Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος διανομών του Καταστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Κοινωνικό Παντοπωλείο) του Δήμου Δράμας από την Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου έως και την Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2025 θα πραγματοποιηθεί  διανομή στις 479 οικογένειες – δικαιούχους του.

 Τα είδη που θα διανεμηθούν στους δικαιούχους είναι τα εξής:

Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο 5lt, ηλιέλαιο 5lt, ζάχαρη, αλάτι, αλεύρι, κριθαράκι, ρύζι, μακαρόνια, φακές, φασόλια, γάλα εβαπορέ, ντοματοχυμός, μέλι, χυμός πορτοκάλι, πραλίνα φουντουκιού, μαρμελάδα, φρυγανιές, άνθος αραβοσίτου, κονσέρβα ζαμπόν, κονσέρβα σαρδέλα και τραχανάς.

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι να προσέρχονται με την προσωπική τους κάρτα και την ταυτότητα τους αυστηρά την ημέρα και ώρα που είναι καταγεγραμμένη στην προσωπική τους κάρτα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Δήμος Δράμας ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους πωλητές για τη διαδικασία συμμετοχής στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά της Ονειρούπολης, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4849/2021.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι κάτοχοι:

  • Βεβαίωσης δραστηριοποίησης ετήσιας διάρκειας σε βραχυχρόνιες αγορές
  • Άδειας πωλητών λαϊκών αγορών
  • Άδειας δραστηριοποίησης στο υπαίθριο εμπόριο (στάσιμο ή πλανόδιο)
  • Άδειας χειροτέχνη – καλλιτέχνη

Διαδικασία

  1. Έκδοση προκήρυξης: Η προκήρυξη αναρτάται στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα «Ανοικτή Αγορά» – OPENMARKET (openmarket.mindev.gov.gr) και στη σελίδα του Δήμου. Εκεί θα δημοσιευθούν ο Κανονισμός Λειτουργίας, έντυπο οδηγιών και υποδείγματα αιτήσεων.
  2. Υποβολή αιτήσεων: Γίνεται αποκλειστικά ψηφιακά στο OPENMARKET με χρήση κωδικών Taxisnet. Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τη βεβαίωση ή την άδεια που κατέχουν, μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
  3. Αποτελέσματα:
    • Εκδίδονται προσωρινά αποτελέσματα, με δυνατότητα υποβολής ενστάσεων εντός 15 ημερών.
    • Εκδίδονται τα οριστικά αποτελέσματα, τα οποία εγκρίνονται από το Δημοτικό Συμβούλιο μετά από γνωμοδότηση της τριμελούς επιτροπής.
  4. Έγκριση και απόδοση θέσεων: Οι δικαιούχοι λαμβάνουν έγκριση συμμετοχής και θέση στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά. Η πράξη κοινοποιείται στα αρμόδια ελεγκτικά όργανα και στη Δ.Ο.Υ. Δράμας.

Υποχρεώσεις πωλητών

  • Οι άδειες και βεβαιώσεις πρέπει να είναι σε ισχύ και να περιλαμβάνουν σχετικό ΚΑΔ.
  • Πριν τη χορήγηση της έγκρισης συμμετοχής απαιτείται η καταβολή του καθορισμένου τέλους στον Δήμο Δράμας (Ταμείο, τράπεζα ή e-banking).
  • Οι πωλητές είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για την τήρηση όλων των αγορανομικών, φορολογικών και υγειονομικών διατάξεων.
  • Επιτρέπεται υποβοήθηση/αναπλήρωση ή πρόσληψη υπαλλήλου με σχετική βεβαίωση, εκτός των χειροτεχνών – καλλιτεχνών.
  • Κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να υποβάλει μία μόνο αίτηση με τον ίδιο ΑΦΜ και σε μία κατηγορία πώλησης.
  • Σε περίπτωση μη επιθυμίας συμμετοχής, ο δικαιούχος οφείλει να το δηλώσει εγγράφως στην αρμόδια υπηρεσία.

Πληροφορίες

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Δράμας.
Τηλέφωνα: 25213 50686 – 687 – 689

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ξυπνήστε…..
Άρθρο του Μαργαρίτη Τζίμα, καθηγητή 
Είμαστε σε άλλες εποχές. Κακώς γίνεται η σύγκριση με το παρελθόν. Ποιός πρέπει να κυβερνά μια χώρα; Το κόμμα η οι άξιοι ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας;
Φιλελευθερισμός η σοσιαλισμός η κομμουνισμός;
Σήμερα δεν έχουν τόση αξία οι ετικέτες. Αξία έχουν τα αποτελέσματα σε μια διακυβέρνηση. Γίνεται καλλίτερη η ζωή των πολιτών από χρόνο σε χρόνο;. Τότε ναι αξίζει η πολιτική.
Η βελτίωση των συνθηκών της ζωής είναι το ζητούμενο σε μια κοινωνία.
Η δημοκρατία λένε έχει αξία. Ναι. Έχει τεράστια αξία.
Αλλά η διαβίωση;η απόλαυση των κοινωνικών αγαθών, του πολιτισμού δεν έχει μεγαλύτερη αξία;.
Πότε ο άνθρωπος χαίρεται περισσότερο;
Όταν έχει δημοκρατία με κοινωνικές ανισότητες η δημοκρατία με ισονομία και ισοπολιτεία;
Οι αλλαγές που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας έχουν να κάνουν κυρίως με τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας παρά με την πολιτική βούληση των εξουσιών.
Πολιτική βούληση υπάρχει όταν υπάρχει πολιτικός και κοινωνικός στόχος, όταν υπάρχουν ικανοί διοικούντες σε κάθε επίπεδο εξουσίας. Η πολιτική βούληση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός , ως κινητήρια δύναμη που μπορεί να ανατρέψει όλα τα κακώς κείμενα σε μια κοινωνία.
Το χάσμα των γενεών δεν είναι είναι μόνο χάσμα οικονομικό.
Η νεολαία προσδοκά ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο αύριο.
Το εάν αυτά προέρχονται από την α η β ιδεολογία λίγο την ενδιαφέρει.
Σίγουρα έχουν γίνει βήματα βελτίωσης πολλά, όμως χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και γρηγορότερα. Άξιοι άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι στο περιθώριο της Δημοκρατίας μας γιατί δεν είναι του συστήματος, η γιατί έχουν μια φωνή ανεξαρτησίας που δύσκολα μπαίνει σε κομματικές προσταγές.
Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα.
Επιστράτευση, ενεργοποίηση , αξιοποίηση.
Όσοι πιστεύουν στην Ελλάδα, όσοι και όσες είναι Έλληνες και Ελληνίδες με καθαρά οράματα, με στόχους έχουν θέση στη νέα πραγματικότητα.
Φωτισμένοι άνθρωποι δημιουργούν τη νέα πραγματικότητα. Αυτοί ξεφεύγουν από ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας και μιζέριας και δημιουργούν αυτό που χρειάζεται η κοινωνία.
Είναι δυνατόν ακόμη να υπάρχουν άστεγοι άνθρωποι που κοιμούνται στα πεζοδρόμια μέσα σε χαρτοκιβώτια;
Ακούει κάνεις;
Η υψηλή πολιτική χρειάζεται. Όμως επείγοντα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε μέρα ο συνάνθρωπό μας.
Δε θίγεται το…. κόμμα μας αν επισημάνουμε τα αρνητικά. Είναι γεγονός πως πολλοί πολιτικοί, βουλευτές και υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας παρά τον πολίτη που τους έστειλε στην εξουσία.
Εδώ ο ηγέτης τους ξηλώνει.
Η φωνή της κοινωνίας είναι ισχυρότερη από τη σιωπή πολλών πολιτικών.
Είναι ώρα παντού σε κάθε επίπεδο να αναθεωρηθούν πολλά .Στην πολιτική στην Εκκλησία,στην αυτοδιοίκηση.
Ας ξυπνήσουν μερικοί από το λήθαργο τους και ας δουλέψουν για τον συνάνθρωπο και όχι για τον εαυτό τους.
Μαργαρίτης Τζίμας
Καθηγητής
Πρώην υπουργός

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΕΛΛΑΔΑ2 μήνες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

Εκλογές 20192 μήνες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Η Δράμα στο ευρωπαϊκό προσκήνιο της εκπαίδευσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Εκπαιδευτικά1 ημέρα πριν

Κοινωνικό Φροντιστήριο από Δήμο Δράμας και Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών

Εκπαιδευτικά1 ημέρα πριν

Κοινωνικό Φροντιστήριο από Δήμο Δράμας και Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης και Ξένων Γλωσσών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Χριστουγεννιάτικη Αγορά Ονειρούπολης Δήμου Δράμας – Οδηγίες Συμμετοχής

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Η Δράμα στο ευρωπαϊκό προσκήνιο της εκπαίδευσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Εκλογές 20192 μήνες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΕΛΛΑΔΑ2 μήνες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ3 μήνες πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών