Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Published

on

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Νεκρός 25χρονος σε τροχαίο στο δρόμο Σέρρες-Δράμα

Published

on

By

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες στο δρόμο Σέρρες-Δράμα.

Στις 3:40, όχημα το οποίο οδηγούσε 21χρονος και στο οποίο επέβαινε κι ένας 25χρονος, στο 25ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Σερρών – Δράμας, κοντά στο χωριό Γάζωρος, εξετράπη της πορείας του, προσέκρουσε σε μεταλλική κολόνα φωτισμού και ανετράπη.

Αποτέλεσμα ήταν ο θανάσιμος τραυματισμός του 25χρονου και ο τραυματισμός του 21χρονου.

Προανάκριση για τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Σερρών.

Πηγή: thes.gr

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ο Δήμος Δράμας στη συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Published

on

By

Ο Δήμος Δράμας στην 29η συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και το Δίκτυο Υγείας των Περιφερειών (RHN) της Ευρώπης

Ο Δήμος Δράμας συμμετείχε με εκπρόσωπο την Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής –Ισότητας των Φύλων και Δημόσιας Υγείας, Σοφία Τσακιρίδου στην 29η συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και το Δίκτυο Υγείας των Περιφερειών(RHN) της Ευρώπης, που πραγματοποιήθηκε στην περιοχή Friuli Venezia Giulia στην Τεργέστη της Ιταλίας, από τις 27 έως τις 29 Νοεμβρίου

2024.

Η Ελλάδα εκπροσωπήθηκε από 6 αιρετούς της τοπικής αυτοδιοίκησης Α και Β βαθμού που συνδέονται με την Δημόσια Υγεία και την Κοινωνική Πολιτική. Από τις Περιφέρειες, Δυτικής Ελλάδας, Αττικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης με εκπρόσωπο της, τον Αλέξανδρο Παναγιωτίδη, θεματικό Αντιπεριφερειάρχη σε θέματα Κοινωνικής Πολιτικής της Π.Α.Μ.Θ , ενώ από τους Δήμους εκπρόσωπος ήταν η Αντιδήμαρχος Τσακιρίδου Σοφία.

Η Αντιδήμαρχος, συμμετείχε σε εργαστήρια καινοτομίας , επιτόπιες επισκέψεις και στρόγγυλα τραπέζια για τον ορισμό προτεραιοτήτων στο πλαίσιο των πολλαπλών κρίσεων και συνεχιζόμενων μεγάλων τάσεων που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι της Ευρώπης.

Οι θεματικές ενότητες που αναπτύχθηκαν κυρίως ήταν: η υποστήριξη της υγείας και της ευημερίας των ηλικιωμένων πληθυσμών , Ψηφιακή Υγεία και τεχνητή νοημοσύνη, διασυνοριακή συνεργασία στον τομέα της Δημόσιας Υγείας και δημογραφικός μετασχηματισμός .

Για τον Δήμο της Δράμας και γενικότερα για την Περιφέρεια Α.Μ.Θ, η παρουσία της Αντιδημάρχου και του Αντιπεριφερειάρχη, αυτή η συνάντηση ήταν μια ανεκτίμητη ευκαιρία για ανταλλαγή καλών πρακτικών και αναλογισμού των μακροπρόθεσμων προκλήσεων που αντιμετωπίζει η περιοχή μας ώστε να σχεδιαστούν αποτελεσματικές στρατηγικές αντιμετώπισης τους.

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή προϊόντων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

Published

on

By

Διανομή προϊόντων στους δικαιούχους του Καταστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης Δήμου Δράμας (Κοινωνικό Παντοπωλείο)

Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος διανομών του Καταστήματος Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Κοινωνικό Παντοπωλείο) του Δήμου Δράμας από την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου έως και την Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2024 θα πραγματοποιηθεί  διανομή στις 478 οικογένειες – δικαιούχους του.

Τα είδη που θα διανεμηθούν στους δικαιούχους είναι τα εξής:

Εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο 5lt, ηλιέλαιο 5lt, ζάχαρη, αλάτι, αλεύρι, κριθαράκι, ρύζι, μακαρόνια, φακές, φασόλια, γάλα εβαπορέ, ντοματοχυμός, μέλι, χυμός πορτοκάλι, πραλίνα φουντουκιού, μαρμελάδα, φρυγανιές, άνθος αραβοσίτου, κονσέρβα ζαμπόν, κονσέρβα σαρδέλα και τραχανάς.

Επιπρόσθετα, οι δικαιούχοι θα παραλάβουν και την αντίστοιχη διατακτική αξίας 35€,70€ και 100€ ανάλογα με τη σύνθεση μελών του νοικοκυριού, προκειμένου να ενισχυθεί το εορταστικό τους τραπέζι με κρέας.

Παρακαλούνται οι δικαιούχοι να προσέρχονται με την προσωπική τους κάρτα και την ταυτότητα τους αυστηρά την ημέρα και ώρα που είναι καταγεγραμμένη στην προσωπική τους κάρτα.

Καλές γιορτές σε όλους και ευχόμαστε η νέα χρονιά να είναι πλούσια σε ευτυχία και φτωχότερη σε δυστυχία!

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Επίσκεψη Στέφανου Κασσελάκη στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Μήνυμα του Δημάρχου Δράμας για την 28η Οκτωβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Έκθεση φωτογραφίας για το προβιομηχανικό και βιομηχανικό παρελθόν της ΑΜΘ

Εκπαιδευτικά3 μήνες ago

DRAMATEC – Το 1ο Φεστιβάλ Ρομποτικής στη Δράμα

Χρηστικά2 μήνες ago

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Συνεχίζονται οι προετοιμασίες για τον 1ο Νυχτερινό Ημιμαραθώνιο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Αναλγησία και αδιαφορία για τη Δράμα και το Νοσοκομείο μας από τον Περιφερειάρχη μας

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Πρόσκληση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες ago

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

Πολιτιστικά2 ημέρες ago

Η πρώτη Κυριακή της Ονειρούπολης

Πολιτιστικά2 ημέρες ago

Το πρώτο Σαββατοκύριακο της Ονειρούπολης 2024-2025

Πολιτιστικά2 ημέρες ago

Ονειρούπολη: Η επίσημη έναρξη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες ago

Νεκρός 25χρονος σε τροχαίο στο δρόμο Σέρρες-Δράμα

Εκλογές 20194 ημέρες ago

Γιάννης Σακαρίδης: Με διώχνουν. Φεστιβάλ Δράμας: Θα κάνουμε διαγωνισμό

Πολιτιστικά4 ημέρες ago

Μαγικές στιγμές στη δεύτερη μέρα της Ονειρούπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες ago

Ο Δήμος Δράμας στη συνάντηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας

Πολιτιστικά4 ημέρες ago

Θεατρικός μονόλογος “Προς Πατρίδα” της δραμινής συγγραφέα Καλλιόπης Εξάρχου

Πολιτιστικά5 ημέρες ago

Εγκαίνια Έκθεσης ζωγραφικής Γεωργίου Μυλωνά

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες ago

Η συνένωση των ΔΕΥΑ πλην εθελούσιας προσβάλει την αυτοδιοίκηση

Πολιτιστικά6 ημέρες ago

Η Ονειρούπολη άνοιξε τις πύλες της με το άναμμα του δέντρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες ago

Διανομή προϊόντων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Πρόγραμμα εκδηλώσεων εορτασμού της πολιούχου Αγίας Βαρβάρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Επαναλειτουργεί ο Συμβουλευτικός Σταθμός Άνοιας του Δήμου Δράμας

Πολιτιστικά2 εβδομάδες ago

Stand Up Comedy Show ΘΑΝΑΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ “Πώς Τολμάτε;”

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών