Connect with us

Πολιτιστικά

Αφιέρωμα στο Σαίξπηρ, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου

Δημοσιεύθηκε

στις

«Να διδάσκονται όλα τα παιδιά, όσο φτωχοί κι αν είναι οι γονείς τους,

όσο ανεπίδεκτα κι αν είναι τα ίδια»

 Κανονισμός του σχολείου στο Στράτφορντ, γενέτειρας του Σαίξπηρ

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, σε συνεργασία με τις ερασιτεχνικές ομάδες της πόλης, παρουσιάζουν στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου την Τετάρτη 27 Μαρτίου στις 9 το βράδυ στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου, ένα αφιέρωμα στον Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Αφορμή και αιτία στάθηκε η προετοιμασία της «Δωδέκατης Νύχτας» που θα παρουσιαστεί στα μέσα του Απρίλη, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

Η Είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

27 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, με την έναρξη της σεζόν του «Θεάτρου των Εθνών» στο Παρίσι και με το πρώτο μήνυμα να γράφεται από τον Ζαν Κοκτώ. Έκτοτε, η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου εορτάζεται στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα, εκπροσωπώντας μια ευκαιρία υπενθύμισης της ετερότητας αυτής της καλλιτεχνικής έκφρασης και προώθησης του αντίκτυπου που έχει στις σύγχρονες κοινωνίες.

Το ΔΙΘ τιμά κάθε χρόνο αυτή την παγκόσμια γιορτή, καλώντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου για να γράψει το μήνυμα. Το μήνυμα μεταφράζεται σε περισσότερες από 20 γλώσσες, δημοσιοποιείται μέσα από το δίκτυο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και τα Εθνικά του Κέντρα (περισσότερα από 90 Εθνικά Κέντρα και πολλά Συνεργαζόμενα Μέλη) αλλά και θεατρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα Μ.Μ.Ε σε όλο τον κόσμο. Το ΔΙΘ έχει ως στόχο να προωθεί τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητες που διοργανώνονται στο πλαίσιο των εορτασμών για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου.

Άρθουρ Μίλλερ, Πήτερ Μπρουκ, Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αριάν Μνουσκίν, Αουγκούστο Μπόαλ, Ντάριο Φο, Ανατόλι Βασίλιεφ, μερικοί μόνο από τους συγγραφείς των μηνυμάτων της Παγκόσμιας Ημέρας Θέατρου από το 1962. Το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ), επέλεξε φέτος για τη συγγραφή του Μηνύματος της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2019 τον διακεκριμένο Κουβανό σκηνοθέτη, θεατρικό συγγραφέα, θεατροπαιδαγωγό και καθηγητή, Carlos Celdrán.

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2019
Carlos Celdrán, Κούβα
Σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, θεατροπαιδαγωγός, καθηγητής

Πριν την αφύπνισή μου στο θέατρο, οι δάσκαλοί μου ήταν ήδη εκεί. Είχαν κτίσει τα σπίτια τους και την ποιητική προσέγγισή τους πάνω στα ερείπια της δικής τους ζωής. Πολλοί από αυτούς είναι άγνωστοι ή ελάχιστα τους θυμόμαστε: εργάζονταν σιωπηρά, στην ταπεινότητα των δωματίων πρόβας τους και στις γεμάτες από θεατές θεατρικές αίθουσες τους και σιγά-σιγά, μετά από χρόνια δουλειάς και εξαιρετικών επιτευγμάτων, αποσύρθηκαν σταδιακά από αυτά τα μέρη και εξαφανίστηκαν. Όταν κατάλαβα ότι το προσωπικό μου πεπρωμένο ήταν να ακολουθήσω τα βήματά τους, κατάλαβα επίσης ότι είχα κληρονομήσει αυτή την καθηλωτική, μοναδική παράδοση που ζούσε στο παρόν χωρίς καμία προσδοκία, πέρα από την επίτευξη της διαφάνειας μιας μη επαναλαμβανόμενης στιγμής· μιας στιγμής συνάντησης με κάποιον άλλο στο σκοτάδι ενός θεάτρου, χωρίς καμία άλλη προστασία πέρα από την αλήθεια μιας χειρονομίας, μιας αποκαλυπτικής λέξης.

Η θεατρική μου πατρίδα βρίσκεται σε εκείνες τις στιγμές της συνάντησης με τους θεατές που έρχονται κάθε βράδυ στο θέατρό μας, από τις πιο διαφορετικές γωνιές της πόλης μου, για να ενωθούν μαζί μας και να μοιραστούμε μερικές ώρες, μερικά λεπτά. Η ζωή μου είναι φτιαγμένη από αυτές τις μοναδικές στιγμές όταν παύω να είμαι ο εαυτός μου, όταν παύω να υποφέρω για τον εαυτό μου και ξαναγεννιέμαι και κατανοώ το νόημα του θεατρικού επαγγέλματος: το να ζούμε στιγμές αγνής εφήμερης αλήθειας, όπου γνωρίζουμε ότι αυτό που λέμε και κάνουμε, εκεί κάτω από τα φώτα σκηνής, είναι αλήθεια και αντανακλά το πιο βαθύ, το πιο προσωπικό, μέρος των εαυτών μας. Η θεατρική μου χώρα, η δική μου και αυτή των ηθοποιών μου, είναι μια χώρα που υφαίνεται από τέτοιες στιγμές, όπου αφήνουμε πίσω μας τις μάσκες, τη ρητορική, το φόβο του να είμαστε αυτοί που είμαστε και ενώνουμε τα χέρια στο σκοτάδι.

Η θεατρική παράδοση είναι οριζόντια. Δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το θέατρο βρίσκεται σε οποιοδήποτε κέντρο του κόσμου, σε οποιαδήποτε πόλη ή προνομιούχο κτίριο. Το θέατρο, όπως το έχω λάβει, εξαπλώνεται μέσα από μια αόρατη γεωγραφία που συνδυάζει τις ζωές εκείνων που το υπηρετούν με την ίδια τη θεατρική τέχνη σε μια χειρονομία ενοποίησης. Όλοι οι μεγάλοι δάσκαλοι του θεάτρου πεθαίνουν μαζί με τις στιγμές τους, στιγμές ανεπανάληπτης διαύγειας και ομορφιάς· όλοι ξεθωριάζουν με τον ίδιο τρόπο, χωρίς καμία άλλη υπεροχή για να τους προστατεύσει και να τους καταστήσει ενδόξους. Οι θεατρικοί δάσκαλοι το γνωρίζουν, καμία αναγνώριση δεν είναι έγκυρη όταν αντιμετωπίζεται με αυτή τη σιγουριά, η οποία είναι η ρίζα του έργου μας: η δημιουργία στιγμών αλήθειας, ασάφειας, δύναμης, ελευθερίας εν μέσω μεγάλης αβεβαιότητας. Τίποτα από αυτά δεν επιβιώνει, εκτός από τα δεδομένα ή τα αρχεία της δουλειάς τους σε βίντεο και φωτογραφίες που θα αποτυπώσουν μόνο μια ωχρή ιδέα για το τι έπραξαν. Ωστόσο, αυτό που θα λείπει πάντα από αυτά τα αρχεία είναι η σιωπηλή ανταπόκριση από το κοινό που καταλαβαίνει σε μια στιγμή ότι αυτό που συμβαίνει δεν μπορεί να μεταφραστεί ή να βρεθεί έξω, ότι στην αλήθεια που μοιράζεται εκεί υπάρχει μια εμπειρία ζωής, για λίγα δευτερόλεπτα, πιο διάφανη ακόμη και από την ίδια τη ζωή.

Όταν συνειδητοποίησα ότι το θέατρο ήταν μια χώρα από μόνο του, μια μεγάλη επικράτεια που καλύπτει ολόκληρο τον κόσμο, ένας προσδιορισμός γεννήθηκε μέσα μου, ο οποίος ήταν και η συνειδητοποίηση μιας ελευθερίας: δεν χρειάζεται να πάτε μακριά ή να φύγετε από όπου και αν βρίσκεστε, δεν χρειάζεται να τρέξετε ή να μετακινηθείτε. Το κοινό είναι οπουδήποτε υπάρχετε. Έχετε τους συναδέλφους που χρειάζεστε στο πλευρό σας. Εκεί, έξω από το σπίτι σας, έχετε όλη την αδιαφανή, αδιαπέραστη καθημερινή πραγματικότητα. Έπειτα, δουλεύετε από αυτή τη φαινομενική ακινησία για να σχεδιάσετε το μεγαλύτερο ταξίδι απ’ όλα, να επαναλάβετε την Οδύσσεια, το ταξίδι των Αργοναυτών: είστε ένας ακίνητος ταξιδιώτης που δεν παύει να επιταχύνει την πυκνότητα και την ακαμψία του πραγματικού του κόσμου. Το ταξίδι σας είναι προς το στιγμιαίο, προς το παρόν, προς την άνευ προηγουμένου συνάντηση ενώπιον των συνανθρώπων σας. Το ταξίδι σας είναι προς αυτούς, προς την καρδιά τους, προς την υποκειμενικότητά τους. Ταξιδεύετε μέσα τους, στα συναισθήματά τους, στις αναμνήσεις τους που εσείς ξυπνάτε και κινητοποιείτε. Το ταξίδι σας είναι ιλιγγιώδες, και κανείς δεν μπορεί να το μετρήσει ή να το αποσιωπήσει. Ούτε κανείς μπορεί να το αναγνωρίσει στο σωστό βαθμό, είναι ένα ταξίδι μέσα από τη φαντασία του λαού σας, ένας σπόρος που σπέρνεται στα πιο απομακρυσμένα εδάφη: την πολιτική, ηθική και ανθρώπινη συνείδηση των θεατών σας. Επομένως, δεν κινούμαι, θα παραμείνω στο σπίτι, ανάμεσα στους πιο κοντινούς μου ανθρώπους, σε φαινομενική ακινησία, μέρα και νύχτα να εργάζομαι, επειδή κατέχω το μυστικό της ταχύτητας.

Carlos Celdrán

Είναι ένας βραβευμένος και πολύ σεβαστός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, ακαδημαϊκός και καθηγητής, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αβάνα της Κούβας, παρουσιάζοντας το έργο του σε όλο τον κόσμο.

Γεννηθείς το 1963 στην Αβάνα, ο Carlos Celdrán εμπλούτισε αρχικά την αγάπη και την εξειδίκευσή του στο θέατρο στο Ανώτερο Ινστιτούτο Τέχνης στην Αβάνα, όπου έλαβε πτυχίο στις Παραστατικές Τέχνες (Performing Arts Studies). Αφού αποφοίτησε με τιμητική διάκριση το 1986, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον τομέα εκπαίδευσής του, εργαζόμενος αρχικά ως σύμβουλος και αργότερα ως σκηνοθέτης για το Teatro Buendía στην Αβάνα.

Κατείχε το ρόλο αυτό μέχρι το 1996, όταν αποφάσισε ότι ήταν η σωστή στιγμή να δημιουργήσει τη δική του θεατρική ομάδα, την πλέον παγκοσμίως γνωστή και εξαιρετικά αξιόλογη Argos Teatro. Έχοντας ως βάση την Αβάνα, το Argos Teatro έχει κερδίσει μεγάλη φήμη μέσα από την παρουσίαση ευρωπαϊκών κλασικών, σύγχρονων λατινοαμερικανικών θεατρικών έργων και πρωτότυπων παραγωγών υπό την ειδική επίβλεψη του Carlos Celdrán ως σκηνοθέτη.

Οι παραστάσεις του Argos Teatro έχουν ως στόχο να δώσουν νέα πνοή μέσα στον κανόνα του σύγχρονου ευρωπαϊκού θεάτρου, με παραστάσεις των Μπρεχτ, Μπέκετ, Ίψεν και Στρίντμπεργκ φέρνοντας τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και τις προτιμήσεις, στο κοινό της Λατινικής Αμερικής. Το Argos Teatro επικεντρώθηκε στο έργο Κουβανών θεατρικών συγγραφέων, παρουσιάζοντας παραγωγές ντόπιων καλλιτεχνών όπως ο Gonzalez Melo, σε πολλές περιπτώσεις. Είναι αυτή η συνύφανση διαφορετικών πολιτισμών που βοήθησε το Argos Teatro, μία από τις κορυφαίες θεατρικές ομάδες της Κούβας, να αναγνωριστεί πέρα από τα σύνορα. Το περίφημο εργαστήρι υποκριτικής του Argos Teatro, το οποίο επιδιώκει να βρει μια κοινή γλώσσα για τους καλλιτέχνες, έχει θεωρηθεί και ανακηρυχθεί ως μια πρωτοβουλία που ενώνει τον κόσμο.

Η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του θιάσου μέχρι σήμερα, αποτελεί η παραγωγή Δέκα Εκατομμύρια, που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Carlos Celdrán. Αυτή η παραγωγή απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές και παρουσιάστηκε επί σκηνής τόσο στην Κούβα όσο και διεθνώς. Η πιο πρόσφατή του παραγωγή, Misterios y pequeñas piezas (Μυστήρια και μικρά κομμάτια) το 2018, επίσης σε κείμενο και σκηνοθεσία του Carlos Celdrán, έτυχε κι αυτό θερμής υποδοχής.

Αυτές οι προσπάθειες του Carlos Celdrán, για την Κούβα και το διεθνές θέατρο, τον έχουν αναδείξει σε διακεκριμένο άνθρωπο του θεάτρου με αμέτρητα βραβεία και επαίνους. Έλαβε το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Κούβας στην κατηγορία «Καλύτερη Σκηνοθεσία», 16 φορές από το 1988 έως το 2018. Πέρα από αυτή τη σημαντική επιβράβευση, έχει κερδίσει επίσης την αναγνώριση της χώρας του και του κόσμου, αποσπώντας την Εθνική Διάκριση του Κουβανικού Πολιτισμού το 2000 και το Εθνικό Βραβείο Θεάτρου της Κούβας το 2016, μεταξύ πολλών άλλων.

Κατά τη διάρκεια της αξιοσημείωτης αυτής καριέρας, ο Carlos Celdrán παρέμεινε αφοσιωμένος στο να εμπνέει και να βοηθά άλλους, ως καθηγητής σε ιδρύματα υψηλού επιπέδου στην Κούβα, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη. Ο ίδιος στη συνεχή προσπάθειά του να βελτιώσει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του, έλαβε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα το 2011 από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos της Μαδρίτης.

Οι ικανότητες διδασκαλίας του Carlos Celdrán τον ανέδειξαν σε διδακτικό μέλος του Ανώτατου Ινστιτούτου Τεχνών της Κούβας για περισσότερο από 20 χρόνια και υπήρξε επικεφαλής του μεταπτυχιακού μαθήματος σκηνοθεσίας από το 2016, κληροδοτώντας τις γνώσεις του στις επόμενες γενιές των Κουβανών θεατρικών δημιουργών. Την ίδια στιγμή βρίσκει την διέξοδό του για καλλιτεχνική έκφραση στη σκηνοθεσία και τη δραματουργία με το Argos Teatro.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Πολιτιστικά

Ο Πάβελ Παβλικόφσκι  μέλος της κριτικής επιτροπής

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

43ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΔΡΑΜΑΣ

20-26 Σεπτεμβρίου 2020

Ο ΠΑΒΕΛ ΠΑΒΛΙΚΟΦΣΚΙ  ΣΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης με χαρά ανακοινώνει πως ο βραβευμένος με Όσκαρ πολωνός σκηνοθέτης Πάβελ Παβλικόφσκι  θα είναι μέλος της φετινής κριτικής επιτροπής του Διεθνούς Τμήματος του 43ου Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους.

Ο διεθνώς αναγνωρισμένος δημιουργός  κέρδισε για την ταινία του “Ida” το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας  2015, πέντε βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ένα βραβείο BAFTA κι ένα Γκόγια. Η ταινία του “Ψυχρός Πόλεμος”  έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2018, όπου και έλαβε το βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας. Μεταξύ άλλων απέσπασε  τρεις υποψηφιότητες στην 91η Απονομή των Βραβείων Όσκαρ (Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Φωτογραφίας) .

Η ομάδα του Φεστιβάλ ανυπομονεί να τον υποδεχθεί στο Φεστιβάλ.

O διεθνούς φήμης σκηνοθέτης θα συμμετάσχει σε μια ανοιχτή συζήτηση για την τελευταία του ταινία «Ψυχρός πόλεμος». Την συζήτηση στη Δράμα, θα συντονίσει η κινηματογραφοθεραπεύτρια Ντενίς Νικολάκου. Η ταινία δίνει ένα καλό έναυσμα ώστε το κοινό να κατανοήσει την αξία και την λειτουργία της κινηματογραφοθεραπείας (cinematherapy) και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να δουλέψουμε πάνω στο κινηματογραφικό έργο προκειμένου να αντλήσουμε θεραπευτικά στοιχεία. Για πρώτη φορά το Φεστιβάλ Δράμας φιλοξενεί το εν λόγω εγχείρημα με στόχο να αναδείξει την ψυχοθεραπευτική επίδραση που μπορεί να ασκήσει ένα κινηματογραφικό έργο στον θεατή.

ΟΙ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

*Ο Πάβελ Παβλικόφσκι θα έχει καλή παρέα στην κριτική επιτροπή του Διεθνούς Διαγωνιστικού: την ηθοποιό Θέμιδα Μπαζάκα, τον σκηνοθέτη Λευτέρη Χαρίτο, την συγγραφέα Λένα Διβάνη και τον σκηνοθέτη Στέργιο Πάσχο.

*Στο Εθνικό Διαγωνιστικό, πρόεδρος, όπως έχουμε ήδη ανακοινώσει, θα είναι ο σκηνοθέτης Αργύρης Παπαδημητρόπουλος.

Τα υπόλοιπα μέλη της κριτικής επιτροπής θα είναι: ο Γιάννης Στάνκογλου, ηθοποιός, η Αλεξία Θεοδωράκη, σκηνογράφος- ενδυματολόγος, η Εύη Καλογηροπούλου, σκηνοθέτις και η Ρομάννα Λόμπατς, ηθοποιός.

*Στο νεοσύστατο Διεθνές Σπουδαστικό τμήμα η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από τους: Αλέξανδρο Διακοσάββα, δημοσιογράφο, Λήδα Βαρτζιώτη & Δημήτρη Τσακαλέα, σκηνοθετικό δίδυμο και Άλκη Πολίτη, σεναριογράφο, σκηνοθέτιδα.

ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΤΟΥ 43ου DISFF

Φέτος ανακοινώνουμε κάποιες αλλαγές στα βραβεία του Φεστιβάλ:

*Ως φόρο τιμής στην αγαπημένη σκηνογράφο και ενδυματολόγο Ιουλία Σταυρίδου που έφυγε τόσο άδικα από κοντά μας, το Φεστιβάλ  δίνει το όνομά της σε ένα νέο βραβείο: τιμητική διάκριση κοστουμιών «Ιουλία Σταυρίδου».

*Επίσης προστίθενται τέσσερα νέα (χρηματικά) έπαθλα από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου στις κατηγορίες Χρυσός Διόνυσος, σενάριο, σκηνοθεσία και ντοκιμαντέρ.

*Τέλος, το Βραβείο Ντινος Κατσουρίδης μεταφέρεται στο Διεθνές Σπουδαστικό Τμήμα ως ενίσχυση προς τους έλληνες που συμμετέχουν και ενθάρρυνση για το επόμενό τους έργο.

Αναλυτικά:

*ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ

 Grand Prix

Το βραβείο συνοδεύεται από 4.000 ευρώ, προσφορά της εταιρείας Raycap.

 Βραβείο Σκηνοθεσίας

Υποψηφιότητα EFA short films Awards 2020 

Ειδικό Βραβείο Αρτιότερης Παραγωγής TV5 MONDE

Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Νoτιoανατολικής Ευρώπης

Βραβείο Καλύτερης Ταινίας Κινουμένων Σχεδίων

#ThisisEU– ΕυρωπαϊκέςΑξίες
_________________________________________________________

 Βραβείο FIPRESCI

Βραβείο  “Ανθρώπινες Αξίες» της Βουλής των Ελλήνων

*ΕΘΝΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ

Χρυσός Διόνυσος 2020

Το βραβείο συνοδεύεται από τα εξής χρηματικά  έπαθλα:

4.000 ευρώ από τη Finosfilm

3.000 ευρώ από την ΕΡΤ

2.000 ευρώ από το ΕΚΚ

 Βραβείο Σκηνοθεσίας-Τώνια Μαρκετάκη

Το βραβείο συνοδεύεται:

Από παροχές  εργαστηρίου και εργασιών post production αξίας 2.500 ευρώ προσφορά της εταιρείας Stefilm

και χρηματικό έπαθλο 3.500 ευρώ προσφορά από το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου

 Βραβείο Ντοκιμαντέρ

Το βραβείο συνοδεύεται:

Από χρηματικό έπαθλο 1000 ευρώ προσφορά της ΕΡΤ

και  3.500 ευρώ  προσφορά του ΕΚΚ

 Βραβείο  Σεναρίου

Συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 3.500 ευρώ  προσφορά του ΕΚΚ

 Τιμητική Διάκριση Κοστουμιών «Iουλία Σταυρίδου» 

Συνοδεύεται:

Από χρηματικό έπαθλο 2000 ευρώ, προσφορά του κινηματογράφου ΤΡΙΑΝΟΝ

και χορηγία από την ελληνική εταιρεία ρούχων ENJOY η οποία ντύνει την επόμενη ταινία του ενδυματολόγου

 Τιμήτική Διάκριση Φωτογραφίας

Τιμήτική Διάκριση Ανδρικού Ρόλου

Τιμητική Διάκριση Γυναικείου Ρόλου

*ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΟ

 GRAND PRIX STUDENT: “Almost Famous”

Eιδικό Βραβείο Κριτικής Επιτροπής “Rising Star”

Βραβείο «Ντίνος Κατσουρίδης»

Πηγαίνει αυτόματα στους έλληνες σπουδαστές που διαγωνίζονται, ως ενθάρρυνση για το επόμενο τους έργο. Έπαθλο: πλήρης τεχνική κάλυψη για την παραγωγή της επόμενης ταινίας τους.

*DRAMA PITCHING LAB

Βραβείο «PITCHING LAB» ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜ

Το βραβείο της Finos Film  για το καλύτερο σχέδιο συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο 2000 Ευρώ

Βραβείο «PITCHING LAB» Authorwaveς

Συνοδεύεται από post production υπηρεσίες (dcp)

Pawel Pawlikowski

Γεννήθηκε στη Βαρσοβία κι έφυγε από την Πολωνία στα 14 του χρόνια για το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και την Ιταλία, μέχρι που τελικά εγκαταστάθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1997. Σπούδασε φιλολογία και φιλοσοφία στο Λονδίνο και την Οξφόρδη.

Ξεκίνησε να γυρίζει ντοκιμαντέρ για το BBC στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Τα ντοκιμαντέρ του, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα “From Moscow to Pietushki” (Από τη Μόσχα στο Πετούσκι), “Dostoevsky’sTravels” (Τα ταξίδια του Ντοστογιέφσκι), “Serbian Epics” (Σερβικά έπη), “Tripping with Zhirinovsky” («Ταξιδεύοντας» με τον Ζιρινόφσκι), έχουν κερδίσει πολλά διεθνή βραβεία όπως το Emmy και το Prix Italia. Το 1998, μεταπήδησε στη μυθοπλασία με το “Twockers”, μια τηλεταινία χαμηλού κόστους. Έπειτα έγραψε και σκηνοθέτησε δυο ταινίες μεγάλου μήκους, «Το τελευταίο καταφύγιο» και «Το καλοκαίρι του έρωτά μου». Και οι δύο βραβευτήκαν στα BAFTA και σε πολλά άλλα φεστιβάλ ανά τον κόσμο. Το 2011, γύρισε την “Γυναίκα του πέμπτου”. Η ταινία του, “Ida”, κέρδισε, ανάμεσα σε πολλά άλλα βραβεία, το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας 2015, πέντε βραβεία της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Κινηματογράφου, ένα βραβείο BAFTA κι ένα Γκόγια.

Ο Pawlikowski επέστρεψε στην Πολωνία το 2013, ενώ ολοκλήρωνε την “Ida”.

Η τελευταία του ταινία «Ψυχρός πόλεμος» έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Καννών το 2018. Η κριτική επιτροπή εγκωμίασε τις ερμηνείες, το σενάριο, τη σκηνοθεσία, και τη φωτογραφία. Η ταινία έλαβε πολλές διακρίσεις, καθώς και τρεις υποψηφιότητες στην 91η Απονομή των Βραβείων Όσκαρ (Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Φωτογραφίας) και τέσσερις στα 72α Βραβεία BAFTA (Καλύτερης Σκηνοθεσίας και Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας). Επίσης έλαβε το βραβείο Καλύτερης Σκηνοθεσίας στις Κάννες.

Σήμερα, μένει στη Βαρσοβία και διδάσκει σκηνοθεσία και συγγραφή σεναρίου στη Σχολή Wajda.

Pawel Pawlikowski was born in Warsaw and left Poland at the age of fourteen first for the UK, Germany and Italy, before finally settling in the UK in 1977. He studied literature and philosophy in London and Oxford.

Pawlikowski started making documentary films for the BBC in the late 1980s. His documentaries, which include “From Moscow to Pietushki”, “Dostoevsky’s Travels”, “Serbian Epics”, and “Tripping with Zhirinovsky”, have won numerous international awards including an Emmy and the Prix Italia. In 1998, Pawlikowski moved into fiction with a low budget TV film, “Twockers”, which was followed by two full-length features, “Last Resort” and “My Summer of Love”, both of which he wrote and directed. Both films won British Academy of Film and Television Arts (BAFTA) awards, as well as many others at festivals around the world. He made “The Woman in the Fifth” in 2011, and “Ida”, won the Oscar for Best Foreign Language film in 2015, also five European Film Academy Awards, a Bafta and a Goya, among many other prizes.

Pawlikowski returned to Poland in 2013 while completing Ida.

His most recent film “Cold War” was premiered at the 2018 Cannes Film Festival. Critics praised its acting, screenplay, direction and cinematography. The film has received numerous accolades, including three nominations at the 91st Academy Awards (Best Foreign Language FilmBest Director and Best Cinematography) and four at the 72nd British Academy Film Awards, including Best Direction and Best Film Not in the English Language.

Also won Best Director Award in Cannes.

He currently lives in Warsaw and teaches film direction and writing at the Wajda School.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ολοκλήρωση του 63ου Φεστιβάλ Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Με την ολοκλήρωση του 63ου Φεστιβάλ Φιλίππων, αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν και φέτος στη μεγάλη επιτυχία του.

Ο Δήμαρχος Καβάλας κ. Θοδωρής Μουριάδης, οι Πρόεδροι, τα Διοικητικά Συμβούλια του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. και της ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ Καβάλας, καθώς και ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και του Φεστιβάλ Φιλίππων, ευχαριστούμε θερμά τον κόσμο που τίμησε με την παρουσία του τις εκδηλώσεις σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, την Αρχαιολογική Υπηρεσία Καβάλας και τους αρχαιοφύλακες, την Τεχνική Υπηρεσία και την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Καβάλας, τον Ιατρικό Σύλλογο Καβάλας και τους γιατρούς του Φεστιβάλ οι οποίοι αφιλοκερδώς σε όλες τις παραστάσεις παρείχαν τις πολύτιμες υπηρεσίες τους και την απαιτούμενη υγειονομική κάλυψη, τον Ερυθρό Σταυρό και τη Διασωστική Ομάδα του Ερυθρού Σταυρού, το ΕΚΑΒ Καβάλας, την Αστυνομική Διεύθυνση Καβάλας, την Τροχαία Καβάλας, τον Αστυνομικό Σταθμό Κρηνίδων, τον Οργανισμό Λιμένος Καβάλας, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας και το ΚΤΕΛ Καβάλας.

Ευχαριστούμε τον κ. Σπύρο Δημητριάδη και τους εθελοντές του 63ου Φεστιβάλ Φιλίππων που για μια ακόμη χρονιά ήταν συγκινητικά κοντά μας.

Ευχαριστούμε την τράπεζα Eurobank για την ευγενική της χορηγία.

Τους χορηγούς του Φεστιβάλ:

  • Διεθνές Δίκτυο Αρχαίου Δράματος
  • Ξενοδοχείο «Λυδία»

Παράλληλα ευχαριστούμε τους χορηγούς επικοινωνίας:

  • • Artplay.gr
    • Citypedia.gr
    • Clickatlife.gr
    • Cosmote TV
    • U E
    • Culturenow.gr
    • Kavala2Day.gr
    • KavalaNews.gr
    • Kavalaportal
    • Kavalapost
    • Kavalapress
    • ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ 102,8FM ΚΑΒΑΛΑ
    • Metropolis978 Καβάλας
    • Monopoli.gr
    • Νεάπολις Radio 90,8 fm
    • Tipaki.gr
    • Unstage.gr

Ιδιαίτερα ευχαριστούμε το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού με την υποστήριξη του οποίου πραγματοποιήθηκε το 4ο Διεθνές Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος.

Ευχαριστούμε την κοινωνία της Δημοτικής Κοινότητας Κρηνίδων για τη συμπαράστασή της.

Τέλος όλα τα ΜΜΕ και το δημοσιογραφικό κόσμο, που συνέβαλαν στην επιτυχία της μεγάλης αυτής διοργάνωσης.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων: “Όρνιθες” του Αριστοφάνη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

63o ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΙΛΙΠΠΩΝ

 Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος – «Όρνιθες» του Αριστοφάνη

 Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων Σάββατο 29 Αυγούστου στις 21.00

 Τη διαχρονική κωμωδία του Αριστοφάνη «Όρνιθες» σε μετάφραση Κ. Χ. Μύρη και σκηνοθεσία Γιάννη Ρήγα, παρουσιάζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Σάββατο 29 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στο πλαίσιο του 63ου Φεστιβάλ Φιλίππων. Τους κεντρικούς ρόλους ερμηνεύουν ο Ταξιάρχης Χάνος και ο Χρήστος Στέργιογλου, πλαισιωμένοι από πολυπληθή θίασο ηθοποιών.

Ο Πεισθέταιρος και ο Ευελπίδης απηυδισμένοι από τη διαφθορά σε πολιτικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο, στην οποία έχει περιέλθει η πόλη, φεύγουν για να βρουν τον Τηρέα, τώρα πια Έποπα, κάποτε άνθρωπο, τώρα πια τσαλαπετεινό, για να μάθουν από αυτόν και τα άλλα πουλιά -που πετούν ψηλά και ίσως γνωρίζουν- αν υπάρχει κάποιος τόπος ειρηνικός να πάνε να ζήσουν εκεί. Εκείνος δεν γνωρίζει, και τότε ο Πεισθέταιρος του προτείνει να ιδρύσουν από κοινού μια νέα Πολιτεία -μεταξύ ουρανού και γης- που θα εξουσιάζει ταυτόχρονα θεούς και ανθρώπους και όπου τα πουλιά θα έχουν τη θέση που τους αναλογεί. Πριν ακόμα, καλά- καλά, χτιστεί η νέα Πολιτεία, η φήμη της εξαπλώνεται, γίνεται μόδα ανάμεσα στους ανθρώπους αλλά αυτό αναστατώνει τους θεούς. Επισκέπτες από γη και ουρανό πάνε κι έρχονται και όλοι προσπαθούν να αποκομίσουν οφέλη από την ίδρυσή της. Ο Πεισθέταιρος συνδιαλέγεται με Θεούς και ανθρώπους,  συνάπτει ή απορρίπτει συμμαχίες, επιβάλλει τους δικούς του κανόνες-ακόμα και με τη βία- πάντα στο όνομα της Δημοκρατίας, παντρεύεται τη κόρη του Δία και ανακηρύσσεται παντοκράτορας.  Η νέα Πολιτεία είναι μια ουτοπία που διέπεται από λογικούς κανόνες και λειτουργεί ως φανταστικό πείραμα. Τι θα γινόταν αν η ανθρώπινη λογική δοκίμαζε τα όρια της πιο αδιαμφισβήτητης(;) εξουσίας; Ο Αριστοφάνης με εργαλεία του τη σάτιρα και τη φαντασία, καταφέρνει να μετουσιώσει την πίκρα και την αγανάκτηση σε κωμικότητα και να αναδείξει ακόμα μια φορά τη λυτρωτική λειτουργία του γέλιου.

Ο Αριστοφάνης έγραψε τους «Όρνιθες» το 414 π.Χ., στα χρόνια του πελοποννησιακού πολέμου και μέσα από το έργο του ασκεί οξύτατη κριτική στην Αθηναϊκή δημοκρατία και στον τρόπο που λειτουργούν οι θεσμοί της. Αν και η σάτιρα συνδέεται άμεσα με τον τόπο και τον χρόνο γραφής, η ευρηματική μετάφραση του Κ.Χ. Μύρη, κατορθώνει να μεταφέρει το κείμενο στο σήμερα και να το αποδώσει μέσα από έναν λόγο τολμηρό και επίκαιρο.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

  • Μετάφραση: Κ. Χ. Μύρης
  • Σκηνοθεσία: Γιάννης Ρήγας
  • Σκηνικά: Κέννυ ΜακΛέλλαν
  • Κοστούμια: Δέσποινα Ντάνη
  • Μουσική: Γιώργος Χριστιανάκης
  • Χορογραφία: Δημήτρης Σωτηρίου
  • Φωτισμοί: Στέλιος Τζολόπουλος
  • Μουσική διδασκαλία: Χρύσα Τουμανίδου
  • Μάσκες: Μάρθα Φωκά
  • Κίνηση μάσκας: Σίμος Κακάλας
  • Βοηθός σκηνοθέτης: Μιχάλης Σιώνας
  • Βοηθός σκηνοθέτη: Αντρέας Κουτσουρέλης
  • Β΄ Βοηθός σκηνοθέτη: Χριστόφορος Μαριάδης
  • Βοηθοί σκηνογράφου- ενδυματολόγου: Ελίνα Ευταξία,  Κέλλυ Εφραιμίδου
  • Φωτογράφιση παράστασης: Τάσος Θώμογλου
  • Οργάνωση παραγωγής: Αθανασία Ανδρώνη, Μαριλύ Βεντούρη

 Παίζουν οι ηθοποιοί: Ελευθερία Αγγελίτσα (Τριβαλλός), Λίλα Βλαχοπούλου (Υπηρέτης του Έποπα), Ιωάννα Δεμερτζίδου (Κήρυκας), Δημήτρης Διακοσάββας (Κινησίας), Αριστοτέλης Ζαχαράκης (Επιθεωρητής, Ψευδομάρτυρας), Χριστίνα Ζαχάρωφ (Ψευδομάρτυρας), Στεφανία Ζώρα (Β΄ Αγγελιοφόρος), Ήριννα Κεραμίδα (Ψευδομάρτυρας), Μαριάννα Κιμούλη (Κήρυκας), Γιώργος Κολοβός (Προμηθέας), Αναστασία-Ραφαέλα Κονίδη (Κήρυκας), Μάρα Μαλγαρινού (Κήρυκας), Τατιάνα Μελίδου (Ψευδομάρτυρας), Χρυσή Μπαχτσεβάνη (Κήρυκας), Κλειώ-Δανάη Οθωναίου (Ίρις), Βασίλης Παπαδόπουλος (Μέτων, Ψευδομάρτυρας), Γρηγόρης Παπαδόπουλος (Ηρακλής), Θανάσης Ραφτόπουλος (Μέτων, Ψευδομάρτυρας), Θανάσης Ρέστας (Α΄ Αγγελιοφόρος, Ποσειδών), Γιάννης Σαμψαλάκης (Ευελπίδης), Περικλής Σιούντας (Συνταγματολόγος, Ψευδομάρτυρας), Κατερίνα Σισίννι (Αγγελιοφόρος), Βασίλης Σπυρόπουλος (Ιερέας), Χρήστος Στέργιογλου (Έποπας), Γιάννης Τσεμπερλίδης (Ποιητής), Ιώβη Φραγκάτου (Χρησμολόγος), Ταξιάρχης Χάνος (Πεισθέταιρος)

Χορός των πουλιών: Ελευθερία Αγγελίτσα, Λίλα Βλαχοπούλου, Ιωάννα Δεμερτζίδου, Δημήτρης Διακοσάββας, Αριστοτέλης Ζαχαράκης, Χριστίνα Ζαχάρωφ, Στεφανία Ζώρα, Ήριννα Κεραμίδα, Μαριάννα Κιμούλη, Γιώργος Κολοβός, Αναστασία-Ραφαέλα Κονίδη, Μάρα Μαλγαρινού, Τατιάνα Μελίδου, Χρυσή Μπαχτσεβάνη, Κλειώ-Δανάη Οθωναίου, Βασίλης Παπαδόπουλος, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, Θανάσης Ραφτόπουλος, Θανάσης Ρέστας, Περικλής Σιούντας, Κατερίνα Σισίννι, Βασίλης Σπυρόπουλος, Γιάννης Τσεμπερλίδης, Ιώβη Φραγκάτου

«Όρνιθες» του Αριστοφάνη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Σάββατο 29 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παράστασης. Είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας από τους θεατές κατά την είσοδο και έξοδο από το χώρο και καθ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης.

Τιμές εισιτηρίων:

  • Τιμή προπώλησης: 12 €
  • Κανονικό εισιτήριο: 15 €
  • Φοιτητικό/ Ανέργων/ Άνω των 65/ Ομαδικό: 10 €
  • ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €

Προπώληση:

  • Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.
  • Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090
  • Δράμα: «Americanino» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206
  • Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

*Το 63ο Φεστιβάλ Φιλίππων θα πραγματοποιηθεί ακολουθώντας τις ειδικές οδηγίες των υγειονομικών αρχών, με προτεραιότητα τη δημόσια υγεία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στο κοινό και τους καλλιτέχνες.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πωλείται οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο

Πωλείται οικόπεδο άρτιο και οικοδομήσιμο σε πολύ καλή περιοχή στην Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

47 τα κρούσματα συνολικά στη Δράμα από την αρχή της πανδημίας

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Δύο πανελλήνιες πρωτιές μαθητών του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

4 νέα κρούσματα στη Δράμα, 287 στην Ελλάδα, 158 στην Αττική (11/09/2020)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ένας 75χρονος από το Νευροκόπι κατέληξε σήμερα 24/9 από κορονοϊό

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Οι ώρες που θα γίνει ο Αγιασμός στα σχολεία του νομού Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ο Αντιπεριφερειάρχης Δράμας σε συνεδρίαση του Δ.Σ. Κ. Νευροκοπίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παράταση των περιοριστικών μέτρων στη Δράμα λόγω κορονοϊού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Τέσσερα νέα κρούσματα κορονοϊού στη Δράμα την Τετάρτη 02/09/2020

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Oι Βάσεις των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2020

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

27/8: Ακόμη ένα κρούσμα στη Δράμα, 259 στην Ελλάδα και 6 θάνατοι

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Δόξα (ξανα)Αλλάζει ιδιοκτήτη, τώρα σε Όμιλο Ελλήνων Επιχειρηματιών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Διακοπή νερού στη Δράμα την Παρασκευή 11/09/2020

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξεκινά η κατασκευή του δικτύου φυσικού αερίου στη Δράμα

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Υπό κατάληψη σήμερα τα μισά Γυμνάσια και Λύκεια της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

ΚΕΔΕ: Ο Χ. Μαμσάκος Πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Ανάπτυξης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ένας 75χρονος από το Νευροκόπι κατέληξε σήμερα 24/9 από κορονοϊό

ΕΛΛΑΔΑ1 ημέρα πριν

ΜέΡΑ25: Στηρίζουμε την 24ΩΡΗ Πανελλαδική απεργία της ΟΕΝΓΕ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Bianco Monte Δράμα – Φίλιππος Βέροιας, Σάββατο 17:00 Live ERTSports

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ονειρούπολη 2020 – 2021 Μια Ονειρούπολη «υπό κατασκευή»!!!

Εκπαιδευτικά3 ημέρες πριν

ΤΕ Δράμας ΚΚΕ: Καταγγέλλουμε την παρέμβαση της αστυνομίας στα σχολεία

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Υπό κατάληψη σήμερα τα μισά Γυμνάσια και Λύκεια της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Παιδικές χαρές Δήμου Δράμας. Προέχει η ασφάλεια των παιδιών;

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

Ποντιακός Ελληνισμός, μνήμες και όνειρα, παρελθόν, παρόν και μέλλον

Εκπαιδευτικά5 ημέρες πριν

“Kοινωνικό Πανεπιστήμιο Ενεργών Πολιτών”  στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Σημαντική νίκη μέσα στην Κέρκυρα 19-22 στην πρεμιέρα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για τα ανεπαρκή υγειονομικά μέτρα κατά το άνοιγμα των σχολείων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ανησυχητικά και επικίνδυνα ‘κυκλώματα’ λειτουργούν στον Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 3 λεπτά αρκούν για να κάνουμε τη διαφορά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Το ταξίδι της συντροφικής ζωής – Δωρεάν σεμινάριο για ζευγάρια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

47 τα κρούσματα συνολικά στη Δράμα από την αρχή της πανδημίας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!