Connect with us
GoDrama

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέοι κανόνες για Netflix, YouTube και Facebook

Δημοσιεύθηκε

στις

Πιο συγκεκριμένα, οι νέοι κανόνες θα εγγυηθούν καλύτερη προστασία των ανηλίκων από τη βία, το μίσος, την τρομοκρατία και την επιβλαβή δημοσιότητα.

Οι πάροχοι οπτικοακουστικών μέσων θα χρειαστεί να θεσπίσουν κατάλληλα μέτρα για την αντιμετώπιση του περιεχομένου που υποκινεί τη βία, το μίσος και την τρομοκρατία.

Οι πλατφόρμες κοινής χρήσης βίντεο θα πρέπει πλέον να αντιδρούν γρήγορα όταν το περιεχόμενο επισημαίνεται ως επικίνδυνο από τους χρήστες. Η νομοθεσία δεν περιλαμβάνει το φιλτράρισμα περιεχομένου πριν από τη δημοσίευσή της, αλλά, κατόπιν αιτήματος του Κοινοβουλίου, οι πλατφόρμες θα χρειαστεί να δημιουργήσουν έναν διαφανή, εύκολο στη χρήση και αποτελεσματικό μηχανισμό που θα επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν περιεχόμενο.

Αυστηρότεροι κανόνες για τη διαφήμιση

Ως προς τη διαφήμιση, η νέα νομοθεσία περιλαμβάνει αυστηρότερους κανόνες σχετικά με, την τοποθέτηση προϊόντων στα τηλεοπτικά προγράμματα των παιδιών και το περιεχόμενο που διατίθεται σε πλατφόρμες video-on-demand. Οι διαπραγματευτές του ΕΚ εξασφάλισαν επίσης έναν ασφαλή μηχανισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, επιβάλλοντας μέτρα ώστε τα δεδομένα που συλλέγονται από τους παρόχους οπτικοακουστικών μέσων να μην χρησιμοποιούνται για εμπορικούς σκοπούς, συμπεριλαμβανομένου του προφίλ και της διαφήμισης.

Σύμφωνα με τους νέους κανόνες, η διαφήμιση μπορεί να αντιπροσωπεύει το 20% κατ ‘ανώτατο όριο της ώρας της ημέρας (από τις 6 π.μ. έως τις 6 μ.μ.), γεγονός που παρέχει στον ραδιοτηλεοπτικό φορέα την ευελιξία να οργανώνει τις διαφημιστικές του περιόδους. Ένα παράθυρο «prime time», μεταξύ 18:00 και μεσάνυχτα, έχει επίσης συσταθεί. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η διαφήμιση δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% του χρόνου ομιλίας.

Επιπλέον, προκειμένου να υποστηριχθεί η πολιτιστική ποικιλομορφία του ευρωπαϊκού οπτικοακουστικού τομέα, οι ευρωβουλευτές έχουν εξασφαλίσει ότι το 30% του περιεχομένου στους καταλόγους των πλατφορμών « video-on-demand » είναι ευρωπαϊκό.

Οι πλατφόρμες « video-on-demand » θα πρέπει επίσης να συμβάλλουν στην ανάπτυξη ευρωπαϊκών οπτικοακουστικών παραγωγών, είτε επενδύοντας άμεσα στο περιεχόμενο είτε συνεισφέροντας στην εθνική χρηματοδότηση.

Το επίπεδο συμμετοχής κάθε χώρας θα πρέπει να είναι ανάλογο με τα έσοδα του βίντεο κατά παραγγελία στη χώρα αυτή (στα κράτη μέλη όπου είναι εγκατεστημένες αυτές οι πλατφόρμες ή στα κράτη μέλη όπου απευθύνονται σε πλειοψηφία ή σε όλο το ακροατήριό τους) .

Η νομοθεσία περιλαμβάνει επίσης διατάξεις σχετικά με την προσβασιμότητα, την ακεραιότητα του σήματος του ραδιοτηλεοπτικού φορέα, την ενίσχυση των ρυθμιστικών αρχών και την προώθηση των δεξιοτήτων στα μέσα ενημέρωσης.

Η συμφωνία πρέπει ακόμη να εγκριθεί τυπικά από το Συμβούλιο Υπουργών της ΕΕ πριν να τεθεί σε ισχύ η επικαιροποιημένη νομοθεσία.

Τα κράτη μέλη θα έχουν στη διάθεσή τους 21 μήνες από την έναρξη ισχύος της για τη μεταφορά των νέων κανόνων στην εθνική τους νομοθεσία.

Ο ευρωβουλευτής Π. Κάμμερεβερτ (S&D), ένας από τους δύο διαπραγματευτές του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου επί του θέματος, δήλωσε: «Για μας ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να εναρμονίσουμε τα πρότυπα προστασίας: […]H εναρμόνιση των κανόνων διαφάνειας για την εμπορική επικοινωνία των διαδικτυακών καναλιών ήταν μια βασική πτυχή των διαπραγματεύσεων. »

Ενώ η Σ. Βερχέγεν (EPP), συνδιαπραγματεύτρια, επεσήμανε ότι η καινούρια νομοθεσία αποτελεί επίσης μεγάλη είδηση για τον ευρωπαϊκό κινηματογράφο και την ευρωπαϊκή μας πολιτιστική πολυμορφία: « Oι πλατφόρμες video on demand θα πρέπει να εκχωρήσουν το 30% του καταλόγου τους στις ευρωπαϊκές παραγωγές. Αυτό θα δώσει ώθηση στην ευρωπαϊκή δημιουργικότητα στον οπτικοακουστικό τομέα».

Πηγή: news247

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement Book transfer in Greece 728*90
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ποια προσωπικά δεδομένα αφήνετε πίσω κατά τη διαδικτυακή σας πλοήγηση;

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στη σημερινή εποχή, κάθε άτομο ανεξάρτητα ηλικίας είναι πλέον εξοικειωμένο με τη χρήση του διαδικτύου και την πλοήγηση στον κυβερνοχώρο. Με τη χρήση περιηγητών (browsers) ο καθένας από εμάς επισκέπτεται ιστοσελίδες για την ικανοποίηση των αναγκών του προς ενημέρωση, ψυχαγωγία και αγορές.

Η περιήγησή του αυτή δεν παραμένει απαρατήρητη και χωρίς να το γνωρίζει, κάθε φορά που εισέρχεται σε κάποιον ιστότοπο, ο πάροχος της ιστοσελίδας αλλά και ο ίδιος ο browser συλλέγει ορισμένα δεδομένα για το χρήστη. Αυτού του είδους οι πληροφορίες που αφήνει πίσω του ο εκάστοτε επισκέπτης χαρακτηρίζονται ως «ψηφιακά αποτυπώματα» και αποτελεί νόμιμο δικαίωμα κάθε ιστοσελίδας να τα χρησιμοποιεί για την παρακολούθηση και την ταυτοποίηση κάθε χρήστη.

Σύμφωνα με την Bitdefender αυτά είναι τα ποιο σημαντικά σημεία:

Τι μπορεί να αποκαλύψει ο browser;

Ανεξάρτητα από τις ρυθμίσεις ιδωτικότητας του εκάστοτε browser, ορισμένες πληροφορίες για εσάς αναγκαστικά αποκαλύπτονται στα sites που επισκέπτεστε. Για παράδειγμα, μόλις συνδεθείτε στο διαδίκτυο ξεκινάτε να φανερώνετε την IP διεύθυνση του υπολογιστή σας, πληροφορία που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι και για τον εντοπισμό της τοποθεσίας σας. Επιπρόσθετα, ο browser φανερώνει και την ονομασία του (π.χ. chrome, Firefox) αλλά και τη συσκευή από την οποία πραγματοποιείται η πλοήγηση (κινητό, laptop, tablet).

Τι πληροφορίες μπορούν να συλλέξουν οι ιστοσελίδες;

Αποτελεί γνωστό γεγονός πως οι ιστοσελίδες επιθυμούν να γνωρίζουν όσα περισσότερα μπορούν για τους χρήστες που τους επισκέπτονται, είτε για να τους στοχοποιήσουν με τις κατάλληλες διαφημίσεις είτε για να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία χρήστη τους. Για τον λόγο αυτό χρησιμοποιούν τα λεγόμενα cookies. Τα cookies αποτελούν μικρά αρχεία που τοποθετούνται στο σύστημά σας μόλις επισκεφθείτε μία ιστοσελίδα για πρώτη φορά.

Με την τοποθέτηση αυτή, ο πάροχος του ιστοτόπου μπορεί να γνωρίζει εάν ο επισκέπτης ξαναπλοηγηθεί στο site του και ποιες είναι οι προτιμήσεις του που έχουν αποθηκευτεί από την προηγούμενη του επίσκεψη. Με την τεχνική αυτή ο ιστότοπος μπορεί να «θυμηθεί» το καλάθι αγορών όσο επισκέπτεστε και άλλες σελίδες.

Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι όλα τα cookies ωφέλιμα για το χρήστη. Για παράδειγμα, συχνό είναι το φαινόμενο να τοποθετούνται στο σύστημά μας cookies από τρίτους (third party cookies). Αυτά χρησιμοποιούνται κυρίως από διαφημιστές για την καλύτερη στοχοθέτηση του χρήστη. Τέτοιου είδους cookies έχουν την ικανότητα να συλλέγουν:

  • Ποιοι είστε
  • Τοποθεσίες που έχετε βρεθεί
  • Με ποιους μιλάτε
  • Ποια είναι τα ενδιαφέροντά σας

Τι άλλες πληροφορίες δίνετε «εθελοντικά»;

Τέλος, καθημερινά μπορούμε να δημοσιοποιούμε και δώσουμε εθελοντικά ορισμένα δεδομένα. Τέτοιου είδους δεδομένα περιλαμβάνουν:

  • Οι αναζητήσεις στη Google
  • Οι τοποθεσίες όπου κάνετε check in στο Facebook
  • Οι δημοσιεύσεις που κοινοποιείτε στους social media λογαριασμούς σας

Πηγή: www.protothema.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Ενώ το Facebook χάνει σε αξία οι χρήστες του αυξάνονται

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Συνεχίζουν να αυξάνονται οι χρήστες του Facebook, παρά τα σκάνδαλα που έχουν πλήξει και συνεχίζουν να πλήττουν την εικόνα του κοινωνικού δικτύου, γύρω από θέματα ιδιωτικότητας και μέριμνας για την αντιμετώπιση του «τοξικού» περιεχομένου.

Όπως αναφέρει το BBC, ο κολοσσός του χώρου της κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε πως ο αριθμός των χρηστών που έμπαιναν στο site τουλάχιστον μια φορά τον μήνα αυξήθηκε κατά 9% πέρυσι, στα 2,3 δισ. ανθρώπους. Επίσης, αποδείχτηκαν αβάσιμοι και οι προβληματισμοί πως οι διαφημιστές θα αποθαρρύνονταν από τα σκάνδαλα, με τα ετήσια έσοδα να αυξάνονται 30% πέρυσι.

Ο ιδρυτής του κοινωνικού δικτύου, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε πως η εταιρεία του έχει «αλλάξει θεμελιωδώς το πώς λειτουργεί, για να επικεντρωθεί στα ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα». Ωστόσο, οι ισχυρές αυτές επιδόσεις λαμβάνουν χώρα εν μέσω «εκστρατειών» εναντίον του γίγαντα των social media, καθώς και εντεινόμενων προβληματισμών σχετικά με το πώς το Facebook διαχειρίζεται τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών του και την ιδιωτικότητά τους, ειδικά μετά την υπόθεση της Cambridge Analytica – όπως και προβληματισμών πως το δίκτυο χρησιμοποιείται ως πολιτικό εργαλείο.

Οι μετοχές της εταιρείας έχουν χάσει περίπου το 1/3 της αξίας τους από τον Ιούλιο, μετά την προειδοποίηση περί επιβράδυνσης της ανάπτυξης στα κέρδη, και παραμένουν σε χαμηλό δύο ετών. Ωστόσο, σημείωσαν άνοδο 9% μετά τις νέες ανακοινώσεις, καθώς τα συνολικά κέρδη του Facebook για το 2018 ήταν 22,1 δισ. δολάρια, 39% πάνω σε σχέση με το 2017.

Η αύξηση των χρηστών ήταν ιδιαίτερα ισχυρή σε Ινδία, Ινδονησία και Φιλιππίνες, αλλά έμεινε σχετικά στατική στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Όπως σημειώνει το Reuters, ο τομέας της διαφήμισης, απ’ όπου το Facebook βγάζει τα περισσότερα χρήματά του, δεν έχει πληγεί ιδιαίτερα: Αν και οι τιμές των διαφημίσεων έχουν πέσει, το Facebook δείχνει περισσότερες διαφημίσεις, ειδικά στο Instagram.

Πηγή: www.naftemporiki.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Εξέταση άγχους με… μία εικόνα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Άγχος – αυτό το συναίσθημα του φόβου, της ανησυχίας και του πανικού – δεν είναι σίγουρα κάτι καινούργιο. Ο Ιπποκράτης έγραψε γι’ αυτό τον τέταρτο π.Χ. αιώνα. Όπως έκανε και ο Søren Kierkegaard στη δεκαετία του 1860.
Ναι, η εικόνα είναι στην πραγματικότητα στατική. Δημιουργήθηκε από νευροεπιστήμονα ως εξέταση για το άγχος.
Εάν δεν την βλέπετε να κινείται, αυτό φαντάζομαι είναι απίθανο, σημαίνει ότι δεν έχετε άγχος
Για τους περισσότερους, που κινείται η εικόνα, η ταχύτητα κίνησης είναι ανάλογη με το άγχος, όσο γρηγορότερα βλέπετε να κινείται τόσο περισσότερο άγχος έχετε.
[alert variation=»alert-info»]Επίσης οι επιστήμονες βρήκαν ότι η μουσική είναι αποτελεσματική στη μείωση του άγχους και ένα συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι -το «Weightless» – οδήγησε σε εντυπωσιακή μείωση 65 τοις εκατό στο συνολικό άγχος των συμμετεχόντων και μείωση 35 τοις εκατό σε συνήθεις τιμές φυσιολογικής ηρεμίας.[/alert]
Είναι ενδιαφέρον, ότι το κομμάτι είχε σχεδιαστεί ειδικά για να προκαλέσει αυτή την εξαιρετικά χαλαρή κατάσταση. Δημιουργήθηκε από την Marconi Union, οι μουσικοί συνεργάστηκαν με θεραπευτές ήχου και οργάνωσαν προσεκτικά τις αρμονίες, τους ρυθμούς και το μπάσο, με αποτέλεσμα την επιβράδυνση του καρδιακού ρυθμού και της αρτηριακής πίεσης του ακροατή, ενώ μειώνονται επίσης οι ορμόνες του στρες, όπως η κορτιζόλη.
Στην πραγματικότητα, η μουσική είναι τόσο αποτελεσματική, που πολλές από τις γυναίκες που συμμετείχαν ένιωσαν υπνηλία – στο σημείο όπου ο επικεφαλής ερευνητής Dr. David Lewis-Hodgson συμβουλεύει να μην την ακούμε κατά την οδήγηση.
Φυσικά δεν χρειάζεται να πιστέψετε λέξη από τα παραπάνω.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google



Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Νέο τρίποντο στην Ξάνθη ο Πανδράμ με ανατροπή σε 11′

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Το χέρι του Θεού και η κλοπή βαθμών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

100 χρόνια από τη σύσταση Κοινοτήτων στο Νομό Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Νίκη μέσα στην Αθήνα έναυσμα για ελπιδοφόρο συνέχεια.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Στέργιος Ηλιόπουλος: «…Αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Αήττητη εκτός η Δόξα! 1-1 με τον Απόλλων Σμύρνης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Συντριβή για τον Πανδραμαικό εντός έδρας με 0-4

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Παρθένα Κιόρτεβε: Η πορεία του Project Δράμα 2020 είναι μια πορεία εντυπωσιακή

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Πολλά χαμένα σουτ έφεραν εκνευρισμό και ισοπαλία 27-27 ….ελέω Γουργούμη.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Άλλη μια χαμένη ευκαιρία για το Δήμο Δράμας;

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Εντυπωσιακός ο Πανδραμαϊκός 2-0 εκτός έδρας τον Ορφέα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Με λαμπρότητα οι εκδηλώσεις για την επέτειο της 28 Οκτωβρίου του 1940

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Νίκη της Δόξας στην Καλαμαριά με 1-0 στο 85′

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Άνετα ο Πανδραμαϊκός 4-1 τον Αετό Ορφανού στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Επίσκεψη Πύρρου Δήμα στο 1ο Δ.Σ. Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Νίκη της Δόξας στην Καλαμαριά με 1-0 στο 85′

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ερώτηση για το υψηλό κόστος  συναλλαγών με ηλεκτρονικά μέσα

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ3 εβδομάδες πριν

Με λαμπρότητα οι εκδηλώσεις για την επέτειο της 28 Οκτωβρίου του 1940

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Άνετα ο Πανδραμαϊκός 4-1 τον Αετό Ορφανού στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Επίσκεψη Πύρρου Δήμα στο 1ο Δ.Σ. Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Συντριβή για τον Πανδραμαικό εντός έδρας με 0-4

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Εντυπωσιακός ο Πανδραμαϊκός 2-0 εκτός έδρας τον Ορφέα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Αήττητη εκτός η Δόξα! 1-1 με τον Απόλλων Σμύρνης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Στέργιος Ηλιόπουλος: «…Αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Παρθένα Κιόρτεβε: Η πορεία του Project Δράμα 2020 είναι μια πορεία εντυπωσιακή

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Πολλά χαμένα σουτ έφεραν εκνευρισμό και ισοπαλία 27-27 ….ελέω Γουργούμη.

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Νέο τρίποντο στην Ξάνθη ο Πανδράμ με ανατροπή σε 11′

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Άλλη μια χαμένη ευκαιρία για το Δήμο Δράμας;

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Το χέρι του Θεού και η κλοπή βαθμών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

100 χρόνια από τη σύσταση Κοινοτήτων στο Νομό Δράμας

Gecko Mobile Shop

Fone Giant

Book transfer in Greece 300*250





300*600

EN - 300x250

top 30 ημερών