Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης” του νυν Περιφερειάρχη Χρήστου Μέτιου
  1. Περιφερειακή Σύνθεση (Τοψίδης) 27 έδρες
  2. Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση (Μέτιος) 13 έδρες
  3. Μαζί για την Αλλαγή (Καγγελίδης) 2 έδρες
  4. Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία (Ηλιόπουλος) 2 έδρες
  5. Λαϊκή Συσπείρωση Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Κλάδης) 1 έδρα

Οι 45 νέοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι που θα ορκιστούν είναι κατά νομό και παράταξη:

Εκλογική Περιφέρεια Δράμας

  1. Μουρβετίδης Μιχαήλ του Χρήστου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Πατακάκης Ανάργυρος του Ανάργυρου(Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Παναγιωτίδης Αλέξανδρος του Κωνσταντίνου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Κόντος Κωνσταντίνος του Δημητρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Παπαεμμανουήλ Γρηγόριος του Βασιλείου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  6. Μποδούρογλου Κατερίνα του Μιχαήλ (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Καγγελίδης Δαμιανός του Ιωάννη (Επικεφαλής Μαζί για την Αλλαγή)

Εκλογική Περιφέρεια Έβρου

  1. Πιτιακούδης Μιχαήλ του Σωτηρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Βενετίδης Κωνσταντίνος του Πασχάλη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μπαχαρίδου Φανή του Κωνσταντίνου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Πουλιλιός Ευάγγελος του Δημητρίου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Κατσογριδάκης Στυλιανός του Ιωάννη  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Μεντίζης Χριστόδουλος του Δημητρίου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  7. Δελησταμάτης Βασίλειος του Μόσχου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Τσώνης Αθανάσιος του Κωνσταντίνου  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  9. Γκουλιάμα – Μανδαλίδου Αλεξάνδρα του Κωνσταντίνου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  10. Ηλιόπουλος Στέργιος του Δημητρίου (Επικεφαλής Ανεξάρτητης Ενωτικής Πρωτοβουλίας)
  11. Κλάδης Διονύσιος του Παύλου (Επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης)

Εκλογική Περιφέρεια Καβάλας

  1. Μαρκόπουλος Θεόδωρος του Αλέξιου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Δαλακούρας Γεώργιος του Αθανασίου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Ιωσηφίδης Αλέξανδρος του Νικολάου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Ιγνατιάδης Στυλιανός του Κωνσταντίνου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Δαλκίτζης Χαράλαμπος του Χρήστου  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Πολίτης Αλέξιος του Κωνσταντίνου  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Αντωνιάδης Κωνσταντίνος του Συμεών  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Σεϊτανίδης Χαρίλαος του Αθανασίου (Μαζί για την Αλλαγή)
  9. Λυμπεράκης Δημήτριος του Αναστασίου (Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία)

Εκλογική Περιφέρεια Θάσου

  1. Αρχοντής Παναγιώτης του Σπυρίδωνος  (Περιφερειακή Σύνθεση)

Εκλογική Περιφέρεια Ξάνθης

  1. Χατζηγκενέ Ιρφάν του Ιδρίζ  (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Ισμαήλκο Φατήχ του Χαμδή(Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μπρίκα Πολυξένη του Παύλου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Γιουρούκ Σαλή του Χουσεΐν (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Παυλακάκη Βασιλική του Ιωάννη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Αμούτσκα Ιμπραχήμ του Μεχμέτ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  7. Μέτιος Χρήστος του Γεωργίου (Επικεφαλής Νέας Περιφερειακής Αναγέννησης)
  8. Κουρτίδης Κωνσταντίνος του Ευαγγέλου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  9. Ψωμά Σοφία του Αθανασίου (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)

Εκλογική Περιφέρεια Ροδόπης

  1. Ταπατζάς Εμμανουήλ του Ιωάννη (Περιφερειακή Σύνθεση)
  2. Χατζή Μεμέτ Ριτβάν του Αζήζ (Περιφερειακή Σύνθεση)
  3. Μολλά Ισά Ριτβάν του Χουσεϊν (Περιφερειακή Σύνθεση)
  4. Ευκαρπίδης Νικόλαος του Θεόδωρου (Περιφερειακή Σύνθεση)
  5. Οσμάν Πεχλιβάν Αχμέτ του Αλή (Περιφερειακή Σύνθεση)
  6. Τσαλικίδης Νικόλαος του Παναγιώτη (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  7. Μουμίν Καάν του Χουσεΐν  (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)
  8. Κασάπ Αχμέτ του Μεχμέτ (Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση)

Πηγή: evros-news.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

ΜΕΡΑ25: Επιτρέπουν το κυνήγι όλων των ζώων που απέμειναν στον καμένο Έβρο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Μόλις τρεις μήνες μετά την πρωτοφανή οικολογική καταστροφή της Δαδιάς, στην μεγαλύτερη πυρκαγιά που καταγράφηκε ποτέ στην Ευρώπη, η κυβέρνηση επιτρέπει και πάλι το κυνήγι στον πολύπαθο Έβρο.

Όσα ζώα διασώθηκαν και κατέφυγαν στις μη καμένες περιοχές, θα αντιμετωπίσουν μια νέα επίθεση τη στιγμή που οι πληθυσμοί τους απειλούνται από την καταστροφή των ενδιαιτημάτων τους.

Στη χώρα με τα περισσότερα καμένα δάση φέτος στην Ευρώπη, με 1,6 εκατομμύριο στρέμματα καμένες εκτάσεις και με τη Θεσσαλία κατεστραμμένη από πλημμύρες, αντί να δώσουν μια ευκαιρία στη φύση να αναγεννηθεί, συνεχίζουν με αμεριμνησία την καταστροφή.

Το κυνήγι είναι μια δραστηριότητα εξαιρετικά επιβαρυντική σε μια εποχή που η ραγδαία μείωση της βιοποικιλότητας και της άγριας ζωής αποτελούν ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα. Οι συνέπειες για τους ανθρώπους, τα ζώα και το περιβάλλον είναι ανυπολόγιστες.

Δυστυχώς η πελατειακή σχέση με τους κυνηγούς και ο μεγάλος τζίρος  που κινείται γύρω από αυτούς, τροφοδοτούν την διαστρεβλωμένη αντίληψη που καταστρέφει ότι έχει απομείνει από το πολύτιμο φυσικό κεφάλαιο της χώρας.

Το ΜΕΡΑ25 συμπαρατάσσεται με το αίτημα φορέων που αγωνίζονται για την  προστασία της φύσης και των ζώων, που ζητούν απαγόρευση του κυνηγιού για μεγάλο χρονικό διάστημα σε όλους τους νομούς που πλήττονται από φυσικές καταστροφές, μέχρι την οριστική του κατάργηση.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Επίσημη έναρξη της 20ης επετειακής χρονιάς της Ονειρούπολης Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Νέο Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα. Νεκροί και οι δύο οδηγοί

Εκλογές 20193 εβδομάδες πριν

Παγκόσμια Ημέρα Οινοτουρισμού 2023

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Με συναυλία της Ήβης Αδάμου η έναρξη της 20ης Ονειρούπολης Σάββατο 2 Δεκεμβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Λύση στο ΕΣΥ μόνο με προκήρυξη των κενών οργανικών θέσεων και μισθοί του 2012

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

1ο ΕΠΑΛ Δράμας: Το μαθητικό πτυχίο επιχειρηματικότητας στην ΕΡΤ3

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Βράβευση του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας με ΕΤΙΚΕΤΑ Σχολείου eTwinning 2023-2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Διακοπή νερού στη Δράμα την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου από τις 15:30 έως 20:30

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η νέα συντονιστική επιτροπή του Project για τη Δράμα!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Αποχώρησε από το ΣΥΡΙΖΑ ο Χρήστος Καραγιαννίδης και 22 στελέχη από τη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εμπορικός Σύλλογος Δράμας: Αιμοδοσίας την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 8.30π.μ – 13μ.μ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

18-19 Νοεμβρίου η καρδιά της Ελληνικής πάλης θα χτυπά στην Προσοτσάνη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η Μαρία Μάλλη για την πρόταση “Ειδικού οικονομικού – φορολογικού καθεστώς στο νομό μας”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Τα Βαλδίρκεια 2023 την Κυριακή 17 Δεκεμβρίου 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ9 ώρες πριν

BIANCO MONTE ΔΡΑΜΑ 1986: Μεγάλη νίκη επί της Πυλαίας με 29-24

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ19 ώρες πριν

Τελετή Έναρξης Ονειρούπολης 2023 – 2024

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

ΠΑΣΟΚ – Κιν. Αλλαγής: Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εμφύλιος στην Παυλίδης: Ψευδείς και αισχρές οι καταγγελίες δηλώνει ο Χριστόφορος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για τον εορτασμό της Αγίας Βαρβάρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Η διαφορετική εχθρική λογική της κυβέρνησης στη δημόσια υγεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Το Εορταστικό ωράριο των Εμπορικών καταστημάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Αρχαιρεσίες Συντονιστικής Επιτροπής Project για τη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Ο Πολιτιστικός Οργανισμός Δήμου Δράμας συνεχίζει τη λειτουργία του όπως ισχύει

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Τα δημοτικά τραγούδια της ξενιτειάς και τα σύμβολά τους

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Με συναυλία της Ήβης Αδάμου η έναρξη της 20ης Ονειρούπολης Σάββατο 2 Δεκεμβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Νέες καθυστερήσεις στη δημοπράτηση του οδικού άξονα Δράμας-Αμφίπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Δραμινές Ημέρες Καρδιολογίας 16 Δεκεμβρίου 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Συναντήσεις του νεοεκλεγέντος Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου στην Αθήνα

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών