Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement Barbara Shoes
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Η Δόξα ανακοίνωσε την πρόσληψη του προπονητή Κυριάκου Κετσιεμενίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Γ.Σ. Δόξα Δράμας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον προπονητή Κυριάκο Κετσιεμενίδη.
Ο νέος τεχνικός της ομάδας μας είναι 43 χρονών (21/1/79), κατάγεται από τη Σταυρούπολη Ξάνθης και νωρίτερα έχει εργαστεί σε Άρη Αβάτου, Κ19 Ξάνθης και Νέστο Χρυσούπολης.
Του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του.

Από την πλευρά του ο Κυριάκος Κετσιεμενίδης αναφερόμενος στο γεγονός δήλωσε: «Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος για τη συνεργασία μου με τους διοικούντες της Δόξας και τους ευχαριστώ για την προτίμηση που έδειξαν στο πρόσωπο μου. Δεσμεύομαι ότι θα κάνω ότι μπορώ καλύτερο προκειμένου να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης τους και να συμβάλλω ώστε η ομάδα να επιστρέψει εκεί που της αρμόζει».

Συνεργάτες του νέου μας προπονητή θα είναι ο βοηθός προπονητή – αναλυτής Χαρίσης Μιχαλάκης και ο γυμναστής Μιχάλης Δημητριάδης που συνεχίζουν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην ομάδα μας.

Για το δ.σ. του Γ.Σ. Δόξα Δράμας
Ο πρόεδρος
Δημήτρης Περσίδης

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Β’ Γύρος: Δήμος Δράμας – Επανεκλογή Μαμσάκου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ενσωμάτωση
Τελευταία Ενημέρωση
02-06-2019 22:10:28
Σε 109 από  109   100,00%
Εγγεγραμμένοι 52.760
Ψήφισαν 22.627 42,89%
Έγκυρα 21.463 94,86%
Άκυρα 430 1,90%
Λευκά 734 3,24%
Αποχή 30.133 57,11%

 

Συνδυασμός Ποσοστό Ψήφοι
ΜΑΜΣΑΚΟΣ . – ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ (ΜΑΜΣΑΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ)
53,79% 11.546
ΧΑΡΑΚΙΔΗΣ Κ. – ΠΟΛΗ + ΖΩΗ (ΧΑΡΑΚΙΔΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ)
46,21% 9.917

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

“Πόλεμος Δηλώσεων” Τσιαμπούση – Χαρακίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Μετά την επίθεση προς τον κ. Τσιαμπούση του κ. Χαρακίδη στις δηλώσεις του μετά το αποτέλεσμα των εκλογών, ο κ. Τσιαμπούσης “σήκωσε” το γάντι και με ανάρτηση του στο fb τον καλεί να ζητήσει συγνώμη σε 24 ώρες, διαφορετικά θα τον μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση.

Η Ανάρτηση του κ. Τσιαμπούση:

Συγχαίρω τον κύριο Μαμσάκο για την επανεκλογή του στη θέση του Δημάρχου Δράμας.

Θεωρώ ότι η εκλογή οποιουδήποτε εκ των δύο σημερινών αντιπάλων είναι μια κακή εξέλιξη για τη Δράμα, ωστόσο σέβομαι απόλυτα την ετυμηγορία των Δραμινών.

Είχα πει ότι το Πρότζεκτ θα συνεργαστεί εντός του Δημοτικού Συμβουλίου και των επιτροπών του Δήμου με οποιαδήποτε δημοτική αρχή, αλλά εισήγησή μου στα όργανα της παράταξής μας θα είναι να μην έχει οποιοσδήποτε δημοτικός μας σύμβουλος θέση πολιτικής ευθύνης (Αντιδημάρχου ή προέδρου δημοτικής επιχείρησης). Για τον εαυτό μου έχω τοποθετηθεί πολλάκις ότι δεν θα ζητήσω, δεν θα δεχτώ και δεν θα πάρω καμία τέτοια θέση, μένοντας στην αντιπολίτευση, όπως μας έταξε η ψήφος των συνδημοτών μας. Αυτή παραμένει η θέση μου και είναι απόλυτη και ξεκάθαρη. Ότι άλλο ακούγεται δεν έχει καμία βάση και γίνεται εκ του πονηρού. Θα στηρίζουμε την δημοτική αρχή στα θετικά, θα καταψηφίζουμε και θα κριτικάρουμε τα αρνητικά, θα προτείνουμε, όπως κάναμε 5 χρόνια από το 2014 ως σήμερα!

Ο κύριος Χαρακίδης κατανάλωσε άλλη μια μέρα από τη ζωή του για να χτυπήσει εμένα προσωπικά και την παράταξή μου. Αν είχε καταλάβει ότι στον δεύτερο γύρο είχε αντίπαλο τον Μαμσάκο και όχι το Πρότζεκτ, ίσως το αποτέλεσμα του να ήταν καλύτερο. Του δίνω 24 ώρες να βγει δημόσια και να ζητήσει συγνώμη για αυτό που δήλωσε σήμερα, ότι δηλαδή χαρακτήρισα ανθρώπινα σκουπίδια όσους τον ψηφίζουν. Στην αντίθετη περίπτωση, θα του υποβάλω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πλήθος κόσμου «υποδέχθηκε» τον Μητροπολίτη Δράμας Παύλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Οι υποψήφιοι για τη Μητρόπολη Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Φεύγει ο Φιλίππου από την Δόξα Δράμας, αναλαμβάνει ο Κετσιεμενίδης;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Διαρρήξεις σε 2 εξοχικές κατοικίες στο Γρανίτη την Μεγάλη Εβδομάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ρήτρα αναπροσαρμογής: H ΔΕΗ εξηγεί τι είναι, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Στον επόμενο γύρο το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με νίκη 1-0 επί του ΓΕΛ Μουδανιών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση με αναστολή ο Δήμαρχός μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Χαρά Κεφαλίδου: Ναι στην κυβέρνηση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό κοινής αποδοχής

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Σώθηκε η ΔΟΞΑ με ισοπαλία 2-2 στο Σοχό και μεγάλη νίκη του Παρδράμ 5-3

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Αποκάλυψη της Σμύρνης του Θανάση Σάλτα σε αφήγηση Ιωάννα Μαστοράκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκλογές ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΑΛ για την ανάδειξη νομαρχιακών και τοπικών οργανώσεων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης μας Παύλος Η Τρίτη 3 Μαΐου είναι ημέρα πένθους για τη Δράμα.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τελέστηκε η εξόδιος του μακαριστού Μητροπολίτη κυρού Παύλου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συλλυπητήριο μήνυμα για την εκδημία του μακαριστού μητροπολίτη μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η περίπτωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δράμας κ.κ. Παύλου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ50 λεπτά πριν

Ο Πανδραμαϊκός Α.Ο. προσέφυγε σήμερα στο Ανώτατο Διαιτητικό Δικαστήριο

Εκπαιδευτικά4 ώρες πριν

Συρτάκι από τους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ώρες πριν

7η Δραμοινογνωσία 20 – 29 Μαίου 2022, Το πρόγραμμα και οι εκδηλώσεις

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Προσοτσάνη – Άρης Πετεινού 5-0 για την άνοδο στη Γ’ Εθνική (Video)

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Νέος προπονητής τερματοφυλάκων στη Δόξα ο Κώστας Δαύκος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Οι υποψήφιοι για τη Μητρόπολη Δράμας

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Στον επόμενο γύρο το 2ο ΕΠΑΛ Δράμας με νίκη 1-0 επί του ΓΕΛ Μουδανιών

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ.΄΄ ΦΩΤΙΖΩ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΥ΄΄

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ5 ημέρες πριν

Η Δόξα ανακοίνωσε την πρόσληψη του προπονητή Κυριάκου Κετσιεμενίδη

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ5 ημέρες πριν

Φωτογράφισαν τη μαύρη τρύπα στην καρδιά του γαλαξία μας

Εκπαιδευτικά6 ημέρες πριν

Πρωταθλητές Περιφέρειας ΑΜΘ οι μαθητές του 2ου ΕΠΑΛ Δράμας!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Εκλογές ΚΙΝΑΛ: Το «ΠΑΣΟΚ» επιστρέφει με πάνω από 90% – 170.000 ψήφοι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Χαρά Κεφαλίδου: Ναι στην κυβέρνηση ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό κοινής αποδοχής

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Μπαράζ ανόδου στην Γ’ Εθνική: Ιπποκράτης Αλεξ/πολης – ΓΣ Προσοτσάνης 2-1

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η περίπτωση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Δράμας κ.κ. Παύλου

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών