Connect with us
GoDrama

Πολιτιστικά

Αφιέρωμα στο Σαίξπηρ, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου

Δημοσιεύθηκε

στις

«Να διδάσκονται όλα τα παιδιά, όσο φτωχοί κι αν είναι οι γονείς τους,

όσο ανεπίδεκτα κι αν είναι τα ίδια»

 Κανονισμός του σχολείου στο Στράτφορντ, γενέτειρας του Σαίξπηρ

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, σε συνεργασία με τις ερασιτεχνικές ομάδες της πόλης, παρουσιάζουν στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου την Τετάρτη 27 Μαρτίου στις 9 το βράδυ στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου, ένα αφιέρωμα στον Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Αφορμή και αιτία στάθηκε η προετοιμασία της «Δωδέκατης Νύχτας» που θα παρουσιαστεί στα μέσα του Απρίλη, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

Η Είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

27 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, με την έναρξη της σεζόν του «Θεάτρου των Εθνών» στο Παρίσι και με το πρώτο μήνυμα να γράφεται από τον Ζαν Κοκτώ. Έκτοτε, η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου εορτάζεται στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα, εκπροσωπώντας μια ευκαιρία υπενθύμισης της ετερότητας αυτής της καλλιτεχνικής έκφρασης και προώθησης του αντίκτυπου που έχει στις σύγχρονες κοινωνίες.

Το ΔΙΘ τιμά κάθε χρόνο αυτή την παγκόσμια γιορτή, καλώντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου για να γράψει το μήνυμα. Το μήνυμα μεταφράζεται σε περισσότερες από 20 γλώσσες, δημοσιοποιείται μέσα από το δίκτυο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και τα Εθνικά του Κέντρα (περισσότερα από 90 Εθνικά Κέντρα και πολλά Συνεργαζόμενα Μέλη) αλλά και θεατρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα Μ.Μ.Ε σε όλο τον κόσμο. Το ΔΙΘ έχει ως στόχο να προωθεί τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητες που διοργανώνονται στο πλαίσιο των εορτασμών για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου.

Άρθουρ Μίλλερ, Πήτερ Μπρουκ, Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αριάν Μνουσκίν, Αουγκούστο Μπόαλ, Ντάριο Φο, Ανατόλι Βασίλιεφ, μερικοί μόνο από τους συγγραφείς των μηνυμάτων της Παγκόσμιας Ημέρας Θέατρου από το 1962. Το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ), επέλεξε φέτος για τη συγγραφή του Μηνύματος της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2019 τον διακεκριμένο Κουβανό σκηνοθέτη, θεατρικό συγγραφέα, θεατροπαιδαγωγό και καθηγητή, Carlos Celdrán.

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2019
Carlos Celdrán, Κούβα
Σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, θεατροπαιδαγωγός, καθηγητής

Πριν την αφύπνισή μου στο θέατρο, οι δάσκαλοί μου ήταν ήδη εκεί. Είχαν κτίσει τα σπίτια τους και την ποιητική προσέγγισή τους πάνω στα ερείπια της δικής τους ζωής. Πολλοί από αυτούς είναι άγνωστοι ή ελάχιστα τους θυμόμαστε: εργάζονταν σιωπηρά, στην ταπεινότητα των δωματίων πρόβας τους και στις γεμάτες από θεατές θεατρικές αίθουσες τους και σιγά-σιγά, μετά από χρόνια δουλειάς και εξαιρετικών επιτευγμάτων, αποσύρθηκαν σταδιακά από αυτά τα μέρη και εξαφανίστηκαν. Όταν κατάλαβα ότι το προσωπικό μου πεπρωμένο ήταν να ακολουθήσω τα βήματά τους, κατάλαβα επίσης ότι είχα κληρονομήσει αυτή την καθηλωτική, μοναδική παράδοση που ζούσε στο παρόν χωρίς καμία προσδοκία, πέρα από την επίτευξη της διαφάνειας μιας μη επαναλαμβανόμενης στιγμής· μιας στιγμής συνάντησης με κάποιον άλλο στο σκοτάδι ενός θεάτρου, χωρίς καμία άλλη προστασία πέρα από την αλήθεια μιας χειρονομίας, μιας αποκαλυπτικής λέξης.

Η θεατρική μου πατρίδα βρίσκεται σε εκείνες τις στιγμές της συνάντησης με τους θεατές που έρχονται κάθε βράδυ στο θέατρό μας, από τις πιο διαφορετικές γωνιές της πόλης μου, για να ενωθούν μαζί μας και να μοιραστούμε μερικές ώρες, μερικά λεπτά. Η ζωή μου είναι φτιαγμένη από αυτές τις μοναδικές στιγμές όταν παύω να είμαι ο εαυτός μου, όταν παύω να υποφέρω για τον εαυτό μου και ξαναγεννιέμαι και κατανοώ το νόημα του θεατρικού επαγγέλματος: το να ζούμε στιγμές αγνής εφήμερης αλήθειας, όπου γνωρίζουμε ότι αυτό που λέμε και κάνουμε, εκεί κάτω από τα φώτα σκηνής, είναι αλήθεια και αντανακλά το πιο βαθύ, το πιο προσωπικό, μέρος των εαυτών μας. Η θεατρική μου χώρα, η δική μου και αυτή των ηθοποιών μου, είναι μια χώρα που υφαίνεται από τέτοιες στιγμές, όπου αφήνουμε πίσω μας τις μάσκες, τη ρητορική, το φόβο του να είμαστε αυτοί που είμαστε και ενώνουμε τα χέρια στο σκοτάδι.

Η θεατρική παράδοση είναι οριζόντια. Δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το θέατρο βρίσκεται σε οποιοδήποτε κέντρο του κόσμου, σε οποιαδήποτε πόλη ή προνομιούχο κτίριο. Το θέατρο, όπως το έχω λάβει, εξαπλώνεται μέσα από μια αόρατη γεωγραφία που συνδυάζει τις ζωές εκείνων που το υπηρετούν με την ίδια τη θεατρική τέχνη σε μια χειρονομία ενοποίησης. Όλοι οι μεγάλοι δάσκαλοι του θεάτρου πεθαίνουν μαζί με τις στιγμές τους, στιγμές ανεπανάληπτης διαύγειας και ομορφιάς· όλοι ξεθωριάζουν με τον ίδιο τρόπο, χωρίς καμία άλλη υπεροχή για να τους προστατεύσει και να τους καταστήσει ενδόξους. Οι θεατρικοί δάσκαλοι το γνωρίζουν, καμία αναγνώριση δεν είναι έγκυρη όταν αντιμετωπίζεται με αυτή τη σιγουριά, η οποία είναι η ρίζα του έργου μας: η δημιουργία στιγμών αλήθειας, ασάφειας, δύναμης, ελευθερίας εν μέσω μεγάλης αβεβαιότητας. Τίποτα από αυτά δεν επιβιώνει, εκτός από τα δεδομένα ή τα αρχεία της δουλειάς τους σε βίντεο και φωτογραφίες που θα αποτυπώσουν μόνο μια ωχρή ιδέα για το τι έπραξαν. Ωστόσο, αυτό που θα λείπει πάντα από αυτά τα αρχεία είναι η σιωπηλή ανταπόκριση από το κοινό που καταλαβαίνει σε μια στιγμή ότι αυτό που συμβαίνει δεν μπορεί να μεταφραστεί ή να βρεθεί έξω, ότι στην αλήθεια που μοιράζεται εκεί υπάρχει μια εμπειρία ζωής, για λίγα δευτερόλεπτα, πιο διάφανη ακόμη και από την ίδια τη ζωή.

Όταν συνειδητοποίησα ότι το θέατρο ήταν μια χώρα από μόνο του, μια μεγάλη επικράτεια που καλύπτει ολόκληρο τον κόσμο, ένας προσδιορισμός γεννήθηκε μέσα μου, ο οποίος ήταν και η συνειδητοποίηση μιας ελευθερίας: δεν χρειάζεται να πάτε μακριά ή να φύγετε από όπου και αν βρίσκεστε, δεν χρειάζεται να τρέξετε ή να μετακινηθείτε. Το κοινό είναι οπουδήποτε υπάρχετε. Έχετε τους συναδέλφους που χρειάζεστε στο πλευρό σας. Εκεί, έξω από το σπίτι σας, έχετε όλη την αδιαφανή, αδιαπέραστη καθημερινή πραγματικότητα. Έπειτα, δουλεύετε από αυτή τη φαινομενική ακινησία για να σχεδιάσετε το μεγαλύτερο ταξίδι απ’ όλα, να επαναλάβετε την Οδύσσεια, το ταξίδι των Αργοναυτών: είστε ένας ακίνητος ταξιδιώτης που δεν παύει να επιταχύνει την πυκνότητα και την ακαμψία του πραγματικού του κόσμου. Το ταξίδι σας είναι προς το στιγμιαίο, προς το παρόν, προς την άνευ προηγουμένου συνάντηση ενώπιον των συνανθρώπων σας. Το ταξίδι σας είναι προς αυτούς, προς την καρδιά τους, προς την υποκειμενικότητά τους. Ταξιδεύετε μέσα τους, στα συναισθήματά τους, στις αναμνήσεις τους που εσείς ξυπνάτε και κινητοποιείτε. Το ταξίδι σας είναι ιλιγγιώδες, και κανείς δεν μπορεί να το μετρήσει ή να το αποσιωπήσει. Ούτε κανείς μπορεί να το αναγνωρίσει στο σωστό βαθμό, είναι ένα ταξίδι μέσα από τη φαντασία του λαού σας, ένας σπόρος που σπέρνεται στα πιο απομακρυσμένα εδάφη: την πολιτική, ηθική και ανθρώπινη συνείδηση των θεατών σας. Επομένως, δεν κινούμαι, θα παραμείνω στο σπίτι, ανάμεσα στους πιο κοντινούς μου ανθρώπους, σε φαινομενική ακινησία, μέρα και νύχτα να εργάζομαι, επειδή κατέχω το μυστικό της ταχύτητας.

Carlos Celdrán

Είναι ένας βραβευμένος και πολύ σεβαστός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, ακαδημαϊκός και καθηγητής, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αβάνα της Κούβας, παρουσιάζοντας το έργο του σε όλο τον κόσμο.

Γεννηθείς το 1963 στην Αβάνα, ο Carlos Celdrán εμπλούτισε αρχικά την αγάπη και την εξειδίκευσή του στο θέατρο στο Ανώτερο Ινστιτούτο Τέχνης στην Αβάνα, όπου έλαβε πτυχίο στις Παραστατικές Τέχνες (Performing Arts Studies). Αφού αποφοίτησε με τιμητική διάκριση το 1986, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον τομέα εκπαίδευσής του, εργαζόμενος αρχικά ως σύμβουλος και αργότερα ως σκηνοθέτης για το Teatro Buendía στην Αβάνα.

Κατείχε το ρόλο αυτό μέχρι το 1996, όταν αποφάσισε ότι ήταν η σωστή στιγμή να δημιουργήσει τη δική του θεατρική ομάδα, την πλέον παγκοσμίως γνωστή και εξαιρετικά αξιόλογη Argos Teatro. Έχοντας ως βάση την Αβάνα, το Argos Teatro έχει κερδίσει μεγάλη φήμη μέσα από την παρουσίαση ευρωπαϊκών κλασικών, σύγχρονων λατινοαμερικανικών θεατρικών έργων και πρωτότυπων παραγωγών υπό την ειδική επίβλεψη του Carlos Celdrán ως σκηνοθέτη.

Οι παραστάσεις του Argos Teatro έχουν ως στόχο να δώσουν νέα πνοή μέσα στον κανόνα του σύγχρονου ευρωπαϊκού θεάτρου, με παραστάσεις των Μπρεχτ, Μπέκετ, Ίψεν και Στρίντμπεργκ φέρνοντας τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και τις προτιμήσεις, στο κοινό της Λατινικής Αμερικής. Το Argos Teatro επικεντρώθηκε στο έργο Κουβανών θεατρικών συγγραφέων, παρουσιάζοντας παραγωγές ντόπιων καλλιτεχνών όπως ο Gonzalez Melo, σε πολλές περιπτώσεις. Είναι αυτή η συνύφανση διαφορετικών πολιτισμών που βοήθησε το Argos Teatro, μία από τις κορυφαίες θεατρικές ομάδες της Κούβας, να αναγνωριστεί πέρα από τα σύνορα. Το περίφημο εργαστήρι υποκριτικής του Argos Teatro, το οποίο επιδιώκει να βρει μια κοινή γλώσσα για τους καλλιτέχνες, έχει θεωρηθεί και ανακηρυχθεί ως μια πρωτοβουλία που ενώνει τον κόσμο.

Η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του θιάσου μέχρι σήμερα, αποτελεί η παραγωγή Δέκα Εκατομμύρια, που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Carlos Celdrán. Αυτή η παραγωγή απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές και παρουσιάστηκε επί σκηνής τόσο στην Κούβα όσο και διεθνώς. Η πιο πρόσφατή του παραγωγή, Misterios y pequeñas piezas (Μυστήρια και μικρά κομμάτια) το 2018, επίσης σε κείμενο και σκηνοθεσία του Carlos Celdrán, έτυχε κι αυτό θερμής υποδοχής.

Αυτές οι προσπάθειες του Carlos Celdrán, για την Κούβα και το διεθνές θέατρο, τον έχουν αναδείξει σε διακεκριμένο άνθρωπο του θεάτρου με αμέτρητα βραβεία και επαίνους. Έλαβε το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Κούβας στην κατηγορία «Καλύτερη Σκηνοθεσία», 16 φορές από το 1988 έως το 2018. Πέρα από αυτή τη σημαντική επιβράβευση, έχει κερδίσει επίσης την αναγνώριση της χώρας του και του κόσμου, αποσπώντας την Εθνική Διάκριση του Κουβανικού Πολιτισμού το 2000 και το Εθνικό Βραβείο Θεάτρου της Κούβας το 2016, μεταξύ πολλών άλλων.

Κατά τη διάρκεια της αξιοσημείωτης αυτής καριέρας, ο Carlos Celdrán παρέμεινε αφοσιωμένος στο να εμπνέει και να βοηθά άλλους, ως καθηγητής σε ιδρύματα υψηλού επιπέδου στην Κούβα, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη. Ο ίδιος στη συνεχή προσπάθειά του να βελτιώσει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του, έλαβε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα το 2011 από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos της Μαδρίτης.

Οι ικανότητες διδασκαλίας του Carlos Celdrán τον ανέδειξαν σε διδακτικό μέλος του Ανώτατου Ινστιτούτου Τεχνών της Κούβας για περισσότερο από 20 χρόνια και υπήρξε επικεφαλής του μεταπτυχιακού μαθήματος σκηνοθεσίας από το 2016, κληροδοτώντας τις γνώσεις του στις επόμενες γενιές των Κουβανών θεατρικών δημιουργών. Την ίδια στιγμή βρίσκει την διέξοδό του για καλλιτεχνική έκφραση στη σκηνοθεσία και τη δραματουργία με το Argos Teatro.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Πολιτιστικά

Σύλλογος Εβριτών Ν. Δράμας “Ο Έβρος”

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

«Συμμετοχή του Συλλόγου Εβριτών Ν. Δράμας “Ο Έβρος” στο 28ο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θρακικών Σωματείων στην Πτολεμαΐδα»

 Ο Σύλλογος Εβριτών Ν. Δράμας «Ο Έβρος» συμμετείχε με εκπροσώπους του στο 28ο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο μελών- συλλόγων της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θρακικών Σωματείων που πραγματοποιήθηκε στις 16.11.2019 στην Πτολεμαΐδα. Από την περιοχή της Δράμας ήταν ο μοναδικός σύλλογος που συμμετείχε και μετέφερε την άποψη και τη θέση των Θρακιωτών του τόπου μας.

Για τον Σύλλογο Εβριτων Ν. Δράμας » Ο Έβρος» το γνωμοδοτικό αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς, καθόσον η Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας αποφάσισε να αναγνωρίσει και να επισφραγίσει σαν θεσμό το 1ο Παιδικό Πανθρακικό Αντάμωμα που έγινε στη Δράμα από τον Σύλλογο μας στις 30 Ιουνίου 2017 με την παρουσία πλήθους παιδικών χορευτικών τμημάτων. Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους συλλόγους που αναγνώρισαν τους καρπούς της προσπάθειας μας για να θεσμοθετηθεί και επίσημα το 1ο Παιδικό Πανθρακικό Αντάμωμα στη πόλη της Δράμας το 2017 και να υπάρξει συνέχεια από άλλους συλλόγους μέλη της Ομοσπονδίας! Επιπρόσθετα οφείλουμε να αναγνωρίσουμε την προσπάθεια και να συγχαρούμε τους Συλλόγους Πέλλας Γιαννιτσών και Απαλού Αλεξανδρούπολης για τις επιτυχημένες παιδικές συναντήσεις που έλαβαν χώρα πριν το 2017 στο πλαίσιο των Πανθρακικών Ανταμωμάτων.

Στο 28ο Γνωμοδοτικό μεταξύ άλλων αποφασίστηκε η διοργάνωση του επόμενου Πανθρακικού Ανταμώματος (12ο) να πραγματοποιηθεί από τον Πολιτιστικό Σύλλογο » Τα δίδυμα τείχη» στη πόλη του Διδυμοτείχου, το 29ο Γνωμοδοτικό Συμβούλιο της ΠΟΘΣ να υλοποιηθεί από τον Σύλλογο Μανδριτσιωτών Θρακιωτών Θέρμης Θεσσαλονίκης,  καθώς επίσης και η Ημέρα Μνήμης Γενοκτονίας Θρακικού Ελληνισμού να διεξαχθεί από τον Σύλλογο Φερρών Έβρου » Η Αγία Σοφία». Επίσης ενημερωθήκαμε για την ένταξη της ανδρικής Θρακιώτικης φορεσιάς στην Προεδρική φρουρά.

Τέλος ως Σύλλογος Εβριτών Δράμας “Ο Έβρος” συγχαίρουμε το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Θρακικών Σωματείων για τον ζήλο και την πραγματική του προσφορά στην ανάδειξη του Θρακικού πολιτισμού και στην προάσπιση της Θρακικής ιστορίας και παράδοσης, και τους ευχόμαστε να συνεχίσουν ακάθεκτοι την ανοδική πορεία.

Εκ μέρους του Δ.Σ. του Συλλόγου Εβριτών Ν. Δράμας «Ο Έβρος»

Ο Πρόεδρος                                        Η Γραμματέας

Γιώργος Μαζαράκης                            Χρύσα Κατρούδη

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ο Σκρούτζ στη Δράμα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Σκρούτζ στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας την Κυριακή 24 Νοεμβρίου ώρα 17:30.
Προπώληση 7€ στο Δημοτικό Ωδείο Δράμας
Γενική είσοδος 8€

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Παρουσίαση του βιβλίου Ταξιδεύοντας του Λευθέρη Πλακίδα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Οι Εκδόσεις Sportbook και ο Λευθέρης Πλακίδας σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου  ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ με 23 προορισμούς στην Ελλάδα που έχουν δημοσιευτεί στην αθηΝΕΑ, με έμπνευση τον αθλητικό τουρισμό και τη γαστρονομία  το Σάββατο 7 Δεκεμβρίου και ώρα 18:30 στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του Δημαρχείου Δράμας

Θα μιλήσουν:

  • Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ, Περιφερειακός Σύμβουλος, τομεάρχης πολιτισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης
  • Αναστασία Τόλιου, Αντιδήμαρχος αθλητισμού του Δήμου Δράμα
  • Δημήτρης Τζεφαλής, Καθηγητής φυσικής αγωγής, προπονητής και συγγραφέας του βιβλίου Φέρνοντας κοντά τις μεγάλες αποστάσεις.
  • Βαρβάρα Καζαντζίδου, Δημοσιογράφος
  • Μάριος Γιαννάκου, Αθλητής υπεραποστάσεων και εξερευνητής

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google



Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ9 λεπτά πριν

Βίκυ Κασάπη: θα υπερασπιστώ τα συμφέροντα των συμπολιτών μου και της πόλης μου

Πολιτιστικά44 λεπτά πριν

Σύλλογος Εβριτών Ν. Δράμας “Ο Έβρος”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ51 λεπτά πριν

Πρόσληψη 258 μονίμων υπαλλήλων στις φυλακές Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ57 λεπτά πριν

Ομιλία στην Ολομέλεια για την Συνταγματική Αναθεώρηση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ώρα πριν

Προσωρινή συντονιστική επιτροπή ΜέΡΑ 25

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ώρα πριν

Πρόγραμμα Εορτασμού της  Εθνικής Αντίστασης

Πολιτιστικά1 ώρα πριν

Ο Σκρούτζ στη Δράμα

Πολιτιστικά3 ώρες πριν

Παρουσίαση του βιβλίου Ταξιδεύοντας του Λευθέρη Πλακίδα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Νέο τρίποντο στην Ξάνθη ο Πανδράμ με ανατροπή σε 11′

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Το χέρι του Θεού και η κλοπή βαθμών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

100 χρόνια από τη σύσταση Κοινοτήτων στο Νομό Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Νίκη μέσα στην Αθήνα έναυσμα για ελπιδοφόρο συνέχεια.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Στέργιος Ηλιόπουλος: «…Αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Αήττητη εκτός η Δόξα! 1-1 με τον Απόλλων Σμύρνης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Συντριβή για τον Πανδραμαικό εντός έδρας με 0-4

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Νίκη της Δόξας στην Καλαμαριά με 1-0 στο 85′

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ερώτηση για το υψηλό κόστος  συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Με λαμπρότητα οι εκδηλώσεις για την επέτειο της 28 Οκτωβρίου του 1940

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Άνετα ο Πανδραμαϊκός 4-1 τον Αετό Ορφανού στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Επίσκεψη Πύρρου Δήμα στο 1ο Δ.Σ. Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Συντριβή για τον Πανδραμαικό εντός έδρας με 0-4

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Εντυπωσιακός ο Πανδραμαϊκός 2-0 εκτός έδρας τον Ορφέα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Αήττητη εκτός η Δόξα! 1-1 με τον Απόλλων Σμύρνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Στέργιος Ηλιόπουλος: «…Αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παρθένα Κιόρτεβε: Η πορεία του Project Δράμα 2020 είναι μια πορεία εντυπωσιακή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Άλλη μια χαμένη ευκαιρία για το Δήμο Δράμας;

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Πολλά χαμένα σουτ έφεραν εκνευρισμό και ισοπαλία 27-27 ….ελέω Γουργούμη.

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Νέο τρίποντο στην Ξάνθη ο Πανδράμ με ανατροπή σε 11′

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Το χέρι του Θεού και η κλοπή βαθμών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

100 χρόνια από τη σύσταση Κοινοτήτων στο Νομό Δράμας

Gecko Mobile Shop

Fone Giant

Book transfer in Greece 300*250





300*600

EN - 300x250

top 30 ημερών