Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

23 Μαρ: 7 κρούσματα στη Δράμα, 3.586 στην Ελλάδα, 64.421 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κορονοϊός τα νέα κρούσματα 23/03/2021 στην Ελλάδα και οι περιοχές κατανομής 

Ενημέρωση από ΕΟΔΥ 23 Μαρτίου 2021

Σήμερα ανακοινώνουμε  3.586   νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων   10   εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

PCR τεστ συνολικά = 4.051.592                 PCR τεστ ημέρας = 24.091                                               

Rapid τεστ συνολικά = 2.146.920               Rapid τεστ ημέρας = 40.330                                                   

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  =        64.421                                       

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =  5,57%

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 242.347 (ημερήσια μεταβολή +1.5%), εκ των οποίων 51.5% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 80 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.965 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 51, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 7.582 θάνατοιΤο 95.8% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 699 (65.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 68 έτη. To 81.3% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 1.613 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 518 (ημερήσια μεταβολή +31.47%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 482 ασθενείς.Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 105 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 79 έτη (εύρος 0 έως 103 έτη)

 

Μεταλλάξεις

Εθνικό Δίκτυο Γονιδιωματικής Επιτήρησης για τις μεταλλάξεις του SARS-CoV-2

 

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
22-03-2021Δευτέρα576 301 59,41% 81,15% 
21-03-2021Κυριακή425 145 57,99% 80,33% 
20-03-2021Σάββατο513 337 55,40% 80,05% 
19-03-2021Παρασκευή518 472 54,52% 80,00% 
18-03-2021Πέμπτη525 497 54,98% 78,99% 
17-03-2021Τετάρτη 560 48056,28% 76,97% 
16-03-2021Τρίτη45932856,64%77,76%
15-03-2021Δευτέρα457  16656,55% 76,18% 
14-03-2021Κυριακή493 152 52,90% 73,29% 
13-03-2021Σάββατο424 274 49,86% 71,68% 
12-03-2021Παρασκευή456 427 49,31% 69,90% 
11-03-2021Πέμπτη479 337 50,73% 69,40% 
10-03-2021Τετάρτη501 301 51,83% 69,21% 
09-03-2021Τρίτη476 366 49,82% 67,27% 
08-03-2021Δευτέρα40223050,76%66,45%
07-03-2021Κυριακή340122 49,30% 66,54% 
06-03-2021Σάββατο460 209 47,22%66,01% 
05-03-2021Παρασκευή387 243 45,96% 64,07% 
04-03-2021Πέμπτη403 269 44,99%64,87% 
03-03-2021Τετάρτη393 266 43,85% 63,85% 
02-03-2021Τρίτη426 235 43,05% 63,62% 
01-03-2021Δευτέρα307 227 40,92% 61,96% 
28-02-2021Κυριακή273  7340,92% 60,17% 
27-02-2021Σάββατο319 176 38,73% 60,06% 
26-02-2021Παρασκευή374 202 37,58% 57,08% 
25-02-2021Πέμπτη302 231 35,97% 58,35% 
24-02-2021Τετάρτη292 265 36,29% 56,83% 
23-02-2021Τρίτη304 216 36,88% 55,52% 
22-02-2021Δευτέρα299 176 37,04% 55,09% 
21-02-2021Κυριακή264 75 35,63% 54,52% 
20-02-2021Σάββατο259 146 33,43% 55,07% 
19-02-2021Παρασκευή247 185 32,31% 53,88% 
18-02-2021Πέμπτη277 21232,29% 53,29% 
17-02-2021Τετάρτη181 186 32,60% 53,05% 
16-02-2021Τρίτη211 141 33,03% 52,42% 
15-02-2021Δευτέρα190 133 32,50% 51,20% 
14-02-2021Κυριακή2014332,41%50,77%
13-02-2021Σάββατο248 136 30,26% 49,80% 
12-02-2021Παρασκευή254 171 29,50% 50,39% 
11-02-2021Πέμπτη220 164 28,43% 49,30% 
10-02-2021Τετάρτη23815728,31%48,53%
09-02-2021Τρίτη214194
08-02-2021Δευτέρα208 123 
07-02-2021Κυριακή16548
06-02-2021Σάββατο225122

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr)(Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21 00)

Την 22.3.2021 πραγματοποιήθηκαν  εμβολιασμοί

Σύνολα: Εμβολιασμοί =  1.469.020,  Εμβολιασμένοι και με πρώτη δόση = 997.964,  Εμβολιασμένοι με δύο δόσεις = 471.056

 

Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  • 10 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας

 Αττικής  1.779                                  

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ   244                                          
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 180                                        
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ   121                                                    
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ  282                                            
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 470                                                 
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ  144
ΠΕΙΡΑΙΩΣ  320
ΝΗΣΩΝ       18                                                        

– Θεσσαλονίκης  398                         

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 32
ΑΝΔΡΟΥ 7
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 27
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 6
ΑΡΤΑΣ 2
ΑΧΑΪΑΣ 161
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 42
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 15
ΔΡΑΜΑΣ 7
ΕΒΡΟΥ 15
ΕΥΒΟΙΑΣ 52
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 3
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 23
ΗΛΕΙΑΣ 32
ΗΜΑΘΙΑΣ 37
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 60
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 7
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 49
ΚΑΒΑΛΑΣ 17
ΚΑΛΥΜΝΟΥ 14
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 32
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 28
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 7
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 3
ΚΙΛΚΙΣ 31
ΚΟΖΑΝΗΣ 82
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 39
ΚΩ 2
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 2
ΛΑΡΙΣΑΣ 89
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 8
ΛΕΣΒΟΥ 4
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 35
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 15
ΜΥΚΟΝΟΥ 5
ΞΑΝΘΗΣ 17
ΠΑΡΟΥ 1
ΠΕΛΛΑΣ 53
ΠΙΕΡΙΑΣ 23
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 5
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 14
ΡΟΔΟΠΗΣ 1
ΡΟΔΟΥ 16
ΣΑΜΟΥ 4
ΣΕΡΡΩΝ 36
ΣΥΡΟΥ 1
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 25
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 48
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 7
ΦΩΚΙΔΑΣ 2
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 48
ΧΑΝΙΩΝ 36
ΧΙΟΥ 15

  • 55 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα (τους δύο τελευταίους μήνες)

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
23-03-2021358624234724091644215,57%699517582
22-03-2021170723883061951407412,13%681697531
21-03-202115142371257593180588,38%674417462
20-03-2021253523561117681510584,96%672607421
19-03-2021278523307918947528505,27%649647361
18-03-2021307323031720235536065,73%645457297
17-03-2021346522724724721636545,44%630567252
16-03-2021153322378962441245912,30%605597196
15-03-202111342222816120117149,68%564467137
14-03-202116262211478579188238,64%564537091
13-03-2021251221952118795503394,99%545527038
12-03-2021240521701817733475575,06%521496986
11-03-2021257021466118754500785,13%506516937
10-03-2021263321209119224517825,08%479436886
09-03-2021321520946222870600385,35%484466843
08-03-2021116520628112030190256,12%477396797
07-03-2021114220512015311244984,66%466536758
06-03-2021230120397823687531094,33%452416705
05-03-2021221520167726171560613,95%451326664
04-03-2021221919949624368557023,98%449356632
03-03-2021270219727924435545534,95%431406597
02-03-2021235319458226693612553,84%422236557
01-03-2021117619227011846179366,56%406306534
28-02-2021129619110016718263304,82%391366504
27-02-2021163018983123323460653,54%379296468
26-02-2021179018820123861503343,56%371296439
25-02-2021178418646923192502473,55%367396410
24-02-2021191318468622523492153,89%357286371
23-02-2021214718278325131555433,87%357226343
22-02-202188018067210197156105,64%346246321
21-02-202188417980214716231393,82%326256297
20-02-2021142417891820892433103,29%325236272
19-02-2021146017749423309456533,20%325286249
18-02-2021140017605919966370093,78%320276221
17-02-202175517465913643257242,94%313136194
16-02-2021112117390521545404462,77%309296181
15-02-20216981728249697133045,25%299266152
14-02-202166217212812378196943,36%301236126
13-02-2021122217146620864458332,67%300266103
12-02-2021141017024423271476622,96%293216077
11-02-2021132716887223086508792,61%281226056
10-02-2021149616754922800514072,91%284176034
09-02-2021152616606723769530152,88%277206017
08-02-202163816457511337181523,51%276255997
07-02-202173316394613128219973,33%262215972
06-02-2021111316321322028460572,41%249295951
05-02-2021119516210721328458882,60%246195922
04-02-2021107016093516331443962,41%249255903
03-02-2021115115986615121386962,97%246275878
02-02-2021126115871616721375913,35%244225851
01-02-20215431574953709113514,78%248335829

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Η DpS/Athens ανάδοχος για τη νέα οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Μικρού Μήκους

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ  ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ    

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ  ΑΝΑΔΟΧΟ

ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ

Την Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021, η επιτροπή  για την διαδικασία επιλογής αναδόχου για τη νέα οπτική ταυτότητα του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας, ψήφισε και επέλεξε ως ανάδοχο του έργου το δημιουργικό γραφείο DpS/Athens.

Σε δύο δύσκολες συνεδριάσεις, λόγω του υψηλού επιπέδου των συμμετοχών, η επιτροπή κατέληξε ότι η προσέγγισή του κυρίου Δημήτρη Παπάζογλου είναι η καταλληλότερη για τις συγκεκριμένες ανάγκες του Φεστιβάλ στην παρούσα φάση.

Σύμφωνα με το σκεπτικό της επιτροπής «το αισθητικό αποτύπωμα των παρελθόντων projects, η ενδελεχής κατά περίπτωση έρευνα και οι πρώτες στρατηγικές σκέψεις, μας έδωσαν τα εχέγγυα για μια συνεργασία που θα καταφέρει να αποδώσει στο ΦΤΜΜΔ μία Οπτική Ταυτότητα η οποία θα αντανακλά με συνέπεια το έργο και το όραμά του».

Αναφορικά με τους υπόλοιπους υποψήφιους που προκρίθηκαν στο δεύτερο στάδιο της διαδικασίας, «η ποιότητα των έργων αλλά και η παρουσίαση τους μας έδωσε μια πολύ  διαφωτιστική εικόνα του ύψους των απαιτήσεων αλλά και της πρόκλησης που έχουμε μπροστά μας. Τους ευχαριστούμε πολύ, η συμμετοχή τους στη διαδικασία μας τιμά. Ευχόμαστε ειλικρινά να έχουμε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στο κοντινό μέλλον.”

Να θυμίσουμε πως στο τρίτο στάδιο της διαδικασίας, αφού  εξεταστούν οι προτάσεις όσων προκρίθηκαν στο δεύτερο στάδιο, επιλέγεται ο ανάδοχος για τη δημιουργία και εφαρμογή της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ με τον οποίο συνάπτεται σύμβαση ύψους δεκαπέντε χιλιάδων ευρώ με το ΦΠΑ (15.000 €).

Στο στάδιο αυτό παραδίδεται από τον ανάδοχο ένα ολοκληρωμένο εγχειρίδιο επικοινωνίας που περιλαμβάνει:

  • Δύο (2) προτάσεις λογοτύπου εκ των οποίων θα επιλεχθεί ένα,
  • Δύο (2) προτάσεις ενδεικτικής αφίσας με εφαρμογή του λογοτύπου,
  • Μια (1) πρόταση αρχικής ιστοσελίδας και εσωτερικής σελίδας,

καθώς και ενδεικτικές εφαρμογές σε επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα και social media.

Μετά από την επιλογή της τελικής πρότασης λογοτύπου και των όποιων διορθώσεων, ο ανάδοχος καλείται να παραδώσει πλήρες Brand Manual, τελική αφίσα, εφαρμογές στην υπάρχουσα ιστοσελίδα, επαγγελματική κάρτα, επιστολόχαρτα και τρεις (3) ενδεικτικές εφαρμογές για social media.

Στην ανοιχτή πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΦΤΜΜΔ συμμετείχαν δεκάδες δημιουργικά, γραφιστικά και διαφημιστικά γραφεία καθώς και επαγγελματίες σχεδιαστές οπτικής επικοινωνίας.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από τη αρμόδια επιτροπή που συστάθηκε από τον Οργανισμό για εξέταση των υποβληθέντων προτάσεων επιλογής αναδόχου για το σχεδιασμό της νέας οπτικής ταυτότητας του Φεστιβάλ Δράμας, αποτελούμενη από τους:

  • Γιώργο Δεμερτζή, Πρόεδρο της Επιτροπής & Πρόεδρο Φεστιβάλ Δράμας
  • Γιάννη Σακαρίδη, Καλλιτεχνικό Διευθυντή  Φεστιβάλ Δράμας, Σκηνοθέτη
  • Δημήτρη Καραμπατζάκη, Επίκουρο Καθηγητή, Τμήμα Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ
  • Δημήτρη Κυριαζίδη, Διπλωματούχο Ηλεκτρολόγο Μηχανικό,  Μέλος  ΔΣ του Φεστιβάλ
  • Γιώργο  Γαρεφαλάκη, Branding & Communication Consultant

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

11 Φεβ: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1327 στην Ελλάδα, 50.879 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =   2,61%

Στην Αττική σήμερα, 09/02/2021 εντοπίστηκαν 676 νέα κρούσματα σύμφωνα με τον ΕΟΔΥ. Η κατανομή των κρουσμάτων στην Αττική σήμερα είναι εξής:

– Ανατολική Αττική: 78

– Βόρειος Τομέας Αθηνών: 80

– Δυτική Αττική: 26

– Δυτικός Τομέας Αθηνών: 124

– Κεντρικός Τομέας Αθηνών: 195

– Νότιος Τομέας Αθηνών: 62

– Νήσοι: 26

– Πειραιάς: 85

Αναλυτικά η διασπορά των νέων κρουσμάτων σήμερα στην υπόλοιπη Ελλάδα:

Η κατανομή των νέων κρουσμάτων σήμερα του Κορονοϊού στην Ελλάδα (εκτός Αττικής), ανά περιφερειακή ενότητα, είναι η εξής:

  • Θεσσαλονίκης: 129
  • Αιτωλοακαρνανίας: 13
  • Αργολίδας: 19
  • Αρκαδίας: 10
  • Αχαϊας: 94
  • Βοιωτίας: 23
  • Δράμας: 5
  • Έβρου: 7
  • Εύβοιας: 35
  • Ζακύνθου: 2
  • Ηλείας: 13
  • Ημαθίας: 7
  • Ηρακλείου: 24
  • Θάσου: 7
  • Θεσπρωτίας: 1
  • Θήρας: 1
  • Ιθάκης: 1
  • Ιωαννίνων: 15
  • Καβάλας: 3
  • Καλύμνου: 18
  • Καρδίτσας: 7
  • Καρπάθου: 3
  • Κεφαλληνίας: 3
  • Κέρκυρας: 3
  • Κιλκίς: 2
  • Κοζάνης: 5
  • Κορινθίας: 12
  • Λακωνίας: 2
  • Λάρισας: 25
  • Λασιθίου: 5
  • Λέσβου: 2
  • Λευκάδας: 1
  • Μαγνησίας: 12
  • Μεσσηνίας: 7
  • Ξάνθης: 9
  • Πέλλας: 1
  • Πιερίας: 16
  • Ρεθύμνου: 12
  • Ροδόπης: 3
  • Σερρών: 4
  • Τρικάλων: 5
  • Φθιώτιδας: 4
  • Φλώρινας: 3
  • Φωκίδας: 2
  • Χαλκιδικής: 23
  • Χανίων: 3
  • Υπό διερεύνηση 36

Ενημέρωση από ΕΟΔΥ 11 Φεβρουαρίου 2021

Σήμερα ανακοινώνουμε  1327  νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων  8  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

PCR τεστ συνολικά =    3.323.323             PCR τεστ ημέρας =         23.086

Rapid τεστ συνολικά =  1.277.421               Rapid τεστ ημέρας =    27.793      

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  =    50.879       

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =   2,61%

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται στα 168872, εκ των οποίων 51.9% άνδρες. Κατά την ιχνηλάτιση βρέθηκε ότι 6088 (3.6%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 54146 (61.1%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.

281 άτομα νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 70 έτη. 203 (72.2%) εκ των διασωληνωμένων είναι άνδρες. To 85.4%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω.1194 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ από την αρχή της πανδημίας.

Τέλος, έχουμε 22 νέους θανάτους από τη νόσο COVID-19, φθάνοντας τους 6056 θανάτους συνολικά στη χώρα, εκ των οποίων 3560 (58.8%) άνδρες. Η διάμεση ηλικία των θανόντων συμπολιτών μας ήταν τα 79 έτη και το 95.6% είχε κάποιο υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

 

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
10-02-2021Τετάρτη23815728,31%48,53%
09-02-2021Τρίτη214194
08-02-2021Δευτέρα208 123 
07-02-2021Κυριακή16548
06-02-2021Σάββατο225122

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr)(Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21 00)

Την 10.2.2021 πραγματοποιήθηκαν  21.663  εμβολιασμοί

Σύνολο εμβολιασμών =       459.535

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
11-02-2021132716887223086508792,61%281226056
10-02-2021149616754922800514072,91%284176034
09-02-2021152616606723769530152,88%277206017
08-02-202163816457511337181523,51%276255997
07-02-202173316394613128219973,33%262215972
06-02-2021111316321322028460572,41%249295951
05-02-2021119516210721328458882,60%246195922
04-02-2021107016093516331443962,41%249255903
03-02-2021115115986615121386962,97%246275878
02-02-2021126115871616721375913,35%244225851
01-02-20215431574953709113514,78%248335829
31-01-20214841569576656131573,67%255175796
30-01-202179515647312890319042,49%257155779
29-01-202194115567827286453812,07%260225764
28-01-202171615479615796340442,10%268185742
27-01-202185815408320074376952,27%274325724
26-01-202184215322617204362402,32%283215692
25-01-2021436152412330793944,64%286255671
24-01-20213341519805776118732,81%288245646
23-01-202160515164612084309961,95%292245622
22-01-202158515104112579324371,80%288285598
21-01-202150915047910974294551,72%293255570
20-01-202151614997311743304291,69%300275545
19-01-202156614946210932315991,79%320305518
18-01-2021320148925371281733,91%322195488
17-01-20212371486076090107952,19%320285469
16-01-202151014837011456303131,68%323205441
15-01-202161014786011568325281,87%319345421
14-01-202159914728312275350391,70%328335387
13-01-202167114668811864349801,91%340255354
12-01-202186614602012556416742,07%337275329
11-01-20214441451795953166702,66%350395302
10-01-20214451447388464197082,25%353365263
09-01-202180014429311828366832,18%362325227
08-01-202172114349411857364581,97%386495195
07-01-2021510142777488286975,86%391475146
06-01-202181614226713881302862,69%399485099
05-01-202192814145311817319962,90%405405051
04-01-20214271405263.23482025,15%407545011
03-01-2021390140099436685044,58%421364957
02-01-2021262139709315647985,46%431404921
01-01-202159713944714679286392,08%429434881

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

3.285 κρούσματα στη Δράμα από την αρχή της επιδημίας 06/04/2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δωρεάν εργατικές κατοικίες σε ευπαθείς οικογένειες μέσω ΟΑΕΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού στη δομή μεταναστών και προσφύγων Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας λέει όχι στην τοποθέτηση ανεμογεννητριών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

6 Απρ: Ξε.. φεύγουμε! 29 κρούσματα στη Δράμα, 4.309 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

17 Μαρ: 11 κρούσματα στη Δράμα, 3.465 στην Ελλάδα, 63.654 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Το Νευροκόπι δεν μοριοδοτείται ως Παραμεθόρια Περιοχή

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

Κεραμέως : Δεν ανοίγουν πριν από το Πάσχα γυμνάσια και δημοτικά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δωρεάν ατομικά rapid test: Μαζικά κατ’ οίκον τεστ για τον έλεγχο της πανδημίας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Δόξα Δράμας-ΟΦ Ιεράπετρας 2-1

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

18 Μαρ: 7 κρούσματα στη Δράμα, 3.073 στην Ελλάδα, 53.606 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα στις 03:00, πάμε μια ώρα μπροστά

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Μεγάλη νίκη της Δόξας στη Ρόδο με 1-3 τον Διαγόρα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Αναβολή έναρξης εμβολιασμών στο Κέντρο Υγείας Νευροκοπίου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Συνεχίζουμε τον αγώνα κόντρα στον αυταρχισμό και την καταστολή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ10 ώρες πριν

10 Απρ: 17 κρούσματα στη Δράμα, 2.801 στην Ελλάδα, 39.553 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Σκότωσαν τον Δραμινό δημοσιογράφο Γιώργο Καραϊβάζ

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

CALL OF ENTRY: ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΙΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΣΑΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

9 Απρ: 5 κρούσματα στη Δράμα, 2.747 στην Ελλάδα, 57.370 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

8 Απρ: 12 κρούσματα στη Δράμα, 3.228 στην Ελλάδα, 58.456 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Mετά την πανδημία τι; – Άρθρο Θ. Ξανθόπουλου

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Όχι στο νέο νομοσχέδιο διάλυσης των λαϊκών αγορών

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

Κεραμέως : Δεν ανοίγουν πριν από το Πάσχα γυμνάσια και δημοτικά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

ΛΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΑΡΙ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

7 Απρ: 10 κρούσματα στη Δράμα, 3.445 στην Ελλάδα, 55.179 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

6 Απρ: Ξε.. φεύγουμε! 29 κρούσματα στη Δράμα, 4.309 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

3.285 κρούσματα στη Δράμα από την αρχή της επιδημίας 06/04/2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Όταν η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

5 Απρ: 6 κρούσματα στη Δράμα, 1.866 στην Ελλάδα, 16.332 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Ο πολίτης έχει πάντοτε δίκαιο; Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη, πρώην υπουργού

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών

error: Content is protected !!