Connect with us

Πολιτιστικά

Βώλακας: ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ του ΑΡΡΑΒΩΝΑ – ΓΑΜΟΥ (Μέρος 1ο)

Δημοσιεύθηκε

στις

Κοινωνικοί Θεσμοί και Παραδόσεις του Βώλακα

Άρθρο του Δημήτρη Σταμπουλή

Οι παραδοσιακές μας αγροκτηνοτροφικές κοινότητες – κοινωνίες, ήταν πατριαρχικά δομημένες – δεσποτικές. Η μεγάλη οικογένεια, όπου συμβίωναν στο ίδιο Νοικοκυριό τρεις γενεές, με τον γηραιότερο να είναι ο αρχηγός της Οικογένειας, ήταν ένα από τα βασικά γνωρίσματα της εποχής εκείνης.

Στις ανδροκρατούμενες κοινωνίες όπως της δικής μας, οι άνδρες είχαν προνόμια και οι γυναίκες υποχρεώσεις. Είχαν το πάνω χέρι. Οι άνδρες ήταν αυτοί που κάνανε το κουμάντο σε όλες τις εκφάνσεις της οικογενειακής ζωής και της παραγωγικής διαδικασίας.

Οι γυναίκες αν και συνεισέφεραν τα μέγιστα στη ζωή της οικογένειας όχι μόνον δεν λογαριάζονταν ως προσωπικότητες αλλά δεν είχαν ούτε καν υπόληψη. Σημαντικότατος ο ρόλος της γυναίκας που δεν περιορίζονταν στις εργασίες του Σπιτιού και την τεκνοποίηση αλλά και η συμμετοχή της στην οικονομική – παραγωγή διαδικασία ήταν καταλυτική.

Οι γονείς δεν είναι αυτοί που έχουν μόνον την ευθύνη της ανατροφής των δικών τους παιδιών, αλλά καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό ακόμη και το μέλλον των γενεών που έπονται αυτών, ενόσω βρίσκονται εν ζωή. Ο Πρωτότοκος (ο πρώτος γιός της οικογένειας) και στη δική μας περίπτωση αποτελεί τον εκλεκτό, το θείο δώρο, όπου πάνω του στρέφονται όλες οι φροντίδες και τα ενδιαφέροντα της οικογένειας καθώς θα εκπαιδευτεί κατάλληλα για να αναλάβει τα σκήπτρα της οικογενειακής διαιώνισης – παράδοσης.

Η κοινωνική καταγωγή ή προέλευση έπαιζε και εξακολουθεί να διαδραματίζει καθοριστικό παράγοντα στην ποιότητα της ζωής των ανθρώπων. Μια οικογένεια αποφασίζει από συμφέρον και μόνον, να ενώσει το κορίτσι της με το αγόρι μιας άλλης οικογένειας, συνήθως ίδιας κοινωνικής καταγωγής, όπου οι ενδιαφερόμενοι μελλόνυμφοι δεν έχουν απολύτως καμιά άλλη εναλλακτική επιλογή. Όταν το άτομο στερείται του δικαιώματος ν΄ αποφασίζει για τον εαυτό του, τότε βρίσκεται σε καθεστώτος δουλείας.

Ο παραδοσιακός γάμος, όπως συνηθίζεται να λέγεται το θρησκευτικό μυστήριο του γάμου, αποτελούσε μία ολοκληρωμένη τελετουργία, στην οποία συμμετείχαν και ήταν καλεσμένοι – χωρίς καμιά εξαίρεση όλοι οι κάτοικοι του χωριού. Τόσο οι γάμοι όσο και οι αρραβώνες αλλά και άλλα σημαντικά σημαδιακά, ουσιαστικά κοινωνικά γεγονότα στη ζωή των κατοίκων, επικράτησαν να θεωρούνται και να ονομάζονται κοινωνικοί θεσμοί.

Οι παραγωγικές διαδικασίες ήταν αυτές που καθόριζαν και καθορίζουν κυρίως το τρόπο ζωής της εκάστοτε κοινωνίας. Μέσα στα πλαίσια της αγροκτηνοτροφίας διαμορφώθηκε και ο τρόπος ζωής των κατοίκων και αναπτύχθηκαν, οι ηθικές αξίες και οι κοινωνικοί θεσμοί που διέπουν και χαρακτηρίζουν ακόμα σε μεγάλο βαθμό την κλειστή και απομακρυσμένη κοινότητα του Βώλακα.

Η διατύπωση της άποψης ότι και η τεκνοποίηση έπαιρνε μέρος σε καθορισμένες εποχές στην γεωργική, κτηνοτροφική κλειστή κοινωνία του Βώλακα μπορεί κάποιος να το επαληθεύσει μέσω των ληξιαρχικών πράξεων γεννήσεως για την εποχή εκείνη.

Η περίοδος των αρραβώνων διαρκούσε κυρίως από τα Χριστούγεννα μέχρι τον Οκτώβρη. Από τον Οκτώβρη μέχρι τον Μάιο τελούνταν ουσιαστικά οι γάμοι και μάλιστα στις μεγάλες εορτές της ορθοδοξίας, όπως του Αγίου Δημητρίου, Αθανασίου, Γεωργίου. Το φαινόμενο της τέλεσης ομαδικών γάμων τις συγκεκριμένες αυτές εορτάσιμες ημέρες είχε πάρει την μορφή ενός άτυπου θεσμού.

Σπάνια παντρεύονταν οι νέοι την περίοδο του καλοκαιριού ιδίως μάλιστα σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όπου επικρατούσε λόγος ανώτερης βίας όπως: όταν κάποιο ζευγάρι κλέβονταν, όταν κάποιος ξαναπαντρεύονταν, όταν καλούνταν ο νέος στο στρατό ή σε επιστράτευση κ.α. .

Πολιτιστικά

Ξεκινά το LAB (5-7/2). Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2021 ξεκινά το LAB (5-7/2) του Φεστιβάλ Δράμας. Παρακολουθήστε το μέσω Live Streaming

Με συμμετοχή ρεκόρ ξεκινά σήμερα Παρασκευή το πρώτο LAB του φεστιβάλ Δράμας, το νέο, ετήσιο, εκπαιδευτικό πρόγραμμα του DISFF με επικεφαλής την Βαρβάρα Δούκα.

Η συμμετοχή μέσω zoom θα πραγματοποιηθεί με αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Ωστόσο, όλοι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να το παρακολουθήσουν σε livestreaming στην ιστοσελίδα του Φεστιβάλ, στο παρακάτω διεύθυνση:
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-program/

Εδώ, θα βρείτε πληροφορίες για το Pitching Lab
https://www.dramafilmfestival.gr/festival/pitching-lab/

Εδώ, πληροφορίες για το Cinematherapy
https://www.dramafilmfestival.gr/schedule/cinema-therapy/

Κι εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε τις ταινίες για το πρόγραμμα της Κυριακής
https://www.dramafilmfestival.gr/lab-movies/

Θυμίζουμε πως το πρώτο τριήμερο LAB του 2021,πραγματοποιείται με την υποστήριξη του γραφείου ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ MEDIA και θα διεξαχθεί στις 5-7 Φεβρουαρίου. Συμμετέχουν οι Βαρβάρα Δούκα, Τζωρτζίνα Κακουδάκη , Ντενίς Νικολάκου , Στάθης Παρασκευόπουλος και Θέλγια Πετράκη, ενώ σε συζήτηση που συντονίζει ο Ηλίας Δημητρίου, παίρνουν μέρος οι σκηνοθέτες Ρηνιώ Δραγασάκη , Γιώργος Ζώης,Τζώρτζης Γρηγοράκης , Γιώργος Μπουγιούκος, Χάρης Βαφειάδης και Γιάννης Μπουγιούκας.

Ο ετήσιος προγραμματισμός του Lab περιλαμβάνει μία σειρά από workshops, προβολές, masterclasses και διαδραστικά εργαστήρια με παιδιά (Κid’s LAB).

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Ο Γιώργος Ζώης Head Programmer του διεθνούς διαγωνιστικού προγράμματος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

O σκηνοθέτης Γιώργος Ζώης αναλαμβάνει επικεφαλής προγράμματος του Διεθνούς Διαγωνιστικού Τμήματος του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Πολυβραβευμένος δημιουργός, με μια ευδιάκριτη και ανανεωτική κινηματογραφική ματιά ως καλλιτέχνης που έχει αναγνωριστεί στα μεγαλύτερα διεθνή φεστιβάλ (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο), ο Γιώργος Ζώης, αν και έχει πλέον στο ενεργητικό του μια μεγάλου μήκους ταινία (Interruption) και ήδη προετοιμάζει την επόμενη, δεν δίστασε να επιστρέψει στην μικρού μήκους φόρμα, όπως έγινε με την ταινία του Τhird Kind, η οποία έκανε την πρεμιέρα της στις Κάννες και το Touch me, μια ανάθεση της Στέγης Ιδρύματος Ωνάση.

Με τη νέα του ιδιότητα, αυτή του head programmer, επιστρέφει στο Φεστιβάλ Δράμας, όπου το 2010 με το Casus Belli απέσπασε την κορυφαία διάκριση του θεσμού, τον Χρυσό Διόνυσο –σηματοδοτώντας την έναρξη μιας σπουδαίας πορείας.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έρχεται ο Γιώργος Ζώης στην ομάδα μας», σημειώνει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Δράμας Γιάννης Σακαρίδης. «Η εξωστρέφεια μας συνεχίζεται και ενισχύεται σημαντικά. Σήμερα, το Φεστιβάλ της Δράμας όχι μόνο είναι ανοιχτό σε όλους, αλλά νιώθει την ανάγκη να απευθυνθεί και να επικοινωνήσει με όλους. Χωρίς γεωγραφικούς, φυλετικούς, και ηλικιακούς περιορισμούς. Χωρίς διακρίσεις. Το σινεμά φτιάχνεται από όλους, μιλάει για όλους, κρίνεται από όλους και απευθύνεται σε όλους. Οι ταινίες είναι μια ακόμα δικαιολογία για να καταλάβουμε ο ένας τον άλλον και να έρθουμε λίγο πιο κοντά».

Ο Γιώργος Ζώης είναι σκηνοθέτης και παραγωγός.

  • Το έργο του έχει επιλεγεί στα μεγαλύτερα φεστιβάλ του κόσμου (Κάννες, Βενετία, Βερολίνο, Λοκάρνο, Ρότερνταμ, Telluride, Palm Springs, Clermont Ferrand) και έχει αναγνωριστεί με πολλά βραβεία και διακρίσεις παγκοσμίως.
  • Στην Ελλάδα έχει κερδίσει το βραβείο καλύτερης μικρού μήκους ταινίας για το Casus Belli από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και επτά βραβεία στο Φεστιβάλ Δράμας –ανάμεσά τους αυτά της καλύτερης ταινίας/σκηνοθεσίας/σεναρίου.
  • Η πρώτη του μεγάλου μήκους Interruption έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Βενετίας το 2015 και κέρδισε το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενου σκηνοθέτη από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου. ‘
  • Έχει κερδίσει υποψηφιότητα καλύτερης σκηνοθεσίας από την Ευρωπαϊκή Ακαδημία κινηματογράφου για την ταινία του Τίτλοι Τέλους ενώ έχει διατελέσει μέλος της επίσημης κριτικής επιτροπής “Λιοντάρι του μέλλοντος” στο 74ο Διεθνές Φεστιβάλ της Βενετίας.
  • Η τελευταία του ταινία Third Kind έκανε πρεμιέρα στην Εβδομάδα Κριτικής του Φεστιβάλ των Καννών το 2018 και τώρα βρίσκεται στην προετοιμασία της επόμενης μεγάλου μήκους του ταινία με τίτλo Arcadia.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής 12 ωρών με την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου έως Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021, 17.00-20.00

Η Δημοτική Θεατρική Κοινωφελής Επιχείρηση Καβάλας στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής της δραστηριότητας, διοργανώνει διαδικτυακό σεμινάριο φωνητικής, διάρκειας 12 ωρών, με θέμα «Εργαστήρι φωνής με έναυσμα τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη», με εισηγήτρια την ηθοποιό και δασκάλα αγωγής λόγου Ρηνιώ Κυριαζή.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ηθοποιούς επαγγελματίες και ερασιτέχνες, μουσικούς και εκπαιδευτικούς και κινείται γύρω από τα εξής:

Η φωνή ως λειτουργία. Περιγραφή και ανάλυση του τρόπου παραγωγής του ήχου και της λειτουργίας της φωνής. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε την οργανική λειτουργία ώστε να συνειδητοποιήσουμε πώς αυτή εμποδίζεται. Να κατανοήσουμε πώς οι περιττές εντάσεις διαστρεβλώνουν την δυνητικά τέλεια φυσική λειτουργία του σώματος και να προσπαθήσουμε να την αποκαταστήσουμε.

Η υγεία της φωνής. Απαραίτητη είναι η φροντίδα της υγείας της φωνής. Αντιμετώπιση ειδικών προβλημάτων που δημιουργούνται με χρόνια κακή χρήση του εργαλείου της φωνής. Σειρά ασκήσεων που ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να επαναλάβει μετά το πέρας του σεμιναρίου, μόνος του συστηματικά.

Το νόημα πέρα απ’ το αυτονόητο. Εμβάθυνση στο νόημα που αποκαλύπτει ο λόγος. Ως όχημα για την βαθύτερη κατανόηση εμφανίζεται η ξεχωριστή μουσικότητα κάθε συγγραφέα.

Ενασχόληση με τα χορικά των Βακχών του Ευριπίδη σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά.  

Περιγραφή μεθοδολογίας

Η Ρηνιώ Κυριαζή συνδυάζει τρεις διαφορετικές μεθόδους φωνής με διαφορετικές αφετηρίες αλλά κοινούς στόχους που αλληλοσυμπληρώνονται δημιουργικά μέσα από την εξέλιξή τους. Οι βασικοί άξονες των ασκήσεων επικεντρώνονται στην αναπνοή της μουσικής και του λόγου. Η αναπνοή είναι σκέψη και η σκέψη αναπνοή. Το διάφραγμα πρέπει να γυμνάζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να παραμένει ευέλικτο για να μπορεί να ανταποκρίνεται στην απειροελάχιστη κίνηση της σκέψης.

Η μέθοδος της Μίρκας Γεμεντζάκη αντιμετωπίζει το ανθρώπινο σώμα ως το τελειότερο μουσικό όργανο που για να ηχήσει με τον μοναδικό τρόπο που υποβάλλει το σχήμα του κάθε ανθρώπου θα πρέπει να είναι απαλλαγμένο από τις περιττές εντάσεις που του επιβάλλουμε. Θα πρέπει λοιπόν να αποκατασταθεί πρώτα απ’ όλα η φυσική λειτουργία της αναπνοής. Μόνο έτσι μπορούμε να προσεγγίσουμε τον ήχο που θα το δονεί και που συνεχώς θα μας εκπλήσσει με τις εντάσεις, το εύρος και τα χρώματα του.

Η μέθοδος της Kristin Linklater με άξονα επίσης την απελευθέρωση της φυσικής φωνής επικεντρώνεται στην εμβάθυνση του νοήματος των λέξεων.

Η μέθοδος του Roy Hart μέσα από αρχικά πολύ ελεύθερους φωνητικούς αυτοσχεδιασμούς ανοίγει ακόμα περισσότερο το πεδίο της φαντασίας και της έκπληξης -προσφέρει τα κλειδιά για να ξεκινήσει ένα ταξίδι ανακάλυψης. Όπως το σύμπαν η φωνή είναι ανεξερεύνητη και πάντα μαγευτική.

Βιογραφικό Ρηνιώ Κυριαζή

Είναι απόφοιτος της Ανωτέρας Σχολής Δραματικής Τέχνης του Εθνικού Θεάτρου και του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστήμιου Αθηνών. Έχει σπουδάσει συστηματικά τη μέθοδο φωνής της Μίρκας Γεμεντζάκη, τη μέθοδο freeing the natural voice της Kristin Linklater και τη μέθοδο του Roy Hart με τον Jonathan Hart.

Έχει διδάξει το μάθημα της Αγωγής του Λόγου στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και στις Ανώτερες Σχολές Δραματικής Τέχνης του Ωδείου Αθηνών, «Αρχή» της Νέλλης Καρρά και Γ. Θεοδοσιάδη. Δίδαξε στο Λύκειο Επιδαύρου 2017 σεμινάριο με τίτλο «Η φωνή του θρήνου» και στο Θερινό Μαντείο 2018 και 2019 στη Δωδώνη «Τόπος των Ήχων».

Έχει πραγματοποιήσει τη φωνητική διδασκαλία στην παράσταση «Πέρσες» του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Dimiter Gotscheff, στις «Βάκχες» του Ευριπίδη σε σκην. Έκτορα Λυγίζου, στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκην. Δημήτρη Ξανθόπουλου και στον «Διγενή Ακρίτη, στα όρια» σε σκην. Σοφίας Καραγιάννη όπου δημιούργησε και τα ηχητικά-μουσικά τοπία, και σε πολλές παραστάσεις στο Απλό θέατρο του Αντώνη Αντύπα και στο θέατρο του Νέου Κόσμου. Έχει σκηνοθετήσει την παράσταση «Βάκχες. Το σώμα δίχως σώμα» -βασισμένη στις Βάκχες του Ευριπίδη- για το Εργαστήριο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Φιλίππων 2020, «Τα μάγια της πεταλούδας» του Φ.Γ.Λόρκα για το Δη.Πε.Θε. Ιωαννίνων και την παράσταση «Μεταξύ Φαλήρου και Κορυδαλλού» για το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά. Συμμετείχε στο Onassis youth festival 2018 με το 4ο Λύκειο Πετρούπολης και την παράσταση, «Προμηθέα, μέρα ή νύχτα;».

Το θεατρικό της έργο «Η Μεγάλη Άρκτος» κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «το Ροδακιό».

Έχει μεταφράσει από τα γαλλικά για το Φεστιβάλ Αθηνών το έργο της Alexandra Badea, «Ακραιόφιλο».

Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τους σκηνοθέτες Dimiter Gotshceff, Λευτέρη Βογιατζή, Άννα Κοκκίνου, Γιάννη Χουβαρδά, Θοδωρή Γκόνη, Νίκο Φλέσσα, Βίκτορα Αρδίττη, Elisabeth Marie, Άσπα Τομπούλη, Σοφία Καραγιάννη, Chiara Quidi, Αύρα Σιδηροπούλου, Νίκο Καμόντο, Δημήτρη Μπίτο, Νίκο Χατζηπαπά, Άννα Συνοδινού και Διονύση Σαββόπουλο.

Έχει παρουσιάσει την παράσταση «Φεύγουσα κόρη» σε σκηνοθεσία Μίρκας Γεμεντζάκη, βασισμένη στο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Μια ψυχή» και στη μελέτη, έρευνα και καταγραφή που έχει πραγματοποιήσει πάνω σε παραμύθια, νανουρίσματα και μοιρολόγια της Ηπείρου.

Για την παράσταση αυτή ήταν υποψήφια για το βραβείο Μελίνας Μερκούρη 2007.

Στον κινηματογράφο έχει παίξει στην ταινία του Τώνη Λυκουρέση «Σκλάβοι στα δεσμά τους», «Common birds» διασκευή των Ορνίθων του Αριστοφάνη των Sylvia Maghoni- Gream Thomson, στον «Ανεμιστήρα» του Δημήτρη Μπίτου και στο «Μαξιλάρι» του Κωνσταντίνου Κακογιάννη καθώς και σε μικρού μήκους του Ευθύμη Kosemund Σανίδη και Δημήτρη Νάκου.

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί μέσω της εφαρμογής zoom.

Η συμμετοχή είναι δωρεάν και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα)

Για περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχής μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Αποτελέσματα Δημοσκόπησης

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

ΔΕΗ. Ρύθμιση οφειλών καταναλωτών με ευνοϊκούς όρους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Δόξα Δράμας – Διαγόρας Ρόδου 0-2

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Η συμφωνία των πολιτικών Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

31 Ιαν: Χωρίς κρούσμα και σήμερα στη Δράμα, 484 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

2 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1261 στην Ελλάδα, τα 652 στην Αττική, 22 νεκροί

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Εφημερίες Φαρμακείων από 01-02-2021 έως 28-02-2021

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

3 Φεβ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 1.151 στην Ελλάδα, τα 612 στην Αττική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

30 Ιαν: Χωρίς κρούσμα η Δράμα, 795 στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η παιδεία στο απόσπασμα; Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

13 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1222 στην Ελλάδα, 45.833 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Ραντεβού για εμβολιασμό πολιτών από 60 έως 64 ετών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Πυρκαγιά σε κατοικία στο Δοξάτο Δράμας – νεκρός ηλικιωμένος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Κατ’ εξαίρεση καταβολή αποζημιώσεων και ενισχύσεων στους κτηνοτρόφους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Αναβλήθηκε ο αγώνας της Δόξας με την Λάρισα, δικαίωση από το Εφετείο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

19 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1460 στην Ελλάδα, 45.653 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ώρες πριν

Οι χειροκροτητές της εξουσία Του Τζίμα Μαργαρίτη, καθηγητή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ10 ώρες πριν

28 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.269 στην Ελλάδα, 26.330 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

27 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, 1.630 στην Ελλάδα, 46.065 τεστ ημέρας

Εκπαιδευτικά2 ημέρες πριν

Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

26 Φεβ: 1 κρούσμα στη Δράμα, 1.790 στην Ελλάδα, 50.334 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Ανακαινίστηκε και λειτουργεί ξανά η βιβλιοθήκη της Αδριανής.

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Κολιτσιδάκης: «Ζεσταίνει το πράγμα στη Δόξα»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Την Κυριακή στο Κραχτίδης στις 12:00 με την Κέρκυρα ο ΔΡΑΜΑ 1986

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Ένωση Αξιωματικών ΑΜΘ: Εθιμοτυπική συνάντηση με τον κ. Ξανθόπουλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

25 Φεβ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 1.784 στην Ελλάδα, 50.247 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

24 Φεβ: 2 κρούσματα στη Δράμα, 1.913 στην Ελλάδα, 55.543 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

23 Φεβ: 3 κρούσματα στη Δράμα, αλλά 2.147 στην Ελλάδα, 55.543 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Κάθετος Άξονας Δράμας – Αμφίπολης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Εικόνα διάλυσης στο Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Δυστυχώς, τα θαλασσοδάνεια τελικά καλείται να πληρώσει ο Ελληνικός Λαό

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών

error: Content is protected !!