Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Το ταξίδι στην Αθήνα των αιρετών ήταν για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις

Δημοσιεύθηκε

στις

ΤΙ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ;
ΠΟΣΟ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Κώστας Κατσιμίγας – Δελτίο τύπου

Με κατάπληξη αλλά και θλίψη διαβάσαμε την κοινή ανακοίνωση του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου και των πέντε Δημάρχων της Δράμας με την οποία εμφανίζονται «ικανοποιημένοι» από όσα τους είπε ο γενικός Γραμματέας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών Γ.Καραγιάννης (…ούτε κάν ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Μεταφορών) και ο, τελείως αναρμόδιος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης.

( Σημειωτέον ότι η ΕΡΓΟΣΕ είναι η εταιρεία που αναθέτει και επιβλέπει μελέτες και έργα για τα οποία έχει προαποφασίσει το ΔΣ του ΟΣΕ και δεν είναι όργανο που συμμετέχει στη λήψη πολιτικών αποφάσεων).

Απ ότι φαίνεται το σύντομο ταξίδι στην Αθήνα των έξι αιρετών ήταν απαραίτητο για να επιβληθεί η συμμόρφωση στις κυβερνητικές αποφάσεις, με τη συνδρομή του εκλεγμένου με το κυβερνών κόμμα τοπικού βουλευτή.

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η μεταστροφή του αντιπεριφερειάρχη Δράμας Γιώργου Παπαδόπουλου ο οποίος, πριν λίγες εβδομάδες είχε εκφράσει την αντίθεση του για τον αναιτιολόγητο εξοστρακισμό της Δράμας από τον ανατολικό κλάδο της σιδηροδρομικής Εγνατίας και ψήφισε κατά των περιβαλλοντικών όρων της νέας χάραξης νότια των λιμνών που αφήνει εκτός της Δράμα και την πόλη των Σερρών.

Φυσικά ο κάθε αιρετός έχει το δικαίωμα να κρίνει, να αναθεωρεί τις απόψεις του και να τις εκφράζει παντοιοτρόπως. Ωστόσο και οι αιρετοί κάποια στιγμή κρίνονται για όσα έκαναν και για όσα δεν έκαναν.

Επί της ουσίας του θέματος επισημαίνουμε τα εξής:
1ον . Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA έχει μόνον το μεταφορικό έργο της Ελλάδος και το τροχαίο υλικό. Δεν κατέχει την σιδηροδρομική υποδομή (γραμμές – σταθμοί κλπ), ούτε την τηλεδιοίκηση της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας, δεν αποφασίζει που θα γίνουν νέα και που θα αναβαθμιστούν σιδηροδρομικά δίκτυα, αρμοδιότητες που ανήκουν στον ΟΣΕ και μόνο σ’ αυτόν

2ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA μετασκεύασε εννέα συρμούς ETR 470 τους οποίους και ονόμασε «Pendolino». (Pendolino στα Ιταλικά σημαίνει εκκρεμές και ο επιβάτης που κινείται συχνά ανάμεσα σε δυο σταθμούς ονομάζεται Pendolare=αυτός που πηγαίνει και έρχεται). Είναι ξεκάθαρο ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA επιλέγει να δρομολογήσει συρμούς που πηγαινοέρχονται ανάμεσα σε δύο προορισμούς και εξυπηρετούν άξονες που διέρχονται από μεγάλα αστικά κέντρα, (πχ μεταξύ Αθηνών – Θεσσαλονίκης που εξυπηρετούνται και τα ενδιάμεσα αστικά κέντρα της Λαμίας, της Λάρισας και της Κατερίνης). Επίσης ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA υπάρχει και για τους προαστιακούς σιδηρόδρομους οι οποίοι στη χώρα μας παρουσιάζουν κινητικότητα και επομένως και εισπρακτικό ενδιαφέρον.

3ον. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ/TRENITALIA δεν πρόκειται ποτέ να δρομολογήσει συρμούς για να εξυπηρετήσει προορισμούς που δεν θα εξυπηρετούν σκοπούς κερδοφορίας όπως πχ ένας συρμός μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δράμας μέσω Αμφίπολης. Αντίθετα, εάν ένα τρένο κινούνταν ως Pendolino/εκκρεμές μεταξύ Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης διερχόμενο από Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη και Κομοτηνή, θα ήταν ιδιαίτερα προσοδοφόρο.

Ενδεχομένως να ήταν προσοδοφόρος και ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μεταξύ Θεσσαλονίκης και Ασπροβάλτας ή έστω Αμφίπολης, έργο για το οποίο κανένας δεν θα ήταν αντίθετος. Αλλά για όσους δεν μπορούν να το κατανοήσουν, ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση έναν προαστιακό, βαφτίζοντας τον «Ανατολικό κλάδο της Εγνατίας», πετώντας όμως έξω, από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, δυο πόλεις και δυο Περιφερειακές Ενότητες.

4ον. Ο χώρος της Βορειοανατολικής Ελλάδας περιλαμβάνει την Περιφέρεια ΑΜΘ και την ΠΕ Σερρών. Συνολικά πρόκειται για έκταση 18.157 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 785.000 κατοίκων. Οι ΠΕ Σερρών και Δράμας έχουν από κοινού εμβαδό 7.436 τετρ. χιλιομέτρων και πληθυσμό 275.000 κατοίκων. Επομένως η εξαίρεση των Σερρών και της Δράμας από την σύγχρονη σιδηροδρομική Εγνατία αποκόπτει από τις σιδηροδρομικές μεταφορές το 41 % του γεωγραφικού χώρου της ΒΑ Ελλάδας και το 35 % του πληθυσμού της. Αυτό είναι τραγικό και ασυγχώρητο με δεδομένο ότι η διέλευση από τα δυο αυτά αστικά κέντρα είναι του ιδίου μήκους και χαμηλότερου κόστους.

5ον. Η υφιστάμενη χάραξη μέσω Δοϊράνης κατασκευάστηκε μεταξύ των ετών 1890-1897, όταν τα τρένα κινούντο με 40 χιλ την ώρα. Σήμερα η γραμμή αυτή δεν μπορεί ούτε να αναβαθμισθεί, ούτε να ηλεκτροδοτηθεί. Ηλεκτροδότηση γραμμής σημαίνει υψηλές ταχύτητες, περίφραξη γραμμής και κατάργηση ισόπεδων διασταυρώσεων. Μια περίφραξη της υφιστάμενης γραμμής είναι αδύνατη διότι θα υπάρξει διακοπή της κυκλοφορίας της πανίδας αλλά και της κυκλοφορίας κάθε είδους οχήματος.

Η γραμμή πρέπει να ανακατασκευαστεί σε επίχωμα ή όρυγμα, πράγμα που θα εκτινάξει το κόστος και θα καταστήσει απαγορευτική κάθε σκέψη για αναβάθμιση της γραμμής η οποία θα καταστεί και ασύμφορη ως εξυπηρετούσα μόνο δυο πόλεις και νομοτελειακά θα καταργηθεί. Συνεπώς, η υπόσχεση για αναβάθμιση της γραμμής είναι αποκλειστικά στο πλαίσιο του κατευνασμού των αντιδράσεων για τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Δράμας.

6ον. Η σιδηροδρομική σύνδεση της Δράμας μέσω μιας (υποτίθεται νέας) σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Αμφίπολης και Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη), είναι, ένα επιχείρημα που διοχετεύθηκε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, αρχικά, τόσο στον Βουλευτή Δράμας της ΝΔ όσο και στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου. Το επιχείρημα προφανώς επιβλήθηκε και στην αντιπροσωπεία αντιπεριφερειάρχη και δημάρχων Δράμας. Και βέβαια, η υποτιθέμενη σύνδεση, της πόλης των Σερρών με την Θεσσαλονίκη μέσω Αμφίπολης ξεπερνά και τα όρια της γελοιότητας.

Η σιδηροδρομική σύνδεση Αμφίπολης – Μυρρίνης (Νέα Ζίχνη) δεν υπάρχει σε κανέναν σχεδιασμό του ΟΣΕ, ούτε σε επίπεδο προκαταρκτικής μελέτης. Ούτε πρόκειται ποτέ να υπάρξει γιατί είναι τελείως ασύμφορη και δεν πρόκειται ποτέ να αποσβέσει το κόστος της. Το μήκος της γραμμής αυτής είναι περί τα 20 χιλ, πρέπει να διέλθει μέσα από τον αρχαιολογικό χώρο της Αμφίπολης και θα κοστίσει περισσότερο από 150 εκ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι η μελέτη της νέας σιδηροδρομικής χάραξης Λιμένα Νέας Καρβάλης – Τοξοτών Ξάνθης, μήκους 32 χιλιομέτρων, πεδινής διαδρομής, σαφώς μεγαλύτερης σπουδαιότητας και προτεραιότητας, υπάρχει μόνο στις εξαγγελίες, καθώς, η μελέτη εκπονείται εδώ και 30 χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, δεν έχουν γίνει απαλλοτριώσεις, ούτε έχει ενταχθεί σε κάποιο κατασκευαστικό πρόγραμμα…

Να υπενθυμίσουμε επίσης ότι η οδική σύνδεση Αμφίπολης-Δράμας έχει γίνει εφιάλτης για την δραμινή κοινωνία, έχει πολλές φορές εξαγγελθεί, αλλά δεν προχωρά. Τελευταία εξαγγελία αυτή της Κυβέρνησης, πριν από ένα μήνα περίπου, με τον Περιφερειάρχη ΑΜΘ να πανηγυρίζει γιατί εξασφάλισε δυο εκατομμύρια ευρώ για να συνεχιστεί η, από το 2013 παγωμένη, μελέτη…

7ον. Το νέο αυτό …κυβερνητικό πυροτέχνημα της Κυβέρνησης στους αντιδρώντες φορείς της Δράμας , δεν απαντά, τέλος, καθόλου, στο ερώτημα πως θα γίνεται η επικοινωνία της Δράμας με τις υπόλοιπες περιοχές της Περιφέρειας στην οποία ανήκει. Με ΙΧΕ, αλλάζοντας 2-3 λεωφορεία ΚΤΕΛ; Με την εκσυγχρονισμένη, αναβαθμισμένη και ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή του Αμπντούλ Χαμήτ, του 1890; Μέσω Αμφίπολης με ανταπόκριση τρένου της σιδηροδρομικής Εγνατίας; Θα επιθυμούσαμε να μας το απαντήσουν όσοι έσπευσαν να χειροκροτήσουν την σύνδεση που ακρωτηριάζει την Δράμα από το σώμα της περιφέρειας ΑΜΘ!

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία, δεν δίστασε ποτέ να προβάλει με επιχειρήματα το δημόσιο συμφέρον. Πιστεύουμε ότι η σιδηροδρομική αναγέννηση της Βορειοανατολικής Ελλάδας θα είναι μακρινό όνειρο για αρκετές δεκαετίες ακόμη. Ωστόσο πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να ανεχόμαστε απόπειρες δημιουργίας τετελεσμένων αλλά να αγωνιζόμαστε για την ανατροπή αποφάσεων που αποβαίνουν σε βάρος της Περιφέρειας ΑΜΘ αλλά και της ίδιας της οικονομίας της χώρας μας.

Δεν έχουμε αντίρρηση στην κατασκευή προαστιακού σιδηροδρόμου μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αμφίπολης, εφ’ όσον δεν θίγονται περιοχές NATURA και αρχαιολογικοί χώροι. Αλλά όσο υπάρχουμε ως παράταξη θα διεκδικούμε με επιχειρήματα την κατασκευή ενός νέου, σύγχρονου, ηλεκτροκινούμενου, σιδηροδρομικού άξονα στην Βορειοανατολική Ελλάδα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις, θα συνεχίζει προς την Κωνσταντινούπολη και θα συνδέεται με την Βουλγαρία μέσω Προμαχώνα/Kulata, Ορμενίου/Svilegrad και Νυμφαίας/Podkova.

Στην συνημμένη φωτογραφία, με μαύρη γραμμή είναι η προτεινόμενη σύνδεση Θεσσαλονίκης με Σέρρες και Δράμα μέσω Αμφίπολης.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ξυπνήστε…..
Άρθρο του Μαργαρίτη Τζίμα, καθηγητή 
Είμαστε σε άλλες εποχές. Κακώς γίνεται η σύγκριση με το παρελθόν. Ποιός πρέπει να κυβερνά μια χώρα; Το κόμμα η οι άξιοι ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας;
Φιλελευθερισμός η σοσιαλισμός η κομμουνισμός;
Σήμερα δεν έχουν τόση αξία οι ετικέτες. Αξία έχουν τα αποτελέσματα σε μια διακυβέρνηση. Γίνεται καλλίτερη η ζωή των πολιτών από χρόνο σε χρόνο;. Τότε ναι αξίζει η πολιτική.
Η βελτίωση των συνθηκών της ζωής είναι το ζητούμενο σε μια κοινωνία.
Η δημοκρατία λένε έχει αξία. Ναι. Έχει τεράστια αξία.
Αλλά η διαβίωση;η απόλαυση των κοινωνικών αγαθών, του πολιτισμού δεν έχει μεγαλύτερη αξία;.
Πότε ο άνθρωπος χαίρεται περισσότερο;
Όταν έχει δημοκρατία με κοινωνικές ανισότητες η δημοκρατία με ισονομία και ισοπολιτεία;
Οι αλλαγές που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας έχουν να κάνουν κυρίως με τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας παρά με την πολιτική βούληση των εξουσιών.
Πολιτική βούληση υπάρχει όταν υπάρχει πολιτικός και κοινωνικός στόχος, όταν υπάρχουν ικανοί διοικούντες σε κάθε επίπεδο εξουσίας. Η πολιτική βούληση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός , ως κινητήρια δύναμη που μπορεί να ανατρέψει όλα τα κακώς κείμενα σε μια κοινωνία.
Το χάσμα των γενεών δεν είναι είναι μόνο χάσμα οικονομικό.
Η νεολαία προσδοκά ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο αύριο.
Το εάν αυτά προέρχονται από την α η β ιδεολογία λίγο την ενδιαφέρει.
Σίγουρα έχουν γίνει βήματα βελτίωσης πολλά, όμως χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και γρηγορότερα. Άξιοι άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι στο περιθώριο της Δημοκρατίας μας γιατί δεν είναι του συστήματος, η γιατί έχουν μια φωνή ανεξαρτησίας που δύσκολα μπαίνει σε κομματικές προσταγές.
Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα.
Επιστράτευση, ενεργοποίηση , αξιοποίηση.
Όσοι πιστεύουν στην Ελλάδα, όσοι και όσες είναι Έλληνες και Ελληνίδες με καθαρά οράματα, με στόχους έχουν θέση στη νέα πραγματικότητα.
Φωτισμένοι άνθρωποι δημιουργούν τη νέα πραγματικότητα. Αυτοί ξεφεύγουν από ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας και μιζέριας και δημιουργούν αυτό που χρειάζεται η κοινωνία.
Είναι δυνατόν ακόμη να υπάρχουν άστεγοι άνθρωποι που κοιμούνται στα πεζοδρόμια μέσα σε χαρτοκιβώτια;
Ακούει κάνεις;
Η υψηλή πολιτική χρειάζεται. Όμως επείγοντα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε μέρα ο συνάνθρωπό μας.
Δε θίγεται το…. κόμμα μας αν επισημάνουμε τα αρνητικά. Είναι γεγονός πως πολλοί πολιτικοί, βουλευτές και υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας παρά τον πολίτη που τους έστειλε στην εξουσία.
Εδώ ο ηγέτης τους ξηλώνει.
Η φωνή της κοινωνίας είναι ισχυρότερη από τη σιωπή πολλών πολιτικών.
Είναι ώρα παντού σε κάθε επίπεδο να αναθεωρηθούν πολλά .Στην πολιτική στην Εκκλησία,στην αυτοδιοίκηση.
Ας ξυπνήσουν μερικοί από το λήθαργο τους και ας δουλέψουν για τον συνάνθρωπο και όχι για τον εαυτό τους.
Μαργαρίτης Τζίμας
Καθηγητής
Πρώην υπουργός

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στη Δράμα ο Ειδικός Γραμματέας για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκος Χρυσάκης

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Σημαντική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Δήμο Δράμας, στο πλαίσιο της περιοδείας του Ειδικού Γραμματέα για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκου Χρυσάκη, με στόχο την επιτόπια αξιολόγηση του έργου που επιτελείται στους δήμους της χώρας για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Δράμας, παρουσία του Δημάρχου, Γιώργου Παπαδόπουλου και του Αντιδημάρχου αρμόδιου για θέματα αδέσποτων ζώων, Κώστα Αμοιρίδη. Συμμετείχαν επίσης στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας της ΠΕ Δράμας, υπηρεσιακοί παράγοντες και, βέβαια, εκπρόσωποι των τοπικών φιλοζωικών σωματείων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τόσο ο κ. Χρυσάκης, όσο και οι συνεργάτες του, εξήραν το έργο που υλοποιείται από τον Δήμο Δράμας στον τομέα της προστασίας και διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, κάνοντας λόγο για ένα φωτεινό παράδειγμα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όπως αναφέρθηκε, ο Δήμος Δράμας συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων δήμων της χώρας, με συνέπεια, συνεργασία και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του Ν. 4830/2021.

Ο Ειδικός Γραμματέας στάθηκε ιδιαίτερα στην άρτια συνεργασία που έχει επιτευχθεί ανάμεσα στον Δήμο, τις αρμόδιες υπηρεσίες και τα φιλοζωικά σωματεία, υπογραμμίζοντας πως τέτοιες συνέργειες αποτελούν προϋπόθεση για την επιτυχία. Δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα σε όλους τους εμπλεκόμενους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί και ενθάρρυνε τον Δήμαρχο να υποβάλει άμεσα αίτημα χρηματοδότησης για την κατασκευή του δημοτικού καταφυγίου, καθώς η σχετική μελέτη έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Η επίσκεψη του κ. Χρυσάκη εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικού ελέγχου που διενεργεί η Ειδική Γραμματεία, με σκοπό την αξιολόγηση της εφαρμογής της νομοθεσίας και την ενίσχυση των προσπαθειών για την προστασία των ζώων συντροφιάς.

Ο Δήμαρχος Δράμας,  Γιώργος Παπαδόπουλος ευχαρίστησε τον Ειδικό Γραμματέα για την επίσκεψη και την εποικοδομητική συνεργασία, τονίζοντας πως ο Δήμος Δράμας συνεχίζει με αφοσίωση το έργο του, έχοντας ως προτεραιότητα τον σεβασμό προς τα ζώα και τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών – ανθρώπων και τετράποδων.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΔΡΑΜΑΣ
Έχοντας υπόψη:
  1.  Τα άρθρα 129-131 του ν. 4926 (ΦΕΚ Α΄82/20-04-2022) «Μέτρα αποτροπής κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς σε περιοχές NATURΑ, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση»
  2. Την παρ. δ, άρθρο 25 του ν. 998/1979 (Α΄289) «Περί προστασίας των δασών και των δασικών εν γένει εκτάσεων της χώρας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Το άρθρο 52 του ν.2696/1999 (Α΄52) «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Το Π.Δ 575/1980 (Α΄157) «Περί κηρύξεως ιδιαιτέρως ευαίσθητων εις πυρκαγιάς περιοχών δασών και δασικών εκτάσεων ως επικινδύνων».
  5. Το ΦΕΚ Β 486 / 24-01-2024 αναφορικά με την “Μεταβίβαση άσκησης αρμοδιοτήτων στους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”
  6. Το 1309/28-04-2023 έγγραφό της Γ.Γ.Π.Π. «5η ‘Έκδοση του Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών με την κωδική ονομασία “IΟΛΑΟΣ 2”,στα πλαίσια του Γενικού Σχεδίου Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη “Ξενοκράτης”» (ΑΔΑ: ΡΣΛΘ46ΝΠΙΘ-ΝΛ5).
  7. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 2902/27.04.2022 (ΑΔΑ:ΨΝΛΔ46ΝΠΙΘ-Μ57) έγγραφο αναφορικά με «Έργα και μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών –Προπαρασκευαστικές δράσεις εμπλεκομένων φορέων»
  8. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 127659/1193 15-04-2025 έγγραφο μας.
  9. Την με αριθμό πρωτοκόλλου 150616/22-04-2025 εισήγηση της Δ/νση Δασών Δράμας.
A ΠΟ Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Την απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, με εξαίρεση των περιπτώσεων που αναφέρονται στο άρθρο 130 του ν.4926/2022 (πρόσωπα που κατοικούν ή εργάζονται στις περιοχές του άρθρου 129, αποκλειστικά για την μετακίνηση τους από και προς την κατοικία ή εργασία τους, καθώς και πρόσωπα που μετακινούνται εντός του οδικού δικτύου), εντός των κάτωθι δασών, δασικών εκτάσεων, πάρκων και αλσών, όταν ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προβλέπει πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4 και 5) από την έναρξη της ημερολογιακής μέρας που αναφέρεται στο παραπάνω χάρτη και για την διάρκεια αυτής.
Η παρούσα απόφαση μπορεί να ενεργοποιηθεί και με δείκτη επικινδυνότητας 3, έπειτα από νέα εισήγηση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Δράμας και της Διεύθυνσης Δασών Δράμας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Η ΑΛΗΘΕΙΑ του Florian Zeller, από το Θεατροστάσιο στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Το Global Stone Congress 2025 στη Δράμα από 16 έως 20 Ιουνίου

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Εκδήλωση του ΚΚΕ για τα 80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Στήριξη για άτομα με άνοια και τις οικογένειές τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο Χρ. Μαμσάκος παραιτείται από Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής της Παράταξης «Ενώνουμε τη Δράμα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Σάββατο 24/5 στις 12μ.μ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Τι (δεν) έκανε η Περιφέρεια ΑΜΘ όταν η Γάζα πνιγόταν στο αίμα και την πείνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Εκλογές 20196 ημέρες πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΕΛΛΑΔΑ6 ημέρες πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ένωση Ξενοδόχων Δράμας: Η συνάντηση για την Ονειρούπολη ήταν άτυπη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών