Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Σε διαβούλευση η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκης- Καβάλας

Δημοσιεύθηκε

στις

Πηγή: proininews.gr

Σε διαδικασία διαβούλευσης είναι από την προηγούμενη εβδομάδα η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων (ΜΠΕ) του έργου «Νέα σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκης- Αμφίπολης- Νέας Καρβάλης». Το μεγάλο έργο του ΟΣΕ ουσιαστικά συνδέει σιδηροδρομικά τη Θεσσαλονίκη με την Καβάλα.

Βασικά αποσπάσματα του πολυσέλιδου κειμένου αναφέρουν τα ακόλουθα: Η σκοπιμότητα της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Νέας Καρβάλης είναι η μείωση του συνολικού μήκους του Σιδηροδρομικού άξονα Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης και επομένως η αύξηση της εμπορευματικής χωρητικότητας του δικτύου, η ανάδειξη του Εμπορικού Λιμένα της Καβάλας (Νέα Καρβάλη), η ανάπτυξη συνδυασμένων εμπορικών μεταφορών, η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με Βουλγαρία και Τουρκία, η εξασφάλιση διαλειτουργικότητας του σιδηροδρομικού διαδρόμου και η κατάργηση των ισόπεδων οδικών διελεύσεων.

Το έργο θα συμβάλλει επίσης στην ενίσχυση τόσο του τουρισμού, όσο και γενικότερα στην οικονομική ανάπτυξη του συνόλου της χώρας, δεδομένου ότι θα εξασφαλίσει τη διαλειτουργική διασύνδεση του Λιμένα Πειραιά και των αστικών κέντρων της χώρας, με το αεροδρόμιο Σπάτων, με τις υπόλοιπες πόλεις της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας καθώς και με το λιμάνι της Πάτρας μέσω της επικείμενης ένταξης της γραμμής Αθήνας- Πάτρας στο βασικό δίκτυο ΔΕΔ-Μ της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η κατασκευή της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής φιλική προς το περιβάλλον λόγω της ηλεκτροκίνησής της, της γρήγορης και ασφαλούς μετακίνησης και της διασυνδεσιμότητας της γραμμής. Θα επιφέρει σημαντική μείωση στο χρόνο μετακίνησης στη Βόρεια Ελλάδα, την υπόλοιπη χώρα και τις γειτονικές χώρες.

Το συνολικό μήκος της Νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής, ανέρχεται σε 173,692 km. Πρόκειται για μονή σιδηροδρομική γραμμή, ηλεκτροδοτούμενη, με πλάτος διατομής τα 7,50m (Α΄ φάση διπλής μελλοντικής γραμμής). Στις περιπτώσεις όπου προβλέφθηκε από σήμερα διπλή γραμμή (μόνο στα έργα υποδομής) το πλάτος της διατομής ανέρχεται στα 11,6 m.

Η ταχύτητα μελέτης της σιδηροδρομικής γραμμής είναι 160-200 km/h (200 km/h σε όλο το μήκος της γραμμής με εξαίρεση την περιοχή στο Σ.Σ. Αμφίπολης όπου για λόγους αποφυγής των αρχαιολογικών χώρων και του δικτύου υψηλής τάσης του ΑΔΜΗΕ η χάραξη για ταχύτητα 180 km/h επιβατικής αμαξοστοιχίας σε συνδυασμό με 80 km/h εμπορευματικής).

Σχετικά με τα επιμέρους τεχνικά έργα, προβλέπονται τα εξής:

  • Κάθετο οδικό δίκτυο συνολικού μήκους 24,909 km.
  • Παράπλευρο οδικό δίκτυο και οδοί στομίων σηράγγων συνολικού μήκους 120,684km.
  • 8 Σιδηροδρομικοί Σταθμοί:
    • Καβαλλαρίου,
    • Λαγκαδικίων,
    • Νέας Μάδυτου,
    • Βρασνών,
    • Αμφίπολης,
    • Ποδοχωρίου,
    • Αυλής και
    • Αμυγδαλεώνα.
  • 2 Σιδηροδρομικές Στάσεις: Δρύμου και Λουτρών Βόλβης.
  • 30 σιδηροδρομικές γέφυρες συνολικού μήκους 8,767 km.
  • 1 οδική γέφυρα μήκους 35 m.
  • 23 σήραγγες συνολικού μήκους 22,230 km.
  • 9 σήραγγες διαφυγής συνολικού μήκους 5,678 km.
  • 494 νέοι οχετοί (σωληνωτοί και κιβωτοειδούς διατομής) διαφόρων διαστάσεων.
  • 71 ανισόπεδες διαβάσεις.

Προβλέπονται επιπλέον τεχνικά έργα προστασίας όπως τοίχοι αντιστήριξης, και 2 περιπτώσεις πασσαλότοιχων. Τα μήκη των εν λόγω τεχνικών έργων κυμαίνονται μεταξύ 30 και 880m και τα μέσα ύψη τους μεταξύ 4 και 10m. Το εύρος κατάληψης του έργου εκτιμάται σε 8.000 στρέμματα. Τμήμα του έργο υλοποιείται εντός του Αισθητικό Δάσους Καβάλας και του Προστατευτικού Δάσους Καβάλας.

Η χάραξη ως προς το Ν. Καβάλας προβλέπει τα ακόλουθα:  Εν συνεχεία με βορειοανατολική πορεία κινείται βόρεια της Εγνατίας Οδού στον κάμπο της Πιέριας κοιλάδας, ανάμεσα στα Όρη Παγγαίο και Σύμβολο (ΠΕ Καβάλας). Περί τη ΧΘ 148+000 εξέρχεται της Πιέριας κοιλάδας και με σήραγγα διέρχεται το Σύμβολον όρος από όπου καταλήγει στο νότιο τμήμα των τεναγών Φιλίππων. Περί τη ΧΘ 162+000 διαμορφώνονται σήραγγες ώστε το έργο να διέλθει βορείως των υψωμάτων της Καβάλας. Το πέρας το έργου διαμορφώνεται στην κάμπο της Νέας Καρβάλης βορειοδυτικά οικισμού.

Σύνδεση με το σιδηροδρομικό έργο νέο Λιμάνι- Τοξότες:  Το υπό μελέτη έργο αποτελεί τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης – Τοξοτών Ξάνθης και το πέρας του (ΧΘ 173+691,58) ταυτίζεται με τη ΧΘ 66+500 του τμήματος Νέα Καρβάλη – Τοξότες, η οριστική μελέτη του οποίου είναι υπό εκπόνηση στο πλαίσιο σχετικής ανάθεσης της ΕΡΓΟΣΕ.

Σε αυτήν προβλέπονται τα ακόλουθα: 

Η νέα ΣΓ ξεκινάει από την περιοχή του οικισμού της Νέας Καρβάλης, όπου προβλέπεται Σιδηροδρομική στάση που θα εξυπηρετεί τον οικισμό και συνεχίζει προς τους οικισμούς Πέρνη και Γραβούνα για την εξυπηρέτηση των οποίων έχει προβλεφθεί σιδηροδρομικός σταθμός.

Στη συνέχεια, οδεύοντας στο μεγαλύτερο μήκος της παράλληλα με την Εγνατία Οδό συναντά τη υφιστάμενη ΣΓ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης στην περιοχή Τοξοτών Ξάνθης στο ύψος της Ελληνικής Βιομηχανίας Ζάχαρης.

Η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή θα έχει συνολικό μήκος 31,8 km, θα είναι μονή, κανονικού εύρους (1,435 m), με ταχύτητα Μελέτης 160 km/h. Μικρότερη ταχύτητα Μελέτης θα εφαρμοστεί στις συνδέσεις του Εμπορικού Λιμένα Καβάλας, της ΒΙΠΕ Καβάλας και της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων με την Κύρια Γραμμή. Σε όλο το μήκος του έργου η διασταύρωση της Σιδηροδρομικής Γραμμής με το υφιστάμενο οδικό δίκτυο θα γίνεται με Ανισόπεδες Διαβάσεις.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

14 ακτές στην Π.Ε. Καβάλας/Θάσου με «γαλάζια σημαία»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οι ακτές του Μπάτη και του Περιγιαλίου εξασφάλισαν το έτος 2021 την «γαλάζια σημαία» στον Δήμο Καβάλας. Στην Περιφερειακή Ενότητα Καβάλας/Θάσου, ο συνολικός αριθμός των βραβευμένων ακτών είναι δεκατέσσερις (14). Αναλυτικά την τιμητική διάκριση έλαβαν οι ακτές:

Δήμος Νέστου

  • Ammos beach και
  • Paralia beach στην «Αμμόγλωσσα» Κεραμωτής

Δήμος Καβάλας

  • Μπάτης,
  • Περιγιάλι

Δήμος Παγγαίου

  • Αμμόλοφοι,
  • Νέα Ηρακλείτσα,
  • Νέα Πέραμος,
  • Οφρύνιο/Τούζλα,
  • Σαρακήνα,
  • Ορφάνι

Δήμος Θάσου

  • Θάσος/Λιμανάκι,
  • Μακρύαμμος,
  • Alexandra Beach Πευκάρι,
  • Ilio Mare Beach Δασύλλιο Πρίνου

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

«Μάθε με να μην ξεχνώ» Εκδηλώσεις μνήμης για την Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΠΟΝΤΙΑΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΡΟΔΟΠΗΣ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΤΕΤΑΡΤΗ 19-5-2021

ΩΡΑ: 19.00

ΧΩΡΟΣ: Μνημείο Μητροπολίτη Τραπεζούντας και κατόπιν Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσάνθου

Τέλεση επιμνημόσυνης δέησης στον ανδριάντα του Μητροπολίτη Τραπεζούντας και κατόπιν Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσάνθου για τα θύματα της γενοκτονίας του ποντιακού ελληνισμού χοροστατούντος του Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ.κ. Παντελεήμονος.

ΩΡΑ: 21:00

Παρουσίαση διαδικτυακά της θεατρικής παράστασης του Λυκείου Πεταλειδίου Μεσσηνίας με τίτλο «Την πατρίδα μ’ έχασα».

Πρόκειται για μια θεατρική, χορευτική παράσταση στο πλαίσιο εκπαιδευτικού προγράμματος πολιτιστικών θεμάτων, κατά τη σχολική χρονιά 2017-2018. Κεντρικό θέμα είναι η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού, κατά την περίοδο 1914-1924. Μαρτυρίες προσφύγων συνδυασμένες με τις αναμνήσεις και τη ζωή τους στον Πόντο συνθέτουν τον βασικό κορμό της παράστασης, ο οποίος, πλαισιώνεται παράλληλα από ποντιακούς χορούς, οι οποίοι αποτελούσαν αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των Ελλήνων του Πόντου. Η εν λόγω παράσταση παρουσιάστηκε στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής το 2018.

Την ημέρα αυτή το κτίριο της Π.Ε. Ροδόπης θα φωτιστεί συμβολικά.

ΠΕΜΠΤΗ 20-05-2021

ΩΡΑ: 20:00

Διαδικτυακή Ομιλία του καθηγητή και στρατηγικού συμβούλου κ. Νίκου Λυγερού με θέμα:

«Στρατηγικές αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου»

ΣΑΒΒΑΤΟ 22-05-2021

ΩΡΑ: 21:00

Θεατρική παράσταση της Βέρας Αντωνιάδου-Κεσίδου με τίτλο: «Κούκουδας» υπό την διασκευή και σκηνοθεσία του Αθανάσιου Δουγλερίδη  από το θεατρικό τμήμα του Πολιτιστικού Συλλόγου Ποντίων Θρυλορίου «Η Κερασούντα και το Γάρς». Παρουσιάστηκε το 2004 στα πλαίσια των εκδηλώσεων για την γενοκτονία από τα Ποντιακά Σωματεία Ν. Ροδόπης. Η παράσταση θα προβληθεί διαδικτυακά.

Πραγματεύεται μια αληθινή ιστορία που διαδραματίζεται στον Πόντο βασισμένη στην θυσία ενός πατέρα που αναγκάστηκε να πνίξει το παιδί του προκειμένου να γλυτώσει του συγχωριανούς του από την μανία των Νεότουρκων.

Ανάβουμε ένα κερί στον πλησιέστερο Ιερό Ναό της κατοικίας μας στην μνήμη των θυμάτων της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού.

Οι διαδικτυακές προβολές θα γίνουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των σωματείων μας:

https://www.facebook.com/groups/212857962118460

https://www.facebook.com/groups/54550518059

https://www.facebook.com/groups/41360064596

https://www.facebook.com/kizarinrodopis

https://www.facebook.com/profile.php?id=100009340529626

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Δήλωση Μιχάλη Αμοιρίδη για την παλινωδία με τη Νυμφαία

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Είναι αργά για δάκρυα … γνώριζαν αλλά δεν έκαναν τίποτα!

Τα λέγαμε αλλά εισπράτταμε  ειρωνεία και απαξίωση

Οι ευθύνες βαρύνουν τους αρμόδιους της περιφερειακής διοίκησης.

 

Ακυρώσεις κρατήσεων

Για άλλη μία φορά η περιφέρεια τρέχει πίσω από τις εξελίξεις.

Δυσφήμιση σε Βουλγαρία – Ρουμανία, στο διαδίκτυο γίνεται χαμός και τη ζημιά την πληρώνουν οι επαγγελματίες της περιοχής.

            Άνοιξε ο τουρισμός και εξαιτίας της αδράνειας της περιφέρειας κλείσανε την Νυμφαία! Η δυσφήμιση και η ζημιά είναι τεράστια. Δυστυχώς η κατάσταση ήταν γνωστή, τα απαιτούμενα πρωτόκολλά επίσης και παρά τις προειδοποιήσεις μας, καμία ενέργεια ουσίας δεν έγινε εδώ και ένα χρόνο από την Περιφέρεια για το ζήτημα. Οι επαγγελματίες της ΠΑΜΘ για άλλη μια φορά θα πληρώσουν την ανικανότητα και την αδιαφορία της περιφερειακής διοίκησης. Στα θέματα τουρισμού το έχω ξαναπεί, βιώνουμε την χειρότερη διαχείριση από την Περιφέρεια ΑΜΘ εδώ και δεκαετίες.

            Για να είμαστε συγκεκριμένοι, η Περιφερειακή Σύνθεση από το καλοκαίρι του 2020 και κατά επανάληψη και με επίγνωση των απαραίτητων μέτρων για την αποτροπή διάδοσης του κορωνοϊού  ζήτησε να δρομολογηθούν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να ανοίξουν για τους τουρίστες τουλάχιστον η Νυμφαία και το Ορμένιο.

            Τι γνωρίζαμε όλοι: Το Ορμένιο και η Εξοχή έχουν κτιριακές υποδομές ώστε να υποστηρίξουν τα αναγκαία μέτρα. Η Νυμφαία στερείται οποιασδήποτε κτιριακής υποδομής. Γνωρίζαμε λοιπόν όλοι εδώ ότι προκειμένου να λειτουργήσει έπρεπε να γίνουν ενέργειες προς αυτή την κατεύθυνση. Σε σχετικές ερωτήσεις μας από το 2020 ακόμη, η περιφέρεια είχε δεσμευτεί ότι θα ενεργήσει προς αυτή την κατεύθυνση. Όμως τίποτα δεν έκανε. Από τις αρχές του 2021, με επερωτήσεις μας επισημάναμε την ολιγωρία αυτή, αλλά εισπράξαμε ειρωνεία και απαξιωτικές δηλώσεις κυρίως από τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη τουρισμού αλλά και τον χωρικό της Ροδόπης.

            Στη δοκιμαστική περίοδο κατά την οποία επιτράπηκε η είσοδος τουριστών από τη Νυμφαία, τα γνωστά προβλήματα που είχαμε επισημάνει και όλοι ξέρανε, έγιναν και επισήμως αντιληπτά, με αποτέλεσμα οι αρμόδιοι όπως ήταν φυσιολογικό και με υπευθυνότητα για την τήρηση των μέτρων εναντίον του κορωνοϊού, να μην επιτρέψουν την περαιτέρω λειτουργία του μέχρι να δοθεί λύση σε αυτά.

            Συνεπώς δεν φταίει κανείς σε Αθήνα, δεν ήταν λάθος αλλά με βάση το απαιτούμενο πρωτόκολλο επιβεβλημένη ενέργεια το κλείσιμο της Νυμφαίας. Τα προβλήματα που υπήρχαν λόγω έλλειψης υποδομών και ήταν γνωστά στην περιφερειακή διοίκηση από μηνών, έπρεπε να είχαν λυθεί προ πολλού εφόσον όλοι θέλαμε να λειτουργήσει η Νυμφαία και ξέραμε τι χρειαζόταν για αυτό.

            Παρά το ότι η περιφέρεια είχε υποσχεθεί να τα λύσει δεν το έκανε και τελικά τι εισπράξαμε; Ειρωνεία, αδιαφορία και τι αποδείχθηκε; Ότι είναι καλοί στα παχιά λόγια αλλά ανεπαρκέστατοι στις πράξεις ουσίας.

            Τώρα και για ακόμη μία φορά η περιφέρεια τρέχει πίσω από τις εξελίξεις, ή για να ακριβολογούμε δεν τρέχει καθόλου αλλά κρύβεται. Την επίλυση ανέλαβαν με κινητοποίηση τους, βουλευτές της περιοχής (Ευριπίδης Στυλιανίδης, Νίκος Παναγιωτόπουλος, Μακάριος Λαζαρίδης), που επιχειρούν να τακτοποιήσουν εκκρεμότητες ως προς τις υποδομές ώστε η Νυμφαία να καταστεί κατάλληλη. Πρέπει να τους ευχαριστήσουμε γιατί χάρις στις ενέργειες τους είναι πιθανό να λυθεί το πρόβλημα.

            Δυστυχώς εάν υπήρχε ίχνος πολιτικής ευθύνης θα έπρεπε, ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης να την είχε αναλάβει. Η ζημιά και η δυσφήμιση για τον τόπο είναι τεράστια. Μέσα στη τελευταία διετία, δεν είναι η πρώτη φορά που σε τουριστικά  ζητήματα δημιουργείται πρόβλημα από την αδιαφορία της περιφερειακής διοίκησης. Είναι όμως η σοβαρότερη περίπτωση! Την ημέρα που ανοίγει ο τουρισμός για την Ελλάδα, να κλείνει η Νυμφαία για τους τουρίστες, να ταλαιπωρούνται οι αλλοδαποί επισκέπτες, να γίνονται ακυρώσεις σε καταλύματα και εστιατόρια. Άραγε δεν ντρέπεται κανείς από την περιφερειακή διοίκηση για αυτή την κατάντια;

            Όπως αντιλαμβάνεστε το να ανοίξει και η συνοριακή διάβαση από τον Άγιο Κωνσταντίνο στη Ξάνθη ή της Εξοχής στη Δράμα, για τουρίστες μάλλον είναι όνειρο απατηλό. Όχι γιατί δεν γίνεται, γίνεται αλλά ποιος να ασχοληθεί να το κάνει;

            Αυτά δεν πρέπει να τα ξεχνάμε. Τίποτα τυχαίο στη ζωή.

Ξάνθη 15 Μαΐου

Μιχάλης Αμοιρίδης

Περιφερειακός Σύμβουλος Ξάνθης

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Κώστας Μπλούχος: Ας σταματήσουμε την ηττοπαθή επωδό περί απομόνωσης της Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Δόξα Δράμας: Από περιπέτεια σε … περιπέτεια. Αφαίρεση 3+3+3 βαθμούς

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Πώς τα εμβόλια mRNA σε προστατεύουν από την νόσο COVID-19

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

14 ακτές στην Π.Ε. Καβάλας/Θάσου με «γαλάζια σημαία»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Η αρνητική δημοσιότητα της Δράμας στην εποχή της πανδημίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Covid-19 | Στατιστικά δεδομένα εμβολιασμού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Διαμαρτυρία πιστών στην Μητρόπολη Δράμας -«Δεν είμαστε χρυσαυγίτες»

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Teachers4Europe: Setting an Agora for Democratic Culture

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Εκλογικά Συστήματα στους Δήμους της Περιφερειακής Ενότητας  Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Σώθηκε η Δόξα με νίκη επί της Παναχαϊκής στην Πάτρα με 1-2

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Νίκη 29-30 μέσα στην Νάουσα σε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

“ΑΓΑΠΑΜΕ ΔΡΑΜΑ” Η νέα πολιτική πρόταση για το Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Το Δέντρο και το Δάσος -¨Σπήλαιο Αγγίτη¨

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Κοινωνικός τουρισμός 2021 – Ξεκινούν οι αιτήσεις στα ΚΕΠ

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Πολιτιστικός Μάϊος 2021: “Άνοιξε το παράθυρο να μπει, δροσιά να μπει του Μάη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ16 ώρες πριν

Προσβασιμότητα Αναπήρων στο Κ.Υ. Προσοτσάνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ16 ώρες πριν

14 Ιουνίου: 2 κρούσματα στη Δράμα, 472 στην Ελλάδα με 19.402 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ18 ώρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Για τη “σιδηρoδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό τη Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ23 ώρες πριν

Διάψευση της Μητρόπολης Δράμας για την κατάργηση της Εξομολόγησης

Εκπαιδευτικά24 ώρες πριν

Πανελλήνιες 2021: Τα θέματα σε Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Χριστίνα Βαμβούρη: Οι Πανελλαδικές εξετάσεις δεν είναι το τέλος, αλλά η αρχή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

13 Ιουνίου: 2 κρούσματα στη Δράμα, 297 στην Ελλάδα με 20.514 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Διαμαρτυρία πιστών στην Μητρόπολη Δράμας -«Δεν είμαστε χρυσαυγίτες»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

12 Ιουνίου: 1 κρούσμα στη Δράμα, 591 στην Ελλάδα με 44.775 τεστ ημέρας

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Επαναλειτουργία Βιβλιοθήκης Προσοτσάνης

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

1ο Φεστιβάλ παιδικού βιβλίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

11 Ιουνίου: 2 κρούσματα στη Δράμα, 791 στην Ελλάδα με 45.103 τεστ ημέρας

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ5 ημέρες πριν

10 Ιουνίου: 4 κρούσματα στη Δράμα, 781 στην Ελλάδα με 38.854 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Θέλει την νίκη με Διομήδη Άργους το Σάββατο ο Bianco Monte Δράμα 1986

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

09 Ιουνίου: 2 κρούσματα στη Δράμα, 890 στην Ελλάδα με 41.982 τεστ ημέρας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών

error: Content is protected !!