Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024 οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του δήμου Δράμας διένειμαν σε εξήντα εννέα (69) ευάλωτες οικογένειες, διατακτικές συνολικής αξίας 3.000,00 ευρώ προσφορά της εταιρείας enaonEDA.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας, Σοφία Τσακιρίδου,   ανέφερε ότι η κοινωνική πολιτική αποτελεί πρωταρχικό μέλημα της δημοτικής αρχής, κι ότι είναι θετική σε παρόμοιες πρωτοβουλίες που προάγουν την αλληλεγγύη και την ανιδιοτελή προσφορά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, κι ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους καλό καλοκαίρι.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Πρωτοφανής η ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει έγκαιρα και οργανωμένα στην πυρκαγιά του Φαλακρού που κατακαίει εδώ και 7 μέρες, χιλιάδες στρέμματα-Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες στην αντιμετώπιση της καταστροφικής φωτιάς

    Μεγάλη ανησυχία και σοβαρά αναπάντητα έως τώρα ερωτήματα προκαλεί στους κατοίκους της Δράμας αλλά και ολόκληρης της χώρας η πρωτοφανής ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει οργανωμένα και συντονισμένα από τη πρώτη στιγμή, ώστε να θέσει υπό έλεγχο την πυρκαγιά στο Φαλακρό που έχει κάψει τις τελευταίες 7 ημέρες πάνω από 11.000 στρέμματα δασικής έκτασης προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή.

    Συγκεκριμένα αν και η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην Τετάρτη 17 Ιουλίου, έως την Κυριακή 21 Ιουλίου, δηλαδή για 4 και πλέον ημέρες, δεν είχε γίνει ούτε έγκαιρη ούτε συστηματική χρήση των εναέριων μέσων  κατάσβεσης, όπως απαιτείται σε δασικές πυρκαγιές που εκτυλίσσονται σε δύσβατες και κρημνώδεις περιοχές, όπου δεν είναι εύκολη η πρόσβαση επίγειων πυροσβεστικών δυνάμεων. Αντί αυτού, εμφανίστηκαν μόλις δύο ελικόπτερα την δεύτερη ημέρα της πυρκαγιάς, τα οποία και αποχώρησαν στη συνέχεια με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η φωτιά από τους ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή και να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, παρά τις τεράστιες προσπάθειες των πυροσβεστών και των εθελοντών δασοπυροσβεστών που είχαν σπεύσει στην περιοχή.

    Τα ερωτήματα για την απαράδεκτη αυτή στάση όσων έχουν την ευθύνη της πολιτικής προστασίας και συντονίζουν το έργο της δασοπυρόσβεσης, διογκώνονται και πληθαίνουν από το γεγονός ότι για αποσταλούν τελικά την Κυριακή 21 Ιουλίου, πέμπτη ημέρα της πυρκαγιάς, επαρκή εναέρια μέσα, χρειάστηκε, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, να υπάρξουν “κραυγές αγωνίας όλων μας και τεράστιες πιέσεις προς τους αρμόδιους φορείς της κυβερνησης..”!

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις σήμερα, Τρίτη, 22 Ιουλίου, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, χρησιμοποιήθηκαν από το πρωί επαρκή εναέρια μέσα(τρία αεροπλάνα και τρία ελικόπτερα) ενώ ενισχύθηκαν σημαντικά και τα πεζοπόρα τμήματα δασοπυρόσβεσης.

   Οι πολίτες της Δράμας, απαιτούν από τους αρμόδιους πλήρη ενημέρωση για τα πεπραγμένα τους. Και ζητούν να υπάρξει ουσιαστικός και ενδελεχής έλεγχος για τις σοβαρές αστοχίες, την λανθασμένη αξιολόγηση και την έλλειψη σοβαρού επιχειρησιακού σχεδιασμού στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Δεν είναι κόστος η πυροπροστασία, η ζωή του λαού έχει αξία.

Αντιπροσωπεία της ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ και της ΚΝΕ με επικεφαλής τη Γραμματέα Μαρία Μάλλη, χθες το απόγευμα βρέθηκε στην περιοχή του όρους «Φαλακρό» απέναντι από τις κορφές Δόντι και Βάρδενα, σε υψόμετρο 1.200 – 2.100μ όπου εξακολουθεί να μαίνεται η πυρκαγιά εδώ και επτά μέρες.

Τα στελέχη του ΚΚΕ ενημερώθηκαν από αξιωματικούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και συνομίλησαν με πυροσβέστες για τις δύσκολες συνθήκες της επιχείρησης.

Διαπιστώθηκε η τεράστια οικολογική καταστροφή που συντελείται στο Φαλακρό Δράμας καθώς η μεγάλη πυρκαγιά μέχρι στιγμής έχει κάψει πάνω από 11.000 στρέμματα. Η παντελής έλλειψη πτητικών μέσων για δυο μέρες, Παρασκευή και Σάββατο, που αποσύρθηκαν για να κατασβέσουν άλλη πυρκαγιά, ανέδειξαν για μια ακόμη φορά το πρόβλημα της ετοιμότητας του κράτους απέναντι στις δασικές πυρκαγιές, με αποτέλεσμα το πύρινο μέτωπο να φουντώσει καθώς το δάσος είναι δύσβατο και οι λιγοστές επίγειες δυνάμεις δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν.

Το έργο των πυροσβεστών είναι ιδιαίτερα  δύσκολο και η καταπόνηση μεγάλη.

Επανέρχονται επιτακτικά όσα το ΚΚΕ όλα τα χρόνια επισημαίνει για την αναγκαιότητα της πρόληψης και των μέτρων διαχείρισης και προστασίας των  δασών. Την απόλυτη ανάγκη στελέχωσης τόσο των  Πυροσβεστικών Υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις πολύ πάνω από το οργανόγραμμα των υπηρεσιών αυτών, που ούτε αυτό δεν τηρείται, όσο και του Δασαρχείου και της Δασικής υπηρεσίας που μπορούν να διαμορφώσουν συνθήκες προσέγγισης τέτοιων περιοχών, ώστε να μην είναι απροσπέλαστες και να ελέγχονται.

Η απομάκρυνση καύσιμης ύλης, που είναι πυριτιδαποθήκη για τα βουνά μας, οι αντιπυρικές ζώνες είναι εργασίες που δεν γίνονται μες στη φωτιά αλλά μ’ έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και στελέχωση αυτών των υπηρεσιών. Μεγάλες οι ευθύνες και της Περιφέρειας που περιμένει αφού εκδηλωθεί το πρόβλημα για να κάνει παρεμβάσεις αντί να προχωράει σχεδιασμένα στη διάνοιξη δρόμων που θα βοηθούν στην προσέγγιση περιοχών.

Μιλώντας με ανθρώπους της περιοχής επισημάνθηκαν και οι συνέπειες της απομάκρυνσης – ξεκληρίσματος κτηνοτρόφων των παρυφών του Φαλακρού, που με τη δική τους παρουσία και δραστηριότητα βοηθούσαν στη διατήρηση μονοπατιών και συνέβαλαν στον έλεγχο της περιοχής.

Οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων αλλά και της Περιφέρειας είναι μεγάλες γιατί τη χρηματοδότηση της Πολιτικής Προστασίας για τις αναγκαίες μελέτες, έργα κ.λπ. των βασικών φορέων υλοποίησης του σχεδιασμού Πυροσβεστικής – Δασικής Υπηρεσίας, συνεχίζουν να τις θεωρούν οικονομικό «βάρος» στον κρατικό προϋπολογισμό.

Η ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ επισημαίνει ότι χρειάζεται η ενίσχυση κατεπειγόντως των δυνάμεων κατάσβεσης, ώστε να έχουμε άμεσα αποτελέσματα καθώς και να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας του λαού και των δασών.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Δράμα την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 21:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Απολογισμός των πρώτων 100 ημερών της θητείας του Δημάρχου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Δραμινή καλλιτέχνης Σάσα Παπαλάμπρου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “Σασπένς”

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Εγγραφή στην Επαγγελματική Σχολή Δράμας της ΔΥΠΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Ο ΠΑΟΠ Νέας Αμισού στη Γ’ Εθνική κατηγορία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Πολιτιστικά1 ημέρα πριν

Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων

Χρηστικά1 ημέρα πριν

Ώρα για παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Ονειρεμένα παπούτσια σε… αμέτρητες προτάσεις!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Βρείτε τα πάντα για την παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Για γατίσια και σκυλίσια γεύματα… πλήρους νοστιμιάς!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΚΟΣΜΟΣ5 ημέρες πριν

Οι δημοκρατικοί καταστρέφουν τη Δημοκρατία κυνηγώντας την εξουσία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Kαταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια με τη φωτιά στο Φαλακρό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού συναντήθηκε με την Υφυπουργό Τουρισμού

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών