Connect with us

Πολιτιστικά

Αφιέρωμα στο Σαίξπηρ, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου

Δημοσιεύθηκε

στις

«Να διδάσκονται όλα τα παιδιά, όσο φτωχοί κι αν είναι οι γονείς τους,

όσο ανεπίδεκτα κι αν είναι τα ίδια»

 Κανονισμός του σχολείου στο Στράτφορντ, γενέτειρας του Σαίξπηρ

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, σε συνεργασία με τις ερασιτεχνικές ομάδες της πόλης, παρουσιάζουν στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου την Τετάρτη 27 Μαρτίου στις 9 το βράδυ στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου, ένα αφιέρωμα στον Ουίλιαμ Σαίξπηρ. Αφορμή και αιτία στάθηκε η προετοιμασία της «Δωδέκατης Νύχτας» που θα παρουσιαστεί στα μέσα του Απρίλη, στο θέατρο Αντιγόνη Βαλάκου.

Η Είσοδος για το κοινό θα είναι ελεύθερη.

27 Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου

Ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου καθιερώθηκε το 1962 από το Διεθνές Ινστιτούτο Θεάτρου, με την έναρξη της σεζόν του «Θεάτρου των Εθνών» στο Παρίσι και με το πρώτο μήνυμα να γράφεται από τον Ζαν Κοκτώ. Έκτοτε, η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου εορτάζεται στις 27 Μαρτίου από την παγκόσμια θεατρική κοινότητα, εκπροσωπώντας μια ευκαιρία υπενθύμισης της ετερότητας αυτής της καλλιτεχνικής έκφρασης και προώθησης του αντίκτυπου που έχει στις σύγχρονες κοινωνίες.

Το ΔΙΘ τιμά κάθε χρόνο αυτή την παγκόσμια γιορτή, καλώντας μια διεθνώς αναγνωρισμένη προσωπικότητα του θεάτρου για να γράψει το μήνυμα. Το μήνυμα μεταφράζεται σε περισσότερες από 20 γλώσσες, δημοσιοποιείται μέσα από το δίκτυο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου και τα Εθνικά του Κέντρα (περισσότερα από 90 Εθνικά Κέντρα και πολλά Συνεργαζόμενα Μέλη) αλλά και θεατρικούς οργανισμούς σε όλο τον κόσμο, διαβάζεται σε όλα τα θέατρα και μεταδίδεται από τα Μ.Μ.Ε σε όλο τον κόσμο. Το ΔΙΘ έχει ως στόχο να προωθεί τις εθνικές και διεθνείς δραστηριότητες που διοργανώνονται στο πλαίσιο των εορτασμών για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου.

Άρθουρ Μίλλερ, Πήτερ Μπρουκ, Ιάκωβος Καμπανέλλης, Αριάν Μνουσκίν, Αουγκούστο Μπόαλ, Ντάριο Φο, Ανατόλι Βασίλιεφ, μερικοί μόνο από τους συγγραφείς των μηνυμάτων της Παγκόσμιας Ημέρας Θέατρου από το 1962. Το Εκτελεστικό Συμβούλιο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου (ΔΙΘ), επέλεξε φέτος για τη συγγραφή του Μηνύματος της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου 2019 τον διακεκριμένο Κουβανό σκηνοθέτη, θεατρικό συγγραφέα, θεατροπαιδαγωγό και καθηγητή, Carlos Celdrán.

Μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου 2019
Carlos Celdrán, Κούβα
Σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, θεατροπαιδαγωγός, καθηγητής

Πριν την αφύπνισή μου στο θέατρο, οι δάσκαλοί μου ήταν ήδη εκεί. Είχαν κτίσει τα σπίτια τους και την ποιητική προσέγγισή τους πάνω στα ερείπια της δικής τους ζωής. Πολλοί από αυτούς είναι άγνωστοι ή ελάχιστα τους θυμόμαστε: εργάζονταν σιωπηρά, στην ταπεινότητα των δωματίων πρόβας τους και στις γεμάτες από θεατές θεατρικές αίθουσες τους και σιγά-σιγά, μετά από χρόνια δουλειάς και εξαιρετικών επιτευγμάτων, αποσύρθηκαν σταδιακά από αυτά τα μέρη και εξαφανίστηκαν. Όταν κατάλαβα ότι το προσωπικό μου πεπρωμένο ήταν να ακολουθήσω τα βήματά τους, κατάλαβα επίσης ότι είχα κληρονομήσει αυτή την καθηλωτική, μοναδική παράδοση που ζούσε στο παρόν χωρίς καμία προσδοκία, πέρα από την επίτευξη της διαφάνειας μιας μη επαναλαμβανόμενης στιγμής· μιας στιγμής συνάντησης με κάποιον άλλο στο σκοτάδι ενός θεάτρου, χωρίς καμία άλλη προστασία πέρα από την αλήθεια μιας χειρονομίας, μιας αποκαλυπτικής λέξης.

Η θεατρική μου πατρίδα βρίσκεται σε εκείνες τις στιγμές της συνάντησης με τους θεατές που έρχονται κάθε βράδυ στο θέατρό μας, από τις πιο διαφορετικές γωνιές της πόλης μου, για να ενωθούν μαζί μας και να μοιραστούμε μερικές ώρες, μερικά λεπτά. Η ζωή μου είναι φτιαγμένη από αυτές τις μοναδικές στιγμές όταν παύω να είμαι ο εαυτός μου, όταν παύω να υποφέρω για τον εαυτό μου και ξαναγεννιέμαι και κατανοώ το νόημα του θεατρικού επαγγέλματος: το να ζούμε στιγμές αγνής εφήμερης αλήθειας, όπου γνωρίζουμε ότι αυτό που λέμε και κάνουμε, εκεί κάτω από τα φώτα σκηνής, είναι αλήθεια και αντανακλά το πιο βαθύ, το πιο προσωπικό, μέρος των εαυτών μας. Η θεατρική μου χώρα, η δική μου και αυτή των ηθοποιών μου, είναι μια χώρα που υφαίνεται από τέτοιες στιγμές, όπου αφήνουμε πίσω μας τις μάσκες, τη ρητορική, το φόβο του να είμαστε αυτοί που είμαστε και ενώνουμε τα χέρια στο σκοτάδι.

Η θεατρική παράδοση είναι οριζόντια. Δεν υπάρχει κανείς που να μπορεί να επιβεβαιώσει ότι το θέατρο βρίσκεται σε οποιοδήποτε κέντρο του κόσμου, σε οποιαδήποτε πόλη ή προνομιούχο κτίριο. Το θέατρο, όπως το έχω λάβει, εξαπλώνεται μέσα από μια αόρατη γεωγραφία που συνδυάζει τις ζωές εκείνων που το υπηρετούν με την ίδια τη θεατρική τέχνη σε μια χειρονομία ενοποίησης. Όλοι οι μεγάλοι δάσκαλοι του θεάτρου πεθαίνουν μαζί με τις στιγμές τους, στιγμές ανεπανάληπτης διαύγειας και ομορφιάς· όλοι ξεθωριάζουν με τον ίδιο τρόπο, χωρίς καμία άλλη υπεροχή για να τους προστατεύσει και να τους καταστήσει ενδόξους. Οι θεατρικοί δάσκαλοι το γνωρίζουν, καμία αναγνώριση δεν είναι έγκυρη όταν αντιμετωπίζεται με αυτή τη σιγουριά, η οποία είναι η ρίζα του έργου μας: η δημιουργία στιγμών αλήθειας, ασάφειας, δύναμης, ελευθερίας εν μέσω μεγάλης αβεβαιότητας. Τίποτα από αυτά δεν επιβιώνει, εκτός από τα δεδομένα ή τα αρχεία της δουλειάς τους σε βίντεο και φωτογραφίες που θα αποτυπώσουν μόνο μια ωχρή ιδέα για το τι έπραξαν. Ωστόσο, αυτό που θα λείπει πάντα από αυτά τα αρχεία είναι η σιωπηλή ανταπόκριση από το κοινό που καταλαβαίνει σε μια στιγμή ότι αυτό που συμβαίνει δεν μπορεί να μεταφραστεί ή να βρεθεί έξω, ότι στην αλήθεια που μοιράζεται εκεί υπάρχει μια εμπειρία ζωής, για λίγα δευτερόλεπτα, πιο διάφανη ακόμη και από την ίδια τη ζωή.

Όταν συνειδητοποίησα ότι το θέατρο ήταν μια χώρα από μόνο του, μια μεγάλη επικράτεια που καλύπτει ολόκληρο τον κόσμο, ένας προσδιορισμός γεννήθηκε μέσα μου, ο οποίος ήταν και η συνειδητοποίηση μιας ελευθερίας: δεν χρειάζεται να πάτε μακριά ή να φύγετε από όπου και αν βρίσκεστε, δεν χρειάζεται να τρέξετε ή να μετακινηθείτε. Το κοινό είναι οπουδήποτε υπάρχετε. Έχετε τους συναδέλφους που χρειάζεστε στο πλευρό σας. Εκεί, έξω από το σπίτι σας, έχετε όλη την αδιαφανή, αδιαπέραστη καθημερινή πραγματικότητα. Έπειτα, δουλεύετε από αυτή τη φαινομενική ακινησία για να σχεδιάσετε το μεγαλύτερο ταξίδι απ’ όλα, να επαναλάβετε την Οδύσσεια, το ταξίδι των Αργοναυτών: είστε ένας ακίνητος ταξιδιώτης που δεν παύει να επιταχύνει την πυκνότητα και την ακαμψία του πραγματικού του κόσμου. Το ταξίδι σας είναι προς το στιγμιαίο, προς το παρόν, προς την άνευ προηγουμένου συνάντηση ενώπιον των συνανθρώπων σας. Το ταξίδι σας είναι προς αυτούς, προς την καρδιά τους, προς την υποκειμενικότητά τους. Ταξιδεύετε μέσα τους, στα συναισθήματά τους, στις αναμνήσεις τους που εσείς ξυπνάτε και κινητοποιείτε. Το ταξίδι σας είναι ιλιγγιώδες, και κανείς δεν μπορεί να το μετρήσει ή να το αποσιωπήσει. Ούτε κανείς μπορεί να το αναγνωρίσει στο σωστό βαθμό, είναι ένα ταξίδι μέσα από τη φαντασία του λαού σας, ένας σπόρος που σπέρνεται στα πιο απομακρυσμένα εδάφη: την πολιτική, ηθική και ανθρώπινη συνείδηση των θεατών σας. Επομένως, δεν κινούμαι, θα παραμείνω στο σπίτι, ανάμεσα στους πιο κοντινούς μου ανθρώπους, σε φαινομενική ακινησία, μέρα και νύχτα να εργάζομαι, επειδή κατέχω το μυστικό της ταχύτητας.

Carlos Celdrán

Είναι ένας βραβευμένος και πολύ σεβαστός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, ακαδημαϊκός και καθηγητής, ο οποίος ζει και εργάζεται στην Αβάνα της Κούβας, παρουσιάζοντας το έργο του σε όλο τον κόσμο.

Γεννηθείς το 1963 στην Αβάνα, ο Carlos Celdrán εμπλούτισε αρχικά την αγάπη και την εξειδίκευσή του στο θέατρο στο Ανώτερο Ινστιτούτο Τέχνης στην Αβάνα, όπου έλαβε πτυχίο στις Παραστατικές Τέχνες (Performing Arts Studies). Αφού αποφοίτησε με τιμητική διάκριση το 1986, ασχολήθηκε επαγγελματικά με τον τομέα εκπαίδευσής του, εργαζόμενος αρχικά ως σύμβουλος και αργότερα ως σκηνοθέτης για το Teatro Buendía στην Αβάνα.

Κατείχε το ρόλο αυτό μέχρι το 1996, όταν αποφάσισε ότι ήταν η σωστή στιγμή να δημιουργήσει τη δική του θεατρική ομάδα, την πλέον παγκοσμίως γνωστή και εξαιρετικά αξιόλογη Argos Teatro. Έχοντας ως βάση την Αβάνα, το Argos Teatro έχει κερδίσει μεγάλη φήμη μέσα από την παρουσίαση ευρωπαϊκών κλασικών, σύγχρονων λατινοαμερικανικών θεατρικών έργων και πρωτότυπων παραγωγών υπό την ειδική επίβλεψη του Carlos Celdrán ως σκηνοθέτη.

Οι παραστάσεις του Argos Teatro έχουν ως στόχο να δώσουν νέα πνοή μέσα στον κανόνα του σύγχρονου ευρωπαϊκού θεάτρου, με παραστάσεις των Μπρεχτ, Μπέκετ, Ίψεν και Στρίντμπεργκ φέρνοντας τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και τις προτιμήσεις, στο κοινό της Λατινικής Αμερικής. Το Argos Teatro επικεντρώθηκε στο έργο Κουβανών θεατρικών συγγραφέων, παρουσιάζοντας παραγωγές ντόπιων καλλιτεχνών όπως ο Gonzalez Melo, σε πολλές περιπτώσεις. Είναι αυτή η συνύφανση διαφορετικών πολιτισμών που βοήθησε το Argos Teatro, μία από τις κορυφαίες θεατρικές ομάδες της Κούβας, να αναγνωριστεί πέρα από τα σύνορα. Το περίφημο εργαστήρι υποκριτικής του Argos Teatro, το οποίο επιδιώκει να βρει μια κοινή γλώσσα για τους καλλιτέχνες, έχει θεωρηθεί και ανακηρυχθεί ως μια πρωτοβουλία που ενώνει τον κόσμο.

Η σημαντικότερη στιγμή στην πορεία του θιάσου μέχρι σήμερα, αποτελεί η παραγωγή Δέκα Εκατομμύρια, που έγραψε και σκηνοθέτησε ο ίδιος ο Carlos Celdrán. Αυτή η παραγωγή απέσπασε εγκωμιαστικές κριτικές και παρουσιάστηκε επί σκηνής τόσο στην Κούβα όσο και διεθνώς. Η πιο πρόσφατή του παραγωγή, Misterios y pequeñas piezas (Μυστήρια και μικρά κομμάτια) το 2018, επίσης σε κείμενο και σκηνοθεσία του Carlos Celdrán, έτυχε κι αυτό θερμής υποδοχής.

Αυτές οι προσπάθειες του Carlos Celdrán, για την Κούβα και το διεθνές θέατρο, τον έχουν αναδείξει σε διακεκριμένο άνθρωπο του θεάτρου με αμέτρητα βραβεία και επαίνους. Έλαβε το Βραβείο Θεατρικών Κριτικών Κούβας στην κατηγορία «Καλύτερη Σκηνοθεσία», 16 φορές από το 1988 έως το 2018. Πέρα από αυτή τη σημαντική επιβράβευση, έχει κερδίσει επίσης την αναγνώριση της χώρας του και του κόσμου, αποσπώντας την Εθνική Διάκριση του Κουβανικού Πολιτισμού το 2000 και το Εθνικό Βραβείο Θεάτρου της Κούβας το 2016, μεταξύ πολλών άλλων.

Κατά τη διάρκεια της αξιοσημείωτης αυτής καριέρας, ο Carlos Celdrán παρέμεινε αφοσιωμένος στο να εμπνέει και να βοηθά άλλους, ως καθηγητής σε ιδρύματα υψηλού επιπέδου στην Κούβα, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη. Ο ίδιος στη συνεχή προσπάθειά του να βελτιώσει και να εμβαθύνει τις γνώσεις του, έλαβε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα το 2011 από το Πανεπιστήμιο Rey Juan Carlos της Μαδρίτης.

Οι ικανότητες διδασκαλίας του Carlos Celdrán τον ανέδειξαν σε διδακτικό μέλος του Ανώτατου Ινστιτούτου Τεχνών της Κούβας για περισσότερο από 20 χρόνια και υπήρξε επικεφαλής του μεταπτυχιακού μαθήματος σκηνοθεσίας από το 2016, κληροδοτώντας τις γνώσεις του στις επόμενες γενιές των Κουβανών θεατρικών δημιουργών. Την ίδια στιγμή βρίσκει την διέξοδό του για καλλιτεχνική έκφραση στη σκηνοθεσία και τη δραματουργία με το Argos Teatro.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

Πολιτιστικά

η Μελίνα Μποτέλλη στις Σέρρες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Για μια ακόμη φορά ανεπανάληπτη η Μελίνα Μποτελλη, στο θεατρικό μουσικό μονόλογο ,χθες στις Σέρρες.
Επί σχεδόν δύο ώρες το κοινό παρακολουθούσε έκθαμβο ,να ξεδιπλώνεται μπροστά του το μεγάλο ταλέντο της ηθοποιού και μουσικής ερμηνεύτριας.

Ένα συγκλονιστικό αφιέρωμα στη μητρότητα, την τέχνη και τους ανθρώπους της.
Εναλλαγές χαρακτήρων, προσώπων και ρόλων από την Μελίνα Μποτελλη η οποία έγραψε, σκηνοθέτησε και ερμήνευσε τον θεατρικό μουσικό μονόλογο ΔΥΟ ΓΥΜΝΆ ΆΣΠΡΑ ΧΈΡΙΑ.

Όρθιο το κοινό χειροκροτούσε στο τέλος την ηθοποιό, εκφράζοντας τον θαυμασμό και τη συγκίνηση του με κάθε τρόπο. Το αμφιθέατρο του ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου Σερρών Αριστοτέλειο δονήθηκε με μοναδικό τρόπο από ηθοποιό και κοινό.
Μια άριστα οργανωμένη παράσταση από το ΔΗΠΕΘΕ Σερρών.

Ήταν μια μοναδική βραδιά που θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη όσων παραβρέθηκαν.
Παρόντες εκπρόσωπος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη. Σερρών κκ. Θεολογου, ο πρόεδρος του ΔΗΠΕΘΕ κ. Γιάννης Γατσιος , μέλη του ΔΣ ,καθώς και η καλλιτεχνική διευθύντρια του ΔΗΠΕΘΕ και ηθοποιός κ. Καλλιόπη Ευαγγελίδου .

 

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Πρόσκληση εθελοντών Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Το Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας συμπληρώνει φέτος το Σεπτέμβρη τα 44 χρόνια του.

Σε πείσμα των δύσκολων καιρών συνεχίζει τις δράσεις του και τις εξακτινώνει από την  πόλη της Δράμας στην υπόλοιπη Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η προσπάθεια αυτή  δεν θα είχε επιτύχει αν η ίδια η πόλη δεν το στήριζε ηθικά και έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια.

Καλούμε και φέτος όσους θα ενδιαφέρονταν να προσφέρουν εθελοντική εργασία κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ (12-18 Σεπτεμβρίου 2021) ή και κατά την προετοιμασία, να υποβάλλουν βιογραφικά και αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος στο info@dramafilmfestival.gr

Απαραίτητα προσόντα:

Γνώση ξένης γλώσσας (κατά προτίμηση αγγλικά)

Χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή

Πληροφορίες:

Γραμματεία Φεστιβάλ, Αγίας Βαρβάρας 9, 66100 Δράμα

Τηλ.: +30 25210 47575

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Στη Δράμα “Ο Λύκος και τα 3 Γουρουνάκια” από το Μικρό Θέατρο Λάρισας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

“ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Πιστό & πάντα συνεπές στο Καλοκαιρινό ραντεβού του, με τους Μικρούς αλλά και τους μεγάλους φίλους του, παρουσιάζει την Νέα του Ποιοτική παιδική παραγωγή σε όλη την ΕΛΛΑΔΑ !

“Ο ΛΥΚΟΣ & ΤΑ 3 ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ “

 ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ & ΜΟΝΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΘΕΡΙΝΟ ΣΙΝΕΜΑ “ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ “ – ΔΡΑΜΑ

ΤΡΙΤΗ 13 ΙΟΥΛΙΟΥ – ΩΡΑ 21.00

Λίγα λόγια για το έργο…

Το Μικρό Θέατρο Λάρισας , κλείνοντας αισίως τα  11 χρόνια συνεπής παρουσίας στον χώρο του ποιοτικού παιδικού θεάτρου ,παρουσιάζει για 10η χρονιά στην πόλη σας, μια παιδική παράσταση που θα μιλήσει στην καρδιά των μικρών αλλά & μεγάλων φίλων μας!!!

Tο πασίγνωστο παραμύθι του James Halliwell-Phillipps σε μια νέα θεατρική απόδοση, όπου θα διασκεδάσει τους μικρούς και μεγάλους φίλους. “Ο Λύκος και τα Τρία Γουρουνάκια σε νέες περιπέτειες“! Τα τρία γουρουνάκια προσπαθούν να φτιάξουν τα δικά τους σπίτια και ο Λύκος βρίσκει την ευκαιρία να τους “κλέψει” τις λίρες! Δεν είναι τελείως μόνος αυτή την φορά, καθώς έχει και την αμέριστη συμπαράσταση του ….βοηθού του!!  Θα καταφέρουν τα γουρουνάκια να γλιτώσουν και να χτίσουν τα σπίτια τους?

Θα σώσουν τους εαυτούς τους και τις λίρες τους;.

Σκηνοθεσία ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΗΣ

*ΜΙΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ*

ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ : ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ : SEVEN SPOT – ΤΗΛ 25210 39159

& ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ 6998337232

Προπώληση 8€ – Ταμείο 10€ – INFO – 6974797109

VIVA.GR 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Γυναίκα μαχαίρωσε άνδρα σε λεωφορείο, εκτελούσε δρομολόγιο Καβάλα – Δράμα (Οι πληροφορίες δεν επιβεβαιώθηκαν από την αστυνομία)

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η Δράμα θα συνδεθεί μετά από χρόνια με τη νέα σιδηροδρομική γραμμή και αυτό το θεωρούν επιτυχία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η Διεκδίκηση. Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Στάση Εργασίας εργαζομένων Γ.Ν . Δράμας για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Στην έκτη θέση των 10 μέτρων με αεροβόλο πιστόλι η Άννα μας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό 11.700 εκπαιδευτικών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Στο Τόκιο και επισήμως ο Οδυσσέας Μελαδίνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

21/7/2021: Η συγκέντρωση στη Δράμα κατά των μέτρων για τον covid

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Θερινές εκπτώσεις, εκτάκτως φέτος, από την Δευτέρα, 5 Ιουλίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Δημόσια Επίσημη Δήλωση Λευτέρη Καλλινικίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ9 ώρες πριν

Το τζιν dry river από τη Δράμα που «κέρδισε» και τον Ηλία Μαμαλάκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η συγκέντρωση στη Δράμα κατά των μέτρων για τον covid-19

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Κορακάκη και Πετρούνιας σημαιοφόροι της Ελλάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Σιδηροδρομική Εγνατία: Ατόπημα ή Συνειδητή επιλογή;

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

«Θα κάνουμε την Ελλάδα υπερήφανη» δηλώνουν Κορακάκη και Πετρούνιας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ32 λεπτά πριν

28 Ιουλίου: 5 κρούσματα στη Δράμα, 2.874 στην Ελλάδα, 86.123 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ9 ώρες πριν

Το τζιν dry river από τη Δράμα που «κέρδισε» και τον Ηλία Μαμαλάκη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ10 ώρες πριν

Κτηματολόγιο: Έναρξη Προανάρτησης στην Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

27 Ιουλίου: 16 κρούσματα στη Δράμα, 3.593 στην Ελλάδα, 97.664 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Πρόσκληση για μόνιμο διορισμό 11.700 εκπαιδευτικών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

26 Ιουλίου: 4 κρούσματα στη Δράμα, 2.070 στην Ελλάδα, 44.993 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

25 Ιουλίου: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.553 στην Ελλάδα, 61.923 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Ομάδα τύπου Project Δράμα 2020: Δουλειές του ποδαριού

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Στην έκτη θέση των 10 μέτρων με αεροβόλο πιστόλι η Άννα μας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Στον τελικό των 10 μέτρων με αεροβόλο πιστόλι η Άννα μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

24/7/2021: Η συγκέντρωση στη Δράμα κατά των μέτρων για τον covid

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

24 Ιουλίου: 11 κρούσματα στη Δράμα, 2.472 στην Ελλάδα, 80.535 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Στάση Εργασίας εργαζομένων Γ.Ν . Δράμας για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Στρατηγικό σχέδιο προβολής και προώθησης του brand «Ελληνικό Μάρμαρο»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

23 Ιουλίου: 7 κρούσματα στη Δράμα, 2.854 στην Ελλάδα, 88.320 τεστ ημέρας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών