Connect with us
GoDrama

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Πώς θα εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος – 100% επιτυχία

Δημοσιεύθηκε

στις

Θέλετε να έχετε εγγυημένη επιτυχία στις δημοτικές εκλογές; Ένας αναλυτικός οδηγός για να εκλεγείτε Δημοτικός Σύμβουλος και να κατατροπώσετε τον ανταγωνισμό.

του Νικόλα Γεωργιακώδη στο in2life.gr

Το να κατέβει κανείς για Δημοτικός Σύμβουλος δεν είναι εύκολη δουλειά. Όσοι έχουν ασχοληθεί με την συγκεκριμένη θέση γνωρίζουν από πρώτο χέρι (και ψηφοδέλτιο) ότι η μάχη είναι σκληρή και στο τέλος επικρατεί πάντα αυτός που έκανε τις μεγαλύτερες θυσίες.

Όμως, όπως και σε άλλους τομείς της ζωής μας, το σωστό mentoring είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά και εμείς εδώ στο In2life βλέποντας τις λανθασμένες τακτικές που ακολούθησαν όλη αυτήν την περίοδο οι υποψήφιοι, αποφασίσαμε να βοηθήσουμε, έτσι ώστε να κατεβείτε με αξιώσεις στις επόμενες εκλογές.

Συγκεντρώνοντας γνώση δεκαετιών επί του θέματος και στοιχεία από διάφορες έρευνες, μαζέψαμε μερικές απλές συμβουλές, έτσι ώστε η προεκλογική σας καμπάνια να στεφθεί με απόλυτη επιτυχία.

Προεκλογική φωτό 



Το άλφα και το ωμέγα για την εκλογή σας, η φωτογραφία προφίλ θα πρέπει να ακολουθεί ορισμένους βασικούς κανόνες. Η χρήση Photoshop είναι απαραίτητη για να φύγουν τυχόν ψεγάδια από το πρόσωπο (ρυτίδες, ελιές, πανάδες κτλ.), ενώ βάσει ερευνών η καλύτερη πόζα για την προεκλογική φωτό είναι ελαφρώς πλάγια τοποθέτηση και κοίταγμα προς την κάμερα είτε με λάγνο, όλο υποσχέσεις βλέμμα («να δεις τι θα σου κάνω μάνα μ’») είτε με αθώο τύπου «Παναγίτσα» («εγώ το καλό σας θέλω μωρέ μωρέ»).

Οτιδήποτε και αν επιλέξετε, σκεφτείτε ότι ένας είναι ο στόχος, ο μέσος δημότης να ψαρώσει με το βλέμμα σας και να σας ψηφίσει χωρίς ενδοιασμούς.

[alert variation=»alert-info»]Tip: Έρευνες έχουν δείξει ότι οι δεξιοί ψηφοφόροι ψηφίζουν πιο εύκολα τους Δημοτικούς Συμβούλους με προσεγμένο look (γραβάτα, ροζ πουκαμισάκι, ζελέ για να στρώσει το μαλλί, περιποιημένη ή καθόλου τριχοφυΐα στο πρόσωπο για τους άνδρες και γόβα, ταγιέρ, φουλ μακιγιάζ και αισθησιακό κραγιόν για τις γυναίκες), ενώ οι αριστεροί ψηφοφόροι εκείνους που προσφέρουν το κάτι εναλλακτικό (τζίβες, μούσια, κοντομάνικη μπλούζα με συγκρότημα, κόκκινες ανταύγειες, έντονες βλεφαρίδες). [/alert]



Μοίρασμα flyers
Καταλυτικής σημασίας για την εκλογή σας είναι τόσο η ποσότητα των flyers που είστε διατεθειμένοι να μοιράσετε, όσο και ο τρόπος με τον οποίον θα το κάνετε. Μη ξεχνάτε επίσης, ότι όσα περισσότερα flyers διαθέσετε τόσες περισσότερες επιλογές δίνετε στους υποψήφιους ψηφοφόρους σας για να σας θυμούνται. Ένα καλής ποιότητας flyer μπορεί κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί ως:

* Σουβέρ, για να υπενθυμίζει ότι «πίνε εσύ, εγώ θα πολεμήσω για σένα στον Δήμο»
* Τζιβάνα, για τον ίδιο λόγο με το σουβέρ.
* Σουπλά, «θα φας καλά, ενώ εγώ πολεμώ για σένα στον Δήμο»
* Καθαριστικό τζαμιών, «το αυτοκίνητό σου θα λάμπει, το ίδιο και ο Δήμος μας»
* Απορροφητικό νερού από διαρροή πάσης φύσεως, «τα έκανες π****να με το καζανάκι; Μη φοβάσαι θα μειώσουμε μαζί τους λογαριασμούς της ΕΥΔΑΠ». Μην ξεχνάτε, σε αυτήν την περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το υλικό. Όσο πιο απορροφητικό, τόσο το καλύτερο για την εκλογή σας.
* Χαρτί σημειώσεων – καλλιτεχνιών- οριγκάμι, γιατί σε κάθε σπίτι πάντα κάποια στιγμή τελειώνουν τα χαρτά του σημειωματάριου για τα ψώνια, τις παιδικές ζωγραφιές, τις μουτζούρες όταν μιλάμε στο τηλέφωνο κ.ο.κ.

Πέρα από τις χρήσεις των flyers, έχει ιδιαίτερη σημασία και ο τρόπος με τον οποίο θα τα διανείμετε. Η πρακτική του «αφήνω ένα πάκο flyers στην αυλή σας/στο γραμματοκιβώτιό σας/ έξω από την πόρτα» θυμίζει delivery και θα απογοητεύσει τους υποψήφιους ψηφοφόρους οι οποίοι θα ψάχνουν μάταια την προσφορά για κοντοσούβλι+coca cola +πατάτες με 5€ στο διαφημιστικό. Το ίδιο passé είναι και η επιλογή «μπροστινός ή οπίσθιος υαλοκαθαριστήρας», οι ψηφοφόροι θα περιμένουν να δουν πληροφορίες για μέντιουμ/χειρομαντεία ή πώς να σκοτώσουν τα χρυσαφικά τους ή πώς να βρουν δουλειά με βασικό μισθό 1000€ καθαρά από το σπίτι. Δοκιμάστε εναλλακτικούς και έξυπνους τρόπους όπως π.χ.

* Στο στόμα του σκύλου, για να σας ψηφίσουν «δαγκωτό».
* Στο χερούλι της πόρτας του αυτοκινήτου, «λαβή για ψήφο».
* Στο τραπεζάκι δίπλα από την είσοδο του σπιτιού (απαιτεί διάρρηξη, αλλά αξίζει την προσπάθεια και θα εκτιμηθεί δεόντως)
* Στην εξώπορτα, απαιτεί ειδική ψαρόκολλα, εγγυημένη επιτυχία και συμβολισμός «μην μου ρίξεις πόρτα, ρίξε μου την ψήφο σου».
* Κάτω από την πόρτα, με την μπροστινή όψη να θυμίζει 500ευρω, «λεφτά θα υπάρξουν».
* Στο φανάρι, με δώρο πλύσιμο μπροστινού και πίσω τζαμιού, «με εμάς, καθαρίσατε».

Συγκεντρώσεις στα προεκλογικά περίπτερα

Must η διοργάνωσή τους, ιδιαίτερα για τους πιο διστακτικούς ψηφοφόρους σας οι οποίοι θέλουν αυτό το «κάτι παραπάνω» από εσάς για να πάρουν την τελική απόφαση, αλλά και για τους απλούς περαστικούς. Μόνο προσοχή, μην τσιγκουνευτείτε στο budget. Αν στα flyers πιθανώς να μπορείτε να κάνετε εκπτώσεις, εδώ δεν σας παίρνει.

Επικοινωνήστε με μεγάλη εταιρεία catering η οποία θα αναλάβει να γεμίσει τα στομάχια των υποψήφιων ψηφοφόρων και αποφύγετε φθηνές λύσεις τύπου σαντουϊτσάκια και καφές. Εδώ θα χρειαστεί κάτι πιο πλουσιοπάροχο όπως sushi, συνοδεία cocktails από βραβευμένους bartenders. Καλή ιδέα είναι και τα σουβλάκια, αν απευθύνεστε στα κατώτερα στρώματα, τα οποία μπορείτε την στιγμή της προεκλογικής συγκέντρωσης να τα στείλετε με ντελιβεράδες στην γύρω περιοχή.

[alert variation=»alert-info»]Tip: Πείτε στον ψήστη να τα «ντύσει» με τα flyers της καμπάνιας σας. Έξτρα μπόνους στην προτίμηση των ψηφοφόρων.[/alert]

Επίσης, μην αμελήσετε να δώσετε την δέουσα προσοχή στους καφέδες. Αποφύγετε φραπεδιές και ελληνικό, εκτός και αν απευθύνεστε πάλι στα λαϊκά στρώματα, και προτιμήστε espresso ποικιλίας Arabica – από τις καλύτερες που υπάρχουν.

Social Media

Απαραίτητη μία sponsored καμπάνια όσο «τρέχει» η προεκλογική σας εκστρατεία, έτσι ώστε οι υποψήφιοι ψηφοφόροι σας να ξυπνούν και να κοιμούνται με το πρόσωπό σας αποτυπωμένο στο news feed τους. Όσες περισσότερες φορές εμφανιστεί εκεί, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η επιτυχία σας στο τελικό αποτέλεσμα. Προσοχή και πάλι προσοχή στις πληροφορίες που θα αναγράψετε στο profile σας. Απαραίτητη η προσθήκη «Χ.Ο.» στο πεδίο «θρήσκευμα» για όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση, όπως επίσης και το «για τους Έλληνες» στο πεδίο «εργάστηκε» (παίζουν βέβαια, και πιο πιασάρικα σλόγκαν, όπως αυτό παρακάτω στην φωτογραφία του Θοδωρή Ζαγοράκη).

Τέλος, μην αμελήσετε να αναγράψετε όσες γλώσσες γνωρίζετε και όσες δεν έχετε ποτέ μιλήσει αλλά πάντα σας άρεσαν στο πεδίο «γλώσσες», όπως επίσης και την εκπαίδευσή σας στο σχετικό πεδίο αναφέροντας, κατά προτίμηση, κάποιο ελληνικό πανεπιστήμιο όπως το Πάντειο, το Καποδιστριακό ή την ΑΣΟΕΕ. Τέλος, φροντίστε κάπου, κάπως στο προφίλ σας να υπάρχει και ο χαρακτηρισμός «ανεξάρτητος», ακόμα και αν εξακολουθείτε να μένετε με την μητέρα σας.

Οι θέσεις σας
Δεν έχουν και τόση σημασία, αρκεί να ακολουθήσετε τις παραπάνω συμβουλές.

Καλή σας επιτυχία! 

Αν είσαι υποψήφιος και διάβασες μέχρι εδώ τα παρακάτω είναι συμβουλές από τον κ. Βασίλη Παππά, Επιχειρηματικό Σύμβουλο, MBA in Marketing

Πολιτικό Μάρκετινγκ: Οδηγίες προς Υποψηφίους για τον δρόμο προς την Βουλή

Ο ρόλος του μάρκετινγκ σε μια επιχείρηση είναι να κάνει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της επιχείρησης γνωστά στο καταναλωτικό κοινό, προσπαθώντας συγχρόνως να τους πείσει ότι το συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία είναι το καλλίτερο της αγοράς. Σκοπός είναι να τους πείσει ότι είναι αυτό το προϊόν που πραγματικά τους ταιριάζει και θα τους ωφελήσει περισσότερο από κάθε άλλο!

Το μάρκετινγκ στην πολιτική δεν διαφέρει πολύ από το παραπάνω. Είναι κάτι σχετικά καινούριο, τουλάχιστον στην Χώρα μας. Οι “αρχές” του, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια πολιτική εκστρατεία ενός κόμματος ή ενός πολιτικού προσώπου. Το προϊόν είναι ο ίδιος ο πολιτικός, με τις θέσεις του και το πρόγραμμα που δηλώνει ότι θα εφαρμόσει. Αυτό εξάλλου προσπαθεί να “πουλήσει”. Το όφελος γι’ αυτόν δεν είναι τα χρήματα όπως σε μια πώληση ενός προϊόντος, αλλά η ψήφος που θα κερδίσει!

Αυτό που θα κάνουμε παρακάτω, είναι να χρησιμοποιήσουμε τις τεχνικές του μάρκετινγκ που εφαρμόζονται από τις επιχειρήσεις, και να τις προσαρμόσουμε σε μια πολιτική καμπάνια. Εδώ πρέπει να διευκρινίσω ότι το μάρκετινγκ δεν “δημιουργεί” τις θέσεις και τις απόψεις του κάθε υποψηφίου. Αυτό είναι δική του δουλειά! Το μάρκετινγκ τον βοηθάει να βελτιώσει την εικόνα του, να μεταδώσει και να επικοινωνήσει καλλίτερα τις θέσεις αυτές! Αν κάποιος πολιτικός δεν έχει θέσεις και άποψη, τότε το μάρκετινγκ δεν μπορεί να κάνει “μαγικά”! Τα βασικά σημεία μιας καλής πολιτικής καμπάνιας μάρκετινγκ θα πρέπει να είναι τα παρακάτω:

ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ: Ο κάθε υποψήφιος θα πρέπει να ξεκινήσει με την διαμόρφωση του κεντρικού του μηνύματος. Μια καμπάνια δεν θα είναι επιτυχημένη εάν δεν υπάρχει ένα ξεκάθαρο μήνυμα που αντιπροσωπεύει τον πολιτικό. Δεν θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο από 4 με 5 γραμμές. Συνήθως απαντάει στις εξής ερωτήσεις από τον κόσμο: Γιατί εσένα και όχι κάποιον άλλο; Τι θα προσφέρεις περισσότερο; Τι είναι αυτό που σε κάνει διαφορετικό από τους άλλους; Ουσιαστικά το “κεντρικό μήνυμα” δίνει τον λόγο για τον οποίο ο κόσμος πρέπει να ψηφίσει κάποιον! Και αυτός ο λόγος θα πρέπει να είναι πολύ καλός! Και αν όχι καλλίτερος, τότε σίγουρα διαφορετικός των υπολοίπων. Μην μπερδεύετε όμως το μήνυμα με το σλόγκαν. Το σλόγκαν είναι κάτι διαφορετικό. Είναι κάτι πιο απλό και γρήγορο, που ο κόσμος το θυμάται εύκολα. Το “μήνυμα” είσαστε εσείς!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: Απαραίτητο βήμα για την αύξηση της αναγνωρισημότητας και την επικοινωνία των θέσεων και απόψεων του υποψηφίου, είναι η χρήση της διαφήμισης. Εάν ο κόσμος δεν γνωρίζει τις θέσεις και απόψεις σας, γιατί να σας ψηφίσει; Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να διαφημιστεί κάποιος, και ουσιαστικά να επικοινωνήσει την εικόνα του και τις απόψεις του στο κοινό από όπου θα ζητήσει την ψήφο του. Οι σημαντικότεροι τρόποι είναι παρακάτω.

  • ΚΑΡΤΕΣ – ΦΥΛΛΑΔΙΑ: Είναι απαραίτητο ο υποψήφιος να έχει προσωπικές κάρτες, και ένα φυλλάδιο όπου θα περιγράφει τις βασικές του θέσεις, απόψεις και το πρόγραμμα του για την ανάπτυξη της περιοχής. Καλό είναι να υπάρχει και ένα σύντομο βιογραφικό. Μοιράστε το φυλλάδιο παντού και κυρίως σε περιοχές που σας ξέρουνε λιγότερο.
  • ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ – ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ: Πολύ σημαντικό είναι να βρίσκονται οι θέσεις και απόψεις σας, μπροστά στα μάτια κάθε υποψήφιου ψηφοφόρου σας, όσο πιο συχνά γίνεται. Έρευνες έχουνε δείξει ότι οι άνθρωποι δείχνουνε ενδιαφέρον σε μια διαφήμιση, αφού την δούνε πρώτα 7 φορές! Οι καταχωρήσεις σας στις εφημερίδες και τα περιοδικά, επειδή δεν μπορεί να είναι πολύ μεγάλες, είναι σημαντικό να περιέχουν “το κεντρικό σας μήνυμα”, που είδαμε παραπάνω. Είναι αυτό για το οποίο θα σας θυμάται τελικά ο κόσμος.
  • ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ – ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ: Επίσης ένα καλό “σποτάκι” στο ραδιόφωνο ή την τηλεόραση, θα λειτουργήσει συμπληρωματικά με τις έντυπες καταχωρήσεις. Δώστε τους λόγους που θα πρέπει ο κόσμος να σας ψηφίσει. Επικεντρωθείτε στα 2 – 3 σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τον κόσμο της περιοχής σας, και δώστε τις προτάσεις σας. Η τηλεόραση ως μέσο επικοινωνίας έχει σίγουρα μεγαλύτερη δύναμη από το ραδιόφωνο, αλλά κοστίζει και πολύ περισσότερο.
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ: Δεν εννοώ την αφισοκόλληση και το γράψιμο με σπρέι σε τοίχους και δρόμους όπως γινότανε παλιά! Εδώ μιλάμε για διαφήμιση σε χώρους ειδικούς για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως οι φωτεινές ταμπέλες, και ειδικά πλαίσια όπως αυτά στις στάσεις λεωφορείων και κατά μήκος των οδών. Το όφελος μιας διαφήμισης σε εξωτερικούς χώρους είναι ότι θα την δουν πολλοί άνθρωποι. Η φωτογραφία σας και μόνο, δεν αρκεί. Βέβαια υπενθυμίζει στον κόσμο την υποψηφιότητα σας, αλλά δεν αρκεί για να πάρετε την ψήφο κάποιου. Θα πρέπει να συνδυαστεί και πάλι με το κεντρικό σας μήνυμα ή τις 2 – 3 σημαντικές προτάσεις που έχετε να κάνετε για την περιοχή. Είπαμε, πρέπει να δίνετε κάποιον λόγο στον κόσμο για να σας προτιμήσει από τους υπόλοιπους.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ: Ένας καλός τρόπος παρουσίασης των απόψεων και θέσεων που έχει ο υποψήφιος, είναι μέσο συνεντεύξεων στα ΜΜΕ (ραδιόφωνα, τηλεόραση, εφημερίδες, περιοδικά, κλπ.). Το μέσο που θα δοθεί η συνέντευξη θα πρέπει να αξιολογηθεί από τον υποψήφιο, κατά πόσο έχει διείσδυση στο “εκλογικό κοινό” που τον ενδιαφέρει περισσότερο (για παράδειγμα, θα είχε ελάχιστη αποτελεσματικότητα μια συνέντευξη ενός υποψηφίου βουλευτή της ΝΔ, στο κανάλι 902 του ΚΚΕ!). Μέσα από μια συνέντευξη ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει τις θέσεις και απόψεις του για την τοπική κοινωνία αλλά και μεγαλύτερα εθνικά ζητήματα. Θα πρέπει να είναι πολύ καλά προετοιμασμένος, γιατί πάντα υπάρχει ο κίνδυνος των “απρόσμενων” ερωτήσεων από τους δημοσιογράφους. Με τον τρόπο αυτό αυξάνεται την αναγνωρισημότητα αλλά και την δημοτικότητα σας.

ΑΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: Επίσης ένας πολύ καλός τρόπος παρουσίασης μια θέσης ή άποψης, είναι η δημοσίευση άρθρων σας στις τοπικές εφημερίδες και περιοδικά. Ξανά θα πρέπει να προσέξετε η εφημερίδα ή το περιοδικό να απευθύνεται κατά βάση σε κοινό που να είναι πιθανοί ψηφοφόροι σας. Με τον τρόπο αυτό δίνετε το προσωπικό σας “στίγμα” και την προσωπική σας άποψη πάνω σε συγκεκριμένα ζητήματα. Ο κόσμος το εκτιμάει αυτό.

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ: Ο υποψήφιος μέσα από μια σειρά εκδηλώσεων μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισμότητα του, και κυρίως να παρουσιάσει μέσα από τις ομιλίες του και την προσωπική επαφή με τους παρευρισκόμενους, τις θέσεις και απόψεις του, έτσι όπως αυτός τις αισθάνεται. Οι εκδηλώσεις αυτές μπορεί να είναι συγκεντρώσεις, δεξιώσεις, συνεστιάσεις, και ομιλίες σε διάφορες περιοχές.

ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: Η χρησιμοποίηση του internet από τους πολιτικούς για να προβάλουν τις απόψεις και προτάσεις τους κερδίζει συνεχώς έδαφος, ενώ τελευταία παρατηρούμε αρκετούς υποψηφίους αλλά και έμπειρους πολιτικούς, να έχουν και το δικό τους blog. Οι υποψήφιοι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα μια σειρά από “δικτυακά εργαλεία” όπως το youtube, forums, και άλλα social media. Το είδαμε εξάλλου και στις πρόσφατες εκλογές στην Γαλλία, όπου οι προεκλογικές καμπάνιες στηρίχτηκαν κατά πολύ στο videocasting και το youtube. Κάτι ανάλογο έκανε και ο ΣΚΑΙ με το youtube-van, αλλά και η ΝΕΤ μέσα από τη συνεργασία της με το sync.gr, όπου οι bloggers μπορούσαν να υποβάλουν ερωτήματα στους πολιτικούς. Ενδιαφέρον επίσης ήταν και το online debate στο in.gr με την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Γιώργο Αλογοσκούφη.

Είναι αρκετά ακόμα αυτά που θα μπορούσε να κάνει κάποιος πολιτικός για την μεγαλύτερη επικοινωνία και προβολή του προς τους πιθανούς ψηφοφόρους του (καλοδεχούμενες οι προτάσεις σας). Γεγονός όμως είναι ότι οι παραδοσιακοί τρόποι προβολής όπως οι ομιλίες και ανοιχτές συγκεντρώσεις, χάνουν διαρκώς έδαφος. Ο κόσμος φαίνεται να συμμετέχει ολοένα και λιγότερο. Η εκτίμηση μου είναι ότι τα επόμενα χρόνια θα δούμε πολύ περισσότερο οι πολιτικές καμπάνιες τόσο των κομμάτων όσο και των υποψηφίων, να γίνονται διαδικτυακά και μέσα από social media (forums, blogs, podcasts, social networks, wikis, communities, κλπ.). Αυτό θα είναι κάτι νέο στο χώρο της επικοινωνίας όπου το μάρκετινγκ και πάλι θα παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement Book transfer in Greece 728*90
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Γραπτή Δήλωση Α. Τσιαμπούση: Καταθέτω μήνυση

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την 2α Ιουνίου του 2019, μετά το πέρας του β’ γύρου των δημοτικών εκλογών, ο κύριος Χαρακίδης, θέλοντας να φορτώσει στο Project Δράμα 2020 την ήττα της παράταξής του, είπε για μένα, τον επικεφαλής της παράταξης, μια τρομερή ψευτιά. Ότι εγώ χαρακτήρισα το 47% των ψηφοφόρων, όσων δηλαδή τον τίμησαν με την ψήφο τους, «σκουπίδια». Φυσικά, αυτό που είπε το έβγαλε από το μυαλό του, και θα έλεγα πως είναι μια άνευ προηγουμένου «τερατολογία», λέξη με την οποία στην Ελλάδα χαρακτηρίζουμε τα χοντροκομμένα ψέματα.

Για απάντηση αναδημοσιεύω μια παράγραφο από το άρθρο του Χρήστου Γιανναρά (Καθημερινή, 2/6/2019), που πιστεύω ότι χαρακτηρίζει την πολιτική πορεία του ανδρός στα πολιτικά μας πράγματα: «Στην αντιμαχία των εντυπώσεων όροι δεν υπάρχουν, όλα επιτρέπονται. Ακόμα και η εξόφθαλμη ψευτιά, η απροκάλυπτη πανουργία, η πιο ευτελισμένη ασυνέπεια, μπορεί να κερδίσουν τις εντυπώσεις».

Παρ’ όλο που επανειλημμένως έχω δηλώσει ότι στην πολιτική οι μηνύσεις δεν είναι δόκιμη αντίδραση, στην περίπτωση αυτή είμαι υποχρεωμένος να υποβάλω εναντίον του κυρίου Χαρακίδη μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση, όπως είχα προαναγγείλει το βράδυ των εκλογών. Μήνυση για κάτι που είπε δημόσια και που βλάπτει σοβαρά την υπόληψη και την εικόνα μου, όπως και το κύρος της παράταξής μας.

Είχα δώσει διορία 24 ωρών στον κύριο Χαρακίδη, προκειμένου να ζητήσει συγνώμη δημόσια, κάτι που δεν έκανε. Έδωσα λοιπόν εντολή σήμερα στους δικηγόρους μου να συνταχθεί η μήνυση και να κατατεθεί μέσα στα χρονικά πλαίσια που ορίζει ο νόμος. Η μήνυση, βεβαίως, θα αποσυρθεί σε περίπτωση που ο κύριος Χαρακίδης ζητήσει δημόσια συγνώμη γι’ αυτό που είπε.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Να συγχαρώ τον Χριστόδουλο Μαμσάκο για την εκλογή του…

Ο πολιτικός σεβασμός,η οικονομική διαφάνεια,η κοινωνική αλληλεγγύη,η βαθιά μας πίστη στα δικαιώματα όλων των ανθρώπων χωρίς αποκλεισμούς,η καθημερινότητα που βιώνουμε στην πόλη,το περιβάλλον και η ποιότητα ζωής είναι μέρος των κριτηρίων μας για συνεργασία..
Ταυτόχρονα,σύμφωνα με τα αξιακά μας προτάγματα,όπου απαιτείται,θα συγκρουστούμε προς όφελος των πολιτών του δήμου μας…

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ

Project Δράμα 2020: Αποτίμηση αποτελέσματος β΄γύρου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οι δημοτικές εκλογές έφτασαν στο τέλος τους και οι δημότες Δράμας επέλεξαν να συνεχιστεί η διοίκηση του τόπου από τον υπάρχοντα Δήμαρχο. Οφείλουμε να ευχηθούμε καλή επιτυχία και να εγγυηθούμε ότι με την αρωγή μας σε ό, τι θεωρούμε σωστό μέσα στο δημοτικό συμβούλιο θα καταστήσουμε το όργανο αυτό ουσιαστικότερο στη διοίκηση του Δήμου, όπως άλλωστε επιτάσσει το γράμμα του Κλεισθένη.

Από το χθεσινό δεύτερο γύρο εξάγουμε τα κάτωθι πολιτικά συμπεράσματα:

Η μεγαλύτερη απόχη σε δεύτερο γύρο σε σχέση τόσο με το 2014 όσο και με το 2010 σημειώθηκε χθες και άγγιξε το 57,11%. Για εμάς προφανώς συνδέεται με την αίσθηση αδιεξόδου που δημιουργήθηκε στους δημότες από τον αποκλεισμό του Πρότζεκτ από το δεύτερο γύρο, καθώς η επιλογή ανάμεσα σε έναν κακό κι ένα αλαζόνα υποψήφιο είναι ελάχιστα ελκυστική. Σε σχέση με τον πρώτο γύρο ψήφισαν γύρω στις 7000 δημότες λιγότεροι. Δυστυχώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε το δεύτερο γύρο το ίδιο θελκτικό, παρά την κατά συνείδηση προτροπή μας.

Σε σχέση με τις τραγικές δηλώσεις του κυρίου Χαρακίδη έχουμε να επισημάνουμε τα εξής:

  • Πέρα από τα ψεύδη – για τα οποία θα κληθεί να δώσει αρμοδίως απαντήσεις – θα πρέπει ο ίδιος και το ιερατείο της παράταξής του να δώσουν εξηγήσεις στο γιατί στάθηκαν εμπόδιο στην πραγματική αλλαγή στο Δήμο Δράμας.
  • Πρέπει να σκεφτούν πόσο διαφορετική θα ήταν η εκλογή, αν ξεπερνούσαν τις προσωπικές τους φιλοδοξίες και αντιλαμβάνονταν ότι ο κύκλος τους έχει κλείσει, ότι προοδευτικός δε σημαίνει να έχεις μηχανισμό και να συναντάσαι με κομματικούς μηχανισμούς – που τυγχάνει να βρίσκονται στον προοδευτικό χώρο, αλλά ενίοτε χρειάζεται να έχεις άποψη και θάρρος να πάρεις θέσεις για ζητήματα τοπικής αυτοδιοίκησης, που καίνε.
  • Πρέπει να κατανοήσουν ότι η εκλογή 7 στους 8 δημοτικών συμβούλων, που είναι κομμάτι του σκληρού μηχανισμού της παράταξης τους και είναι δοκιμασμένοι (και πλέον δις αποδοκιμασμένοι ως δημοτική αρχή από τους δημότες), δεν είναι προοδευτικό αλλά ένδειξη αφόρητης καμαρίλας.
  • Πρέπει να αντιληφθούν ότι το να «φυτεύεις» παρατάξεις για να κόψεις ψήφους από τους αντιπάλους είναι ένδειξη βαθιάς συντήρησης.
  • Πρέπει να καταλάβουν ότι ανήθικο βαθιά είναι να προσεγγίζεις τους εκλεγμένους του Πρότζεκτ για στήριξη στο δεύτερο γύρο, παρακάμπτοντας την ηγεσία, και, αφού σε ακυρώνουν όλοι, να στήνεις με τους μηχανισμούς σου μια «δολοφονία χαρακτήρα», λόγω ατυχούς ανάρτησης στα κοινωνικά δίκτυα, μπας και τσιμπήσεις καμία ψήφο από τη βάση μας- φρούδες ελπίδες. Αν ο κύριος Χαρακίδης επιδίωκε συνάντηση με τον επικεφαλής του Πρότζεκτ θα γινόταν σε ανοιχτό και δημόσιο χώρο, μιας και δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα, και θα του εξηγούσαμε και αυτού ότι δεν πρόκειται να μετάσχουμε στη διοίκηση του, αν εκλεγόταν, γιατί τη θεωρούμε και αυτή ξεπερασμένη. Ποτέ δεν είναι αργά για να μάθει το ιερατείο της παράταξης Χαρακίδη, αρκεί να τιμήσει το σωκρατικό ρητό και να μη γηράσκει απλώς.

Με τη μεγαλύτερη ανανέωση σε πρόσωπα και ιδέες, όπως αυτές αποτυπώθηκαν στο πρόγραμμά μας, αντιλαμβανόμαστε ότι ήδη την επομένη του πρώτου γύρου οι ελπίδες και τα βλέμματα των Δραμινών είναι στραμμένα πάνω μας για να οδηγήσουμε το Δήμο στην πρόοδο και να απαλύνουμε τις αρνητικές συνέπειες της δεύτερης θητείας Μαμσάκου.

Δεν είμαστε καθόλου αισιόδοξοι για τις δυνατότητες της ομάδας Μαμσάκου στο να διοικήσει το Δήμο. Τόσο η εμπειρία της πενταετίας όσο και η ύπαρξη μηχανισμών εντός αυτή της παράταξης που «επέβαλαν» το ποιοι θα εκλεγούν, είναι πηγές ανησυχίας και δυσαρέσκειας για εμάς, όπως φρονούμε και για όλους τους δημότες. Θα φροντίσουμε να περάσουμε τα σημεία του προγράμματός μας που είναι προς ωφέλεια των Δραμινών, όπως κάναμε και την προηγούμενη πενταετία με μόνο ένα σύμβουλο. Αυτή τη φορά η δημοτική αρχή δε θα έχει τα ίδια περιθώρια άρνησης.

Ευχαριστούμε όλους τους Δημότες που συμμετείχαν και στο δεύτερο γύρο των αυτοδιοικητικών εκλογών και τιμούμε την επιλογή τους. Η συμμετοχή τους είναι το οξυγόνο της αντιπροσωπευτικής δημοκρατίας και εμείς φιλοδοξούμε αυτή τη συμμετοχή να την καταστήσουμε πραγματικότητα κάθε μέρα των επόμενων τεσσάρων ετών για τα δημοτικά πράγματα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Μπλούχος, Ξανθόπουλος και Κεφαλίδου οι Βουλευτές της Δράμας

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Σταυροί Υποψηφίων Σε 206 από 251 εκλ. τμήματα

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Βουλευτικές Εκλογές – Τελικά Δήμος Δράμας

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Η Ντόρα Τουφεκτσή υποψήφια με την ΝΔ στη Δράμα

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Ο Δημήτρης Δαλακάκης κατεβαίνει για Βουλευτής; 

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Αυτοδιοίκηση Πολιτών Δήμου Δράμας: Όχι στον διχασμό

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

ΜέΡΑ25: Σ. Βρασκίδης, Α. Μανιαδάκη και Ν. Τογγιαλίδης οι υποψήφιοι

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Βουλευτικές Εκλογές – Τελικά Δήμος Δοξάτου

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Βουλευτικές Εκλογές – Τελικά Δήμος Νευροκοπίου

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση υποψηφίων βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ Ν. Δράμας

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Ανακοινώθηκαν οι υποψήφιοι της ΝΔ

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Άμοιροι Ευθυνών;

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Τογγιαλίδης Νικόλαος: Θα διεκδικήσω το μέλλον που μας έκλεψαν

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Νίκος Τογγιαλίδης – ΜΕΡΑ25: Σχόλιο για τα αποτελέσματα των εκλογών

Βουλευτικές4 εβδομάδες πριν

Παναγιώτης Μάγγαλος: Ανακοινώνω επίσημα τη συμμετοχή μου ως Υπ Βουλευτής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Η 26η Γιορτή Βιβλίου: »Η Δράμα στον αστερισμό της Λογοτεχνίας»

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

«Η ανατολή έδυσε» του Αλέξανδρου Παπαηλιού

Βουλευτικές6 ημέρες πριν

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΝΕ ΣΥΡΙΖΑ ΔΡΑΜΑΣ

Βουλευτικές7 ημέρες πριν

Ξανθόπουλος Θεόφιλος: Έχω επίγνωση της ευθύνης

Βουλευτικές7 ημέρες πριν

Δ. Κυριαζίδης: Πρόσφερα και δεν ζήτησα, προθυμοποιήθηκα και δεν έταξα

Βουλευτικές7 ημέρες πριν

Γιάννης Παπουτσής: Ευχαριστήριο

Βουλευτικές7 ημέρες πριν

Δήλωση Κ. Μπλούχου για το αποτέλεσμα των εκλογών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Ο ΝΙΚΗΤΗΣ

Βουλευτικές7 ημέρες πριν

Γιάννης Ξανθόπουλος, Επιστολή Παραίτησης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Αυτοδιοίκηση Πολιτών Δήμου Δράμας: Όχι στον διχασμό

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Νίκος Τογγιαλίδης – ΜΕΡΑ25: Σχόλιο για τα αποτελέσματα των εκλογών

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Οι έδρες στην Περιφέρεια ΑΜΘ

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Βουλευτικές Εκλογές – Τελικά Δήμος Δράμας

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Μπλούχος, Ξανθόπουλος και Κεφαλίδου οι Βουλευτές της Δράμας

Βουλευτικές1 εβδομάδα πριν

Βουλευτικές Εκλογές – Τελικά Δήμος Δοξάτου

Book transfer in Greece 300*250

Διαβάζονται...