Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

18 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα για τρίτη ημέρα, 320 στην Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Άνοδος σε Αττική και σε Θεσσαλονίκη – Η γεωγραφική κατανομή κρουσμάτων

Η κατανομή των κρουσμάτων κορονοϊού σε όλη τη χώρα το τελευταίο 24ωρο

Για ακόμα μια μέρα διατηρεί την πρωτιά των κρουσμάτων κορονοϊού η Αττική όπως διαπιστώνεται στη γεωγραφική κατανομή των νέων λοιμώξεων, γι’ αυτό και είναι η περιοχή που προβληματίζει κυρίως τις Αρχές. Συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν 139 από τα συνολικά 320 κρούσματα που ανακοίνωσε ο ΕΟΔΥ το τελευταίο 24ωρο. Στο κέντρο της Αθήνας καταγράφηκαν 46 μολύνσεις. Στη Θεσσαλονίκη βρέθηκαν 35 κρούσματα κορονοϊού.

Η κατανομή των κρουσμάτων κορονοϊού σε όλη τη χώρα

  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 4
  • ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 9
  • ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 2
  • ΑΡΚΑΔΙΑΣ 4
  • ΑΧΑΪΑΣ 6
  • ΒΟΙΩΤΙΑΣ 3
  • ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 19
  • ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 10
  • ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 19
  • ΕΒΡΟΥ 3
  • ΕΥΒΟΙΑΣ 7
  • ΗΜΑΘΙΑΣ 4
  • ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 3
  • ΘΑΣΟΥ 1
  • ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 1
  • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 35
  • ΘΗΡΑΣ 1
  • ΚΑΒΑΛΑΣ 1
  • ΚΑΛΥΜΝΟΥ 1
  • ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 3
  • ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 46
  • ΚΙΛΚΙΣ 1
  • ΚΟΖΑΝΗΣ 3
  • ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 1
  • ΛΑΚΩΝΙΑΣ 9
  • ΛΑΡΙΣΑΣ 6
  • ΛΕΣΒΟΥ 7
  • ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 6
  • ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1
  • ΝΗΣΩΝ 2
  • ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 10
  • ΞΑΝΘΗΣ 2
  • ΠΕΙΡΑΙΩΣ 24
  • ΠΕΛΛΑΣ 1
  • ΠΙΕΡΙΑΣ 4
  • ΡΕΘΥΜΝΟΥ 1
  • ΡΟΔΟΠΗΣ 1
  • ΣΕΡΡΩΝ 5
  • ΣΠΟΡΑΔΩΝ 1
  • ΤΡΙΚΑΛΩΝ 2
  • ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 3
  • ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 2
  • ΧΑΝΙΩΝ 1
  • ΥΠΟ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ 22

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Θρίλερ για τη διακομιδή άλλων τριών διασωληνωμένων από τη Δράμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κατέληξε σήμερα το πρωί ο ένας εκ των τριών ασθενών που μεταφέρθηκε χθες από νοσοκομείο της Δράμας στην Αθήνα και συγκεκριμένα ο 75χρονος ασθενής που μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο «Αττικόν».

«Δεν έχει πρόβλημα το νοσοκομείο της Δράμας, έχει πρόβλημα η πόλη της Δράμας με τον κορωνοϊό» δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικιλιας.

Όπως είπε μιλώντας στο Open ο υπουργός, «το νοσοκομείο της Δράμας είχε τρεις ΜΕΘ και τώρα έχει 12. Έχει επαρκές  νοσηλευτικό προσωπικό και κάνουν όλοι μια συγκλονιστική προσπάθεια. Δεν θα αφήσω κανέναν τόνισε να διασαλέψει τη μάχη που δίνουν οι Δραμινοί και το νοσοκομείο τους».

Επικοινωνία Σακελλαροπούλου με διοικήτρια νοσοκομείου Δράμας

Επικοινωνία με τη διοικήτρια του νοσοκομείου Δράμας κυρία Καρατζόγλου είχε σήμερα η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

Στο πλαίσιο αυτό, την ενημέρωσε για τις συνθήκες περίθαλψης και νοσηλείας που έχουν διαμορφωθεί λόγω των αυξημένων περιστατικών Covid-19.

Από την πλευρά της, η κ. Σακελλαροπούλου εξέφρασε τη συμπαράστασή της και ζήτησε να μεταφέρουν τις ευχαριστίες και την αλληλεγγύη της σε όλο το προσωπικό του νοσοκομείου για την υπεράνθρωπη προσπάθεια που καταβάλλει.

Διασωληνωμένοι, πλέον, νοσηλεύονται και εκτός ΜΕΘ – Συναγερμός για να βρουν κρεβάτι σε τρεις συμπολίτες μας

Αγωνιώδη προσπάθεια καταβάλλεται από τη διοίκηση του Νοσοκομείου της Δράμας, προκειμένου να βρεθούν κρεβάτια σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας νοσοκομείου άλλων περιοχών της χώρας, αφού είναι υπέρ-αναγκαία η άμεση διακομιδή άλλων τριών ασθενών με κορονοϊό, οι οποίοι βρίσκονται διασωληνωμένοι στο χώρο των χειρουργείων. 

Όπως αναφέρει στο ethnos.gr ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων στο Νοσοκομείο της Δράμας, Γιάννης Παπαδόπουλος, επειδή και οι 12 ΜΕΘ που διαθέτει το νοσοκομείο της πόλης έχουν γεμίσει, αναγκαστικά τοποθετήθηκαν αναπνευστήρες και μόνιτορ στον χώρο των χειρουργείων και εκεί πλέον διασωληνώνονται ασθενείς.

«Εκεί έμειναν για περίπου ένα 24ωρο διασωληνωμένοι και οι τρεις που έφυγαν το πρωί της Πέμπτης με το αεροπλάνο για την Αθήνα. Στον ίδιο χώρο, στα χειρουργεία δηλαδή, είχαμε το βράδυ της Πέμπτης άλλους τέσσερις διασωληνωμένους. Ο ένας έφυγε για νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, αλλά πρέπει άμεσα να φύγουν και οι άλλοι τρεις. Γίνεται μεγάλη προσπάθεια από τη διοίκηση, προκειμένου να βρεθούν κρεβάτια για να τους δεχθούν σε άλλο νοσοκομείο, οπουδήποτε στη χώρα», τονίζει στο ethnos.gr ο κ. Παπαδόπουλος.

Ο ίδιος προσθέτει ακόμα ότι ναι μεν έχουν τοποθετηθεί τέσσερα κρεβάτια ΜΕΘ και τα απαραίτητα μηχανήματα (αναπνευστήρες, μόνιτορ κ.λπ) στο χώρο των χειρουργείων, ωστόσο, αυτός δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις, ώστε να λειτουργήσει ως Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και να παραμείνουν στο συγκεκριμένο χώρο για αρκετές μέρες διασωλωνωμένοι ασθενείς, Κατά τον κ. Παπαδόπουλο, δεν είναι χώρος αρνητικής πίεσης, αλλά και δεν υπάρχει και το απαραίτητο προσωπικό (γιατροί και νοσηλευτές), ώστε να λειτουργήσει μόνιμα ως ΜΕΘ  χώρος των χειρουργείων.

Πρόεδρος εργαζομένων νοσοκομείου Δράμας σε ΣΚΑΪ: Ένας στους 4 στην Δράμα έχει κορωνοϊό

«Αυτό που μας ανησυχεί είναι ότι δεν ελαττώνονται οι νοσηλείες στο νοσοκομείο. Με το που δίνεται εξιτήριο τα κρεβάτια ξαναγεμίζουν» επεσήμανε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος εργαζομένων στο νοσοκομείο της Δράμας, Ιωάννης Παπαδόπουλος μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Στο επίκεντρο ο πολίτης: Εγκαίνια νέου ΚΕΠ Αδριανής

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Εγκαίνια νέου ΚΕΠ Αδριανής. Η Αδριανή απέκτησε το δικό της Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών. Πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 25 Οκτωβρίου τα εγκαίνια του νέου ΚΕΠ Αδριανής του Δήμου Παρανεστίου.

Στα Εγκαίνια παραβρέθηκαν

  • ο Δήμαρχος Δράμας,
  • ο Πρ. του Περιφ. Συμβουλίου ΑΜΘ,
  • ο Πρόεδρος του ΔΣ Παρανεστίου,
  • οι Αντιδήμαρχοι Παρανεστίου,
  • Δημοτικοί Σύμβουλοι και
  • οι Πρόεδροι Αδριανής και Νικηφόρου.

Ο Δήμαρχος Παρανεστίου κ. Αναστάσιος Καγιάογλου δήλωσε: Πρόκειται για σημαντική και συνολική αναβάθμιση στην παροχή υπηρεσιών προς τους πολίτες. Στο επίκεντρο ο πολίτης. Το όνειρο των κατοίκων έγινε πράξη. Υλοποιούμε με μεθοδικότητα τις υποσχέσεις μας. Είμαι εδώ γιατί αγαπώ τον Τόπο μου και θέλω να προσφέρω τα καλύτερα!

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σύλλογος Νοσοκομειακών Γιατρών Δράμας: Απάντηση στις δηλώσεις Κοντοζαμάνη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό 63χρονος από το Κ. Νευροκόπι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Εμπορικός Σύλλογος Δράμας: Λειτουργία καταστημάτων την Κυριακή 3 Ιανουαρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εμπορικός Σύλλογος Δράμας: Για άλλη μια φορά η κυβέρνηση μας εμπαίζει

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Πρόβλημα (;) με το “καλημέρα” – Κίνδυνος αναβολής στο Χανιά-Δόξα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Η Ακαδημία Αθηνών βραβεύει την πρόεδρο της Ένωσης Κυριών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Το εντυπωσιακό Ρολόι της Δράμας που όταν το βλέπεις από ψηλά σε αφήνει άφωνο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Εργοδότης στην Δράμα ζήτησε να του επιστρέψουν το δώρο Χριστουγέννων σε φάκελο στο καζανάκι (video)

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Αρχίζουν ο BIANCO MONTE ΔΡΑΜΑ προπονήσεις και αγώνες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

31 Δεκ: 9 κρούσματα στη Δράμα, 932 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

01 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 597 στην Ελλάδα, 43 νεκροί και 429 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Τα Θεοφάνια στο Βώλακα, του Δημήτρη Σταμπουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απάντηση Κ. Μπλούχου για Φυλακές Δράμας, ΑΣΕΠ και Αποζημίωση πατατοπαραγωγών

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Στη δημοκρατία των influencers, Άρθρο του Τσακίρη Α. Γιώργου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ13 ώρες πριν

26 Ιαν: Χωρίς κρούσμα και σήμερα η Δράμα. Μόνο 6 κρούσματα τις τελευταίες 13 ημέρες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Λειτουργία Φαρμακείων της Δράμας από τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

“Οπτική Ταυτότητα” του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Η επόμενη ημέρα της ορκωμοσίας του νέου προέδρου των ΗΠΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

25 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 436 νέα κρούσματα στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

24 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 334 στην Ελλάδα, 288 διασωληνωμένοι, 24 θάνατοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

23 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 605 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

22 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 585 στην Ελλάδα, 28 θάνατοι, 288 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

21 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 509 στην Ελλάδα, 25 θάνατοι, 293 διασωληνωμένοι

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Ξεκινάει και η Δόξα, πήρε την πολυπόθητη άδεια συμμετοχής στη Super League 2

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Συνάντηση με τον νέο Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Επιμελητήριο Δράμας: Απαλλαγή Δημοτικών Τελών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

BIANCO MONTE ΔΡΑΜΑ 1986 Handball: Θερμές Ευχαριστίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

20 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 516 στην Ελλάδα, 27 θάνατοι, 300 διασωληνωμένοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

19 Ιαν: 1 κρούσμα στη Δράμα, 566 στην Ελλάδα, 30 θάνατοι, 320 διασωληνωμένοι

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!