Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Σύστημα Μονίμων Διορισμών Εκπαιδευτικών

Δημοσιεύθηκε

στις

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. παρακολουθώντας τις τελευταίες εξελίξεις για την οριστικοποίηση του συστήματος μονίμων διορισμών, καταθέτει τους προβληματισμούς και τις προτάσεις της.

Όσον αφορά την πρόταση της κυβέρνησης παρατηρούμε τα εξής:

  • Η συγκεκριμένη πρόταση μόνο ως μεταβατική και συγκυριακή μπορεί να χαρακτηρισθεί. Ένα σύγχρονο και δημοκρατικό κράτος οφείλει να έχει για το σύστημα διορισμών, θέση ανοιχτή και να την ανατροφοδοτεί και όχι να την ανοίγει προεκλογικά και σε περίοδο γιορτών.
  • Τα κριτήρια που τίθενται προσομοιάζουν με αυτά των στελεχών εκπαίδευσης. Αν αυτά τα ακαδημαϊκά κριτήρια προσμετρούνται για τον διορισμό, ποια θα είναι τα κριτήρια επιλογής των διευθυντών; Τελικά θέλουμε εκπαιδευτικούς για να διδάξουν ή προσοντούχους που θα καταλάβουν θέσεις ευθύνης;
  • Αυξάνεται ο μέσος όρος ηλικίας διορισμού, καθώς για να έχει κάποιος και πολύμηνη εκπαιδευτική προϋπηρεσία αλλά και ακαδημαϊκά προσόντα, πρέπει να είναι σε προχωρημένη ηλικιακή δεκαετία. Με τον τρόπο αυτόν δεν λαμβάνεται μέριμνα για τους νέους πτυχιούχους, καθώς για να κατοχυρώσεις είτε την πολύμηνη προϋπηρεσία, είτε τα ακαδημαϊκά προσόντα πρέπει να περάσουν κάποια χρόνια. Καταργείτε με αυτόν τρόπο τις ίσες αφετηρίες για όλους, και οδηγούνται οι εκπαιδευτικοί σε ένα κυνήγι πτυχίων-προσόντων.
  • Καταργείται η έννοια του πτυχίου (γνωστικού και παιδαγωγικού) ως επαρκούς για την μόνιμη πρόσληψη και την διεξαγωγή διδασκαλίας.
  • Για τους κατόχους διδακτορικών θα έπρεπε να δοθούν θέσεις σε ερευνητικό επίπεδο και όχι να οδηγούνται, μόνο για βιοποριστικούς λόγους, σε διδασκαλία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Το νομοσχέδιο δεν εξαλείφει το διάχυτο αίσθημα αδικίας, ότι κάποιοι παρέκαμψαν το σύστημα προσλήψεων χρησιμοποιώντας «παραθυράκια» για να αποκτήσουν προϋπηρεσία. Επίσης υπάρχει αντίστοιχο αίσθημα αδικίας ότι δεν ήταν πάντα πλήρως αδιάβλητο το σύστημα επιλογής για την απόκτηση εκπαιδευτικής επάρκειας, καθώς οι προσφερόμενες θέσεις ήταν σχεδόν πάντα πολύ λιγότερες απ’ τους υποψηφίους.
  • Δεν δίδεται έμφαση στις σπουδές στις επιστήμες της αγωγής ούτε και υπάρχει κάποιο κριτήριο για την συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων. Άκριτα όλοι οι τίτλοι αυτομάτως προσμετρούνται. Μπορεί δηλαδή κάποιος εκπαιδευτικός τεχνικής ειδικότητας να έχει μεταπτυχιακό στην διοίκηση επιχειρήσεων. Αυτή η εξειδίκευση θα τον κάνει αποτελεσματικότερο εκπαιδευτικό; Πρέπει να προσμετρηθεί για τον διορισμό του, ένα προσόν ειδικά σε μη συναφές αντικείμενο;
  • Απουσιάζει η διαφοροποίηση προσόντων και κριτηρίων για τα σχολεία της Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.

Η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. προτείνει, αρχικά ένα μεταβατικό σύστημα άμεσων διορισμών, μετά από σχεδόν δέκα χρόνια αδιοριστίας, που θα καλύψει τα οργανικά κενά που υπάρχουν σήμερα, με αυξημένη μοριοδότηση στην εκπαιδευτική προϋπηρεσία. Στην συνέχεια την υιοθέτηση ενός μόνιμου συστήματος που θα είναι αδιάβλητο, δίκαιο και αξιοκρατικό. Τα κριτήρια που θα λαμβάνονται υπόψη για την κατάταξη των υποψηφίων στον Πίνακα Διορισμών να είναι τα παρακάτω:

  • Έτος και βαθμός κτίσης πρώτου πτυχίου.
  • Εκπαιδευτική προϋπηρεσία (Δημόσια σχολεία και άλλες δομές, λαμβάνοντας υπόψη τη μοριοδότηση του σχολείου).
  • Κοινωνικά κριτήρια.
  • Συνέντευξη – εξέταση που θα ελέγχεται η Εκπαιδευτική-παιδαγωγική-διδακτική επάρκεια, ετοιμότητα και καταλληλότητα.
  • Επαγγελματική προϋπηρεσία σχετική με το αντικείμενο διδασκαλίας, για τις ειδικότητες εκπαιδευτικών που διδάσκουν στα ΕΠΑ.Λ..
  • Πρόσθετα σχετικά ακαδημαϊκά προσόντα.

Για την ομοσπονδία μας είναι προφανές πως το δικαίωμα στον μόνιμο διορισμό, πρέπει να δοθεί τόσο στους νεώτερους όσο και στους παλαιότερους πτυχιούχους που επιθυμούν να ασκήσουν το εκπαιδευτικό λειτούργημα στην συνταγματική βάση των ίσων ευκαιριών. Σίγουρα αυτό δεν μπορεί να διασφαλιστεί με ένα σύστημα στο οποίο λαμβάνεται υπόψη μόνο η προϋπηρεσία  ή τα ακαδημαϊκά προσόντα, κάτι που αδικεί τους νεώτερους. Άρα θα πρέπει να βασίζεται στην παροχή ίσων ευκαιριών. Επίσης δεν  πρέπει να απορριφθεί η παλαιότητα κτήσης του πρώτου Πτυχίου. Θα μπορούσαν να πριμοδοτούνται σταθμισμένα τα μόρια άνω της βάσης, μια ρύθμιση που προϋπήρχε άλλωστε  στο παρελθόν. Επομένως πρέπει να ληφθεί μέριμνα ώστε εκτός από τα όποια κριτήρια, να υπάρχει ισορροπημένη και αναλογική και σταθμισμένη μοριοδότηση των κριτηρίων.

Αναρωτιόμαστε εάν η πρόταση της κυβέρνησης, προκρίνει ένα αδιάβλητο, δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, που θα επιλέξει τους καλύτερους και τους πλέον καταλλήλους να διδάξουν στα παιδιά μας; Θεωρούμε πως όχι.

Για τον λόγο αυτό, ζητούμε την απόσυρση του νομοσχεδίου για το σύστημα διορισμών και την άμεση πραγματοποίηση διορισμών μόνιμων εκπαιδευτικών με ένα ευρύτατα αποδεκτό μεταβατικό σύστημα, που θα δίνει λύση στο σημερινό ελληνικό συγκείμενο.

Από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

ΕΛΛΑΔΑ

Προχειροδουλειές της τελευταίας στιγμής

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τι απαντά το υπουργείο Υγείας για το μέγεθος των μασκών

ΜΑΓΔΑ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΥ – thestival.gr
Όπως επισημαίνει, μεταξύ άλλων, οι αρμόδιες Επιτροπές συνέστησαν τις διαστάσεις για τις μάσκες μαθητών και εκπαιδευτικών, που είναι σύμφωνες με τις αντίστοιχες διεθνείς προδιαγραφές. Ωστόσο, “αφορούσαν στο μέγεθος του υφάσματος πριν από τη συρραφή του και όχι το τελικό μέγεθος των δύο τύπων μασκών” και καθώς “η διατύπωση της συγκεκριμένης διάκρισης μεταξύ αρχικής και τελικής διάστασης δεν ήταν σαφής” τελικά αριθμός από τις μάσκες που διανεμήθηκαν είχε μέγεθος μεγαλύτερο του ενδεδειγμένου.

Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται ότι η ΓΓΔΥ θα αποστείλει στην ΚΕΔΕ ευκρινώς τις σωστές προδιαγραφές, ώστε οι μάσκες που θα διανεμηθούν στη συνέχεια “να έχουν το σωστό μέγεθος”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

“Σχετικά με το ζήτημα που έχει προκύψει για μάσκες που διανεμήθηκαν σε κάποιες σχολικές μονάδες της επικράτειας, η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας επισημαίνει:

Στο πλαίσιο της διαδικασίας επανέναρξης της σχολικής χρονιάς και της ασφαλούς ένταξης των μαθητών στη σχολική κοινότητα, οι αρμόδιες Επιτροπές που δίνουν καθημερινά την επιστημονική στήριξη για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, μεταξύ άλλων, συνέστησαν τις διαστάσεις για τις μάσκες των μαθητών και των εκπαιδευτικών.

Οι διαστάσεις είναι σύμφωνες με τις αντίστοιχες διεθνείς προδιαγραφές. Πλην όμως, αφορούσαν στο μέγεθος του υφάσματος πριν από τη συρραφή του και όχι το τελικό μέγεθος των δύο τύπων μασκών.

Η διατύπωση της συγκεκριμένης διάκρισης μεταξύ αρχικής και τελικής διάστασης δεν ήταν σαφής, με αποτέλεσμα αριθμός από τις μάσκες που διανεμήθηκαν να έχει μέγεθος μεγαλύτερο του ενδεδειγμένου.

Η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας επαναδιατύπωσε ευκρινώς τις σωστές προδιαγραφές και θα τις αποστείλει εκ νέου στην ΚΕΔΕ, που είναι αρμόδια για το διαγωνισμό της προμήθειάς τους, ώστε οι μάσκες που θα διανεμηθούν στη συνέχεια να έχουν το σωστό μέγεθος.

Aν κρίνουμε από το υπέροχο μαθηματικό θεώρημα “17 μαθητές ανά τάξη ο μέσος όρος” της υπουργού Παιδείας, από τη στιγμή που οι μάσκες είναι μεγάλες και τα παγούρια μικρά, ο μέσος όρος είναι μια χαρά.

#o_tweeteras

 

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Η χρήση μάσκας επιτρέπει να μην υπάρχουν αποστάσεις στην τάξη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Απάντηση της κ. Παπαευαγγέλου, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας του ΕΚΠΑ σε αντίστοιχη ερώτηση.

COVID-19 – Οδηγίες για τη χρήση μάσκας από το κοινό – ΕΟΔΥ

Πρέπει να τηρώ την απόσταση των 2 μέτρων από άλλα άτομα ακόμα και αν φορώ μάσκα;

Ναι. Η χρήση της μάσκας είναι ένα συμπληρωματικό μέτρο και δεν υποκαθιστά καίριας σημασίας  προληπτικά μέτρα όπως η φυσική απόσταση, η αναπνευστική υγιεινή (χρήση χαρτομάντηλου για τον βήχα ή φτέρνισμα), η υγιεινή των χεριών και η αποφυγή αγγίγματος του προσώπου.

Η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε, στις 24/05/2020, με λεπτομέρειες το πότε θ’ ανοίξουν τα σχολεία αλλά και τα μέτρα ασφαλείας που θα ισχύουν εν μέσω πανδημίας.

Σε “βοήθεια” της κ. Κεραμέως και η κ. Βάνα Παπαευαγγέλου, Καθηγήτρια Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας του ΕΚΠΑ  η οποία στην ερώτηση: “Η χρήση μάσκας καλύπτει τις μειωμένες αποστάσεις στην τάξη;” η κ. Παπαευαγγέλου απάντησε ότι άλλαξε η οπτική γωνία που βλέπαμε το θέμα μετάδοσης του κορονοϊού τον Μάιο και τώρα, κάνουμε διαφορετικό πλάνο και η χρήση της μάσκας μας επιτρέπει αυτή τη διαφορετικό οπτική γωνία.

Στην ερώτηση: “Σε μαγαζιά με αντίστοιχο εμβαδόν μια τάξης 15 με 20 τ.μ. που θα υπάρχουν τουλάχιστον 15 μαθητές, μπαίνουν πολλοί λιγότεροι πελάτες με μάσκα. Ποια είναι η διαφορά;” η κ. Παπαευαγγέλου απάντησε ότι στα μαγαζιά μπαίνουν άγνωστοι από διάφορες περιοχές, ενώ η τάξη είναι “κλειστή ομάδα”, που ζει μαζί, θεωρώντας προφανώς ότι οι μαθητές είναι 24 ώρες μαζί χωρίς άλλες κοινωνικές επαφές, γονείς, συγγενείς, φίλους κλπ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Εκπαιδευτικά

Κεραμέως για σχολεία: Έναρξη 7 Σεπτεμβρίου με πολλά “αν”

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, ανακοίνωσε, σήμερα 24/05/2020, με λεπτομέρειες το πότε θ’ ανοίξουν τα σχολεία αλλά και τα μέτρα ασφαλείας που θα ισχύουν εν μέσω πανδημίας, και την ώρα που τα κρούσματα αυξάνονται.

Σε περίπτωση κρούσματος θα κλείνει το τμήμα, όχι το σχολείο και θα ακολουθεί ιχνηλάτηση. Σύσταση στους γονείς να γυρίσουν από διακοπές μέχρι τέλη του μήνα. Τι θα γίνει με τα Πανεπιστήμια.

Η κ. Κεραμέως σημείωσε πως η μάσκα είναι όπως η ζώνη στα αυτοκίνητα για τα παιδιά. «Η απόφαση για υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε καιρό πανδημίας είναι σαν την αυτονόητη υποχρέωση τα παιδιά μας να φοράνε ζώνη στο αυτοκίνητο ή να κάθονται σε ειδικό κάθισμα, σαν την αυτονόητη υποχρέωση να εμβολιάζουμε τα παιδιά μας». Αυτό τόνισε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, παρουσία και της καθηγήτριας Παιδιατρικής Λοιμωξιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Βάνας Παπαευαγγέλου, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης σχετικά με τους όρους λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών όλων των βαθμίδων για το σχολικό-ακαδημαϊκό έτος, 2020-21.

“Χρέος η μάσκα στο σχολείο”

Η υπουργός τόνισε ότι το υπουργείο πορεύεται με γνώμονα το καλό των παιδιών και χαρακτήρισε «χρέος» το να είναι τα παιδιά στο σχολείο.

«Η μάσκα είναι ασπίδα προστασίας για τα παιδιά μας και για τους γύρω μας», προσέθεσε η υπουργός, σημειώνοντας ότι τα παραπάνω τα τονίζει η ίδια η Ελληνική Παιδιατρική Εταιρεία σε εκτενή ανακοίνωσή της.

«Εμπιστευτείτε και ως προς αυτό τις δυνατότητες προσαρμογής του εκπαιδευτικού μας συστήματος, αλλά και τη λυτρωτική δύναμη της μαθησιακής διαδικασίας», τόνισε η υπουργός, «που μπορεί ακόμη και τη χρήση της μάσκας, ως ατομική πράξη, συλλογική συνθήκη και εκπαιδευτική διαδικασία, να τη μετουσιώσει σε χρήσιμο και δημιουργικό μάθημα ζωής για τα παιδιά μας. Μάθημα προσαρμοστικότητας, αλλά προπαντός μάθημα ατομικής και κοινωνικής ευθύνης. Θα χρειαστεί λοιπόν το επόμενο διάστημα προσπάθεια, επιμονή, προσαρμοστικότητα. Είναι για το καλό των παιδιών μας και όλων μας».

Εν συνεχεία η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε δέσμη μέτρων πρόληψης για τα σχολεία.

Όπως είπε το παρόν σχέδιο βασίζεται στις οδηγίες της Επιτροπής προστασίας της δημόσιας υγείας έναντι του covid-19 βάσει των πρόσφατων επιδημιολογικών δεδομένων.

Τόνισε πως στην πορεία κάθε βήμα θα επαναξιολογείται και θα επικαιροποιείται.

Οι σχολικές δομές: Βάσει του μέχρι τώρα σχεδιασμού τα μαθήματα θα ξεκινήσουν στις 7 Σεπτεμβρίου, ωστόσο ενδέχεται να υπάρξει παράταση. Στόχος να περιοριστούν οι μετακινήσεις μία βδομάδα πριν την έναρξη των σχολείων για να περιοριστεί η διασπορά. Έκανε έκκληση στις οικογένειες να επιστρέψουν από τις διακοπές μέχρι τέλη Αυγούστου και οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν την 1η Σεπτέμβρη.

Σημείωσε πως ο μ.ο. μαθητών ανά τάξη είναι 17 μαθητές και πως τα σχολεία θα ανοίξουν με όλα τα παιδιά.

Ως προς τα μέτρα πρόληψης:

Η μάσκα θα χρησιμοποιείται κυρίως σε εσωτερικούς χώρους εκτός από την ώρα του φαγητού. Δεν προβλέπεται στα διαλείμματα που θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες ανά ομάδες μαθητών, ενώ δεν προβλέπεται και στη γυμναστική.

Για τους εκπαιδευτικούς η μάσκα είναι υποχρεωτική, κάτι που ισχύει και για τους μαθητές. Ειδική εκπαίδευση θα υπάρξει για τα παιδιά από το νηπιαγωγείο μέχρι και την τρίτη δημοτικού.

Υποχρεωτική είναι η χρήση της μάσκας και για όποιον συνοδεύει τα προνήπια.

Όπως σημείωσε η κυρίας Κεραμέως, θα δοθούν οδηγίες του ΕΟΔΥ για μαθητές που εξαιρούνται από τη χρήση της μάσκας για συγκεκριμένους ιατρικούς λόγους.

Η κυβέρνηση θα διαθέσει δωρεάν υφασμάτινες μάσκες σε εκπαιδευτικούς και μαθητές.

Ακόμη, θα ακολουθήσει επικαιροποίηση οδηγιών και συνεδρίες από γιατρούς και εκπαιδευτικούς για τη σωστή χρήση της μάσκας.

Θα διανεμηθούν αντισηπτικά στα σχολεία, ενώ προβλέπεται σχολαστικός καθαρισμός κατά τη διάρκεια λειτουργίας και μετά το πέρας αυτής.

Προβλέπονται δειγματοληπτικά τεστ στις περιοχές που έχουν επιβαρυνθεί.

Οι μαθητικοί διαγωνισμοί θα γίνονται με μάσκα και μέτρα προστασίας. Δεν θα πραγματοποιούνται μέχρι νεωτέρας σχολικές εκδρομές και συνέδρια. Οι επισκέψεις σε μουσεία και οι περίπατοι θα γίνονται ανά τμήματα.

Επίσης, ενθαρρύνεται η άσκηση σε εξωτερικούς χώρους ενώ δεν θα γίνουν τα σχολικά πρωταθλήματα.

Σε εργαστήρια και αίθουσες πληροφορικής, καθώς και για τα μουσικά όργανα, προβλέπεται σχολαστικός καθαρισμός.

Τα κυλικεία θα λειτουργήσουν προσαρμοσμένα στις νέες συνθήκες, με ειδική πρόβλεψη ΥΠΕΣ στη βάση οδηγιών της Επιτροπής.

Ισχυρή σύσταση υπάρχει για χρήση ατομικού νερού-παγουριού. Το ίδρυμα Λασκαρίδη θα δωρίσει από ένα παγούρι για κάθε μαθητή.

Εφεξής οι απουσίες σχετικά με τον κορονοϊό δικαιολογούνται:

Πρώτον, αν νοσεί από κορωνοϊό ο ίδιος ο μαθητής/εκπαιδευτικός ή κάποιος που κατοικεί στο σπίτι του. Απαραίτητη θα είναι η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης.

Δεύτερον, αν ο μαθητής ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως θα οριστεί από την Επιτροπή. Απαραίτητη θα είναι η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από τον θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας.

Τρίτον, αν ο εκπαιδευτικός ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου, όπως έχει οριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Απαραίτητη θα είναι η προσκόμιση ιατρικής βεβαίωσης από το θεράποντα ιατρό ή από ιατρό της σχετικής ειδικότητας, και στην περίπτωση αυτή θα παρέχει τηλεκπαίδευση σε μαθητές που παραμένουν σπίτι.

Για τους εργαζόμενους γονείς και του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, θα υπάρξει ειδική μέριμνα για άδεια ειδικού σκοπού, εφόσον έχουν παιδί που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου και πρέπει να απουσιάσει από το σχολείο.

Σε περίπτωση κρούσματος θα κλείνει το τμήμα, όχι το σχολείο και θα ακολουθεί ιχνηλάτηση. Σε περίπτωση που γίνει κάτι τέτοιο θα ακολουθεί τηλεκπαίδευση.

Η υπουργός σημείωσε πως η τηλεκπαίδευση είναι έτοιμη να στηρίξει τα σχολεία τη νέα χρονιά. Η σύνδεση μαθητών και εκπαιδευτικών θα γίνεται με το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο.

Οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις ξεκινούν στις 7 Σεπτεμβρίου για τα Γενικά Λύκεια και τους Έλληνες του Εξωτερικού και στις 24 Σεπτεμβρίου για τα Επαγγελματικά Λύκεια. Θα διεξαχθούν σύμφωνα με τις οδηγίες της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας που ίσχυσαν και κατά την τακτική εξεταστική περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων.

Ως προς τις δομές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης:

-Στα ΙΕΚ από 1 έως 30 Σεπτεμβρίου ολοκληρώνονται τα εργαστηριακά μαθήματα του προηγούμενου εξαμήνου.

-Στις 5 Οκτωβρίου ξεκινά η νέα χρονιά.

Δια ζώσης διαλέξεις στα Πανεπιστήμια με έως 50 φοιτητές

Η εξεταστική του Σεπτεμβρίου θα γίνει όπως και τον Ιούνιο, δηλαδή με το κάθε πανεπιστήμιο να επιλέγει τον τρόπο εξέτασης των μαθημάτων, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως.

Από το νέο εξάμηνο ωστόσο, οι φοιτητές θα επιστρέψουν στα αμφιθέατρα των πανεπιστημίων. Όπως ανακοίνωσε η κ. Κεραμέως, οι διαλέξεις και τα μαθήματα έως και 50 ατόμων θα γίνονται δια ζώσης, ενώ οι υπόλοιπες εξ αποστάσεως.

Τα μέτρα πρόληψης που θα λαμβάνονται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά μας Ιδρύματα αφορούν:

– Στην υποχρεωτική χρήση μάσκας από όλους στις περιπτώσεις διδασκαλίας/μελέτης με φυσική παρουσία. Για τις κλινικές ασκήσεις, θα ισχύσουν τα μέτρα ατομικής προστασίας που ισχύουν για το προσωπικό που απασχολείται σε χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας.

– Οι φοιτητικές Εστίες θα λειτουργήσουν κανονικά, με υποχρεωτική χρήση μάσκας στους κοινόχρηστους χώρους.

– Στα εστιατόρια συνεχίζεται ο διαμοιρασμός φαγητού σε πακέτο.

– Τα ίδια μέτρα θα ισχύσουν και για τα Κολλέγια.

Οικονομική ενίσχυση

Στο πλαίσιο της Οικονομικής Ενίσχυσης του δομών που εποπτεύονται από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων για την αντιμετώπιση και πρόληψη της διασποράς του κορωνοϊού, έχουν εγκριθεί οι κάτωθι δράσεις:

Σημαντική επέκταση Ολοήμερων Σχολείων: Επιπλέον κονδύλι άνω των 100 εκ. ευρώ για την επέκταση των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων και Δημοτικών Σχολείων, ώστε να μένουν περισσότερα παιδιά στο σχολείο έως τις 4μμ και να περιοριστεί η επαφή των παιδιών με ευάλωτες κοινωνικές ομάδες

Πρόσληψη επιπλέον αναπληρωτών για την κάλυψη όσων κενών προκύψουν από την απουσία εκπαιδευτικών που αποδεδειγμένα ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου και για τη διενέργεια αποκλειστικά εξ αποστάσεως μαθημάτων («διαδικτυακά τμήματα»)

Όλα τα παραπάνω επιπλέον των 4.500 μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση που ήδη έχουν ολοκληρωθεί, και των 10.500 διορισμών στη γενική εκπαίδευση που βαίνουν προς ολοκλήρωση και ενισχύουν το ανθρώπινο δυναμικό της εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά όλα τα μέτρα στις σχολικές δομές όλων των βαθμίδων – Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής καθώς και στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα:

Υπ. Παιδείας – Παρουσίαση – 24.8.2020

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πωλείται οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο

Πωλείται οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο σε πολύ καλή περιοχή στην Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

47 τα κρούσματα συνολικά στη Δράμα από την αρχή της πανδημίας

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Δύο πανελλήνιες πρωτιές μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

4 νέα κρούσματα στη Δράμα, 287 στην Ελλάδα, 158 στην Αττική (11/09/2020)

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Οι ώρες που θα γίνει ο Αγιασμός στα σχολεία του νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

26/08: Ρεκόρ στη Δράμα με 5 κρούσματα και στην Ελλάδα με 293

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας σε συνεδρίαση του Δ.Σ. Κ. Νευροκοπίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παράταση των περιοριστικών μέτρων στη Δράμα λόγω κορονοϊού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Τέσσερα νέα κρούσματα κορονοϊού στη Δράμα την Τετάρτη 02/09/2020

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Oι Βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

27/8: Ακόμη ένα κρούσμα στη Δράμα, 259 στην Ελλάδα και 6 θάνατοι

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Δόξα (ξανα)Αλλάζει ιδιοκτήτη, τώρα σε Όμιλο Ελλήνων Επιχειρηματιών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Σαν Κεραυνός Εν Αιθρία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Διακοπή νερού στη Δράμα την Παρασκευή 11/09/2020

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξεκινά η κατασκευή του δικτύου φυσικού αερίου στη Δράμα

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Η χρήση μάσκας επιτρέπει να μην υπάρχουν αποστάσεις στην τάξη

Εκπαιδευτικά4 ώρες πριν

ΤΕ Δράμας ΚΚΕ: Καταγγέλλουμε την παρέμβαση της αστυνομίας στα σχολεία

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Υπό κατάληψη σήμερα τα μισά Γυμνάσια και Λύκεια της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Παιδικές χαρές Δήμου Δράμας. Προέχει η ασφάλεια των παιδιών;

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Ποντιακός Ελληνισμός, μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

“Kοινωνικό Πανεπιστήμιο Ενεργών Πολιτών”  στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Σημαντική νίκη μέσα στην Κέρκυρα 19-22 στην πρεμιέρα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για τα ανεπαρκή υγειονομικά μέτρα κατά το άνοιγμα των σχολείων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ανησυχητικά και επικίνδυνα ‘κυκλώματα’ λειτουργούν στον Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά αρκούν για να κάνουμε τη διαφορά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Το ταξίδι της συντροφικής ζωής – Δωρεάν σεμινάριο για ζευγάρια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

47 τα κρούσματα συνολικά στη Δράμα από την αρχή της πανδημίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Κορονοϊός: 3 νέα κρούσματα στη Δράμα την Τετάρτη 16/09/2020

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Από τη Νικήσιανη το τρίτο θύμα του κορονοϊού στην Καβάλα

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Προχειροδουλειές της τελευταίας στιγμής

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

1η αγωνιστική Α’ κατηγορίας ΕΠΣΔ 2020-2021

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!