Connect with us

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=”alert-info”]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement

Barbara Shoes
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Στη Δράμα η ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ αφίσα με το κοινωνικό μήνυμα «ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η αφίσα επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality) προβάλλει, μ΄ ένα scan, το Β επεισόδιο ταινίας για το προσφυγικό

Σίγουρα θα έχετε ήδη προσέξει την αφίσα με τον τίτλο ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ που φιγουράρει κολλημένη πάνω σε κάδους στις περισσότερες πόλεις της χώρας. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείπει και από τη Δράμα τις ημέρες του Διεθνούς Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους.

Ίσως να παρατηρήσατε τους περαστικούς να στέκονται μπροστά στα σκουπίδια και να σκανάρουν την αφίσα με τα κινητά τους. Πρόκειται για ένα πρωτότυπο installation της street art καλλιτέχνιδας Ελλάδας Στασινόγλου η οποία με αυτό το τρόπο προσπαθεί να μιλήσει για την ανθρωπιστική κρίση που ταλανίζει την εποχή μας.

Η αφίσα ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ αποτελεί το πρώτο δείγμα μιας προσπάθειας να συνδυάσει διαφορετικές τεχνολογίες και μέσα όπως, χαρτί, κινηματογράφο, τηλεφωνία, επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) και κάδους απορριμάτων.

Όταν σκανάρεις την αφίσα ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ τότε δια μαγείας μια fiction ταινία ενός λεπτού προβάλλει σαν ολόγραμμα πάνω ακριβώς στην αφίσα, σαν οθόνη προβολής, μεταμορφώνοντας έτσι τον κάδο σε ζωντανό γλυπτό. Πολύ απλά έχεις συνδεθεί σε μια δωρεάν ιστοσελίδα και έχεις γίνει μάρτυρας των νέων δυνατοτήτων της επαυξημένης πραγματικότητας (AR) που αξιοποιούν αποκλειστικά το web.

Γνωστή από την περσινή σατιρική δράση «stasishellas» (μια εφαρμογή AR για κινητά με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση) εφέτος, η Στασινόγλου, ακολουθεί έναν πιο δημοκρατικό δρόμο, αποκλειστικά μέσω mobile web και όχι εφαρμογής app, προκειμένου να απευθυνθεί σε μεγαλύτερο κοινό, χωρίς περιορισμούς και χωρίς να επιβαρύνει το περιβάλλον.

Τυπωμένη με φυτικά fluo μελάνια η αφίσα με τον καιρό ξεθωριάζει. Όταν εμφανιστούν οι καινούργιες αφίσες (το εικαστικό της αφίσας δεν θ΄ αλλάξει) πάνω στους κάδους, αυτό σημαίνει ότι το επόμενο επεισόδιο της σειράς είναι διαθέσιμο. Συνολικά θα «ανέβουν» 6 επεισόδια. Το τρέχον επεισόδιο είναι το δεύτερο ενώ ετοιμάζεται το τρίτο, το οποίο θα αρχίζει να προβάλλεται στις 15 Σεπτεμβρίου, ως φόρος τιμής στα 100 χρόνια από την Καταστροφή της Σμύρνης.

Δεν πρόκειται για δράση οργανωμένου ακτιβισμού. Η Στασινόγλου δεν ανήκει σε κάποια συλλογικότητα. Απλά, θέλει να μας υπενθυμίσει τη σκοτεινή πλευρά του προσφυγικού βάζοντας στο κέντρο τα πρώτα θύματα: τα παιδιά.
Η ταινία της μιλάει για το τράφικινγκ και την παιδική δουλεία χωρίς να μασάει τα λόγια της. Μέσω της αφίσας/ταινίας παρακολουθούμε τoν γολγοθά της μικρής Χάγιας από την Σενεγάλη ενώ προσπαθεί να επιβιώσει στην σύγχρονη Αθήνα.

Παράλληλα, η δράση ΕΙΜΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΟΧΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙ αποτελεί μια πρόταση επικοινωνίας έξω από τα συμβατικά στεγανά, πέρα από τα όρια χρόνου και χώρου. Αν και συνδυάζει τον κινηματογράφο προτείνει ένα νέο τρόπο θέασης αλλά και δημιουργίας οπτικοακουστικού περιεχομένου.

Η αφίσα έχει ήδη κολληθεί σε 8000 κάδους σε κεντρικές πλατείες, σχολεία, τουριστικά και εμπορικά κέντρα, σε δήμους που παραδοσιακά συνδέονται με τη Μικρασιατική Καταστροφή.

Όσοι και όσες δεν βρίσκονται στο φυσικό χώρο της αφίσας και θέλουν να παρακολουθήσουν την εξέλιξη της ιστορίας μπορούν να απευθυνθούν στη δίγλωσση ιστοσελίδα www.stasishellas22.gr και στα αντίστοιχα social media κανάλια που έχει επιμελώς ενεργοποιήσει η δημιουργός.

Η Ελλάδα Στασινόγλου γεννήθηκε στο Mόντρεαλ και φοίτησε σε ελληνόφωνα και αλλόφωνα σχολεία σε τρεις διαφορετικές ηπείρους. Μαθήτρια λυκείου με κλίση στον προγραμματισμό και φανατική των κόμικς, η Στασινόγλου φτιάχνει τις δικές της ιστορίες συνδυάζοντας με οργανικό τρόπο, το φυσικό με το εικονικό, το ιδιωτικό με το δημόσιo. Το πρώτο έργο της «stasis hellas» είχε αναρτηθεί σε 21 στάσεις λεωφορείων στο κέντρο της Αθήνας τον Σεπτέμβριο του 2021. Το «stasis hellas», ένα έργο τέχνης χωρικής επαυξημένης πραγματικότητας σε 7 μέρη, διατίθεται δωρεάν σε Google Play και App Store. www.stasishellas.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Σύσκεψη με πρωτοβουλία κ. Μαμσάκου για την άνοδο του Πανδραμαϊκού στην Super League 2

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Δήμαρχος Δράμας κ. Χριστόδουλος Μαμσάκος έστειλε επιστολή προς τους Βουλευτές της Δράμας, τον Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, τον Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ, τους Δημάρχους των άλλων Δήμων της Δράμας και τον Πρόεδρο του Πανδραμαικού ΑΟ για την πραγματοποίηση Σύσκεψης με θέμα την άνοδο του Πανδραμαϊκού στην Super League 2

Η επιστολή
Πρός:

  1. Βουλευτή Δράμας ΝΔ κ.Κωνσταντίνο Μπλούχο
  2. Βουλευτή Δράμας ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ κ.Θεόφιλο Ξανθόπουλο
  3. Βουλευτή Δράμας ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ κα.Χαρά Κεφαλίδου
  4. Αντιπεριφερειάρχη Δράμας κ.Γρ. Παπαεμμανουήλ
  5. Πρόεδρο Περιφερειακού Συμβουλίου ΑΜΘ κ. Χρήστο Παπαθεοδώρου
  6. Δήμαρχο Δοξάτου κ. Θεμιστοκλή Ζεκερίδη
  7. Δήμαρχο Προσοτσάνης κ. Θεόδωρο Αθανασιάδη
  8. Δήμαρχο Κ. Νευροκοπίου κ. Γιάννη Κυριακίδη
  9. Δήμαρχο Παρανεστίου κ. Αναστάσιο Καγιάογλου
  10. Πρόεδρο Πανδραμαικού ΑΟ κ. Κωνσταντίνο Καίρη

ΘΕΜΑ: Σύσκεψη για τον Πανδραμαϊκό ΑΟ

Αξιότιμοι κυρία και κύριοι…
Αν και βρισκόμαστε στα τέλη Αυγούστου, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία δεν έχει ξεκαθαρίσει το τι μέλει γενέσθαι για τον Πανδραμαϊκό και σε ποια κατηγορία θα αγωνίζεται τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Στην Ομοσπονδία αποφάσισαν να λάβουν μια συμβιβαστική λύση, επικυρώνοντας τη βαθμολογία του ειδικού πρωταθλήματος ανόδου από τη Γ’ Εθνική στη Super League 2, με τον Μακεδονικό να προβιβάζεται κανονικά, όπως επίσης στη δεύτερη κατηγορία θα αγωνίζονται και οι Παναχαϊκή και Προοδευτική.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας , αποφάσισε να κρατήσει σε εκκρεμότητα την υπόθεση του Αγροτικού Αστέρα και να τη συζητήσει στην επόμενη συνεδρίαση.

Να επισημάνουμε ότι ο Πανδραμαϊκός έχει δικαιωθεί από το Διαιτητικό Δικαστήριο αναφορικά με το θέμα του Μητρώου του Αγροτικού Αστέρα και η ομάδα της Δράμας αναμένει να πάρει τη θέση της στη Super League 2.

Ο Πανδραμαϊκός Α.Ο. ζητά την εφαρμογή των διατάξεων του αθλητικού νόμου (Αυγενάκη) διατάξεων που σαφέστατα ορίζουν τα κριτήρια εισόδου των αθλητικών σωματείων στις τελικές φάσεις των Πανελληνίων πρωταθλημάτων, νόμο που τις επιταγές του η ΕΠΟ δεν εκτελεί.

Είναι αυτονόητη η στήριξή μας στο δίκαιο αίτημα της ομάδας μας, σεβόμενοι την ιστορία και προσφορά της ομάδας στην πόλη, την περιφέρεια και τον ελληνικό αθλητισμό.

Αναλαμβάνω την πρωτοβουλία να καλέσω σύσκεψη φορέων για να συζητηθεί το θέμα και να κατατεθούν συγκεκριμένες προτάσεις. Η σύσκεψη θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 25 Αυγούστου στις 12 το μεσημέρι, στο γραφείο μου.

H Άνοδος του ΠANΔPAMAIKOY στη επαγγελματική κατηγορία είναι τεράστιας σημασίας για την Πόλη μας και γενικότερα για την περιοχή της Δράμας με πολλαπλά αθλητικά και οικονομικά οφέλη.

Με εκτίμηση.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ
Χριστόδουλος Μαμσάκος

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς συνέβη η τραγωδία με τον νεκρό αθλητή από κεραυνό – Η στιγμή που ελικόπτερο παραλαμβάνει τον τραυματία

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πηγή: in.gr Φωτογραφίες: Γρηγορης Σαββιδης

Μιλώντας στο in.gr ο δήμαρχος Προσοτσάνης Δράμας, Θεόδωρος Αθανασιάδης, ανέφερε πως εξαιτίας του δύσβατου πεδίου χρειάστηκε ελικόπτερο προκειμένου να ανασυρθεί ο νεκρός.

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινότητα της Δράμας, καθώς μέχρι και αυτή την ώρα υπάρχει αρκετός κόσμος στην πλατεία του χωριού «Πύργοι» μη μπορώντας να πιστέψει τι συνέβη κι έφυγε από τη ζωή τόσο άδικα ένας άνδρας χτυπημένος από κεραυνό.

Υπενθυμίζεται πως ο ορειβατικός αγώνας στο όρος Φαλακρό μετατράπηκε σε τραγωδία με έναν αθλητή να χάνει τη ζωή του από κεραυνό, έναν ακόμη να είναι βαριά τραυματισμένος και έναν τρίτο άνδρα να τραυματίζεται ελαφρά.

Μιλώντας στο in ο δήμαρχος Προσοτσάνης Δράμας, Θεόδωρος Αθανασιάδης, ανέφερε πως εξαιτίας του δύσβατου πεδίου χρειάστηκε ελικόπτερο προκειμένου να ανασυρθεί η σορός, καθώς οι αθλητές βρίσκονταν σε ένα φαράγγι μόλις 6 χλμ. μετά το χωριό Πύργοι από όπου έγινε η αφετηρία και ο τερματισμός του αγώνα ορεινής αντοχής.

Δείτε το βίντεο από τη στιγμή της διάσωσης:

Ο βαριά τραυματισμένος άνδρας μεταφέρθηκε κι αυτός με ελικόπτερο στο νοσοκομείο της Καβάλας.

Φωτογραφία: ΟΦΚΑΘ – Εθελοντές Διασώστες

Τα προγνωστικά δεν έδειχναν τέτοια ακραία καιρικά φαινόμενα

«Το χωριό είναι συγκλονισμένο. Ήταν η πρώτη φορά που γινόταν τόσο οργανωμένα αυτός ο ορειβατικός αγώνας με πρωτοβουλία του Πεζοπορικού Συλλόγου της περιοχής και πραγματικά πιστεύαμε πως θα ήταν μία ξεχωριστή εμπειρία για τους 56 αθλητές που πήραν μέρος. Δυστυχώς όμως όταν εμείς κάνουμε σχέδια, ο Θεός έχει άλλα», τόνισε ο δήμαρχος στο in, ενώ σε σχετική ερώτηση για την πρόγνωση του καιρού,  ανέφερε πως στις 8 το απόγευμα του Σαββάτου που ξεκίνησε ο αγώνας τα προγνωστικά δεν έδειχναν πως την περιοχή θα πλήξουν κεραυνοί τα ξημερώματα».

Πώς συνέβη η τραγωδία

Ο κ. Αθανασιάδης ανέφερε πως ο κεραυνός έπεσε στο γκρουπ των τεσσάρων αθλητών περίπου στις 3 τα ξημερώματα.

Το ένα άτομο έχασε τις αισθήσεις του, το άλλο άτομο τραυματίστηκε σοβαρά το τρίτο άτομο προσπαθούσε να τους συνεφέρει. Στο γκρουπ υπήρχε και μία αθλήτρια από το χωριό Πύργοι την οποία δεν χτύπησε ο κεραυνός.

Μάλιστα όπως ανέφερε ο δήμαρχος την ώρα της τραγωδίας ο σύζυγος της κοπέλας της τηλεφώνησε με αποτέλεσμα να ενημερωθεί για την κατάσταση και με τη σειρά του να ενημερώσει ομάδα ατόμων προκειμένου να βρουν τους τραυματίες. Ωστόσο το σημείο ήταν αρκετά δύσβατο με αποτέλεσμα οι τραυματισμένοι ορειβάτες και ο νεκρός άνδρας να εντοπιστούν από την ομάδα διάσωσης περίπου στις 8 το πρωί της Κυριακής.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

“Εξαιτίας του με απέλυσαν” είπε ο 25χρονος δολοφόνος του Δημήτρη στην Χρυσούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πρόσληψη 7 ατόμων με σύμβαση ορισμένου χρόνου στο Δήμο Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εντυπωσιακό άγαλμα του Ηρακλή στους Φιλίππους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δραμινή ισχυρίστηκε ψευδώς ότι της έκλεψαν χρήματα και διάφορα χρυσαφικά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η απονομή των ετήσιων βραβείων της ΚΥΚΛΩΨ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Λαϊκός Αγώνας Δρόμου VIA EGNATIA Αμφίπολη – Δράμα – Φίλιπποι 2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση παράταξης “ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ για τη Δράμα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Στο καθεστώς «Απάτητα Βουνά» το Φαλακρό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αριστειδης Μωυσιαδης: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ…

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σύλληψη για ναρκωτικά στη Δράμα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Στη Δράμα η έκθεση «ΣΗΚΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ»!… Εικόνες και μουσικές των προσφύγων του ’22

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Επιστολή παραίτησης Γαλόπουλου από Αντιδήμαρχος Κ. Νευροκοπίου

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ4 εβδομάδες πριν

Η ιστορία και η εξέλιξη των καζίνο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Συνελήφθη στη Δράμα για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ώρες πριν

Ο Πέτρος Τσολιάς υποψήφιος με την Πατριωτική Ένωση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ώρες πριν

Προκήρυξη κάθετου Άξονα Δράμα – Αμφίπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ8 ώρες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022 στις 19:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ11 ώρες πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ: Έναρξη προεκλογικής περιόδου από την Χωριστή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Λαϊκός Αγώνας Δρόμου VIA EGNATIA Αμφίπολη – Δράμα – Φίλιπποι 2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Στις 7 Οκτωβρίου η εκλογή Μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Φρίκη στην Καβάλα: «Παγίδα θανάτου» σε γυναίκα και μωρό από τον δολοφόνο

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

«Τραντέλληνες», το μουσικό αναλόγιο του Δραμινού Λογοτέχνη Γιάννη Χαριτάντη

ΕΛΛΑΔΑ5 ημέρες πριν

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

Εκπαιδευτικά6 ημέρες πριν

Έναρξη εγγραφών Γ’ φάσης στο Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Κεντρική επετειακή εκδήλωση για τα 81 χρόνια από την Βουλγαρική Θηριωδία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη για τη σφαγή της Δράμας της 29ης Σεπτεμβρίου 1941

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Στο καθεστώς «Απάτητα Βουνά» το Φαλακρό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Project για τη Δράμα: Θετική Ψυχολογία και Ποιότητα Ζωής στους Νέους

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

“Εξαιτίας του με απέλυσαν” είπε ο 25χρονος δολοφόνος του Δημήτρη στην Χρυσούπολη

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών