Connect with us

Εκλογές 2019

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Published

on

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Continue Reading
Comments

Εκλογές 2019

Γιάννης Σακαρίδης: Με διώχνουν. Φεστιβάλ Δράμας: Θα κάνουμε διαγωνισμό

Published

on

By

Πρώτο  θέμα πανελλαδικά και κυρίως στην κινηματογραφική κοινότητα έγινε η απομάκρυνση του Γιάννη Σακαρίδη από τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Φεστιβάλ Δράμας.

Το Ποντίκι” αναφέρει για σκανδαλώδη παρέμβαση του υπουργείου Πολιτισμού με πίεση από τη Μητρόπολη λόγω… woke κουλτούρας.

Το flix.gr γράφει: Είναι σαφές πως ο διαγωνισμός προέκυψε επειδή ο Γιάννης Σακαρίδης έστειλε αυτήν την επιστολή, όπως επίσης είναι σαφές πως όποιος δηλώσει ενδιαφερόμενος για τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Φεστιβάλ Δράμας συνυπογράφει με την κίνησή του τα όσα καταγγέλει ο Γιάννης Σακαρίδης και θα ενεργήσει στο μέλλον ακριβώς όπως επιθυμεί η Διοίκηση.

Τα mikropragmata.lifo.gr αναφέρει για κάτι γελοία *χορηγούμενα* βιντεάκια στα σόσιαλ μίντια, από έναν ανώνυμο λογαριασμό που είχε δημιουργηθεί με μοναδικό σκοπό να απαξιώσει την άνοδο και την εξέλιξη του Φεστιβάλ της Δράμας και να οδηγήσει τον κ. Σακαρίδη στην έξοδο.

Με  επιστολή του ο Σακαρίδης κατήγγειλε για ομοφοβικές πρακτικές και συντηρητικές κατευθύνσεις που μηχανεύονται από τη Διοίκηση του Φεστιβάλ.

Επιστολή Σακαρίδη

Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι,

Μετά από πέντε χρόνια, και όχι από δική μου επιλογή, η συνεργασία μου με το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας ολοκληρώνεται. Ηταν ένα ταξίδι γεμάτο προκλήσεις, έμπνευση και αξέχαστες στιγμές, που θα κρατήσω για πάντα στην καρδιά μου.

Θα ήθελα να εκφράσω την πιο θερμή μου ευγνωμοσύνη στην κινηματογραφική κοινότητα και στον υπέροχο κόσμο της Δράμας που αγκάλιασε το όραμά μας και στήριξε κάθε βήμα μας. Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες του Φεστιβάλ, στους ακούραστους εθελοντές της πόλης, στους σκηνοθέτες και τους κινηματογραφιστές που μας τίμησαν με την παρουσία και το έργο τους, στους θεσμικούς υποστηρικτές και στους χορηγούς που μας εμπιστεύτηκαν, και στα μέσα ενημέρωσης που στήριξαν με συνέπεια τη δουλειά μας.

Ενα ιδιαίτερο ευχαριστώ οφείλω βεβαίως στους φορείς, τα φεστιβάλ και τα ιδρύματα, με τα οποία είχαμε την τιμή να συνεργαστούμε άψογα και τα οποία συνεισέφεραν στην οργάνωση δράσεων που άφησαν το δικό τους αποτύπωμα στον πολιτιστικό χάρτη της χώρας.

Πάνω απ’ όλα, ευχαριστώ από καρδιάς τη δημιουργική μου ομάδα: Γιώργο Ζώη, Θανάση Νεοφώτιστο, Βασίλη Τερζόπουλο, Παναγιώτη Ιωσηφέλη, Ντενίς Νικολάκου, Σπύρο Σιάκα, Γιάννη Χριστοδούλου, Ελενα Μαυρίδου, Αλεξία Θεοδωράκη, Μάγια Σφακιανάκη και Δημήτρη Παπάζογλου.

Με την αυταπάρνηση, το πάθος και την αφοσίωσή τους, ξεπεράσαμε κάθε πρόκληση και μοιραστήκαμε με το κοινό τη μαγεία του σινεμά. Ηταν ένα προνόμιο να δουλέψω δίπλα σε τόσο ταλαντούχους και εμπνευσμένους ανθρώπους.

Κατά τη διάρκεια αυτής της πορείας, καταφέραμε να ανανεώσουμε, να εκσυγχρονίσουμε και να δυναμώσουμε το Φεστιβάλ. Αναβαθμίσαμε το Εθνικό Διαγωνιστικό Πρόγραμμα, εξασφαλίζοντας ότι οι ταινίες που διακρίνονται αποκτούν το πολυπόθητο εισιτήριο για τη διαδικασία των Οσκαρ®. Δημιουργήσαμε νέα προγράμματα όπως το Διεθνές και Εθνικό Σπουδαστικό, το Διεθνές Animation, το Short & Green, το KIDDO, και φυσικά το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Cinematherapy, που ταξίδεψε πέρα από τα σύνορα και εντάχθηκε δυναμικά στα σχολεία.

Εγκαινιάσαμε επίσης το Short Film Hub, μια πλατφόρμα που συνδέει ταλαντούχους δημιουργούς με τη διεθνή και εγχώρια κινηματογραφική βιομηχανία, ενισχύοντας τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο κινηματογραφικό χάρτη, έχοντας ως επικεφαλής τους αξιόλογους και πολύ έμπειρους Γιάννα Σαρρή και Florian Fernandes.

Εχοντας συνειδητοποιήσει τις μεγάλες επιτυχίες της ελληνικής μικρού μήκους ταινίας και την τεράστια απήχηση του Φεστιβάλ στο δια ζώσης κοινό και μέσω της διαδικτυακής μας πλατφόρμας (φτάσαμε στους 150.000 μοναδικούς χρήστες με 1 εκατομμύριο επισκέψεις) αλλάξαμε την οπτική ταυτότητα, αναβαθμίσαμε τους χώρους προβολής προσθέτοντας και νέους στους ήδη υπάρχοντες (Σινέ Αλέξανδρος, Drive in Parking Γηπέδου Κραχτίδη, προαύλιο Γυμνάσιου Αρρένων, Κήπος Μαρμάρινου Σπιτιού – Μουσείου Φωτογραφίας ΚΥΚΛΩΨ).

Παράλληλα, ιδρύθηκε η νέα Κινηματογραφική Σχολή του ΕΑΠ στη Δράμα, προσφέροντας εξ αποστάσεως μαθήματα και δια ζώσης εργαστήρια, θέτοντας τις βάσεις για ένα λαμπρό μέλλον.

Θα μου μείνουν αξέχαστες οι προβολές των 12 ταινιών από τα κινηματογραφικά εργαστήρια που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκειας του φετινού Φεστιβάλ στη Δράμα με παρουσία πάνω από επτακοσίων Δραμινών θεατών. Στο μοναδικό αυτό πρόγραμμα για την τοπική κοινωνία, που υποστηρίχθηκε από τη Raycap, συμμετείχαν την πρώτη χρονιά 25 άτομα και τη δεύτερη χρονιά 55 άτομα, με τους οποίους συνδέθηκα με ενθουσιασμό για το σινεμά και με ειλικρίνεια στην έκφρασή τους. Είναι από εκείνες τις πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ουσιαστική σύνδεση του Φεστιβάλ με την πόλη, αλλά και των ανθρώπων της με τον κινηματογράφο που είναι τόσο συνυφασμένος με τη Δράμα όλα αυτά τα χρόνια.

Η φετινή χρονιά έφερε προκλήσεις. Η νέα διοίκηση του Φεστιβάλ, παρά το γεγονός ότι δηλώνει δημόσια πως το φετινό ήταν το καλύτερο Φεστιβάλ των τελευταίων χρόνων μου ανακοίνωσε, μέσω της υπηρεσιακής οδού, χωρίς καμία προειδοποίηση, ότι η θητεία μου δεν θα ανανεωθεί.

Της ανακοίνωσης αυτής είχε προηγηθεί μια απαξίωση της θέσης του Καλλιτεχνικού Διευθυντή όλη τη χρονιά, με δριμεία κριτική από τη νέα διοίκηση του Φεστιβάλ για το ύφος και την κατεύθυνση που έλαβε το πρόγραμμα ταινιών επί της δικής μου καλλιτεχνικής διεύθυνσης, επικριτική και ενάντια στις αρχές της προόδου, της συμπερίληψης και του σεβασμού της διαφορετικότητας που υπηρετεί ο σύγχρονος κινηματογράφος και όπως οφείλει να υπηρετεί ένα εθνικό κινηματογραφικό Φεστιβάλ, κάνοντας νύξη ακόμη και για κατάργηση του Βραβείου Drama Queer στο Εθνικό Διαγωνιστικό και των ακόμη δύο αντίστοιχων βραβείων στα άλλα διαγωνιστικά προγράμματα και διατυπώνοντας αναχρονιστικές, ομοφοβικές, άκρως ανησυχητικές κατά τη γνώμη μας απόψεις.

Ανησυχώ για τον τρόπο διοίκησης του φεστιβάλ που φέτος χωρίς καμία οικονομική πίεση κατάργησε τα κουπόνια σίτισης των διαγωνιζομένων δημιουργών, κάτι που είναι χαρακτηριστικό της φιλοξενίας χρόνια τώρα, και όλη τη χρονιά ζητούσε από τον Καλλιτεχνικό Διευθυντή να μην επικοινωνήσει με χορηγούς και θεσμούς, ενώ δεν κοινοποιούσε τις προτάσεις στον ΚΔ με αποκορύφωμα της πρότασης του πετυχημένου Εργαστηρίου κινηματογράφου και του Cinematherapy στα σχολεία για το έτος 2024-25.

Παρ’ όλα αυτά, είμαι αληθινά υπερήφανος για τη δουλειά που κάναμε ως ομάδα.

Με σχεδιασμό, υπομονή, επιμονή, ομαδικότητα και σκληρή δουλειά, ανεβάσαμε το Φεστιβάλ σε νέα ύψη. Από την αναγνώριση της κινηματογραφικής κοινότητας και της δραμινής κοινωνίας μέχρι τoυς χιλιάδες θεατές που μας παρακολούθησαν μέσω πλατφορμών, κάθε βήμα αποτέλεσε μια μεγάλη νίκη.

Το μέλλον του Φεστιβάλ μπορεί να είναι λαμπρό, με έργα όπως η αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Ανδρικάκη για τη δημιουργία ενός σύγχρονου κέντρου οπτικοακουστικών τεχνών και ο εκσυγχρονισμός του Δημοτικού Ωδείου και του Κινηματογράφου Ολύμπια. Ελπίζω οι επόμενες διοικήσεις να διατηρήσουν την πορεία προόδου και να συνεχίσουν να ενισχύουν τον ρόλο του Φεστιβάλ ως φάρου για τη μικρού μήκους ταινία.

Για μένα, αυτός ο κύκλος κλείνει με πολλές όμορφες αναμνήσεις. Αισθάνομαι ευγνώμων που είχα την τιμή να συνεργαστώ με τόσο ξεχωριστούς ανθρώπους, να συντονίσω μια ομάδα γεμάτη ταλέντο και πάθος, και να προσφέρω στο αγαπημένο μου Φεστιβάλ.

Ολα τα παραπάνω, καθώς το έργο μου ολοκληρώνεται, αισθάνομαι την υποχρέωση και την ανάγκη να τα κάνω γνωστά στην κινηματογραφική κοινότητα που αγαπώ και υπηρετώ σε όλα τα χρόνια της πορείας μου ως κινηματογραφιστής.

Σας αφήνω με το «Εσωτερικό – Στοχασμός», το trailer που δημιουργήσαμε πέρυσι, στο πιο αγαπημένο μου DISFF46, ως ένα ερωτικό γράμμα στη μικρού μήκους ταινία.

Είμαι σίγουρος ότι θα ανταμώνουμε τακτικά στις επάλξεις του Ελληνικού Κινηματογράφου που βρίσκεται σε φάση σημαντικής ανάπτυξης και εξωστρέφειας.

Με τις πιο θερμές ευχές για το μέλλον,

Γιάννης Σακαρίδης
Σκηνοθέτης-Σεναριογράφος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ

Η Διοίκηση του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας ενημερώνει το κοινό, τους συνεργάτες και τους καλλιτέχνες για την έναρξη της διαδικασίας επιλογής του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του θεσμού.

Η θητεία του νυν Καλλιτεχνικού Διευθυντή, κ. Γιάννη Σακαρίδη, ολοκληρώνεται στις 31 Δεκεμβρίου 2024, μετά από πέντε χρόνια προσφοράς. Για πρώτη φορά στην ιστορία του Φεστιβάλ, η επιλογή του επόμενου Καλλιτεχνικού Διευθυντή θα γίνει μέσω ανοιχτής διαγωνιστικής διαδικασίας. Αυτή η απόφαση βασίζεται σε θεμελιώδεις αρχές διαφάνειας και ίσης πρόσβασης για όλους τους υποψήφιους, πρακτική που συναντάται σε μεγάλα φεστιβάλ διεθνώς.

Η διαδικασία είναι ανοιχτή σε κάθε ενδιαφερόμενο που πληροί τα κριτήρια της πρόσκλησης, της οποίας οι όροι θα ανακοινωθούν σύντομα με νέο δελτίο τύπου.

Η απόφαση αυτή εντάσσεται στη στρατηγική ανανέωσης του Φεστιβάλ Δράμας, με στόχο τη διατήρηση της πρωτοπορίας και της ανταγωνιστικότητας του στον διεθνή πολιτιστικό χάρτη. Πιστεύουμε ότι κάθε μεγάλος θεσμός αναπτύσσεται και ανανεώνεται μέσα από ανοιχτές και διαφανείς διαδικασίες που προάγουν την πολυφωνία, την καινοτομία και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η διαγωνιστική διαδικασία αντικατοπτρίζει τη δέσμευση μας για συνεχή πρόοδο.

Αναφορικά με πρόσφατες δηλώσεις και δημοσιεύματα, η Διοίκηση επισημαίνει ότι η απόφαση για τη διαγωνιστική διαδικασία δεν σχετίζεται με την προσωπική ή καλλιτεχνική πορεία του νυν Καλλιτεχνικού Διευθυντή. Αντιθέτως, αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την ενίσχυση της διαφάνειας και της πολυφωνίας στον τρόπο λειτουργίας του θεσμού.

Το Φεστιβάλ Δράμας παραμένει προσηλωμένο στη στήριξη της τέχνης και των δημιουργών, και δεσμεύεται να συνεχίσει να αποτελεί σημείο αναφοράς στον χώρο του πολιτισμού. Καλούμε την καλλιτεχνική κοινότητα να αγκαλιάσει αυτή τη διαδικασία, βλέποντας την ως μια ευκαιρία συμμετοχής και συμβολής στην περαιτέρω ανάπτυξη του θεσμού που όλοι αγαπάμε και υποστηρίζουμε.

Με εκτίμηση,

Η Διοίκηση του Φεστιβάλ Δράμας

Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του Υπουργείου Πολιτισμού

«Αθήνα, 6 Δεκεμβρίου 2024

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σχετικά με δημοσιεύματα που αφορούν στη θητεία του εκάστοτε Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας διευκρινίζεται ότι ο διορισμός του Καλλιτεχνικού Διευθυντή είναι αποκλειστική ευθύνη της Διοίκησης του Φεστιβάλ και του Δήμου Δράμας».

Θα θέλαμε να υπενθυμίσουμε λοιπόν στο ΥΠΠΟ ότι πέρα από το γράμμα του νόμου υπάρχει και αυτή η αιώνια ερώτηση που κάποτε ίσως απαντηθεί: «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;». Και να θυμίσουμε ότι στην ανακοίνωση της πρόσληψης του Γιάννη Σακαρίδη, στις 15/4/20 στο site του φεστιβάλ, αναγράφονταν τα εξής:

«Το Διοικητικό Συμβούλιο του Φεστιβάλ Δράμας, χθες 15-04-20, στην 6η συνεδρίασή του, ενέκρινε τη πρόσληψη του νέου Καλλιτεχνικού Διευθυντή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας κ. Γιάννη Σακαρίδη.

Με σεβασμό στη μνήμη του Αντώνη Παπαδόπουλου και τη σπουδαιότητα του θεσμού του Φεστιβάλ Δράμας, ο Δήμαρχος Δράμας κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος και ο Πρόεδρος του Φεστιβάλ κ. Γιώργος Δεμερτζής, με τη σύμφωνη γνώμη της Υπουργού Πολιτισμού κυρίας Λίνας Μενδώνη ανακοινώνουν την επιλογή του Γιάννη Σακαρίδη».

Δήλωση του Βουλευτή Δράμας Θ. Ξανθόπουλου για την ξαφνική απομάκρυνση του καλλιτεχικού διευθυντή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας Γ. Σακαρίδη και τις απαντήσεις που οφείλει ο Δήμος Δράμας

Με έκπληξη αλλά και ειλικρινή απορία πληροφορήθηκα την απομάκρυνση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας κ. Γιάννη Σακαρίδη. Πρόκειται για τον άνθρωπο που διαδέχθηκε τον Αντώνη Παπαδόπουλο και προσέδωσε στο Φεστιβάλ μας πρωτόγνωρη δυναμική, πλήρη αποδοχή τόσο από τους κινηματογραφόφιλους όσο και από τη Δραμινή Κοινωνία αλλά και διεθνή καταξίωση.

Η απομάκρυνση αυτή ειδικά φέτος, μετά από μια ομολουγουμένως εξαιρετική διοργάνωση στην οποία συμμετείχε με ενθουσιασμό και η τοπική κοινωνία φαίνεται όλως διόλου αδικαιολόγητη γι’ αυτό και ο Δήμος Δράμας οφείλει ξεκάθαρη απάντηση. Το Φεστιβάλ είναι κατάκτηση της Δραμινής Κοινωνίας, η οποία και δικαιούται να μάθει την αιτία αυτής της ακατανόητης επιλογής.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Δράμας

Continue Reading

Εκλογές 2019

Δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

Published

on

By

Ο Δήμος Δράμας, συμμετέχοντας στις δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών στις 25 Νοεμβρίου, διοργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων με στόχο την ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας απέναντι σε αυτό το σοβαρό κοινωνικό ζήτημα.

Η Επιτροπή Ισότητας του Δήμου Δράμας ανέλαβε την πρωτοβουλία αυτών των δράσεων σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινότητας και Παράστημα Ρομά του Δήμου, την Περιφέρεια ΑΜΘ, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την Ένωση Κυριών και τον Εμπορικό Σύλλογο, υπογραμμίζοντας την ανάγκη συλλογικής προσπάθειας για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών.

Μεταξύ των δράσεων έγινε Πεζοπορία – Διαμαρτυρία η οποία ξεκίνησε με συγκέντρωση  στο ισόγειο του Δημοτικού Καταστήματος και κατέληξε στο Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας της Ένωσης Κυριών Δράμας, συμβολίζοντας την πορεία προς την αλληλεγγύη και τη στήριξη των θυμάτων βίας.

Τη συγκέντρωση χαιρέτισε ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ο οποίος τόνισε την ανάγκη ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης όλων στην προσπάθεια για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών και όπως δήλωσε : «Ο Δήμος Δράμας και η νέα Δημοτική αρχή επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στο θέμα αυτό και πολύ σύντομα θα λειτουργήσει δομή για την προστασία των γυναικών θυμάτων βίας».

Την εκδήλωση χαιρέτισε επίσης και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των Φύλων, Σοφία Τσακιρίδου.

Continue Reading

Εκλογές 2019

Εορτή συλλόγου πολυτέκνων νομού Δράμας

Published

on

By

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Αξιότιμοι

Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση που θα πραγματοποιήσουμε  την ΤΡΙΤΗ 26 Νοεμβρίου 2024 το πρωί  προς τιμή του Αγίου Στυλιανού προστάτη του Συλλόγου μας, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Δράμας .

Στην εορτή θα παραστεί και θα τελέσει Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δράμας κ. κ Δωρόθεος .

Η παρουσία σας στηρίζει την πολύτεκνη οικογένεια.

 

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Νεκρός 25χρονος σε τροχαίο στο δρόμο Σέρρες-Δράμα

Χρηστικά3 μήνες ago

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες ago

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Πρόσκληση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες ago

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Αναλγησία και αδιαφορία για τη Δράμα και το Νοσοκομείο μας από τον Περιφερειάρχη μας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες ago

Με ήττα το ντεμπούτο της ΔΟΞΑ 2016 F.C. στο πρωτάθλημα της Α Εθνικής

Πολιτιστικά6 ώρες ago

Ημερολόγιο 2025 με θέμα τους Αράπηδες Μοναστηρακίου

Πολιτιστικά7 ώρες ago

Η Μελίνα Μποτέλη για το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Δράμας

Πολιτιστικά1 ημέρα ago

Η αθέατη πλευρά του Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα ago

Ευχές του Δημάρχου Δράμας για τις ημέρες των εορτών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες ago

Γκράφιτι στο τοιχίο του Πάρκου της Αγίας Βαρβάρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Αλλαγή στην ημέρα διεξαγωγής της Λαϊκής Αγοράς εν όψει των γιορτών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Αθώος ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού Παναγιώτης Γκλαβόπουλος

Εκπαιδευτικά6 ημέρες ago

Παίξε & Κέρδισε Δώρα – Κάνε τα φετινά σου Χριστούγεννα πιο «πράσινα» από ποτέ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Διανομή βασιλόπιτας από τον Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Περιστατικό κατά τη διάρκεια προπόνησης στο Αθλητικό Κέντρο Κραχτίδη στη  Δράμα

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Φεστιβάλ Δράμας: Ανοιχτή επιστολή προς την κινηματογραφική κοινότητα

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Έκθεση ζωγραφικής του Γιάννη Νίκου στο Πολιτιστικό Κέντρο Ελευθερία

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Τα έθιμα του Δωδεκαημέρου στην Ήπειρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Σοβαρά προβλήματα με τις εργαστηριακές εξετάσεις των καρκινοπαθών στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Δωρεά οικοπέδων από τον κ. Αναστάσιο – Άρη Θεοδωρίδη προς τον Δήμο Δράμας.

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών