Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η Υφυπουργός Τουρισμού Έλενα Ράπτη τίμησε με την επίσκεψη της το 2ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Δράμας.

Με ιδιαίτερη χαρά υποδεχτήκαμε την Υφυπουργό Τουρισμού κυρία Έλενα Ράπτη, η οποία μας τίμησε με την παρουσία της στο 2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας.

Σε μια πολύωρη συνεργασία μαζί της είχαμε την ευκαιρία  να μιλήσουμε και να παρουσιάσουμε την Δράμα και τις δυνατότητες που προσφέρει στον επισκέπτη και ειδικότερα στον άξονα των ειδικών μορφών τουρισμού.

Η Υφυπουργός συνοδευόμενη από τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανο Γεωργιάδη και τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Δράμας κ. Άγγελο Καλλία και τον Πρόεδρο των Επισιτιστών Άγγελο Τοπαλίδη, επισκέφτηκε όλους τους εκθέτες στο φεστιβάλ, δοκιμάζοντας τα δραμινά προϊόντα, ανταλλάσσοντας απόψεις και συζητώντας μαζί τους για την περαιτέρω αναπτυξιακή πορεία της γαστρονομίας και του τουρισμού στην περιοχή μας .

Στο χαιρετισμό της, αφού συνεχάρη το Επιμελητήριο Δράμας, την Ένωση Ξενοδόχων και το Σύλλογο Επισιτιστών για την διοργάνωση  αλλά και ειδικότερα για τον χαρακτήρα αλληλεγγύης που δόθηκε στο φεστιβάλ με στόχο την βοήθεια των πληγέντων  σε Θεσσαλία και  Έβρο , ανέφερε το πόσο σημαντικές είναι οι πρωτοβουλίες που αναδεικνύουν το τοπικό χαρακτήρα και εμπλουτίζουν το τουριστικό προϊόν του κάθε τόπου.  Ειδικότερα αναφέρθηκε στην  περαιτέρω ανάπτυξη των ειδικών μορφών τουρισμού & την σύνδεση του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό που μπορεί  να δώσουν ουσιαστικά οφέλη στις τοπικές κοινωνίες. Το Υπουργείο εργάζεται έντονα και προς αυτή την κατεύθυνση με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του κλάδου και την διεύρυνση της τουριστικής περιόδου με την συμμετοχή περιοχών όπως η Δράμα.

Οι διοργανωτές του Φεστιβάλ ευχαριστώντας την Υφυπουργό κα Έλενα Ράπτη, για την υποστήριξη της, παρέθεσαν  γεύμα γευσιγνωσίας με συνταγές από δραμινά προϊόντα και κρασιά όπως επίσης και σε μεγάλο αριθμό φιλοξενούμενων δημοσιογράφων που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού και της γαστρονομικής ταυτότητας, με στόχο την προβολή της περιοχής μας.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θ. Ξανθόπουλος: Θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Σιδεροκέφαλος ο νέος πρόεδρος Στέφανος Κασσελάκης-Θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα -Πρέπει να εκκινήσει διαδικασία συγκλίσεων για να επιστρέψει ο ΣΥΡΙΖΑ σε τροχιά εξουσίας

“Οι πολίτες ψήφισαν με δικά τους κριτήρια. Εγω θεώρησα καθήκον μου από τη πρώτη στιγμή να πάρω θέση δημόσια. Στήριξα την Εφη Αχτσιόγλου και εξακολουθώ να θεωρώ οτι ήταν η βέλτιστη επιλογή. Στη δημοκρατία οι πολλοί αποφασίζουν. Έχουμε νέο πρόεδρο τον Στέφανο Κασσελάκη. Σιδηροκέφαλος. Να έχει κουράγιο. θα τον στηρίξουμε και θα είμαστε μαζί του την επόμενη μέρα”. Αυτό τόνισε μιλώντας στο Κανάλι Ενα του Πειραιά, ο βουλευτής Δράμας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θεόφιλος Ξανθόπουλος.

Και συμπλήρωσε: “Οταν μπαίνουμε στη διαδικασία εκλογών είμαστε εξ ορισμού έτοιμοι για οποιοδήποτε αποτέλεσμα. O κ. Κασσελάκης έχει μια εμφατική νίκη με 56% αλλά ο σοφός λαός του ΣΥΡΙΖΑ έδωσε ένα πολύ σεβαστό ποσοστό στην Εφη Αχτσιόγλου, που σημαίνει οτι ο νικητής δεν τα παίρνει όλα. Θεωρώ ότι από σήμερα πρέπει να αρχίσει η διαδικασία συγκλίσεων, συναινέσεων, συνθέσεων ώστε να κάνουμε τον ΣΥΡΙΖΑ ένα κόμμα ισχυρό που θα πατήσει γερά στα πόδια του, να δώσουμε αυτοπεποίθηση στους πολιτες και να δρομολογήσουμε την επανάκαμψή μας σε τροχιά εξουσίας”.

Απαντώντας σε ερώτηση για την δήλωση του Ευκλείδη Τσακαλώτου, σημείωσε: “Δεν μπορώ να ερμηνεύσω τον Ευκλείδη Τσακαλώτο. Ο κόσμος του ΣΥΡΙΖΑ ήρθε σε δύο διαφορετικές αναμετρήσεις μέσα σε μια βδομάδα. Περίπου 150.000 άτομα έδωσαν το φιλί της ζωής στον ΣΥΡΙΖΑ ο οποίος θεωρούνταν στο καναβάτσο. Αυτό είναι το κεντρικό πολιτικό μήνυμα. Ο κόσμος αναζητά, στηρίζει, περιμένει από τον ΣΥΡΙΖΑ και δεν μπορούμε να τον διαψεύσουμε. Η πολιτική είναι σύνθετο θέμα και οι πρσσωπικές πικρίες δεν αποτελούν τον καλύτερο σύμβουλο. Γι’ αυτό λεω ότι όλοι μαζί θα πάμε στην επόμενη μέρα, γιατί διαφορετικά ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα ανταποκριθεί στην ιστορική του αποστολή”.

“Είμαστε σε μια νέα ιστορική περίοδο. Είναι η πρώτη φορά που μπαίνει επικεφαλής σε μεγάλο κόμμα όντας εκτός πολιτικού συστήματος. Είμαστε σε εντελώς διαφορετική πολιτική συνθήκη. Δεν είναι εύκολο να το εντάξουμε στη συλλογιστική μας. Ομως οι ανάγκες της κοινωνίας και το καθήκον των μελών του ΣΥΡΙΖΑ που είναι αριστερό κόμμα και θέλει να εκφράσει τους πολλούς και τους από κάτω είναι τόσο πιεστικά που δεν πρέπει να αφήνουν χώρο για πικρίες και προσωπικές αναγνώσεις. Το καθήκον μας καλεί να συστρατευθούμε. Βέβαια την ευθύνη για την σύγκλιση την φέρει ο επικεφαλής”, κατέληξε.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

  • Αχτσιόγλου 425
  • Κασσελακης 329
Την προηγούμενη Κυριακή
  1. Αχτσιόγλου 386
  2. Κασσελάκης 308
  3. Τσακαλώτος 102
  4. Παππάς 48
  5. Τζουμάκας 6

Olga Karatzoglou

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Δημοτικές 20237 ημέρες πριν

“Project για τη Δράμα”: Πόσες ψήφους αξίζει ένα εμβόλιο;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απόπειρα βιασμού νεαρής στη Δράμα σε πυλωτή οικοδομής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δράμα: Συνελήφθη 62χρονος που μετέτρεψε την αυλή του σε αρχαιολογικό μουσείο

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Ηχηρό μήνυμα αλλαγής και ανάτασης της Δράμας!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

2ο Γαστρονομικό Φεστιβάλ Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ7 ημέρες πριν

Επίσκεψη Κασσελάκη στη Δράμα

Δημοτικές 20234 εβδομάδες πριν

Ψηφοδέλτιο “Project για τη Δράμα” – Δημοτικές Εκλογές 2023

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αγιασμός θεμελίωσης Γυμνασίου – Λυκείου Καλαμπακίου

Δημοτικές 20232 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση ψηφοδελτίων της Λαϊκής Συσπείρωσης

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Ένωση Κυριών Δράμας: Όαση κοινωνικής προσφοράς

Περιφερειακές 20233 εβδομάδες πριν

Υποψήφιοι Περιφερειακοί Σϋμβουλοι ΠΕ Δράμας με τη Λαϊκή Συσπείρωση

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Βρέθηκε αρχαίος κίονας στο κέντρο της Δράμας

Δημοτικές 20231 εβδομάδα πριν

Σύλλογος Παραπληγικών Δράμας Όλοι διαφορετικοί. Όλοι ίσοι.

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Project για τη Δράμα: Πολιτισμός και Άνθρωπος

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

«Επανεκκίνηση για τη Δράμα» Το πρόγραμμά μας για τις σχολικές μονάδες

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Επίσκεψη στο ΚΔΑΥ Δράμας

Δημοτικές 20232 ημέρες πριν

Πρόγραμμα “Project για τη Δράμα” (Μέρος 2ο )

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Η Υφυπουργός τουρισμού κ. Έλενα Ράπτη στο 2ο φεστιβάλ γαστρονομίας Δράμας

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Ομιλία του υπ. Δημάρχου Δράμας Γ. Παπαδόπουλου και παρουσίαση υποψηφίων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θα είμαστε όλοι μαζί την επόμενη μέρα

Δημοτικές 20233 ημέρες πριν

Τίποτα για εμάς χωρίς εμάς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Αποτελέσματα εκλογών ΣΥΡΙΖΑ στον νομό Δράμας

Δημοτικές 20234 ημέρες πριν

Άγιος Ιωάννης ο Ελεήμων

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Αγιασμός πολιτιστικής περιόδου 2023-2024 της Ένωσης Χορευτών Ν . Δράμας “ΠΥΡΡΙΧΙΟΣ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Θεωρώ βέλτιστη λύση την Εφη Αχτσιόγλου

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Συγχαρητήριο μήνυμα για τον ιατρό – χειρουργό Γιώργο Βράκα

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 2024 – 2028 / «Project για τη Δράμα»

Εκλογές 20196 ημέρες πριν

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ.: Άρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου

Δημοτικές 20236 ημέρες πριν

Αγαπάμε την πόλη μας – Ζωντανεύουμε τις γειτονιές της #2

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών