Connect with us

Εκλογές 2019

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Published

on

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Continue Reading
Comments

Εκλογές 2019

Δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

Published

on

By

Ο Δήμος Δράμας, συμμετέχοντας στις δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών στις 25 Νοεμβρίου, διοργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων με στόχο την ευαισθητοποίηση και την κινητοποίηση της τοπικής κοινωνίας απέναντι σε αυτό το σοβαρό κοινωνικό ζήτημα.

Η Επιτροπή Ισότητας του Δήμου Δράμας ανέλαβε την πρωτοβουλία αυτών των δράσεων σε συνεργασία με το Κέντρο Κοινότητας και Παράστημα Ρομά του Δήμου, την Περιφέρεια ΑΜΘ, τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, την Ένωση Κυριών και τον Εμπορικό Σύλλογο, υπογραμμίζοντας την ανάγκη συλλογικής προσπάθειας για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών.

Μεταξύ των δράσεων έγινε Πεζοπορία – Διαμαρτυρία η οποία ξεκίνησε με συγκέντρωση  στο ισόγειο του Δημοτικού Καταστήματος και κατέληξε στο Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας της Ένωσης Κυριών Δράμας, συμβολίζοντας την πορεία προς την αλληλεγγύη και τη στήριξη των θυμάτων βίας.

Τη συγκέντρωση χαιρέτισε ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ο οποίος τόνισε την ανάγκη ευαισθητοποίησης και ενεργοποίησης όλων στην προσπάθεια για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών και όπως δήλωσε : «Ο Δήμος Δράμας και η νέα Δημοτική αρχή επέδειξε γρήγορα αντανακλαστικά στο θέμα αυτό και πολύ σύντομα θα λειτουργήσει δομή για την προστασία των γυναικών θυμάτων βίας».

Την εκδήλωση χαιρέτισε επίσης και η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικής Ισότητας των Φύλων, Σοφία Τσακιρίδου.

Continue Reading

Εκλογές 2019

Εορτή συλλόγου πολυτέκνων νομού Δράμας

Published

on

By

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

 Αξιότιμοι

Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση που θα πραγματοποιήσουμε  την ΤΡΙΤΗ 26 Νοεμβρίου 2024 το πρωί  προς τιμή του Αγίου Στυλιανού προστάτη του Συλλόγου μας, στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Δράμας .

Στην εορτή θα παραστεί και θα τελέσει Αρχιερατική Θεία Λειτουργία ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δράμας κ. κ Δωρόθεος .

Η παρουσία σας στηρίζει την πολύτεκνη οικογένεια.

 

Continue Reading

Εκλογές 2019

Άμεση αναστολή της συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων

Published

on

By

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Στέργιος Ηλιόπουλος

Θέμα προς συζήτηση «Άμεση αναστολή της συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων»

Κύριε Περιφερειάρχη,
Κύριε Πρόεδρε του Περιφερειακού Συμβουλίου

Η περιφερειακή αυτοδιοίκηση, αν και δεν έχει άμεσο έλεγχο επί των εκπαιδευτικών προγραμμάτων ή της διδασκαλίας, διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη στήριξη και την ανάπτυξη της εκπαίδευσης σε περιφερειακό επίπεδο.

Ο ρόλος της περιφερειακής αυτοδιοίκησης στην παιδεία είναι σημαντικός, καθώς συμβάλλει στη δημιουργία ενός ποιοτικού και προσβάσιμου εκπαιδευτικού περιβάλλοντος. Η στενή συνεργασία μεταξύ περιφέρειας, κεντρικού κράτους, σχολείων και τοπικών κοινοτήτων είναι απαραίτητη για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προκλήσεων σε περιφερειακό επίπεδο.

Με αφορμή την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κ. Νευροκοπίου με θέμα την «Διατήρηση της λειτουργίας του Σχολείου του Βώλακα ως 5θέσιου», αλλά και με την απόφαση της κυβέρνησης ώστε 26 σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να  βάλουν λουκέτο προτείνουμε μία συζήτηση εφ΄ όλης της ύλης όσον αφορά τα ζητήματα παιδείας στην Περιφέρεια μας.

Να εκφράσουμε την έντονη αντίθεσή της στις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των τοπικών κοινωνιών.

Η απόφαση να κλείσουν σχολεία σε μικρές κοινότητες αποτελεί πλήγμα στην εκπαίδευση, στην κοινωνική συνοχή και στην προοπτική των περιοχών αυτών. Η εκπαίδευση δεν είναι απλώς η μετάδοση γνώσεων, αλλά και ένας πυλώνας ανάπτυξης και προόδου για κάθε κοινότητα.

Γιατί:

  • Τα σχολεία αποτελούν τον πυρήνα της κοινωνικής ζωής σε πολλές περιοχές. Η κατάργησή τους υπονομεύει την κοινότητα και απομακρύνει τους νέους από τον τόπο τους.
  • Όλα τα παιδιά, ανεξαρτήτως του τόπου κατοικίας τους, έχουν το δικαίωμα πρόσβασης σε ποιοτική εκπαίδευση.
  • Η συρρίκνωση του σχολικού δικτύου θα οδηγήσει σε απομόνωση απομακρυσμένων περιοχών και θα δυσχεράνει την πρόσβαση των μαθητών στα σχολεία.
  • Οι αποφάσεις για τη λειτουργία των σχολείων πρέπει να λαμβάνονται με γνώμονα τις ιδιαίτερες ανάγκες και συνθήκες κάθε περιοχής.

Απαιτούμε:

  • Άμεση αναστολή της συγχώνευσης και κατάργησης σχολείων.
  • Εντατικό διάλογο με τους τοπικούς φορείς και την εκπαιδευτική κοινότητα για την εύρεση βιώσιμων λύσεων.
  • Ενίσχυση των υφιστάμενων σχολείων και δημιουργία νέων υποδομών όπου απαιτείται.
  • Προστασία του δικαιώματος στην εκπαίδευση για όλα τα παιδιά.

Καλούμε όλους τους φορείς, τους πολίτες και τις πολιτικές δυνάμεις να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αποτρέψουμε αυτή την καταστροφική εξέλιξη.

Για την
«Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία»
Ηλιόπουλος Στέργιος

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

Εκπαιδευτικά2 μήνες ago

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

Εκπαιδευτικά3 μήνες ago

Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

Χρηστικά2 μήνες ago

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τον 1ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Αναβολή του αγιασμού στα σχολεία για την Πέμπτη στην Περιφέρεια ΑΜΘ

Πολιτιστικά1 ημέρα ago

Stand Up Comedy Show ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ “Πώς Τολμάτε;”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα ago

Ξεκίνησε η πρώτη φάση φύτευσης δέντρων στο Πάρκο της Αγίας Βαρβάρας

Πολιτιστικά1 ημέρα ago

Παρουσίαση βιβλίου Νίκου Τογγιαλίδη “Χαρτοπόλεμος”

Εκλογές 20196 ημέρες ago

Δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Ονειρούπολη Δράμας 2024- Επίσημη παρουσίαση του προγράμματος

Εκλογές 20196 ημέρες ago

Εορτή συλλόγου πολυτέκνων νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Ο Τοίχος Καλοσύνης Δράμας: Χριστουγεννιάτικη Συλλογή 2024

Πολιτιστικά1 εβδομάδα ago

Μανούσο άκουσε με..

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμο Δράμας

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

δε saltarismed!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών