Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θ. Ξανθόπουλος: Για τη “σιδηρoδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό τη Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Αρθρο του Θεόφιλου Ξανθόπουλου, βουλευτή Δράμας και τομεάρχη Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την “σιδηροδρομική Εγνατία” και τον αποκλεισμό της Δράμας

ΩΡΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Τον δημόσιο διάλογο της περιοχής μας απασχολεί η λεγόμενη Σιδηροδρομική Εγνατία. Αφορμή αποτέλεσε η έγκριση της περιβαλλοντικής μελέτης από πλευράς Περιφερειακού Συμβουλίου, η οποία απόφαση αναζωπύρωσε την συζήτηση. Αυτό όμως που τροφοδότησε επί πλέον τον διάλογο είναι η επιστολή του Βουλευτή της ΝΔ κ. Κ. Μπλούχου, ο οποίος υπερασπιζόμενος την Κυβερνητική Επιλογή και την Απόφαση της Περιφέρειας αρκείται σε απλές διαπιστώσεις και παραινέσεις ψυχολογικού περιεχομένου.

Με τη σειρά μου οφείλω να παρέμβω στον διάλογο αυτό και να καταθέσω την άποψη του ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. για ένα μείζον θέμα, στο οποίο κρινόμαστε, και μάλιστα σκληρά, ΟΛΟΙ!

Είναι δεδομένο ότι η υφιστάμενη χάραξη και η σιδηροδρομική γραμμή δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις. Σ’ αυτό συμφωνούμε όλοι, φυσικά και η Πολιτεία. Ωστόσο, ο Ο.Σ.Ε. το μόνο πράγμα που εξήγγειλε μέχρι το 2016 ήταν ένας προαστιακός της Θεσσαλονίκης μέχρι την Αμφίπολη και δυνητικά μέχρι Καβάλα και μάλιστα διερχόμενος βόρεια των λιμνών. Αυτό γινόταν από τις αρχές του 21ου αιώνα συνήθως στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Στον στρατηγικό σχεδιασμό του Ο.Σ.Ε., που ενδεχομένως να προέκυψε από κάποιες μελέτες σκοπιμότητας, ήταν η κατασκευή μιας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής που θα ξεκινούσε από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και θα κατέληγε στους Κήπους του Έβρου με προοπτική στη συνέχεια να συνδεθεί με το τουρκικό σιδηροδρομικό δίκτυο, που βρισκόταν ήδη στην Ραιδεστό, νέο και ηλεκτροκίνητο δίκτυο και να καταλήξει στην Κων/πολη. Για τον σκοπό αυτό είχαν ανατεθεί ακόμη από τα τέλη του 20ου αιώνα μελέτες στην Περιφέρεια της Ηπείρου, οι οποίες βρίσκονται ημιτελείς και αναξιοποίητες στα αρχεία του Ο.Σ.Ε..

Η πρώτη φορά που ανατέθηκε και πληρώθηκε αργότερα μελέτη χάραξης νέας γραμμής ανατολικά της Θεσ/νίκης ήταν το 2016. Η μελέτη προέκρινε την προτεινόμενη χάραξη. Και επ’ αυτής ουδεμία διαβούλευση έγινε παρά μόνον γνωμοδοτήσεις κι αυτές μόλις τους τελευταίους μήνες. Πάνω από 20 φορείς, κυρίως υπηρεσίες, εξέφρασαν άποψη επί των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης και έχουν ήδη γνωμοδοτήσει αρνητικά μερικές εξ αυτών, όπως η υπηρεσία Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, που απέρριψε την χάραξη, η οποία διέρχεται από 19 αρχαιολογικούς χώρους και 4 περιοχές NATURA χωρίς όμως οι αποφάσεις των φορέων αυτών να έχουν αποτρεπτικό αποτέλεσμα.

Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε κατάργηση σιδηροδρομικών σταθμών μετατρέποντάς τους σε ταβέρνες ή αφήνοντάς τους να πυρποληθούν και να καταρρεύσουν (βλέπετε Παρανέστι και Πλατανιά), η νέα χάραξη προβλέπει 8 νέους σταθμούς και δύο στάσεις σε μήκος 155 χιλιομέτρων ανατολικά της Θεσ/νίκης. Επομένως, μια στάση ανά 15 χιλιόμετρα. Τίποτε πιο ξεκάθαρο από έναν ήδη εξαγγελθέντα προαστιακό Θεσσαλονίκης Και φυσικά κανένας δεν θα είχε αντίρρηση να γίνει προαστιακός της Θεσσαλονίκης για να αξιοποιηθεί και το θαλάσσιο τουριστικό μέτωπο της συμπρωτεύουσας, αλλά όχι σε βάρος της τοπικής και εθνικής οικονομίας με την αποκοπή των Νομών Σερρών και Δράμας από ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο.

Αναφέρεται ο κος Μπλούχος στην ανάγκη να συνδεθούν μεταξύ τους τα λιμάνια Θεσ/νίκης – Καβάλας και Αλεξανδρούπολης. Ποιος και πότε το αμφισβήτησε; Αναφέρθηκε επίσης στο ανάγλυφο και στο υψηλό κόστος που θα είχε μια άλλη διαδρομή που θα περιλάμβανε την Δράμα και τις Σέρρες, η οποία δεν θα είχε τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά για την ανάπτυξη ταχυτήτων 200 χιλ./ώρα και επίσης θα είχε μεγάλο κόστος με κατασκευές γεφυρών και σηράγγων.

Επί όλων των παραπάνω επιχειρημάτων αξίζει να πούμε τα εξής:

Εδώ και μήνες έχει δημοσιοποιηθεί μια πρόταση για άλλη χάραξη ενός νέου και σύγχρονου σιδηροδρομικού άξονα που θα διέρχεται από όλες τις πόλεις της Βορειοανατολικής Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή και Αλεξ/πολη). Η πρόταση της αυτοδιοικητικής παράταξης που στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ στην Περιφέρεια με επικεφαλής τον Κ. Κατσιμίγα. Η πρόταση αυτή παρουσιάστηκε σε ανοιχτή εκδήλωση το περασμένο καλοκαίρι στο θεατράκι της Αγ. Βαρβάρας και αντιμετωπίσθηκε πολύ θετικά από πλήθος θεσμικών και μη, οι οποίοι και την παρακολούθησαν.

Η εναλλακτική πρόταση αυτή διαφέρει από την πρόταση του Ο.Σ.Ε., μόνο για το κομμάτι από την Θεσ/νικη (σταθμός Νέας Φιλαδέλφειας) μέχρι τον Αμυγδαλεώνα.

Η λοιπή διαδρομή είναι ίδια. Επομένως και με τις δύο προτάσεις εξυπηρετούνται όλα τα λιμάνια. Η διαδρομή από Σέρρες και Δράμα έχει το ίδιο μήκος από την προτεινόμενη από τον Ο.Σ.Ε. μέσω Αμφίπολης και με κάποιες παραλλαγές μπορεί να είναι και κατά τι μικρότερη. Η διαδρομή από Σέρρες, Δράμα, διέρχεται από πολύ καλύτερο γεωλογικό περιβάλλον.

Το ασβεστολιθικό με κρυσταλλοσχιστώδη πετρώματα βουνό του Βερτίσκου είναι πιο ασφαλές για όδευση ή και διατήρηση από το ανάγλυφο της περιοχής της Ασπροβάλτας, όπου όλοι θυμόμαστε τις κατολισθήσεις και τις καθυστερήσεις στην παράδοση της οδικής Εγνατίας ανάμεσα στην Ρεντίνα και την Αμφίπολη. Με την διέλευση από Σέρρες και Δράμα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και χώρος από την παλαιά γραμμή (μεταξύ Σερρών και Δράμας) όχι η ίδια η γραμμή, προκειμένου να υπάρξουν λιγότερες απαλλοτριώσεις και λιγότερη αφαίρεση γεωργικής γης.

Με μια προσεκτική ανάλυση του ανάγλυφου διαπιστώνεται ότι η γεωμετρία της γραμμής θα μπορούσε να είναι και καλύτερη από ότι η προτεινόμενη νότια των λιμνών, όπου η όδευση θα πρέπει να αποφύγει αρχαιολογικούς χώρους, περιοχές NATURA, αλλά και δεδομένα σημεία κατολισθήσεων. Επίσης η όδευση στην Πιέρια κοιλάδα πρέπει να γίνει σε επίχωμα προκειμένου να γίνουν ανισόπεδες διασταυρώσεις και ιρλανδικές διαβάσεις για την διέλευση οχημάτων, αγροτικών μηχανημάτων αλλά και της πανίδας. Αυτό σημαίνει την δημιουργία τεράστιων δανειοθαλάμων και αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος.

Όσον αφορά στην αξιοποίηση της γραμμής για τουριστικούς λόγους δεν αντέχει σε λογική κριτική, μάλλον προφάσεις εν αμαρτίαις θυμίζει. Δυστυχώς δεν βρισκόμαστε στην Ελβετία. Η μόνη αξιοποιήσιμη γραμμή για τουριστικούς λόγους είναι η γραμμή μεταξύ Παρανεστίου και Τοξοτών, αλλά ας κρίνει ο καθένας μας κατά πόσο αυτό μπορεί να αλλάξει την οικονομία της περιοχής.

Η υφιστάμενη γραμμή του 1890 είναι απαξιωμένη για τρεις απλούς λόγους: α) κάνει μια μεγάλη διαδρομή από Δοϊράνη εφαπτόμενη στα σύνορα με την Βόρεια Μακεδονία, β) η γεωμετρία της δεν επιτρέπει την ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων όσο και αν βελτιωθεί το τροχαίο υλικό και γ) δεν μπορεί να περιφραχθεί, διότι θα διακόψει την κυκλοφορία της πανίδας ενώ έχει συνεχείς ισόπεδες διασταυρώσεις. Κάθε επιχείρημα για αναβάθμιση της υφιστάμενης γραμμής είναι έωλο. Σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο χωρίς περίφραξη και ανισόπεδες διασταυρώσεις, δεν υπάρχει.

Η δυναμική που θα δημιουργηθεί εάν βρεθούν έξι πόλεις σε έναν σιδηροδρομικό άξονα που θα συμπεριλαμβάνει και τα δύο λιμάνια της Α.Μ.Θ. είναι ασύλληπτα μεγάλη, τόσο που η προοπτική της τρομάζει το πανίσχυρο οικονομικό δίπολο Αθηνών – Θεσσαλονίκης. Οι πόλεις αυτές, οι οποίες θα απέχουν λίγα λεπτά η μία από την άλλη, θα δημιουργήσουν έναν ανταγωνιστικό και αυτόνομο οικονομικό πόλο, που μπορεί να αξιοποιήσει το αδιαμφισβήτητο συγκριτικό πλεονέκτημα της Βορειανατολικής Ελλάδας, αυτό της διασυνοριακότητας, ενώ όλες οι συνδεόμενες πόλεις θα αποτελούν την ενδοχώρα κάθε πόλης ξεχωριστά.

Τα περί καθέτων σιδηροδρομικών αξόνων από Αμυγδαλεώνα ή Αμφίπολη προς Δράμα, δυστυχώς δεν μπορούν να πείσουν κανέναν. Πρώτον, γιατί εμείς οι Δραμινοί έχουμε κακιά εμπειρία από τους οδικούς κάθετους άξονες που είναι υπό μελέτη ή υπό δημοπράτηση, εδώ και 30 χρόνια. Δεύτερον, διότι οι γνωρίζοντες τα εσώψυχα του Ο.Σ.Ε. θα έχουν υπόψη τους, ότι των κάθετων αξόνων της Δράμας, προηγούνται:

  • Η υπογειοποίηση της γραμμής Ρίου – Πατρών, που θα πλησιάσει σε κόστος το μισό δις ευρώ.
  • Η επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων στην Πελοπόννησο.
  • Ο εκσυγχρονισμός της γραμμής Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
  • Η ολοκλήρωση της αναβάθμισης της γραμμής Θεσ/νίκη – Φλώρινα και η σιδηροδρομική σύνδεση με την Βόρεια Μακεδονία.
  • Η ολοκλήρωση των έργων στα τμήματα Θεσ/νίκη – Ευζώνων και Θεσ/νίκη – Προμαχώνα, προκειμένου να αρχίσουν δρομολόγια προς Βελιγράδι και Σόφια.

Τέλος, πρέπει να ειπωθεί ρητά ότι η υφιστάμενη μελέτη χάραξης Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας δεν οδηγεί σε έργο. Πρέπει να ανατεθούν, εκπονηθούν ,εγκριθούν και πληρωθούν οι ακολουθήσουν μελέτες:

  • Τοπογραφικής αποτύπωσης
  • Απαλλοτριώσεις
  • Γεωλογικές και γεωτεχνικές
  • Υδραυλικές
  • Γεφυρών
  • Σηράγγων
  • Αρχιτεκτονικές (σταθμών)
  • Στατικές
  • Αυτοματισμών διαχείρισης κυκλοφορίας
  • Ηλεκτρομηχανολογικές
  • Περιβαλλοντικές
  • Φύτευσης.

Η μελέτη χάραξης δεν αποτελεί ούτε το 3% των απαιτούμενων μελετών που θα οδηγήσουν σε δημοπράτηση έργου. Το κόστος των μελετών θα πλησιάσει τα 200 εκατομμύρια και δεν χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ. Επομένως δεν είναι αργά να ανατραπεί ο ακρωτηριασμός του 41% του Ανατολικού Βορειοελλαδικού χώρου (Εμβαδόν Α.Μ.Θ. + Σέρρες = 18.136 τετρ. χιλιόμετρα – Εμβαδόν Σερρών + Δράμας = 7.436 τετρ. χιλιόμετρα), αλλά και του 35% του πληθυσμού του ίδιου χώρου. (Πληθυσμός ΑΜΘ+ Σέρρες= 784.000 κάτοικοι – πληθυσμός Σερρών + Δράμας 275.000 κάτοικοι)

Η ανωτέρω προσέγγιση είναι τεκμηριωμένη και τεχνοκρατικά και δεν είναι αποτέλεσμα τοπικιστικών ή ιδιοτελών αντιλήψεων. Τώρα είναι η ώρα ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΡΑΜΙΝΩΝ. Να αναδείξουμε την ρεαλιστική πρόταση της αλλαγής της όδευσης της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Έτσι ώστε και η Χώρα αλλά και η Περιφέρεια να ωφεληθούν.

Ναι, λοιπόν κε συνάδελφε, να βγει η Δράμα από την εσωστρέφεια της, αλλά σ αυτό πρέπει να βοηθήσουν πρωτίστως και οι αιρετοί εκπρόσωποί της. Αυτοί που έλαβαν λαϊκή εντολή να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα των πολιτών αλλά και της ίδιας της Χώρας. Αντιλαμβάνομαι πολύ καλά την ανάγκη να υπερασπίσετε την πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως την πρότασή σας να «σηκώσουμε λευκή σημαία» ως Δραμινή Κοινωνία για κάτι που κάποιοι αποφάσισαν για εμάς χωρίς εμάς. Στο κάτω κάτω είναι και θέμα Δημοκρατίας.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Π.Σ. ΔΡΑΜΑΣ

Υ.Γ. Ευχαριστώ τον Κ. Κατσιμίγα για την καθοριστική συμβολή του στην ολοκλήρωση του άρθρου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

16 Οκτ: 61 κρούσματα στη Δράμα, 2.313 στην Ελλάδα, 160.399 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κορονοϊός κρούσματα σήμερα στην Ελλάδα 16-10-2021

Ενημέρωση από τον ΕΟΔΥ  16 Οκτωβρίου 2021

Τα νέα κρούσματα  είναι   2.313     εκ των οποίων   19    είναι εισαγόμενα και   14   εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 692.197 (ημερήσια μεταβολή +0.3%), εκ των οποίων 50.8% άνδρες.  Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 116 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.171 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 30, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 15.348 θάνατοι.  Το 95.4% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 361 (62.6% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 66 έτη. To 80.6% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω 

Μεταξύ των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι, 319 (88.37%) είναι ανεμβολίαστοι ή μερικώς εμβολιασμένοι και 42 (11.63%) είναι πλήρως εμβολιασμένοι.

Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 3.239 ασθενείς. Οι εισαγωγές  νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 210 (ημερήσια μεταβολή +0.48%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 202 ασθενείς.

Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 39 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη)

PCR τεστ ημέρας =  11.891                                                           

Rapid τεστ ημέρας =  148.508                                                             

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  =  160.399                                                          

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =   1,44%

 

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr  –  τα κενά σημαίνουν ότι δεν έχει γίνει η επίσημη ενημέρωση)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
15-10-2021Παρασκευή 210 168 34,43% 72,08%
14-10-2021Πέμπτη 209 146 34,14% 69,61%
13-10-2021Τετάρτη 220171  33,46% 70,00%
12-10-2021Τρίτη – – – –
11-10-2021Δευτέρα 162 146 33,10% 70,04%
10-10-2021Κυριακή 187 65 33,78% 68,23%
09-10-2021Σάββατο 206 127 31,75% 66,15%
08-10-2021Παρασκευή 178 163 30,62% 68,10%
07-10-2021Πέμπτη 185 165 30,85% 68,10%
06-10-2021Τετάρτη 206 161 30,83% 67,44%
05-10-2021Τρίτη 194 167 30,24% 66,73%
04-10-2021Δευτέρα 146 152 30,21% 67,90%

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr) (Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21.00)

Την 15.10.2021 πραγματοποιήθηκαν 16.109 εμβολιασμοί

Σύνολα: Εμβολιασμοί = 12.376.355,  Εμβολιασμένοι (με μια ή δύο δόσεις) = 6.534.838,  Εμβολιασμένοι πλήρως με δύο δόσεις και μονοδοσικά = 6.291.146, Εμβολιασμένοι με τρίτη (αναμνηστική) δόση = 190.468

 

Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  • 19 κρούσματα είναι εισαγόμενα και   14  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

 Περιφέρεια Αττικής  κρούσματα    539                                                            

Οι ΠΕ της Περιφέρειας Αττικής   

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΗΣΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ

– Περιφέρεια Θεσσαλονίκης κρούσματα  357            

Αναλυτικά οι Περιφέρειες  και τα κρούσματα             

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 38
ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 55
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 11
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 21
ΑΡΤΑΣ 1
ΑΧΑΪΑΣ 74
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 30
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 81
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 4
ΔΡΑΜΑΣ 61
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 38
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 77
ΕΒΡΟΥ 58
ΕΥΒΟΙΑΣ 22
ΖΑΚΥΝΘΟΥ 10
ΗΛΕΙΑΣ 12
ΗΜΑΘΙΑΣ 79
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 25
ΘΑΣΟΥ 1
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 1
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 357
ΘΗΡΑΣ 3
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 36
ΚΑΒΑΛΑΣ 35
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 22
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 11
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 168
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 18
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 1
ΚΙΛΚΙΣ 38
ΚΟΖΑΝΗΣ 24
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 11
ΚΩ 4
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 3
ΛΑΡΙΣΑΣ 169
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 5
ΛΕΣΒΟΥ 11
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 9
ΛΗΜΝΟΥ 1
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 86
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 54
ΜΥΚΟΝΟΥ 3
ΝΑΞΟΥ 1
ΝΗΣΩΝ 8
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 57
ΞΑΝΘΗΣ 53
ΠΑΡΟΥ 3
ΠΕΙΡΑΙΩΣ 55
ΠΕΛΛΑΣ 53
ΠΙΕΡΙΑΣ 54
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 1
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 5
ΡΟΔΟΠΗΣ 18
ΡΟΔΟΥ 19
ΣΑΜΟΥ 1
ΣΕΡΡΩΝ 46
ΣΥΡΟΥ 2
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 39
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 29
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 7
ΦΩΚΙΔΑΣ 3
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 20
ΧΑΝΙΩΝ 17
ΧΙΟΥ 1

  • 34 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα (τον τελευταίο μήνα)

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
16-10-20212313692197118911603991,44%3613015348
15-10-20212665689896123171829841,46%3682715317
14-10-2021260168727813527 1516401,72%3474615289
13-10-20212338684706137861921541,22%3433115241
12-10-20213065682394170063704350,83%3363215210
11-10-202123836791575049728433,27%3314115177
10-10-2021135867679970761496280,91%3333015135
09-10-20212197675479119701647631,33%3313615105
08-10-20212324673317125042017461,15%3342215069
07-10-20212249671040138441483341,52%3353015042
06-10-20212331668811137591962191,19%3472115012
05-10-20212876666517179413703110,78%3343414991
04-10-202121256634335064744252,86%3423614956
03-10-20211.16566130871131505070,77%3323114920
02-10-20211837660166137991809771,02%3322914889
01-10-20212636658368140652154431,22%3293214860

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Καταδίκη για υπεξαίρεση κειμηλίων ο Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Υπόθεση υπεξαίρεσης μνημείων ιδιαίτερα μεγάλης αξίας με επίκεντρο τον Ιερό Ναό Τίμιου Προδρόμου στην Αγγίστα Σερρών, απασχόλησε το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης, που καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών τον Μητροπολίτη Ζίχνης και Νευροκοπίου κι έναν Πρωτοσύγκελο.

Το δικαστήριο τους έκρινε ένοχους, αναγνωρίζοντάς τους το ελαφρυντικό του σύννομου βίου, ενώ αποφάσισε να μετατρέψει την ποινή προς 5 ευρώ, ημερησίως κι ανέστειλε την εκτέλεσή της ενόψει της δευτεροβάθμιας δίκης στο Εφετείο.

Η υπόθεση αφορούσε, σύμφωνα με το κατηγορητήριο, ιερά κειμήλια, όπως δισκοπότηρα και σταυρό, χρονολογίας προ του 1830, που επρόκειτο να δοθούν για συντήρηση και επισκευή. Έγινε καταγγελία από άτομο που θέλησε να τα φωτογραφήσει για τις ανάγκες συγγραφής βιβλίου. Οι κατηγορούμενοι αρνήθηκαν την κατηγορία. Το δικαστήριο αθώωσε για την ίδια υπόθεση έναν ιερέα.

Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Εικόνα διάλυσης στο Δήμο Δράμας !

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τις συνέπειες πληρώνει η Δράμα και οι εργαζόμενοι στον Δήμο !!

Γραφείο Τύπου ‘πόλη + ζωή’

Οδηγός απορριμματοφόρου μετακινείται σε υπηρεσία που δεν διαθέτει αυτοκίνητο και δεν προβλέπεται θέση οδηγού και η μετακίνησή του ακυρώνεται ως παράνομη από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση !

Μόνιμοι υπάλληλοι μετακινούνται σε θέσεις που δεν επιθυμούν, ενώ είναι εκ των προτέρων γνωστό ότι ως ανεμβολίαστοι θα τεθούν σε αναστολή και θα χάσουν τη δουλειά τους !

Οι καθαρίστριες των σχολείων δουλεύουν 2 μήνες χωρίς να πληρώνονται !

Πλήθος υπαλλήλων αναζητούν σωτήρια μετάταξη σε άλλους φορείς και πολλοί τα καταφέρνουν και εγκαταλείπουν τον Δήμο Δράμας !

Από την έναρξη των μαθημάτων στα σχολεία εκκρεμούν θέματα (ενημέρωση μαθητών και γονέων για την αναγκαιότητα εμβολιασμού, παραχώρηση χώρων κλπ) που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Σχολικών Συμβουλίων και με ευθύνη της Δημοτικής Αρχής αυτά δεν έχουν συγκροτηθεί ακόμη !

Αφού αποτύχατε να δημιουργήσετε Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ) στη Δράμα, το μοναδικό που λειτουργούσε στον Καλό Αγρό έκλεισε κι αυτό, γιατί δεν ήταν ελκυστικό για τα παιδιά, ενώ τα ιδιωτικά ΚΔΑΠ αυξάνονται και πληθύνονται, επειδή πραγματικά λύνουν κοινωνικά και παιδαγωγικά προβλήματα με δαπάνες της Ε.Ε. και χωρίς κόστος για τους γονείς !

Και αυτά μόνο τον τελευταίο μήνα ! ΓΙΑΤΙ κ. Μαμσάκο ;;;

  • Γιατί είναι διάχυτη πλέον η αντίληψη ότι στον Δήμο Δράμας δεν λειτουργεί τίποτε σωστά ;;;
  • Γιατί πολλοί εργαζόμενοι νιώθουν ότι βρίσκονται υπό διωγμό ;;;

Με την κατάσταση αυτή να επικρατεί, καλείται το Δημοτικό Συμβούλιο να συζητήσει κατεπειγόντως την έγκριση δαπάνης για φιλοξενία και γεύμα επίσημων προσκεκλημένων. Κατεπείγουσα δαπάνη για μια επίσκεψη που ήταν γνωστή από τις αρχές του καλοκαιριού, αλλά δεν ‘πρόλαβαν’ να την σχεδιάσουν έγκαιρα. Μάλιστα, για να ψηφιστεί η κατεπείγουσα δαπάνη, διαβεβαιώνονται οι επικεφαλής  των παρατάξεων (άκουσον – άκουσον) ότι θα προσκληθούν στο γεύμα !!!

Η παράταξή μας, ‘πόλη + ζωή’, καταψηφίζει την δαπάνη !

Όχι επειδή δεν συμφωνούμε με την ανάπτυξη δεσμών με άλλες πόλεις και με την ανταλλαγή επισκέψεων, αλλά επειδή πολλά περισσότερα έπρεπε να γίνουν πριν από αυτά και δεν έγιναν.

Θεωρούμε ότι προτεραιότητα της Δημοτικής Αρχής θα έπρεπε να είναι η πληρωμή των εργαζομένων (καθαρίστριες ΙΔΟΧ) που εργάζονται απλήρωτες από 1-9-2021 και για τον σκοπό αυτό να διατεθεί πρωτίστως χρόνος και προσωπικό και μετά να ασχοληθούν οι υπηρεσίες με τις φιλοξενίες και τα γεύματα.

Ο Δήμαρχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τις τοποθετήσεις και τις μετακινήσεις των εργαζομένων και έχει κάνει τις επιλογές του. Πρώτα η φιλοξενία και τα γεύματα ! Οι εργαζόμενοι ας περιμένουν να πληρωθούν μετά από 3 μήνες !!!

Με ήσυχη τη συνείδησή του θέτει σε αναστολή εργαζόμενους και τους στερεί τον μισθό, ενώ υπάρχει τρόπος να συνεχίσουν να εργάζονται νόμιμα και παραγωγικά και οι υπηρεσίες έχουν ανάγκες από προσωπικό για να μπορούν να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους !!!

Σας ρωτήσαμε κ. Μαμσάκο, ΓΙΑΤΙ διαλέξατε τον δρόμο της κακίας ; και απάντηση δεν έχετε δώσει !!!

Για εμάς, λοιπόν, δεν αρκεί η πρόσκληση σε γεύμα για να ψηφίσουμε την δαπάνη !

Εξάλλου, απορούμε, πώς μπορεί κάποιος να δέχεται προσκλήσεις σε γεύματα, όταν, με ευθύνη αυτών που τον καλούν, οι άνθρωποί μας, οι συνεργάτες μας, απολύονται ή μένουν απλήρωτοι επί μήνες !!!

Απαιτούμε να σταματήσουν, επιτέλους, να πληρώνουν οι Δραμινοί και οι Δραμινές την ανικανότητά σας να διοικήσετε τον Δήμο !!!

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Στην κορυφή για ένα Negroni – Βώλακας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Καταδίκη για υπεξαίρεση κειμηλίων ο Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Το κοινό δεν χειραγωγείται. Της Μελίνας Μποτέλλη, Ηθοποιού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Σύσταση Σχολής Μαρμαροτεχνίας στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η ανάπτυξη του κλάδου μαρμάρου, του Μάκη Μουρατίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Η επόμενη ημέρα της ΔΟΞΑΣ στη… Γ’ Εθνική

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Δόξα Δράμας : Επιστολή Δημήτρη Περσίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δοκιμαστικές σειρήνες πολέμου θα ηχήσουν σε όλη τη χώρα την Τρίτη 28/9

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Συνεχίζει η ΔΟΞΑ με την υπάρχουσα Διοίκηση με Πρόεδρο τον Τ. Στράντζαλη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Καταδίκη Γ.Σ. ΟΕΝΓΕ του προπηλακισμού της Προέδρου των Νοσοκομειακών Γιατρών Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

23 Σεπ: Στο “κόκκινο” η Δράμα και “Μίνι lockdown” μέχρι 1η Οκτωβρίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Απαντήσεις σε όλα – Σε τεντωμένο σχοινί η ΔΟΞΑ – Συνέντευξη τύπου (video)

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Εγγραφές μέχρι την Πέμπτη 07/10/2021 στο Δημόσιο Ι.Ε.Κ. Δράμας

Πολιτιστικά4 εβδομάδες πριν

Βραβείο “Ανθρώπινες αξίες” στο Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

O BIANCO MONTE DRAMA 1986 Προκρίθηκε στον επόμενο γύρο στην ευρώπη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ12 ώρες πριν

Γιατί πρέπει να γίνω Μέλος της ΕΣΠΕΑΜ/Θ;

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ16 ώρες πριν

16 Οκτ: 61 κρούσματα στη Δράμα, 2.313 στην Ελλάδα, 160.399 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Το πρόγραμμα της ΔΟΞΑΣ στη Γ’ Εθνική, 5η Αγων: Πανδραμαϊκός-ΔΟΞΑ

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 ημέρες πριν

15 Οκτ: 50 κρούσματα στη Δράμα, 2.665 στην Ελλάδα, 182.984 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Καταδίκη για υπεξαίρεση κειμηλίων ο Μητροπολίτης Ζιχνών και Νευροκοπίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Εικόνα διάλυσης στο Δήμο Δράμας !

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Δόξα Δράμας : Επιστολή Δημήτρη Περσίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

14 Οκτ: 86 κρούσματα στη Δράμα, 2.601 στην Ελλάδα, 151.640 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Σύσταση Σχολής Μαρμαροτεχνίας στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Να χαρακτηρισθεί άγονο το νοσοκομείο Δράμας και να ενισχυθεί άμεσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

13 Οκτ: 74 κρούσματα στη Δράμα, 2.338 στην Ελλάδα, 192.154 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Συνεχίζει η ΔΟΞΑ με την υπάρχουσα Διοίκηση με Πρόεδρο τον Τ. Στράντζαλη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Ένωση Αξιωματικών Ελληνικής Αστυνομίας ΑΜΘ: Νέα κατανομή αξιωμάτων

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κοινή Δήλωση των συμβούλων της “Λαϊκής Συσπέίρωσης”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Επίσκεψη της Αναπληρώτριας Υπουργού Υγείας Κας Μίνας Γκάγκα στη Δράμα

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών