Connect with us

Εκπαιδευτικά

ΛΑΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΔΡΑΜΑΣ: Για την έναρξη της σχολικής χρονιάς

Δημοσιεύθηκε

στις

Για το άνοιγμα των σχολείων.

Εδώ και μερικές εβδομάδες γινόμαστε θεατές της εξέλιξης του δευτέρου κύματος της πανδημίας. Εκατοντάδες κρούσματα επιβεβαιώνονται καθημερινά, αυξάνεται ο αριθμός των συνανθρώπων μας που χάνουν την μάχη με τον κορονοϊό.

Όσο και αν η κυβέρνηση το ρίχνει πάλι στην ατομική ευθύνη για να κρύψει τις δικές της ευθύνες, η πραγματικότητα «φωνάζει» από παντού ότι το άνοιγμα του τουρισμού με υγειονομικά πρωτόκολλα «λάστιχο» για χάρη των κερδών των μεγάλων επιχειρηματικών ομίλων στον τουρισμό και τις μεταφορές γιγάντωσε την έξαρση της πανδημίας. Τελικά, από τη μια, ούτε οι μικροί επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι σώθηκαν και από την άλλη, απογειώθηκαν τα κρούσματα στη χώρα μας.

Ο χρόνος που «κέρδισε» ο ελληνικός λαός με τη στάση του στο πρώτο κύμα της

πανδημίας δεν αξιοποιήθηκε ούτε για να θωρακιστεί το δημόσιο σύστημα Υγείας, ούτε

βέβαια για να προετοιμαστεί σχεδιασμένα και με ασφάλεια το άνοιγμα των σχολείων, των παιδικών σταθμών τόσο για μαθητές  όσο και για τους εκπαιδευτικούς και το

λοιπό προσωπικό.

Οι ανακοινώσεις του υπουργείου Παιδείας  για το άνοιγμα των σχολείων, όχι μόνο δεν καθησύχασαν γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, στις πλάτες των οποίων φορτώνει ξανά η κυβέρνηση την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, αποθεώνοντας την «ατομική ευθύνη», αλλά επέτειναν τα ερωτήματα και τις αγωνίες τους. Το σχέδιο της κυβέρνησης είναι φανερό ότι δεν μπορεί να εξασφαλίσει τις αναγκαίες προϋποθέσεις, ώστε να μην υπάρχει συγχρωτισμός στα σχολεία, που λειτουργούν ήδη με πολλά προβλήματα σε υποδομές και ελλείψεις σε προσωπικό.

Το υπουργείο Παιδείας με διάφορες αλχημείες ανακοίνωσε αρχικά ότι ο μέσος όρος των μαθητών ανά τάξη είναι πανελλαδικά στους 17 μαθητές. Βέβαια,  η κατάσταση είναι διαφορετική. Υπάρχουν τμήματα που  φτάνουν μέχρι τους 25 μαθητές!

Η μόνη μέριμνα της κυβέρνησης είναι να ανακοινώσει την υποχρεωτική χρήση της μάσκας για όλους στα σχολεία αδιαφορώντας για τις συστάσεις των ειδικών επιστημόνων που αναφέρουν ότι η χρήση της μάσκας από μόνη της δεν αρκεί, είναι απαραίτητες και οι αποστάσεις, ο καλός αερισμός των αιθουσών και τα μέτρα υγιεινής.

Παράλληλα, δεν καλύπτει όλα τα κενά σε εκπαιδευτικούς ώστε να μην χαθεί ούτε μια ώρα από το διδακτικό έτος. Η καθαριότητα των σχολείων παραμένει στον αέρα, αφού μια βδομάδα μετά το άνοιγμα των σχολείων και μια εβδομάδα πριν την έναρξη των μαθημάτων οι συμβασιούχες σχολικές καθαρίστριες δεν τοποθετήθηκαν στα σχολεία, με αποτέλεσμα τα περισσότερα σχολεία να μην έχουν καθαριστεί.

Στο δήμο Δράμας προσλήφθηκαν 65 συμβασιούχες καθαρίστριες ( όσες και πέρυσι, αν και οι ανάγκες φέτος είναι πολλαπλάσιες ) από τις οποίες 23 πλήρους απασχόλησης και 42 μερικής απασχόλησης (3,5 ώρες). Στην πραγματικότητα με την κατάσταση αυτή ούτε τα κουτσουρεμένα πρωτόκολλα που παρουσίασε η κυβέρνηση δεν θα μπορέσουν να εφαρμοστούν αφού οι μεγάλη πλειοψηφία των καθαριστριών θα εργάζονται 3, 5 ώρες. Και φυσικά ακόμα δεν έχουν έρθει στα σχολεία τα απαραίτητα υλικά καθαριότητας (ΜΑΠ, είδη καθαρισμού, αντισηπτικά κ.λ.π.).

Η στάση της κυβέρνησης έχει αιτία. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να στηρίξει και πάλι τους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους με ζεστό χρήμα μπροστά και στη νέα κρίση που επιτάχυνε η πανδημία και για αυτό θεωρεί σπατάλη την κάλυψη των

ουσιαστικών αναγκών του λαού σε υγεία και παιδεία.

Συμπαράσταση στην αντιλαϊκή της πολιτική βρίσκει και σε όσους είτε σπέρνουν θεωρίες συνομωσίας ότι δεν υπάρχει κορονοϊός και επόμενα γι’ αυτούς δεν χρειάζονται και μέτρα (τί βολικό λοιπόν για την κυβέρνηση), είτε ανάγουν σε μοναδικό κριτήριο αντιπαράθεσης την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία (δεν λένε κουβέντα για όλα τα υπόλοιπα αναγκαία μέτρα προστασίας των μαθητών και των οικογενειών τους).

Από την πλευρά μας θεωρούμε ότι τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν με ασφαλείς όρους για τους μαθητές και τις οικογένειές τους και θα συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις ώστε να δυναμώσει η διεκδίκηση προς την κυβέρνηση, τον Δήμο για:

      • Αποφασιστική μείωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη, ώστε κανένα τμήμα να μην έχει πάνω από 15 μαθητές. Με ευθύνη του κράτους και σε συνεργασία με την Δημοτική Αρχή να αξιοποιηθούν κατάλληλοι δημόσιοι και ιδιωτικοί χώροι, προχωρώντας σε συντήρηση τους και κάθε απαραίτητη ενέργεια, ώστε να είναι ασφαλείς για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
      • Έκτακτο κονδύλι από τον κρατικό προϋπολογισμό για μαζικούς διορισμούς εκπαιδευτικών, για να καλυφτούν τα δεκάδες χιλιάδες κενά και για να υπάρξουν άμεσα περισσότερα τμήματα με λιγότερους μαθητές.
      • Εξασφάλιση όλου του απαραίτητου αριθμού μόνιμων εργαζομένων με πλήρη εργασιακά δικαιώματα στην καθαριότητα των σχολείων, ώστε να διασφαλίζονται οι υγειονομικοί όροι καθ’ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του σχολείου.
      • Εξασφάλιση κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές για την προμήθεια με το απαραίτητο υλικό (ΜΑΠ, είδη καθαρισμού, αντισηπτικά κ.λ.π.).
      • Διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων τεστ σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, ώστε να υπάρξει άμεση παρέμβαση σε περίπτωση που χρειαστεί και να ελέγχεται η διάδοση του ιού.
      • Άμεση επανέναρξη του προγράμματος των σχολικών γευμάτων, που είναι απολύτως απαραίτητα σε χιλιάδες οικογένειες, που πλήττονται από τη φτώχεια και την ανεργία.
      • Να καλυφθούν τα τεράστια κενά που υπάρχουν στο Δημόσιο Σύστημα Υγείας, τόσο σε υγειονομικό και λοιπό προσωπικό, όσο και σε ΜΑΠ, όπως αυτό αποτυπώνεται και στο ΓΝ Δράμας που η κατάσταση παραμένει «τραγική», με τις ελάχιστες προσλήψεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα να έχουν ημερομηνία λήξης.

Για τους παιδικούς σταθμούς

Στους έξι δημοτικούς παιδικούς σταθμούς για την σχολική χρονιά 2020-2021 εγγράφτηκαν 208 νήπια από τα οποία τα 95, κοντά στο 50%, εκτός προγράμματος ΕΣΠΑ (voucher)  γιατί «κόπηκαν» από τα κριτήρια, με αποτέλεσμα να πληρώνουν τροφεία οι γονείς. Επίσης ο αριθμός συνολικά που έκαναν φέτος αίτηση  είναι μικρότερος από πέρυσι.

Η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη στους βρεφονηπιακούς σταθμούς. Στους δύο δημοτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς εγγραφτηκαν 26 βρέφη (τα 20 μέσω προγράμματος και τα 6 με τροφεία) από τα 70!!! που έκαναν αίτηση, δηλαδή το 1/3 περίπου. Με αποτέλεσμα να οδηγούνται αναγκάστηκα οι γονείς σε ιδιωτικούς βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής κατεύθυνσης της ΕΕ και των κυβερνήσεων της να μην αντιμετωπίζουν τη φοίτηση ως δικαίωμα του παιδιού και να προωθούν το ευκαιριακό, ετήσιο τζογάρισμα παιδιών και προσωπικού, για ένα κουπόνι voucher, που κατευθύνεται στη συντριπτική πλειοψηφία τους στην ενίσχυση ιδιωτικών δομών, συρρικνώνοντας ακόμα παραπέρα τις δημόσιες. Την ίδια λογική ακολουθεί και η Δημοτικά Αρχή, του κόστους-οφέλους, της λειτουργίας των παιδικών σταθμών με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια.

Απαιτείται:

      • Δημιουργία σύγχρονων παιδικών σταθμών που να παρέχουν επιστημονικό έργο για όλα τα παιδιά προσχολικής ηλικίας, δημόσια και δωρεάν, για να καλυφθούν οι ανάγκες. Καμία σκέψη για αύξηση των τροφείων.
      • Μείωση της αναλογίας παιδιών και παιδαγωγών, ως ένα ελάχιστο μέτρο απέναντι στην πανδημία και δημιουργία ολιγομελών ομάδων για την αποφυγή συγχρωτισμού στην τάξη, το παιχνίδι, τη σίτιση, τον ύπνο και τις δραστηριότητες στην αυλή.
      • Πρόσληψη του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού, μονιμοποίηση όλων των εργαζομένων στα προγράμματα ΕΣΠΑ, για να καλυφτούν οι επιπλέον ανάγκες.
      • Προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στην καθαριότητα και στη σίτιση, ώστε να διασφαλίζονται οι ασφαλείς όροι υγιεινής, καθαριότητας, με σίτιση των παιδιών σε μικρότερες ομάδες και καθαρισμό των χώρων καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας των παιδικών σταθμών.
      • Με ευθύνη της κυβέρνησης μαζική, περιοδική εξέταση, με υποχρεωτική εφαρμογή των τεστ για όλους τους εργαζόμενους. Να προσληφθούν παιδίατροι και ιατροί εργασίας για να καλυφτούν οι ανάγκες και εκεί που υπάρχουν με ουσιαστικό τρόπο να ελέγχουν εάν είναι ασφαλείς οι συνθήκες, για την υγεία των παιδιών και των εργαζομένων.

Απαιτούμε την άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου για να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα για την ασφαλή έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Για την Λαϊκή Συσπείρωση

Μήτρου Γιώργος

Εκπαιδευτικά

Προοπτικές και δυνατότητες σπουδών στο Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC και στην Νομική Σχολή

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Γρηγόρης Μιχαηλίδης, Επίκουρος Καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστήμιου Λευκωσίας UNIC, μας ενημερώνει για τις προοπτικές και δυνατότητες σπουδών Ελλήνων φοιτητών στο Πανεπιστήμιο.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Όχι στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ από συλλόγους Αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΚΟΙΝΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Μετά τις προγραμματικές δηλώσεις του νέου Υπουργού Παιδείας, κ. Πιερρακάκη, και την εξαγγελία νέου συστήματος διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών με βάση τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ, προκλήθηκε, αναπόφευκτα, έντονη ανησυχία και αναστάτωση σε ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Ως απότοκο, σύσσωμοι οι εκπαιδευτικοί Σύλλογοι κινηθήκαμε τάχιστα και συνεδριάσαμε από κοινού με στόχο τη χάραξη κοινού τρόπου δράσης. Άλλωστε, η σαφής κλιμάκωση της κυβερνητικής πολιτικής χωρίς καμία προηγούμενη διαβούλευση με την εκπαιδευτική κοινότητα, παρά τις σχετικές διαβεβαιώσεις, επιτάσσει, αναντίρρητα, τη συνεργασία και τη συλλογική προσπάθεια.

Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ συνιστά ένα αναχρονιστικό σύστημα διορισμών, εφόσον δοκιμάστηκε στο παρελθόν και κατά γενική ομολογία απέτυχε, αφήνοντας κατάλοιπα για πολλά χρόνια, χωρίς να λύσει κανένα πρόβλημα.

Τουναντίον, αποτελεί παράγοντα ενίσχυσης της εργασιακής ανασφάλειας και του άγχους των εκπαιδευτικών, καθώς θέτει εν μία νυκτί σε αμφισβήτηση την πρόσβαση στην αγορά εργασίας σε ανθρώπους που ασκούν για χρόνια το επάγγελμα του εκπαιδευτικού, ανατρέποντας τον προγραμματισμό ζωής χιλιάδων συναδέλφων.

Αντί της διόρθωσης των στρεβλώσεων της αδιοριστίας και της αναπλήρωσης με την εξασφάλιση σταθερών και αξιοπρεπών θέσεων εργασίας, παρατηρείται η δημιουργία νέων φουρνιών ανέργων και επισφαλώς εργαζομένων, υπονομεύοντας έτσι το ίδιο το σχολείο και τη σχολική ζωή εν γένει.

Επιπροσθέτως, μόνο ως αλλοπρόσαλλη και ανεδαφική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κυβερνητική επιλογή που αφορά στην οποιαδήποτε αλλαγή συστήματος, την ώρα που μόλις τρεις μήνες πριν κληθήκαμε να συμμετέχουμε σε
προκήρυξη κατάρτισης νέων πινάκων κατάταξης, των οποίων την έκδοση ακόμη αναμένουμε.

Η επιστροφή στην κανονικότητα -όπως ανέφερε ο νέος Υπουργός Παιδείας- προϋποθέτει τη συνέχιση των μόνιμων διορισμών, χωρίς αιφνιδιασμούς και ανατροπές στη ζωή των εκπαιδευτικών, που για χρόνια στηρίζουν το δημόσιο σχολείοκαι υπηρετούν τον στρεβλό θεσμό του αναπληρωτή.

Με το παρόν δελτίο Τύπου, ως Σύλλογοι που εκπροσωπούμε τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τοποθετούμαστε ενιαία και ομόφωνα:

Απορρίπτουμε συντριπτικά και μαζικά κάθε ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού για τον διορισμό και τις προσλήψεις μας, που βάζει στη ρουλέτα των εξετάσεων την καριέρα και τις ζωές μας.
Επιστρέφουμε τις εξαγγελίες ως απαράδεκτες τόσο ως προς τη διαδικασία, όσο και ως προς το περιεχόμενό τους.
Απαιτούμε ειλικρινή διάλογο και διαβούλευση από μηδενική βάση με εξασφαλισμένη την ισότιμη συμμετοχή του εκπαιδευτικού κλάδου με εκπροσώπους όλων των υπογραφόντων Συλλόγων, μαζί με τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες.

Δηλώνουμε προς όλες τις κατευθύνσεις ότι μπορεί τα προαναφερθέντα να είναι για τους κυβερνώντες ασκήσεις επί χάρτου στη διαδικασία προώθησης μιας  συγκεκριμένης πολιτικής ατζέντας, για εμάς όμως είναι η ίδια μας η ζωή. Δεν μπορούμε να αφήσουμε το δημόσιο σχολείο και τις ζωές μας να γυρίσουν πίσω στην ανασφάλεια και την απαξίωση. Κυρίως, όμως, δε θα επιτρέψουμε να αποφασίσουν για εμάς, χωρίς εμάς.

ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Δασκάλων- ΠΑ.Σ.Α.Δ.
• Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Δευτεροβάθμιας- Π.Ε.Α.Δ.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Αναπληρωτών Νηπιαγωγών- ΠΑ.Σ.Α.Ν.
• Σύλλογος Αποφοίτων Τμημάτων Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Τ.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Καθηγητών Ειδικής Αγωγής- Σ.Α.Κ.Ε.Α.
• Πανελλήνιος Σύλλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής ΠΑ.ΣΥ.Δ.Ε.Ε.Α.
• Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής- Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.
• Σύλλογος Αναπληρωτών Φιλολόγων (υπό σύσταση)- Σ.Α.Φ.
• Πανελλήνιος Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών Ειδικής ΑγωγήςΠ.Ε.Σ.Μ.Ε.Α.
• Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γεωπόνων Τ.Ε.- Π.Ε.ΕΚ.Τ.Ε.Γ.
• Σύλλογος ΠΕ88.04-Διατροφής
• Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Οικονομίας- ΠΑ.Σ.Ε.ΟΙΚ.
• Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών- Π.Ε.Ε.Κ.Ε.
• Σύλλογος Φυσικών Ειδικής Αγωγής- Σ.Φ.Ε.Α.
• Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής- ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α.
• Σύλλογος Καθηγητών Αγγλικής Γενικής και Ειδικής (υπό σύσταση)

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Οι ειδικότητες του Δημόσιου ΙΕΚ Δράμας το σχολικό έτος 2023-2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 το Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας θα έχει τις εξής 6 ειδικότητες, σύμφωνα με το ΦΕΚ 3589/Β/30-5-2023:

1. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ – ΑΡΧΙΜΑΓΕΙΡΑΣ (CHEF)
2. ΒΟΗΘΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΠΡΩΙΜΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
3. ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
4. ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ
5. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ
6. ΒΟΗΘΟΣ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗ

Οι διατιθέμενες θέσεις για κάθε μία από τις ως άνω ειδικότητες του παράλληλου μηχανογραφικού είναι 20 θέσεις.

Οι εγγραφές των επιτυχόντων θα πραγματοποιηθούν κατά το πρώτο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου 2023. Λεπτομέρειες για τη διαδικασία εγγραφής και οι ημερομηνίες εγγραφών θα ανακοινωθούν από τη Διεύθυνση Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης για τα Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και από τις αντίστοιχες Διευθύνσεις των Ι.Ε.Κ. αρμοδιότητας άλλων Υπουργείων, μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων των εισακτέων στα Α.Ε.Ι. και τα Ι.Ε.Κ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Ψηφοδέλτιο “Project για τη Δράμα” – Δημοτικές Εκλογές 2023

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αγιασμός θεμελίωσης Γυμνασίου – Λυκείου Καλαμπακίου

Περιφερειακές 20233 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Βρέθηκε αρχαίος κίονας στο κέντρο της Δράμας

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

Δημοτικές 20235 ώρες πριν

«Επανεκκίνηση για τη Δράμα» Το πρόγραμμά μας για τις σχολικές μονάδες

Δημοτικές 20236 ώρες πριν

Επίσκεψη στο ΚΔΑΥ Δράμας

Δημοτικές 20236 ώρες πριν

Πρόγραμμα “Project για τη Δράμα” (Μέρος 2ο )

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοτικές 20231 ημέρα πριν

Ομιλία του υπ. Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου και παρουσίαση υποψηφίων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα

Δημοτικές 20231 ημέρα πριν

Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

Αγιασμός πολιτιστικής περιόδου 2023-2024 της Ένωσης Χορευτών Ν . Δράμας “ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θεωρώ βέλτιστη λύση την Εφη Αχτσιόγλου

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Συγχαρητήριο μήνυμα για τον ιατρό – χειρουργό Γιώργο Βράκα

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 2024 – 2028 / «Project για τη Δράμα»

Εκλογές 20194 ημέρες πριν

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Άρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Αγαπάμε την πόλη μας – Ζωντανεύουμε τις γειτονιές της #2

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών