Connect with us

Εκπαιδευτικά

Οι μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου Δράμας για τη σεξουαλική κακοποίηση εφήβων

Δημοσιεύθηκε

στις

Το βίντεο επικεντρώνεται στη ραγδαία εξαπλούμενη κοινωνική μάστιγα της σεξουαλικής κακοποίησης εφήβων γυναικών.

Ο στόχος είναι να δείξει στις σημερινές νέες γυναίκες, ότι παρά τις τρομακτικές επιπτώσεις που έχουν παρόμοια συμβάντα στη ζωή των θυμάτων, πρέπει να ζητούν βοήθεια, να προσπαθούν να συνεχίσουν τη ζωή τους, γνωρίζοντας ότι δεν είναι μόνες και ότι μπορούν να βρουν πάντα βοήθεια και υποστήριξη.

Ένα σχολικό project που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή μαθητών του 3ου Γενικού Λυκείου Δράμας.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement

Εκπαιδευτικά

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

Συμμετοχή του σχολείου στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”.

Η εκπαίδευση των μαθητών του ελληνικού δημόσιου σχολείου που φέρουν πολιτισμικά χαρακτηριστικά διαφορετικά από τα κυρίαρχα αποτέλεσε, και εξακολουθεί να  αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που είχε και έχει να αντιμετωπίσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990, διοίκηση της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς έρχονται αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα και πολλές φορές και με διαφορετικά κριτήρια, επιχειρούν να σταθούν κριτικά απέναντι σε ένα εκπαιδευτικό μοντέλο που συγκροτήθηκε ως σύλληψη και λειτούργησε από το 1830 μέχρι και τις αρχές του 1990 πάνω σε μια αφομοιωτική λογική.

Η αναγκαία αλλαγή και ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης, αποτελούν πηγή προβληματισμού σε διεθνές επίπεδο και αντικείμενο διαλόγου μεταξύ της επιστημονικής κοινότητας, της εκπαιδευτικής ηγεσίας, των συνδικαλιστικών εκπαιδευτικών ενώσεων και των λοιπών εμπλεκόμενων φορέων, καθώς η ειρηνική συμβίωση αλλά και η παροχή των προβλεπόμενων σε όλα τα παιδιά ανεξάρτητα από τον κοινοτικό τους πολιτισμό αναγνωρίζονται ως  προτεραιότητες, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν βασικά κριτήρια της αποτελεσματικότητας της εκπαίδευσης.

Σήμερα, η δημόσια εκπαίδευση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία καλείται να συμβάλει στην οργάνωση των σχέσεων μεταξύ γηγενών και των μεταναστών μαθητών και παραπέρα μεταξύ των (πολιτισμικά) κυρίαρχων και των κυριαρχούμενων μαθητών, με τέτοιο τρόπο ώστε η συνάντησή τους να μην οδηγήσει σε συγκρούσεις, αλλά στη δημιουργική αλληλεπίδραση των πολιτισμών και στη συνύπαρξη των φορέων τους.

Η εναρμόνιση των εκπαιδευτικών συστημάτων με τα σύγχρονα πολυπολιτισμικά δεδομένα οφείλει να διαμορφώσει το σχολείο ως τον κύριο φορέα κοινωνικοποίησης και  αποδοχής της ετερότητας. Οφείλει επίσης να αντιμετωπίσει τα προβλήματα της σχολικής και κοινωνικής ένταξης των παιδιών διαφορετικών κοινωνικών και πολιτισμικών ομάδων και να διαμορφώσει το κατάλληλο σχολικό περιβάλλον για τη λειτουργική συμβίωση και εκπαίδευση όλων των μαθητών/τριών σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση αναγνωρίζοντας, εδώ και 30 χρόνια, σταδιακά την πολιτισμική και γλωσσική πολυμορφία στους κόλπους της,  καλεί τα κράτη – μέλη της σε ένα διαπολιτισμικό διάλογο, να σεβαστούν την πολυμορφία των πολιτισμών, να αναπτύξουν θετικό κλίμα απέναντι στην ετερότητα και στην αποδοχή του διαφορετικού, να προωθήσουν τον πολιτισμικό διάλογο, την ανεκτικότητα και την αλληλοκατανόηση.

Βασικές αρχές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της εκπαίδευσης ειδικότερα αποτελούν ο σεβασμός του ατόμου, η συνεργασία των λαών και η προστασία της γλωσσικής και πολιτισμικής πολυμορφίας που βασίζονται στην αρχή της ενότητας μέσα από τη διαφορά. Η εκπαίδευση, στα πλαίσια της ενωμένης Ευρώπης, σχεδιάζει και εφαρμόζει κατάλληλες πολιτικές προκειμένου να αποφευχθεί τόσο η αφομοίωση όσο και ο κοινωνικός αποκλεισμός των  πολιτισμικά διαφορετικών μαθητών στο σχολείο. Καλεί τους εκπαιδευτικούς σε κοινές δράσεις και προγράμματα με στόχο την πολιτισμική ετερότητα στην τάξη.

Σ΄ ένα τέτοιο πρόγραμμα, κλήθηκε να συμμετάσχει το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας δηλώνοντας την ταυτότητά του στην εξάλειψη των φυλετικών διακρίσεων και την αντίθεσή του σε κάθε μορφή  διάκρισης εις βάρος ατόμων που έχουν πολιτισμό διαφορετικό από τον κυρίαρχο.

Τον Ιούνιο του 2020 ανακοινώθηκε στους εκπαιδευτικούς του 1ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας ότι το ΙΚΥ (Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) κατόπιν αξιολόγησης που διενεργήθηκε, ενέκρινε την αίτηση του σχολείου με τίτλο: “Αντιμετώπιση της διαφορετικότητας: Στρατηγικές Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης για μαθητές με λιγότερες ευκαιρίες”. Το πρόγραμμα περιελάμβανε τη μετακίνηση εκπαιδευτικών για επιμόρφωση στο Παρίσι, Γαλλία.

Στα πλαίσια του προγράμματος τέσσερις εκπαιδευτικοί του σχολείου, η Όλγα Γεωργιάδου, η Ελπίδα Σαββίδου, η Λεμονιά Κιτσιούκη και η Ιωάννα Γιουσφαρά, επισκέφτηκαν το Παρίσι, για μία εβδομάδα, στις 18/10/2021 και παρακολούθησαν το ευρωπαϊκό, καινοτόμο, εκπαιδευτικό σεμινάριο από τον οργανωτικό φορέα New Horizons Malta.

Οι συγκεκριμένες εκπαιδευτικοί γνώρισαν νέες εκπαιδευτικές και διδακτικές προσεγγίσεις αναφορικά με το ζήτημα της πολιτισμικής ετερότητας στο σχολείο, τις οποίες και διοχέτευσαν, ως πρεσβευτές του προγράμματος, στα υπόλοιπα μέλη της  σχολικής κοινότητας που υπηρετούν και στην τοπική κοινωνία της πόλης της Δράμας.

Στόχος του προγράμματος ήταν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί να μάθουν να επιλύουν ζητήματα ένταξης σε πολυπολιτισμικές τάξεις, να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν κατάλληλα τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις στάσεις που σχετίζονται με την εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς και τα πλαίσια στα οποία λαμβάνει χώρα, να χρησιμοποιούν νέα εργαλεία διαμεσολάβησης και διαπραγμάτευσης στην καταπολέμηση του αποκλεισμού ατόμων με λιγότερες ευκαιρίες, να ανταλλάσσουν πρακτικές και εμπειρίες σχετικά με διάφορες πτυχές και αντιλήψεις περί περιθωριοποίησης και ένταξης.

Την Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2021 πραγματοποιήθηκε επιμορφωτικό σεμινάριο στους εκπαιδευτικούς του σχολείου από τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στο πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με θέμα «Προκαταλήψεις και Στερεότυπα». Στόχος να μεταφέρουν στους συναδέλφους τους τις εμπειρίες και τις γνώσεις που απέκτησαν μέσω του προγράμματος και να τους προβληματίσουν μέσα από δράσεις που οργάνωσαν.

Ξεπερνώντας τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις οι μαθητές/τριες συνειδητοποιούν ότι όλοι είναι διαφορετικοί και ξεχωριστοί, μαθαίνουν να αποδέχονται το καθετί διαφορετικό, χωρίς να το κρίνουν ή να το απορρίπτουν, και να συνυπάρχουν αρμονικά μεταξύ τους τόσο στο σχολείο όσο και στις συναναστροφές τους έξω από αυτό.

Με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων και θέλοντας να συμπεριλάβουν τους μαθητές που κατάγονται από άλλες χώρες (Αλβανία, Βουλγαρία, Ρωσία, Κίνα) κάλεσαν αυτούς και τις οικογένειές τους να αφηγηθούν ένα έθιμο των Χριστουγέννων ή της Πρωτοχρονιάς από τη χώρα καταγωγής τους. Αποτέλεσμα αυτής της δράσης ήταν η δημιουργία ενός βίντεο που προβλήθηκε στη χριστουγεννιάτικη διαδικτυακή γιορτή του σχολείου.

Όραμα για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας είναι να προετοιμάζει τους αυριανούς πολίτες του κόσμου, που αποδέχονται και ενσωματώνουν το διαφορετικό, σε μια κοινωνία πολυπολιτισμική και πολύγλωσση.

Ο Διευθυντής του σχολείου

Σαλπιγκτής Αλκιβιάδης

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Πρόγραμμα Erasmus+: «Kreatywnewibracje/CreativeVibs»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το 1ο ΕΠΑ.Λ  Δράμας υλοποιεί ένα ακόμα πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 για το σχολικό έτος 2021-2023, με τίτλο: «Kreatywnewibracje/CreativeVibs» και κωδικό αριθμό: «2020-1-PL01-KA227-SCH-095251». Στo πλαίσιο αυτού του προγράμματος διεξήχθη η πρώτη κινητικότητα στο Lodz  της Πολωνίας  από  14/11/2021 έως και 20/11/2021. Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το VI Liceum Ogolnoksztalcace im  Joachima Lelewela w Lodzi  και χώρες συμμετοχής είναι η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κροατία.

Στην κινητικότητα  συμμετείχαν  οι μαθητές  Αραπόπουλος  Αλέξανδρος, Καρατζά Αντιγόνη, Σαλής  Κλαύδιος, Φετφατζίδης  Δημήτριος και Χαϊτίδης  Δημήτριος , παίρνοντας ενεργά μέρος σε εργαστήρια θεάτρου, χορού και σκηνοθεσίας. Συνεργαζόμενοι σε ομάδες με μαθητές από όλες τις χώρες εταίρους είχαν τη δυνατότητα, μέσα από βιωματικά παιχνίδια, να γνωριστούν καλύτερα, να αναπτύξουν διαύλους επικοινωνίας  στην αγγλική γλώσσα και τέλος να  ανεβάσουν μια θεατρική παράσταση εμπλουτίζοντας την καλλιτεχνική τους έκφραση, αποδεχόμενοι την πολιτισμική ετερότητα και αναπτύσσοντας ταυτόχρονα τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη τους. Όλες οι δράσεις που υλοποιήθηκαν στόχο είχαν την προβολή ενός κόσμου με αισθητικές και ηθικές αξίες και την προώθηση «του  πολιτισμού του διαλόγου», στους αντίποδες του πολιτισμού της βίας και της αντιπαράθεσης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια λοιπόν της κινητικότητας έγιναν πολιτιστικές  παρουσιάσεις όλων των συμμετεχουσών χωρών καθώς και γνωριμίες και ανταλλαγές απόψεων  μεταξύ των μαθητών. Όλοι οι συμμετέχοντες παρακολούθησαν μια μουσικοχορευτική παράσταση στο θέατρο με θέμα την ιστορία του Lodz και έτσι ήρθαν σε επαφή με την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Πολωνίας.

Τέλος οι μαθητές από όλες τις χώρες παρουσίασαν το θεατρικό έργο  που δημιούργησαν ανά ομάδες και ολοκλήρωσαν κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης. Καλλιεργώντας πνεύμα συνεργασίας και μέσα σε ένα κλίμα οικειότητας και σεβασμού του «άλλου» έγιναν παραγωγοί του πολιτισμού και οι πρωταγωνιστές μιας προσπάθειας σημαντικής και ενδιαφέρουσας.

Στην κινητικότητα συμμετείχαν ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας, κος Σαλής Αναστάσιος, η εκπαιδευτικός Κετσετσίδου Θεοδώρα, υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος και η εκπαιδευτικός Φωτιάδου Κυριακή ενώ η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε να υλοποιηθεί από τις 6-12 Μαρτίου 2022 στην Αβέρσα της Ιταλίας με θέμα:  «θεατρική παράσταση από την ιστορία κάθε χώρας».

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Σε 2 μήνες τα αποτελέσματα προσλήψεων προσωπικού στις φυλακές Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Παραιτήθηκε από Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Δράμας ο Λ Καλλινικίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο ο Αντιδήμαρχος του Δήμου Δράμας Χρήστος Κυριακίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έγινε η κηδεία του Χρήστου Κυριακίδη στο Μικροχώρι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ο Μιχάλης Τάσσου νέος Αντιδήμαρχος Πολιτισμού. Η νέα Διοίκηση του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Δημήτρης Κυριαζίδης: Για τη λειτουργία του Κολυμβητηρίου μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Γ. Βογιατζής: Συνάντηση με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας Στ. Γεωργιάδη

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Όταν είσαι Υπουργός και υπογράφεις κάθε παλιόχαρτο που σου φέρνουν

ΕΛΛΑΔΑ2 εβδομάδες πριν

Αγωνία και εκνευρισμός για το άνοιγμα των σχολείων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

29 Δεκ: 192 κρούσματα στη Δράμα, 28.828 στην Ελλάδα, 398.632 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Νέος Αντιπεριφερειάρχης Δράμας για το 2022 ο Γρηγόριος Παπαεμμανουήλ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Χρυσό μετάλλιο για Άννα και Διονύση Κορακάκη στο μικτό

ΕΛΛΑΔΑ4 εβδομάδες πριν

Τα νέα μέτρα και η αποτελεσματικότητα των εμβολίων έναντι της Όμικρον

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ώρα πριν

Χολιγουντιανή παραγωγή στην Δράμα με τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Δημήτρης Κυριαζίδης: Για τη λειτουργία του Κολυμβητηρίου μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

20 Ιαν: 180 κρούσματα στη Δράμα, 18.869 στην Ελλάδα, 323.060 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας: Συμμετοχή στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Γ. Βογιατζής: Συνάντηση με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας Στ. Γεωργιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Σε 2 μήνες τα αποτελέσματα προσλήψεων προσωπικού στις φυλακές Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Συνεργασία Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών με Επιμελητήριο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

18 Ιαν: 180 κρούσματα στη Δράμα, 20.107 στην Ελλάδα, 361.642 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

18 Ιαν: 193 κρούσματα στη Δράμα, 23.340 στην Ελλάδα, 106 θάνατοι

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Πως επιβάλλεται το πρόστιμο 100 ευρώ/μήνα στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

17 Ιαν: 168 κρούσματα στη Δράμα, 18.834 στην Ελλάδα, 126.257 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

16 Ιαν: 89 κρούσματα στη Δράμα, 10.783 στην Ελλάδα, 220.360 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Χρυσό μετάλλιο για Άννα και Διονύση Κορακάκη στο μικτό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

15 Ιαν 22: 141 κρούσματα στη Δράμα, 17.447 στην Ελλάδα, 359.572 τεστ ημέρας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών