Connect with us
GoDrama

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Αφιέρωμα στο Σαίξπηρ, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου

Δημοσιεύθηκε

στις

«Να διδάσκονται όλα τα παιδιά, όσο φτωχοί κι αν είναι οι γονείς τους,

όσο ανεπίδεκτα κι αν είναι τα ίδια»

 Κανονισμός του σχολείου στο Στράτφορντ, γενέτειρας του Σαίξπηρ

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, σε συνεργασία με τις ερασιτεχνικές ομάδες της πόλης, παρουσιάζουν στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου την Τετάρτη 27 Μαρτίου στις 9 το βράδυ στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου, ένα αφιέρωμα στον Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Αφορμή και αιτία στάθηκε η προετοιμασία της «Δωδέκατης Νύχτας» που θα παρουσιαστεί στα μέσα του Απρίλη, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

Η Είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

27 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, με την έναρξη της σεζόν του «Θεάτρου των Εθνών» στο Παρίσι και με το πρώτο μήνυμα να γράφεται από τον Ζαν Κοκτώ. Έκτοτε, η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου εορτάζεται στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα, εκπροσωπώντας μια ευκαιρία υπενθύμισης της ετερότητας αυτής της καλλιτεχνικής έκφρασης και προώθησης του αντίκτυπου που έχει στις σύγχρονες κοινωνίες.

Το ΔΙΘ τιμά κάθε χρόνο αυτή την παγκόσμια γιορτή, καλώντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου για να γράψει το μήνυμα. Το μήνυμα μεταφράζεται σε περισσότερες από 20 γλώσσες, δημοσιοποιείται μέσα από το δίκτυο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και τα Εθνικά του Κέντρα (περισσότερα από 90 Εθνικά Κέντρα και πολλά Συνεργαζόμενα Μέλη) αλλά και θεατρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα Μ.Μ.Ε σε όλο τον κόσμο. Το ΔΙΘ έχει ως στόχο να προωθεί τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητες που διοργανώνονται στο πλαίσιο των εορτασμών για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου.

Άρθουρ Μίλλερ, Πήτερ Μπρουκ, Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αριάν Μνουσκίν, Αουγκούστο Μπόαλ, Ντάριο Φο, Ανατόλι Βασίλιεφ, μερικοί μόνο από τους συγγραφείς των μηνυμάτων της Παγκόσμιας Ημέρας Θέατρου από το 1962. Το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ), επέλεξε φέτος για τη συγγραφή του Μηνύματος της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2019 τον διακεκριμένο Κουβανό σκηνοθέτη, θεατρικό συγγραφέα, θεατροπαιδαγωγό και καθηγητή, Carlos Celdrán.

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2019
Carlos Celdrán, Κούβα
Σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, θεατροπαιδαγωγός, καθηγητής

Πριν την αφύπνισή μου στο θέατρο, οι δάσκαλοί μου ήταν ήδη εκεί. Είχαν κτίσει τα σπίτια τους και την ποιητική προσέγγισή τους πάνω στα ερείπια της δικής τους ζωής. Πολλοί από αυτούς είναι άγνωστοι ή ελάχιστα τους θυμόμαστε: εργάζονταν σιωπηρά, στην ταπεινότητα των δωματίων πρόβας τους και στις γεμάτες από θεατές θεατρικές αίθουσες τους και σιγά-σιγά, μετά από χρόνια δουλειάς και εξαιρετικών επιτευγμάτων, αποσύρθηκαν σταδιακά από αυτά τα μέρη και εξαφανίστηκαν. Όταν κατάλαβα ότι το προσωπικό μου πεπρωμένο ήταν να ακολουθήσω τα βήματά τους, κατάλαβα επίσης ότι είχα κληρονομήσει αυτή την καθηλωτική, μοναδική παράδοση που ζούσε στο παρόν χωρίς καμία προσδοκία, πέρα από την επίτευξη της διαφάνειας μιας μη επαναλαμβανόμενης στιγμής· μιας στιγμής συνάντησης με κάποιον άλλο στο σκοτάδι ενός θεάτρου, χωρίς καμία άλλη προστασία πέρα από την αλήθεια μιας χειρονομίας, μιας αποκαλυπτικής λέξης.

Η θεατρική μου πατρίδα βρίσκεται σε εκείνες τις στιγμές της συνάντησης με τους θεατές που έρχονται κάθε βράδυ στο θέατρό μας, από τις πιο διαφορετικές γωνιές της πόλης μου, για να ενωθούν μαζί μας και να μοιραστούμε μερικές ώρες, μερικά λεπτά. Η ζωή μου είναι φτιαγμένη από αυτές τις μοναδικές στιγμές όταν παύω να είμαι ο εαυτός μου, όταν παύω να υποφέρω για τον εαυτό μου και ξαναγεννιέμαι και κατανοώ το νόημα του θεατρικού επαγγέλματος: το να ζούμε στιγμές αγνής εφήμερης αλήθειας, όπου γνωρίζουμε ότι αυτό που λέμε και κάνουμε, εκεί κάτω από τα φώτα σκηνής, είναι αλήθεια και αντανακλά το πιο βαθύ, το πιο προσωπικό, μέρος των εαυτών μας. Η θεατρική μου χώρα, η δική μου και αυτή των ηθοποιών μου, είναι μια χώρα που υφαίνεται από τέτοιες στιγμές, όπου αφήνουμε πίσω μας τις μάσκες, τη ρητορική, το φόβο του να είμαστε αυτοί που είμαστε και ενώνουμε τα χέρια στο σκοτάδι.

Η θεατρική παράδοση είναι οριζόντια. Δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το θέατρο βρίσκεται σε οποιοδήποτε κέντρο του κόσμου, σε οποιαδήποτε πόλη ή προνομιούχο κτίριο. Το θέατρο, όπως το έχω λάβει, εξαπλώνεται μέσα από μια αόρατη γεωγραφία που συνδυάζει τις ζωές εκείνων που το υπηρετούν με την ίδια τη θεατρική τέχνη σε μια χειρονομία ενοποίησης. Όλοι οι μεγάλοι δάσκαλοι του θεάτρου πεθαίνουν μαζί με τις στιγμές τους, στιγμές ανεπανάληπτης διαύγειας και ομορφιάς· όλοι ξεθωριάζουν με τον ίδιο τρόπο, χωρίς καμία άλλη υπεροχή για να τους προστατεύσει και να τους καταστήσει ενδόξους. Οι θεατρικοί δάσκαλοι το γνωρίζουν, καμία αναγνώριση δεν είναι έγκυρη όταν αντιμετωπίζεται με αυτή τη σιγουριά, η οποία είναι η ρίζα του έργου μας: η δημιουργία στιγμών αλήθειας, ασάφειας, δύναμης, ελευθερίας εν μέσω μεγάλης αβεβαιότητας. Τίποτα από αυτά δεν επιβιώνει, εκτός από τα δεδομένα ή τα αρχεία της δουλειάς τους σε βίντεο και φωτογραφίες που θα αποτυπώσουν μόνο μια ωχρή ιδέα για το τι έπραξαν. Ωστόσο, αυτό που θα λείπει πάντα από αυτά τα αρχεία είναι η σιωπηλή ανταπόκριση από το κοινό που καταλαβαίνει σε μια στιγμή ότι αυτό που συμβαίνει δεν μπορεί να μεταφραστεί ή να βρεθεί έξω, ότι στην αλήθεια που μοιράζεται εκεί υπάρχει μια εμπειρία ζωής, για λίγα δευτερόλεπτα, πιο διάφανη ακόμη και από την ίδια τη ζωή.

Όταν συνειδητοποίησα ότι το θέατρο ήταν μια χώρα από μόνο του, μια μεγάλη επικράτεια που καλύπτει ολόκληρο τον κόσμο, ένας προσδιορισμός γεννήθηκε μέσα μου, ο οποίος ήταν και η συνειδητοποίηση μιας ελευθερίας: δεν χρειάζεται να πάτε μακριά ή να φύγετε από όπου και αν βρίσκεστε, δεν χρειάζεται να τρέξετε ή να μετακινηθείτε. Το κοινό είναι οπουδήποτε υπάρχετε. Έχετε τους συναδέλφους που χρειάζεστε στο πλευρό σας. Εκεί, έξω από το σπίτι σας, έχετε όλη την αδιαφανή, αδιαπέραστη καθημερινή πραγματικότητα. Έπειτα, δουλεύετε από αυτή τη φαινομενική ακινησία για να σχεδιάσετε το μεγαλύτερο ταξίδι απ’ όλα, να επαναλάβετε την Οδύσσεια, το ταξίδι των Αργοναυτών: είστε ένας ακίνητος ταξιδιώτης που δεν παύει να επιταχύνει την πυκνότητα και την ακαμψία του πραγματικού του κόσμου. Το ταξίδι σας είναι προς το στιγμιαίο, προς το παρόν, προς την άνευ προηγουμένου συνάντηση ενώπιον των συνανθρώπων σας. Το ταξίδι σας είναι προς αυτούς, προς την καρδιά τους, προς την υποκειμενικότητά τους. Ταξιδεύετε μέσα τους, στα συναισθήματά τους, στις αναμνήσεις τους που εσείς ξυπνάτε και κινητοποιείτε. Το ταξίδι σας είναι ιλιγγιώδες, και κανείς δεν μπορεί να το μετρήσει ή να το αποσιωπήσει. Ούτε κανείς μπορεί να το αναγνωρίσει στο σωστό βαθμό, είναι ένα ταξίδι μέσα από τη φαντασία του λαού σας, ένας σπόρος που σπέρνεται στα πιο απομακρυσμένα εδάφη: την πολιτική, ηθική και ανθρώπινη συνείδηση των θεατών σας. Επομένως, δεν κινούμαι, θα παραμείνω στο σπίτι, ανάμεσα στους πιο κοντινούς μου ανθρώπους, σε φαινομενική ακινησία, μέρα και νύχτα να εργάζομαι, επειδή κατέχω το μυστικό της ταχύτητας.

Carlos Celdrán

Είναι ένας βραβευμένος και πολύ σεβαστός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, ακαδημαϊκός και καθηγητής, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αβάνα της Κούβας, παρουσιάζοντας το έργο του σε όλο τον κόσμο.

Γεννηθείς το 1963 στην Αβάνα, ο Carlos Celdrán εμπλούτισε αρχικά την αγάπη και την εξειδίκευσή του στο θέατρο στο Ανώτερο Ινστιτούτο Τέχνης στην Αβάνα, όπου έλαβε πτυχίο στις Παραστατικές Τέχνες (Performing Arts Studies). Αφού αποφοίτησε με τιμητική διάκριση το 1986, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον τομέα εκπαίδευσής του, εργαζόμενος αρχικά ως σύμβουλος και αργότερα ως σκηνοθέτης για το Teatro Buendía στην Αβάνα.

Κατείχε το ρόλο αυτό μέχρι το 1996, όταν αποφάσισε ότι ήταν η σωστή στιγμή να δημιουργήσει τη δική του θεατρική ομάδα, την πλέον παγκοσμίως γνωστή και εξαιρετικά αξιόλογη Argos Teatro. Έχοντας ως βάση την Αβάνα, το Argos Teatro έχει κερδίσει μεγάλη φήμη μέσα από την παρουσίαση ευρωπαϊκών κλασικών, σύγχρονων λατινοαμερικανικών θεατρικών έργων και πρωτότυπων παραγωγών υπό την ειδική επίβλεψη του Carlos Celdrán ως σκηνοθέτη.

Οι παραστάσεις του Argos Teatro έχουν ως στόχο να δώσουν νέα πνοή μέσα στον κανόνα του σύγχρονου ευρωπαϊκού θεάτρου, με παραστάσεις των Μπρεχτ, Μπέκετ, Ίψεν και Στρίντμπεργκ φέρνοντας τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και τις προτιμήσεις, στο κοινό της Λατινικής Αμερικής. Το Argos Teatro επικεντρώθηκε στο έργο Κουβανών θεατρικών συγγραφέων, παρουσιάζοντας παραγωγές ντόπιων καλλιτεχνών όπως ο Gonzalez Melo, σε πολλές περιπτώσεις. Είναι αυτή η συνύφανση διαφορετικών πολιτισμών που βοήθησε το Argos Teatro, μία από τις κορυφαίες θεατρικές ομάδες της Κούβας, να αναγνωριστεί πέρα από τα σύνορα. Το περίφημο εργαστήρι υποκριτικής του Argos Teatro, το οποίο επιδιώκει να βρει μια κοινή γλώσσα για τους καλλιτέχνες, έχει θεωρηθεί και ανακηρυχθεί ως μια πρωτοβουλία που ενώνει τον κόσμο.

Η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του θιάσου μέχρι σήμερα, αποτελεί η παραγωγή Δέκα Εκατομμύρια, που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Carlos Celdrán. Αυτή η παραγωγή απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές και παρουσιάστηκε επί σκηνής τόσο στην Κούβα όσο και διεθνώς. Η πιο πρόσφατή του παραγωγή, Misterios y pequeñas piezas (Μυστήρια και μικρά κομμάτια) το 2018, επίσης σε κείμενο και σκηνοθεσία του Carlos Celdrán, έτυχε κι αυτό θερμής υποδοχής.

Αυτές οι προσπάθειες του Carlos Celdrán, για την Κούβα και το διεθνές θέατρο, τον έχουν αναδείξει σε διακεκριμένο άνθρωπο του θεάτρου με αμέτρητα βραβεία και επαίνους. Έλαβε το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Κούβας στην κατηγορία «Καλύτερη Σκηνοθεσία», 16 φορές από το 1988 έως το 2018. Πέρα από αυτή τη σημαντική επιβράβευση, έχει κερδίσει επίσης την αναγνώριση της χώρας του και του κόσμου, αποσπώντας την Εθνική Διάκριση του Κουβανικού Πολιτισμού το 2000 και το Εθνικό Βραβείο Θεάτρου της Κούβας το 2016, μεταξύ πολλών άλλων.

Κατά τη διάρκεια της αξιοσημείωτης αυτής καριέρας, ο Carlos Celdrán παρέμεινε αφοσιωμένος στο να εμπνέει και να βοηθά άλλους, ως καθηγητής σε ιδρύματα υψηλού επιπέδου στην Κούβα, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη. Ο ίδιος στη συνεχή προσπάθειά του να βελτιώσει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του, έλαβε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα το 2011 από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos της Μαδρίτης.

Οι ικανότητες διδασκαλίας του Carlos Celdrán τον ανέδειξαν σε διδακτικό μέλος του Ανώτατου Ινστιτούτου Τεχνών της Κούβας για περισσότερο από 20 χρόνια και υπήρξε επικεφαλής του μεταπτυχιακού μαθήματος σκηνοθεσίας από το 2016, κληροδοτώντας τις γνώσεις του στις επόμενες γενιές των Κουβανών θεατρικών δημιουργών. Την ίδια στιγμή βρίσκει την διέξοδό του για καλλιτεχνική έκφραση στη σκηνοθεσία και τη δραματουργία με το Argos Teatro.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Αίσιο τέλος, βρέθηκε η 16χρονη Ανέλια

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Αίσιο τέλος είχε η «περιπέτεια» της Ανέλιας Β. Η 16χρονη Καβαλιώτισσα που αγνοούνταν επί μέρες, βρέθηκε τελικά, σώα και αβλαβής.

Η σχετική ανακοίνωση του «Χαμόγελου του Παιδιού» αναφέρει τα εξής:

Η περιπέτεια της Ανέλια Β., 16ετών, έληξε στις 31/7/2019, μεσημβρινές ώρες, δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών της ανθρώπων που την αναζητούσαν. Η Ανέλια Β. βρέθηκε στην περιοχή της Καβάλας και είναι καλά στην υγεία της.

«To Χαμόγελο του Παιδιού» θα συνεχίσει να βρίσκεται κοντά στην Ανέλια Β. και την οικογένειά της για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί.

«Το Χαμόγελο του Παιδιού» με τη βοήθεια των Μ.Μ.Ε., των Αρχών, των φορέων και των απλών πολιτών έχει κατορθώσει να κινητοποιήσει όλη την ελληνική κοινωνία και να βρει πολλά παιδιά τα οποία αναζητούνται. Καταλυτικό ρόλο παίζει συνήθως η δημοσιοποίηση μιας εξαφάνισης από τα Μ.Μ.Ε και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η συμμετοχή όλων μας, βοηθά να βρεθούν τα παιδιά που βρίσκονται σε κίνδυνο, διότι η εξαφάνιση ενός παιδιού ανεξαρτήτως χρώματος, καταγωγής και θρησκείας είναι ένα πολύ σοβαρό γεγονός, για όποιο λόγο και αν γίνεται.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

«Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Φρούριο Καβάλας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κυριακή 4 Αυγούστου, ώρα 21.00

Ο «Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου παρουσιάζεται από την παιδική σκηνή του Φώτη Σπύρου την Κυριακή 4 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Φρούριο Καβάλας στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων,

Ένα από τα πιο σημαντικά κείμενα του θεάτρου για παιδιάβασισμένο στους μύθους, στα λαϊκά παραμύθια και την επική λογοτεχνία. Ένα γοητευτικό μαγικό ταξίδι σε χώρες ονειρικές, με αλλόκοτους ήρωες, ένα παραμύθι όπου τα πάντα είναι δυνατά και αδύνατα.

Η Ξένια Καλογεροπούλου έγραψε την ιστορία του Οδυσσεβάχ από την Ιθαγδάτη που ταξιδεύει ψάχνοντας το Κυκλολωτογοργοκιρκιλάριζο, χρησιμοποιώντας στοιχεία από την Οδύσσεια, από τις Χίλιες και μία νύχτες, και πολλά άλλα παραμύθια.

Δρακοκύκλωπες, Λωτοφάγοι, Πειρατές, Σειρήνες, Γοργόνες, η Μάγισσα Κιρκίλα, η Πριγκίπισσα Λαριζάτ και το πλήρωμα του Οδυσσεβάχ μας προκαλούν να ζήσουμε την περιπέτεια. 

Το καράβι του Οδυσσεβάχ περνάει από το νησί των Λωτοφάγων, ακούει το μαγεμένο τραγούδι των Σειρήνων, συναντάει την Γοργόνα και τη Μάγισσα Κιρκίλα, κινδυνεύει στη χώρα της Λαριζάντ, της αγέλαστης πριγκίπισσας, περνά από χώρες που μιλούν με ένα φωνήεν, από λίμνες, δάση και ποτάμια… κι εκεί που πιστεύει πως όλα τέλειωσαν βλέπει μπροστά του τη στεριά κι ένα μικρό παιδί σε μια βάρκα. Να είναι άραγε η Ιθαγδάτη; 

Μία ιδανική παράσταση για παιδιά αλλά και μεγαλύτερους θεατές που ονειρεύονται ακόμη και πιστεύουν στην επίτευξη του στόχου, στην αξία της προσπάθειας, στην αξία της οικογένειας και της πατρίδας, στη νίκη του καλού και του δικαίου. Μία παράσταση με πανανθρώπινα μηνύματα ουσιαστικά και επίκαιρα.  

Ο Οδυσσεβάχ έχει μεταφραστεί σε 8 γλώσσες, έχει παρουσιαστεί από αρκετούς ξένους θιάσους, αλλά και από 10 ελληνικά ΔΗΠΕΘΕ. Την έχουν απολαύσει εκατοντάδες χιλιάδες παιδιά μικρά και μεγάλα. Χαρίστε φέτος και σείς αυτήν την μοναδική εμπειρία στα αγαπημένα σας πρόσωπα.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΘΕΤΗ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ 

  • Κείμενο: Ξένια Καλογεροπούλου
  • Μουσική: Διονύσης Σαββόπουλος
  • Σκηνοθεσία: Φώτης Σπύρος
  • Χορογραφίες/κινησιολογία: Ηλίας Μπαγεώργος
  • Σκηνικά: Σπύρος Στάης
  • Κοστούμια: Σπύρος Στάης – Νάγια Ζαχαράτου
  • Βοηθός ενδυματολόγου: Μαργαρίτα Μώρου
  • Κατασκευή ειδικών κουστουμιών: Φωτεινή Κοσμάτου
  • Μουσική διδασκαλία: Πρόδρομος Μακρίδης
  • body music: Simone Mongelli
  • Φωτογραφίες: Γιώργος Καλφαμανώλης
  • Σχεδιασμός Φωτισμών: Απόστολος Τσιτσώνης
  • Γραφιστική επιμέλεια: Ντίνα Ζαφειρίου
  • Διεύθυνση παραγωγής: Γιάννης Μακρίδης
  • Οργάνωση παραγωγής: Σταυρούλα Χρηστίδου
  • Δημόσιες σχέσεις & επικοινωνία: Ζωή Τριανταφυλλίδη
  • Υπεύθυνος τεχνικής κάλυψης: Θωμάς Χαρέλας
  • Βοηθός Σκηνοθέτη: Νίκος Αγαπίου
  • Υπεύθυνος σκηνής: Δημήτρης Τσινάρης

 Παίζουν:

 Ορφέας Παπαδόπουλος, Νίκος Χρηστίδης, Φλάβιους Νεάγκου, Ήρα Δαμίγου, Ευθύμης Τζώρας, Νεκτάριος Παπαλεξίου και ο Φώτης Σπύρος.

 Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παραστάσεων.

Τιμές εισιτηρίων: 10 € γενική είσοδος, Προπώληση 8 €

Διάρκεια παράστασης: 1 ώρα και 30 λεπτά

Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Φρουρίου Καβάλας από τις 19:00 το απόγευμα.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Στην τελική ευθεία για υδατοδρόμιο στην Καβάλα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πηγή: makthes.gr

Η έναρξη πτήσεων υδροπλάνων θα προσδώσει σημαντικότατη υπεραξία στο λιμένα Καβάλας

Αίτηση για την απόκτηση άδειας ίδρυσης του Υδατοδρομίου Καβάλας κατέθεσε στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών ο Οργανισμός Λιμένος Καβάλας. Την αίτηση συνόδευε τεχνικός φάκελος (ο πρώτος που καλύπτει τις απαιτήσεις του νέου Νόμου 4568/18) που καταρτίστηκε  από την ανάδοχο εταιρεία «Ελληνικά Υδατοδρόμια».

Η αίτηση και ο τεχνικός φάκελος έλαβαν αριθμό Πρωτ: 60086/26-7-19. Ο πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος της Ο.Λ.Κ Α.Ε. Χρήστος Ηλιάδης αναφερόμενος στο θέμα δήλωσε: «Με την ολοκλήρωση του Τεχνικού Φακέλου μπαίνουμε πλέον στην τελική ευθεία των ελέγχων για την αδειοδότηση του Υδατοδρομίου Καβάλας.

Η συνεπακόλουθη έναρξη πτήσεων υδροπλάνων θα προσδώσει σημαντικότατη υπεραξία στο λιμένα Καβάλας «Απόστολος Παύλος» καθώς θα βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού και κατ’ επέκτασιν της οικονομίας της ευρύτερης περιοχής.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της “Ελληνικά Υδατοδρόμια” κ. Τάσος Γκόβας αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία με την Ο.Λ.Κ Α.Ε. για την κάλυψη των απαιτήσεων του νέου Ν.4568/18 που, όπως δήλωσε, θα συνεχισθεί με στόχο να εκδοθεί η Άδεια Ίδρυσης του Υδατοδρομίου Καβάλας, το συντομότερο δυνατόν.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο, ξημερώματα Πέμπτης, ο Μάριος Αμανατίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σαραλιώτης: Δεν συμμετείχα στη δολοφονία Γρηγορόπουλου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Δρομολόγια Θεσσαλονίκη – Δράμα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

12ο ΠΑΝΔΡΑΜΙΝΟ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξανθόπουλος Θεόφιλος: Η «πρώτη» του ομιλία στη Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Δράμας: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς τον Υπ. Υγείας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Προς πώληση η υποθαλάσσια αποθήκη φυσικού αερίου της Καβάλας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

«Ορέστεια» του Αισχύλου – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δεν ξεκίνησε καλά η κυβερνητική πολιτική για την περιφέρεια της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

16η Γιορτή Καλαμποκιού 2 έως 4 Αυγούστου 2019

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ο κατά φαντασίαν ασθενής του Μολιέρου

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Αγωνία για 16χρονη που εξαφανίστηκε από την Καβάλα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αίσιο τέλος, βρέθηκε η 16χρονη Ανέλια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Από 6/8 έως και 19/8 οι αιτήσεις για την πρόσληψη εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ

ΕΛΛΑΔΑ3 εβδομάδες πριν

Άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη αποφάσισε η Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Από 6/8 έως και 19/8 οι αιτήσεις για την πρόσληψη εκπαιδευτών στα ΔΙΕΚ

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

12ο ΠΑΝΔΡΑΜΙΝΟ ΘΡΑΚΙΩΤΙΚΟ ΑΝΤΑΜΩΜΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Αίσιο τέλος, βρέθηκε η 16χρονη Ανέλια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

3ο Διεθνές Βιωματικό Συνέδριο Εφαρμοσμένης Διδακτικής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ανάπτυξη Επιχειρηματικών Πάρκων

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

«Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου στο Φρούριο Καβάλας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Δράμας: ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ προς τον Υπ. Υγείας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δεν ξεκίνησε καλά η κυβερνητική πολιτική για την περιφέρεια της ΑΜΘ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συνάντηση εργασίας κ. Γεωργιάδη με τον κ. Σκρέκα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Στους Δήμους να αποφασίζουν οι πολλοί και όχι οι λίγοι!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Νεκρός σε τροχαίο, ξημερώματα Πέμπτης, ο Μάριος Αμανατίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ξανθόπουλος Θεόφιλος: Η «πρώτη» του ομιλία στη Βουλή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κοινωνικό Ιατρείο-Φαρμακείο Αλληλεγγύης Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σαραλιώτης: Δεν συμμετείχα στη δολοφονία Γρηγορόπουλου

ΕΛΛΑΔΑ3 εβδομάδες πριν

Άρση ασυλίας του Παύλου Πολάκη αποφάσισε η Βουλή

Book transfer in Greece 300*250

Διαβάζονται...