Connect with us

Εκπαιδευτικά

Ανοιχτή Επιστολή προς τον υφυπουργό παιδείας Άγγελο Συρίγο

Published

on

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Επώνυμα αρνούμαι την παροχή τηλεκπαίδευσης στο υπό κατάληψη σχολείο μου

Κύριε υφυπουργέ
Τις τελευταίες μέρες με δηλώσεις σας από κανάλι σε κανάλι ζητάτε από τους γονείς «να καταγγείλουν περιπτώσεις εκπαιδευτικών που αρνούνται να κάνουν μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία» επαναλαμβάνοντας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα».

Σας δηλώνω επώνυμα ότι είμαι ένας από τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που με περηφάνια αρνούμαστε να κάνουμε μάθημα σε υπό κατάληψη σχολεία.

Δε χρειάζεται να αναφέρω γενικότερα τις βλαπτικότατες παρενέργειες της τηλεκπαίδευσης που δεν είναι εκπαίδευση, γιατί:

  • αναιρεί ευθέως το συνταγματικό δικαίωμα για καθολική και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά και πλήττει ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους οικονομικά μαθητές,
  • εντείνει τις κοινωνικές και ταξικές ανισότητες και χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι,
  • αποτελεί μέσο ψυχοσυναισθηματικού βιασμού,
  • δεν παρέχει καμιά προστασία των προσωπικών δεδομένων μαθητών και εκπαιδευτικών.

Άλλωστε η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα μαζί με την αντι-εκπαιδευτική πολιτική σας όξυνε το φαινόμενο της απομόρφωσης προκαλώντας ταυτόχρονα σοβαρές συνέπειες στην ψυχική υγεία των μαθητών μας.

Κύριε υφυπουργέ
Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα περιμέναμε να παραδίδετε μαθήματα σεβασμού και υπεράσπισης των δικαιωμάτων και ελευθεριών των εκπαιδευτικών και γενικότερα των πολιτών.

Αντίθετα με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις και δηλώσεις σας παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού επιχειρώντας να τρομοκρατήσετε τους εκπαιδευτικούς και να τροφοδοτήσετε τον «κοινωνικό αυτοματισμό» στρέφοντας τους γονείς εναντίον των εκπαιδευτικών και ακόμα χειρότερα τους εκπαιδευτικούς ενάντια στους μαθητές τους.

Ως πανεπιστημιακός καθηγητής θα έπρεπε να είχατε κατανοήσει πόσο επικίνδυνο είναι να φέρνετε σε αντιπαλότητα και να δηλητηριάζετε τις σχέσεις εκπαιδευτικών – μαθητών. Γιατί αυτό κάνετε, όταν ζητάτε από τους εκπαιδευτικούς να παρέχουν τηλεκπαίδευση σε μαθητές που έχουν αποφασίσει να μην κάνουν μάθημα, αλλά κατάληψη με συγκεκριμένα αιτήματα.

Από πού και ως πού και με ποιο δικαίωμα απειλείτε τους εκπαιδευτικούς που νόμιμα έχουν δικαίωμα και παιδαγωγικά ύψιστη υποχρέωση να μη μετατραπούν σε on – line χωροφύλακες των μαθητών τους;

Ιδιαίτερα σε μια περίοδο που εμείς οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουμε τον προκλητικό αυταρχισμό του υπουργείου που μας έχει σύρει ακόμα και στα διακστήρια, θα ήταν αντιφατικό και υποκριτικό να συμβάλουμε στην καταστολή των μαθητικών αγώνων, παρά τις ενστάσεις που μπορεί να υπάρχουν σε κάποιες περιπτώσεις.

Οι μαθητές έχουν επιλέξει τους δικούς τους τρόπους αντίδρασης και αντίστασης στην εγκληματική πολιτική διαχείρισης της πανδημίας για την οποία σχεδόν καθημερινά θρηνούμε την απώλεια εκατό συνανθρώπων μας και έχει αφήσει τα σχολεία χωρίς στοιχειώδη μέτρα προστασίας.

Οι μαθητές εναντιώνονται στη αντι – εκπαιδευτική πολιτική σας που με την Τράπεζα Θεμάτων και την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής οδηγεί ένα μεγάλο τμήμα των μαθητών από τις ασθενέστερες οικονομικά τάξεις και στρώματα και τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας στη βίαιη έξωση από το Λύκειο και τους απαγορεύει την είσοδο στην τριτοβάθμια εκαπίδευση.

Ξεχάσατε κιόλας, κύριε υφυπουργέ, ότι περίπου 20.000 υποψήφιοι φέτος έμειναν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τη εφαρμογή της ΕΒΕ (συνολικά περίπου 40.000) για να γεμίσουν οι δεξαμενές πελατών των κολλεγίων που τα πτυχία τους τα εξισώσατε με τα πτυχία των δημοσίων πανεπιστημίων;

Ύστερα από όλα αυτά δεν είναι υποκριτική η δήλωσή σας: «Δεν μπορούμε να αφήνουμε τα παιδιά χωρίς μάθημα»;

  • Ή χρειάζεται για να φανεί πιο έντονα πόσο υποκριτική είναι η δήλωσή σας να θυμίσουμε τα τόσα κενά εκπαιδευτικών που υπάρχουν ακόμα και μετά τα μέσα Γενάρη, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα;
  • Ή χρειάζεται να σας θυμίσουμε ότι μαθητές και εκπαιδευτικοί διακινδυνεύουν καθημερινά τη σωματική τους ακεραιότητα, ακόμα και τη ζωή τους κάνοντας μάθημα σε υπό κατάρρευση κτήρια; Σχεδόν καθημερινό είναι το φαινόμενο – περίπου σαν καιρικό- να καταρρέουν στέγαστρα, οροφές, σοβάδες κλπ.

Υποτιμάτε τους εκπαιδευτικούς θεωρώντας ότι πρέπει να υποτάσσονται σαν άβουλοι και μοιραίοι δημόσιοι υπάλληλοι σε άνωθεν αυθαίρετα κελεύσματα και εντολές που παραβιάζουν ακόμα και τη νομιμότητά σας!

Γιατί κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα για να κάνουν τηλεκπαίδευση.

Γιατί συλλογικά και δημοκρατικά οι εκπαιδευτικοί μέσα από τα συνδικαλιστικά τους όργανα έχουν αποφασίσει να απέχουν από την τηλεκπαίδευση.

Εξακολουθούν να είναι σε απόλυτη ισχύ τρεις αποφάσεις της ΟΛΜΕ για ΑΠΟΧΗ:

α) από την τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης,

β) από την τηλεκπαίδευση από το σπίτι μας, με δικά μας μέσα,

γ) από κάθε είδους live streaming.

Αν σας διαφεύγει, η Ομοσπονδία μας υπογραμμίζει ότι σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί δεν υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τη δική τους υλικοτεχνική υποδομή (Η/Υ, σύνδεση στο διαδίκτυο), καθώς ο ν.4807/21 που ορίζει το θεσμικό πλαίσιο τηλεργασίας ορίζει:

«1. Η υπηρεσία του φορέα που είναι αρμόδια για την παροχή εξοπλισμού και την πληροφοριακή υποστήριξη, προμηθεύει τον υπάλληλο με τον απαραίτητο και κατάλληλο για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του μέσω τηλεργασίας, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και τεχνολογική συσκευή (εφεξής «Σταθμός Τηλεργασίας») και παρέχει υποστήριξη για την εγκατάστασή του, εφόσον τούτο είναι επιθυμητό από τον υπάλληλο…».

Όσο εσείς, κύριε υφυπουργέ, κύριε καθηγητά, θα παραδίδετε μαθήματα αυταρχισμού και χαφιεδισμού, τόσο εμείς ως παιδαγωγοί θα επιμένουμε ότι είναι μονόδρομος και καθήκον η αντίσταση στις διαταγές του ΥΠΑΙΘ για τηλεκπαίδευση σε υπό κατάληψη σχολεία.

Πολύ περισσότερο θα κατανοούμε ότι η αντίσταση στην εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης δεν αποτελεί στείρα άρνηση, αλλά συνδέεται άρρηκτα με το αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας για «ανοιχτά και ασφαλή σχολεία» με συγκεκριμένα αιτήματα και προϋποθέσεις που συνάδει με τα δικαιώματα των μαθητών στη μόρφωση και την υπεράσπιση του δημόσιου δωρεάν δημόσιου σχολείου, χωρίς φραγμούς και διακρίσεις.

Με ειλικρίνεια
Γιώργος Κ. Καββαδίας*

* O Γιώργος Κ. Καββαδίας είναι φιλόλογος στο 3ο ΓΕΛ Κερατσινίου, μέλος της Σ.Ε. του περιοδικού «Αντιτετράδια της Εκπαίδευσης» και του Εκπαιδευτικού Ομίλου.

Εκπαιδευτικά

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

Published

on

By

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και συγκεκριμένα με την Περιφερειακη Ενοτητα Δράμας,  τον Δήμο Δράμας και το Κέντρο Κοινότητας & Παράρτημα Ρομά, διοργανώνει το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής Δράμας – DramaTec, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2024, στην περιοχή της Ανάπλασης ώρα εγγραφών 9.30 π.μ. , ώρα έναρξης 10.00 π.μ. Σε περίπτωση κακοκαιρίας, η εκδήλωση θα μεταφερθεί στο ισόγειο του Δημαρχείου.

Το DramaTec περιλαμβάνει έξι καινοτόμα εργαστήρια τεχνολογίας, ενώ θα γίνει και παρουσίαση της νέας σεζόν του FIRST® LEGO® League SUBMERGED. Το φεστιβάλ απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 5-16 ετών, καθώς και σε ενήλικες, με στόχο την προώθηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας στην τοπική κοινωνία. Μέσα από τη ρομποτική και τις επιστήμες, οι συμμετέχοντες θα καλλιεργήσουν δεξιότητες κριτικής σκέψης, επίλυσης προβλημάτων και συνεργασίας.

Η είσοδος είναι ελεύθερη, και το φεστιβάλ αποτελεί μια ευκαιρία για όλους να γνωρίσουν την τεχνολογία από κοντά και να συμμετέχουν σε δραστηριότητες που προωθούν τη συνεργασία και τη δημιουργικότητα.

Για προεγγραφές και περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε στο τηλέφωνο 6955189990 ή στο email robotek.dramas@gmail.com

Σύλλογος Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ROBOTEK Δράμας
Σε συνεργασία με την Περιφερειακή Ενότητα Δράμας, τον  Δήμο Δράμας και το Κέντρο Κοινότητας.

Continue Reading

Εκπαιδευτικά

Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα

Published

on

By

Θ. Ξανθόπουλος: Αναστάτωση των κατοίκων του Βώλακα από την αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου της δυσπρόσιτης ακριτικής περιοχής-Κατάθεση Αναφοράς 10 βουλευτών στον Υπουργο Παιδείας

Ο βουλευτής Δράμας Θ. Ξανθόπουλος κατέθεσε Αναφορά στη Βουλή προς τον υπουργό Παιδείας, το δημοσίευμα ης εφημερίδας “Χρονικά της Δράμας” με τίτλο: “Αναστατώνει το Βώλακα η υποβάθμιση του σχολείου”. Όπως αναφερεται στο δημοσιίευμα “οι κάτοικοι του Βώλακα είναι ανάστατοι με τις αλλαγές που ισχύουν από τη φετινή χρονιά αναφορικά με τη δυνατότητα του Δημοτικού Σχολείου που λειτουργεί στην κοινότητα.

Σύμφωνα με τις αποφάσεις των αρμοδίων υπηρεσιών το σχολείο μετατρέπεται σε τετραθέσιο από πενταθέσιο που ήταν για πολλά χρόνια. Οι κάτοικοι της περιοχής αλλά και ο τοπικός δήμος αναρωτιούνται γιατί το Δημοτικό Σχολείο του Βώλακα υποβαθμίζεται, αφού υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός εκπαιδευτικών σε αυτό”.

Μιλώντας στα ΧΡΟΝΙΚΑ της Δράμας τόσο ο Δήμαρχος Νευροκοπίου, Ελευθέριος Ταμπουρίδης, όσο και ο αντιδήμαρχος οικονομικών του δήμου, Γιώργος Μίρκου,είπαν ότι χωρίς να έχει ενημερωθεί ο Δήμος Νευροκοπίου και η τοπική κοινωνία, αποφασίστηκε από κάποιους η υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα από πενταθέσιο σε τετραθέσιο, χωρίς να κοινοποιηθεί κάποιο έγγραφο με τους λόγους που επιβάλλουν αυτή την απόφαση..

Η μετατροπή του σχολείου σε τετραθέσιο μειώνει τις δυνατότητες που παρέχονται στους μαθητές και κατ’ επέκταση μειώνονται και οι υπηρεσίες που ουσιαστικά συγκρατούν τον πληθυσμό στην παραμεθόρια και δυσπρόσιτη περιοχή του Βώλακα, τόνισε τόσο ο κ. Ταμπουρίδης όσο και ο κ. Μίρκου.

Ο κ. Ξανθόπουλος με την Αναφορά, την οποία συνυπογράφουν και άλλοι 9 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ζητά από τον υπουργό Παιδείας να ενεργήσει ώστε να αρθεί η αναιτιολόγτη απόφαση υποβάθμισης του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα, οι κάτοικοι του οποίου είχαν κρατήσει όρθια την λειτουργία του σχολείου τους μέχρι σήμερα.

Continue Reading

Εκπαιδευτικά

Εγγραφή, ανανέωση εγγραφής ή μετεγγραφής σε Δημόσιο Ημερήσιο ή Εσπερινό ΕΠΑ.Λ

Published

on

By

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερήσιων και Εσπερινών ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2024-25, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr  , συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 07:00 έως και την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 23:59.

Στων ανήλικων μαθητών/τριών, την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας E-eggrafes» στο ΠΣ myschool. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι/ες, με τους δικούς τους κωδικούς Γ.Γ.Π.Σ. & Ψ.Δ. (TaxisNet), εφόσον είναι καταχωρισμένοι/ες στο ΠΣ myschool.

Υποβολή αίτησης

Κατά την υποβολή της Ηλεκτρονικής Αίτησης εμφανίζονται αυτόματα χωρίς δυνατότητα επεξεργασίας το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του κηδεμόνα, όπως αντλούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων & Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ. & Ψ.Δ.), η οποία παρέχει την υπηρεσία ταυτοποίησης των χρηστών της πλατφόρμας e- εγγραφές, ενώ καταχωρίζονται απαραίτητα τα παρακάτω στοιχεία:

Για τα ΕΠΑ.Λ.:

  • Η τάξη στην οποία θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες το επόμενο σχολικό έτος. • Ο τομέας της Β’ Τάξης ή η ειδικότητα της Γ’ Τάξης ημερήσιων και εσπερινών ΕΠΑ.Λ.

Σημειώνεται ότι:

  • Η Ηλεκτρονική Αίτηση επέχει θέση Υπεύθυνης Δήλωσης του ν. 1599/1986 (Α ́ 75). • Για να είναι δυνατή η ταυτοποίηση ενός/μίας μαθητή/τριας και η ολοκλήρωση της διαδικασίας υποβολής της αίτησής του/της στην ηλεκτρονική πλατφόρμα e-εγγραφές, ο/η αιτών/ούσα θα πρέπει να γνωρίζει τον Αριθμό Μητρώου (Α.Μ.)του μαθητή/τριας πτυχίου ή απολυτήριου ή ελέγχου ανάλογα.                                                     • Η ημερομηνία γέννησής του/της πρέπει να είναι ορθά καταχωρισμένη στο ΠΣ myschool.

Αποτελέσματα κατανομής σε σχολικές μονάδες

Μετά την οριστική κατανομή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ, ΕΠΑ.Λ. ή Π.ΕΠΑ.Λ., οι ενδιαφερόμενοι/ες εισέρχονται εκ νέου, προκειμένου να ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr και συγκεκριμένα στο πεδίο «Οι αιτήσεις μου» (επιλογή επάνω αριστερά).

  • Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας της εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής, οι ενδιαφερόμενοι/ες οφείλουν να υποβάλουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση στη σχολική μονάδα κατανομής με κάθε πρόσφορο τρόπο, ήτοι με αυτοπρόσωπη παρουσία, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μεταφορτώνοντάς τα στην εφαρμογή e-εγγραφές.

Επισημάνσεις

Οι μαθητές/τριες ή οι κηδεμόνες αυτών που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή e-εγγραφές μπορούν να απευθύνονται στο help desk  της εφαρμογής στα τηλέφωνα επικοινωνίας που βρίσκονται στην αρχική σελίδα της πλατφόρμας e-εγγραφές (ΕΠΑ.Λ.: 2103443913) Δευτέρα έως Πέμπτη, από τις 8:00 έως τις 16:00.

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

Εκπαιδευτικά2 μήνες ago

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Κική Παπαζώτου: Δημιουργία ΔΕΥΑ στο Δήμο Δοξάτου για την τακτοποίηση ημετέρων

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

Εκπαιδευτικά3 μήνες ago

Αδικαιολόγητη υποβάθμιση του Δημοτικού Σχολείου του Βώλακα

Εκλογές 20192 ημέρες ago

Δράσεις για τη Διεθνή Ημέρα Εξάλειψης της Βίας κατά των Γυναικών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες ago

Ονειρούπολη Δράμας 2024- Επίσημη παρουσίαση του προγράμματος

Εκλογές 20192 ημέρες ago

Εορτή συλλόγου πολυτέκνων νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες ago

Ο Τοίχος Καλοσύνης Δράμας: Χριστουγεννιάτικη Συλλογή 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Εκλογές στον Σύνδεσμο των Εν Αθήναις Δραμινών “Η Αγία Βαρβάρα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμο Δράμας

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

δε saltarismed!

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

Η Πανηπειρωτική Ένωση για το Πολυφωνικό τραγούδι τής Ηπείρου  

Πολιτιστικά3 εβδομάδες ago

Ποντιακή βραδιά από τον Σύλλογο Ποντίων Ακρίτες Νέας Κρώμνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι προετοιμασίες της Ονειρούπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Έναρξη λειτουργίας γραφείου φορέα τουριστικής ανάπτυξης Νομού Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών