Connect with us

Εκπαιδευτικά

Σαρωτικές αλλαγές σε βάρος των εκπαιδευτικών της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης

Δημοσιεύθηκε

στις

Σαρωτικές και εξαιρετικά επιβαρυντικές σε βάρος των εκπαιδευτικών οι προτεινόμενες αλλαγές στο νομοσχέδιο για την Ιδιωτική Εκπαίδευση

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Το νομοσχέδιο ‘παραγγελιά’ που προωθείται για ψήφιση από την κυβέρνηση αναφορικά με την ιδιωτική εκπαίδευση, προκαλεί έντονες αντιδράσεις από τις Ομοσπονδίες των Εκπαιδευτικών Λειτουργών. Αξιοσημείωτο είναι ότι ήδη έχουν εκδηλωθεί ενστάσεις τόσο ως προς σειρά διατάξεων όσο και ως προς τις διαδικασίες που ακολουθούνται από το Υπουργείο, χαρακτηρίζοντας το κάλεσμα για συζήτηση προσχηματικό.

Στο νέο νομοσχέδιο προβλέπονται απελευθέρωση των απολύσεων, δυνατότητα περιορισμού του ωραρίου, υπαγωγή των εκπαιδευτικών στο εργατικό δίκαιο, απαλλαγή της υποχρέωσης των σχολαρχών να δηλώνουν τις απογευματινές δραστηριότητες, τροποποίηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών και «ελεύθερη» επιλογή διευθυντών και υποδιευθυντών.

Μεταξύ άλλων, δίνεται η δυνατότητα στα ιδιωτικά σχολεία να διαμορφώνουν διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού του υπουργείου Παιδείας) και να παρέχουν επιπρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες στις δράσεις, εκτός όρων και ημερών λειτουργίας των σχολείων. Αυτό συνέβαινε και πριν, ωστόσο τα ιδιωτικά σχολεία ήταν υποχρεωμένα να δηλώνουν τις επιπρόσθετες απογευματινές δραστηριότητες ώστε να διασφαλίζεται η νομιμότητα και οι εργασιακές συνθήκες των εκπαιδευτικών.

Την ίδια ώρα, οι «εθελοντές – είλωτες»  εκπαιδευτικοί θα «μπορούν» α) να εργάζονται και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες μετά το πέρας του ωραρίου τους με πρόσθετη αμοιβή β) να εργάζονται παράλληλα σε κέντρα ξένων γλωσσών και άλλους φορείς εκπαίδευσης και γ) να δουλεύουν με πρόσθετη αμοιβή σε δραστηριότητες της σχολικής μονάδας και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (και όχι μόνο μέχρι 30 Ιουνίου).

Προβλέπεται επίσης η «δυνατότητα περιορισμού του ωραρίου». Αυτό σημαίνει ότι υπό την απειλή της απόλυσης, οι ιδιοκτήτες των σχολείων θα μπορούν να μειώνουν κατά βούληση το ωράριο των εκπαιδευτικών με τους υψηλότερους μισθούς ώστε να προσλαμβάνουν φθηνότερους που θα κληθούν να συμπληρώνουν το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Μέχρι σήμερα για τους αορίστου χρόνου εκπαιδευτικούς, υπάρχει ένα πλαίσιο που απαγορεύει τις αναιτιολόγητες απολύσεις. Θα πρέπει δηλαδή ένας ιδιοκτήτης να παραδώσει μια αιτιολογημένη έκθεση για τους λόγους της απόλυσης και στη συνέχεια αξιολογείται από μια επιτροπή του υπουργείου Παιδείας. Αυτό συμβαίνει σε όλες τις χώρες της ΕΕ. Διότι πρέπει να υπάρχει ένας έστω στοιχειώδης έλεγχος για τον ιδιωτικό εκπαιδευτικό που υπογράφει ισότιμους τίτλους σπουδών με το δημόσιο σχολείο, ώστε, προστατεύοντας τον ίδιο, να προστατεύει και την διαδικασία. Τώρα αυτό τελειώνει οριστικά με το νομοσχέδιο. Έτσι, πλέον τίθεται ζήτημα νομιμότητας των τίτλων σπουδών που παρέχουν τα ιδιωτικά σχολεία. Γιατί πλέον καθιστά τις καταγγελίες σύμβασης ελεύθερες.

Τα ιδιωτικά σχολεία δεν θα δίνουν πλέον λόγο στις κατά τόπους Δ.Δ.Ε. και δεν θα υπάρχει καμία εποπτεία. Είναι, λοιπόν, εφικτό να μπορούν να “αναβαθμίζουν” τις βαθμολογίες των μαθητών τους, έχοντας σ’ αυτήν την περίπτωση ως δέσμιους τους εκπαιδευτικούς,  οι οποίοι θα φοβούνται τις απολύσεις.

Άρα λοιπόν το ιδιωτικό σχολείο μετατρέπεται σε έναν χώρο παροχής ίσως “άριστων” τίτλων σπουδών. Ψεύτικων. Υπάρχει δηλαδή ένας βιασμός της ισονομίας ανάμεσα στους μαθητές των δημόσιων και των ιδιωτικών σχολείων. “Αριστούχοι” μαθητές από τα ιδιωτικά σχολεία, υποψήφιοι είτε στις πανελλήνιες είτε στους διαγωνισμούς του δημοσίου, θα εκκινούν από καλύτερη θέση σε σχέση με τους μαθητές των δημόσιων σχολείων διότι ο βαθμός απολυτηρίου  θα παίζει ρόλο για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, επίσης βαθμός “20” στο απολυτήριο του Λυκείου σημαίνει τουλάχιστον 1000 μόρια σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π..

Οι Ομοσπονδίες καταγγέλλουν ότι αιφνιδιάστηκαν από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, καλούμενη σε έναν «διάλογο» για το νομοσχέδιο ο οποίος εξαρχής ήταν προσχηματικός με αποτέλεσμα η Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών να αποχωρήσει από τη συνάντηση με την υπουργό, καταγγέλλοντάς την για «διάλογο – παρωδία» και για επιβεβαίωση των φόβων τους για το τι φέρνει το νομοσχέδιο.

Ζητάμε την απόσυρση του νομοσχεδίου, που φέρνει αντιεκπαιδευτικά μέτρα, όταν μάλιστα τα σχολεία είναι κλειστά.

Εκπαιδευτικά

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 Creative Vibs

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο συμμετοχής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 για τα σχολικά έτη 2021-2023, με τίτλο:

«Kreatywnewibracje/CreativeVibs» και κωδικό αριθμό: «2020-1-PL01-KA227-SCH-095251», διεξήχθη η τέταρτη κινητικότητα στο Zagreb της Κροατίας από τις 16/10/2022 έως και τις 22/10/2022.

Συντονιστικό σχολείο του προγράμματος είναι το VI Liceum Ogolnoksztalcace im Joachima Lelewela w Lodzi της Πολωνίας και χώρες συμμετοχής είναι η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κροατία. Σχολείο υποδοχής ήταν το Privatna gimnazija i strukovna skola “Svijet” στο Zagreb.

Ο κύριος σκοπός αυτής της κινητικότητας ήταν η διαμόρφωση της δημιουργικότητας  μέσω της φωτογραφίας και του stop motion animation και οι κύριοι στόχοι της δραστηριότητας ήταν:

  • βελτίωση των γλωσσικών δεξιοτήτων μέσω της επαφής με συνομήλικους από άλλη χώρα
  • ανάπτυξη δεξιοτήτων ομαδικής εργασίας, συμμετοχής σε πολιτιστικές εκδηλώσεις οικοδόμησης γνωριμιών, φιλίας και διαπροσωπικών σχέσεων
  • ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών μέσω της φωτογραφίας και του animation καθώς και πυροδότηση αισθητικών εμπειριών μέσω της οπτικής έκφρασης
  • εκμάθηση των μυστικών της λήψης καλών φωτογραφιών, των δημιουργικών φωτογραφικών τεχνικών, των τάσεων στο animation και των διαδικασιών και σταδίων δημιουργίας ενός animation

Δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της κινητικότητας:

  • παρουσίαση των βίντεο με έθιμα των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα τα οποία είχαν ετοιμάσει οι μαθητές και συνάντηση εργασίας για τους καθηγητές
  • περιήγηση στην Άνω Πόλη του Ζάγκρεμπ με οδηγό την συντονίστρια της Κροατίας, ως μια υπαίθρια προετοιμασία για τα εργαστήρια φωτογραφίας
  • εργαστήρια φωτογραφίας σε εξωτερικούς χώρους και επιλογή μιας ιστορίας που δραματοποιήθηκε μέσα από φωτογραφίες της πόλης
  • εργαστήρια κινουμένων σχεδίων stop-motion, κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές δημιούργησαν ένα animation επιλέγοντας υλικά και τεχνικές προσθέτοντας ήχο
  • επίσκεψη στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και την έκθεση φωτογραφίας που φιλοξενούσε
  • εργαστήριο ζωγραφικής για τους καθηγητές
  • επίσκεψη στην έκθεση “World of Robots” στο Μουσείο “Klovicevi dvori” και παρακολούθηση δραστηριοτήτων στην κεντρική πλατεία για την παγκόσμια ημέρα γραβάτας,
  • παρακολούθηση της παράστασης “Decadance” στο Εθνικό Θέατρο της Κροατίας και τέλος
  • επίσκεψη στο παραδοσιακό χωριό “Samobor” και το πάρκο “Maksimir” του Zagreb.

Το αποτέλεσμα αυτής της δραστηριότητας ήταν η δημιουργία κινούμενων σχεδίων stop-motion και έκθεσης φωτογραφίας από τους συμμετέχοντες που παρουσιάστηκε την τελευταία ημέρα της συνάντησης.

Συμμετέχοντες οργανισμοί:

  • 1ο Επαγγελματικό Λύκειο Δράμας, GR
  • Agrupamento de Escolas de Pinheiro, PT
  • ISISS O.Conti.Aversa (CE), IT
  • VI Liceum Ogolnoksztalcace τους. Joachim Lelewel στο Λοτζ, PL
  • Akademicki Osrodek Inicjatyw Artystycznych, PL

Στην κινητικότητα συμμετείχαν οι μαθητές/τριες: Μιχαήλ Άγγελος Ελευθεριάδης, Πέτρος Εμπρεϊζογλου, Στυλιανός Κουρτίδης, Σταύρος Μασμανίδης, και Νικόλαος Ουρούμης. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Θεοδώρα Κετσετσίδου (υπεύθυνη επικοινωνίας του Προγράμματος), Σαλής Αναστάσιος (Διευθυντής του 1ου ΕΠΑ.Λ Δράμας) και Χούσανλη Αικατερίνη.

Η επόμενη συνάντηση προγραμματίστηκε να υλοποιηθεί στην Πορτογαλία από τις 12 έως και 18 Μαρτίου 2023 με θέμα «Δημιουργικότητα μέσα από τη μουσική».

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Αποτελέσματα εκλογών αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αποτελέσματα
Εκλογές αιρετών εκπροσώπων στα Υπηρεσιακά Συμβούλια των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στο Περιφερειακό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ΔΔΕ Δράμας (ΠΥΣΔΕ Δράμας)
Ψηφοφόροι: 740
Σύνολο ψηφοδελτίων: 380
Λευκά: 2
Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. ΔΡΑΜΑΣ 182
ΕΥΜΟΙΡΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Ιωάννη 160
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Χρήστου 33
ΠΑΤΡΩΝΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Γεώργιου 29
ΠΑΠΠΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ του Ιωάννη 22
ΓΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΜΑΡΙΑ του Ιωάννη 12
ΚΕΚΕΟΓΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Παναγιώτη 11
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ του Στέφανου 6
ΣΥΝΕΚ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ 93
ΠΑΝΙΔΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ του Θεμιστοκλέους 42
ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ του Θεοδώρου 36
ΚΑΜΤΣΙΔΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ του Κωνσταντίνου 17
ΣΩΤΗΡΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευάγγελου 14
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ του Θεοδώρου 14
ΣΑΡΡΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ του Ευστρατίου 12
ΣΠΗΛΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Αντωνίου 10
ΜΠΑΛΤΟΥΜΑ ΟΛΓΑ του Δημητρίου 4
ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ του Ευσταθίου 0
Π.Ε.Κ. – ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ 49
ΣΕΝΔΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ του Ανδρέα 36
ΚΟΥΚΟΥΖΕΛΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ του Κωνσταντίνου 23
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΝΙΚΗ του Αντωνίου 6
ΑΚΗΔΕΜΟΝΕΥΤΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΡΑΜΑΣ – Α.ΔΗ.Κ. 31
ΑΡΝΑΟΥΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ του Κωνσταντίνου 29
ΔΕΒΡΙΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Θεοδώρου 12
ΤΣΑΚΙΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ του Μηνά 3
ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ 23
ΤΣΙΡΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ του Παναγιώτη 20

Δείτε τα αποτελέσματα για το ΑΠΥΣΔΕ Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης και το ΚΥΣΔΕ από τη Δράμα

ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΡΑΜΑΣ 2022

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

1o βραβείο το Γυμνάσιο Κυργίων στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την πρώτη θέση στον πανελλήνιο διαγωνισμό «Οδική Ασφάλεια: Κοινή Ευθύνη» έλαβε η Α’ τάξη του Γυμνασίου Κυργίων, με συντονίστρια την εκπαιδευτικό Πληροφορικής Ελένη Βασιλείου, στην κατηγορία Βίντεο σποτ.

Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς»

Τα συγχαρητήριά της εξέφρασε η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας

Έκφραση Συγχαρητηρίων
Εκφράζουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α΄ τάξης του Γυμνασίου Κυργίων Δράμας, οι οποίοι/-ες απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον «Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής δημιουργίας της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) “ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ” «Οδική Ασφάλεια Παντού και Πάντα!», στην κατηγορία Βίντεο σποτ με το έργο: Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον». Συγχαρητήρια ανήκουν ακόμη στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και ιδιαίτερα
στην Καθηγήτρια Πληροφορικής κ. Ελένη Βασιλείου για την υποστήριξη των μαθητών/-τριών.

Ο Δ/ντής Δ.Ε. Δράμας

Δρ Κιουλάνης Σπυρίδων

Συγχαρητήρια από τον Δήμο Δοξάτου:

«Συγχαρητήρια στο Γυμνάσιο Κυργίων για το 1ο πανελλήνιο βραβείο σε διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας. Ο τίτλος του βίντεο είναι: “Ποδηλατώ και προστατεύω το περιβάλλον”».

Πορεία Ανάπτυξης & Δημιουργίας – Γιώργος Βογιατζής

“Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες της Α’ Τάξης του Γυμνασίου Κυργίων που απέσπασαν το 1ο Πανελλήνιο βραβείο στον Μαθητικό διαγωνισμό ψηφιακής δημιουργίας.
Είστε πηγή έμπνευσης και παράδειγμα για όλους τους μαθητές του Δήμου μας.”

Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/ μαθητριών και η ενεργοποίησή τους στο ζήτημα της ασφαλούς μετακίνησής τους μέσω της δημιουργίας πρωτότυπων ψηφιακών έργων με θέμα τη σημασία της τήρησης των κανόνων του Κ.Ο.Κ. και της καλλιέργειας κουλτούρας οδικής ασφάλειας σε όλους τους πολίτες. Στόχος του διαγωνισμού είναι να κατανοηθεί πως οι έφηβοι ως χρήστες του οδικού δικτύου έχουν δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις που οφείλουν να γνωρίζουν και να τηρούν ώστε να μπορούν οι ίδιοι και οι συμπολίτες τους να κυκλοφορούν με ασφάλεια και να μην κινδυνεύουν να τραυματιστούν σοβαρά σε τροχαία συμβάντα.

Τα βραβεία του Διαγωνισμού 2021-22 είναι:
Κατηγορία ταινίας

  • 1ο βραβείο: 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 2ο βραβείο: 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Σάμου
  • 3ο βραβείο: ΓΕΛ Διστόμου

Κατηγορία Βίντεο σποτ

  • 1ο βραβείο: Γυμνάσιο Κυργίων Δράμας (Δείτε το Βίντεο των μαθητών)
  • 2ο βραβείο: Μουσικό Σχολείο Άρτας
  • 3ο βραβείο: 2ο Γυμνάσιο Γαλατσίου

Κατηγορία Ψηφιακής Εφαρμογής

  • 1ο βραβείο: ΕΝΕΕΓΥΛ Αιγάλεω
  • 2ο βραβείο: Εξ ημισείας, ΓΕΛ Αγιάσου και 1ο Γυμνάσιο Αυλώνα
  • 3ο βραβείο: Γυμνάσιο Αγιάσου
  • Έπαινος: 7ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΠΟΙΟΣ/Α ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ/Η ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΡΑΜΑΣ ;

Επιλέξτε ποιον/ποια θεωρείτε εσείς καταλληλότερο/η Δήμαρχο Δράμας ;

(Τα ονόματα με αλφαβητική σειρά)

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δράμα: Απόπειρα βιασμού 15χρονου στο σπίτι φίλου τα Χριστούγεννα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τα μυστικά του νερού στο σπήλαιο Μααρά της Δράμας

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Project για τη Δράμα: Συνάντηση με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Μωϋσιάδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Προφυλακιστέος ο 36χρονος που κατηγορείται για βιασμό του 15χρονου γιου της συντρόφου του

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συμφωνία Πώλησης του Ομίλου Παυλίδης Μάρμαρα – Γρανίτες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Λαϊκά Δρώμενα σε 7 χωριά της Δράμας τις ημέρες των Φώτων

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Ενισχύεται η ομάδα της “Επανεκκίνηση για τη Δράμα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Εξαπάτησε 11 άτομα με την πώληση πέλλετ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Ο Σωκράτης Γκιαούρης με το “Project για τη Δράμα”

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας στον Καλό Αγρό μεγαλώνει

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Γ. Παπαδόπουλος: Συνάντηση με τον Μητροπολίτη Δράμας κ.κ. Δωρόθεο

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ Επίσκεψη στον νέο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο

Εκλογές 20233 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Ο Άνθρωπος και οι ανάγκες του αποτελούν ξεκάθαρη προτεραιότητα

Εκλογές 20235 ημέρες πριν

Πόλη και Ζωή: Ο Νίκος Μιχαηλίδης υποψήφιος πρόεδρος Μακρυπλαγίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Κ15: Ο ΠΑΟΚ διέλυσε τη Δόξα Δράμας με 10-0

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Αγορά των παραγωγών – Ένα πρόβλημα που ζητά λύση

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Ποιος/α είναι καταλληλότερος/η Δήμαρχος Δράμας ;

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: 3 νέες υποψηφιότητες

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Κλοπές – Βανδαλισμοί – Μολότοφ σε σχολεία του Δήμου Δράμας

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

ΠΟΛΗ+ΖΩΗ: Ο Στέλιος Βρασκίδης υποψήφιος στον Καλό Αγρό

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Πόλη + Ζωή: Παρουσίαση υποψηφίων στο Μικροχώρι

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Πόλη + Ζωή: Παρουσίαση υποψηφίων στον Καλό Αγρό

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Project για τη Δράμα: Συνάντηση με τον Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη κ. Μωϋσιάδη

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

ΠΟΛΗ + ΖΩΗ Επίσκεψη στον νέο Μητροπολίτη Δράμας κ. Δωρόθεο

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα”: Δύο νέοι υποψήφιους Δημοτικούς συμβούλους

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

ΠΟΛΗ+ΖΩΗ: Γ Μάγδα Τζιβελεκίδου υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Τα μυστικά του νερού στο σπήλαιο Μααρά της Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών