Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας δηλώνει την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεση του στη λειτουργία απογευματινών – επί πληρωμή – χειρουργείων στα δημόσια νοσοκομεία.

Το μέτρο ακυρώνει τη δωρεάν περίθαλψη και την ισότιμη πρόσβαση των πολιτών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας. Ως εργαζόμενοι σε δημόσιο νοσοκομείο αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη. Δεν πρόκειται να γίνουμε συνένοχοι σε σχεδιασμούς που στοχεύουν στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση του ΕΣΥ.

     Με λύπη μας πληροφορηθήκαμε, από σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η διοίκηση του Νοσοκομείου Δράμας, ότι απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία θα ξεκινήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα και στο Νοσοκομείο της Δράμας. Ένα νοσοκομείο που όλοι γνωρίζουν ότι αντιμετωπίζει τραγική έλλειψη γιατρών και παραϊατρικού προσωπικού, που η λειτουργία βασικών κλινικών του εξαρτάται από τις συνεχείς μετακινήσεις γιατρών από άλλα νοσοκομεία, ενώ ειδικά για το προσωπικό του χειρουργείου, οι μέρες κανονικής άδειας που οφείλονται είναι εκατοντάδες.

     Αντί η κυβέρνηση να δώσει ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς των υγειονομικών, να τους εντάξει στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα, να επαναφέρει τον 13ο-14ο  μισθό, ζητά από εργαζόμενους που ήδη δουλεύουν με εντατικούς ρυθμούς, να εργαστούν ακόμα περισσότερες ώρες για να συμπληρώσουν το εισόδημα τους.

     Καλούμε τους συναδέλφους να μην συμμετέχουν στα απογευματινά χειρουργεία στα οποία οι πολίτες θα πληρώνουν από την τσέπη τους. Να μην πάρουν μέρος σε φιέστες και αναμνηστικές φωτογραφήσεις.Δεν θέλουμε ασθενείς δύο ταχυτήτων σε ένα σύστημα που την υγεία τους θα βρίσκουν μόνο όσοι μπορούν να την ακριβοπληρώσουν. Οι πολίτες πληρώνουν ήδη μέσω των εισφορών τους και έχουν δικαίωμα στην παροχή σύγχρονης και δωρεάν νοσοκομειακής περίθαλψης.

     Δεν ανεχόμαστε να συνεχίζεται άλλο η απαράδεκτη κατάσταση με την εντατικοποίηση της εργασίας μας λόγω των μεγάλων ελλείψεων προσωπικού, με τις πολλές χρωστούμενες ημέρες άδειας, τους πετσοκομμένους μισθούς μας, την εργασιακή ομηρία διαρκείας για τους συμβασιούχους συναδέλφους μας αλλά και την ταλαιπωρία και οικονομική αιμορραγία των ασθενών.

     Απαιτούμε:

  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς μας και ένταξη στα ΒΑΕ
  • Επαναφορά του 13ου-14ου μισθού

·         Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού όλων των ειδικοτήτων για να λειτουργήσει το 40% των ανεπτυγμένων χειρουργικών αιθουσών στα δημόσια νοσοκομεία, που παραμένουν κλειστές λόγω έλλειψης προσωπικού

  • Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων
  • Αύξηση του προϋπολογισμού για την Υγεία
  • Αποκλειστικά Δημόσια Δωρεάν Υγεία για όλους

Την Τετάρτη 17 Απριλίου, το Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας, προκηρύσσει στάση εργασίας από τις 11:00 ως τις 15:00 ενάντια στη λειτουργία απογευματινών – επί πληρωμή – χειρουργείων στο νοσοκομείο της Δράμας. Στις 14:30 καλούμε τους εργαζόμενους σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πύλη του νοσοκομείου.

Η ανθρώπινη ζωή και η υγεία δεν κοστολογούνται.

 

Ο Πρόεδρος                                                           Η Γραμματέας

               ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ                                             ΚΙΟΡΠΕ ΖΩΗ

Με εκτίμηση 
Ιωάννης Παπαδόπουλος
Προέδρος Ε.Γ. Νομαρχιακού Τμήματος ΑΔΕΔΥ
Πρόεδρος Σωματείου Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας
Γενικός Σύμβουλος της ΠΟΕΔΗΝ

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 17 ΑΠΡΙΛΗ ΣΤΙΣ 11:00 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ.

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ & ΕΜΠΟΡΟΥΠΑΛΛΗΛΩΝ Ν.ΔΡΑΜΑΣ

Συνάδελφε, συναδέλφισσα

Η κυβέρνηση της ΝΔ, αξιοποιώντας τον άθλιο μνημονιακό νόμο Βρούτση – Αχτσιόγλου, ανακοίνωσε για άλλη μια χρόνια την απαράδεκτη πολιτική της απόφαση να κρατήσει τον κατώτερο ονομαστικό μεικτό μισθό καθηλωμένο στα 830€, επιβάλλοντας με το έτσι θέλω στην πλειοψηφία των εργαζομένων να ζουν με 714€ καθαρά το μήνα.

Και αυτό όταν τα τελευταία χρόνια το κόστος ζωής έχει διπλασιαστεί. Με τεράστιες ανατιμήσεις στα τρόφιμα, στα έλαια και στα γαλακτοκομικά προϊόντα, στα βρεφικά ήδη και στα ήδη προσωπικής υγιεινής, στα ενοίκια και στις δόσεις δανείων, στην ενέργεια και στα καύσιμα, με αποτέλεσμα η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων να έχει καταρρεύσει και ο μισθός να φτάνει μόνο για 15 μέρες.

Είναι πρόκληση να ισχυρίζεται ο κύριος Μητσοτάκης ότι «αυτά μπορεί να δώσει η κυβέρνηση» για να μη διαταραχθεί η καπιταλιστική ανάπτυξη, όταν τα κέρδη προ φόρων των 500 μεγαλύτερων επιχειρηματικών ομίλων, το 2022 στη χώρα μας, προσέγγισαν το ιστορικό ρεκόρ των 20 δις.

Δίπλα στις δεκάδες νομοθετημένες φοροαπαλλαγές στο μεγάλο κεφάλαιο και στις μειώσεις των εργοδοτικών εισφορών, οι καθηλωμένοι μισθοί παραμένουν ως κύριο στοιχείο αναπαραγωγής της εκμετάλλευσης των εργαζομένων και αύξησης της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων.

Αυτό συμβαίνει:

Γιατί με τους αντιλαϊκούς νόμους που έχουν ψηφίσει η ΝΔ, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ έχουν σχεδόν καταργηθεί οι κλαδικές και επιχειρησιακές συλλογικές συμβάσεις εργασίας.

Γιατί η κυβέρνηση της ΝΔ, συνεχίζοντας την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, κρατά παγωμένες τις τριετίες για τη μεγάλη πλειοψηφία των εργαζομένων, κλέβοντας τις τριετίες που δούλεψαν οι εργαζόμενοι την περίοδο 2012- 2023. Έτσι ένας εργαζόμενος που μπήκε στην παράγωγη το 2012, θα πάρει την πρώτη του τριετία το 2027.

Και αντί η κυβέρνηση να του δώσει προσαύξηση σήμερα τα 249€ των τριών τριετιών που του κλέβει, που είναι δεδουλευμένα μιας δωδεκαετίας, του δίνει προσαύξηση 83€ ευρώ και αυτά το 2027. Που μας αναγκάζει να πληρώνουμε όλο και πιο ακριβά για την Εκπαίδευση και την Υγεία που ιδιωτικοποιούνται περισσότερο, για τα φάρμακα που ακριβαίνουν, για τη συμμετοχή στον πόλεμο στην Ουκρανία και στο μακελειό στη Γάζα.

Γιατί το 50% των προσλήψεων που γίνονται τα τελευταία χρόνια είναι μερικής απασχόλησης ή με το καθεστώς άλλων μορφών ελαστικής απασχόλησης.

Γιατί με τον άθλιο νόμο της ΝΔ (Χατζηδάκη) οι εργαζόμενοι δουλεύουν έως και 10 ώρες την εβδομάδα απλήρωτες υπερωρίες.

Κυβέρνηση και επιχειρηματικοί όμιλοι πανηγυρίζουν με ψέματα την ώρα που οι εργαζόμενοι έχουν μείνει στο έλεος της ακρίβειας και των καθημερινών ανατιμήσεων. Την ίδια στιγμή γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια τις δίκαιες διεκδικήσεις των συνδικάτων και των εργαζομένων. Όμως γελιούνται αν νομίζουν ότι τα συνδικάτα θα κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα.

Όλα τα παραπάνω και πολλά ακόμη έχουν ένα κοινό παρανομαστή. Το κέρδος πάνω από την ανθρώπινη ζωή! Γι αυτό το σύνθημα μας απέναντι στα κέρδη τους προτάσσουμε τις ζωές μας μπορεί να συνενώσει τον αγώνα όλων μας. Ενώνουμε  τις φωνές μας οι εργαζόμενοι από το εμπόριο, τα super market, τα εργοστάσια, τις αποθήκες , τα λατομεία, την καθαριότητα, με τους εργαζόμενους από άλλους κλάδους, με τους φοιτητές, τους μαθητές, τους συνταξιούχους, την αγροτιά, τους αυτοαπασχολούμενους.

Οι εργαζόμενοι με την οργάνωση και τον αγώνα δείχνουν τη δύναμη τους!

Αυτό απέδειξαν οι οικοδόμοι και οι μεταλλεργάτες της Ναυπηγεπισκευαστικής Ζώνης με την επιβολή των κλαδικών τους συμβάσεων. Συμβάσεις που επιβάλλουν μεγάλες αυξήσεις στους μισθούς, κατοχυρώνουν το 7ωρο – 5νθήμερο – 35ωρο, επιβάλλουν να πληρώνεται η υπερωρία από την πρώτη ώρα, καταργώντας στην πράξη όλους τους άθλιους αντεργατικούς νόμους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτό απέδειξε ο μεγάλος αγώνας των εργατών της ΛΑΡΚΟ, της ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ, των Πετρελαίων και των Λιπασμάτων της Καβάλας για να κρατήσουν τις θέσεις εργασίας και τα συλλογικά τους δικαιώματα.

Αφήνουμε στην απέξω την ξεπουλημένη ηγεσία της ΓΣΕΕ που όχι μόνο δεν πήρε απόφαση για απεργία στις 28 Φλεβάρη αλλά προπαγάνδιζε την απεργία για τις 17 Απρίλη με ξυλοπόδαρους σε αποκριάτικο δήθεν πνεύμα την ίδια στιγμή που οι εργαζόμενοι δεν έχουν να φάνε.

Αλλά  έτσι κι αλλιώς είναι για τα καρναβάλια αφού ακόμα και η ημερομηνία που διάλεξαν ήταν αφού θα είχε προηγηθεί η περιβόητη αύξηση του κατώτατου μισθού από την κυβέρνηση. Συναγωνίζεται φαίνεται με την πλειοψηφία της ΑΔΕΔΥ η οποία στο διαγωνισμό ξεφτίλας σκοράρει 1-1 με τη στάση της να μην πάρει απόφαση για συμμετοχή στην απεργία στις 17 Απρίλη!

Μετά τη μεγαλειώδη απεργία στις 28 Φλεβάρη που στρίμωξε την κυβέρνηση και τους επιχειρηματικούς ομίλους μπροστά μας είναι η επόμενη μεγάλη μάχη, η πανελλαδική πανεργατική απεργία στις 17 Απρίλη, που δεν πρέπει να λείψει κανείς.

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα! ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας!

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους  σε γενικό απεργιακό ξεσηκωμό. Τη μάχη της απεργίας θα τη δώσουμε με αποφασιστικότητα και επιμονή. Και θα πετύχουμε γιατί αυτός ο δρόμος είναι η πραγματική διέξοδος για εμάς τους εργαζόμενους.

Με τον αδιάκοπο αγώνα μας θα βάλουμε στέρεες βάσεις για να γίνουν πράξη οι διεκδικήσεις των συνδικάτων μας:

  • Κατάργηση των αντεργατικών νόμων και επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων στα Συνδικάτα.
  • Κατώτατος μισθός στα 900 ευρώ
  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς. Ρήτρα αναπροσαρμογής των μισθών που να καλύπτει τις συνεχώς αυξανόμενες τιμές στα προϊόντα λαϊκής κατανάλωσης.
  • Καθολική επαναφορά των τριετιών ενσωματώνοντας την περίοδο 2012-2023.
  • Επαναφορά της αρχής της ευνοϊκότερης σύμβασης, της μετενέργειας κ.ο.κ.
  • Επίδομα ανεργίας στο 80% του κατώτερου μισθού για όλους τους ανέργους.
  • Σταθερή δουλειά με δικαιώματα. 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο. Καμιά ανοχή στα ωράρια εξόντωσης των εργαζομένων, στις ελαστικές μορφές απασχόλησης και στις απλήρωτες υπερωρίες.
  • Μέτρα υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
  • Κατάργηση των έμμεσων φόρων και πλαφόν στις τιμές της ενέργειας, των τροφίμων, των βρεφικών ειδών και ειδών λαϊκής κατανάλωσης.

Στην κοροϊδία της κυβέρνησης και των εργοδοτών απαντάμε με οργάνωση και αγώνα για αυξήσεις στους μισθούς.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κώστας Αποστολίδης (1948 – 2024): Το Made in Greece επιχειρηματικό όνειρο ενός σπάνιου ανθρώπου

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο δρόμος για Αμφίπολη έχει… πολύ δρόμο μπροστά του

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Τη μεγαλύτερη ντροπή στα 106 χρόνια της ιστορίας μας φέτος δεν θα τη γλιτώσουμε

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

16η αγωνιστική της Α’ ΕΠΣΔ 2023-2024

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

«Μπαμ» της BIANCO MONTE Δράμα κόντρα στην ΑΕΚ 29-26

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Βρέθηκε σορός ηλικιωμένου σε χωράφι στην Καλή Βρύση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΑΘΛΗΤΙΚΑ9 ώρες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Μακεδονικος: Ο τελικός για μια θέση στην National League 1

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Αντάμωμα σχολείων και Πολιτισμών στις 19 Απριλίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Αρνούμαστε να αντιμετωπίσουμε την υγεία ως εμπόρευμα και τον ασθενή ως πελάτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Την Τετάρτη 17 Απρίλη κάνουμε το βήμα ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ για μας και τα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Ο αγώνας των εκπαιδευτικών είναι δίκαιος, γιατί έχει τον νου του στα παιδιά μας

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

5ο Δημ. Σχολείο Δράμας: Η θρεπτική αξία του Σαρακοστιανού τραπεζιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Πίνακας διημερεύσεων διανυκτερεύσεων 16-30 Απριλίου 2024

Πολιτιστικά2 εβδομάδες πριν

Μαρία Κιόρτεβε: “Ηχηρή Σιωπή” το Σάββατο 06 Απριλίου 2024 στις 19:00

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Το 5ο Δημοτικό Σχολείο στο 1ο Μαθητικό Περιβαλλοντικό Συνέδριο στην Κωνσταντινούπολη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Κ.Α.Ο.Δ.- ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ: Το Σάββατο στις 17:00 ΑΠΚ Κραχτίδη η πρεμιέρα των Play Out

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Χρηστικά4 εβδομάδες πριν

Cavalieri Assyrtiko ’23 Η νέα εσοδεία της οινοποιίας NICO LAZARIDI!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ήταν ένας απελευθερωτικός αγώνας. Δεν ήταν αγώνας συμφερόντων. Δεν ήταν αγώνας για την ύλη.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

1ο Βραβείο πήρε η σχολική εφημερίδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας σε διεθνή διαγωνισμό

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Εκδήλωση για την παγκόσμια ημέρα Δασοπονίας και Νερού

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών