Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Γιώργος Παπαδόπουλος: Τιμούμε με σεβασμό και δέος όσους αγωνίστηκαν

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η 1η Ιουλίου 1913 αποτελεί τη σημαντικότερη ημερομηνία στη σύγχρονη ιστορία της Δράμας, καθώς σηματοδοτεί την απελευθέρωση του τόπου μας μετά από αιώνες υποδούλωσης. Οι πρόγονοί μας, με ισχυρό φρόνημα και πίστη στα ιδανικά τους, με πολυετείς αγώνες και οδυνηρές θυσίες, κατόρθωσαν να φτάσουν στη δικαίωση των προσπαθειών τους και να παραδώσουν στις επόμενες γενιές μια Δράμα ελεύθερη.

Σήμερα, 109 χρόνια μετά, εμείς οι απόγονοι των ηρώων, τιμούμε με σεβασμό και δέος όσους αγωνίστηκαν, προσφέροντας ακόμη και την ίδια τους τη ζωή, για την απελευθέρωση της Δράμας. Αναστοχαζόμενοι το επίτευγμά τους, ας προσπαθήσουμε συλλογικά να φανούμε αντάξιοι των προγόνων μας και να παραδώσουμε στις επόμενες γενιές έναν τόπο ακόμη καλύτερο

Χρόνια πολλά Δράμα! Χρόνια πολλά σε κάθε Δραμινή και σε κάθε Δραμινό!

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Μήνυμα Δημάρχου Δράμας Χρ. Μαμσάκου για τα Ελευθέρια 2022

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

«Η Ιστορική και Μαρτυρική Δράμα γιορτάζει. Η 1η Ιουλίου 1913 είναι ημέρα σύμβολο και ορόσημο για την περιοχή μας.

Την 1η Ιουλίου 1913 οι πρόγονοί μας υποδέχτηκαν με χαρά και αγαλλίαση τον Ελευθερωτή Ελληνικό Στρατό, υπό την ηγεσία του Συνταγματάρχη Νικολάου Μιχαλόπουλου Αρκαδικού.
Με τον εορτασμό της Απελευθέρωσης της Δράμας, διατηρούμε άσβεστη τη φλόγα της ιστορίας , τιμούμε τους αγώνες και τις θυσίες, διαφυλάττουμε τις αξίες και την παράδοση αυτού του τόπου.

Είναι η δική μας ανταπόδοση απέναντι σ’ αυτές τις θυσίες, αλλά και το χρέος τιμής που οφείλουμε στις γενιές που έρχονται.

Η Δράμα θυμάται. Η Δράμα τιμά. Διδάσκεται και μετατρέπει την ιστορική πορεία της των αγώνων και των θυσιών σε δυναμική και προοπτική για το παρόν και το μέλλον.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΜΙΝΟΙ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΡΑΜΑ
ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ»

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ελευθερία και Ελευθέρια εορτάζομεν

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

“-Μούσα,  για τη Δράμα θέλω να μου πεις, τα πάθη της να ακούσω!

Όπου Σταυραετοί της Ροδόπης ψηλά πετούν, καλλικέλαδα αηδόνια με γλυκολαλιές τη ρεματιά γεμίζουν.

-Ήταν στα 1913, 30 του Ιούνη!

Δύο κανονιές ακούστηκαν πέρα απ’ την Αλιστράτη. Ταχιά μαζέψαν τ’ άλογα, φύγανε οι Βουλγάροι. Ήρθε τώρα η Λευτεριά! 540 ήτανε χρόνια σκοτεινά !

Μα των συμμάχων, των Βουλγάρων,  οι τελευταίοι μήνες, οι εννιά,

ήτανε η πιο βαριά σκλαβιά!

Ο Δέσποτας ο Μάγνης Αγαθάγγελος, τη χαρά συνετά στα στήθια του κρατούσε κλεισμένη! Τρέμει το φυλλοκάρδι του σαν έφτασε στ’ αφτιά του του Δοξάτου η σφαγή,  άλλα παιδιά του να μη δει στου ολέθρου την αυλή.

-Υπομονή, αδελφοί,

«Ελευθερία και Ελευθέρια εορτάζομεν!»

Κι ήρθε η μέρα η Λαμπρή, η 1η του Ιούλη κι ήρθε μαζί η Λευτεριά!

Θρονί έστησε στη μέση της Πλατείας μαζί με το άγαλμα της μάνας

που μια έδειχνε το Βορρά την Ανατολή άλλη μία.

Τώρα δείχνει στο παιδί το σχολειό, γράμματα για να μάθει.

109 χρόνια περάσανε! Ο τόπος ξαναμαρτύρησε, μα ήρθανε μέρες της χαράς,

της προκοπής και της ειρήνης.”

 

Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες, αυτές τις μέρες να χαιρόμαστε και να δημιουργούμε.

Χρόνια πολλά !

Δημήτρης Κυριαζίδης

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

4 χρυσά 2 αργυρά και ένα χάλκινο μετάλλιο στην Ρυθμική γυμναστική ..

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στη Δράμα: Πως έγινε το τραγικό περιστατικό (BINTEO)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ζευγάρι από τη Δράμα σκοτώθηκε σε τροχαίο στα όρια του Δήμου Παγγαίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Χρηστάκης: Ο “Έλληνας Τζόνι Χαλιντέι” που τραγούδησε τον “ύμνο του εργένη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

«Ημέρες Ανοιχτής Πόρτας» (Open Days) του Επιμελητηρίου Δράμας

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 65ου Φεστιβάλ Φιλίππων 2/7 – 30/8/2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δράμα: 43χρονος είχε 2,5 εκατομμύρια αρχεία παιδικής πορνογραφίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στην Προσοτσάνη Δράμας, ο δράστης αυτοκτόνησε

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Γυναικοκτονία στην Προσοτσάνη: Τη σκότωσε γιατί θα έφευγε από το σπίτι τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δράμα: Χειροπέδες σε 57χρονη που πουλούσε αρχαία θρησκευτική εικόνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Αγωνία, αγανάκτηση, ενδιαφέρον, ευχές… απ όλα είχαν τα σχόλια τους

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

2ο ΕΠΑΛ Δράμας: Citius, Altius, Fortius

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Άξονας Δράμα – Αμφίπολη: Εγκριση την Τετάρτη, Δημοπράτηση το Καλοκαίρι

Εκπαιδευτικά7 ημέρες πριν

Βράβευση των μαθητών του Λυκείου Νευροκοπίου από τον Πρόεδρο της Βουλής

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Απολογισμός 3ης κινητικότητας προγράμματος Erasmus +

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ώρες πριν

Γιώργος Παπαδόπουλος: Τιμούμε με σεβασμό και δέος όσους αγωνίστηκαν

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ώρες πριν

Μήνυμα Δημάρχου Δράμας Χρ. Μαμσάκου για τα Ελευθέρια 2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ώρες πριν

Ελευθερία και Ελευθέρια εορτάζομεν

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ7 ώρες πριν

Η Νίκη της Σαμοθράκης νέο σύμβολο της Περιφέρειας ΑΜΘ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ανάκτηση & Ανακύκλωση – Η Ελλάδα μοντέλο διαχείρισης απορριμμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Την Πέμπτη 30/6 η λαϊκή αγορά της Δράμας δεν θα λειτουργήσει λόγο απεργίας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Υπολογισμός Μορίων Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Η χρήση των social media στην Πολιτική και την Οικονομία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Ανακοίνωση μεταγραφικών αποκτημάτων από τη Δόξα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Εκτροχιάστηκε τρένο που εκτελούσε το δρομολόγιο από Δράμα για Θεσσαλονίκη

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

Πρόγραμμα 65ου Φεστιβάλ Φιλίππων 2/7 – 30/8/2022

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Ζευγάρι από τη Δράμα σκοτώθηκε σε τροχαίο στα όρια του Δήμου Παγγαίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Επερώτηση στο κ. Μέτιο για τη λατομική δραστηριότητα στο Βώλακα

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Μία πόλη με 829 ακίνητα δήλωσαν οι υπουργοί και 12,7 εκατ. ευρώ δάνεια …

Εκπαιδευτικά7 ημέρες πριν

Βράβευση των μαθητών του Λυκείου Νευροκοπίου από τον Πρόεδρο της Βουλής

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών