Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

Published

on

Άρθρο – παρέμβαση του Δραμινού Βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία

Σε άρθρο-παρέμβαση στα «ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας», ο Δραμινός Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος καταθέτει ξεκάθαρα τη θέση του για τα τεκταινόμενα στον χώρο του Σιδηροδρόμου, τη σύνδεση της Δράμας με τη Σιδηροδρομική Εγνατία και την ανάγκη να υπάρξει νέος σχεδιασμός του Νομού Δράμας για τις επόμενες δεκαετίες. Μιλά για τις προοπτικές που διαμορφώνονται αλλά και την ανάγκη να επικεντρωθεί ο Νομός Δράμας στην αξιοποίηση των συγκριτικών του πλεονεκτημάτων.

Ακολουθεί το άρθρο του Κωνσταντίνου Μπλούχου, Βουλευτή Δράμας της Νέας Δημοκρατίας:
«Αναφορικά με το σχεδιαζόμενο έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, θα ήθελα να καταθέσω ορισμένες σκέψεις με την ιδιότητα του Δραμινού βουλευτή, του Έλληνα πολίτη και συνάμα του ανθρώπου που αγωνίζεται να ξεκινήσει μία αναπτυξιακή τροχιά για τον τόπο μας, τον στενό της Δράμας και τον ευρύτερο, της βορειοελλαδικής περιφέρειας.

Τίποτε δεν μπορεί να ιδωθεί στιγμιαία. Η Σιδηροδρομική Εγνατία είναι έργο σχεδιαζόμενο επί χάρτου εδώ και σχεδόν δύο δεκαετίες κατά τη θητεία πολλών κυβερνήσεων. Εντελώς ενδεικτικά, μπορεί κάποιος να ανατρέξει σε σχέδια και δηλώσεις του κ. Χρήστου Σπίρτζη ως αρμόδιου Υπουργού σχετικά με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου, από τον Ιανουάριο του 2016.

Έτσι κι αλλιώς, είναι αναγκαίος ο αναστοχασμός περί τη λειτουργία του σιδηροδρόμου βορείως της Θεσσαλονίκης, σχεδιασμένου από τις αρχές και τις εξουσίες ενός κράτους που δεν υπάρχει (Οθωμανική Αυτοκρατορία) για τις ανάγκες μίας εποχής που παρήλθε ανεπιστρεπτί (1897).

Όπως επίσης έχουν παρέλθει τα παρηκμασμένα μοντέλα τοπικής ανάπτυξης με τη δημιουργία στρατοπέδων/κέντρων εκπαίδευσης ή ΑΕΙ «ουχί παραδεδεγμένης χρησιμότητος». Αυτές οι πρακτικές, μάλλον προβλήματα δημιούργησαν παρά πλούτο.

Η αναπτυξιακή προοπτική του τόπου μας και κάθε τόπου σχετίζεται με τη ρεαλιστική στοχοθεσία από την τοπική μας κοινωνία, την Αυτοδιοίκηση (Τοπική και Περιφερειακή) και ασφαλώς την εκάστοτε κυβέρνηση, όπως η σημερινή, η οποία καλείται να εξορθολογήσει τετελεσμένα άλλων εποχών που οδήγησαν σε αδιέξοδα.

Κάθε έργο, ειδικά ένα μεγάλο όπως η Σιδηροδρομική Εγνατία, πρέπει να έχει ξεκάθαρη σκοπιμότητα που να εξασφαλίζει προοπτική στη χώρα. Οι τοπικισμοί στη λογική αυτής της στοχοθεσίας δεν χωρούν. Η σύνδεση των μεγάλων λιμανιών της χώρας μας (Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξανδρούπολης), ειδικά όταν αυτά αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης και ευημερίας, ξεπερνούν τα ενδεχόμενα παράπονα πόλεων όπως η δική μας ή των Σερρών, επειδή δεν μπαίνουν σε προτεραιότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη. Έτσι κι αλλιώς, η ως τώρα χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από τον μέσο Δραμινό πολίτη ήταν περιορισμένη και αφορούσε κυρίως μεταφορά προς τη Θράκη ή την πόλη των Σερρών.

Να τονίσω εδώ ότι το βασικό επιχείρημα το οποίο κάποιοι είτε το αγνοούν είτε εσκεμμένα το αποσιωπούν: «το συγκεκριμένο έργο έχει ήδη παραληφθεί» και αφορά συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. έργο. Αναφορικά με το μελετητικό κομμάτι της Σιδηροδρομικής Εγνατίας το οποίο σχετίζεται με τα τεχνικά της σημεία, έχει κλείσει ο κύκλος διαβούλευσης, οπότε η αναζωπύρωση του ενδιαφέροντός μας ούτε σαν άσκηση πεδίου μπορεί να εκληφθεί, πόσο δε μάλλον να άρει τα τετελεσμένα!

Επίσης, εξίσου σημαντικό αλλά και πάλι αποκρυπτόμενο ή αγνοούμενο είναι το γεγονός ότι η συγκεκριμένη χάραξη προκρίθηκε για να εξυπηρετήσει κάποια χαρακτηριστικά, όπως π.χ. την ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα, πράγμα που αποτελούσε προαπαιτούμενο των όρων διαλειτουργικότητας και χρηματοδότησης της Ε.Ε. Έτσι, η όποια άλλη χάραξη προσκρούει στο ότι το γεωγραφικό ανάγλυφο δεν βοηθά να δοθούν τα γεωμετρικά εκείνα χαρακτηριστικά της γραμμής για να εξυπηρετείται ο στόχος της ταχύτητας χωρίς να αυξάνεται δραματικά το κόστος (λόγω της απαίτησης μεγάλων τεχνικών έργων όπως γέφυρες, σήραγγες κτλ.), με κίνδυνο να καταστεί το έργο μη βιώσιμο και συνεπώς μη επιλέξιμο προς χρηματοδότηση από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία. Είναι αυτά τα σημεία, λοιπόν, των οποίων η πραγματικότητα αντιδιαστέλλεται με το δικό μας συναισθηματικό φορτίο ή τον υποβόσκοντα λαϊκισμό ορισμένων από εμάς.

Η διαφαινόμενη παράκαμψη της Δράμας από τη Σιδηροδρομική Εγνατία δεν σημαίνει περιθωριοποίηση της Δράμας για τους εξής λόγους:
-Η δυνατότητα εξυπηρέτησης της Δράμας με έναν σιδηροδρομικό σταθμό στον Αμυγδαλεώνα και με μία τακτική λεωφορειακή –ή και σιδηροδρομική μελλοντικά– σύνδεση με τον σταθμό αυτό, προβάλλει ως μία πιθανή εξαιρετική λύση.
-Η χρήση και ταυτόχρονα ο εκσυγχρονισμός του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να λειτουργεί συνδυαστικά με τη Σιδηροδρομική Εγνατία, δεν θα πάψει να αποτελεί πρόκληση ανάπτυξης, καθώς δημιουργείται έτσι ένα ολοκληρωμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, μοχλός ανάπτυξης για την ευρύτερη περιοχή. Αναρωτήθηκαν ποτέ όσοι είναι έτοιμοι να σηκώσουν ασκόπως τα επαναστατικά λάβαρα -λόγω συνδρόμου παρατεταμένης καταδίωξης- τη σημασία που θα είχε για τον τόπο μας η τουριστική χρήση παλαιών αμαξοστοιχιών – μουσείων στη γραμμή Δράμα – Τοξότες, σε παραποτάμια προς τον Νέστο δρομολόγια, ταυτόχρονα προς την κανονική χρήση του συγκεκριμένου δικτύου;

-Η σύνδεσή μας και η εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με την πόλη των Σερρών συνεχίζει να είναι κάτι σημαντικό και διόλου ευκαταφρόνητο. Αρκεί να εξασφαλιστεί ο εκσυγχρονισμός και η ηλεκτροδότηση του υπάρχοντος δικτύου.

Η αναπτυξιακή προοπτική της Δράμας ως ζητούμενο δεν έχει να κάνει πρωτευόντως με τη σιδηροδρομική της σύνδεση με άλλες πόλεις.

Διαφωνώ με πολλούς συμπολίτες της αυτοδιοίκησης καθώς και με τους φίλους συμπολίτες βουλευτές. Η Δράμα το πρώτο πράγμα που θέλει είναι να αποβάλει το σύμπλεγμα του περιθωριοποιημένου. Χρειάζεται άμεσα την ενεργοποίηση των δημιουργικών της δυνάμεων, οι οποίες θα φτιάξουν ένα νέο στρατηγικό σχέδιο για τις επόμενες αρκετές δεκαετίες, και με βάση το σχέδιο αυτό να πορευτεί.

Το έργο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας αποτελεί έργο πνοής για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η τοπικιστική γκρίνια Σερραίων και Δραμινών να γίνει εμπόδιο στην προοπτική αυτή.

Είναι απείρως πιο ωφέλιμο οι τοπικές αρχές μας να ασχοληθούν και να συνδιαμορφώσουν τα του οίκου μας:

  • Να σχεδιαστεί μία ολοκληρωμένη περιφερειακή οδός με προοπτική δεκαετιών για την πόλη μας. Σήμερα, σε κάποιες ημέρες της εβδομάδας, από συγκεκριμένα σημεία του νομού είναι πολύ δύσκολη η γρήγορη πρόσβαση προς το Γενικό Νοσοκομείο. Είναι ουσιαστικότερο οιουδήποτε έργου ο επειγόντως αναγκεμένος κάτοικος της Μαυρολεύκης ή της Πετρούσας να μπορεί να είναι σε 5 λεπτά στο νοσοκομείο.
  • Να ανακατασκευαστεί και να βελτιωθεί η οδική μας σύνδεση με την Καβάλα, περιοχή τεράστιου ενδιαφέροντος για τον μέσο πολίτη, ειδικά για το θέρος. Η ενδεχόμενη κατασκευή ενός αυτοκινητοδρόμου κλειστού τύπου για Καβάλα θα υπερκαλύψει κάθε πιθανό παράπονο σιδηροδρομικής παράκαμψης της Δράμας (οιονεί σύνδεση με μελλοντικό σταθμό Αμυγδαλεώνα).
  • Να γίνουμε προορισμός χειμερινού και θεματικού τουρισμού με τις ανάλογες υποδομές.
  • Να εξετάσουμε το ενδεχόμενο αφενός προσέλκυσης επιχειρήσεων επιστημονικών εφαρμογών και τεχνολογικού σχεδιασμού και αφετέρου δημιουργίας συνθηκών βιομηχανικής μας ανάπτυξης βάσει του μεταλλευτικού και αγροτοκτηνοτροφικού μας πλούτου.

Όταν πάψουμε να μεμψιμοιρούμε και αποτινάξουμε την εσωστρέφειά μας, τότε, και μόνο τότε, θα επικεντρωθούμε στην αξιοποίηση των πανθομολογούμενων συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων.

Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί «απομόνωσης της Δράμας». Εξαγγέλθηκε ήδη από τον ίδιο τον πρωθυπουργό η δημοπράτηση του έργου του κάθετου άξονα Δράμας – Αμφίπολης ως το τέλος του έτους. Ήμασταν εκεί όλοι οι αυτοδιοικητικοί εκπρόσωποι Δήμων και Περιφέρειας ομού μετά του κυβερνητικού βουλευτή και χαιρόμασταν με την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης και του ίδιου του πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη.

Ποιους σκοπούς εξυπηρετεί αυτή η κακοφωνία περί «συνεχιζόμενης απομόνωσης», όταν μάλιστα το σχεδιαζόμενο σιδηροδρομικό έργο έχει ορίζοντα υλοποίησης πέραν της δεκαετίας; Και όταν υπάρχει πλέον κεντρική διοίκηση και κυβερνήτης οι οποίοι επιδεικνύουν αποφασιστικότητα στο να τελειώνουμε με λιμνάζοντα ζητήματα (βλ. κάθετος άξονας Εγνατίας, Δράμα – Αμφίπολη).

Ενωμένοι, με δημιουργική διάθεση, πρέπει να κοιτάξουμε μακριά και μπροστά. Για τις επόμενες γενιές και για τον τόπο μας που αγαπούμε όλοι/ες κι ο οποίος μας χρειάζεται όλους/ες εξίσου».

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Η Kourtidis Group αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work” στην Ελλάδα

Published

on

By

Μια πιστοποίηση που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του Ομίλου για ένα υγιές και ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

Με μεγάλη υπερηφάνεια, ο όμιλος εταιρειών Κουρτίδη ανακοίνωσε τη σπουδαία πιστοποίηση που έλαβε ως εταιρεία “Great Place to Work“, μια αναγνώριση που βασίζεται στις ανώνυμες αξιολογήσεις των εργαζομένων του. Με εντυπωσιακό ποσοστό 95%, η πιστοποίηση αυτή αποτελεί την επισφράγιση της συνεχούς δέσμευσης του ομίλου να δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, προάγει την ισότητα και ενθαρρύνει κάθε εργαζόμενο να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές του.

H πιστοποίηση αυτή βασίζεται στην άμεση, ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξάγει η εταιρεία “Great place to work Hellas”, ένας οργανισμός που αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στην κουλτούρα του χώρου εργασίας για περισσότερα από 30 χρόνια. Στόχος του είναι να βοηθά τις εταιρείες να χτίσουν και να διατηρούν ένα υγιές και εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, μέσα από την καλλιέργεια μιας κουλτούρας που στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την αναγνώριση.

Η επιτυχία της Kourtidis Group οφείλεται στη στοχευμένη στρατηγική της για δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που βασίζεται στην ομαδικότητα, την καινοτομία και την προσωπική εξέλιξη των εργαζομένων. Ο όμιλος, με επίκεντρο τον άνθρωπο, εστιάζει στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συνεργασίας, όπου η ανταλλαγή ιδεών και η ανοιχτή επικοινωνία αποτελούν τα θεμέλια για την επίτευξη κοινών στόχων. Με πρακτικές που δίνουν προτεραιότητα στην ανθρώπινη πλευρά της εργασίας, ο όμιλος επιτυγχάνει όχι μόνο την ενίσχυση της παραγωγικότητας, αλλά και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Επιπλέον, το ταξίδι του ομίλου προς την επιχειρησιακή αριστεία περιλαμβάνει μια πολυεπίπεδη στρατηγική ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Συνεχώς ενσωματώνει προσαρμοσμένα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εργαζόμενου, από νέους επαγγελματίες έως και τα ανώτερα στελέχη. Οι εξατομικευμένες ευκαιρίες μάθησης, όπως η παρακολούθηση διεθνών σεμιναρίων, η συμμετοχή σε διατμηματικές ομάδες εργασίας και οι πιστοποιήσεις επαγγελματικής εξειδίκευσης, ενισχύουν τη σταδιοδρομία των ανθρώπων του ομίλου και προσδίδουν σπουδαία αξία στις ομάδες τους. Επιπλέον, η δυναμική προσέγγιση onboarding του ομίλου διασφαλίζει ότι οι νέοι εργαζόμενοι ενσωματώνονται ομαλά, αποκτώντας βαθιά κατανόηση της εταιρικής κουλτούρας και των στρατηγικών στόχων.

«Για εμάς, η αναγνώριση ως “Great Place to Work”, δεν είναι μόνο μια πιστοποίηση. Είναι μια επιβεβαίωση των αξιών μας. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, γιατί πιστεύουμε ότι όταν οι εργαζόμενοί μας αισθάνονται την εκτίμηση και την υποστήριξη, τότε όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα. Η διάκριση αυτή είναι το αποτέλεσμα της ομαδικής μας προσπάθειας, και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να θέτουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε μας πρωτοβουλίας» αναφέρει ο πρόεδρος του ομίλου, Νίκος Κουρτίδης.

Παράλληλα, η αντιπρόεδρος του ομίλου, Κωνσταντίνα Δημητρόβα, συμπληρώνει «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την κουλτούρα που έχουμε δημιουργήσει, μια κουλτούρα όπου κάθε φωνή ακούγεται, κάθε άτομο υποστηρίζεται και κάθε επιτυχία γιορτάζεται. Είμαστε υπερήφανοι για την ομάδα μας και τη συνεισφορά τους στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος εργασίας που πραγματικά αξίζει να αποκαλείται “Great Place to Work”».

Η διάκριση “Great Place to Work” αποτελεί για τον όμιλο εταιρειών Κουρτίδη όχι μόνο ένα σημαντικό επίτευγμα, αλλά και μια επιβεβαίωση των αξιών και της στρατηγικής του. Η  Kourtidis Group συνεχίζει να θέτει υψηλούς στόχους, με τον επόμενο σταθμό να είναι η υποψηφιότητα για την πιστοποίηση “Best Place to Work”, η οποία θα την εντάξει στην elite των εταιρειών της χώρας μας αναφορικά με το εξαιρετικό εργασιακό της περιβάλλον.

 

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο από τον Δήμο Δράμας

Published

on

By

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΔΡΑΜΑΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΤΙΣΗΣ ΔΥΟ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Ο Δήμος Δράμας εξασφάλισε την παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο της πόλης, με την προκήρυξη να είναι ήδη ανοιχτή. Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ζήτησε και εξασφαλίστηκε η απαραίτητη γνωμοδότηση από τη νομική και την οικονομική υπηρεσία, προκειμένου ο Δήμος να έχει τη δυνατότητα παροχής κινήτρων στο ιατρικό προσωπικό των δημόσιων δομών πρωτοβάθμιας φροντίδας, ανταποκρινόμενος σε σχετικό αίτημα της διοίκησης του Νοσοκομείου. Συγκεκριμένα, επιδοτείται το κατάλυμα διαμονής και η σίτιση δυο γιατρών οι οποίοι θα έρθουν στο Νοσοκομείο Δράμας μέσω της προκήρυξης που ήδη είναι ανοιχτή.

Το θέμα αυτό θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2025. Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα εξειδικευτεί ο τρόπος παροχής της σίτισης και του καταλύματος διαμονής για τους ιατρούς. Επίσης, θα καθοριστεί το ύψος του χρηματικού επιδόματος, και θα προσδιοριστούν οι παροχές που θα προσφερθούν ανά περίπτωση και η χρονική διάρκεια ισχύος αυτών, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και την προσέλκυση των απαραίτητων ιατρών.

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη, δηλώνοντας:

“Η αγωνία μας για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του Νοσοκομείου είναι μεγάλη. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με στόχο την αποτελεσματικότητα και την εξυπηρέτηση των αναγκών της τοπικής κοινωνίας.”

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας

Published

on

By

Τα κρίσιμα ζητήματα και προτεραιότητες του Δήμου Δράμας για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης  Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης της Εθνικής Στρατηγικής Περιφερειακής και Τοπικής Ανάπτυξης που παρουσίασε ο Πρωθυπουργός.

Στην τηλεδιάσκεψη η οποία έγινε υπό τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό, Θανάση Κοντογεώργη, συμμετείχαν επίσης

  • ο Βουλευτής Π.Ε. Δράμας, Δημήτριος Κυριαζίδης,
  • ο  Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης,
  • ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Δράμας, Μιχαήλ Μουρβετίδης και οι Δήμαρχοι
  • Δοξάτου, Γεώργιος Βογιατζής,
  • Κάτω Νευροκοπίου , Ελευθέριος Ταμπουρίδης,
  • Παρανεστίου, Αναστάσιος Καγιαόγλου,
  • Προσοτσάνης,Θεόδωρος Αθανασιάδης.

Τα κρίσιμα ζητήματα και προτεραιότητες του Δήμου Δράμας στα οποία εστίασε ο Δήμαρχος για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής Περιφερειακής και Τοπικής Ανάπτυξης, εστιάζονται σε δύο βασικούς άξονες:

Άξονας 1: Υποδομές Νομού Δράμας

  • Οδικοί Άξονες: Άμεση ολοκλήρωση των οδικών αξόνων Δράμα-Αμφίπολη και Δράμα-Καβάλα για την άρση της απομόνωσης της περιοχής.
  • Υγεία: Ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας και χρηματοδότηση από την κεντρική διοίκηση για την προσέλκυση ιατρών.
  • Εκπαίδευση: Ενίσχυση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με νέα τμήματα.
  • Στρατιωτικές Μονάδες: Διατήρηση των υφιστάμενων στρατιωτικών μονάδων στην περιοχή.

Άξονας 2: Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη

  • Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) 2021-2027: Ανάδειξη της Δράμας ως βιώσιμη και ελκυστική πόλη. Ενέργειες περιλαμβάνουν περιβαλλοντική αναβάθμιση, συστήματα πρόληψης βανδαλισμών και δράσεις δικτύωσης.
  • Συγκεκριμένα Έργα: Περιλαμβάνουν βιωματικούς κόμβους πολιτών, αναβάθμιση δημοσίων χώρων, και ανάπτυξη συστημάτων πρόληψης.

Ο Δήμος Δράμας στοχεύει στη βιώσιμη αστική ανάπτυξη, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και οικονομία, σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τους φορείς.

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Νεκρός 25χρονος σε τροχαίο στο δρόμο Σέρρες-Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Πέτρος Τσολιάς –  Γενικός Διευθυντής κόμματος «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι στο Δήμο Δράμας για το 2025

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Έκθεση ζωγραφικής του Γιάννη Νίκου στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελευθερία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Μανούσο άκουσε με..

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Φεστιβάλ Δράμας: Ανοιχτή επιστολή προς την κινηματογραφική κοινότητα

Εκλογές 20192 μήνες ago

Γιάννης Σακαρίδης: Με διώχνουν. Φεστιβάλ Δράμας: Θα κάνουμε διαγωνισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Διακοπή νερού σήμερα Δευτέρα 30/12 ,από τις 23:00 έως τις 06:00

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Ημερολόγιο 2025 με θέμα τους Αράπηδες Μοναστηρακίου

Εκλογές 20192 μήνες ago

Δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Ο Τοίχος Καλοσύνης Δράμας: Χριστουγεννιάτικη Συλλογή 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Η Kourtidis Group αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work” στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο από τον Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Παίξε & Κέρδισε Δώρα – “Κυκλική Οικονομία”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Υποστήριξη και εξυπηρέτηση ατόμων με προβλήματα Μνήμης και Άνοια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Πέτρος Τσολιάς –  Γενικός Διευθυντής κόμματος «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

Ανοιχτή πρόσκληση για την πλήρωση της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Εξ αποστάσεως διαχειριζόμενων έξυπνων απινιδωτών Δήμου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο της Θάσου

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

Πανηπειρωτική Ένωση Ν. Δράμας: Αρτοκλασία και κοπή βασιλόπιτας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα για τον οδικό άξονα Δράμα – Καβάλα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμος Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Διακοπή νερού σήμερα Δευτέρα 30/12 ,από τις 23:00 έως τις 06:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι στο Δήμο Δράμας για το 2025

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Ημερολόγιο 2025 με θέμα τους Αράπηδες Μοναστηρακίου

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών