Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

15 Οκτ: 50 κρούσματα στη Δράμα, 2.665 στην Ελλάδα, 182.984 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κορονοϊός κρούσματα σήμερα στην Ελλάδα 15-10-2021

Ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ  15 Οκτωβρίου 2021

Τα νέα κρούσματα  είναι   2.665    εκ των οποίων   11   είναι εισαγόμενα και   9  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 689.896 (ημερήσια μεταβολή +0.4%), εκ των οποίων 50.8% άνδρες.  Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 107 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.059 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 27, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 15.317 θάνατοι.  Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 368 (62.8% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 έτη. To 80.4% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 323 (87.77%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 45 (12.23%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι.

Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.231 ασθενείς.  Οι εισαγωγές  νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 209 (ημερήσια μεταβολή -5%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 198 ασθενείς.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 39 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

PCR τεστ ημέρας =   12.317                                                         

Rapid τεστ ημέρας =  170.667                                                            

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  =  182.984                                                         

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =   1,46%

 

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr  –  τα κενά σημαίνουν ότι δεν έχει γίνει η επίσημη ενημέρωση)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
14-10-2021Πέμπτη    
13-10-2021Τετάρτη 220171  33,46% 70,00%
12-10-2021Τρίτη – – – –
11-10-2021Δευτέρα 162 146 33,10% 70,04%
10-10-2021Κυριακή 187 65 33,78% 68,23%
09-10-2021Σάββατο 206 127 31,75% 66,15%
08-10-2021Παρασκευή 178 163 30,62% 68,10%
07-10-2021Πέμπτη 185 165 30,85% 68,10%
06-10-2021Τετάρτη 206 161 30,83% 67,44%
05-10-2021Τρίτη 194 167 30,24% 66,73%
04-10-2021Δευτέρα 146 152 30,21% 67,90%

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr) (Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21.00)

Την 14.10.2021 πραγματοποιήθηκαν 13.230 εμβολιασμοί

Σύνολα: Εμβολιασμοί = 12.360.246,  Εμβολιασμένοι (με μια ή δύο δόσεις) = 6.526.846,  Εμβολιασμένοι πλήρως με δύο δόσεις και μονοδοσικά = 6.282.022, Εμβολιασμένοι με τρίτη (αναμνηστική) δόση = 177.107

Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  • 11 κρούσματα είναι εισαγόμενα και  9  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

 Περιφέρεια Αττικής  κρούσματα  496                                                             

Οι ΠΕ της Περιφέρειας Αττικής   

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΗΣΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ

– Περιφέρεια Θεσσαλονίκης κρούσματα   423          

Αναλυτικά οι Περιφέρειες  και τα κρούσματα             

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 50
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 67
ΑΝΔΡΟΥ 1
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 20
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 24
ΑΡΤΑΣ 3
ΑΧΑΪΑΣ 96
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 31
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 62
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 14
ΔΡΑΜΑΣ 50
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 28
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 74
ΕΒΡΟΥ 76
ΕΥΒΟΙΑΣ 32
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 1
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 17
ΗΛΕΙΑΣ 4
ΗΜΑΘΙΑΣ 119
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 34
ΘΑΣΟΥ 2
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 4
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 423
ΘΗΡΑΣ 5
ΙΘΑΚΗΣ 1
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 56
ΚΑΒΑΛΑΣ 40
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 31
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 20
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 147
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 8
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 1
ΚΙΛΚΙΣ 23
ΚΟΖΑΝΗΣ 21
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 16
ΚΩ 8
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 11
ΛΑΡΙΣΑΣ 174
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 3
ΛΕΣΒΟΥ 12
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 7
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 92
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 77
ΜΥΚΟΝΟΥ 4
ΝΗΣΩΝ 13
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 47
ΞΑΝΘΗΣ 87
ΠΑΡΟΥ 1
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 58
ΠΕΛΛΑΣ 51
ΠΙΕΡΙΑΣ 79
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 4
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 12
ΡΟΔΟΠΗΣ 28
ΡΟΔΟΥ 12
ΣΑΜΟΥ 1
ΣΕΡΡΩΝ 61
ΣΠΟΡΑΔΩΝ 1
ΣΥΡΟΥ 3
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 49
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 38
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 7
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 29
ΧΑΝΙΩΝ 20
ΧΙΟΥ 2
ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ 1

  • 61 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα (τον τελευταίο μήνα)

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
15-10-20212665689896123171829841,46%3682715317
14-10-2021260168727813527 1516401,72%3474615289
13-10-20212338684706137861921541,22%3433115241
12-10-20213065682394170063704350,83%3363215210
11-10-202123836791575049728433,27%3314115177
10-10-2021135867679970761496280,91%3333015135
09-10-20212197675479119701647631,33%3313615105
08-10-20212324673317125042017461,15%3342215069
07-10-20212249671040138441483341,52%3353015042
06-10-20212331668811137591962191,19%3472115012
05-10-20212876666517179413703110,78%3343414991
04-10-202121256634335064744252,86%3423614956
03-10-20211.16566130871131505070,77%3323114920
02-10-20211837660166137991809771,02%3322914889
01-10-20212636658368140652154431,22%3293214860

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

07 Οκτ: 57 κρούσματα στη Δράμα, 2.249 στην Ελλάδα, 148.334 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κορονοϊός κρούσματα σήμερα στην Ελλάδα 07-10-2021

Ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ  07 Οκτωβρίου 2021

Τα νέα κρούσματα  είναι   2.249    εκ των οποίων    14     είναι εισαγόμενα και    6     εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 671.040 (ημερήσια μεταβολή +0.3%), εκ των οποίων 50.9% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 114 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 3.126 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 30, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 15.042 θάνατοιΤο 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 335 (61.5% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 έτη. To 80.0% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω.

Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 294 (87.76%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 41 (12.24%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι.

Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.202 ασθενείς. Οι εισαγωγές  νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 206 (ημερήσια μεταβολή +6.19%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 167 ασθενείς.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 39 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη).

 

PCR τεστ ημέρας =   13.844                                                  

Rapid τεστ ημέρας =   134.490                                                    

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  =  148.334                                                   

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =   1,52%

 

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
06-10-2021Τετάρτη 206 161 30,83% 67,44%
05-10-2021Τρίτη 194 167 30,24% 66,73%
04-10-2021Δευτέρα 146 152 30,21% 67,90%
03-10-2021Κυριακή 138 74 30,93% 68,81%
02-10-2021Σάββατο 163 125 30,24% 69,20%
01-10-2021Παρασκευή 153 187 30,23%67,45% 
30-09-2021Πέμπτη168 15531,55% 67,64%
29-09-2021Τετάρτη 158 17831,85%  68,77%
28-09-2021Τρίτη 206 197 33,14% 68,36%
27-09-2021Δευτέρα 145 139 33,60%67,00% 

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr) (Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21.00)

Την 6.10.2021 πραγματοποιήθηκαν 18.739 εμβολιασμοί

Σύνολα: Εμβολιασμοί = 12.238.607,  Εμβολιασμένοι (με μια ή δύο δόσεις) = 6.475.511,  Εμβολιασμένοι πλήρως με δύο δόσεις και μονοδοσικά = 6.204.057, Εμβολιασμένοι με τρίτη (αναμνηστική) δόση = 78.736

Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  • 14 κρούσματα είναι εισαγόμενα και  6  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

 Περιφέρεια Αττικής       488                                                     

Οι ΠΕ της Περιφέρειας Αττικής

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΗΣΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ

– Περιφέρεια Θεσσαλονίκης     382   

Αναλυτικά οι Περιφέρειες  και τα κρούσματα             

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 23
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 64
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 28
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 10
ΑΡΤΑΣ 3
ΑΧΑΪΑΣ 61
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 22
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 48
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 3
ΔΡΑΜΑΣ 57
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 40
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 75
ΕΒΡΟΥ 45
ΕΥΒΟΙΑΣ 31
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 6
ΗΛΕΙΑΣ 8
ΗΜΑΘΙΑΣ 39
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 27
ΘΑΣΟΥ 2
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 7
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 382
ΘΗΡΑΣ 2
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 26
ΚΑΒΑΛΑΣ 50
ΚΑΛΥΜΝΟΥ 4
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 28
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 11
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 120
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 20
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 2
ΚΙΛΚΙΣ 33
ΚΟΖΑΝΗΣ 31
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 13
ΚΩ 5
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 8
ΛΑΡΙΣΑΣ 158
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 6
ΛΕΣΒΟΥ 11
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 1
ΛΗΜΝΟΥ 1
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 56
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 38
ΜΥΚΟΝΟΥ 4
ΝΗΣΩΝ 10
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 58
ΞΑΝΘΗΣ 59
ΠΑΡΟΥ 2
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 73
ΠΕΛΛΑΣ 54
ΠΙΕΡΙΑΣ 61
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 4
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 11
ΡΟΔΟΠΗΣ 30
ΡΟΔΟΥ 14
ΣΕΡΡΩΝ 49
ΣΥΡΟΥ 6
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 26
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 31
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 8
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 32
ΧΑΝΙΩΝ 17
ΧΙΟΥ 1

  • 80 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα (τον τελευταίο μήνα)

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
07-10-20212249671040138441483341,52%3353015042
06-10-20212331668811137591962191,19%3472115012
05-10-20212876666517179413703110,78%3343414991
04-10-202121256634335064744252,86%3423614956
03-10-20211.16566130871131505070,77%3323114920
02-10-20211837660166137991809771,02%3322914889
01-10-20212636658368140652154431,22%3293214860
30-09-20212232655767147891504331,48%3263314828
29-09-20212187653535141351980801,10%3234414795
28-09-20212978651378191363887060,77%3222214751
27-09-202121306480915947786912,71%3234714727
26-09-2021110064596975981540450,71%3032414679
25-09-20211853644869142311857901,00%3331614655
24-09-20212046643055140262166060,94%2983314639
23-09-20212125641022127031512791,40%3313114606
22-09-20212329638921154531996731,17%3332614575
21-09-20213040636596208363969450,77%3334214548
20-09-202121266329085652800362,66%3423914505
19-09-2021130563078491241539080,85%3483314466
18-09-20212190629498151781722861,27%3483714433
17-09-20212255627314139042055661,10%3523914394
16-09-20212322625083143851552951,50%3594214354
15-09-20212422622761145021828301,32%3643714311

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Μήνυμα της Διευθύντριας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Καλωσορίζω στη φετινή σχολική χρονιά, εγώ προσωπικά αλλά και εκ μέρους ολόκληρης της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Δράμας, τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσής ευθύνης μας, όπως και όλους τους νέους εκπαιδευτικούς της Διεύθυνσή μας, τους νεοδιόριστους και τους συναδέλφους από τα άλλα ΠΥΣΔΕ. Εύχομαι και προσδοκώ μια γόνιμη σχολική χρονιά, χωρίς εντάσεις και προβλήματα, τηρώντας τα απαραίτητα πρωτόκολλα υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Δράττομαι της ευκαιρίας να αποχαιρετίσω εξαίρετους συναδέλφους που, φτάνοντας στην ώρα της αφυπηρέτησής τους, μας αφήνουν να συνεχίσουμε το εκπαιδευτικό έργο τους. Στους αξιέπαινους αυτούς συναδέλφους υποσχόμαστε πως θα κρατήσουμε όσο πιο ψηλά μπορούμε το επαγγελματικό μας επίπεδο, έτσι όπως οι ίδιοι μας δίδαξαν όλα αυτά τα χρόνια. Σας ευχόμαστε υγεία και οικογενειακή ευημερία!

Πάντοτε ο στόχος μας ήταν η εκπαίδευση των παιδιών μας. Κρατώντας αυτό το λάβαρο ψηλά, ας πορευτούμε  και αυτή τη σχολική χρονιά!

H Διευθύντρια
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΑΜΒΟΥΡΗ

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Στην κορυφή για ένα Negroni – Βώλακας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Καταδίκη για υπεξαίρεση κειμηλίων ο Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σύσταση Σχολής Μαρμαροτεχνίας στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Δόξα Δράμας : Επιστολή Δημήτρη Περσίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η ανάπτυξη του κλάδου μαρμάρου, του Μάκη Μουρατίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η επόμενη ημέρα της ΔΟΞΑΣ στη… Γ’ Εθνική

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Συνεχίζει η ΔΟΞΑ με την υπάρχουσα Διοίκηση με Πρόεδρο τον Τ. Στράντζαλη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δοκιμαστικές σειρήνες πολέμου θα ηχήσουν σε όλη τη χώρα την Τρίτη 28/9

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Απαντήσεις σε όλα – Σε τεντωμένο σχοινί η ΔΟΞΑ – Συνέντευξη τύπου (video)

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Εγγραφές μέχρι την Πέμπτη 07/10/2021 στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Δικαίωση της Δόξας, “πράσινο φως” για συμμετοχή στη νέα Σούπερ Λιγκ 2

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Αποζημιώσεις για τα πλημμυρικά φαινόμενα του Λεκανοπεδίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Το πρόγραμμα της ΔΟΞΑΣ στη Γ’ Εθνική, 5η Αγων: Πανδραμαϊκός-ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Π. Κιόρτεβε: Τρομακτική η αύξηση των κρουσμάτων covid στη Δράμα (video)

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

7ο φεστιβάλ τεχνών Tentart Festival στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ21 ώρες πριν

Ο Δήμαρχος Δράμας κ. Μαμσάκος να καταγγείλει και να πράξει τα δέοντα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ21 ώρες πριν

24 Οκτ: 36 κρούσματα στη Δράμα, 2.098 στην Ελλάδα, 148.938 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Αγχωτική πρόκριση στο EHF European Cup με ήττα για την Δράμα 86

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

23 Οκτ: 63 κρούσματα στη Δράμα, 3.199 στην Ελλάδα, 194.061 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Σύσταση νέου Φορέα Ειδικών Μορφών Τουρισμού Δράμας

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Το βραβείο της Αικατερίνης Π. Οικονόμου από την Ακαδημία Αθηνών

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

“Η Κυρά της Ρω” Σάββατο 24 Οκτωβρίου στο Δημοτικό Ωδείο στις 21.00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

22 Οκτ: 97 κρούσματα στη Δράμα, 3.585 στην Ελλάδα, 226.946 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Θα δώσουμε τον καλύτερο μας εαυτό για μια ακόμη ευρωπαϊκή πρόκριση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Δημοτική Παράταξη “Project Δράμα 2020”: Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

21 Οκτ: 89 κρούσματα στη Δράμα, 3.407 στην Ελλάδα, 165.461 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

“Άθληση για Όλους” Όχι στην κατάργηση της χρηματοδότησης του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

20 Οκτ: 87 κρούσματα στη Δράμα, 3.279 στην Ελλάδα, 204.943 τεστ ημέρας

Πολιτιστικά5 ημέρες πριν

” Τα καινούργια ρούχα του Αυτοκράτορα” Hans Christian Andersen

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Αναβολή του 1ου αγώνα δρόμου Υγείας Σωματείου Εργαζομένων ΓΝ Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών