Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

100 νεκροί, ένα αστείο πόρισμα και κανένας στη φυλακή…

Δημοσιεύθηκε

στις

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και ο ίδιος ο πρωθυπουργός προσπαθούν να συγκαλύψουν το έγκλημα όλων των υπευθύνων υπουργών και του κρατικού μηχανισμού που οδήγησαν στο θάνατο 100 ψυχών στο Μάτι, τον περασμένο Ιούλιο.

Ο κ. Τσίπρας και οι συνεργάτες του “κρύβονται” πίσω από ένα πόρισμα – «παραγγελιά» και νομίζουν ότι με 150 σελίδες μπορούν να αποτινάξουν από πάνω τους τις ευθύνες και τις τύψεις για τις τόσες οικογένειες που τις βύθισαν στο αίμα και στο πένθος.

Το πόρισμα της «ανεξάρτητης επιτροπής» που συστάθηκε με απόφαση του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, με επικεφαλής τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ και διευθυντή του Παγκόσμιου Κέντρου Παρακολούθησης Πυρκαγιών, καθηγητή δρ. Γιόχαν Γκέοργκ Γολντάμερ (dr. Johann Georg Goldammer), περιορίζεται σε γενικόλογες διαπιστώσεις και απίστευτες αοριστολογίες χωρίς να καταλογίζει συγκεκριμένες ευθύνες σε κανένα πολιτικό πρόσωπο, σε κανένα στέλεχος του κρατικού μηχανισμού και σε καμία υπηρεσία του κράτους.

Οι συντάκτες της έκθεσης αναφέρονται στο αλαλούμ που επικρατεί στον κρατικό μηχανισμό, αλλά και στις μεγάλες ελλείψεις που παρατηρούνται στην πυροπροστασία. Μάλιστα, όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά, στην πρόληψη των δασικών πυρκαγιών συμμετέχουν περισσότεροι από 45 συναρμόδιοι φορείς, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποιος κεντρικός συντονισμός. Παράλληλα μας λένε τι πρέπει να γίνει στο μέλλον. Ευχολόγια δηλαδή, την ώρα που το αίμα των νεκρών είναι ακόμα…ζεστό.

Όλη η ευαισθησία του κ. Τσίπρα αλλά και του προέδρου της Βουλής που παρέλαβε το πόρισμα περιορίζονται στις δημόσιες σχέσεις με έναν «καθηγητάκο» που ήρθε από το πουθενά για να μας πει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι για όλα έφταιγε το μεγάλο θερμικό φορτίο. Όπως έλεγε παλιά ο Βύρωνας Πολύδωρας για τον «στρατηγό άνεμο».

Είναι τουλάχιστον ύβρις για τον ελληνικό λαό και για όσους χάθηκαν τόσο άδικα και τόσο άδοξα λόγω ανικανότητας των στελεχών που απαρτίζουν τον κρατικό μηχανισμό και την πολιτική εξουσία.

Σε οποιαδήποτε άλλη χώρα οι μισοί τουλάχιστον από τους εμπλεκόμενους θα είχαν προφυλακιστεί και θα είχαν καταδικαστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Για το έγκλημα στο Μάτι πέρασαν μήνες για να υπάρξει μόνο μια παραίτηση, του Τόσκα.

Πολυσέλιδη έκθεση χωρίς απόδοση ευθυνών

Στη μακροσκελή έκθεση των 150 και πλέον σελίδων, η εξαμελής επιστημονική επιτροπή με επικεφαλής τον πρόεδρο του Ινστιτούτου Μαξ Πλανκ και διευθυντή του Παγκόσμιου Κέντρου Παρακολούθησης Πυρκαγιών, καθηγητή δρ. Γιόχαν Γκέοργκ Γολντάμερ (dr. Johann Georg Goldammer), αποτυπώνει την υφιστάμενη κατάσταση σε ό,τι αφορά την πρόληψη και καταστολή των δασικών πυρκαγιών στην Ελλάδα,καταγράφει τα μελανά σημεία του διαχειριστικού μηχανισμού και καταθέτει ολοκληρωμένη πρόταση για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του φυσικού φαινομένου στο μέλλον.

«Είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι καταθέτετε τις προτάσεις και τις απόψεις σας για ένα θέμα όπως η Πολιτική Προστασία, που δεν είναι μόνο της Ελλάδας ή της Ευρώπης, αλλά και διεθνές και σχετίζεται παράλληλα με κρίσιμα θέματα που άπτονται των επικίνδυνων κλιματικών αλλαγών» τόνισε ο κ. Βούτσης παραλαμβάνοντας το πόρισμα από τον Γερμανό καθηγητή και προανήγγειλε ότι θα μελετηθεί από τους προέδρους και τα μέλη των αρμόδιων κοινοβουλευτικών Επιτροπών. Ακολούθως, τα μέλη της ανεξάρτητης επιτροπής θα προσκληθούν σε ακροάσεις με τη συμμετοχή και άλλων αρμόδιων φορέων, έτσι ώστε να προκύψει κοινή αντίληψη για τη διαμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου για την Πολιτική Προστασία.

Από την πλευρά του, ο κ. Γκολντάμερ υπογράμμισε μεταξύ άλλων, ότι στο πόρισμα περιλαμβάνονται οι προτάσεις της επιτροπής για τις επείγουσες δράσεις που πρέπει να αναλάβει η ελληνική πολιτεία,προκειμένου να ενισχύσει τον ευαίσθητο τομέα της Πολιτικής Προστασίας.

Αναποτελεσματική οργάνωση

Στη μακροσκελή έκθεση σημειώνεται ότι οι πυρκαγιές δασών και υπαίθρου αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα του φυσικού, πολιτισμικού και περιαστικού-βιομηχανικού τοπίου στην Ελλάδα και ότι το πρόβλημα επιδεινώνεται λόγω των κοινωνικοοικονομικών (χρήσεων γης, δημογραφικών) και κλιματολογικών αλλαγών, της έλλειψης μη κατάλληλων θεσμικών μέτρων, του ανεπαρκούς και παλαιωμένου εξοπλισμού και της αναποτελεσματικής οργάνωσης, των ανθρώπινων δραστηριοτήτων,αλλά και του συνδυασμού των αλληλεπιδράσεων όλων των παραπάνω παραγόντων. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι υπάρχει αύξηση του αριθμού των δασικών πυρκαγιών και των καμένων δασικών εκτάσεων στη χώρα από τη δεκαετία του ’80 και μετά, φθάνοντας μάλιστα τα 2.700.000 καμένα στρέμματα κατά τη δραματική χρονιά του 2007 -περίπου πενταπλάσια του μέσου όρου των τελευταίων σαράντα ετών. Επίσης, από τα στατιστικά στοιχεία, που παρουσιάζονται στην έκθεση, προκύπτει ότι 75% των καμένων εκτάσεων είναι από πυρκαγιές που ξεπερνούν τα 10.000 στρέμματα και αντιστοιχούν σε 4% του συνόλου των πυρκαγιών, δείχνοντας ότι υπάρχει σαφώς ένα πρόβλημα μεγάλων δασικών πυρκαγιών.

Όσον αφορά τους λόγους για την επιδείνωση του προβλήματος, σημαντικό ρόλο παίζει η αύξηση της ποσότητας της καύσιμης ύλης, εξαιτίας της εγκατάλειψης της υπαίθρου και της ελλιπούς διαχείρισης των δασών λόγω περιορισμού των διαθέσιμων κονδυλίων, αλλά και η άνευ σχεδιασμού, οικονομική και περιφερειακή ανάπτυξη πολλών περιοχών. Επιπλέον, παρατηρείται αύξηση του κινδύνου εκδήλωσης και εξάπλωσης πυρκαγιών στις παρυφές των αστικών περιοχών, των οικισμών της υπαίθρου, των αγροτικών εκμεταλλεύσεων και των τουριστικών περιοχών. Τα περιστατικά της τελευταίας δεκαετίας και ιδιαιτέρως η καταστροφική πυρκαγιά στο Μάτι τον Ιούλιο του 2018, καταδεικνύουν ότι η ανθρώπινη ασφάλεια και υγεία, ιδιωτικά και δημόσια αγαθά, καθώς και κρίσιμες υποδομές, βρίσκονται υπό την απειλή τέτοιων καταστροφικών πυρκαγιών.

Έλλειψη ενιαίου σχεδιασμού

Όπως τονίζεται στο πόρισμα, οι αδυναμίες στο κομμάτι της αποτελεσματικής πρόληψης, μπορούν να αποδοθούν, μεταξύ άλλων, «στην έλλειψη ενιαίου και κοινού σχεδιασμού αντιπυρικής προστασίας, στην απουσία εγκεκριμένων και τεκμηριωμένων τοπικών αντιπυρικών σχεδίων, στη δυσκολία να υιοθετηθεί η χρήση σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων και επιστημονικών μεθόδων στον επιχειρησιακό σχεδιασμό, στην άναρχη και απρογραμμάτιστη δόμηση δασικών εκτάσεων και τη δημιουργία ζωνών μείξης δασών οικισμών γύρω από μεγάλα αστικά και τουριστικά κέντρα. Επίσης, στην περιστασιακή ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση των πολιτών και την αναποτελεσματική οργάνωση του εθελοντισμού, αλλά και στη μεγάλη δυσαρμονία των κονδυλίων που διατίθενται για την πρόληψη σε σχέση με τα πολλαπλάσια κονδύλια που δαπανώνται για την καταστολή των πυρκαγιών».

Για το θέμα της καταστολής, το πόρισμα της επιτροπής επισημαίνει ότι «τα αυξανόμενα κονδύλια της τελευταίας εικοσαετίας δεν οδήγησαν σε αντίστοιχη αύξηση στην αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα του μηχανισμού», ενώ «τα επί μέρους προβλήματα αφορούν τόσο τις δυνάμεις και τα μέσα (επίγεια, εναέρια), όσο και τον τρόπο συνεργασίας των φορέων μεταξύ τους».

Γενικότερα, η πεποίθηση που σχηματίσθηκε από τη μελέτη της νομοθεσίας, τα ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν ειδικοί εμπειρογνώμονες και οι εμπλεκόμενοι φορείς, αλλά και από τις δια ζώσης επαφές με εκπροσώπους των φορέων αυτών, είναι ότι θεσμικό πλαίσιο και η εφαρμογή στην πράξη της διαχείρισης των πυρκαγιών δασών και υπαίθρου στην Ελλάδα, αποτελούν τους κύριους λόγους για αναποτελεσματική διακυβέρνηση σχετικά με την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Νομικά κενά

Η επιτροπή στιγματίζει την πληθώρα των φορέων που εμπλέκονται στο έργο της πρόληψης των δασικών πυρκαγιών, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Είναι ενδεικτικό ότι στην πρόληψη των δασικών πυρκαγιών συμμετέχουν 45 συναρμόδιοι φορείς που πρέπει να συντονιστούν σε ένα κοινό πλαίσιο. Ο συντονισμός της πρόληψης θα έπρεπε να ασκείται σύμφωνα με το Ν.2612/1998 από τη Δασική Υπηρεσία, κάτι το οποίο λόγω νομικού κενού (μη ενεργοποίηση του άρθρου 100 του Ν.4249/2014) δεν γίνεται. Για την καταστολή των πυρκαγιών πρέπει να συνεργαστούν 17 φορείς, που ανήκουν σε 6 υπουργεία, προκειμένου να ασκήσουν 11 διαφορετικές αρμοδιότητες».

Οι προτάσεις της επιτροπής

Η επιτροπή προτείνει την αντιμετώπιση των πυρκαγιών από την πολιτεία «ενιαία, μέσα από ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό πλαίσιο διαχείρισης των πυρκαγιών δασών και υπαίθρου, και όχι με μεμονωμένες και ασύνδετες υπηρεσίες και δράσεις πρόληψης ή καταστολής. Ο συνολικός και ενιαίος σχεδιασμός θα πρέπει να αφορά την πρόληψη και καταστολή των πυρκαγιών, καθώς και την αποκατάσταση των καμένων εκτάσεων σε μία λυσιτελή διαδικασία με σκοπό την ενίσχυση της ανθεκτικότητας όλων των παραγόντων που πρέπει να προστατευτούν (κοινωνία, οικονομία, περιβάλλον). Είναι ανάγκη να αξιοποιούνται οι νομοθετικές προβλέψεις, με την ενσωμάτωσή τους στον επιχειρησιακό σχεδιασμό στο πλαίσιο ενός ενιαίου εθνικού σχεδίου προστασίας και ασφάλειας από τις πυρκαγιές δασών και υπαίθρου. Η αντιμετώπιση όλων των παραπάνω ζητημάτων θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο ενός επιστημονικού, συμβουλευτικού και συντονιστικού οργανισμού για τη συστηματική οργάνωση της διαχείρισης των Πυρκαγιών Δασών και Υπαίθρου (ΟΔΙΠΥ) σε εθνικό επίπεδο. Ο οργανισμός αυτός θα πρέπει να λειτουργεί επιτελικά και συνεργατικά με τους άλλους αρμόδιους φορείς έχοντας ρόλο συμβουλευτικό, συντονιστικό και επιτελικό σε θέματα διαχείρισης των δασικών πυρκαγιών στη χώρα και την αποστολή να σχεδιάζει, να παρακολουθεί και να δίνει ρυθμό στο επιχειρησιακό έργο της διαχείρισης των πυρκαγιών δασών και υπαίθρου».

Οι επιστήμονες της έκθεσης καθιστούν σαφές ότι «χωρίς έναν τέτοιο μηχανισμό δεν θα είναι δυνατό να επιτευχθεί, ούτε η συνεχής και ουσιαστική προσπάθεια για την πρόληψη, ούτε το απαραίτητο κλίμα και πνεύμα συνεργασίας ανάμεσα στους εμπλεκόμενους φορείς».

Όπως τονίζεται στο πόρισμα, η λειτουργία του ΟΔΙΠΥ θα πρέπει να διέπεται από διεπιστημονικότητα και καινοτομία, ολιστική, ολοκληρωμένη προσέγγιση, συνοχή, συνεκτικότητα και συντονισμό, καθώς η εφαρμογή των δράσεων στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης Πυρκαγιών θα πρέπει να συντονίζεται συστηματικά και αποτελεσματικά.

Δείτε ολόκληρο το πόρισμα σε μορφή pdf

 

Ειδικότερα, ο ΟΔΙΠΥ θα πρέπει να εργαστεί ώστε να διασφαλιστούν, μεταξύ άλλων:

  • Δημιουργία του Εθνικού Σχεδίου Διαχείρισης πυρκαγιών δασών και υπαίθρου που θα περιλάβει τον ενιαίο και κοινό σχεδιασμό μέτρων και δράσεων διαχείρισης των πυρκαγιών σε όλα τα επίπεδα διοίκησης με τη συμμετοχή και συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων.
  • Αναθεώρηση της διάρκειας και της έναρξης-λήξης αντιπυρικής περιόδου σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά δεδομένα και τις προβλέψεις για την κλιματική αλλαγή.
  • Δημιουργία ενός επιστημονικά τεκμηριωμένου εθνικού συστήματος εκτίμησης κινδύνου δασικών πυρκαγιών.
  • Εξισορρόπηση της σχέσης και εξορθολογισμός των δαπανών μεταξύ πρόληψης και καταστολής των δασικών πυρκαγιών.
  • Αξιοποίηση της χρήσης όλων των πόρων βάσει κεντρικού σχεδιασμού και με έμφαση στη βελτιστοποίηση της αποδοτικότητας του συστήματος της δασοπυρόσβεσης.
  • Διενέργεια κοινών ετήσιων και περιοδικών ασκήσεων μεταξύ των εμπλεκόμενων υπηρεσιών για εξοικείωση των συμμετεχόντων όσον αφορά ρόλους και διαδικασίες (ειδικότερα με τους κανόνες εμπλοκής), για εκπαιδευτικούς σκοπούς (στο πλαίσιο πιστοποιημένης εκπαίδευσης) και για αξιολόγηση της ετοιμότητας των εμπλεκόμενων φορέων.
  • Σε συνεργασία με την ΓΓΠΠ (ΕΥΔΕΑ), ανάπτυξη ενοποιημένου και κοινού συστήματος διοίκησης περιστατικών καταστολής των πυρκαγιών δασών και υπαίθρου (NIMS/ICS) βασισμένο στις αρχές της επιχειρησιακής συνεργασίας, τη διάθεση και την αξιοποίηση των πόρων και των δυνατοτήτων (υπηρεσιών) όλων των εμπλεκόμενων φορέων.
  • Ανάπτυξη κεντρικού συστήματος αναφοράς ημερήσιας ετοιμότητας (αντιπυρική περίοδος) των εμπλεκόμενων φορέων σε θέματα αντιπυρικής προστασίας και συστήματος καταγραφής και χαρτογράφησης χρηματοδοτούμενων έργων πρόληψης (π.χ. ΟΤΑ).
  • Ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού με σκοπό την καλλιέργεια της αντίληψης ασφάλειας (από τις πυρκαγιές) και την ενίσχυση της εθελοντικής συμμετοχής των πολιτών στον κύκλο διαχείρισης των πυρκαγιών δασών και υπαίθρου.

Για την επιτροπή, σημαντικό στοιχείο του νέου συστήματος θα πρέπει να είναι και η ουσιαστική αναδιοργάνωση της δασικής υπηρεσίας η οποία θα πρέπει να υποστηριχθεί κατάλληλα σε μέσα και πόρους«Χωρίς διαχείριση του αγρο-δασικού χώρου το πρόβλημα των πυρκαγιών νομοτελειακά θα αυξάνει ξεπερνώντας τις όποιες μονόπλευρες πολιτικές ενίσχυσης του μηχανισμού καταστολής»σημειώνει.

Σε ό,τι αφορά το Πυροσβεστικό Σώμα«που θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του όσον αφορά τη δασοπυρόσβεση, αποτελώντας ως προς το μέγεθος των δυνάμεών του, τον κεντρικό πυλώνα του μηχανισμού της καταστολής στη χώρα»στο πόρισμα καταγράφονται σειρά πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητάς του.

4521794.jpg
Εικόνες από τη φονική πυρκαγιά της 23ης Ιουλίου 2018 EUROKINISSI

Επιπλέον, ζητείται:

  • Τάχιστη ολοκλήρωση της διαδικασίας κατάρτισης και θεσμοθέτησης των δασικών χαρτών και του δασολογίου και ανάκληση των ρυθμίσεων που περιλαμβάνονται στους ψηφισμένους νόμους (Ν.4280/2014 και Ν.4315/2014), οι οποίοι αυξάνουν την ένταση και τον αριθμό των χρήσεων που επιτρέπονται στα ελληνικά δάση.
  • Άμεση επίλυση των χρόνιων προβλημάτων και τροποποίηση της δασικής νομοθεσίας όσον αφορά την αλλαγή χρήσης γης των εκτάσεων που χαρακτηρίσθηκαν ως ΑΔ (δασωθέντες αγροί) στο κτηματολόγιο, ώστε να μειωθεί η συνέχεια και το φορτίο της καύσιμης ύλης.
  • Τροποποίηση της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαδικασία αδειοδότησης για παρεμβάσεις στη φυσική βλάστηση εντός ιδιοκτησιών (γηπέδων, οικοπέδων κ.λπ.). Συμβολή των ΟΤΑ στη δημιουργία μιας κεντρικής και ενιαίας βάσης δεδομένων Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) Πολιτικής Προστασίας με τα μέσα, εργαλεία και προσωπικό όλων των εμπλεκόμενων φορέων που διατίθενται για επιχειρησιακή χρήση στη διαχείριση των πυρκαγιών.

Πηγή: newsbomb.gr

Διαβάστε όλο το άρθρο
Advertisement

Barbara Shoes
Κάντε κλικ για να σχολιάσετε

Το σχόλιο σας

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

ΕΛΛΑΔΑ

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα ή ειδικά ελαστικά, με στόχο την προστασία των οδηγών όταν κυκλοφορούν σε χιονισμένο ή παγωμένο οδικό δίκτυο.

Με σκοπό τη θωράκιση των οδηγών από τις έντονες χιονοπτώσεις, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέστησε υποχρεωτικό τον εφοδιασμό όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή ανάλογα αντιολισθητικά μέσα.

Ειδικότερα, με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η οποία δημοσιεύτηκε στα τέλη Μαρτίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες  των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά (χιονολάστιχα).

Ποια είναι τα αντιολισθητικά μέσα που οφείλουν να έχουν οι οδηγοί;

Ως «αντιολισθητικά» νοούνται οι αντιολισθητικές αλυσίδες ή οι χιονοκουβέρτες.

Διαφορετικά, οι οδηγοί πρέπει να εξοπλίζουν το όχημά τους με ελαστικά για χρήση σε συνθήκες χιονόπτωσης. Δηλαδή, τα χειμερινά ελαστικά (χιονολάστικά), τα οποία φέρουν τη σήμανση του «αλπικού» συμβόλου και τον χαρακτηρισμό M+S.

Από πότε είναι υποχρεωτικά τα αντιολισθητικά μέσα;

Όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, οι οδηγοί πρέπει να έχουν είτε αντιολισθητικές αλυσίδες, είτε χιονολάστιχα από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο κάθε έτους, σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο της χώρας.

Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι οδηγοί δεν χρειάζεται να έχουν τοποθετημένα τα προαναφερθέντα αντιολισθητικά στο αυτοκίνητό τους.

Τα αντιολισθητικά μέσα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα carandmotor.gr, πρέπει να βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο (και στη συνέχεια να τοποθετηθούν) μόνο εφόσον εκδοθεί ανακοίνωση από τις κατά τόπους αρμόδιες Διευθύνσεις της Αστυνομίας ή της Τροχαίας, σε περίπτωση που οι τελευταίες θεωρήσουν ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι ασφαλείας.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των οδηγών;

  1. Εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές όπου έχουν τεθεί σε ισχύ έκτακτα μέτρα από την Τροχαία, οι οδηγοί πρέπει να εφοδιάσουν τα οχήματά τους με αντιολισθητικά μέσα.
  2. Πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησης και λειτουργίας των αντιολισθητικών που βρίσκονται στα οχήματά τους, για να είναι εξασφαλισμένη η ορθή χρήση τους.
  3. Να προσαρμόζουν την οδήγησή τους, όταν χρησιμοποιούνται αντιολισθητικά, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες και τις προδιαγραφές των οχημάτων και των αντιολισθητικών, με γνώμονα την προάσπιση της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.
  4. Οι Οι ελεγκτικές αρχές οφείλουν να διεξάγουν οπτικό έλεγχο αναφορικά με την ύπαρξη κατάλληλων αντιολισθητικών, εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές που έχει εκδοθεί απόφαση από τις αστυνομικές αρχές

Οδηγίες τοποθέτησης και τεχνικές προδιαγραφές

  1. Τα αντιολισθητικά πρέπει είναι κατάλληλα για το συγκεκριμένο όχημα και τις διαστάσεις των ελαστικών στις οποίες τοποθετούνται.
  2. Τα αντιολισθητικά τοποθετούνται: α. Και στα δυο ελαστικά του κινητήριου άξονα του οχήματος. Εφόσον το όχημα διαθέτει κίνηση σε παραπάνω από έναν άξονα, τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος.
    -Εφόσον δεν υφίστανται οδηγίες και είναι διαθέσιμο μόνο ένα ζευγάρι αντιολισθητικών, τα αντιολισθητικά τοποθετούνται στον εμπρόσθιο άξονα. Αν υπάρχει και δεύτερο ζευγάρι, αυτά τοποθετούνται ταυτόχρονα και στον οπίσθιο άξονα.
    -Εφόσον το όχημα διαθέτει διπλά ελαστικά στον κινητήριο άξονα (4 ελαστικά στον άξονα) τα αντιολισθητικά τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του κατασκευαστή οχήματος ή αν δεν υφίστανται τέτοιες, στα εξωτερικά ελαστικά της κάθε πλευράς.
    β. Πρέπει να τοποθετούνται σε κατάλληλο και ασφαλές σημείο του οδικού δικτύου που δεν δημιουργεί εμπόδια στην οδική κυκλοφορία λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (π.χ. προειδοποιητικό τρίγωνο σε ικανή απόσταση).
    γ. Πρέπει να τοποθετούνται άμεσα μόλις ο οδηγός αντιληφθεί ότι το οδόστρωμα είναι ολισθηρό και όχι αφού ακινητοποιηθεί ή εκτραπεί το όχημα λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
  3. Τα αντιολισθητικά, πρέπει να βρίσκονται στο όχημα σε μέρος κατάλληλο και προσιτό για την άμεση και ευχερή χρησιμοποίησή τους σε περίπτωση ανάγκης. Εφόσον για την τοποθέτησή τους απαιτούνται ειδικά εργαλεία, αυτά πρέπει να ευρίσκονται στο όχημα. Η συσκευασία ή το κυτίο που περιέχει τα αντιολισθητικά πρέπει να αναφέρουν τις διαστάσεις των ελαστικών για τα οποία είναι κατάλληλα ώστε να μπορεί να διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς η συμβατότητά τους με το όχημα που τα φέρει.
  4. Τα αντιολισθητικά, για να είναι αποτελεσματική η χρήση τους, με ευθύνη των ιδιοκτητών και των οδηγών των αυτοκινήτων, είναι πάντοτε σε άριστη κατάσταση και ορθά συντηρημένα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή τους.

Πρόστιμο

Όσοι δεν συμμορφώνονται με τα ανωτέρω τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 80 ευρώ.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Μία πόλη με 829 ακίνητα δήλωσαν οι υπουργοί και 12,7 εκατ. ευρώ δάνεια …

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πηγή: iEidiseis.gr

H Γαλάζια Πόλη: 829 ακίνητα δήλωσαν υπουργοί – υφυπουργοί στο Πόθεν Έσχες

Κυβέρνηση χρεωκοπημένων υπερπλουσίων με 829 ακίνητα, 17 εκατ. ευρώ καταθέσεις και 13 εκατ. δάνεια σύμφωνα με τα Πόθεν Έσχες.

Μετά την δημοσίευση του πόθεν έσχες των πολιτικών, η μία όψη του νομίσματος είναι τα υπέρογκα τραπεζικά δάνεια που έχουν συνάψει τα μέλη της κυβέρνησης Μητσοτάκη και τα οποία σε σύγκριση με τις προηγούμενες δηλώσεις τους δεν φαίνεται να εξυπηρετούνται – ή εξυπηρετούνται με ιδιαίτερα ευνοϊκές ρυθμίσεις.

Το θέμα του υπέρογκου υπουργικού δανεισμού εξάλλου αποτελεί εδώ και δύο μέρες, μετά και την αποκάλυψη του iEidiseis, πεδίο σφοδρής πολιτικής αντιπαράθεσης, με τον ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ να καταθέτει τροπολογία για την διεύρυνση της υποχρέωσης δήλωσης πόθεν έσχες ώστε οι υπόχρεοι να συμπεριλαμβάνουν και τα επίσημα έγγραφα από τις ρυθμίσεις και τους διακανονισμούς των υπουργών με τις τράπεζες.

Μία άλλη πτυχή ωστόσο που προκύπτει από τα πόθεν έσχες έχει να κάνει με την τεράστια περιουσία που διαθέτει το υπουργικό συμβούλιο.

Σύμφωνα πάντα με τις επίσημες δηλώσεις που κατέθεσαν τα μέλη του υπουργικού συμβουλίου, η συνολική περιουσία της κυβέρνησης προκαλεί ίλιγγο.

Συγκεκριμένα, διαθέτει:

  • Ακίνητη περιουσία 829 ακινήτων! Από αυτά μόλις τα 54 είναι βοσκότοποι και τα 96 καλλιέργειες. Επομένως η κυβέρνηση συνολικά διαθέτει 679 σπίτια!
  • Συνολικές καταθέσεις που ξεπερνούν τα 17 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, το άθροισμα των τραπεζικών καταθέσεων του Πρωθυπουργού, των υπουργών και των υφυπουργών ανέρχεται στα 17.009.589 ευρώ.
  • Καταθέσεις 1.336.077 δολαρίων ΗΠΑ.
  • Καταθέσεις 282.803 λίρες Αγγλίας στη Βρετανία.
  • 711.000 ευρώ σε ομόλογα.
  • 121.596 ευρώ σε μετοχές.

Τις μεγαλύτερες καταθέσεις τις διατηρεί ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης με 5.212.856 ευρώ και ακολουθούν ο Κώστας Καραμανλής με 2.465.019,51 , η Νίκη Κεραμέως με 1.397.215 και καταθέσεις και στη Deutsche Bank και ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με 986 χιλιάδες ευρώ.

Λάτρεις της επένδυσης στη σιγουριά του real estate φαίνεται πως είναι σχεδόν το σύνολο του υπουργικού συμβουλίου, με βάση τις σχετικές δηλώσεις και τα συνολικά 829 ακίνητα. Ωστόσο, με τεράστια διαφορά από τον δεύτερο, τα πρωτεία κατέχει ο Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης με 122 ακίνητα, με τον αναπληρωτή υπουργό Εξωτερικών να διευκρινίζει πως πρόκειται για 122 δικαιώματα, τα οποία αφορούν δικαιώματα σε ένα και μόνο κτίριο γραφείων, όπου υποχρεωτικά κάθε δωμάτιο εμφανίζεται ως ξεχωριστή εγγραφή. Ακολουθούν ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης με 40 ακίνητα, ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης με 32, ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Παναγιώτης Τσακλόγλου με 32 ακίνητα, ο υπουργός Υγείας Αθανάσιος Πλεύρης με 32 ακίνητα, ο Άγγελος Συρίγος με 30, ο υπουργός Εργασίας Κώστας Χατζηδάκης με 27 και ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας με 26, ενώ η λίστα συνεχίζεται…

Δεν είναι λίγοι πάντως και οι υπουργοί που επενδύουν τα χρήματά τους σε ομόλογα και μετοχές.

Συνολικά τα μέλη της κυβέρνησης έχουν 711 χιλιάδες ευρώ σε ομόλογα και 5.530.538 ευρώ σε μετοχές. Στην κορυφή όλων ο Γ. Γεραπετρίτης ο οποίος κατέχει μετοχές αξίας 5.408.942 ευρώ!

Τι συμβαίνει με τα «υπουργοδάνεια» – Αντιμέτωπη με… κρίση χρέους η κυβέρνηση

Τα Πόθεν Έσχες των υπουργών δίνουν την εικόνα μιας κυβέρνησης που ενώ διαθέτει υψηλά εισοδήματα και πολλά ακίνητα, διατηρεί έναν μεγάλο τραπεζικό δανεισμό που συγκρούεται με το κοινό αίσθημα.

Σε μείζον πολιτικό ζήτημα εξελίσσεται το ύψος των χρεών σε τράπεζες (και φυσικά πρόσωπα), των μελών του υπουργικού συμβουλίου, το οποίο άνοιξε χθες το iEidiseis.gr.

Το ποσό των 9.452.785,07 ευρώ (χωρίς να υπολογίζονται οι οφειλές των συζύγων τους, κάτι το οποίο θα αύξανε το ποσό στα 12,7 εκατ. ευρώ) που χρωστούν αθροιστικά οι 59 υπουργοί της κυβέρνησης Μητσοτάκη προκαλεί ζαλάδα και ανοίγει τη συζήτηση όχι μόνο για το ύψος των δανείων που έχουν πάρει, αλλά και για το αν εξυπηρετούνται κανονικά ή όχι και τι ρυθμίσεις έχουν γίνει.

Κι αυτό γιατί την ίδια ώρα αρκετοί πολίτες που έχασαν τις δουλειές τους και δεν μπορούν πλέον να εξυπηρετήσουν, όπως προβλέπει η δανειακή σύμβαση, τα δάνειά τους, χάνουν τα σπίτια τους για μερικές χιλιάδες ευρώ.

Πώς γίνεται στη μία περίπτωση κάποιος που χρωστάει το 5 ή το 10% του αρχικού δανεισθέντος ποσού να χάνει το σπίτι του, αλλά την ίδια ακριβώς στιγμή ένας υπουργός να μην εξυπηρετεί το δάνειο του και να μην συμβαίνει τίποτα;

Χωρίζονται οι πολίτες σε Α’ και Β’ και ίσως και Γ΄ κατηγορίας;

Τα Πόθεν Έσχες των υπουργών που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα δίνουν την εικόνα μιας κυβέρνησης που ενώ διαθέτει υψηλά εισοδήματα και πάρα πολλά ακίνητα, διατηρεί παράλληλα έναν μεγάλο τραπεζικό δανεισμό που προκαλεί ερωτηματικά και συγκρούεται με το κοινό αίσθημα και φυσικά με την ίδια την κοινωνία που «στραγγαλίζεται» από την ακρίβεια στην ενέργεια, στα είδη πρώτης ανάγκης, στα καύσιμα…

Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα ο ίδιος ο πρωθυπουργός.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος είχε εισοδήματα 77.603,54 ευρώ (116.849,23 αν συμπεριλάβουμε κι αυτά της συζύγου του, Μαρέβας Γκραμπόφσκι) και έχει οφειλές ύψους 405.892,96 ευρώ (1.295.928,89 ευρώ αν συμπεριληφθούν και της συζύγου του), όμως το ποσό του δανεισμού τους μειώθηκε μόνο κατά 24.425,85 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι αν κάθε χρόνο πληρώνει αυτό το ποσό το δάνειο αυτό θα αποπληρωθεί, χωρίς να υπολογίζουμε τους τόκους, σε 53 χρόνια, όταν δηλαδή ο πρωθυπουργός θα είναι σε ηλικία 107 ετών.

Μια άλλη χαρακτηριστική περίπτωση είναι ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, αρμόδιος για θέματα ιδιωτικών επενδύσεων. Ο Νίκος Παπαθανάσης ενώ έχει πάρει δάνεια ύψους 316.150 ευρώ, το Πόθεν Έσχες του δείχνει ότι έχει οφειλές ύψους 465.778,42. Αντί, δηλαδή, το αρχικό δανεισθέν ποσό να μειώνεται έχει αυξηθεί κατά 149.628,42 ευρω.

«Πρωταθλητής», πάντως, στις οφειλές είναι ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Στυλιανίδης, ο οποίος έχει πάρει 9 δάνεια και χρωστά αθροιστικά 1.535.756,03 ευρώ, αφήνοντας πίσω τον Νότη Μηταράκη, ο οποίος διατηρούσε τα πρωτεία. Πλέον ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου βρίσκεται στη δεύτερη θέση των μεγαλοοφειλετών υπουργών με υπόλοιπο 1.037.237,72 ευρώ. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο υπουργός Δικαιοσύνης ο Κώστας Τσιάρας με οφειλόμενο ποσό 730.247,43 ευρώ.

Αντίθετα, 17 υπουργοί δεν έχουν πάρει κανένα δάνειο. Ο λόγος για τους: Παναγιώτη Πικραμμένο, Χρίστο Δήμα, Ζέττα Μακρή, Νίκη Κεραμέως, Παναγιώτη Τσακλόγλου, Δόμνα Μιχαηλίδου, Θάνο Πλεύρη, Γιώργο Αμυρά, Λευτέρη Οικονόμου, Λίνα Μενδώνη, Μάκη Βορίδη, Θεόδωρο Λιβάνιο, Κώστα Καραμανλή, Σίμο Κεδίκογλου, Βασίλη Κικίλια, Ευάγγελο Τουρνά και Γιώργο Γεραπετρίτη.

Τροπολογία από ΣΥΡΙΖΑ για την πορεία των δανείων

Ο Νάσος Ηλιόπουλος έκανε γνωστό χθες, λίγες ώρες μετά το δημοσίευμα του iEidiseis.gr, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ προτίθεται να καταθέσει τροπολογία, ώστε όλοι οι υπόχρεοι να δηλώνουν στο πόθεν έσχες όχι μόνο το ύψος των δανείων τους, αλλά και την πορεία τους.

«Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ καταθέτει τροπολογία ώστε όλοι οι υπόχρεοι να δηλώνουν στο πόθεν έσχες όχι μόνο το ύψος των δανείων τους, αλλά και την πορεία τους. Τις ρυθμίσεις δηλαδή που έχουν γίνει με τα απαραίτητα αποδεικτικά έγγραφα.

Είναι μείζον ζήτημα διαφάνειας και Δημοκρατίας. Δεν γίνεται οι πολίτες να χάνουν τον ύπνο τους ή ακόμα και το σπίτι τους για χρέη λίγων χιλιάδων ευρώ και κανείς να μην γνωρίζει πώς ρυθμίζονται τα χρέη των πολιτικών και δη αυτών που κυβερνούν», είπε μεταξύ άλλων ο εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ.

Αναλυτικά τα αρχικά ποσά των δανείων και τα οφειλόμενα ποσά των μελών της κυβέρνησης:

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

  • 0,00 ευρώ – 21.274,61 ευρώ
  • 150.000,00 ευρώ – 150.000,00 ευρώ
  • 600.000,00 ευρώ – 234.618,35 ευρώ

ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΙΚΡΑΜΜΕΝΟΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ

  • 12.869,88 ευρώ – 9.914,18 ευρώ ευρώ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΣΚΥΛΑΚΑΚΗΣ

  • 60.000,00 ευρώ – 17.156,09 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ: ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

  • 25.000,00 ευρώ – 14.759,24 ευρώ
  • 50.000,00 ευρώ – 30.989,04 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

  • 100.000,00 ευρώ – 105.797,09 ευρώ
  • 530.000,00 ευρώ – 451.961,94 ευρώ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ: ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ

  • 280.000,00 ευρώ – 388.796,39 ευρώ
  • 25.000,00 ευρώ – 46.761,51 ευρώ
  • 11.150,00 ευρώ – 30.220,52 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΑΙΡΙΚΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΚΙΡΗΣ

  • 0,00 ευρώ – 0,14 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 3.055,25 ευρώ
  • 90.000,00 ευρώ – 30.666,61 ευρώ
  • 794.014,00 ευρώ – 615.882,29 ευρώ
  • 145.986,00 ευρώ – 111.870,82 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 2.565,36 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ: ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΗΜΑΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ

  • 63.000,00 ευρώ – 48.660,13 ευρώ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΘΕΜΑΤΑ: ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΒΑΡΒΙΤΣΙΩΤΗΣ

  • 300.000,00 ευρώ – 244.369,95 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΦΡΑΓΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

  • 88,34 ευρώ – 88,34 ευρώ
  • 380.000,00 ευρώ – 7.837,90 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΟΔΗΜΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΤΣΑΝΙΩΤΗΣ

  • 15.000,00 ευρώ – 8.437,50 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΜΥΝΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ

  • 52.824,65 ευρώ – 20.195,46 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΜΥΝΑΣ: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ

  • 17.137,23 ευρώ – 9.579,63 ευρώ
  • 6.982,50 ευρώ – 4.940,37 ευρώ
  • 60.870,85 ευρώ – 60.870,85 ευρώ
  • 21.100,00 ευρώ – 13.381,80 ευρώ
  • 17.166,43 ευρώ – 18.212,71 ευρώ
  • 272.279,00 ευρώ – 302.864,38 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΕΩΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ: ΖΕΤΤΑ ΜΑΚΡΗ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΥΡΙΓΟΣ

  • 3.839,59 ευρώ – 3.839,59 ευρώ
  • 331,58 ευρώ – 331,58 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

  • 280.000,00 ευρώ – 118.011,68 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΑΚΛΟΓΛΟΥ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ: ΔΟΜΝΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΕΓΓΕΛΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΘΑΝΟΣ ΠΛΕΥΡΗΣ

  • Κανένα δάνειο

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΑΣΗΜΙΝΑ ΓΚΑΓΚΑ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΖΩΗ ΡΑΠΤΗ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΣΚΡΕΚΑΣ

  • 8.025,14 ευρώ – 8.070,78 ευρώ
  • 16.363,08 ευρώ – 18.093,94 ευρώ
  • 15.000,00 ευρώ – 10.625,00 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΜΥΡΑΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΚΑΙ ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ: ΝΙΚΟΣ ΤΑΓΑΡΑΣ

  • 250.000,00 ευρώ – 73.847,85 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟΣ

  • 135.818,00 ευρώ – 86.998,37 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΛΙΝΑ ΜΕΝΔΩΝΗ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: ΝΙΚΟΛΑΣ ΓΙΑΤΡΟΜΑΝΩΛΑΚΗΣ

  • 39.891,23 ευρώ – 26.164,82 ευρώ
  • 20.707,13 ευρώ – 17.953,84 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΑΥΓΕΝΑΚΗΣ

  • 60.334,53 ευρώ – 53.033,63 ευρώ
  • 610.547,18 ευρώ – 536.627,68 ευρώ
  • 73.197,04 ευρώ – 64.346,38 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΣΙΑΡΑΣ

  • 0,00 ευρώ – 186.352,20 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 323.693,20 ευρώ
  • 150.000,00 ευρώ – 118.070,30 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 102.131,73 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΤΣΗΡΑΣ

  • 5.000,00 ευρώ – 2.100,30 ευρώ
  • 500,00 ευρώ – 341,50 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ

  • Κανένα δάνειο

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ: ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΕΤΣΑΣ

  • 50.000,00 ευρώ – 46.038,81 ευρώ
  • 97.000,00 ευρώ – 118.861,98 ευρώ
  • 160.000,00 ευρώ – 144.444,16 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ-ΘΡΑΚΗΣ: ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ

  • 173.000,00 ευρώ – 43.938,95 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΣΥΛΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΤΗΣ) ΜΗΤΑΡΑΚΗΣ

  • 300.000,00 ευρώ – 287.765,72 ευρώ
  • 990.000,00 ευρώ – 734.500,00 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 14.972,66 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ: ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΤΕΨΗ

  • 11.470,28 ευρώ – 4.077,64 ευρώ
  • 9.403,81 ευρώ – 6.853,84 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

  • 5.050,00 ευρώ – 1.249,23 ευρώ
  • 205.000,00 ευρώ – 148.816,44 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ: ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΛΙΒΑΝΙΟΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ: ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

  • 5.209,00 ευρώ – 3.731,41 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 55.507,57 ευρώ
  • 294.791,00 ευρώ – 213.556,92 ευρώ
  • 280.000,00 ευρώ – 334.449,14 ευρώ
  • 162.240,00 ευρώ – 136.244,26 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

  • 170.000,00 ευρώ – 162.269,04 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ

  • 300.000,00 ευρώ – 229.896,14 ευρώ
  • 118.500,00 ευρώ – 98.917,84 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΛΑΔΟΥ ΠΛΟΙΩΝ: ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ

  • 70.000,00 ευρώ – 36.011,91 ευρώ
  • 5.303,93 ευρώ – 987,68 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ

  • 100.000,00 ευρώ – 52.028,72 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΥΛΙΟΣ

  • 10.000,00 ευρώ – 5.625,40 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΙΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ: ΣΙΜΟΣ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΙΚΙΛΙΑΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ: ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ

  • 0,11 ευρώ – 0,14 ευρώ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

  • 255.000,00 ευρώ – 145.851,09 ευρώ
  • 62.100,00 ευρώ – 39.401,03 ευρώ
  • 1.011,62 ευρώ- 1.011,62 ευρώ
  • 2.033,89 ευρώ – 2.033,89 ευρώ
  • 325.000,00 ευρώ – 151.963,62 ευρώ
  • 464.750,00 ευρώ – 416.699,70 ευρώ
  • 189.138,89 ευρώ – 161.906,91 ευρώ
  • 510.000,00 ευρώ – 479.794,94 ευρώ
  • 403.000,00 ευρώ – 137.093,23 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥΡΝΑΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ

  • Κανένα δάνειο

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ: ΑΚΗΣ ΣΚΕΡΤΣΟΣ

  • 130.000,00 ευρώ – 48.438,53 ευρώ
  • 856,43 ευρώ – 856,43 ευρώ
  • 1.418,28 ευρώ – 1.418,28 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑ ΤΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΡΙΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ

  • 40.000,00 ευρώ – 19.663,16 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 33,77 ευρώ
  • 0,00 ευρώ – 316,22 ευρώ

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΡΑ ΤΩ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΩ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

  • 135.000,00 ευρώ – 98.576,94 ευρώ
  • 165.000,00 ευρώ – 121.548,77 ευρώ

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΙΑ ΠΕΛΩΝΗ

Δείτε ΕΔΩ τα Πόθεν Έσχες.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Ο πρωθυπουργός μας πήρε οικονομική ενίσχυση ως “αγρότης” μετά από αίτηση

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η αιτιολογία που επικαλέστηκε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για την αγροτική επιδότηση του πρωθυπουργού. “Δεν γινόταν να τα αρνηθεί”, είπε.

Όπως έγινε γνωστό τις προηγούμενες ημέρες μέσα από ρεπορτάζ της εφημερίδας Ντοκουμέντο, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης έλαβε οικονομική ενίσχυση ως “αγρότης” μετά από σχετική αίτηση.

Σύμφωνα με τις αποκαλύψεις, ο πρωθυπουργός ενισχύθηκε οικονομικά με ποσό περίπου 8.500 ευρώ από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εγγυήσεων (ΕΓΤΕ) και το Ευρωπαϊκό Γεωργικό Ταμείο Αγροτικής Ανάπτυξης (ΕΓΤΑΑ), για το 2020 και το 2021.

Η ενίσχυση αυτή ήρθε μετά την αποζημίωση που είχε λάβει ο κ. Μητσοτάκης το 2019 από τον ΕΛΓΑ, για ελαιόδεντρά του που είχαν υποστεί ζημιές από κακοκαιρία.

Το πρωί της Τρίτης, ερωτηθείς σχετικά με τα παραπάνω, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Γιάννης Οικονόμου, ανέφερε πως κανένας δικαιούχος δεν δύναται να ζητήσει εξαίρεση από τη σχετική επιδότηση, κάτι που ίσχυε και για τον πρωθυπουργό.

Αναλυτικά, ο ίδιος απάντησε:

Είναι η λογική της κοινής αγροτικής πολιτικής, ο πρωθυπουργός ενεργοποιεί για πολλά χρόνια τα τελευταία δέκα χρόνια ιστορικά δικαιώματα (είναι όρος αυτός της κοινής αγροτικής πολιτικής) προϋπόθεση για την καταβολή αγροτικών ενισχύσεων από αγροτεμάχια που ανήκαν στην οικογένειά του και πέρασαν στην ιδιοκτησία του. Δεν υπάρχει διαδικασία κάποιος να αιτηθεί εξαίρεση για ένα διάστημα από αυτά τα δικαιώματα. Κάθε χρόνο καταθέτεις στο ΟΣΔΕ αυτή τη δήλωση, βάσης αυτής ενεργοποιείς τα δικαιώματα και παίρνεις τις αγροτικές ενισχύσεις. Δεν υπάρχει τρόπος κάποιος να πει, τις διακόπτω για ένα χρονικό διάστημα και να επανέλθει αργότερα. Όσοι γνωρίζουν τον τρόπο που λειτουργεί η κοινή αγροτική πολιτική στη χώρα μας το κατανοούν πλήρως αυτό”.

Σημειώνεται πως τη διαδικασία του ΟΣΔΕ μπορούν να κάνουν όχι μόνο οι επαγγελματίες αγρότες αλλά και οποιοσδήποτε έχει κάποια αγροτική εκμετάλλευση στο όνομα του.

Βάσει διαδικασίας:

1. Η καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής της ενιαίας αίτησης (ΟΣΔΕ) είναι η 15η Μαΐου κάθε ημερολογιακού έτους.

2. Εκτός από τις περιπτώσεις ανωτέρας βίας και τις εξαιρετικές περιστάσεις η υποβολή μετά την 15η Μαΐου:

α) της αίτησης ενίσχυσης (ΟΣΔΕ), συνεπάγεται μείωση των ποσών που ο κάτοχος εκμετάλλευσης θα είχε δικαίωμα να λάβει ως ενίσχυση, κατά 1% ανά εργάσιμη ημέρα.

β) της αίτησης χορήγησης δικαιωμάτων ενίσχυσης, συνεπάγεται μείωση των ποσών που πρέπει να καταβληθούν
σε σχέση με δικαιώματα ενίσχυσης που χορηγούνται για πρώτη φορά το 2019 στον δικαιούχο, κατά 3 % ανά εργάσιμη ημέρα.

Σε περίπτωση καθυστέρησης μεγαλύτερης των 25 ημερολογιακών ημερών η αίτηση θεωρείται απαράδεκτη.

Φυσικά, τα παραπάνω είναι καθ’όλα νόμιμα, ωστόσο η “ηθική” της όλης υπόθεσης δε συνάδει με τη κυβερνητική ρητορική περί λιτού τρόπου ζωής και ελάχιστης κατανάλωσης ενέργειας, καθώς και με τα μαθήματα προς τους νέους για έναν πιο “ολιστικό” τρόπο ζωής, χωρίς να είναι τα χρήματα ο μοναδικός και κύριος “γνώμονας” για την ευτυχία.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

“Εξαιτίας του με απέλυσαν” είπε ο 25χρονος δολοφόνος του Δημήτρη στην Χρυσούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Πρόσληψη 7 ατόμων με σύμβαση ορισμένου χρόνου στο Δήμο Δράμας

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Εντυπωσιακό άγαλμα του Ηρακλή στους Φιλίππους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δραμινή ισχυρίστηκε ψευδώς ότι της έκλεψαν χρήματα και διάφορα χρυσαφικά

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η απονομή των ετήσιων βραβείων της ΚΥΚΛΩΨ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Αριστειδης Μωυσιαδης: ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΔΗΜΑΡΧΟΣ…

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Παρουσίαση παράταξης “ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ για τη Δράμα”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Στο καθεστώς «Απάτητα Βουνά» το Φαλακρό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Στη Δράμα η έκθεση «ΣΗΚΩ ΨΥΧΗ ΜΟΥ»!… Εικόνες και μουσικές των προσφύγων του ’22

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Σύλληψη για ναρκωτικά στη Δράμα, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Επιστολή παραίτησης Γαλόπουλου από Αντιδήμαρχος Κ. Νευροκοπίου

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ4 εβδομάδες πριν

Η ιστορία και η εξέλιξη των καζίνο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Συνελήφθη στη Δράμα για καλλιέργεια και κατοχή ναρκωτικών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

2022 Παγκόσμιο Κύπελλο: Τα καλύτερα στοιχήματα, κορυφαία αουτσάιντερ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Στις 7 Οκτωβρίου η εκλογή Μητροπολίτη της Ιεράς Μητροπόλεως Δράμας

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Φρίκη στην Καβάλα: «Παγίδα θανάτου» σε γυναίκα και μωρό από τον δολοφόνο

Πολιτιστικά3 ημέρες πριν

«Τραντέλληνες», το μουσικό αναλόγιο του Δραμινού Λογοτέχνη Γιάννη Χαριτάντη

ΕΛΛΑΔΑ4 ημέρες πριν

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

Εκπαιδευτικά4 ημέρες πριν

Έναρξη εγγραφών Γ’ φάσης στο Δ.Ι.Ε.Κ. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κεντρική επετειακή εκδήλωση για τα 81 χρόνια από την Βουλγαρική Θηριωδία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Μήνυμα Αντιπεριφερειάρχη για τη σφαγή της Δράμας της 29ης Σεπτεμβρίου 1941

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Στο καθεστώς «Απάτητα Βουνά» το Φαλακρό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

Project για τη Δράμα: Θετική Ψυχολογία και Ποιότητα Ζωής στους Νέους

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

“Εξαιτίας του με απέλυσαν” είπε ο 25χρονος δολοφόνος του Δημήτρη στην Χρυσούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Δ ΄Κύκλος Επιχειρηματικής Επιτάχυνσης της Δομής Στήριξης Επιχειρηματικότητας Lab40

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κάποιος που υπήρξε Project, έστω και για λίγο, παραδίδει την έδρα του…

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Απούσα η Περιφέρεια ΑΜ-Θ από τη δημιουργία Γραφείων Αντιμετώπισης Ενδοοικογενειακής Βίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η απονομή των ετήσιων βραβείων της ΚΥΚΛΩΨ

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Αιτήσεις συμμετοχής στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας 2022-2023

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών