Connect with us

Εκλογές 2019

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Εκλογές 2019

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Άρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η εκλογική διαδικασία της περασμένης Κυριακής ανέδειξε έναν μεγάλο πρωταγωνιστή και ένα μεγάλο ερωτηματικό. Πρωταγωνιστής για μια ακόμη φορά ο Λαός του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. Που συμμετέχοντας μαζικά έδωσε στον κόμμα του μια δεύτερη ευκαιρία.

Σε ένα κόμμα που βρισκόταν μετά από μια διπλή εμφατική ήττα και την αποχώρηση του χαρισματικού του ηγέτη σ. Α. Τσίπρα σε κατάσταση σοκ, προσπαθώντας να ανιχνεύσει τις εξελίξεις και ταυτόχρονα να προετοιμασθεί για κάτι που δεν είχε ζήσει μέχρι τώρα σε τέτοια ένταση.

Την εκλογή επικεφαλής, και μάλιστα στις πλέον δυσμενείς συνθήκες. Και ενώ κανείς (και όταν λέω κανείς εννοώ κυριολεκτικά κανείς) δεν περίμενε αυτήν τη συμμετοχή, οι πολίτες για μια φορά ακόμη πήραν τον ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. στα χέρια τους και μάς ώθησαν στο επίκεντρο της πολιτικής ζωής της χώρας.

Το μεγάλο ερωτηματικό που προκύπτει πλέον από την εξέλιξη αυτή δεν είναι βέβαια ποιος τελικά θα επικρατήσει. Όποιος και να είναι ο τελικός νικητής, είτε η Έφη Αχτσιόγλου είτε ο Στέφανος Κασελάκης, το μείζον διακύβευμα είναι άλλο. Και εξηγούμαι: το μέγα ζητούμενο είναι εάν ο ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. θα αξιοποιήσει αυτήν την δεύτερη ευκαιρία. Εάν θα ξεπεράσει τις παθογένειες που τον οδήγησαν να χάσει την προηγούμενη ευκαιρία και να μπορέσει να ανατάξει εκ νέου το πολιτικό σκηνικό.

Και αυτό, κατά τη γνώμη μου, μπορεί να γίνει υπό μία και μοναδική προϋπόθεση. Να υπάρξει σύνθεση απόψεων μεταξύ των δύο, χωρίς αποκλεισμούς, ηγεμονισμούς, και, κυρίως, χωρίς υπονόμευση της άλλης άποψης ώστε η σύνθεση που θα γίνει, να επιτευχθεί με τη συμβολή όσο το δυνατόν περισσοτέρων απόψεων, στο έδαφος των προγραμματικών μας αρχών και στόχων, έχοντας κατά νου τις ανάγκες της μεγάλης κοινωνικής πλειοψηφίας, η οποία βάλλεται από τις πολιτικές της κυβέρνησης Μητσοτάκη, νοιώθει ανυπεράσπιστη και χωρίς εναλλακτική λύση.

Ζούμε ιστορικές στιγμές.  Και ως Κόμμα της Ανανεωτικής Ριζοσπαστικής Αριστεράς αλλά και ως πολιτικό σύστημα. Μέχρι τώρα οι αλλαγές ηγεσίας των πολιτικών σχηματισμών λάμβαναν χώρα μεταξύ στελεχών, που είχαν διαδρομή, παρουσία, απολογισμό και συγκεκριμένο, ειδικό πολιτικό βάρος.

Σήμερα, για πρώτη φορά, ο Στέφανος Κασελάκης σπάει αυτήν την παράδοση και εμφανίζεται το πρώτον, διεκδικώντας την ηγεσία, ξεπερνά στελέχη με παράδοση, επιρροή και ιστορία στο Κόμμα μας, κατακτά την πρωτιά με σημαντική διαφορά από την Έφη Αχτσιόγλου και παρουσιάζει μιαν άλλη εκδοχή πολιτικού ηγέτη, πρωτοφανέρωτη και στη χώρα αλλά και στην Αριστερά.

Στον αντίποδα η συνυποψήφιά του Έφη Αχτσιόγλου έχει τη διαμετρικά αντίθετη πορεία. Στη διαπραγματευτική ομάδα του Ε. Τσακαλώτου πριν τον συμβιβασμό του 15, στη συνέχεια Υπουργός Εργασίας, δηλ. σε ένα νευραλγικό και με τεράστια σημασία Υπουργείο, όπου παρήγαγε αξιοσημείωτο έργο, Τομεάρχης Οικονομικών στη συνέχεια κ.λ.π.

Μπορεί αυτές οι δύο διαμετρικά αντίθετες εκδοχές της σύγχρονης Αριστεράς να συνυπάρξουν; Η απαίτηση των πολιτών, η ανάγκη των πολλών, οι προκλήσεις των καιρών απαντούν ΝΑΙ! Στο χέρι μας είναι, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα της Κυριακής, την επόμενη μέρα να πετύχουμε τη σύνθεση των απόψεων, ώστε ο ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. , επιτέλους, να αντιστοιχηθεί με τις απαιτήσεις της Κοινωνίας και να μπορέσει να οικοδομήσει τη μεγάλη Κοινωνική Συμμαχία για να θέσει την Κοινωνία σε κίνηση και να κατακτήσει τη Νίκη. Είμαστε «καταδικασμένοι» να πετύχουμε.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

Βουλευτής Δράμας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκλογές 2019

Νέα αναβολή στην έναρξη λειτουργίας των φυλακών Νικηφόρου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Κατάθεση αναφοράς για τη νέα αναβολή  στην έναρξη λειτουργίας των φυλακών Νικηφόρου-Συνεχίζονται οι παλλινωδίες και οι καθυστερήσεις της κυβέρνησης

Ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θεόφιλος Ξανθόπουλος, κατέθεσε Αναφορά, το δημοσίευμα της εφημερίδας “Χρονικά της Δράμας¨ με τίτλο: “Φυλακές Νικηφόρου: Από Μάρτη καλοκαίρι & από Αύγουστο Χειμώνᨔ

Σύμφωνα με το δημοσίευμα το ΔΣ της εταιρείας “Κτιριακές Υποδομές ΑΕ”, αναθεώρησε την προθεσμία περαίωσης του έργου των φυλακών, παρατείνοντας κατά δύο μήνες την προθεσμία παράδοσης και λειτουργίας τους, λόγω προβλημάτων αποκατάστασης στο βιολογικό καθαρισμό.

Οπως αναφέρει στην εφημερίδα ο πρόεδρος του Δικηγορικού Συλλόγου Δράμας, κ. Αναστάσιος Πούλιος, το Πάσχα η κυβέρνηση είχε ενημερώσει ότι οι φυλακές θα λειτουργούσαν τον Ιούνιο ενώ τώρα μιλάει για Σεπτέμβριο και ο ορίζοντας λειτουργίας διευρύνεται διαρκώς, καθώς για να λειτουργήσουν σωστά οι φυλακές θα πρέπει να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες τοποθέτησης και των εξωτερικών φυλάκων, κάτι που ακόμη δεν έχει γίνει.

Επισημαίνει χαρακτηριστικά ο κ. Πούλιος:«Έχουμε αλλεπάλληλες αλλαγές στην ημερομηνία ολοκλήρωσης των εργασιών που απομένουν και οι οποίες είναι γνωστές από πέρσι. Γνωρίζαμε από το 2022, ότι υπάρχουν προβλήματα που πρέπει να αποκατασταθούν. Δεν έχουν αποκατασταθεί ακόμη. Η ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας των φυλακών αλλάζει συνεχώς, από χειμώνα σε φθινόπωρο και από φθινόπωρο σε καλοκαίρι. Τώρα πάμε για Σεπτέμβριο του 2023 και κανείς δεν εγγυάται ότι αυτή θα είναι και η τελική ημερομηνία».

Κατόπιν τούτων ο κ. Ξανθόπουλος ζητά από την κυβέρνηση να ενημερώσει σε ποιές ενέργειες έχει προχωρήσει για να ξεπερασθούν τα προβλήματα ώστε μετά από 4 χρόνια παλλινωδιών και αδιακιολόγητων καθυστερήσεων, να λειτουργήσουν επιτέλους οι Φυλακές Νικηφόρου, που είχαν παραδοθείτο 2019 αλλά η κυβέρνηση της ΝΔ δεν κατάφερε επί 4 χρόνια να τις στελεχώσει έγκαιρα με το αναγκαιο προσωπικό και να αποκαταστήσει τις τεχνικές βλάβες και ελλείψεις παρατηρούνται στο κτιριακό συγκρότημα. Ζητά ΄επίσης ενημέρωση για τον ακριβή χρόνο λειτουργίας των φυλακών.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκλογές 2019

Ρύθμιση οφειλών προς τον Δήμο Δράμας έως 72 δόσεις

Αιτήσεις έως το τέλος του Ιουνίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Δήμος Δράμας δίνει τη δυνατότητα στους οφειλέτες του να ρυθμίσουν τις οφειλές τους έως και σε 72 δόσεις.

Η ανακοίνωση του Δήμου Δράμας

Ενημερώνουμε τους οφειλέτες του Δήμου Δράμας, ότι σύμφωνα με τις παρ. 1 έως 6 του άρθρου 90  του Ν. 5036/2023 θεσπίζεται νέα ρύθμιση οφειλών προς δήμους, που κατέστησαν ληξιπρόθεσµες  µετά την 1η.11.2021 και έως την 1η.2.2023, σε τριάντα έξι (36) ή εβδομήντα δύο (72) δόσεις για μερικώς συνεπείς δημότες υπό τους όρους και προϋποθέσεις που τίθενται στο άρθρο καθώς επίσης η δυνατότητα αναβίωσης της ρύθμισης των 100 δόσεων των άρθρων 110 έως και 117 του ν. 4611/2019 (Α’ 73) και των άρθρων 165 έως και172 του ν. 4764/2020 (Α΄ 256) και προσδιορίζονται οι προϋποθέσεις και η σχετική διαδικασία.

Οι αιτήσεις των οφειλετών για υπαγωγή στη ρύθμιση, υποβάλλονται προς τον οικείο δήµο από την έναρξη ισχύος του νόμου και µέχρι την 30ή.6.2023, µέσω του διαδικτυακού τόπου του δήµου ή µέσω ηλεκτρονικού ταχυδροµείου ή µέσω ειδικής εφαρμογής του αρμόδιου δήμου ή της Κεντρικής Ένωσης Δήµων Ελλάδος.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Δημοσκόπηση στο Δήμο Δράμας – Εκλογές 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

ΕΛΛΑΔΑ2 εβδομάδες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

Περιφερειακές 20234 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Λήξις συναγερμού!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ17 ώρες πριν

Ο Κώστας Δουβαλίδης για τον Μπάμπη Σδρόλα

Δημοτικές 202318 ώρες πριν

Πόλη + Ζωή: Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ20 ώρες πριν

Περιοδεία Γραμματέα Κ.Π.Ε. ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Σπυρόπουλου, σε Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Θυρανοίξια στο εξωκλήσι του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού στα Κουδούνια

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Δημοσκόπηση στο Δήμο Δράμας – Εκλογές 2023

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

H ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τις δημοτικές και περιφερειακές εκλογές

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Τροποποίηση της Δράση 3δ.5-6.1 ΠΕΠ υφισταμένων επιχειρήσεων

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Πρόγραμμα Project για τη Δράμα (μέρος 5ο )

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Πλούσιος ο απολογισμός έργων του Δήμου Δοξάτου την περίοδο 2019-2023

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Επίσκεψη στον Σύλλογο Καρκινοπαθών Δράμας και στα Δικαστήρια Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Να λειτουργήσουν άμεσα οι φυλακές Νικηφόρου Δράμας

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Κυριακή Παπαζώτου: «Στον Δήμο μας υλοποιούνται έργα συνολικού προϋπολογισμού ύψους 40.000.000 €»

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Ομιλία του υπ. Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου και παρουσίαση υποψηφίων

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Λήξις συναγερμού!

Δημοτικές 20235 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Επίσκεψη στον Δικηγορικό Σύλλογο Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών