Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θ. Ξανθόπουλος: Για τη “σιδηρoδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό τη Δράμας

Published

on

Αρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου, βουλευτή Δράμας και τομεάρχη Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την “σιδηροδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό της Δράμας

ΩΡΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Τον δημόσιο διάλογο της περιοχής μας απασχολεί η λεγόμενη Σιδηροδρομική Εγνατία. Αφορμή αποτέλεσε η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης από πλευράς Περιφερειακού Συμβουλίου, η οποία απόφαση αναζωπύρωσε την συζήτηση. Αυτό όμως που τροφοδότησε επί πλέον τον διάλογο είναι η επιστολή του Βουλευτή της ΝΔ κ. Κ. Μπλούχου, ο οποίος υπερασπιζόμενος την Κυβερνητική Επιλογή και την Απόφαση της Περιφέρειας αρκείται σε απλές διαπιστώσεις και παραινέσεις ψυχολογικού περιεχομένου.

Με τη σειρά μου οφείλω να παρέμβω στον διάλογο αυτό και να καταθέσω την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. για ένα μείζον θέμα, στο οποίο κρινόμαστε, και μάλιστα σκληρά, ΟΛΟΙ!

Είναι δεδομένο ότι η υφιστάμενη χάραξη και η σιδηροδρομική γραμμή δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις. Σ’ αυτό συμφωνούμε όλοι, φυσικά και η Πολιτεία. Ωστόσο, ο Ο.Σ.Ε. το μόνο πράγμα που εξήγγειλε μέχρι το 2016 ήταν ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μέχρι την Αμφίπολη και δυνητικά μέχρι Καβάλα και μάλιστα διερχόμενος βόρεια των λιμνών. Αυτό γινόταν από τις αρχές του 21ου αιώνα συνήθως στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ο.Σ.Ε., που ενδεχομένως να προέκυψε από κάποιες μελέτες σκοπιμότητας, ήταν η κατασκευή μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ξεκινούσε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και θα κατέληγε στους Κήπους του Έβρου με προοπτική στη συνέχεια να συνδεθεί με το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο, που βρισκόταν ήδη στην Ραιδεστό, νέο και ηλεκτροκίνητο δίκτυο και να καταλήξει στην Κων/πολη. Για τον σκοπό αυτό είχαν ανατεθεί ακόμη από τα τέλη του 20ου αιώνα μελέτες στην Περιφέρεια της Ηπείρου, οι οποίες βρίσκονται ημιτελείς και αναξιοποίητες στα αρχεία του Ο.Σ.Ε..

Η πρώτη φορά που ανατέθηκε και πληρώθηκε αργότερα μελέτη χάραξης νέας γραμμής ανατολικά της Θεσ/νίκης ήταν το 2016. Η μελέτη προέκρινε την προτεινόμενη χάραξη. Και επ’ αυτής ουδεμία διαβούλευση έγινε παρά μόνον γνωμοδοτήσεις κι αυτές μόλις τους τελευταίους μήνες. Πάνω από 20 φορείς, κυρίως υπηρεσίες, εξέφρασαν άποψη επί των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης και έχουν ήδη γνωμοδοτήσει αρνητικά μερικές εξ αυτών, όπως η υπηρεσία Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που απέρριψε την χάραξη, η οποία διέρχεται από 19 αρχαιολογικούς χώρους και 4 περιοχές NATURA χωρίς όμως οι αποφάσεις των φορέων αυτών να έχουν αποτρεπτικό αποτέλεσμα.

Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε κατάργηση σιδηροδρομικών σταθμών μετατρέποντάς τους σε ταβέρνες ή αφήνοντάς τους να πυρποληθούν και να καταρρεύσουν (βλέπετε Παρανέστι και Πλατανιά), η νέα χάραξη προβλέπει 8 νέους σταθμούς και δύο στάσεις σε μήκος 155 χιλιομέτρων ανατολικά της Θεσ/νίκης. Επομένως, μια στάση ανά 15 χιλιόμετρα. Τίποτε πιο ξεκάθαρο από έναν ήδη εξαγγελθέντα προαστιακό Θεσσαλονίκης Και φυσικά κανένας δεν θα είχε αντίρρηση να γίνει προαστιακός της Θεσσαλονίκης για να αξιοποιηθεί και το θαλάσσιο τουριστικό μέτωπο της συμπρωτεύουσας, αλλά όχι σε βάρος της τοπικής και εθνικής οικονομίας με την αποκοπή των Νομών Σερρών και Δράμας από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αναφέρεται ο κος Μπλούχος στην ανάγκη να συνδεθούν μεταξύ τους τα λιμάνια Θεσ/νίκης – Καβάλας και Αλεξανδρούπολης. Ποιος και πότε το αμφισβήτησε; Αναφέρθηκε επίσης στο ανάγλυφο και στο υψηλό κόστος που θα είχε μια άλλη διαδρομή που θα περιλάμβανε την Δράμα και τις Σέρρες, η οποία δεν θα είχε τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για την ανάπτυξη ταχυτήτων 200 χιλ./ώρα και επίσης θα είχε μεγάλο κόστος με κατασκευές γεφυρών και σηράγγων.

Επί όλων των παραπάνω επιχειρημάτων αξίζει να πούμε τα εξής:

Εδώ και μήνες έχει δημοσιοποιηθεί μια πρόταση για άλλη χάραξη ενός νέου και σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις της Βορειοανατολικής Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξ/πολη). Η πρόταση της αυτοδιοικητικής παράταξης που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ στην Περιφέρεια με επικεφαλής τον Κ. Κατσιμίγα. Η πρόταση αυτή παρουσιάστηκε σε ανοιχτή εκδήλωση το περασμένο καλοκαίρι στο θεατράκι της Αγ. Βαρβάρας και αντιμετωπίσθηκε πολύ θετικά από πλήθος θεσμικών και μη, οι οποίοι και την παρακολούθησαν.

Η εναλλακτική πρόταση αυτή διαφέρει από την πρόταση του Ο.Σ.Ε., μόνο για το κομμάτι από την Θεσ/νικη (σταθμός Νέας Φιλαδέλφειας) μέχρι τον Αμυγδαλεώνα.

Η λοιπή διαδρομή είναι ίδια. Επομένως και με τις δύο προτάσεις εξυπηρετούνται όλα τα λιμάνια. Η διαδρομή από Σέρρες και Δράμα έχει το ίδιο μήκος από την προτεινόμενη από τον Ο.Σ.Ε. μέσω Αμφίπολης και με κάποιες παραλλαγές μπορεί να είναι και κατά τι μικρότερη. Η διαδρομή από Σέρρες, Δράμα, διέρχεται από πολύ καλύτερο γεωλογικό περιβάλλον.

Το ασβεστολιθικό με κρυσταλλοσχιστώδη πετρώματα βουνό του Βερτίσκου είναι πιο ασφαλές για όδευση ή και διατήρηση από το ανάγλυφο της περιοχής της Ασπροβάλτας, όπου όλοι θυμόμαστε τις κατολισθήσεις και τις καθυστερήσεις στην παράδοση της οδικής Εγνατίας ανάμεσα στην Ρεντίνα και την Αμφίπολη. Με την διέλευση από Σέρρες και Δράμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χώρος από την παλαιά γραμμή (μεταξύ Σερρών και Δράμας) όχι η ίδια η γραμμή, προκειμένου να υπάρξουν λιγότερες απαλλοτριώσεις και λιγότερη αφαίρεση γεωργικής γης.

Με μια προσεκτική ανάλυση του ανάγλυφου διαπιστώνεται ότι η γεωμετρία της γραμμής θα μπορούσε να είναι και καλύτερη από ότι η προτεινόμενη νότια των λιμνών, όπου η όδευση θα πρέπει να αποφύγει αρχαιολογικούς χώρους, περιοχές NATURA, αλλά και δεδομένα σημεία κατολισθήσεων. Επίσης η όδευση στην Πιέρια κοιλάδα πρέπει να γίνει σε επίχωμα προκειμένου να γίνουν ανισόπεδες διασταυρώσεις και ιρλανδικές διαβάσεις για την διέλευση οχημάτων, αγροτικών μηχανημάτων αλλά και της πανίδας. Αυτό σημαίνει την δημιουργία τεράστιων δανειοθαλάμων και αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος.

Όσον αφορά στην αξιοποίηση της γραμμής για τουριστικούς λόγους δεν αντέχει σε λογική κριτική, μάλλον προφάσεις εν αμαρτίαις θυμίζει. Δυστυχώς δεν βρισκόμαστε στην Ελβετία. Η μόνη αξιοποιήσιμη γραμμή για τουριστικούς λόγους είναι η γραμμή μεταξύ Παρανεστίου και Τοξοτών, αλλά ας κρίνει ο καθένας μας κατά πόσο αυτό μπορεί να αλλάξει την οικονομία της περιοχής.

Η υφιστάμενη γραμμή του 1890 είναι απαξιωμένη για τρεις απλούς λόγους: α) κάνει μια μεγάλη διαδρομή από Δοϊράνη εφαπτόμενη στα σύνορα με την Βόρεια Μακεδονία, β) η γεωμετρία της δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων όσο και αν βελτιωθεί το τροχαίο υλικό και γ) δεν μπορεί να περιφραχθεί, διότι θα διακόψει την κυκλοφορία της πανίδας ενώ έχει συνεχείς ισόπεδες διασταυρώσεις. Κάθε επιχείρημα για αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής είναι έωλο. Σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς περίφραξη και ανισόπεδες διασταυρώσεις, δεν υπάρχει.

Η δυναμική που θα δημιουργηθεί εάν βρεθούν έξι πόλεις σε έναν σιδηροδρομικό άξονα που θα συμπεριλαμβάνει και τα δύο λιμάνια της Α.Μ.Θ. είναι ασύλληπτα μεγάλη, τόσο που η προοπτική της τρομάζει το πανίσχυρο οικονομικό δίπολο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Οι πόλεις αυτές, οι οποίες θα απέχουν λίγα λεπτά η μία από την άλλη, θα δημιουργήσουν έναν ανταγωνιστικό και αυτόνομο οικονομικό πόλο, που μπορεί να αξιοποιήσει το αδιαμφισβήτητο συγκριτικό πλεονέκτημα της Βορειανατολικής Ελλάδας, αυτό της διασυνοριακότητας, ενώ όλες οι συνδεόμενες πόλεις θα αποτελούν την ενδοχώρα κάθε πόλης ξεχωριστά.

Τα περί καθέτων σιδηροδρομικών αξόνων από Αμυγδαλεώνα ή Αμφίπολη προς Δράμα, δυστυχώς δεν μπορούν να πείσουν κανέναν. Πρώτον, γιατί εμείς οι Δραμινοί έχουμε κακιά εμπειρία από τους οδικούς κάθετους άξονες που είναι υπό μελέτη ή υπό δημοπράτηση, εδώ και 30 χρόνια. Δεύτερον, διότι οι γνωρίζοντες τα εσώψυχα του Ο.Σ.Ε. θα έχουν υπόψη τους, ότι των κάθετων αξόνων της Δράμας, προηγούνται:

  • Η υπογειοποίηση της γραμμής Ρίου – Πατρών, που θα πλησιάσει σε κόστος το μισό δις ευρώ.
  • Η επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων στην Πελοπόννησο.
  • Ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
  • Η ολοκλήρωση της αναβάθμισης της γραμμής Θεσ/νίκη – Φλώρινα και η σιδηροδρομική σύνδεση με την Βόρεια Μακεδονία.
  • Η ολοκλήρωση των έργων στα τμήματα Θεσ/νίκη – Ευζώνων και Θεσ/νίκη – Προμαχώνα, προκειμένου να αρχίσουν δρομολόγια προς Βελιγράδι και Σόφια.

Τέλος, πρέπει να ειπωθεί ρητά ότι η υφιστάμενη μελέτη χάραξης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας δεν οδηγεί σε έργο. Πρέπει να ανατεθούν, εκπονηθούν ,εγκριθούν και πληρωθούν οι ακολουθήσουν μελέτες:

  • Τοπογραφικής αποτύπωσης
  • Απαλλοτριώσεις
  • Γεωλογικές και γεωτεχνικές
  • Υδραυλικές
  • Γεφυρών
  • Σηράγγων
  • Αρχιτεκτονικές (σταθμών)
  • Στατικές
  • Αυτοματισμών διαχείρισης κυκλοφορίας
  • Ηλεκτρομηχανολογικές
  • Περιβαλλοντικές
  • Φύτευσης.

Η μελέτη χάραξης δεν αποτελεί ούτε το 3% των απαιτούμενων μελετών που θα οδηγήσουν σε δημοπράτηση έργου. Το κόστος των μελετών θα πλησιάσει τα 200 εκατομμύρια και δεν χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Επομένως δεν είναι αργά να ανατραπεί ο ακρωτηριασμός του 41% του Ανατολικού Βορειοελλαδικού χώρου (Εμβαδόν Α.Μ.Θ. + Σέρρες = 18.136 τετρ. χιλιόμετρα – Εμβαδόν Σερρών + Δράμας = 7.436 τετρ. χιλιόμετρα), αλλά και του 35% του πληθυσμού του ίδιου χώρου. (Πληθυσμός ΑΜΘ+ Σέρρες= 784.000 κάτοικοι – πληθυσμός Σερρών + Δράμας 275.000 κάτοικοι)

Η ανωτέρω προσέγγιση είναι τεκμηριωμένη και τεχνοκρατικά και δεν είναι αποτέλεσμα τοπικιστικών ή ιδιοτελών αντιλήψεων. Τώρα είναι η ώρα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΡΑΜΙΝΩΝ. Να αναδείξουμε την ρεαλιστική πρόταση της αλλαγής της όδευσης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Έτσι ώστε και η Χώρα αλλά και η Περιφέρεια να ωφεληθούν.

Ναι, λοιπόν κε συνάδελφε, να βγει η Δράμα από την εσωστρέφεια της, αλλά σ αυτό πρέπει να βοηθήσουν πρωτίστως και οι αιρετοί εκπρόσωποί της. Αυτοί που έλαβαν λαϊκή εντολή να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των πολιτών αλλά και της ίδιας της Χώρας. Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά την ανάγκη να υπερασπίσετε την πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως την πρότασή σας να «σηκώσουμε λευκή σημαία» ως Δραμινή Κοινωνία για κάτι που κάποιοι αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς. Στο κάτω κάτω είναι και θέμα Δημοκρατίας.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. ΔΡΑΜΑΣ

Υ.Γ. Ευχαριστώ τον Κ. Κατσιμίγα για την καθοριστική συμβολή του στην ολοκλήρωση του άρθρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Η Kourtidis Group αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work” στην Ελλάδα

Published

on

By

Μια πιστοποίηση που επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του Ομίλου για ένα υγιές και ιδανικό εργασιακό περιβάλλον

Με μεγάλη υπερηφάνεια, ο όμιλος εταιρειών Κουρτίδη ανακοίνωσε τη σπουδαία πιστοποίηση που έλαβε ως εταιρεία “Great Place to Work“, μια αναγνώριση που βασίζεται στις ανώνυμες αξιολογήσεις των εργαζομένων του. Με εντυπωσιακό ποσοστό 95%, η πιστοποίηση αυτή αποτελεί την επισφράγιση της συνεχούς δέσμευσης του ομίλου να δημιουργεί ένα εργασιακό περιβάλλον που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα, προάγει την ισότητα και ενθαρρύνει κάθε εργαζόμενο να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητές του.

H πιστοποίηση αυτή βασίζεται στην άμεση, ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξάγει η εταιρεία “Great place to work Hellas”, ένας οργανισμός που αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στην κουλτούρα του χώρου εργασίας για περισσότερα από 30 χρόνια. Στόχος του είναι να βοηθά τις εταιρείες να χτίσουν και να διατηρούν ένα υγιές και εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον, μέσα από την καλλιέργεια μιας κουλτούρας που στηρίζεται στην εμπιστοσύνη και την αναγνώριση.

Η επιτυχία της Kourtidis Group οφείλεται στη στοχευμένη στρατηγική της για δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που βασίζεται στην ομαδικότητα, την καινοτομία και την προσωπική εξέλιξη των εργαζομένων. Ο όμιλος, με επίκεντρο τον άνθρωπο, εστιάζει στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας συνεργασίας, όπου η ανταλλαγή ιδεών και η ανοιχτή επικοινωνία αποτελούν τα θεμέλια για την επίτευξη κοινών στόχων. Με πρακτικές που δίνουν προτεραιότητα στην ανθρώπινη πλευρά της εργασίας, ο όμιλος επιτυγχάνει όχι μόνο την ενίσχυση της παραγωγικότητας, αλλά και τη δημιουργία ισχυρών δεσμών εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Επιπλέον, το ταξίδι του ομίλου προς την επιχειρησιακή αριστεία περιλαμβάνει μια πολυεπίπεδη στρατηγική ανάπτυξης των ανθρώπινων πόρων. Συνεχώς ενσωματώνει προσαρμοσμένα προγράμματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε εργαζόμενου, από νέους επαγγελματίες έως και τα ανώτερα στελέχη. Οι εξατομικευμένες ευκαιρίες μάθησης, όπως η παρακολούθηση διεθνών σεμιναρίων, η συμμετοχή σε διατμηματικές ομάδες εργασίας και οι πιστοποιήσεις επαγγελματικής εξειδίκευσης, ενισχύουν τη σταδιοδρομία των ανθρώπων του ομίλου και προσδίδουν σπουδαία αξία στις ομάδες τους. Επιπλέον, η δυναμική προσέγγιση onboarding του ομίλου διασφαλίζει ότι οι νέοι εργαζόμενοι ενσωματώνονται ομαλά, αποκτώντας βαθιά κατανόηση της εταιρικής κουλτούρας και των στρατηγικών στόχων.

«Για εμάς, η αναγνώριση ως “Great Place to Work”, δεν είναι μόνο μια πιστοποίηση. Είναι μια επιβεβαίωση των αξιών μας. Επενδύουμε στους ανθρώπους μας, γιατί πιστεύουμε ότι όταν οι εργαζόμενοί μας αισθάνονται την εκτίμηση και την υποστήριξη, τότε όλοι μαζί μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα. Η διάκριση αυτή είναι το αποτέλεσμα της ομαδικής μας προσπάθειας, και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να θέτουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο κάθε μας πρωτοβουλίας» αναφέρει ο πρόεδρος του ομίλου, Νίκος Κουρτίδης.

Παράλληλα, η αντιπρόεδρος του ομίλου, Κωνσταντίνα Δημητρόβα, συμπληρώνει «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την κουλτούρα που έχουμε δημιουργήσει, μια κουλτούρα όπου κάθε φωνή ακούγεται, κάθε άτομο υποστηρίζεται και κάθε επιτυχία γιορτάζεται. Είμαστε υπερήφανοι για την ομάδα μας και τη συνεισφορά τους στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος εργασίας που πραγματικά αξίζει να αποκαλείται “Great Place to Work”».

Η διάκριση “Great Place to Work” αποτελεί για τον όμιλο εταιρειών Κουρτίδη όχι μόνο ένα σημαντικό επίτευγμα, αλλά και μια επιβεβαίωση των αξιών και της στρατηγικής του. Η  Kourtidis Group συνεχίζει να θέτει υψηλούς στόχους, με τον επόμενο σταθμό να είναι η υποψηφιότητα για την πιστοποίηση “Best Place to Work”, η οποία θα την εντάξει στην elite των εταιρειών της χώρας μας αναφορικά με το εξαιρετικό εργασιακό της περιβάλλον.

 

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο από τον Δήμο Δράμας

Published

on

By

ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΔΡΑΜΑΣ Η ΚΑΛΥΨΗ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΤΙΣΗΣ ΔΥΟ ΓΙΑΤΡΩΝ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ

Ο Δήμος Δράμας εξασφάλισε την παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο της πόλης, με την προκήρυξη να είναι ήδη ανοιχτή. Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, ζήτησε και εξασφαλίστηκε η απαραίτητη γνωμοδότηση από τη νομική και την οικονομική υπηρεσία, προκειμένου ο Δήμος να έχει τη δυνατότητα παροχής κινήτρων στο ιατρικό προσωπικό των δημόσιων δομών πρωτοβάθμιας φροντίδας, ανταποκρινόμενος σε σχετικό αίτημα της διοίκησης του Νοσοκομείου. Συγκεκριμένα, επιδοτείται το κατάλυμα διαμονής και η σίτιση δυο γιατρών οι οποίοι θα έρθουν στο Νοσοκομείο Δράμας μέσω της προκήρυξης που ήδη είναι ανοιχτή.

Το θέμα αυτό θα συζητηθεί στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2025. Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου, θα εξειδικευτεί ο τρόπος παροχής της σίτισης και του καταλύματος διαμονής για τους ιατρούς. Επίσης, θα καθοριστεί το ύψος του χρηματικού επιδόματος, και θα προσδιοριστούν οι παροχές που θα προσφερθούν ανά περίπτωση και η χρονική διάρκεια ισχύος αυτών, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία του Νοσοκομείου και την προσέλκυση των απαραίτητων ιατρών.

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την εξέλιξη, δηλώνοντας:

“Η αγωνία μας για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του Νοσοκομείου είναι μεγάλη. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι συμπολίτες μας να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση στις υπηρεσίες υγείας. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με στόχο την αποτελεσματικότητα και την εξυπηρέτηση των αναγκών της τοπικής κοινωνίας.”

Continue Reading

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας

Published

on

By

Τα κρίσιμα ζητήματα και προτεραιότητες του Δήμου Δράμας για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ

Ο Δήμαρχος Δράμας, Γιώργος Παπαδόπουλος, συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης  Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης της Εθνικής Στρατηγικής Περιφερειακής και Τοπικής Ανάπτυξης που παρουσίασε ο Πρωθυπουργός.

Στην τηλεδιάσκεψη η οποία έγινε υπό τον Υφυπουργό στον Πρωθυπουργό, Θανάση Κοντογεώργη, συμμετείχαν επίσης

  • ο Βουλευτής Π.Ε. Δράμας, Δημήτριος Κυριαζίδης,
  • ο  Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Χριστόδουλος Τοψίδης,
  • ο Χωρικός Αντιπεριφερειάρχης Δράμας, Μιχαήλ Μουρβετίδης και οι Δήμαρχοι
  • Δοξάτου, Γεώργιος Βογιατζής,
  • Κάτω Νευροκοπίου , Ελευθέριος Ταμπουρίδης,
  • Παρανεστίου, Αναστάσιος Καγιαόγλου,
  • Προσοτσάνης,Θεόδωρος Αθανασιάδης.

Τα κρίσιμα ζητήματα και προτεραιότητες του Δήμου Δράμας στα οποία εστίασε ο Δήμαρχος για την προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε.ΔΡΑΜΑΣ, στο πλαίσιο της Εθνικής Στρατηγικής Περιφερειακής και Τοπικής Ανάπτυξης, εστιάζονται σε δύο βασικούς άξονες:

Άξονας 1: Υποδομές Νομού Δράμας

  • Οδικοί Άξονες: Άμεση ολοκλήρωση των οδικών αξόνων Δράμα-Αμφίπολη και Δράμα-Καβάλα για την άρση της απομόνωσης της περιοχής.
  • Υγεία: Ενίσχυση του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας και χρηματοδότηση από την κεντρική διοίκηση για την προσέλκυση ιατρών.
  • Εκπαίδευση: Ενίσχυση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με νέα τμήματα.
  • Στρατιωτικές Μονάδες: Διατήρηση των υφιστάμενων στρατιωτικών μονάδων στην περιοχή.

Άξονας 2: Οικονομική και Κοινωνική Ανάπτυξη

  • Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) 2021-2027: Ανάδειξη της Δράμας ως βιώσιμη και ελκυστική πόλη. Ενέργειες περιλαμβάνουν περιβαλλοντική αναβάθμιση, συστήματα πρόληψης βανδαλισμών και δράσεις δικτύωσης.
  • Συγκεκριμένα Έργα: Περιλαμβάνουν βιωματικούς κόμβους πολιτών, αναβάθμιση δημοσίων χώρων, και ανάπτυξη συστημάτων πρόληψης.

Ο Δήμος Δράμας στοχεύει στη βιώσιμη αστική ανάπτυξη, ενισχύοντας την τοπική κοινωνία και οικονομία, σε συνεργασία με την τοπική κοινωνία και τους φορείς.

Continue Reading

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Σεισμός 5,2 Ρίχτερ στη Χαλκιδική, αισθητός στη Δράμα, Θεσσαλονίκη και σε Αττική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ εκλογών ΔΡΑΜΑΣ για Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ:

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Νεκρός 25χρονος σε τροχαίο στο δρόμο Σέρρες-Δράμα

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Η εκπροσώπηση και η ορατότητα των γυναικών στις τέχνες και τον πολιτισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι προετοιμασίες της Ονειρούπολης

Πολιτιστικά3 μήνες ago

Η Πανηπειρωτική Ένωση για το Πολυφωνικό τραγούδι τής Ηπείρου  

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Πέτρος Τσολιάς –  Γενικός Διευθυντής κόμματος «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Αποτελέσματα εκλογής Συνέδρων ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ. στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες ago

Δράση εμβολιασμού παιδιών σε κοινότητα Ρομά του Δήμου Δράμας

Πολιτιστικά2 μήνες ago

Μανούσο άκουσε με..

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Ο Δήμαρχος Δράμας στο Ετήσιο Τακτικό Συνέδριο της ΚΕΔΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες ago

Κάθετα αντίθετος ο δήμαρχος Δράμας στις συγχωνεύσεις των ΔΕΥΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι στο Δήμο Δράμας για το 2025

Πολιτιστικά1 μήνα ago

Φεστιβάλ Δράμας: Ανοιχτή επιστολή προς την κινηματογραφική κοινότητα

Εκλογές 20192 μήνες ago

Γιάννης Σακαρίδης: Με διώχνουν. Φεστιβάλ Δράμας: Θα κάνουμε διαγωνισμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Η Kourtidis Group αναγνωρίζεται ως “Great Place to Work” στην Ελλάδα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες ago

Παροχή κινήτρων για δύο θέσεις ιατρών στο Νοσοκομείο από τον Δήμο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Προετοιμασία του Σχεδίου Ανάπτυξης της Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Παίξε & Κέρδισε Δώρα – “Κυκλική Οικονομία”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Υποστήριξη και εξυπηρέτηση ατόμων με προβλήματα Μνήμης και Άνοια

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Πέτρος Τσολιάς –  Γενικός Διευθυντής κόμματος «ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ»

Πολιτιστικά1 εβδομάδα ago

Ανοιχτή πρόσκληση για την πλήρωση της θέσης του καλλιτεχνικού διευθυντή

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Εξ αποστάσεως διαχειριζόμενων έξυπνων απινιδωτών Δήμου Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα ago

Αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα στον Πρίνο της Θάσου

Πολιτιστικά1 εβδομάδα ago

Πανηπειρωτική Ένωση Ν. Δράμας: Αρτοκλασία και κοπή βασιλόπιτας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα για τον οδικό άξονα Δράμα – Καβάλα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες ago

Ρύθμιση οφειλών προς το Δήμος Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Διακοπή νερού σήμερα Δευτέρα 30/12 ,από τις 23:00 έως τις 06:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες ago

Αντιδήμαρχοι και Εντεταλμένοι Σύμβουλοι στο Δήμο Δράμας για το 2025

Πολιτιστικά4 εβδομάδες ago

Ημερολόγιο 2025 με θέμα τους Αράπηδες Μοναστηρακίου

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών