Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Published

on

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Published

on

By

Γιώργος Παπαδόπουλος
Ως Δήμαρχος Δράμας, εκφράζω την απόλυτη αντίθεσή μου στο σχέδιο ενοποίησης των ΔΕΥΑ. Δεν είναι αποδεκτό οι τοπικές κοινωνίες μας, από τα ακριτικά χωριά του Νευροκοπίου και του Παρανεστίου μέχρι το κέντρο της Δράμας, να χάσουν την αυτονομία και τη φροντίδα που αξίζουν στις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης.

Οι δήμοι έχουν επενδύσει τεράστια ποσά σε υποδομές και δίκτυα, και αυτές οι περιουσίες δεν μπορούν να ενσωματωθούν βεβιασμένα σε έναν ενιαίο οργανισμό, χωρίς καν να υπάρχει σαφές σχέδιο για το μέλλον τους.
Ειδικά σε μια εποχή που το ενεργειακό κόστος έχει εκτοξευθεί, εμείς προτάσσουμε λύσεις για την αυτονομία και τη βιωσιμότητα, όπως γεωτρήσεις, αξιοποίηση πηγών και υδροηλεκτρικά έργα.

Μαζί με όλους τους δημάρχους της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, που έχουμε λάβει ομόφωνη απόφαση, λέμε ξεκάθαρα: Δεν δεχόμαστε την ενοποίηση των ΔΕΥΑ!

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

Published

on

By

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

Αγαπητά Μέλη του Συνδέσμου των εν Αθήναις Δραμινών, Καλείσθε στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση (ΓΣ) των Μελών του Συνδέσμου, η οποία αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο (ΔΣ) να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 08 Δεκ.2024, στις 10:00 π.μ., στα Γραφεία του Συνδέσμου στον 7ο όροφο της οδού Κλεισθένους 17 στην Αθήνα (όπισθεν του Δημαρχείου της Αθήνας). Σε περίπτωση μη απαρτίας η επαναληπτική Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στις 15 Δεκ.2024, την ίδια ώρα.

 Η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί με τα κάτωθι θέματα ημερήσιας διάταξης:

1. Εκλογή Προέδρου και Μελών Εφορευτικής Επιτροπής διεξαγωγής των διαδικασιών της ΓΣ.

2. Διοικητικός – Οικονομικός Απολογισμός των ετών 2023 – 2024.

3. Έκθεση Εξελεγκτικής Επιτροπής.

4. Έγκριση των ανωτέρω από τη ΓΣ και απαλλαγή του Προέδρου και Μελών του απερχόμενου Δ.Σ και της Εξελεγκτικής Επιτροπής, από πάσης ευθύνης.

5. Υποβολή προτάσεων εκ των παρισταμένων μελών, συζήτηση και έγκριση ή απόρριψη αυτών.

6. Εκλογή Προέδρου και Μελών νέου Δ.Σ.

Η εκλογή θα γίνει με μυστική ψηφοφορία με ψηφοδέλτια χωριστά για Πρόεδρο και Μέλη του ΔΣ και ενιαίο για την Εξελεγκτική Επιτροπή.

Η συμμετοχή στη ΓΣ και η υποβολή υποψηφιοτήτων προϋποθέτει την οικονομική τακτοποίηση των μελών για το έτος 2024 (συνδρομή των 10 ευρώ), είτε με την καταβολή στον Σύνδεσμο την ημέρα της ΓΣ, είτε με κατάθεση στην Τράπεζα Πειραιώς (IBAN GR61 0171 0120 0060 1214 3141 365) και επίδειξη της σχετικής απόδειξης.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ

Η ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ            Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΥΗ ΧΑΤΖΗΔΗΜΗΤΡΙΟΥ      ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΨΑΡΟΥΔΑΚΗΣ

Όσες / όσοι ενδιαφέρονται για την συμμετοχή τους στο ΔΣ του Συνδέσμου να αποστείλει τα στοιχεία του

Ο Σύνδεσμος των Εν Αθήναις Δραμινών
       η “Αγία Βαρβάρα
τηλ. 6956625828 
fb Σύνδεσμος Δραμινών Αθήνας

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

Published

on

By

Ο Δήμαρχος Δράμας συμμετείχε στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, συμμετείχε στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), το οποίο έλαβε χώρα στη Ρόδο από 7 έως 9 Νοεμβρίου 2024. Η συμμετοχή περισσότερων από 1.500 εκπροσώπων και παρατηρητών αποτύπωσε το έντονο ενδιαφέρον για τα κρίσιμα ζητήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.

Ο Δήμαρχος αφού παρακολούθησε με ενδιαφέρον τις εργασίες του Συνεδρίου, επιστρέφοντας δήλωσε :

«Η Τοπική Αυτοδιοίκηση διαδραματίζει θεμελιώδη ρόλο στην προώθηση της τοπικής ανάπτυξης και στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων των πολιτών. Ακόμη και σήμερα εξακολουθεί να βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή, με πολλά θέματα σε εξέλιξη και είναι απαραίτητο να είμαστε σε εγρήγορση μια και.

Τα Συνέδρια της ΚΕΔΕ ανοίγουν διαύλους επικοινωνίας των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης μεταξύ τους και με την Κεντρική Διοίκηση. Είναι απαραίτητη η συνεργασία με το κεντρικό κράτος για τη διαμόρφωση πολιτικών και τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων ώστε να εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση και θεσμική στήριξη για τους Δήμους.

Μόνο έτσι θα μπορέσει να ενισχυθεί η δυνατότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης να ανταποκριθεί στις σύγχρονες προκλήσεις όπως η κλιματική αλλαγή, η ψηφιακή μετάβαση, η βελτίωση των κοινωνικών υπηρεσιών και η ενίσχυση της οικονομίας, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα ένα πλαίσιο ισχυρότερων και πιο ανεξάρτητων Δήμων.»

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

Εκπαιδευτικά2 μήνες ago

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

Εκπαιδευτικά3 μήνες ago

Εγγραφή αποφοίτων ΕΠΑ.Λ., Τ.Ε.Ε. Β’ κύκλου και Τ.Ε.Λ. σε Γ΄ εξάμηνο της Σ.Α.Ε.Κ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Κική Παπαζώτου: Δημιουργία ΔΕΥΑ στο Δήμο Δοξάτου για την τακτοποίηση ημετέρων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Πολιτιστικά1 εβδομάδα ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμο Δράμας

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

δε saltarismed!

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Η Πανηπειρωτική Ένωση για το Πολυφωνικό τραγούδι τής Ηπείρου  

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Ποντιακή βραδιά από τον Σύλλογο Ποντίων Ακρίτες Νέας Κρώμνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι προετοιμασίες της Ονειρούπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Έναρξη λειτουργίας γραφείου φορέα τουριστικής ανάπτυξης Νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ηθική Μόδα – Κυκλική Οικονομία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Δράση εμβολιασμού παιδιών σε κοινότητα Ρομά του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ. Σ. του Επιμελητηρίου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Αποτελέσματα εκλογής Συνέδρων ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών