Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024 οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του δήμου Δράμας διένειμαν σε εξήντα εννέα (69) ευάλωτες οικογένειες, διατακτικές συνολικής αξίας 3.000,00 ευρώ προσφορά της εταιρείας enaonEDA.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας, Σοφία Τσακιρίδου,   ανέφερε ότι η κοινωνική πολιτική αποτελεί πρωταρχικό μέλημα της δημοτικής αρχής, κι ότι είναι θετική σε παρόμοιες πρωτοβουλίες που προάγουν την αλληλεγγύη και την ανιδιοτελή προσφορά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, κι ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους καλό καλοκαίρι.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Πρωτοφανής η ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει έγκαιρα και οργανωμένα στην πυρκαγιά του Φαλακρού που κατακαίει εδώ και 7 μέρες, χιλιάδες στρέμματα-Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες στην αντιμετώπιση της καταστροφικής φωτιάς

    Μεγάλη ανησυχία και σοβαρά αναπάντητα έως τώρα ερωτήματα προκαλεί στους κατοίκους της Δράμας αλλά και ολόκληρης της χώρας η πρωτοφανής ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει οργανωμένα και συντονισμένα από τη πρώτη στιγμή, ώστε να θέσει υπό έλεγχο την πυρκαγιά στο Φαλακρό που έχει κάψει τις τελευταίες 7 ημέρες πάνω από 11.000 στρέμματα δασικής έκτασης προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή.

    Συγκεκριμένα αν και η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην Τετάρτη 17 Ιουλίου, έως την Κυριακή 21 Ιουλίου, δηλαδή για 4 και πλέον ημέρες, δεν είχε γίνει ούτε έγκαιρη ούτε συστηματική χρήση των εναέριων μέσων  κατάσβεσης, όπως απαιτείται σε δασικές πυρκαγιές που εκτυλίσσονται σε δύσβατες και κρημνώδεις περιοχές, όπου δεν είναι εύκολη η πρόσβαση επίγειων πυροσβεστικών δυνάμεων. Αντί αυτού, εμφανίστηκαν μόλις δύο ελικόπτερα την δεύτερη ημέρα της πυρκαγιάς, τα οποία και αποχώρησαν στη συνέχεια με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η φωτιά από τους ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή και να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, παρά τις τεράστιες προσπάθειες των πυροσβεστών και των εθελοντών δασοπυροσβεστών που είχαν σπεύσει στην περιοχή.

    Τα ερωτήματα για την απαράδεκτη αυτή στάση όσων έχουν την ευθύνη της πολιτικής προστασίας και συντονίζουν το έργο της δασοπυρόσβεσης, διογκώνονται και πληθαίνουν από το γεγονός ότι για αποσταλούν τελικά την Κυριακή 21 Ιουλίου, πέμπτη ημέρα της πυρκαγιάς, επαρκή εναέρια μέσα, χρειάστηκε, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, να υπάρξουν “κραυγές αγωνίας όλων μας και τεράστιες πιέσεις προς τους αρμόδιους φορείς της κυβερνησης..”!

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις σήμερα, Τρίτη, 22 Ιουλίου, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, χρησιμοποιήθηκαν από το πρωί επαρκή εναέρια μέσα(τρία αεροπλάνα και τρία ελικόπτερα) ενώ ενισχύθηκαν σημαντικά και τα πεζοπόρα τμήματα δασοπυρόσβεσης.

   Οι πολίτες της Δράμας, απαιτούν από τους αρμόδιους πλήρη ενημέρωση για τα πεπραγμένα τους. Και ζητούν να υπάρξει ουσιαστικός και ενδελεχής έλεγχος για τις σοβαρές αστοχίες, την λανθασμένη αξιολόγηση και την έλλειψη σοβαρού επιχειρησιακού σχεδιασμού στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Δεν είναι κόστος η πυροπροστασία, η ζωή του λαού έχει αξία.

Αντιπροσωπεία της ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ και της ΚΝΕ με επικεφαλής τη Γραμματέα Μαρία Μάλλη, χθες το απόγευμα βρέθηκε στην περιοχή του όρους «Φαλακρό» απέναντι από τις κορφές Δόντι και Βάρδενα, σε υψόμετρο 1.200 – 2.100μ όπου εξακολουθεί να μαίνεται η πυρκαγιά εδώ και επτά μέρες.

Τα στελέχη του ΚΚΕ ενημερώθηκαν από αξιωματικούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και συνομίλησαν με πυροσβέστες για τις δύσκολες συνθήκες της επιχείρησης.

Διαπιστώθηκε η τεράστια οικολογική καταστροφή που συντελείται στο Φαλακρό Δράμας καθώς η μεγάλη πυρκαγιά μέχρι στιγμής έχει κάψει πάνω από 11.000 στρέμματα. Η παντελής έλλειψη πτητικών μέσων για δυο μέρες, Παρασκευή και Σάββατο, που αποσύρθηκαν για να κατασβέσουν άλλη πυρκαγιά, ανέδειξαν για μια ακόμη φορά το πρόβλημα της ετοιμότητας του κράτους απέναντι στις δασικές πυρκαγιές, με αποτέλεσμα το πύρινο μέτωπο να φουντώσει καθώς το δάσος είναι δύσβατο και οι λιγοστές επίγειες δυνάμεις δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν.

Το έργο των πυροσβεστών είναι ιδιαίτερα  δύσκολο και η καταπόνηση μεγάλη.

Επανέρχονται επιτακτικά όσα το ΚΚΕ όλα τα χρόνια επισημαίνει για την αναγκαιότητα της πρόληψης και των μέτρων διαχείρισης και προστασίας των  δασών. Την απόλυτη ανάγκη στελέχωσης τόσο των  Πυροσβεστικών Υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις πολύ πάνω από το οργανόγραμμα των υπηρεσιών αυτών, που ούτε αυτό δεν τηρείται, όσο και του Δασαρχείου και της Δασικής υπηρεσίας που μπορούν να διαμορφώσουν συνθήκες προσέγγισης τέτοιων περιοχών, ώστε να μην είναι απροσπέλαστες και να ελέγχονται.

Η απομάκρυνση καύσιμης ύλης, που είναι πυριτιδαποθήκη για τα βουνά μας, οι αντιπυρικές ζώνες είναι εργασίες που δεν γίνονται μες στη φωτιά αλλά μ’ έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και στελέχωση αυτών των υπηρεσιών. Μεγάλες οι ευθύνες και της Περιφέρειας που περιμένει αφού εκδηλωθεί το πρόβλημα για να κάνει παρεμβάσεις αντί να προχωράει σχεδιασμένα στη διάνοιξη δρόμων που θα βοηθούν στην προσέγγιση περιοχών.

Μιλώντας με ανθρώπους της περιοχής επισημάνθηκαν και οι συνέπειες της απομάκρυνσης – ξεκληρίσματος κτηνοτρόφων των παρυφών του Φαλακρού, που με τη δική τους παρουσία και δραστηριότητα βοηθούσαν στη διατήρηση μονοπατιών και συνέβαλαν στον έλεγχο της περιοχής.

Οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων αλλά και της Περιφέρειας είναι μεγάλες γιατί τη χρηματοδότηση της Πολιτικής Προστασίας για τις αναγκαίες μελέτες, έργα κ.λπ. των βασικών φορέων υλοποίησης του σχεδιασμού Πυροσβεστικής – Δασικής Υπηρεσίας, συνεχίζουν να τις θεωρούν οικονομικό «βάρος» στον κρατικό προϋπολογισμό.

Η ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ επισημαίνει ότι χρειάζεται η ενίσχυση κατεπειγόντως των δυνάμεων κατάσβεσης, ώστε να έχουμε άμεσα αποτελέσματα καθώς και να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας του λαού και των δασών.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Δράμα την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 21:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Απολογισμός των πρώτων 100 ημερών της θητείας του Δημάρχου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Δραμινή καλλιτέχνης Σάσα Παπαλάμπρου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “Σασπένς”

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Εγγραφή στην Επαγγελματική Σχολή Δράμας της ΔΥΠΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Ο ΠΑΟΠ Νέας Αμισού στη Γ’ Εθνική κατηγορία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Πολιτιστικά1 ημέρα πριν

Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων

Χρηστικά1 ημέρα πριν

Ώρα για παραλία!

Χρηστικά1 ημέρα πριν

Ονειρεμένα παπούτσια σε… αμέτρητες προτάσεις!

Χρηστικά1 ημέρα πριν

Βρείτε τα πάντα για την παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Για γατίσια και σκυλίσια γεύματα… πλήρους νοστιμιάς!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΚΟΣΜΟΣ5 ημέρες πριν

Οι δημοκρατικοί καταστρέφουν τη Δημοκρατία κυνηγώντας την εξουσία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Kαταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια με τη φωτιά στο Φαλακρό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού συναντήθηκε με την Υφυπουργό Τουρισμού

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών