Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πρόσφυγας ή μετανάστης; Άρθρο του Γιώργου Τσακίρη

Δημοσιεύθηκε

στις

Σε πρόσφατη δημοσίευσή μου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, έθεσα τον εξής προβληματισμό. «Με ποιον θεσμικά ή νομικά ορθό τρόπο μπορεί να ισχύει η σύγκριση μεταξύ των προσφύγων, προγόνων αρκετών από εμάς που, έχοντας την Ελλάδα ως χώρα προορισμού, έφτασαν τελικά εδώ για να γλυτώσουν τις ζωές τους από τις ορδές του Κεμάλ ή των υποχρεωτικά ανταλλάξιμων του ΄23, με τους πρόσφυγες που, εγκαταλείποντας εμπόλεμες ή όχι χώρες, φτάνουν -αισίως- στην Τουρκία, η οποία σαφώς και θεωρείται ασφαλής χώρα, με μία εύρωστη οικονομία, αλλά… δεν παραμένουν εκεί και συνεχίζουν να μετακινούνται προς άλλους προορισμούς;»

Σημειώνω πως σχετικά πρόσφατα (Αύγουστος 2019), με αφορμή περίπτωση Σύρου πρόσφυγα που συνελήφθη στη Γερμανία, δικαστήριο στο Μόναχο με απόφασή, του δεν επιτρέπει την επαναπροώθησή του στην Ελλάδα, υπό τον φόβο ότι θα επιστρέψει στην Τουρκία. Το δικαστήριο στην απόφασή του, θεωρεί πως η Τουρκία δεν αποτελεί ασφαλή χώρα για τους πρόσφυγες, λόγω του ότι δεν εφαρμόζει επαρκώς τη συνθήκη της Γενεύης για τους πρόσφυγες (θα δούμε γιατί παρακάτω), κάτι που ουσιαστικά «βάζει φωτιά» στη συμφωνία Ε.Ε.-Τουρκίας του 2016.

Παράλληλα, έχει ενδιαφέρον να σημειωθεί πως σε φυλλάδιο που κυκλοφόρησε η αντιπροσωπεία του Ύπατου Αρμοστή του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, με τον τίτλο «Πρόσφυγας ή Μετανάστης, η επιλογή των λέξεων έχει σημασία», ενώ τις 9 από τις 10 ερωταπαντήσεις που θέτει, φροντίζει να τις τεκμηριώσει και νομικά, καταλήγει στο 10ο ερώτημα το οποίο είναι «Τι γίνεται με τους πρόσφυγες που εγκαταλείπουν τη μία χώρα υποδοχής και εισέρχονται σε άλλη; Στην περίπτωση που συνεχίζουν το ταξίδι τους από την πρώτη χώρα όπου διέμεναν δεν περιγράφονται καλύτερα ως «μετανάστες;» για να απαντήσει με το εντελώς αυθαίρετο (κατά τη γνώμη μου) νομικό συμπέρασμα πως «Ένας πρόσφυγας δεν παύει να είναι πρόσφυγας ή δεν γίνεται «μετανάστης» απλώς και μόνο επειδή αφήνει μία χώρα υποδοχής για να ταξιδεύσει σε άλλη…  Το άτομο που πληροί τα κριτήρια για το καθεστώς του πρόσφυγα παραμένει πρόσφυγας, ανεξάρτητα από τη συγκεκριμένη διαδρομή και τα διάφορα στάδια του ταξιδιού αναζήτησης προστασίας ή ευκαιριών για να ξαναχτίσει τη ζωή του/της». Μία τέτοια απάντηση όμως, εκτός του ότι δε στηρίζεται σε κανένα απολύτως νομικό έρεισμα, εάν υιοθετηθεί ως έχει, τότε, με βάση και τον ορισμό που δίνει η Σύμβαση της Γενεύης για τους πρόσφυγες (δικαιολογημένου φόβου διώξεως λόγω φυλής, θρησκείας, εθνικότητος, κοινωνικής τάξεως ή πολιτικών πεποιθήσεων (και) ευρίσκεται εκτός της χώρας της οποίας έχει την υπηκοότητα …. κλπ), θα πρέπει (πχ) να προκαλέσει αυτόματα την κατάργηση του όρου «μετανάστης», καθώς οι πάντες που απλά μεταναστεύουν για οποιοδήποτε λόγο, θα μπορούν να επικαλεστούν πως φοβούνται την δίωξή τους στη χώρα καταγωγής τους, λόγω (πχ) της κοινωνικής τους τάξης ή των πολιτικών τους πεποιθήσεων, και να ζητήσουν… άσυλο σε οποιαδήποτε χώρα της αρεσκείας τους!

Το παράδειγμα-επιχείρημα που έφερε διαδικτυακός φίλος στη συζήτηση που αναπτύχθηκε «κάτω» από την αρχική δημοσίευση στο κοινωνικό δίκτυο, πως ένα μέρος του προσφυγικού ελληνισμού του 1922, είχε καταφύγει στη Συρία, αν και αρκετά καλό, «πάσχει» κατά τη γνώμη μου σε ένα -κυρίως- σημείο. Προσέχοντας (θέλω να πιστεύω) καλά το πώς διατυπώνω τις σκέψεις μου, γράφω στο αρχικό δημοσίευμα «με ποιο θεσμικά ή νομικά ορθό τρόπο…». Πού λοιπόν εντοπίζω το λάθος του επιχειρήματος. Αφού σημειώσω πως (όπως αναφέρει και ο Β. Αγτζίδης σε άρθρο του), στα εδάφη αυτά «είχαν καταλήξει διάφορα κύματα Ελλήνων και Αρμενίων που είχαν υποστεί τις εθνικές εκκαθαρίσεις από τους νεότουρκους την περίοδο 1914-1918. Αλλά και στη συνέχεια, κατά την κεμαλική εποχή (1919-1923)», θα πρέπει να πούμε πως οι εκτοπισμένοι και διωκόμενοι από τις εστίες τους Έλληνες, ουσιαστικά αλλά και τυπικά, δεν έφτασαν ποτέ στη Συρία, απλά διότι… το 1922 δεν υπήρχε Συρία. Τα εδάφη στα οποία προσωρινά (οι περισσότεροι) ή μόνιμα εγκαταστάθηκαν, ήταν μέρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, τα οποία (κατ’ αρχήν) με τη μυστική Συμφωνία Σάϊκς-Πικό το 1916, είχαν περάσει, άλλα υπό βρετανικό και άλλα υπό γαλλικό έλεγχο, και μετά τη Συνθήκη των Σεβρών το 1920, πέρασαν υπό την γαλλική εντολή, «λειτουργώντας» ουσιαστικά ως… προτεκτοράτα. Μόνο μετά το 1946 η Συρία απέκτησε την ανεξαρτησία της. Οι Έλληνες πρόσφυγες λοιπόν, μετακινήθηκαν μέσα στα όρια της, διαμελισμένης μετά τον Α΄ΠΠ, Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, περνώντας -τυπικά- τα «αδιόρατα σύνορα» μιας Συνθήκης (Σεβρών), για να βρεθούν σε ένα… γαλλικό προτεκτοράτο, το οποίο μάλιστα κάθε άλλο παρά μπορούσε να χαρακτηρισθεί (ακόμη και τότε) ως «ασφαλής χώρα». Ο ίδιος δε ο Β. Αγτζίδης σημειώνει στο άρθρο του πως «στην περιοχή κατοικούσε και μια μεγάλη ελληνορθόδοξη κοινότητα αραβόφωνων, απογόνων των Βυζαντινών». Σαφώς και όσοι βρέθηκαν εκεί, χρωστούν ευγνωμοσύνη για την ελεημοσύνη των ντόπιων κατοίκων και του Αμερικανικού Ερυθρού Σταυρού, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως τους αναγνωρίσθηκαν οποιαδήποτε δικαιώματα, όπως αυτά -ορθά και δίκαια- τα γνωρίζουμε και τα εννοούμε σήμερα.

Κατά συνέπεια, οι Έλληνες πρόσφυγες του ’22 και των προηγουμένων ετών, είτε μετακινήθηκαν εξ΄ αρχής σε άλλο ανεξάρτητο κράτος (Ελλάδα), το οποίο είχε κάθε θεσμική και νομική δυνατότητα να τους προσφέρει υπηρεσίες ασύλου, όπως τουλάχιστον αυτές εννοούνταν και περιγράφονταν τότε από την Ύπατη Αρμοστεία για τους Πρόσφυγες της Κοινωνίας των Εθνών, η οποία -σημειωτέων- δημιουργήθηκε μόλις ένα χρόνο πριν (1921) και κυρίως για να επιβλέψει την επιστροφή στις εστίες τους των προσφύγων του Α΄ΠΠ, είτε μετακινήθηκαν εντός των ορίων της -τότε- Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, περνώντας τυπικά τα σύνορα ενός -μη ασφαλούς- προτεκτοράτου υπό την γαλλική εντολή, ευρισκόμενοι μάλιστα μεταξύ και μιας ελληνορθόδοξης κοινότητας αραβόφωνων, εάν αυτό παίζει κάποιο ρόλο.

Και αυτό, με φέρνει στο δεύτερο αντεπιχείρημά μου. Όπως σωστά αναφέρει ο διαδικτυακός μου φίλος, τα γεγονότα αυτά «έλαβαν χώρα» στις αρχές της δεκαετίας του ΄20 (και λίγο πριν). Όπως είναι γνωστό, μόλις το 1951 υπογράφηκε η Σύμβαση της Γενεύης για τα δικαιώματα των προσφύγων, η οποία και αναθεωρήθηκε-διευρύνθηκε με το Πρωτόκολλο του 1967 (Ν. Υόρκη). Τόσο στη Σύμβαση, όσο και στο Πρωτόκολλο, η Τουρκία φρόντισε να συμπεριλάβει την διευκρίνιση πως ως «πρόσφυγα», η ίδια εννοεί εκείνον που «επηρεάστηκε» από «τα γεγονότα που συνέβησαν στην Ευρώπη πριν την 1η Ιανουαρίου του 1951». Κατά συνέπεια, μέχρι και σήμερα, όσοι βρίσκονται στο έδαφος της Τουρκίας, για την ίδια -νομικά- δεν αποτελούν πρόσφυγες. Τουλάχιστον τέτοιους στους οποίους να μπορούν να αναγνωριστούν τα δικαιώματα που προβλέπει η Σύμβαση της Γενεύης και η αναθεώρησής της. Ως μέλος όμως του ΟΗΕ και έχοντας υπογράψει την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, υποχρεούται να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια προς όσους βρίσκονται στο έδαφός της.

Κατά συνέπεια, οποιαδήποτε θεσμικά ή/και νομικά ορθή σύγκριση περί των μεταναστευτικών-προσφυγικών ροών, μπορεί να γίνει μόνο μετά την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (1948) και κυρίως μόνο μετά τη Σύμβαση της Γενεύης (1951) και της αναθεώρησής της (1967).

 

Καταλήγοντας, γνώμη μου είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση μεταξύ των Ελλήνων προσφύγων του ’22 (και προγενέστερα) που κατέφυγαν στα εδάφη της σημερινής Συρίας (και αλλού), με όσους σήμερα φθάνουν στη χώρα μας, προερχόμενοι από άλλες ασφαλείς χώρες της περιοχής.

Αν αυτό μπορεί να γίνει για συναισθηματικούς λόγους, είναι μια άλλη συζήτηση που αφορά την υποχρέωσή μας, την υποχρέωση κάθε δημοκρατικού πολίτη, για ανθρωπιστικούς λόγους, να προσφέρει κάθε δυνατή βοήθεια αξιοπρεπούς διαβίωσης, σε κάθε άνθρωπο (ειδικά δε στα ανήλικα παιδιά) που, χωρίς δόλο, φτάνει «στην πόρτα του». Και μέχρι εκεί.

Όσον αφορά την πολιτική όμως, πολύ δε περισσότερο τη διεθνή, είμαι υποχρεωμένος να τονίσω πως δεν ασκείται, ούτε μπορεί ποτέ να ασκηθεί, με συναισθηματικούς όρους.

Τσακίρης Α. Γιώργος

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement

Barbara Shoes
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πρόγραμμα Εορτασμού της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Σας προσκαλούμε να τιμήσετε με την παρουσία σας τις εκδηλώσεις που θα πραγματοποιηθούν με την ευκαιρία του Εορτασμού της Πολιούχου της πόλης μας,  Αγίας Βαρβάρας.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 

  • 16:ΟΟ

Λιτάνευση  της Ιεράς Εικόνας και των Ιερών Λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας και κατάθεση αυτών στον Ιερό Μητροπολιτικό ναό Εισοδίων της Θεοτόκου.

Η πομπή θα περάσει από τις οδούς: Αγίας Βαρβάρας , Γ. Σταύρου, Θ. Αθανασιάδη, Εθνικής Αμύνης, Πλ. Ελευθερίας, Βενιζέλου και θα καταλήξει στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.

  • 17:ΟΟ

Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός  στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου.

Στη συνέχεια θα προσφερθεί η πατροπαράδοτη «Βαρβάρα» από την Ένωση Κυριών Δράμας στο Σπίτι Ανοιχτής Φιλοξενίας ( Βενιζέλου 114).

  • 21:ΟΟ- ΟΟ:30

Αγρυπνία στο  Ναΰδριο της Αγίας Βαρβάρας.

Κυριακή  4 Δεκεμβρίου 

  • Ο7:ΟΟ

Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Εισοδίων της Θεοτόκου θα ψαλεί ο Όρθρος και η Αρχιερατική Θεία Λειτουργία.

  • 11:ΟΟ

Το Λύκειο Ελληνίδων Δράμας προσφέρει την παραδοσιακή «Βαρβάρα» σε όλους τους επισκέπτες στον όμορφο χώρο της Ονειρούπολης.

  • 12:ΟΟ

Δοξολογία για την εορτή της Προστάτιδος του Πυροβολικού Αγίας Βαρβάρας στο Στρατόπεδο «ΦΩΣΤΗΡΙΔΗ».

Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων Δήμου Δράμα

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Έναρξη Ονειρούπολης 2022 στις 4 Δεκεμβρίου με τον Stavento

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Την Κυριακή 4 Δεκεμβρίου στις 19:00 οι πύλες της 19ης Ονειρούπολης ανοίγουν διάπλατα για να υποδεχθούν στο παραμυθένιο χριστουγεννιάτικο σκηνικό που έχει δημιουργηθεί στην όμορφη πόλη μας κάθε μικρό και μεγάλο επισκέπτη της και να αποκαλύψει τις πανέμορφες δημιουργικές εκπλήξεις που έκρυβε το προηγούμενο διάστημα της προετοιμασίας της.

Το Μουσικό Σχολείο Δράμας ντύνει μουσικά την αρχή της έναρξης και τα Κέντρα Μπαλέτου Piruette Έλενας και Κωνσταντίνας Νότα συνοδεύουν με μια υπέροχη παράσταση αφιερωμένη στο φετινό κεντρικό μας θέμα, την Παγκόσμια Ειρήνη.

Στην Κεντρική Σκηνή της Ονειρούπολης  ανεβαίνουν με γιορτινή διάθεση  δύο  αγαπημένα μας Δραμινά παιδιά, η Γιώτα Τσιμπρικίδου και ο Χρήστος Κούτρας για  να υποδεχθούν τον πρωταγωνιστή της χριστουγεννιάτικης γιορτής μας τον Αη Βασίλη μαζί με την γλυκιά επισκέπτρια μας τη μικρή Ειρήνη και να σηματοδοτήσουν την έναρξη της 19ης Ονειρούπολης μαζί με τον δήμαρχο Δράμας και τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού.

Τη σκυτάλη παίρνει για να ανεβάσει στα ύψη τη διασκέδαση του κόσμου ο αγαπημένος μας καλλιτέχνης Stavento  (με τους συνεργάτες του)  και το ταξίδι στην μαγεία των Χριστουγέννων ξεκινά!

Σας περιμένουμε όλους και ευχόμαστε να περάσετε μια υπέροχη βραδιά, αλλά κι έναν υπέροχο γεμάτο εκπλήξεις μήνα στην φιλόξενη πόλη της Δράμας!

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Η 19η Ονειρούπολη ετοιμάζεται και υπόσχεται εκπλήξεις!

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η 19η Ονειρούπολη  σε λίγες μέρες θα υποδεχτεί τους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες της για να γίνουν ξανά όλοι μαζί η πιο μεγάλη παρέα. Τα σπιτάκια βρήκαν τη θέση τους στο χριστουγεννιάτικο χωριό μας και οι προετοιμασίες συνεχίζονται πυρετωδώς με τη βοήθεια όλων των συνεργατών μας για να έχουμε ένα όμορφο παραμυθένιο σκηνικό που θα το χαρούμε όλοι.

Ο Δημοτικός Κήπος ντύνεται γιορτινά, το Λουκά πάρκ και η χριστουγεννιάτικη αγορά ετοιμάζονται επίσης να μας υποδεχθούν, στην Κεντρική μας Πλατεία το μεγάλο επιβλητικό χριστουγεννιάτικο δέντρο μας ετοιμάζεται να  καλωσορίσει την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη γιορτή και περιμένει με τα φώτα του να λάμψει σε όλη την πόλη και μαζί με το  πανέμορφο παγοδρόμιο μας να φτιάξουν ένα ακόμα παραμυθένιο σκηνικό στην πόλη μας. Λίγες μέρες έμειναν για την έναρξη και όλοι μαζί θα βρεθούμε ξανά για 19η χρονιά στο χωριό του Άη Βασίλη, στο χωριό με τις πιο γλυκές εκπλήξεις για να δημιουργήσουμε νέες όμορφες γιορτινές αναμνήσεις.

Το προηγούμενο διάστημα προετοιμάζαμε για τους μεγάλους και μικρούς επισκέπτες μας 15 δωρεάν δράσεις,10 συναυλίες, 5 θεατρικές παραστάσεις, αμέτρητες πολιτιστικές εκδηλώσεις και  19 άλλες παράλληλες δράσεις που θα γεμίσουν την Δράμα ήχους, χαμόγελα και μουσικές.

Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου ο Δήμος Δράμας θα παρουσιάσει το καλλιτεχνικό και πολιτιστικό πρόγραμμα της Ονειρούπολης 2022 -2023, καθώς και τις παράλληλες δράσεις που θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Το ενδιαφέρον του κόσμου για την φετινή διοργάνωση είναι τεράστιο και δημιουργεί σε όλους μια γλυκιά προσμονή για τις όμορφες μέρες που θα περάσουμε στην όμορφη πόλη μας και μας δίνει δύναμη να συνεχίσουμε την πολύ καλή δουλειά που έχουμε ξεκινήσει. Μέχρι σήμερα 105 σχολεία από όλη την Ελλάδα έχουν δηλώσει ενδιαφέρον να επισκεφτούν την Ονειρούπολη ανταποκρινόμενοι στην στοχευμένη καμπάνια που έγινε προς τα σχολεία, ενώ και τα στοιχεία που λαμβάνουμε από τα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία και από την Ένωση Ξενοδόχων δείχνουν ότι η Ονειρούπολη και η Δράμα θα είναι για φέτος κορυφαίος χριστουγεννιάτικος προορισμός.

Για ακόμα μια χρονιά η όμορφη πόλη μας φοράει τα γιορτινά της, γεμίζει χρώματα, μυρωδιές και μελωδίες και γίνεται φιλόξενη οικοδέσποινα για όλους! Η 19η Ονειρούπολη ετοιμάζεται και υπόσχεται εκπλήξεις! Σας περιμένουμε όλους να μπείτε στον κύκλο της μεγαλύτερης χριστουγεννιάτικης γιορτής!

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δράμα: Αστυνομικοί εντόπισαν σε ποιμνιοστάσιο σχεδόν δύο κιλά κάνναβης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Καλλινικίδης: Δεν υπάρχει ηθικό ζήτημα – έχει κόμπλεξ, εμπάθεια και ζήλεια

Εκλογές 20232 εβδομάδες πριν

Αποκάλυψη του Γ. Παπαδόπουλου για την Ονειρούπολη Δράμας και τον Λ. Καλλινικίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Έναρξη Ονειρούπολης 2022 στις 4 Δεκεμβρίου με τον Stavento

Εκπαιδευτικά3 εβδομάδες πριν

Συμμετοχή του 1ου ΕΠΑΛ Δράμας στο πρόγραμμα Erasmus+/Δράση ΚΑ227 Creative Vibs

ΔΗΜΟΣ ΔΡΑΜΑΣ2 εβδομάδες πριν

Tο διαφημιστικό σποτ της «Ονειρούπολης» 2022

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Υποψήφιος ο Χρήστος Χαρίσκος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση 2ου Γυμνασίου Δράμας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ευρωπαϊκή Ημέρα Οινοτουρισμού στο Château Nico Lazaridi την Κυριακή 13 Νοεμβρίου

Εκλογές 20231 ημέρα πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Υποδεχόμαστε 3 νέους υποψήφιους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δράμα: Στη δημοσιότητα τα στοιχεία 73χρονου που συνελήφθη για γενετήσιες πράξεις σε ανήλικους

Εκλογές 20233 εβδομάδες πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: 3 νέοι υποψήφιοι

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας μεγαλώνει και δυναμώνει!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συνελήφθησαν από αστυνομικούς του ΤΑ Δράμας 5 μέλη εγκληματικής οργάνωσης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η ενθρόνιση του μητροπολίτη Δράμας Δωροθέου

Εκλογές 20231 ημέρα πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Υποδεχόμαστε 3 νέους υποψήφιους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 ημέρες πριν

Έμεινε στο 0 – 0 Πανδραμαϊκός στη Θέρμη με τον Θερμαϊκό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 ημέρες πριν

Νέος τεχνικός της Δόξας Δράμας ο Ξανθιώτης Γιάννης Αποστολίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Πρόγραμμα Εορτασμού της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

Έκθεση Φωτογραφίας: “Δημόσια και Ιδιωτικά”

Εκλογές 20236 ημέρες πριν

Γρηγόρης Παπαεμμανουήλ: Θα είμαι υποψήφιος με την “Νέα Περιφερειακή Αναγέννηση” και τον Χρήστο Μέτιο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Έναρξη Ονειρούπολης 2022 στις 4 Δεκεμβρίου με τον Stavento

Εκλογές 20237 ημέρες πριν

Χρήστος Παπαθεοδώρου: Θα είμαι υποψήφιος στις Περιφερειακές Εκλογές του 2023

ΑΘΛΗΤΙΚΑ7 ημέρες πριν

Τεσσάρα και στον Πανθρακικό ο Πανδράμ! Από το κακό στο χειρότερο η Δόξα, ήττα με 3-0

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Πανδραμαϊκός – Πανθρακικός και Παραλίμνιο – Δόξα την Τετάρτη 30/11 στις 15:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η 19η Ονειρούπολη ετοιμάζεται και υπόσχεται εκπλήξεις!

Εκλογές 20231 εβδομάδα πριν

Επανεκκίνηση για τη Δράμα: Η ομάδα μας μεγαλώνει και δυναμώνει!

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Τεσσάρα ο Πανδραμ το Ορφάνι. Έχασε από τον ουραγό Άρη Αβάτου η Δόξα!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εκδήλωση 2ου Γυμνασίου Δράμας για την “Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κειμήλια από εκκλησίες οικισμών του Ευξείνου Πόντου, στο Εκκλησιαστικό Μουσείο της Ι.Μ. Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών