Connect with us

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

ΠΑΣΟΚ – Κιν. Αλλαγής: Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα

Δημοσιεύθηκε

στις

ΠΑΣΟΚ – ΚΙΝΗΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

ΕΡΩΤΗΣΗ & ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

ΠΡΟΣ τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σταϊκούρα

ΘΕΜΑ: «Ακριβή χρονοδιαγράμματα για τη χρηματοδότηση και ολοκλήρωση έργων αναβάθμισης, βελτίωσης και υποστήριξης των Σιδηροδρομικών Δικτύων της χώρας-Απουσία Σιδηροδρομικού Δικτύου στη Βόρεια Ελλάδα».

Κύριε Υπουργέ,

Ανατολική Μακεδονία & Θράκη

Στην Ανατολική Μακεδονία & Θράκη η κεντρική γραμμή «Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολη» δεν λειτουργεί εδώ και χρόνια. Οι αμαξοστοιχίες από Θεσσαλονίκη καταλήγουν στη Δράμα, δεδομένου ότι το υφιστάμενο σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Δράμας και Ξάνθης είναι εκτός λειτουργίας, με αποτέλεσμα η ΠΑΜΘρ, να είναι εκτός σιδηροδρομικής σύνδεσης, αλλά και η χώρα να μην έχει βόρεια και ανατολική εμπορευματική έξοδο.

Ταυτόχρονα, έχει ανακοινωθεί, πως υπάρχει σχεδιασμός για την δημιουργία νέων γραμμών στην ΠΑΜΘρ, από Θεσσαλονίκη προς Καβάλα, και από Καβάλα προς Τοξότες, συνδέοντας την πόλη και το λιμάνι με τον σιδηρόδρομο, μέσω του δικτύου υπερεθνικής σημασίας Sea2Sea που αναμένεται να χρηματοδοτηθεί μέσω του Sea2Sea (Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Αλεξ/πολη – Μπουργκάς – Βάρνας – Ρούσε).

ΣΔΙΤ συντήρησης Βόρειου Άξονα

Για τη συντήρηση του δικτύου της Βόρειας Ελλάδας εξαγγέλθηκε πρώτη φορά το 2022 αντίστοιχο έργο με τη διαδικασία Σύμπραξη Δημόσιου & Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), το οποίο αφορά το δίκτυο «Φλώρινα – Πλατύ» και «Στρυμόνας – Αλεξανδρούπολη», με αντικείμενο την ανακαίνιση, αναβάθμιση και συντήρηση του αντίστοιχου σιδηροδρομικού άξονα. To έργο δεν προχώρησε μέχρι σήμερα και όσον αφορά στην χρηματοδότηση του έχουν εξασφαλιστεί πόροι από το ταμείο ανάκαμψης, όμως σύμφωνα με δημοσιεύματα σχετικά με την αναθεώρηση του «Ελλάδα 2.0» και την αφαίρεση του συγκεκριμένου σιδηροδρομικού ΣΔΙΤ, δημιουργούν ερωτηματικά για τη δυνατότητα υλοποίησής του.

Άξονας Αθήνα – Θεσσαλονίκη

Στις 28.02.2023, μετά τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη που βύθισε σε βαρύ πένθος τη χώρα μας, η κυβέρνηση προέβη στη διακοπή των επιβατικών δρομολογίων στην κεντρική γραμμή «Αθήνα – Θεσσαλονίκη». Η επανεκκίνηση των δρομολογίων έγινε τον Απρίλιο του 2023, σε περιορισμένο αρχικά αριθμό, αλλά σε μόνιμη βάση με χαμηλότερες ταχύτητες συγκριτικά με αυτές προ του τραγικού δυστυχήματος.

Στις 09.09.2023 λόγω των καταστροφικών πλημμυρικών φαινομένων στη Θεσσαλία (κακοκαιρία Daniel) εκτεταμένες ζημιές στο δίκτυο είχαν ως αποτέλεσμα την εκ νέου διακοπή των δρομολογίων.

Πρόσφατα ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, αλλά και ο Πρωθυπουργός από το βήμα της Βουλής, δήλωσε ότι από τον Δεκέμβριο θα ξεκινήσει η επαναλειτουργία του κεντρικού άξονα «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» σε μία από τις δύο γραμμές που διαθέτει ο άξονας (γραμμή καθόδου) για διέλευση με μικρές ταχύτητες, ενώ ταυτόχρονα εκτελούνται εργασίες οριστικής αποκατάστασης στην δεύτερη γραμμή ανόδου. Μάλιστα σημείωσε, πως όταν ολοκληρωθεί η οριστική αποκατάσταση της δεύτερης γραμμής, θα ξεκινήσουν οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης για την πρώτη γραμμή.

Η συνολική επαναφορά της σιδηροδρομικής σύνδεσης στην κανονική λειτουργική κατάσταση, σύμφωνα με δηλώσεις των υπευθύνων εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 2 έτη, χωρίς να διευκρινίζεται κάτω από ποιες συνθήκες και κανονισμούς ασφάλειας θα λειτουργεί η επιβατική αμαξοστοιχία στο διάστημα αυτό.

Κύριε Υπουργέ, εδώ και πολλά χρόνια το σιδηροδρομικό δίκτυο βορείου Ελλάδος βρίσκεται σε καθεστώς πλήρους εγκατάλειψης.

Δυτική Μακεδονία

Στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Δυτικής Μακεδονίας και πιο συγκεκριμένα στον άξονα «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα» δεν πραγματοποιούνται επιβατικά δρομολόγια προς  Έδεσσα και Φλώρινα.

Παράπλευρες συνέπειες – Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.)

Στο εσωτερικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Θεσσαλονίκης (Σ.Σ.Θ.) (Μοναστηρίου 28) εδρεύουν επιχειρήσεις με δεκάδες εργαζόμενους. Η δραματική μείωση της επιβατικής κίνησης τις οδηγεί σε οικονομικό μαρασμό με αποτέλεσμα την επισφάλεια των θέσεων εργασίας και την εμπορική «ερήμωση» του ΣΣΘ. Η απουσία χρονοδιαγράμματος επανεκκίνησης των δρομολογίων (αριθμός δρομολογίων κλπ) προκαλεί έντονη ανησυχία σε εργαζόμενους και επιχειρηματίες, οι οποίοι παρά τις διαρκείς και συντονισμένες τους ενέργειες προς την κυβέρνηση, διαπιστώνουν πλήρη αδράνεια στη λήψη μέτρων που να διασφαλίζουν την υγιή πορεία των επιχειρήσεών τους.

Κατόπιν των ανωτέρω :

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

  1. Αφού η πλήρης αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Αθήνα – Θεσσαλονίκη» εκτιμάται ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον 2 έτη.
    • Ποιο είναι το αναλυτικό χρονοδιάγραμμα της σταδιακής λειτουργίας της εμπορικής και επιβατικής κυκλοφορίας μέχρι και την οριστική αποκατάσταση σε επίπεδα προ του δυστυχήματος των Τεμπών;
    • Δεδομένου ότι κινδυνεύει με «ερημοποίηση» ο Σ.Σ.Θ., τι μέτρα σκοπεύετε να πάρετε για την στήριξη των πληττόμενων επιχειρήσεων και των εργαζόμενων σε αυτές;
  1. Σχετικά με το έργο συντήρησης του δικτύου του βόρειου άξονα.
    • Σε ποιο στάδιο βρίσκεται το έργο; Αληθεύουν ή όχι δημοσιεύματα που θέλουν να έχει απενταχθεί η χρηματοδότηση του από το «Ελλάδα 2.0»;
    • Στην περίπτωση αυτή, υπάρχει νέο χρηματοδοτικό μοντέλο;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Φλώρινα»;
    • Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας της σιδηροδρομικής σύνδεσης «Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη» και ποιοι είναι οι λόγοι της υπέρμετρης καθυστέρησης για την προκήρυξη της συγκεκριμένης δράσης;
  1. Δεδομένου ότι η ασφάλεια του σιδηροδρομικού δικτύου πρέπει να αποτελεί βασική προτεραιότητα και προϋπόθεση για τη λειτουργία του, ποια είναι τα επιπλέον μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης τους;

Οι ερωτώντες Βουλευτές

  • Ανδρουλάκης Νικόλαος
  •  Πάνας Απόστολος

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Πλοία του πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ στο νέο λιμάνι της Καβάλας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Μετά την Αλεξανδρούπολη βάση και στη Μακεδονία. Από το καλοκαίρι ή αρχές Φθινοπώρου

Όπως φαίνεται η συνεργασία με τις ΗΠΑ δουλεύει καλά στην χώρα μας και μετά το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, πλοία του πολεμικού τους Ναυτικού θα δένουν και στης Καβάλας.

Η συνάντηση και η απόφαση

Μια ενδιαφέρουσα και μακριά από τη δημοσιότητα συνάντηση έγινε το πρωί της Τετάρτης στο νέο λιμάνι «Φίλιππος Β’» στην πόλη της Καβάλας.

Φέρονται να έλαβαν μέρος εκπρόσωποι όσων θα το αναλάβουν μέσω υπό παραχώρησης, ο ΟΛΚ με τον Δ. Σύμβουλο Άγγελο Βλάχο, πολιτικό προσωπικό του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ.

Προερχόμενοι από την Αθήνα.
Σύμφωνα με πληροφορίες από συναδέλφους τοπικών μέσων ενημέρωσης συζητήθηκε η πρόθεση των Αμερικανών να χρησιμοποιήσουν άμεσα το νέο λιμάνι για πλοία του πολεμικού τους ναυτικού, λόγω του μεγάλου βάθους του λιμανιού.

Από τις ίδιες πληροφορίες προκύπτει ότι αυτού του είδους τα πλοία θα έρθουν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της υπό παραχώρησης.

Για την Ανατολική Μακεδονία Θράκη βάση των Αμερικανικών δυνάμεων είναι το λιμάνι και η ευρύτερη περιοχή της Αλεξανδρούπολης.
Με εναλλακτική λιμενική επιλογή, όπως φαίνεται, το «Φίλιππος Β’».
Αυτό φέρεται να προβλέπεται και στην επικαιροποιημένη συμφωνία μεταξύ της χώρας μας και των ΗΠΑ.

Πηγή: kavala.press

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Όχι στην εξόρυξη χρυσού στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η ρύπανση δεν έχει σύνορα

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία στέκεται στο πλευρό των πολιτών που απαιτούν να σταματήσει κάθε ενέργεια για τη λειτουργία μεγάλου χρυσωρυχείου στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, χωρίς την έγκριση της Ελλάδας και παρακάμπτοντας απαραίτητες διαδικασίες ελέγχου.  

Το ορυχείο θα βρίσκεται νότια από το χωριό Ροζίνο, του Δήμου Ιβαίλογκραντ, στη Βουλγαρία. Το σημείο βρίσκεται περίπου 13 χιλιόμετρα βόρεια από τα ελληνικά σύνορα και περίπου 20 χιλιόμετρα δυτικά από το σημείο όπου ο ποταμός Ερυθροπόταμος εισέρχεται στην Ελλάδα.

Θα υπάρξουν βλαβερές συνέπειες από την εξόρυξη χρυσού που περιλαμβάνουν:

  • Μόλυνση του ύδατος – πιθανή απώλεια νερού, ιδίως κατά τη διάρκεια καταστροφικών ξηρασιών, καυσώνων και πυρκαγιών.
  • Χιλιάδες στρέμματα γεωργικής παραγωγής θα επηρεαστούν άμεσα κατά το πότισμα με πιθανώς τοξικά ύδατα.
  • Ρύπανση του ύδατος – πιθανή μακροπρόθεσμη ρύπανση του Ερυθροπόταμου από τα φυσικά και ενεργοποιημένα τοξικά στοιχεία (άρσενικο, μόλυβδο, χρώμιο, κάδμιο, αντιμόνιο, υδράργυρο) καθώς και μακροχρόνια ρύπανση από χημικές ουσίες που χρησιμοποιούνται κατά τη διαδικασία φλοταρίσματος και αργότερα απορρίπτονται στην εγκατάσταση των ουρανίων και τον κρατήρα του ορυχείου.
  • Η τεχνολογία εξόρυξης θα χρησιμοποιήσει κυάνιο σε μεταγενέστερο στάδιο (σύμφωνα με τον ιστότοπο του επενδυτή).
  • Απώλεια βιοποικιλότητας
  • Όξινες βροχές ως πιθανό αποτέλεσμα της εξάτμισης των υδάτων από τα ουράνια.

Ο ποταμός Ερυθροπόταμος (επίσης γνωστός ως Μπιάλα Ρέκα, Λευκός ποταμός ή Λούδα Ρέκα) θεωρείται ένας από τους αγνότερους ποταμούς της Βουλγαρίας. Καθώς διασχίζει την Ελλάδα, γίνεται η μοναδική πηγή ουσιών για το πότισμα σε μια ολόκληρη περιοχή που βρίσκεται ανατολικά και βορειοανατολικά του Διδυμοτείχου.

Η Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία θα θέσει το θέμα προς συζήτηση μέσα στο Περιφερειακό Συμβούλιο ώστε πέρα από το απαραίτητο ψήφισμα να υπάρξουν οι πιέσεις  προς  την Βουλγαρική κυβέρνηση για την διακοπή της επένδυσης καθώς και να διερευνήσουμε την πιθανότητα  προσφυγής στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ

Είναι ντροπή να ζητάνε χρήματα οι επιχειρήσεις μαρμάρου από την Περιφέρεια Α.Μ.Θ

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία

Ως «ανέκδοτο» μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το αίτημα του Συνδέσμου  Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας και Θράκης για οικονομική στήριξη της Περιφέρειας Α.Μ.Θ, για την Προώθηση και Προβολή του Ελληνικού Μαρμάρου τόσο στην Περιφέρεια όσο και στο εξωτερικό.

Η αίτηση για χρηματοδότηση γίνεται την ίδια στιγμή που σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε η κυρία Ιουλία Χαϊδά, πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας – Θράκης, «το 2021, παρά τις αντιξοότητες που αντιμετωπίσαμε, μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια ικανοποιητική χρονιά καθώς η ελληνική βιομηχανία μαρμάρου κατέγραψε αύξηση 25% στις εξαγωγές σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας τα 361 εκατ. ευρώ από τα 289 εκατ. ευρώ».

Ταυτόχρονα στην συνάντηση με τον αρμόδιο Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας, Καινοτομίας και Κοινωνικής Οικονομίας της Περιφέρειας Α.Μ.Θ. δεν αναφέρθηκε τίποτε για τον αυξανόμενο αριθμό των εργατικών ατυχημάτων.

Τα λατομεία  λειτουργούν χωρίς ελέγχους λόγω της  ακραίας υποστελέχωσης των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα σχεδόν την πλήρη αδυναμία πραγματοποίησης ακόμα και των τακτικών προγραμματισμένων ελέγχων.

Έχει διογκωθεί η παράνομη εξόρυξη και αποκομιδή ορυκτών (με ευνόητες επιπτώσεις π.χ. στο περιβάλλον, στην ασφάλεια ανθρώπων και ιδιωτικών περιουσιών, στα δημόσια έσοδα, ακόμα και στον τόσο προβεβλημένο από τις κυβερνήσεις «υγιή ανταγωνισμό»), γεγονός που αποτυπώνεται από τις συνεχώς αυξανόμενες καταγγελίες που λαμβάνουν οι Επιθεωρήσεις από Φορείς, πολίτες και νόμιμες λατομικές επιχειρήσεις.

Αυτό που πρέπει να κάνει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονία-Θράκης είναι να πιέσει στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της για

  • Ουσιαστικά μέτρα υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων.
  • Δημιουργία Επιτροπών Υγιεινής και Ασφάλειας σε  επιχείρηση σε κάθε λατομείο.
  • Έλεγχο από τις υπηρεσίες του κράτους του μηχανολογικού εξοπλισμού των επιχειρήσεων, αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου μηχανολογικού εξοπλισμού με ευθύνη της εργοδοσίας.
  • Αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των κενών των ελεγκτικών μηχανισμών.

Αυτός είναι ο τρόπος που μπορούμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξη της περιοχής μας.
Να δώσουμε μία καλύτερη και ασφαλέστερη ζωή στους εργαζόμενους των λατομείων .

Ερωτάται η περιφερειακή αρχή

  1. Εάν θα προχωρήσει σε  οικονομική στήριξη Συνδέσμου  Επιχειρήσεων Μαρμάρου Μακεδονίας και Θράκης , για την Προώθηση και Προβολή του Ελληνικού Μαρμάρου τόσο στην Περιφέρεια όσο και στο εξωτερικό.
  2. Σε ποιες ενέργειες θα προχωρήσει για τον έλεγχο των λατομικών επιχειρήσεων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που ασκεί βάσει του N. 3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) : Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

 

Ο επικεφαλής της παράταξης
«Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία»
Περιφερειακός  Σύμβουλος

Ηλιόπουλος Στέργιος

Το ερώτημα κατατέθηκε γραπτώς στην Γραμματεία του Περιφερειακού Συμβουλίου ώστε να απαντηθεί στην επόμενη συνεδρίαση 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ανακαλύφθηκε μια ολόκληρη αρχαία πόλη κάτω από τη Δράμα.

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Πέντε Σιωπές… της Σίλα Στίβενσον από την ομάδα “Θεατροστάσιο”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

Εκπαιδευτικά3 μήνες πριν

Η ROBOTEK Δράμας πρώτη στον διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής ΑΜ-Θ

Εκπαιδευτικά3 μήνες πριν

Μεγάλη επιτυχία του Δραμινού καθηγητή πληροφορικής Ραφαήλ Τζίμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Στους αγώνες των Ανοιχτών Πρωταθλημάτων στη Δράμα παραβρέθηκε ο Μητροπολίτης Δράμας Δωρόθεος

Εκπαιδευτικά3 μήνες πριν

Βραβείο στην Εικονική Επιχείρηση «Stalk Jet» του 1ου ΕΠΑΛ Δοξάτου

Χρηστικά3 μήνες πριν

Μέθοδοι απεντόμωσης : Πως οι δήμοι μπορούν να συμβάλουν στην αντιμετώπιση παθογόνων παραγόντων που προσβάλουν σπίτι και επιχειρήσεις

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Παρουσίαση βιβλίου “Η Φλό στον δρόμο”, από την συγγραφέα Έλενα Αρτζανίδου

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Ευχαριστίες από τον Πολιτιστικό Σύλλογο Δραμινών και φίλων Θεσσαλονίκης ΥΔΡΑΜΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

1ο Βραβείο πήρε η σχολική εφημερίδα του 9ου Δημοτικού Σχολείου Δράμας σε διεθνή διαγωνισμό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Νίκησε τον Ποσειδώνας Μηχανιώνας με 2-1 και ελπίζει η Δόξα Δράμας

Εκπαιδευτικά1 μήνα πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο Πέτρος Τσολιάς υποψήφιος στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου 2024

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Δράμα: Σύλληψη για καλλιέργεια και διακίνηση ναρκωτικών

ΕΛΛΑΔΑ3 ημέρες πριν

Η κανονικότητα: Χρέος 405 δισεκ, 780.000 εταιρίες και 2 εκατ. νοικοκυριά εκτός δανεισμού

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Πλοία του πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ στο νέο λιμάνι της Καβάλας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Πανελλήνια Ημέρα Σακχαρώδους Διαβήτη – Διαδραστική διημερίδα στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ5 ημέρες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

Πολιτιστικά1 εβδομάδα πριν

Η Δραμινή καλλιτέχνης Σάσα Παπαλάμπρου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “Σασπένς”

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Εγγραφή στην Επαγγελματική Σχολή Δράμας της ΔΥΠΑ

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Summer in Drama υπό την αιγίδα της ΜΠΟΔΟΥΡΟΓΛΟΥ ΑΜΚΕ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Ο Γ.Γ. ΠΟΞ κ. Άγγελος Καλλίας στην Έναρξη εργασιών του Εθνικού συμβουλίου οινοτουρισμού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Συνάντηση εργασίας Δήμαρχου Δοξάτου και Περιφερειάρχη ΑΜ-Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Η Μελίνα Μποτέλλη για τον ΠΟΝΤΟ και την ΑΡΜΕΝΙΑ στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης 

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών