Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η πάλη με τον καρκίνο κράτησε ελάχιστα, δίχως κανένα περιθώριο να αμυνθεί.

Η περίπτωσή του ορίζει το ελληνικό επιχειρηματικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Ήταν ίσως ο πιο σημαντικός αυτοδημιούργητος σύγχρονος Έλληνας επιχειρηματίας. Ενας άνθρωπος γεμάτος θέληση και ασίγαστο όραμα προόδου. Είχε τέτοια ικμάδα και ενέργεια που όσοι τον γνωρίζαμε και τον αγαπούσαμε, αδυνατούμε να πιστέψουμε πως «έφυγε» τόσο ξαφνικά.

Είναι αφάνταστα δύσκολο να χωνέψουμε ότι από τη μια μέρα στην άλλη, o Kώστας Αποστολίδης δεν είναι ανάμεσά μας, πλάϊ στην αγαπημένη του σύζυγο Πέννυ, την θυγατέρα του Καλίσσα και τα εγγόνια του. Η πάλη με τον καρκίνο κράτησε ελάχιστα, δίχως κανένα περιθώριο να αμυνθεί. Η περίπτωσή του ορίζει το ελληνικό επιχειρηματικό όνειρο που έγινε πραγματικότητα.

Γεννημένος στη Δράμα το 1948, σε οικογένεια με ρίζες προσφυγικές, σπούδασε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, κατόπιν στον Καναδά και ύστερα στο Χάρβαρντ, με αποκλειστικά δικά του οικονομικά μέσα. Μυαλό τετραπέρατο έπιασε εξαρχής ότι οι ευρεσιτεχνίες σε δύσκολα τεχνικά θέματα θα του άνοιγαν μια επιχειρηματική δίοδο.

Καταξίωση στο εξωτερικό

Ιδρύοντας το 1987 τη Raycap έγινε σταδιακά ένας από τους πιο καταξιωμένους διεθνώς «παίκτες» στον τομέα της ηλεκτρικής προστασίας συστημάτων από απότομες αυξομειώσεις τάσης, όπως λ.χ. μετά τη ρίψη ενός κεραυνού.

Έτσι ξεκίνησε και έφτασε να δημιουργήσει την πρώτη μεγάλη πατέντα ήταν το Strikesorb για τη θωράκιση ηλεκτρικού εξοπλισμού από κρουστικές υπερτάσεις.

Ύστερα ανέπτυξε συστηματικά αυτήν την τεχνολογία με σειρά προϊόντων που του έφεραν συνεργασίες με την FAA για τη θωράκιση των ραντάρ όλων των αμερικανικών αεροδρομίων, τη Vestas για όλες τις  ανεμογεννήτριες της, τον τηλεπικοινωνιακό γίγαντα AT&T για τους σταθμούς κινητής τηλεφωνίας και δεκάδες άλλους πανίσχυρους ομίλους. Συνέχισε και με άλλες πατέντες, που είχαν την αρχική τους έμπνευση στα θέματα που απασχολούσαν τους πελάτες του.

Παρά την τεράστια καταξίωσή του στο εξωτερικό, ως αξιόπιστος συνεργάτης σε εταιρείες κολοσσούς του διεθνούς στερεώματος, η φιλοσοφία του ιδρυτή της Raycap δεν άλλαξε ποτέ: η προτεραιότητα δεν είναι το κέρδος αλλά να βρεις την λύση που ψάχνει ο πελάτης σου. Επένδυσε στην έρευνα, την καινοτομία και την σταθερά υψηλή ποιότητα, τα προϊόντα του δεν είχαν ημερομηνία λήξης.

Με αυτήν την συνταγή κατάφερε από το να έχει προσλάβει τρεις εργάτες το 1987 σε εκατοντάδες εργαζόμενους σε επτά μονάδες σήμερα,

  • στην Αττική,
  • τη Δράμα,
  • το Αϊνταχο,
  • τη Νότιο Καρολίνα και το Νιου Τζέρσεϊ στις ΗΠΑ,
  • το Μόναχο και
  • την Σλοβενία.

Για να βρίσκεται πρωτοπόρος επένδυσε στα καλύτερα μυαλά «και τα καλύτερα παιδιά» ώστε οι εργαζόμενοι να εστιάζουν στην δουλειά και όχι στις προσωπικές τους φιλοδοξίες ή τα χρήματα. Αυτό συνετέλεσε στη δημιουργία ενός εξαιρετικού ανθρώπινου δυναμικού, δεμένου και μονιασμένου. Το κλίμα στο εργοστάσιο της Δράμας που επισκέφτηκα πολλές φορές το μαρτυρούσε αυτό.

Την ιδιαίτερη πατρίδα του την αγάπησε όσο κανείς.

Έκανε σπουδαία έργα όπως να αποκαταστήσει το Σαντιρβάν Τζαμί, αγοράζοντας και απαλλοτριώνοντας δυο πολυκατοικίες που είχαν κτιστεί μέσα στον περιβάλλοντα χώρο του τεμένους. Πριν από λίγο καιρό ξεκίνησε ένα πρόγραμμα συνεργασίας με το Μπενάκη ώστε να φιλοξενούνται εκεί εκθέσεις από τις συλλογές αντικειμένων του Μουσείου. Η τελευταία αφορούσε την αυτοκρατορική Κίνα. Είχε καλέσει το αρχιτεκτονικό γραφείο του Νόρμαν Φόστερ να κάνει μια μελέτη για την κεντρική πλατεία της πόλης ώστε να γίνει μια ριζική ανάπλαση.

Χρηματοδοτούσε ανασκαφές και μαζί με την Πέννυ επισκεπτόταν αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία στην Ελλάδα, έτοιμος να στηρίξει αξιόλογες προσπάθειες. Ποιος θα φανταζόταν πως δεν θα είναι μαζί μας να καμαρώσει τα αποτελέσματα….

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την απώλεια του μεγάλου  ευεργέτη Κώστα Αποστολίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η Δράμα σήμερα θρηνεί. Έφυγε από κοντά μας ένας μεγάλος Δραμινός, ένας σεμνός άνθρωπος που εργάστηκε σε όλη του τη ζωή με ζήλο, έμπνευση και διορατικότητα, χωρίς ποτέ να αποκοπεί από τις ρίζες του, αφού προσέφερε τα μέγιστα ως ευεργέτης της Δράμας.

Γνωστός στους επιχειρηματικούς κύκλους ανά τον κόσμο, πάντα με διακριτική παρουσία και παράλληλα με σταθερή διάθεση για προσφορά, άφησε τεράστια παρακαταθήκη για την περαιτέρω ανάπτυξη της Δράμας που τόσο αγάπησε.

Η μνήμη του θα μείνει ανεξίτηλη στο πέρασμα των χρόνων.

Εκφράζουμε βαθύτατη θλίψη και θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του.

Ο Δήμαρχος Δράμας

Γιώργος Παπαδόπουλος

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Άπλωμα ευτυχίας στις πηγές της Αγίας Βαρβάρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Σωματείο Εθελοντών «Ο Τοίχος της Καλοσύνης»

Αφού πραγματοποιήθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία η γενέθλια εκδήλωση του Σωματείου μας «Απλώνω Ευτυχία» με καλεσμένους τον κ. Μάριο Μάζαρη από την Αθήνα και την κα. Γεωργία Σολωμού από την Κύπρο στην κατάμεστη αίθουσα του Δημοτικού Ωδείου Δράμας το Σάββατο 10 Φεβρουαρίου με 500 συμμετέχοντες διαφόρων ηλικιών από την πόλη της Δράμας και από διάφορες γειτονικές πόλεις, οι εθελοντές και εθελόντριες του Σωματείου μας άπλωσαν την πιο όμορφη μπουγάδα ευτυχίας στην Ελλάδα στο σημείο που αποτελεί στολίδι για την πόλη μας, στις υπέροχες πηγές της Αγίας Βαρβάρας το Σάββατο 17 Φεβρουαρίου, κατόπιν αδειοδότησης από το αρμόδιο γραφείο του Δήμου.

Η μπουγάδα αυτή είχε μήκος  100 μέτρα με  σχεδόν 400 μπλουζάκια γεμάτα με ιδιαίτερες ζωγραφιές και συγκινητικά μηνύματα που διακόσμησαν εκείνο το απόγευμα τις πηγές της Αγίας Βαρβάρας μοιράζοντας χαμόγελα στους περαστικούς.

Με ιδιαίτερα αισθήματα χαράς και ευγνωμοσύνης αποτυπώθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το αποτέλεσμα της γενέθλιας εκδήλωσής μας με τα εκατοντάδες μηνύματα ανθρωπιάς, αλληλεγγύης, αλληλοσεβασμού και αγάπης φιλοτεχνημένα από μικρούς και μεγάλους.

Η μπουγάδα μας αποτελεί μία από τις ομορφότερες που στήθηκαν δίνοντας την ευκαιρία στην πόλη μας να συμμετέχει στη δράση «Απλώνω Ευτυχία» που ξεκίνησε η κα. Μαρία Σολωμού πριν τρία χρόνια στην Κύπρο και συνεχίζεται φέτος στην Ελλάδα από τον κ. Μάριο Μάζαρη. Μ’αυτόν τον τρόπο προτρέπουμε να στηρίξουμε όλοι το έργο του Συλλόγου Φλόγα μεταδίδοντας προς πάσα κατεύθυνση το μήνυμα της ανιδιοτελούς αγάπης.

Φυσικά όλα αυτά υλοποιήθηκαν χάρη στην πολύ μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωσή μας με αφορμή τα 8α γενέθλιά μας και χάρη στους δύο εξαίρετους εκπαιδευτικούς που βρέθηκαν στο πλευρό μας εκείνη την ημέρα και στήριξαν την προσπάθεια του Σωματείου μας.

Χαιρόμαστε διπλά που η εκδήλωση αυτή αποτέλεσε έναυσμα, ώστε  πολλά σχολεία να μας καλέσουν να απλώσουμε ευτυχία στους χώρους  τους δίνοντάς μας έτσι την ευκαιρία να έρθουμε ξανά σε επαφή με τους μικρούς μας φίλους διαδίδοντας παρέα το μήνυμα του γνήσιου εθελοντισμού και της καλοσύνης.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Χρηστικά3 μήνες πριν

Εθνική Σύνταξη. Ποσό, ηλικία και έτη ασφάλισης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

H Δράμα προικίζεται το 2024 με ένα νέο μουσείο φωτογραφικών μηχανών

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Πρόγραμμα για όλα τα Δρώμενα του Δωδεκαημέρου 2024 στην Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Το Εορταστικό ωράριο των Εμπορικών καταστημάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Συνάντηση με τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Τοψίδη  Χριστόδουλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Τροχαίο δυστύχημα στη Δράμα με δύο νεκρούς και έναν τραυματία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Για τον Σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κωνσταντίνος Δ. Μπλούχος: «Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Προκαταρκτική εξέταση από εισαγγελέα για την υπόθεση της Μάρμαρα Παυλίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Στην πρώτη θέση η Πατάτα Κ. Νευροκοπίου στον παγκόσμιο διαγωνισμό Taste Atlas Awards 2023-24

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Λουτρά Ελευθερών: Εγκατάλειψη και παρακμή σε μια άλλοτε κραταιά και όμορφη λουτρόπολη

Εκπαιδευτικά3 μήνες πριν

“Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία” από τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου και του ΕΝΕΕΓΥΛ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Συλλυπητήριο μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την απώλεια του μεγάλου  ευεργέτη Κώστα Αποστολίδη

Χρηστικά1 ημέρα πριν

Πώς να καταφέρετε μία διαχρονική διακόσμηση στον κήπο σας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Άπλωμα ευτυχίας στις πηγές της Αγίας Βαρβάρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας: Κάλεσμα για Εθελοντική Αιμοδοσία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Με πρόταση εμπορικού συλλόγου και απόφαση Δημάρχου 24ωρη λειτουργία εμπορικών καταστημάτων

Χρηστικά4 ημέρες πριν

Ηλεκτρονικά η βεβαίωση οφειλών σε τράπεζες, δημόσιο, ΕΦΚΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Τι θα γίνει με την Λαϊκή Αγορά στη Δράμα; Ο Δήμαρχος κ. Γιώργος Παπαδόπουλος απαντά στο Dtamatv.gr

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Αστικής μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «ΔΡΑΣΗ»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Λειτουργία ή μη των Κέντρων Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας

Πολιτιστικά6 ημέρες πριν

Παρουσίαση του νέου βιβλίου του Αύγουστου Κορτώ “Το Πράσινο Αστέρι”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Γιώργος Παπαδόπουλος: Ο υπερεργολάβος είναι η “Αχίλλειος πτέρνα” στον αγωγό του φυσικού αερίου

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Επεκτάσεις μαλλιών και γυναικείες περούκες, ποια είναι η καλύτερη λύση για την γυναικεία τριχόπτωση

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών